Viscur

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 15 februarie 2012, 22:25 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Voi despre ce ati scrie in aceste zile, cu ce v-ati bate capul? Cu rahatul scos la iveala de rafalele de vant inghetat sau cu problemele de etica jurnalistica ridicate de o televiziune care a difuzat un filmulet cu posteriorul fostului premier Boc? Asadar: viscol sau cur? Veti intreba, poate: de ce ma pui sa aleg? De ce nu si, si? Va spun de ce. Pentru ca in primul caz putem fi utili, in al doilea ne pierdem vremea spumegand. Propun, deci, sa fim ceva mai practici.

Despre etica in general parca m-am saturat sa latram in gol. Nu ca ar fi o tema depasita. Dimpotriva, e mai actuala decat oricand. Dar trebuie schimbate stilul si abordarea. In cazul Boc zic sa cerem actiune si eficienta, mai putine palavre. Prima observatie: victima de ce n-a sarit ea prima zece metri in sus? Fostului premier par sa-i fi fost incalcate, prin prezentarea unui film care-l prezinta dezbracat in vestiarul unei sali de fitness, mai multe drepturi civile: la demnitate, la viata privata etc. De ce ne-am indigna noi mai tare decat el? A anuntat oare ca da in judecata postul TV? N-am auzit. Tacerea lui ma intriga putin, ma pune pe ganduri. Sa mearga in instanta daca se simte lezat, sa protesteze, sa zica ceva. Dar Boc tace. Daca i-a placut, la viitorul filmulet are ocazia sa se intoarca putin cu fata.

Apoi: vreau sa vad sanctiuni drastice aplicate de CNA, amenzi date si incasate efectiv, dupa eventuale procese castigate ulterior in instanta.  Din cate aud, CNA pierde acum tot mai des. Asta incurajeaza televiziunile sa mai coboare o treapta in infern. E problema instantelor sau problema CNA? De lamurit pe studii de caz. Asta, asa, sa fim practici.

Apoi: companiile onorabile, publicitarii ce spun? Accepta sa finanteze, prin publicitatea platita acestor televiziuni, abjectia live? Daca da, foarte bine. Sa se astepte pe viitor la noi dezbateri inutile despre etica jurnalistica. Iar maine sa verifice cu atentie cate funduri sau sfarcuri au mai sponsorizat la TV. Pot fi chiar ale lor. Dar iata o idee: ce-ar fi, in loc sa ne tot plangem atat, sa monitorizam emisiunile cele mai amendate si sa expunem in paralel companiile care accepta sa-si asocieze numele cu ele  platind publicitate? Pana la urma asta se cheama responsabilitate in business. Dar poate ca acestor companii nu le pasa de imaginea lor. Zic ca merita aflat. Asta tot asa, sa facem un pas inainte.

Sa sumarizam putin: Abjectia face audienta, publicul n-o sanctioneaza, ratingul aduce bani, companiile platesc publicitate, televiziunile castiga, isi permit o amenda lesinata, CNA pierde procese, televiziunile isi recupereaza amenda, victimele pretinselor abuzuri stau de regula cu mainile in san, asociatiile profesionale sunt ocupate cu lupta impotriva dictaturii, doi-trei jurnalisti tipa opariti. Si tot nu vi se pare ridicol sa latram in gol?

A trebuit sa vedem un cur de fost prim ministru pentru ca breasla, ceva asociatii chipurile profesionale si CNA-ul sa strambe ipocrita din nas doar pentru ca de data asta duhneste mai tare decat putoarea obisnuita.  Azi trebuie sa dai dovada la TV de un cretinism cu totul exceptional pentru a mai scandaliza pe cineva. Un simplu cur nu mai impresioneaza pe nimeni. Au explorat fiecare coltisor din abisul prostiei si ticalosiei, s-au infruptat din toate abjectiile posibile.  Adresandu-se exclusiv instinctelor primare au ajuns, vorba colegului Negrutiu, sa faca presa cu curul.

Deci, porcariile astea se trateaza altfel daca vrem cu adevarat sa scapam de ele. Procese, sentinte, boicot economic, banii luati, punct. Altfel, pierdem vremea cu ochii dati peste cap. In schimb, televiziunile au facut o treaba buna cu viscolul, pana la un punct. Fara gluma. Cu toate pacatele lor, au reusit sa mobilizeze oameni, sa trezeasca sentimente de solidaritate si generozitate, sa puna presiune pe autoritati, sa miste ceva. Efortul lor n-a fost intutil, zeci de oameni nenorociti si-au gasit un sprijin dupa ce autoritatile i-au lasat balta. Insa cei mai multi au ramas, din pacate, cantonati in melodrama si senzationalism, in certuri politice, in populism, in rafuieli fara finalitate.

Or, discutia ar merita sa faca acum un pas in fata. Acest viscol cumplit a scos la suprafata ceva care merita parca mai multa atentie. Asta daca ne propunem, iarasi, o abordare mai practica. Romania a ramas puternic in urma din punct de vedere tehnologic, fiind din acest punct de vedere rusions de inapoiata ca tara membra UE. Nu are un sistem functional de comunicatii adaptat la noile tehnologii, ci gasiti prin ministere harti si planse cu beculete, cel mult. Primarii si prefectii trimit informatiile tot pe hartie iar decidentii primesc date din teren cu postalionul ca acum un secol. N-avem un centru de comanda functional desi s-au ingropat milioane de euro in asa ceva.

Cativa politicieni au remarcat ca in Romania deszapezirea se face cu utilaje inadecvate si aplica solutii tehnice de acum cinzeci de ani. Asta ridica deja mai multe probleme. Nu cumva ar trebui schimbat radical modul de contractare? Nu cumva autoritatile ar trebui sa puna conditii mai drastice in achizitionarea serviciului public de deszapezire, sa solicite utilaje si solutii ceva mai complexe? Am vazut o simpla sesizare la Curtea de Conturi. Nu e cam putin? Cum arata monitorizarea executiei unui contract de deszapezire? Cine verifica, de exemplu, facturile?

Companiile de deszapezire vor avea tentatia sa le umfle profitand de aceasta situatie exceptionala. Cum te asiguri tu, autoritate locala sau nationala, ca au iesit intr-adevar zece tractoare cu plug si nu cinci, trei buldozere si nu doua, ca au consumat o suta de litri de combustibil nu o mie si ca au lucrat o suta de ore nu zece? Ce pazesc autoritatile de control din ministere, din primarii? Cate firme de deszapezire au fost sanctionate pentru raportari fictive, pentru utilaje lipsa, pentru neonorarea contractului? In cele mai multe cazuri, inspectia este realizata intern. Nu cumva ar trebui exernalizata, dublata, realizata incrucisat, pentru a evita deconturi fictive de milioane de lei? Primariile si consiliile judetene se lauda cu inspectori care fac fotografii pe teren.  Se poate totusi ceva mai bine: monitorizari prin GPS, camere video instalate pe utilaje etc, etc. Putina imaginatie, daca tinem cu adevarat la banii publici.

Viscolul a scos la suprafata iarasi companiile de partid care s-au bransat la banii publici. Nu degeaba in ultimul raport de tara ni se atrage iarasi atentia asupra sistemului deficitar de licitatii. Prin urmare, poate n-ar fi rau ca Romania sa infiinteze un fel de DNA specializat exclusiv in licitatii sau un mecanism puternic de monitorizare a achizitiilor publice pentru a limita jaful din sistem care exaspereaza si frustreaza azi numerosi competitori din Romania sau UE, fiind totusi vorba de piata comuna.  

