Aproximativ 91% dintre părinţi sunt preocupaţi de criza climatică, iar acest lucru provoacă schimbări care le remodelează viaţa şi obiceiurile de cumpărare, arată un nou studiu global realizat de Morning Consult, potrivit CNBC și Agerpres.

CaniculaFoto: K Vitthayanukarun, Dreamstime.com

Potrivit cercetării, mai mult de jumătate dintre respondenţi (53%) spun că acest lucru a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulţi copii. Totodată, 43% dintre respondenţi au declarat că s-au decis să lucreze pentru o companie luând în considerare implicarea şi atitudinea faţă de problemele sociale şi de mediu.

Studiul dezvăluie acţiunile pe care mulţi părinţi le întreprind din cauza schimbărilor climatice - de la decizii din viaţa de zi cu zi, până la planificarea familială pe termen lung.

Sondajul a fost realizat în rândul a peste 5.000 de părinţi din India, Mexic, Singapore, Marea Britanie şi Statele Unite, fiind comandat de HP.

De asemenea, cercetarea a arătat că mulţi părinţi susţin companiile care iau măsuri pentru a limita efectele schimbărilor climatice.

Aproape două treimi (64%) dintre părinţi preferă produsele care provin din surse sustenabile, iar 60% spun că practicile sustenabile ale companiilor joacă un rol important în obiceiurile lor de cumpărare.

Acest lucru se întâmplă în pofida faptului că cei mai mulţi (84%) recunosc creşterea costului vieţii şi mai mult de jumătate (57%) consideră că adoptarea de practici ecologice consumă mult timp.

În timp ce părinţii iau măsuri personale, cei mai mulţi cred, de asemenea, că şi corporaţiile trebuie să acţioneze. Cei mai mulţi părinţi (51%) consideră că societăţile au „o mare” responsabilitate în ceea ce priveşte acţiunile climatice.

„Cercetările noastre se corelează cu ceea ce observăm în activitatea noastră de business: ne păstrăm clienţii, facem noi vânzări şi atragem talente datorită iniţiativelor şi produselor noastre sustenabile. Dacă vrem cu adevărat să schimbăm traiectoria crizei climatice, industria trebuie să facă un pas înainte şi să schimbe mentalitatea de „a nu face rău” cu „a face mai mult bine”, a declarat James McCall, Chief Sustainability Officer al HP.

Constatările vin în contextul în care HP şi-a publicat cel de-al 22-lea raport anual de sustenabilitate, în care afirmă că și-a redus amprenta de carbon absolută cu 18% din 2019.

FOTO articol: K Vitthayanukarun, Dreamstime.com.