"Legea picnicului" va interzice gratarele de langa bloc

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 12:21 Actualitate | Mediu


Romanii nu vor mai avea voie sa faca gratare langa bloc sau pe zone verzi neautorizate si neamenajate in acest scop, potrivit proiectului de lege a picnicului, care ar putea fi lansat in zilele urmatoare de Ministerul Mediului, a declarat pentru NewsIn unul dintre initiatori. Legea picnicului ar putea fi pusa in aplicare de ministrul interimar al Mediului, Elena Udrea, care a declarat vineri, la preluarea mandatului, ca va continua proiectele aflate in derulare.
  • "Asociatia Green Revolution a lucrat cu specialisti din Ministerul Mediului si cu o firma de avocatura pentru a realiza o lege simpla, usor de aplicat si de inteles, astfel incat oamenii sa stie ce au voie si ce nu atunci cand ies la picnic. Vor fi interzise activitatile de picnic in aer liber, cu exceptia zonelor amenajate sau indicate", a declarat directorul de programe al organizatiei de mediu, Cornel Belciug.
Potrivit proiectului, consiliile locale care au in grija spatiile verzi vor trebui sa amenajeze zone specifice pentru picnic, ingradite, dotate cu puncte de colectare selectiva, toalete ecologice, locuri speciale pentru foc, fie delimitate cu pietris, fie echipate cu gratare, precum si locuri de parcare. Acestea vor trebui si pazite, a mai spus reprezentantul ONG.
  • "Am creat un cadru simplu, astfel incat sa nu mai vedem munti de gunoaie pe orice colt de munte, la marginea padurilor sau pe langa ape. Cetatenii vor sti, de asemenea, ca nu au voie sa se spele in rauri sau lacuri cu pasta de dinti, detergent sau sampon si nici ca nu pot spala vesela in apa", a adaugat Belciug, precizand ca, desi probabil legea nu va produce efecte imediate, ea ar trebui sa-i invete pe romani sa nu mai distruga mediul.
  • "Vor fi aplicate si amenzi pentru nerespectarea legii", a mai spus Belciug.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9390 vizualizari

  • +21 (31 voturi)    
    laudabila (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 12:39)

    hartagramz [utilizator]

    initiativa foarte buna. acum or sa sara probabil toti grataristii de profesie. sunt de parere ca oricine trebuie lasat sa faca picnic pe spatii verzi in situatia in care picnic inseamna patura si cosul cu aperitive. nicidecum dacia urcata pe spatiu verde cu boxele aferente si focuri, gratare, ceaune, prosteala.
    • +17 (19 voturi)    
      Esti...delicios!!! (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:06)

      Hermann [anonim] i-a raspuns lui hartagramz

      Romania NU duce lipsa de legi, ci duce lipsa de oameni care sa verifice si sa IMPUNA aplicarea legilor. Consecinta? Legea este ceva optional, daca ai chef sa tii cont de ea, bine, daca nu, nu! Te bucuri degeaba, NIMENI nu va aplica aceasta lege! Ca si altele de altfel: linistea intre anumite intervale orare, limitele de viteza la autovehicole, etc. etc. etc.
      Multumeste-i toasului Ion Iliescu! Natia lui din totdeauna a iubit...legea si aplicarea ei!!!
      • +9 (11 voturi)    
        miorita laie (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 15:25)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Hermann

        din pacate, ai mare dreptate. in acest moment, pe str lacramioarei in bucuresti este un zgomot infernal, muzica data la maxim. legea nu permite asa ceva, insa politia care de altfel patruleaza des are se pare urechile infundate...
        • +4 (6 voturi)    
          ce poate si ce nu poate face politia... (Duminică, 4 octombrie 2009, 3:28)

          Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui ion

          Am avut probleme cu un caz similar in Pitesti acum o vreme, am sunat si Politia a venit destul de rapid, i-a linistit, si chiar m-a sunat inapoi sa imi spuna ca s-a rezolvat. Dupa care baietii destepti au inceput iara, suna iara la Politie si mi-au explicat ca au trimis iara un echipaj, dar nu mai raspund la usha, asha ca Politia nu are ce sa le faca, fara mandat.
    • +13 (15 voturi)    
      da, foarte bine (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:39)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui hartagramz

      incepusem sa fug de iesirile la iarba verde din cauza manelistilor grataragii. un pas spre normalitate.
      • 0 (10 voturi)    
        hai sa reglementam tot (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 18:45)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui cristi

        eu ies la gratar cu queen, depeche mode si roxette. si eu fug de manele cat pot. si totusi, nu credeti ca tara asta e suficient de mare si pentru grataragii manelisti, si pentru restul grataragiilor, si pentru cei care pur si simplu vor liniste si aer curat?