Altfel, mai devreme sau mai tarziu vom ajunge monitorizati de Bruxelles si la acest capitol, dupa justitie, pentru ca modul total ineficient in care sunt executate si monitorizate contractele cu statul este un scandal.

Nu mai vorbesc ca, la cum arata lucrurile, planurile de evacuari in caz de inundatii ar trebui, in orice tara civilizata, sa fie gata, sa stim de pe acum zonele de risc maxim, sa fie deja limpede pentru Guvern ce se va intampla cu acesti oameni inainte sa fie luati pe sus de ape.

Dupa cum vedeti, nu m-am hotarat nici eu cum ar fi mai bine sa raspund la intrebarea de la inceput: sa scriu ceva espre viscol sau ceva despre posteriorul lui Boc expandat la TV? A iesit pana la urma Viscur, care inseamna in traducere aproximativa ca si intr-un caz si in altul tot peste rahat dam. Important pentru cei care vor sa progreseze totusi este sa-si scoata capul din fund pentru a vedea si altceva decat intuneric, pentru a putea oferi o perspectiva utila, adica ceva mai mult decat binecunoscutul rahat.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13143 vizualizari

  • +28 (36 voturi)    
    de data asta (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:47)

    taranistu [utilizator]

    de acord 100%. In fine 99%.
    • +27 (37 voturi)    
      De ce nu a avut Boc vreo reactie? (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:59)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Boc nu a luat nici o reactie deoarece asteapta decizia CNA de mâine.
      • +39 (49 voturi)    
        Antonescu are viitorul inchis ! (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:37)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        in urma oribilei emisiuni tv ,in urma oribilei interventii a lui Antonescu , cred ca PNL trebuie sa isi reconfigureze leadershipul !Antonescu a cazut de pe piedestal si chiar daca va concura singur ,va ocupa locul 2 !
        exact ca vaca mulsa de Andromaca, dupa ce a umplut galeata cu lapte ,a dat cu copita in ea !
        liderii USL nu au invatat nimic din afacerea *Geoana la spa*!
        • +22 (26 voturi)    
          Antonescu are un istoric (Joi, 16 februarie 2012, 0:37)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          asa ca o sa-i trebuiasca minim 3 alegeri ca sa aiba sanse.

          Parca asa a ajuns sa capete diploma?!
          • -21 (27 voturi)    
            Multumesc, domnule Tapalaga (Joi, 16 februarie 2012, 9:26)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Nu intelegeam de ce atata tam-tam pentru povestea asta cu Boc.....pana acum.
            Noroc cu intrebarea ta "victima de ce n-a sarit ea prima zece metri in sus?"
            Aha!
            Acum este clar.
            Basescu a castigat de multe ori si, astfel, metoda a devenit standard oranj, prin victimizare.
            Electoratul nostru este foarte "simtzitor" si tzine....
            Deci....Boc se lasa filmat (de un om de-al lui, din serviciile specializate in manipulare), filmuletzul este lansat pe net (pana aici nimic deosebit..)dar, apoi este strecurat intr-una din televiziunile Voiculescului.
            Sa nu-mi spuneti ca serviciile nu au oameni si acolo, mai ales acolo.
            Au in toate redactiile (mai tineti minte "lista lui Severin"...)in toate partidele, ONG-urile..
            La Antena 3 mai greu..dar la o emisiune de cancan ca a lui Capatos...pe Antena 1, post de divertisment, s-a putut.
            Pentru efect maxim se incearca atragerea unor grei.
            CTP nu a marsat, nu se amesteca chiar cu oricine, dar Antonescu, ca orice politician dornic de prezenta publica, a picat in plasa.
            Ca nu a zis nimic aiurea, nu mai conteaza.
            Pentru ca a intervenit in emisiune, fara sa-l injure pe realizator si sa-i tranteasca telefonul....este facut de cacao pe toate canalele puterii (Hotnews evident nu putea sa lipseasca, cititi comentariile de aici...q.e.d.).
            Da, daca era mai intelept, nu se baga, sau (putea sa puncteze electoral chiar) condamna in direct difuzarea filmuletzului.
            Ei, a gafat si el....ce, doar presul are voie sa gafeze?
            Ce interventii a avut Basescu la televiziuni.....ce fraze memorabile a scos pe gura in public.....dar, nu conteaza, lui i se accepta, ca e "seful statului" (unde naiba scrie asa ceva in constitutie? Ca el este seful....).
            Tapalaga...adopta si el stilul Badea (chiar mai savuros...Badea spunea "buci", Tapalaga direct "cur") si apoi deplange nivelul scazut al jurnalismului la noi....faina demonstratie.
            Inca o data: multumesc.
            Subiectul viscol trece pe planul secund.
            In anii '70, '80 imi aduc aminte de niste utilaje .......
            • +21 (25 voturi)    
              Du-te si te trateaza! (Joi, 16 februarie 2012, 10:01)

              SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Mai baiatule, bati campii mai grav decat Dan Diaconescu.

              "Boc se lasa filmat" (TE ROG DU-TE SI-TI IA PASTILELE),

              "filmuletzul este lansat pe net" (NU, FILMULETZUL N-A APARUT NICAIERI PE NET PANA N-A FOST DIFUZAT DE ANTENA 1 )

              "dar apoi este strecurat intr-una din televiziunile Voiculescului."

              Ce zici tu, mai baiatule, este delir mental!

              Da, serviciile au oameni la Antene, de fapt au unul singur, il cheama DAN VOICULESCU, are si acte doveditoare confirmate de justitie!!!

              "La Antena 3 mai greu" ... esti complet pe aratura!
              • +7 (9 voturi)    
                i-am zis si eu de n ori (Joi, 16 februarie 2012, 19:11)

                zaboo [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

                da' nu intelege
        • +13 (19 voturi)    
          glumesti? poate "losership" (Joi, 16 februarie 2012, 1:34)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          daca vorbim de pnl, maestre
        • +22 (26 voturi)    
          ... (Joi, 16 februarie 2012, 8:35)

          Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          Dap! Emil Boc nu mai trebuie sa se streseze. A obtinut mult mai mult decat ar fi primit in cazul unui proces: autodistrugerea lui Antonescu :)
        • +17 (23 voturi)    
          Cred că nu trebuie să (Joi, 16 februarie 2012, 8:42)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          picăm în capcana "poliţistul bun / poliţistul rău" ce ne este livrată de USL.