        nu pot sa cred ca daca vrei iesire la iarba verde nu poti gasi un loc fara grataragii, cu atat mai putin ca ar fi nevoie de o lege care sa interzica gratarele.

        daca vom continua in ritmul asta in curand vom avea si legi care interzic pantalonii scurti.
        • +1 (7 voturi)    
          fara muzica (Duminică, 4 octombrie 2009, 3:22)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

          daca tot iesi la iarba verde ar trebui sa nu asculti nici manele, nici queen, nici depeche, nici mozart. nimic. de aia iesi la iarba verde, sa stai un pic in natura si nu sa asculti muzica, asta poti face toata ziua la munca/acasa
          • +3 (3 voturi)    
            fiecare poata sa asculte ce vrea (Duminică, 4 octombrie 2009, 16:02)

            misescu [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            atat timp cat nu ii deranjeaza pe cei din jur. Daca cineva asculta in casti, nu are decat sa se deplaseze sa asculte muzici la casti. Cu ce sa ma afecteze pe mine?
        • +4 (8 voturi)    
          vrutu si nevrutu (Duminică, 4 octombrie 2009, 10:06)

          zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

          Problema nu e doar ca dai peste grataragii... ca poti sa auzi de la 1km muzica proasta din boxele masinii parcate la 2m de foc. Problema cea mai mare este gunoiul lasat in urma: peturi, doze, sticle, dopuri, tigari, cioburi, iarba distrusa, jar, bolovani... E un efect cumulativ; in fiecare an e din ce in ce mai poluata natura.

          Se pare ca orice prostanac ce a reusit sa faca rost de o masina crede ca e destul de matur si responsabil sa stea cateva ore in natura. Crezand asta, aplica "traiul" care-l stie deja; doar ca in natura nu vine mama/sotia sa faca ordine dupa el.
    • -1 (1 vot)    
      esti tu de neam prost (Duminică, 4 octombrie 2009, 18:55)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui hartagramz

      chiar era nevoie de pasarica asta ca sa ne spuna unde sa facem si unde nu gratarul? Problema este bunul simt, care-i cam lipseste poporului roman. Este a nu stiu cata oara cand punem problema gresit. Pana la urma o sa interzicem mersul pe strada , pentru ca nu avem poshetutza Hermes ca doamna Urdea, pardon... Udrea(cred sa si acum-i put mainile a branza, nu pot sa stiu exact de unde).
      Daca tu vrei du-te si mananca la iarba verde numai mancarica gatita acasa, eu o sa mananc ce-mi place mie. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma facetzi, tu si d-na Udrea, necivilizat. Aici pot sa dau lectii.
  • +2 (10 voturi)    
    Mai sa fie,iarasi baietii destepti? (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 12:57)

    traian [anonim]

    Nu stiu cum se face dar pe la noi se trece cu o deosebita gratizie dintr/o extrema in alta! Nu vreau sa exagerez dar banuiesc ca toate amenajarile astea se vor face cu bani de la bugetele locale iar cascavalul trebuie muls urgent,picatura cu picatura de cei dragi initiatorilor.Mai iese de un jeep,de o maslina,de o casutza,de o friptura...
    Curios este ca in Suedia,de exemplu,pe spatiile verzi DINTRE BLOCURI exista gratare amenajate pe care le poate folosi bine merci tot omul!Este adevarat,nu langa blocuri ci la o distanta de 30/40 de metri.Gratarele amenajate nu sunt pazite si nu sunt ingradite...Interesant este ca nu sunt ingradite si pazite nici locurile speciale de picnic din zonele de agrement din afara oraselor.dar de ce sa ne comparam noi cu suedezii!?
    Observ ca am ramas cu mentalitatea aceea de cartier dormitor,muncitoresc.Garduri vii intarite cu sarma ghimpata,ceapa si usturoi plantate langa bloc,lacate si tzarcuri si puzderie de asa zisi politisti comunitari care la prima cearta dintre doi copii dispar ca un fum si cheama politizia adevarata...
    • -9 (11 voturi)    
      bravo!!! (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 22:34)

      misu caftangiu [anonim] i-a raspuns lui traian

      bravo, frate.... nu inteleg ce este cu legile astea tampite...
      nu ne da voie sa facem gratare la iarba, da putem fuma ``iarba``. :D ha, ha , ha...
      da draga... asta avem nevoie... astia au voie sa ne jecmeneasca sa noi nu avem voie sa iesim la iaba verde...!!!
      DA BAI VITE INCALTATE! SUNT UN GRATARIST.... nu un fraier ca voi.... ca nu aveti dupa ce bea apa, de aia nu sunteti ca noi! si poate mai ascult cate-odata si muzica mai tare, macar nu pozez intrun fals ca voi...
      • +2 (8 voturi)    
        la mai multe (Duminică, 4 octombrie 2009, 10:10)

        zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui misu caftangiu

        Iti urez cat mai multe gratare. Cancerul de colon sau de anus e printre cele mai colorate forme de a muri.
      • +4 (6 voturi)    
        Fripturi cu cancer sa maninci pina faci poc. (Duminică, 4 octombrie 2009, 14:54)

        Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui misu caftangiu

        Misule,
        Fripturi cu cancer sa maninci pina faci poc.

        Ce sila imi este de unii ca tine si de soferi de taxi din Bucuresti.
      • 0 (0 voturi)    
        inca un mocofan (Luni, 5 octombrie 2009, 9:39)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui misu caftangiu

        v-a adus Ceasca de la coada vacii ca sa distrugeti civilizatia urbana, nespalatilor!
  • +9 (9 voturi)    
    mica si stupida intrebare (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 13:17)

    Oarecare [anonim]

    Foarte laudabila initiativa, din pacate autorul articolului a uitat sa dea si un link spre acel proiect de lege, in special pentru cei care au curiozitati stupide de genu' :
    - daca stau la casa pot sa fac gratar in curtea proprie, nu?! banuiesc ca da, indiferent ca e rural sau urban, dar fiind in romania orice e posibil :D
    - de altfel, daca detin un teren, pot face gratar pe el?!
  • -4 (12 voturi)    
    in Ro totul e exagerat (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 13:19)

    io [anonim]

    se va ajunge la excese de zel cum este si ceea cu interzicerea de a calca pe spatiul verde in parc!
    O lege corecta ma lasa sa fac gratar/picnic unde vreau eu daca nu deranjez pe nimeni si las la plecare cum am gasit!
    restul sunt aiureli facute de birocrati rupti de realitate!
    • +10 (14 voturi)    
      Cum stii? (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 15:47)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui io

      Si cum stii ca nu deranjezi pe nimeni? Daca asta tine de interpretarea personala, atunci evident nu are nici o valoare.

      De exemplu, manelistii considera ca nu deranjeaza pe nimeni cu pseudo muzica lor data la maxim. Si bineinteles ca nici un pic de fum nu deranjeaza, nu?
  • +6 (10 voturi)    
    !!! (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 13:26)

    mircea [anonim]

    Eu cred ca turisti occidentali fac mizerie in padurile noastre,ca la ei nu e voie si atunci vin la noi.
  • +2 (4 voturi)    
    Va aduce multe voturi. (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 13:27)

    AlinN [anonim]

    Deci romanilor li se va interzice micul pe fond de manea in aer liber. Cred ca vor aprecia legea si intr-un exces de sentiment de vinovatie fata de trecut, vor merge sa voteze.
    • 0 (0 voturi)    
      corectie (Luni, 5 octombrie 2009, 9:40)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      te referi la rromini, nu la romani.
  • +8 (10 voturi)    
    Trebuia o lege a picnicului? (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 13:56)

    big_fufu [utilizator]

    De ce nu si una a bunului simt? Ala care ne invata ca putem crapa o friptura si in intimitatea bucatariei proprii, nu neaparat pe la mama dracului prin praznic, sa ne vada vecinii si sa le facem in ciuda...
    Mizerabil obicei oricum asta cu gratarele la padure... sau gradina din fata blocului...
    • -3 (3 voturi)    
      bai asta (Duminică, 4 octombrie 2009, 3:29)

      sergiu [anonim] i-a raspuns lui big_fufu

      mananca tu prajeala lu nevasta-ta,ca noi mergem la gratar
    • 0 (2 voturi)    
      big_fufu (Duminică, 4 octombrie 2009, 9:15)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui big_fufu