          Ponta cel echilibrat, Antonescu cel ... dus. Atenţie că nu poţi spune îmi place Ponta nu Antonescu dar tu votezi USL deci şi Antonescu.
          Eu chiar cred că sunt roluri împărţite între ei.
      • +22 (22 voturi)    
        Dap (Joi, 16 februarie 2012, 0:35)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

        si daca se intampla sa fie o mare discrepanta intre decizia CNS si decizia instantei de apel (ca o sa ajungem la apel, fara indoiala), asteptam demisia presedintelui CNS (Comisia Nu Stiu).
      • +3 (5 voturi)    
        :))) (Joi, 16 februarie 2012, 8:31)

        Un cetatean [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Da' de ce? Are nevoie sa-i spuna CNA ca afost jignit?
      • +17 (21 voturi)    
        reactiile lui boc (Joi, 16 februarie 2012, 9:26)

        ginel spectatorul [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        mi se pare corect ca n'a iesit sa le mai arate odata popoul, virtual, kivutzeste.
        adica sa starneasca o disputa.
        probabil ca hlizitzii, inteligentii ingineri dela latrine, de-abia asteptau.
        ar fi facut iar rating.
        aia dela 3, se cred varful inteligetei si bascaliei pe sticla. nu'si dau seama de jalnicia lor,

        e bine ca boc nu s'a angrenat, public, in jocul lor.
        noi nu stim, si nici nu trebuie sa stim daca a reactionat legal, au ba.
        asta este treaba sa.
        cu cat ne agitam noi, spectatorii mai mult, discutam, cu atat ei se bucura mai tare.
        ei, baietii de casa ai varanului, latraii care, vorba firutzei, manaca dupa jos, la latrine.

        cea mai dureroasa arma aplicata, este ignorarea, lipsa de ecou, de valuri.
        cu cat este mai mult rumegat rahatul lor, cu atat se cred mai plin de succes.
        si poate ca, chiar au avut.
        daca atata lume buna se ofusca, zile in sir, pe sticla, combatand cu tarie.

        nu cu tarie, pe sticla, cu amenda dela cna.
        zicea o doamna de acolo ca ar putea fi o amenda de 200 mii lei.
        desi ar fi pret mare, pe cur de boc, ei tot ar mai risca.
        ba, si amenda mare ar fi o dovada a succesului.
        daca amenda nu este insotita si de un ultimatum,
        adica, lacatul data viitoare, jaba..
        are felix banet din curentul care se opreste aiurea prin bucale si alte coclauri.
    • +44 (50 voturi)    
      Hai sa stergem antene, irealitati din grila (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:09)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Ce putem sa facem noi in conditiile in care CNA permit tembeliziunilor astea sa emita?!

      Sa le stergem pur si simplu, sau sa nu mai cumparam nici un produs care-si pune reclama pe tembeliziuni. Desi cred ca le subventioneaza USL-ul ca le servesc bine scopul de a ajunge la putere din nou.
      • +42 (46 voturi)    
        scoase din grila (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:39)

        andimi [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        personal, de la alegerile din 2009, nu am mai pastrat antenele in grila! simplu si eficient. Pentru ce sa ma enervez, mai ales cind vezi zilnic mostre de lipsa de profesionalism. Oricum emit pentru cei sub 8 clase. Parerea mea.
        • +11 (11 voturi)    
          Eu ... (Joi, 16 februarie 2012, 8:57)

          Nicu [anonim] i-a raspuns lui andimi

          Eu le-am sters cu mult timp in urma. Atat antenele, cat si Irealitatea. Cand s- a impartit Irelitatea, mi-au aparut din semin A1 si RTV. NU le-am sters inca, dar o s-o fac.
          • -4 (8 voturi)    
            EU NU LE-AM STERS ! (Joi, 16 februarie 2012, 9:42)

            MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Nicu

            Ciudat cum toti am renuntat la ANTENA 3,
            iar ratingul lor s-a dublat de cand cu
            necazul cu Arafat de la care tot vin avalansele peste cei cărora le-a sunat ceasul.
            *
            Alta ciudatenie - supararea afisata
            de pe pozitii portocalii de unii-altii pe Realitatea Tv si pe Clona ei TVRomania
            Realitatea Tv e pe alocuri mai cotrocenista decat B1Tv. Totusi please mai lasati bancul cu Irealitatea. Un banc e bun cand
            il spui / auzi prima oara . Chiar
            nu puteti inventa o glumita noua ?
            *
            Constatand ca ANTENA 3 e cu mult in fata
            celorlalti ca audienta , o alta ciudatenie , chiar si in plutonul celor ramasi in urma ... singura in crestere simtitoare
            de rating e TVRomania
            care , dintre slugi, simuleaza cel mai bine ”atitudinea anticuvernamentala”
            *
            Ultima ciudatenie - infiintarea in curs a inca doua posturi de stiri cu aroma de portocală - DIGI INFO si NASUL TV - care vor fura din audienta celorlalti lachei, in primul rand TVR INFO si B1Tv
        • +8 (8 voturi)    
          hm (Joi, 16 februarie 2012, 16:44)

          DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui andimi

          din pacate, grosul (zdrobitor) al electoratului roman pare a avea nu 8, ci 3 clase, dupa cum judeca si actioneaza; ca atare, chiar si abordarea Antenelor pare nitel elitista :))
      • -19 (29 voturi)    
        mircea anonim (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:59)

        alina [anonim] i-a raspuns lui mircea

        mircea,antena 3 are cel mai mare reting...stirile sunt mai bune ca la altii.daca iti place cristoiu,uita-te la el,eu nu ma supar.mie nu imi place cristoiu(nu mi-a placut niciodata,datorita caracterului),deci nu ma uit

        nu iti plac stirile de la antena 3,NU TE UITA
        slava domnului avem de unde alege.nu vad supararea ta,sau poate vrei unanimitate.
      • +33 (35 voturi)    
        Absolut de acord... (Joi, 16 februarie 2012, 1:01)

        griffonu [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Personal, nu ma mai uit la stiri la TV de foarte, foarte multa vreme. Citesc stirile pe net (nu doar pe hotnews) in ritmul meu, citesc editoriale, comentarii etc. Ce se intampla la TV de vreo 4 ani incoace este dincolo de scarbosenie, manipulare, lipsa de deontologie etc. Nu zic nu, se "infectia" se raspandeste usor, usor si in mediul scris, online, dar - probabil din motive comerciale - contaminarea cu rahat e ceva mai putin prezenta in texte.
  • +43 (51 voturi)    
    Parerea mea (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:48)

    dan [anonim]

    Cum televiziunile unor mojici au dreptul sa faca orice vor asa o sa-mi expun si eu parerea.

    Ar trebui ca antenele sa ia amenda cateva milioane de euro pentru gunoaile pe care le genereaza in societate. Ar trebui ca Antonescu sa nu mai fie votat de nimeni pentru mojicia si nesimtirea de care a dat dovada, ar trebui ca membrii CNA sa fie judecati pentru neglijenta grava pentru anii in care si-au batut joc de rolul lor si au permis televiziunilor din Romania sa devina niste gunoaie pur si simplu.

    Iar romanii, ar trebui inchida pentru totdeauna mizeriile televizate de afaceristii romani si sa se uite pe Euronews, BBC eventual TVR de unde pot lua stiri obiective, nu manipularii ordinare cum le ofera 'afaceristii' Romaniei.
    • +15 (15 voturi)    
      sa cerem (Joi, 16 februarie 2012, 0:32)

      Doi si-un sfert [anonim] i-a raspuns lui dan

      Demisia lui Rasvan Popescu!
      ///
  • +39 (43 voturi)    
    Nu cumva ...... (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:49)

    SHEAPA [utilizator]

    Cele doua subiecte sunt fetzele aceleieasi monede?

    Da, a fost foarte multa lume revoltata la problema cu Boc, adica daca am ajuns sa vad si pe site la Libertatea fluxuri uriase de mesaje indignate de noua marsavie a Antenelor ...... rest my case. Sincer sper sa-i inchida naibii pe istericii aia, ca n-au inteles nimic din jurnalism.

    Pe de alta parte, modul cum a fost expus subiectul ninsorilor de catre media arata la fel de bine ca totusi nu au uitat de tot CARE LE E MENIREA.