      O sa imi pun gratarul pe aragaz si o sa scot fumul pe hota si daca vreau friptura pe carbuni tot imi fac, Si pot da si muzica tare, si eu ascult rockuri fioroase nu manele dragastoase.
    • 0 (0 voturi)    
      @Sergiu si @Adrian (Luni, 5 octombrie 2009, 9:41)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui big_fufu

      alti 2 rromini, nu romani (mai exact, indivizi tiganizati)
  • +2 (12 voturi)    
    prostie (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:05)

    nam vere [anonim]

    E o prostie legea, nu in substanta, dar cum este formulata.

    Legea ar trebui sa interzica arderea spatiului verde, pt ca ... exista si gratare pe care pun direct carbunii si nu lasa nici o urma.

    Sau in unele state europene, mai avansate, exista gratare de unica folosinta, care au carbunii incorporati si nu lasa nici o urma.

    Si in aceleasi state se fac gratare in orice spatiu verde, chiar in parcul central, fara ca sa distruga sau sa lase mizerie cand pleaca ... si toata lumea e multumita.

    De asta, dragi guvernanti, mai luati exemplu si la restul statelor europene.
  • +3 (3 voturi)    
    Cu cit mai multe legi, cu-atit mai... ecologic (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:38)

    Frobenius [anonim]

    Rog organizatia cu nume atit de... neaos (citat de pe site-ul acestora: "românii trebuie sa inteleaga...") sa defineasca notiunea de "picnic". Clar si fara posibilitati de interpretare. Sau, altfel spus, asa cum ar fi intr-o "lege simpla, usor de aplicat si de inteles, astfel incat oamenii sa stie..."
    Pe de alta parte e bine ca "Vor fi aplicate si amenzi pentru nerespectarea legii". Ce nu ni se explica este cum de vor fi aplicate amenzile doar pentru noua lege si de ce nu sint aplicate pentru actualele legi. Caci nu de legi ducem lipsa.
    Despre "locurile de parcare" pe care le vor infiinta consiliile locale si care vor avea drept efect "sa nu mai vedem munti de gunoaie pe orice colt de munte", nici nu stii cum sa reactionezi. Sa rizi, sa plingi? Umorul involuntar e verde? Si daca e verde e si... "ecologic"?
  • 0 (6 voturi)    
    Slava Domnului! :) (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:48)

    miticosul [anonim]

    Slava Domnului ... :) Numa s-o mai si aplice cineva.
  • -2 (4 voturi)    
    sa dea Dumnezeu (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 14:51)

    the [utilizator]

    sa nu vi se interzica, mai întâi, carnea ...
  • 0 (6 voturi)    
    fff bine (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 16:04)

    aaaaa [anonim]

    pai in Elvetia... cine face gratar unde nu e voie ..ia o amenda cat casa de mare.
    si nu vezi picior de oameni decat in locuri sperical amenajate.
    la noi la romani ?
    nu numai ca fac intre blocuri ......fac si pe terase... iar acum gratar in casa.
    hahah
  • +2 (6 voturi)    
    Asta-i problema in Romania (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 16:42)

    Iubitor de natura [anonim]

    Atat timp cat ai bunul simt sa strangi dupa tine acolo unde ai facut un gratar sau ai campat cu cortul cateva zile nu cred ca ar fi o problema. Mi se pare un pic restrictiva. Parca ne-ar pune in tarcuri. In sfarsit daca se rezolva problema poluarii mediului cu aceasta lege, atunci ce facem cu cei care arunca cutia de bere sau suc din masina, care arunca hartiile si pungile pe jos in parcuri sau pe strada si exemplele ar putea continua.
    Nu cred ca era nevoie de o lege care sa-mi restrictioneze dreptul de a sta cateva zile cu cortul in mijlocul naturii, doar cu prietenii fara sa suport apucaturile altora. Era nevoie de o lege sa pedepseasca pe cei care lasa in urma lor gunoaie si de oameni care sa aplice aceasta lege.
    Daca s-ar face un sondaj de opinie pe aceasta tema cred ca majoritatea ar fi impotriva acestei legi.
    Aceasta lege are ceva comunist in ea sau Lenuta spera sa aduca oamenii in hoteluri si pensiuni si astfel sa-si creeze imaginea de salvator al turismului romanesc.
    Poate maine ne vor interzice sa facem gratarul si in curtea casei.
    • +3 (3 voturi)    
      Legile multe si dese, cheia marilor succese (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 20:17)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Iubitor de natura

      "Era nevoie de o lege sa pedepseasca pe cei care lasa in urma lor gunoaie si de oameni care sa aplice aceasta lege."