    Bineinteles, acompaniat de pletora de prezentari dramatice pentru sporirea audientei ..... intrebarea este, ce au urmarit mai intai: ratingul sau deontologia?

    Si apropos de ajutoarele pentru sinistrati: am o hiba pe creier de vreo saptamana si nu-mi pot gasi raspunsul absolut de loc: DE CE TOATA LUMEA VROIA PAINE???

    Imi cer scuze, eu am copilarit la tara, undeva in nordul tarii, si poate de aceea intrebarea imi revine atat de insistent in minte?

    DE MAMALIGA N-A AUZIT NIMENI? Nu am nici o intentie sa jignesc pe cineva, sunt foarte multi oameni batrani care au avut nevoie de ajutor pentru a iesi din locuinte, dar totusi, toata aceasta lume locuieste la tara, unde mamaliga pe masa e traditie ancestrala. Mai incropesti un cartof, o fasole si tot dai de capat, in conditiile grele de acum.

    DAR TOATE STIRILE CU AJUTOARE ERAU DESPR E PAINE! De ce?
    • +19 (19 voturi)    
      Asteapta ajutoare cu magiun (Joi, 16 februarie 2012, 0:39)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      si-i greu sa-l ungi pe mamaliga.

      Ti-am raspuns?
      • +10 (10 voturi)    
        MAGIUN (Joi, 16 februarie 2012, 8:59)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        magiunul pe o felie de mamaliga este foarte bun.
        • +2 (2 voturi)    
          amintiri (Vineri, 17 februarie 2012, 8:03)

          doyna [utilizator] i-a raspuns lui lzrd

          in copilarie imi placea la nebunie sa maninc mamaliga prajita pe plita, acum toata lumea maninca piine alba, dar ce sanatoasa era piinea pe care o facea matusa pe vatra.. taranca romanca cu ajutorul comunismului a uitat traditia. Toamna fiecare pune varza la murat, cartofi in camara iar nu-i roman gospodar la tara care sa nu aiba in camara zacusca, borcane cu carne si cirnati in untura. Acum toti sunt domni cumpara de la magazin , desi se vaita ca nu au bani si cite ar mai fi de spus de "harnicia "taranului roman...
    • -5 (5 voturi)    
      de ce paine... (Joi, 16 februarie 2012, 9:41)

      maca [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      ... pai hai sa stam stramb si sa gandim drept:
      Painea se poate manca imediat ce ai primit-o (oamenii aia chiar au indurat de foame cateva zile!!!).
      Mamaliga trebuie facuta: apa fiarta, deci iti trebuie foc, lemne, etc., apoi sare, faina si chestia toata cu facutul focului si gatitul dureaza vreo ora jumate cel putin (daca sobele mai functioneaza si daca oamenii epuizati fizic mai au putere sa faca asa ceva).
      Cum ambalezi si transporti mamaliga, cartofii si fasolea gatita (conservele sunt o alternative daca au oamenii cu ce sa le desfaca)?
  • +31 (35 voturi)    
    Sanctionarea Antenei 1 si Antenei 3 (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:55)

    Minh_ [anonim]

    Maine este ziua in care CNA a anuntat faptul de a face declaratii pe seama "monitorizarii" emisiunii in care fostul premier apare dezbracat intr-un vestiar, difuzata de Antena 1 si Antena 3. Având in vedere ca aceste doua posturi nu sunt la prima abatere pentru intamplari de acest gen, iar CNA a privit un numar record de reclamatii pe aceasta tema: peste 115, ma astept sa ia masuri mult mai drastice. Ideal ar fi sa se ajunga chiar pâna la suspendarea difuzarii celor doua posturi timp de câteva ore bune.

    Exista si o petitie online in acest sens, la adresa:
    https://www.change.org/petitions/societatea-civila-din-romnia-sa-sanctionam-difuzarea-in-spatiul-public-a-stirilor-fara-bun-simt
    • +20 (20 voturi)    
      O sa le dea (Joi, 16 februarie 2012, 0:40)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Minh_

      amenda maxima.

      Si-o sa se planga ca-i legea prea blanda.

      Pariu?
  • +10 (16 voturi)    
    dezacordu', neamule! (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:57)

    nae [anonim]

    "Dar trebuie schimbat stilul si abordarea."
    • +16 (16 voturi)    
      editor (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:05)

      Dan Tapalaga [utilizator] i-a raspuns lui nae

      rectificat, multumim
  • +16 (28 voturi)    
    E mai groasa decat spui, mult mai groasa (Miercuri, 15 februarie 2012, 22:57)

    Vasile [anonim]

    In primul rind insii aia nu sunt jurnalisti, sunt comunicatori. In al doilea rind, televiziunile cu mogul (da, si paunestii) traiesc din ce tac, nu din ce spun (santaju si etaju). In al treilea rind, moguliziunile nu traiesc din publicitate ci din bani aduis in sacosa de patron. Si...ce-ai vrea sa vezi la TV? Cum corporatiile si bancile calare pe stat iti umbla-n buzunare? Nu stiu nici un ziar sa te invete sa te feresti de viclenia bancilor...tu stii? XDeci, Boc la kru gol...ca pe vremea regelui Artur.
    • +13 (17 voturi)    
      O sinteza excepționala și clara (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:41)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Bravo, domnule! Ai reusit in cateva fraze sa expui groaznicul adevar. De ce nu sunt mai multi ca tine, cel care ai scris acest comentariu. Domnule Tapalaga, de ce e asa de greu sa aratati ce spune omul in comentariul de mai sus?
      • +5 (7 voturi)    
        sloganul e asa (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:59)

        Vasile [anonim] i-a raspuns lui Ana

        Vintu, Felix si Paunestii apar in acelasi cadru si spun: STIRI. PLATIM TOT CE VREM SA AFLI. Din pacate continuarea corecta e una singura: daca vrei stiri PENTRU TINE, trebuie sa le platesti din buzunar. Asta inseamna 1+1+1+...+1. Ai vazut undeva aritmetica asta la romani?
        • -4 (6 voturi)    
          PESTE OPTZECI DE MORTI !!! (Joi, 16 februarie 2012, 10:04)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Vasile

          Cine A PLATIT CA SA
          APARA STIREA ASTA ?
          Vântu ?
          Felix ?
          Păunestii ?
          *
          Era mai bine
          daca ACESTA STIRE NU APAREA ?
          *
          Suuuunt convins ca era mai bine !
          Sunt de asemenea convins ca era mai bine daca cineva nu-si dadea cu stangu in dreptul la prima iesire pe teren acuzandu-i pe cei de
          sub tonele de zapada ca sunt lenesi .
          Si era mult, muuuult mai bime daca soparla
          cu ”betvii” ”carciumile”
          si alte variatii pe aceeasi tema
          inventate in laboratorul
          ”Lazaroiu & partners: confetii,
          serpentine si tiribombe”
          nu ajungea si la individul care
          a plusat imprudent , cum, ca mortii
          erau toti beti .....oooops ....mortii nu se mai pot apara...deci atacul e dintr-un punct de vedere chiar mai odios decat filmuletul cu Boc.
          *
          Bun , stirea cu peste 80 DE MORTI
          a aparut platita de mogulii cei răi.
          Ii vom sanctiona !
          Totusi PENTRU MORTI CINE PLATESTE ?
          *
          Pentru ca se vede cu ochiul liber cum subiectul MORTILOR si cel al LENESILOR
          au fost rapid si cu maestrie ingropate sub un
          maldar de propaganda pe teme de importanta secunda.

          PS. A nu se intelege ca aprob in vreun fel
          mizeria gretoasa cu filmarea lui Boc si apoi difuzarea filmului. Mai jos de-atat ce se poate intampla ?
  • +16 (16 voturi)    
    bine zis (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:04)

    za dude [anonim]

    10+
  • +29 (33 voturi)    
    de Valentines Day, Crin Antonescu a ajuns (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:26)

    Daniel [anonim]

    in cel mai inalt punct al carierei sale politice,

    la popoul dlui Boc,
  • +22 (26 voturi)    
    sau CURVIS... (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:30)

    corvus_coraX [utilizator]

    ... perfect de acord Dane! cu teoria stăm bine, dar practica ne omoară. de ani buni, picătură chinezească după picătură chinezească...

    românul este deștept. e aproape o axiomă. dar, mai întâi de deșteptăciune, este și oț. și egoist (ba pe-a mă-tii!!). și cam leneș. cred că suntem cei mai tari la teorie din ue. de la curul lui boc la dezăpezire, știm cu toții unde și cum se poate rezolva.

    dar cel mai mult, românul este DESCURCĂREȚ. face din asta o mândrie națională. nu știu dacă cunoști faptul că sașii nu au un termen similar cu cel de descurcăreală. și l-au împrumutat de la noi. DESKURKIER. nici ungurii nu au un termen similar! doar noi, ăi mai deștepți, mai înalți, mai frumoși și cu mucii pe chept. suntem și aici, unici...

    evoluția societății în general, și a celei românești în special, nu are pedală de accelerație. aici, nu poți să arzi etape. pur și simplu, nouă ne lipsește din codul genetic ceea ce, alți au. și au pentru că, pe vremea când noi încă rătăceam prin păduri, eram încălecați de tot felul de barbari, alții aveau universități...

    e vorba de civilizație dane. civilizația are și simț civic. nu merg una fără alta!

    vom continua să ne hlizim la cururile lui boc, antonescu, voiculescu, să ne scărpinăm pe burtă de râs la poantele jegoase ale unui badea, capatos, și să ne facem urgent cărare prin nămeți până la prima crâșmă, chiar dacă țața leana din vecini e moartă și deja congelată de patru zile...

    pentru că știm să ne descurcăm, istoria noastră este una a descurcărelii...
    • +8 (10 voturi)    
      O teorie putin cam gratuita si (Joi, 16 februarie 2012, 8:25)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui corvus_coraX

      nu dusa pana la capat. Poate ca am fost nevoiti sa ne descurcam pentru a supravietui pur si simplu. Asa piperniciti cum a fost am supravietuit la marginea si sub amenintarea atator imperii.

      Si acum exista mama rusia care prin fostii nomenclaturisti si turnatori au acaparat mare parte din resursele si media in Romania si nu se dedau de la absolut nimic de a ne fura, dezinforma, umili in propria tara.

      Mai inceteaza te rog frumos cu epitetele negative la adresa romanilor, eu nu ma recunosc in asa ceva si nici parintii mei, nici fratii nici prietienii mei.

      Toate relele care sunt acum pornesc de la lovitura de stat din '89 si perida miscare a criminalului bolsevic Iliescu Ion si toti trepadusii din jurul lui. Eu am trait vremurile alea si niciodata in viata mea nu am intalnit atata deschidere fata de aproapel meu, atat incredere si bunavointa in societatea romaneasca. Era greu de crezut ca cineva ne vrea raul, toti eram bucurosi ca am scapat de un dictator si oricine va veni este imposibil sa nu faca ceva bun pentru Romania. Dar minciuna, demagogia, crimele propagate de regimurile lui Iliescu ne-au adus in mizeria totala din ziua de azi. Suntem in noroi, dar acesti criminali si tradatori de neam acesti nemernici vor plati. Eu unul sunt hotarat pt asta.

      A trecu vremea cand informatia era apanajul elitelor. Avem la dispozitie tehnologii pe care nu le-am folosit indeajuns pentru a coagula o miscare mai ampla. Eu sunt optimist de felul meu dar si manios cand le vad ranjetul si ragaiturile zilnice, dar vor plati.
      • +1 (3 voturi)    
        scuze că te-am jignit (Joi, 16 februarie 2012, 21:51)

        corvus_coraX [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

        dar, dacă ai ocazia, ți-aș propune să-l citești pe unul pe care îl cheamă I.L. Caragiale.îți spune ceva numele?!
    • +8 (8 voturi)    
      Buna-credinta, asta ne lipseste.... (Joi, 16 februarie 2012, 8:59)

      Ililie [anonim] i-a raspuns lui corvus_coraX

      Nemtii au si ei ceva pentru descurcaret, ei spun "erfinderisch", care are insa o incarcatura mai mult pozitiva decat negativa. Si ei spun ca nevoia te obliga sa te descurci "Not macht erfinderisch". Dar nu cu orice pret, totul are o limita, ei spun "asa ceva nu se face", dictat de educatia laica sau crestina a bunei credinte.
      Democratia fara buna credinta, duce la polarizare, dezbinare si chiar razboi civil, vezi Spania antebelica. Pentru ca are ca scop demolarea finala a adversarului care ii sta in cale. Pana la urma cu orica mijloace, chiar eliminare fizica. Dupa care urmeaza dictatura, care poate fi de orice culoare, depinde de puterea celor care o sustin din umbra.
      Jurnalismul subordonat intereselor de grup, la fel, fara buna credinta, critica dar nu construieste. Buna credinta incepe cu frica de Dumnezeu, care pune limite egoismului, si obliga sa vrei chiar si binele adversarului. Oamenii fara Dumnezeu nu mai au frica de nimic, se vor descurca in continuare. Vor calca pe cadavre, sacrificand chiar interesul general si national.
    • +6 (6 voturi)    
      Ai uitat ceva (Joi, 16 februarie 2012, 9:40)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui corvus_coraX

      Cred ca principaluil atribut al romanilor nu este descurcareala, asta o pun pe locul 2, ci IPOCRIZIA.
      Asta ne defineste ca natie dupa parerea mea.
    • +6 (6 voturi)    
      e mai simplu (Joi, 16 februarie 2012, 16:49)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui corvus_coraX

      civilizatia fara libertate e trista, dar libertatea fara civilizatie este insuportabila! ghici in care din cele doua ipostaze ne aflam noi?
  • +15 (19 voturi)    
    eu sincer am crezut.. (Miercuri, 15 februarie 2012, 23:36)

    Ruhe [anonim]

    ca o s se intample ceva, cel putin din punct de vedere juridic, cand au fabricat foaia aia cu Bac-ul lui Funeriu. Am fost convinsa ca o sa-i dea in judecata sa ceara bani multi multi. Dar vorba ta, daca pe ei nu-i intereseaza, voi urlati ca lupul la luna.
    Singurul mod in care se pot calma este arderea la buzunar: dupa ce-o sa se intample sa-i inchida vreo saptamana sau sa trebuiasca sa plateasca vreo dauna de ordinul sutelor de mii, atunci totul se va schimba.
    Si apropo de cine face reclama la ei in emisiune, ar fi interesant sa aflam. E ciudat cum de-si face cinvea reclama in astfel de emisiuni, pentru ca cei care se uita la acest gen de emisiune abia au bani de paine si cartofi. Hai, din cand in cand poate de-un detergent, insa in nici un caz dintre cele care se arata pe la TV. Deci de-un mic boicot cred ca s-ar putea pune astora de sponsorizeza huzureala lui Capatos si-a lui Voiculescu.
  • +13 (15 voturi)    
    phiiii.....!!! (Joi, 16 februarie 2012, 0:37)

    Codruta N [utilizator]

    Tre' sa ma duc la doctor!
    Sunt 100% de acord cu Tapalaga - ceva nu-i in regula! >:)
    • +6 (6 voturi)    
      Pentru "Codruta N"... (Joi, 16 februarie 2012, 6:31)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Mestere, mi-ai placut !!!