      Exista deja legi care nu permit lasarea de gunoaie, murdarirea locurilor sau a apelor, infestarea aerului, excesele fonice. Dar de unde sa stie bietul "ecologist" (oare ce-o fi insemnind? E ruda cu... stomatologistul?)
      Specialistii din Ministerul mediului nu stiu. Mai corect spus, pe acolo nu mai sint specialisti. Nu e o surpriza, situatia este deja... istorica.
      Firma de avocatura a fost tratata cu discretie. Nu stim despre ce firma e vorba. E de inteles, in mod normal ar ramine imediat fara clienti. Normalul insa a devenit o raritate, inclusiv pe-aici. Vad ca mai sint si altii care nu au habar.

      Ar mai trebui spus si ca exista deja si institutii care ar trebui sa se ocupe de aplicarea acestor legi. Destule. In acest domeniu chiar se calca pe bataturi.
      De ce nu-si indeplinesc sarcinile fiind complet ineficiente, e o alta poveste. Probabil ca nu sint suficient de "verzi" ("green", pentru "ecologisti").

      PS: Operator HotNews, daca nu cunosti vreunul dintre cuvintele pe care le folosesc, cauta intr-un dictionar. Te poti lamuri mai rapid si nu mai trebuie sa deranjezi pe altcineva (chestie care consuma timp, al tau si al altora). Te asigur ca nu agreez vulgaritatile.
  • -1 (7 voturi)    
    constitutiea e moarta. (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 17:01)

    constitutie [anonim]

    este deadreptul ultima picatura in pahar data de "elita" eu ma duc la picnic si ii astept si pe mascati sa vina sa manance si sa ma ia . ca doar nu mai am drepturile din constitutie.
  • -1 (5 voturi)    
    Intrebare (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 17:54)

    Jonathan [anonim]

    Daca nu ma insel, spatiile de langa incinta blocurilor proprietate personala apartin proprietarilor respectivi. Nu incalca aceasta lege dreptul la proprietatea privata?
    • +3 (5 voturi)    
      gratargiu de pe casa (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 18:50)

      Nea Vasile [anonim] i-a raspuns lui Jonathan

      Pai nu incalca, pentur ca este un bun comun. Daca tie iti place gratarul, eu care iti sunt vecin nu-i suport deloc fumul, poate ca sunt si vegetarian, dar nu mai conteaza. Probabil asa isi spune si Gogu in gand atunci cand aprinde gratarul langa bloc, e un bun comun. Pe scurt, este o lege ce duce spre normalitate.
      PS: Pentru cei care nu stiau, din experienta personala am sunat acum ceva timp la politia comunitara si au amendat o familie de gratargii de bloc. Deci legea se aplica, treaba este sa aveti si curajul sa sesizati astfel de lucruri. Se pare ca vecinii se educa prin puterea exemplului.
    • 0 (0 voturi)    
      lamurire (Luni, 5 octombrie 2009, 9:43)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Jonathan

      poti face cat zgomot si cat fum vrei pe proprietatea ta, cu conditia sa nu ajunga nimic pe proprietatea mea, ca mi-o incalci! panimaiesi?
  • +4 (4 voturi)    
    gratare (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 18:27)

    k7 [utilizator]

    nu am nimic cu nimeni dar vara nu poti lasa un geam deschis din cauza fumului ....si nu ar fi nimic, dar cand se porneste unul ......
  • 0 (4 voturi)    
    Guvernanti tembeli, (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 21:03)

    hvjhvkjb [anonim]

    nu va mai jucati cu focul! Doar cateva lucruri (libertati) marunte mai tine prostimea in frau. Privati-o si de fotbal, mici si bere, iar apoi... asteaptati.
    • +1 (1 vot)    
      Erata (Duminică, 4 octombrie 2009, 14:57)

      hvjhvkjb [anonim] i-a raspuns lui hvjhvkjb

      Imi cer scuze pentru dezacord. Este o eroare de redactare. Initial, m-am gandit doar la mititei, ca unica placere ce i-a mai ramas romanului de rand.
  • +3 (3 voturi)    
    legea picnicului (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 22:35)