      Am ris cu mare pofta; din nefericire, articolul lui Dan m-a readus la trista realitate.

      Sanatate si toate cele bune!!!
  • +13 (13 voturi)    
    multumesc D-le Dan Tapalaga (Joi, 16 februarie 2012, 0:40)

    mihai_vart [utilizator]

    Pentru articolul excelent, o bine venita perspectiva asupra lucrurilor care se intampla in jurul nostru.
  • -5 (7 voturi)    
    Cu regret dar cu bucurie (Joi, 16 februarie 2012, 1:38)

    Alan Shore din BJ [anonim]

    Cu regret ca atributile si sfera de supraveghere a CNA-ului se rezuma numai la televiziuni. Nu sunt putine articolele precum cel de fata care ar fi santionat.
    Dar cu enorma bucurie alaturarea si compararea dlui Boc cu un rahat, chiar daca in textul dvtra induce cum ca numai posteriorul dansului e maro. Dar putem extrapola.
  • +9 (9 voturi)    
    E tarziu (Joi, 16 februarie 2012, 2:55)

    Vali [anonim]

    si nu mai am rabdare sa comentez pre mult, deci o sa incerc o sinteza:

    1) E suficient de usor sa rezisti tentatiei de a urmari orice emisiune a televisiunilor impricinate. Ura e tot un sentiment, si poate fi expoatat; solutia e simpla: sa-i ignoram.

    2)Am crescut la tara si acolo lucrurile sunt suficient de clare: ai o rutina zilnica de urmat (hranit si adapat animale, hranit si adapat familie, incalzit si curatat casa/curte). Rutina asta zilnica atrage in mod natural o rutina anuala (cultivat pamant, recoltat roade pentru a sustine consumul pe o perioada determinata). Adica orice om de acolo stie in ce ordine se succed anotimpurile, care sunt hainele potrivite pentru ele si ce acctivitati sa intrprinda la un moment dat. Singura greseala cred ca e scaldatul de boboteaza, dar putem trece asta cu vederea. Sunt de acord ca sunt si oameni care nu mai au cum sa se tina de unele activitati, dar sunt convins ca le stiu.
    Pana acum a mai nins in februarie, mai mult sau mai putin. Oamenii de acolo judecau destul de limpede: "mai aduc si maine o caruta de paie, ca nu stiu cat ne tine iarna", "mai bine sa ramana decat sa nu am ce da la vite", "anu trecut mi-a mai ramas nutret, da' stii care o fi voia Domnului anu' asta?" se exemple pot sa dau destule. Asa ca nu inteleg cum s-au trezit sinistratii astia ca nu ce manca dupa 2 saptamani de viscol, ninsoare si ger napraznic.

    In final nu aveti decat sa trageti singuri concluzii, oricum sunt nerelevante.
    • -3 (3 voturi)    
      asa este (Joi, 16 februarie 2012, 14:23)

      costa [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Nametii au fost mari dar foamea a fost trucata. Casele inzapezite de fapt erau citeva la marginea satului. S-a tocat o caruta de bani si utilitati pentru nimic.Mai vrem si salarii marite...Cu exceptia B1 (nu sunt 100%sigur) toata media e proprietatea direct sau indirect a lui Felix care are interese directe. Felix fiind securist din gasca veche, nu este greu sa-ti imaginezi unde vrea sa ne aduca, si spre ce zari sa se orieteze tara asta. Totul a fost doar circ.
  • +6 (6 voturi)    
    licitatii publice (Joi, 16 februarie 2012, 6:00)

    Canuck [anonim]

    Ai atins, cu sau fara voia ta, un subiect delicat, licitatiile pt lucrari finantate din bani publici. Nu-ti poti imagina, crede-ma ca lucrat in mediul asta catva ani buni, cat de subtil se trucheaza licitatiile, la ce rafinamente diabolice ajunsesera majoritatea personalului regiilor autonome deja in 1997, din Arad pana in Vrancea si ce imposibil era sa obtii dovezile de frauda ... Am vazut cat de multi corupti sunt si ce sume se furau. La sumele alea, o viata de om nici nu conteaza, crede-ma...atunci am aflat ca viata mea valora doar cat ar fi cerut un ucrainean sa ma "ascunda definitiv , asa ca daca le-as fi facut necazuri la licitatie cu fitze de contestare a "obiectivitatii criteriilor de evaluare si a metodologiei lor de aplicare " si care ar fi avut ca efect o paguba mai mare de x$, gaia ma lua. BTW, nu numai liciatiile trebuie monitorizate, crede-ma, ci si administrarea contractelor, acolo e alta sursa de muls prin lucrari aditionale decontate pe"time and materials", nu pe pret fix... ce e trist e ca am aflat ca nu mai conteaza coloratura politca. Daca esti vreun Zorro, persoanele de o culoare care crezi ca te sprijina sa faci dreptate te vor folosi doar ca sa gaseasca motive obiective sa ii inlocuiasca pe ceilalti, urmand ca ei sa preia filiera si sa faca acelasi matrapazlicuri. Alte masti, aceeasi piesa. Asa ca am emigrat, dar lucrez tot in achizitii publice , evident ca altfel de probleme se pun, nu se pune problema coruptiei decat in cazuri rare, de regula competitia e reala si exista legi dure care ne permit sa luam masuri care descurajeaza intelegerile secrete intre competitori sau intre client si contractori...
  • +3 (3 voturi)    
    si cum ramane? (Joi, 16 februarie 2012, 7:07)

    catelu [utilizator]

    Pana la urma ati scris despre ambele.
    Poate situatia economiei, trendul de scadere al exporturilor, relocarea Dacia in Maroc, relocarea Nokia in Vietnam, pornirea (posibila) a Ford la Craiova, erau teme mai interesante.
    Tehnologia informatiei e unul din putinele sectoare unde Romania NU ESTE inapoiata. Verificati cat costa un abonament de acces la internet in Romania si Germania, poate veti avea surprize.
    • -3 (3 voturi)    
      ai dreptate! (Joi, 16 februarie 2012, 21:54)

      corvus_coraX [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      și mai verificați și care este salariul mediu în românia și care e în germania...
  • +5 (5 voturi)    
    ar trebui (Joi, 16 februarie 2012, 7:47)

    nero [anonim]

    boicotate produsele sau serviciile firmelor care-si fac reclama in pauza unor astfel de emisiuni!
  • +6 (6 voturi)    
    Din pacate (Joi, 16 februarie 2012, 7:49)

    gabriela [anonim]

    sunt multi care se uita la canalele...de scurgere a jegului romanesc. Sunt intelectuali cu ghiotura, sunt cei sariti de 65 de ani, ce sa mai zic?
    Si mie mi-a placut articolul foarte mult, dar, din pacate nu-l citesc cei ce se uita la respectivele canale. Il citesc tot cei ca noi!
    De ce n-a raspuns Boc? El ii ardelean. Acolo cand ii ceva prea jos, nu te apleci nici macar sa te uiti, daramite sa-l mai si culegi. A facut mai bine. I-a ignorat pe derbedei. Si ce era sa spuna? Era absolut jenant.
    Tata mi-a spus ca 'inainte' a fost un ambasador francez la Bucuresti, care se numea Monsieur...de Courgol. Din pacate a fost nevoit sa paraseasca tara din motive lesne de inteles.
  • +11 (11 voturi)    
    Dle Tapalaga (Joi, 16 februarie 2012, 7:56)

    break a leg [utilizator]

    Pot fi de acord cu cea mai mare parte a articolului dvs, insa mi se pare profund nedreapta prezumtia ca ex-premierului i-ar placea ceea ce a vazut, motiv pentru care nu reactioneaza. Dincolo de faptul ca nu avem habar ce reactie a starnit vederea filmului in mintea acestuia, indignarea oamenilor nu provine, cred, din dorinta de a se solidariza cu boc si de a actiona pentru a-i lua apararea. Consternarea dvs. ar fi justificata atunci.