    Gogu Macelaru [anonim]

    probabil ca e facuta de invidie de aia care faceau gratate pe asfalt sau pe balcon. drept e ca si mitocania unora a dus la aceasta lege.
    problema e ca daca vreau sa fac gratare oriunde dar imi strang oricum resturile voi fi pedepsit de lege... iaca legea dreapta a omului!

    asteptam legea mitocanului. ca asta ar indrepta multe
  • +2 (2 voturi)    
    Lege cretina (Duminică, 4 octombrie 2009, 3:02)

    nae [anonim]

    De ce sa pedepsesti pe toti?
    Eu ma duc la munte,la lac,fac gratar,nu ard iarba nu dau muzica tare si adun intotdeauna dupa mine.
    Cu ce sunt eu de vina ca altii nu fac la fel?
  • +1 (1 vot)    
    bun simt (Duminică, 4 octombrie 2009, 6:56)

    mike [anonim]

    Romanii in general nu prea au bun simt....La respectarea legii nu are cine sa vegheze,asa ca nu va inchipuiti ca maine sau poimaine Romania va intrece Austria la protectia mediului....Pe deasupra e o mare prostie sa dai amenzi....O sa-i doara la basca pe toti manelistii si taranii grataragii...Daca-l pui sa-si stearga rahatul sau sa curete W.C.-urile o saptamana s-ar putea sa-l constientizezi,dar de amenda n-o sa-i pese,mai ales ca nu are cine sa le dea....Democratia nu se bazeaza pe bun simt,ci pe constrangere...
  • +2 (4 voturi)    
    Bucurestenii sunt indoctrinati (Duminică, 4 octombrie 2009, 8:35)

    FLORIN [anonim]

    Bucurestenii nu ar trebui sa dea legi legate de picnic. Ei cred ca picnicul este o activitate poluanta unde deranjul este ordinea de zi. Nu este asa. Eu locuiesc in nordul tarii si merg la picnic foarte des. Merg intr-un loc izolat pe malul apei aprind un mic foc pregatesc mancarea, iar la plecare las locul impecabil. Din ce am inteles nu mai am voie sa fac asta. Este foarte trist... Daca va trebui sa merg intr-un loc amenajat cu parcari si gunoaie culese selectativ probabil nu voi mai merge deloc. Tot farmecul gratarului e sa stai in natura nu la un loc cu alti 100 de grataristi intr-un tarc amenajat. Bucurestenii habar nu au ce este un gratar. Nu ar trebui sa reglementeze ceea ce nu inteleg.
    • 0 (0 voturi)    
      Sintem de acord ca suntem in dezacord (Luni, 5 octombrie 2009, 0:28)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      Sintem de acord ca suntem in dezacord.

      Nu mai da vina pe bucuresteni pentru toate relele din Romania (in speta aceasta lege).

      Oriunde intr-o tara civilizata suma legilor, regulilor si mai ales bunul simt sunt mai mari decit suma nesimtirii unora.

      Cu asta se diferentiaza o tara civilizata de altele mai putin...

      Cit despre reteta de a face un gratar bun sunt mai mult decit de acord de a invata de la oricine dar... un pic de modestie nu cred ca a facut nimanui.
  • 0 (2 voturi)    
    vreau sa stiu (Duminică, 4 octombrie 2009, 9:51)

    zdragomir [utilizator]

    Cine va aplica legea?

    ...Vor exista patrule de politie in fiecare spatiu verde neamenajat? ... in fiecare padure si poiana?
  • +2 (2 voturi)    
    cum fac altii (Duminică, 4 octombrie 2009, 10:11)

    Stelu [anonim]

    Dupa cum spune proverbul:
    "Ce ai face daca maine ar fi sfarsitul lumii? Raspuns: Ai merge in Romania ca este in urma cu 100 de ani."

    Am ales sa plec di RO pana una-alta, dar sigur o sa ma intorc daca o sa se anunte sfarsitul, chiar cu riscul de a nu manca gratare "la iarba verde".