    Oamenii reactioneaza fata de modul abject in care aceasta televiziune a ales sa isi creasca ratingul, umilind si terfelind imaginea unei persoane. Au trecut vremurile in care oamenii inghiteau tot ce servea presa, ne-am mai deschis la minte si vrem decenta si echilibru, vrem stiri si informatii decente, corecte.
    Sigur ca empatizez si cu Boc dar, spre linistea lui, trebuie spus ca vederea fundului gol al ex-premierului ne-a fortat sa privim o chestiune cu mult mai impudica: creierul gol a lui antonescu.
  • +5 (5 voturi)    
    dictatura frate (Joi, 16 februarie 2012, 7:59)

    nu conteaza [anonim]

    nu am vazut emisiunea si nici nu ma intereseaza sa gasesc imagini pe net. de ce as fi ? nu inteleg de ce se uita la lumea la astfel de emisiuni.
    • +3 (3 voturi)    
      Pentru firmele de publicitate... (Joi, 16 februarie 2012, 10:07)

      Cripa [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

      1. Ca să-ți domini / învingi dușmanul, trebuie să-l cunoști. Ca urmare, mă uit uneori la Antene sau iRealități, să mă încarc cu energie negativă, să aflu ce enormități se mai debitează pe acolo.
      2. Probabil la fel ca mine, fac destul de mulți: imediat ce începe un calup de publicitate, mut pe alt post, revenind eventual acolo după un timp, de regulă mai lung decât calupul de publicitate. Nu pierd mare lucru din esența emisiunii (care nu este, de altfel decât "jos !").
      3. Ca atare, publicitatea plătită de firmele respective nu ajunge deloc la mine; de ce n-am face cu toții la fel, când dorim cu orice preă să vedem porcării ?
      4. Atunci de ce să mai plătească publicitate aceste firme ?
  • +7 (7 voturi)    
    Nu voi avea nici o (Joi, 16 februarie 2012, 8:38)

    Audit [utilizator]

    opinie vis a vis de subiectele atinse, mai ales cel ce se referă la haznaua Antena 1 dar şi reacţia lui Antonescu la filmuleţ (o reacţie normală pentru un om cu handicap cum e Crin).

    Nu voi avea o opinie pentru simplul motiv că, ieri când am postat părerea mea decentă faţă de intervenţia lui Crin, aceasta nu a apărut.
  • +7 (7 voturi)    
    De ce nu a raspuns Boc (Joi, 16 februarie 2012, 8:59)

    ambambam [utilizator]

    1. cred ca s-a scarbit de josnicitatea acelor oameni.
    2. cred ca s-a scarbit sa urle toti "cenzura" de fiecare data cand spun ceva de rau de presa.

    O sa regretati "tiranul" Basescu si "carpa" Boc.
    • +10 (10 voturi)    
      Dictatorul Besescu (Joi, 16 februarie 2012, 9:26)

      Fritz [anonim] i-a raspuns lui ambambam

      Sa stii ca in toate tarile exista presa si ziare de scandal, funduri goale pe ecrane, poze si comentarii deocheate, media gen otv, ziare tip Romania Mare, posturi tv tip Haznaua 3 etc.
      Diferenta este ca oamenii politici responsabili, chiar din opozitie, nu folosesc asemenea tipuri de media pentru lupta politica.
      Ziarele si tv de scandal sunt necesare doar pentru publicul cu educatie de cel mult 10 clase, public sarac, fara servici sau cu ajutoare sociale si care oricum nu ar intelege altceva decat barfa si scandaluri.
      Dar sa folosesti asemenea mijloace in dezbaterea publica si politica inseamna compromiterea definitiva a luptei si dezbaterii politice.
      Te mai intrebi de ce dan senzationescu si becali sunt creditati de popor cu incredere!!!!
    • -3 (3 voturi)    
      Daca e vorba sa credem (Joi, 16 februarie 2012, 10:07)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui ambambam

      Eu cred ca inca nu i-a spus Basescu cum sa reactioneze.
      Si doi, astia nu scapa nici o ocazie sa se vorbeasca despre ei. Chiar daca dau in scabros. Nu ar fi prima data.
      In fond subiectul este dupa parerea mea alocarea unor fonduri catre un "servici vaduvit" de ultimile sporiri bugetare.
      De regretat... numai asta se face de aproape un veac. Romanii nu fac decat sa regrete. Dar de ce? Pentru ca traiesc "bine". Pentru ca sunt amagiti, badjocoriti, injositi, umiliti de cei care tot ei i-au ales. In fond e democratie, ce sa regretam? " o dictatura luminoasa" dixit dna Udrea?!
  • 0 (2 voturi)    
    contractele cu statul (Joi, 16 februarie 2012, 9:11)

    yeti [anonim]

    si tratatul de semnat.
    pai, daca se semneaza asa un tratat, care impune disciplina fiscala (?), adica un deficit foarte mic, parca 0,5, cum drac'l realizezi ?
    cand la cheltuielli nu ai grija, si uneori n'ai macar masura ?
    daca partea de cheltuiel este supravegheata de mantuiala, iar la incasari mai domol, frana cu spaga ?
    atunci de unde reduci deficitul ?
    mai tai la salarii. cel mai usor.

    semnarea tratatului ar trebui acceptata, aprobata de palavrament printr'o lege care sa prevada si masurile obligatorii pentru toate guvernele ce vor veni, indiferent de culoare pe steagul de lupta.
    boc ne spune triumfalist, singurul beneficiu: gata cu populismul.

    sa intelegem ca gata, nu se mai dau pomeni.
    ok. dar ce folos daca cheltuielile statului se fac pe ochi si pe sprinceana, mari evazionisti merg to pe baza de cumetrie si spaga ?
    se va termina cu pomana, cel mai usor.
    se vor taia ajutoarele !
    biine, dar si asta ar trebui facuta tot cu cap, reglementat, caci altfel, aceasta va avea acelasi efect ca inghetul din iarna asta.

    inainte da angajare, ar trebui facut un program de punere in aplicare, agreat si izvorat din colaborarea turor partidelor si a soc. civile.
    numai semnaturile nu's suficiente.
    partidele se pot da de trei ori peste cap, schimba la nume si la culoarea steagului, vor apare albe ca zapada cu aceiasi pigmei membii, si fara responsabilitatea semnarii.
    o lege din alea adoptata cu 2/3 din palavrament.
    care sa fie imposibil de anulat sau schimbat, fara 2/3 din voturi.
    ca in constitutie este mai greu, pana la revizuire.

    altfel, vom plati cu bani grei, dezapezirea la tona sau la metru cub...
  • -6 (6 voturi)    
    Film facut de SPP. PUNCT ! (Joi, 16 februarie 2012, 9:16)

    ba$$ist [anonim]

    ... si dat "pe surse" fraierilor de la Antene. Aia au inghiti galusca si l-au difuzat.
    Daca nu il difuzau, se gasea alta latrina sa il difuzeze in cazul scenariului ca Boc ar fi refuzat sa demisoneze. Cum piticu a plecat, l-au folosit la altceva.

    De ce nu era Boc pazit de SPP, intrucat inca avea functia de PRIM MINISTRU ?!!! Cine avea acces sa-l filmeze pe Boc ?!!! Dati-va singuri raspunsul

    Pentru Ba$$escu, pd(faracratima)l si presa ba$$ista a fost un scenariu win-win.

    Pa Pa Ciau ciau !
    • +4 (4 voturi)    
      Asa este (Joi, 16 februarie 2012, 13:20)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui ba$$ist

      Si zapada si viscolul si inundatiile care probabil vor urma, sunt tot mana lui Basescu, va spun eu, l-am auzit acum o luna cand invoca paparudele. Si TBC-ul vine tot de la Traian Basescu Constanta. Si e de vazut ce facea Basescu in 1977, ca doar cutremurul ala nu a venit asa .... din senin.
      • -2 (2 voturi)    
        paparudele (Vineri, 17 februarie 2012, 8:56)

        ginel of white pond [anonim] i-a raspuns lui dan tulceanu

        cine erau paparudele pe care le invoca prin incantatii si ode ?:-)
        da'ne cateva nume, sa te credem

        era la cravata violeata, in mod sigur.
        asa castiga el, cu guru, cu flacara violeta, cu paparudele din jur...
  • +8 (8 voturi)    
    O prima observatie proasta domnule... (Joi, 16 februarie 2012, 9:27)

    Ronin [utilizator]

    Citez: "Tacerea lui ma intriga putin, ma pune pe ganduri. Sa mearga in instanta daca se simte lezat, sa protesteze, sa zica ceva. Dar Boc tace. Daca i-a placut, la viitorul filmulet are ocazia sa se intoarca putin cu fata."......
    Sa inteleg ca astepti scandalu` ca sa ai si mataluta ce scrie??? Poate omu` are bun simt, se simte putin jenat si nu vrea sa aprinda mai tare spiritele, poate are incredere in institutiile abilitate, poate nu asteapta pomana, nici mila de la nimeni, poate Boc e un om normal care stie ca difuzarea filmuletului e o mizerie si atat! Poate. De ce trebuie neaparat sa strige in gura mare??? Ca sa va dea voua apa la moara? Din fericire Boc nu e senzationalul Antonescu. Te credeam putin mai altfel domnu` Tapalaga! Carevasazica astepti sa se intoarca cu fata? Pun pariu ca adanc in sufletul tau, ti-ai dori sa ai exclusivitatea unui astfel de "gest"...In acest caz, care e diferenta dintre dumneata, domnu` Tapalaga si...sa zicem Capatos?? Care? Chelia???
    Cat despre restu` articolului, e ok.
  • +4 (4 voturi)    
    Care sunt firmele care isi fac publicitate (Joi, 16 februarie 2012, 10:39)

    CCC [anonim]

    in emisiunea lui Capatos? Spuneti-mi, si incep sa le boicotez. Din pacate nu ma uit la emisiune, si nu stiu cum isi face bugetul, dar daca exista bani privati in acea emisune e interesant de aflat.
  • +3 (3 voturi)    
    Rating (Joi, 16 februarie 2012, 10:40)

    Cripa [anonim]

    Dacă s-ar măsura ratingul posturilor ÎN TIMPUL DIFUZĂRII PUBLICITĂȚII, firmele care plătesc publicitatea ar avea mari deziluzii: scade drastic, fiindcă, fără riscuri de a pierde din "esența" emisiunilor, se comută pe un alt post imediat ce începe calupul de publicitate. De aceea, efectul reclamelor asupra publicului este drastic scăzut. La o emisiune buna, la un film palpitant, te desparți mai greu de canalul care emite; dar la un "Show păcătos" - cam așa sunt toate emisiunile de la Antene, iRealități, nu riști mare lucru - esența fiind: "Jos (Băsescu, PDL, chiloții etc.)".
  • -1 (3 voturi)    
    viscol si inundatii (Joi, 16 februarie 2012, 11:06)

    Ion Fufa [anonim]

    Viscolul si inundatiile aduc multe si dureroase necazuri oamenilor simpli si saraci dar totodata de aceasta situatie profita din plin ca in toti anii in situatii similare baietii destepti pe care nu-i controleaza nimeni si dau si ei mai departe acolo sus la protectorii lor
    Se stie aceasta treaba la cele mai inalte nivele sa nu se dea dupa cires ca nu stie si nici nu vor sa-i dea exemplu pt ca nu-si dau ei cu stangu-n dreptu
  • +6 (6 voturi)    
    Inteleptul cedeaza (Joi, 16 februarie 2012, 12:46)

    Cornelia [anonim]

    De ce nu a reactionat Boc? Pentru ca-i ardelean ( ca si dumneavoastra, de altfel).Si are bun simt. Dreptatea se cauta ( si uneori,se gaseste) in justitie ,nu la posturile Tv si nici in ziare.Cat timp a fost prim ministru a fost balacarit si de TV si de presa. A avut vreo reactie? Si-a vazut de drumul pe care a pornit ( cainii latra, caravana trece)si rezultatele s-au vazut. Vrem, nu vrem, ceea ce a facut, chiar daca ne-a durut, a fost spre binele nostru.In situatia de fata ce ar putea face? Sa se lamenteze in paginile ziarelor sau pe posturile TV ( care???).Ce ar castiga?Ar starni si mai tare viperele. Faptul ca nu are nici o reactie ii scoate din minti pe cei care au pus la cale mizeria. "Inteleptul cedeaza", spune un proverb german.
  • +5 (5 voturi)    
    sincera nedumerire (Joi, 16 februarie 2012, 14:55)

    Rezon [anonim]

    Eu nu inteleg un lucru in toata povestea cu zapada. Poate ma lamureste cineva. Deszăpezirea a fost subcontractata unor firme private. In unele zone, nu ele au prestat serviciul, ci armata, Becali sau alte entități. Nu este asta un temei de penalizare sau chiar de reziliere a contractului?
  • +3 (3 voturi)    
    Viscur vs Curvis (Joi, 16 februarie 2012, 21:40)

    Ion B [utilizator]

    Sincer, as fi preferat Curvis, pentru ca este mai bogat in semnificatii:
    - Cur - Cur
    - Viscol - Viscol
    - Curvis - Curvele care fac ziaristica la antene...
    ...
    Cat despre CNA ce sa mai spun: este in linie cu justitia din Romania care In loc sa dea 15 ani la mititica da doar 3. Asa si cu CNA-ul: in loc de 14 zile, doar 10 minute.
  • -1 (1 vot)    
    Ipocrizie (Vineri, 17 februarie 2012, 16:48)

    mumu [anonim]

    Mamă ce "deontologi" ne dăm!
    Ia priveşte coane, ce poză se lăfăie în dreapta articolului tău!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version