    In provincia in care locuiesc este interzis gratarul. Nu exista nici macar locuri amenajate. Mi se pare o prostie, dar...se pare ca nu a murit nimeni din asta. Si daca numai asta te mai salveaza, poti sa mergi in provincia vecina, in locuri amenajate binenteles si pot sa faci fum cat vrei.

    Nu sunt de acord cu interzicerea totala sau partiala a gratarelor, doar sa fie folosite responsabil.

    Nu exista nici un program scolar care sa educe copii in acesta directie, nu?

    Cu astia "mari" ...e deja prea tarziu.

    Multe salutari si multa rabdare!
  • -1 (3 voturi)    
    Politicul va confisca si natura! (Duminică, 4 octombrie 2009, 14:54)

    Mircea [anonim]

    De natura trebuie sa se bucure toti oamenii ca nu a fost lasata doar imbuibatilor.Vreti sa ii bagati in tarc ca pe vite,in asa zisele locuri amenajate pe toti prin "motivul",ca unii dobitoci lasa gunoi.Pei voi asupriti pe toata lumea pentru cativa cretini care trebuiesc amendati.Atatea legi restrictive pentru om va vor duce de rapa.
  • +1 (1 vot)    
    Ce se ascunde in spatele susnumitei legi (Duminică, 4 octombrie 2009, 15:22)

    ionescu [anonim]

    Nu va grabiti sa dati cu piatra. Nu sunt un fan al gratarelor condimentate cu manele din spatele blocurilor. In primul rand legea este inutila. Deja avem o sumedenie de legi care reglementeaza asta. De exemplu maneaua la volum maxim este intra la tulburarea linistii publice. Ca nu se aplica .. Credeti ca o noua lege ar face minuni ? Atunci care mai este rostul ? Simplu. De natura fiscala. Se va lua modelul francez: se aplica o taxa pe care o va plati fiecare contribuabil. Se va considera ca fiecare cetatean merge in medie pe an de x ori la picnic, polueaza si deci trebuie sa plateasca un impozit. Ca merge la picnic o data sau de 10 ori pe an sau merge de loc.. taxa se plateste. Asta este scopul legii. Simplu . Nu ? Dar trebuie sa o ambalam in haine ecologiste.
    • +1 (1 vot)    
      model francez??? (Duminică, 4 octombrie 2009, 17:48)

      disneyland [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      Eu sunt platitor de taxe catre statul francez, dar de darea asta nu am auzit pana acum, in 5 ani de zile.

      Cat despre lege, mi se pare, asa cum au zis si altii, ca daca ar fi fost aplicate legile deja existente nu mai era nevoie si de asta...
  • -1 (1 vot)    
    CHIAR (Duminică, 4 octombrie 2009, 17:34)

    sabo [utilizator]

    ALTA TREABA NU AVETI?
    LEGEA ASTA EXAGERATA LIPSEA!
    O SA SE APLICE ASA, DOAR CAND POLITIA ARE TREABA CU CINEVA ANUME.
    CAND SE VA VENI IN CAMPANIE ELECTORALA LA PICNICURI, SE VA DA AMENDA?
    ASTIA CU LEGEA ASTA DE UNDE SUNT PLATITI?
  • 0 (0 voturi)    
    buun (Duminică, 4 octombrie 2009, 20:19)

    ciprian [anonim]

    Buna initiativa, dar din pacate nu se va pune in aplicare pentru ca politistii nu isi fac treaba. Pentru cei care comenteaza ... ii invit sa stea la mine in casa cand tiganii de la parter fac gratar sub geamul meu si asculta manele la masina parcata in strada. Locuiesc la etajul 1 si tot fumul intra la mine si incearca sa te odihnesti cu tiganii chiuind pe manele sub geam!!! In sectorul 4 unde locuiesc politia comunitara exista doar cu numele,caci ei stau si dorm toata ziua ! Multumim domunle primar obez piedone!
  • 0 (0 voturi)    
    gratar (Sâmbătă, 6 martie 2010, 22:36)

    Dan [anonim]

    Are dreptate ciprian, acelasi lucru patesc si eu, doar ca la mine personajele care pertuba linistea sunt romani, printre ei sunt si 2 politisti:-)
    Pana la urma sa votat legea?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by