A fost descoperită broasca ciocolatie. Unde trăiește și de ce a fost descoperită atât de greu

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 mai 2021, 18:51 Actualitate | Mediu

broasca ciocolatie
Foto: Captura
O broască ciocolatie de copac a fost descoperită în pădurea tropicală din Noua Guinea de o echipă de oameni de știință din Australia, relatează CNN.

Broaștele de copac sunt cunoscute pentru pielea lor verde - dar datorită culorii sale maro, cercetătorii au numit-o „broască ciocolatie”.

"Cea mai apropiată rudă cunoscută de Litoria mira este broasca australiană verde de copac. Cele două specii arată similar, cu excepția faptului că una dintre ele este de obicei verde, în timp ce noua specie are de obicei o colorare minunată de ciocolată", a spus Paul Oliver de la Centrul pentru Sănătate Planetară și Securitate Alimentară și Muzeul Queensland, care a descris descoperirea într-o lucrare în care este co-autor în revista Journal of Zoology, arată un comunicat.

Australia și Noua Guinee au fost cândva legate pe uscat pentru o mare parte a perioadei terțiare târzii, în urmă cu 2,6 milioane de ani, dar acum Noua Guinee este dominată de pădurile tropicale, în timp ce nordul Australiei este în principal savană. Broaștele verzi (Litoria caerulea) pot fi găsite în nordul și estul Australiei și Noua Guinee.

Oamenii de știință australieni au descoperit una dintre creaturi în 2016, potrivit articolului, și consideră că animalul ar putea fi răspândit în Noua Guinee.

„Deoarece broasca locuiește în zone foarte fierbinți, mlăștinoase, cu o mulțime de crocodili, toate aceste lucruri descurajează explorarea”, a spus co-autorul Steve Richards de la South Australian Museum.

Deși creaturile pot părea gustări magice, fermecate, găsite în seria Harry Potter, asemănările se opresc aici.

„Am numit această nouă specie de broască Litoria Mira, ceea ce înseamnă surprins sau ciudat în latină, pentru că a fost o descoperire surprinzătoare ”, spune Oliver.

Asadar asta i Poza (Sâmbătă, 29 mai 2021, 19:02)

un domn [utilizator]

Maron de la Mazeta
    Explicatie (Sâmbătă, 29 mai 2021, 20:42)

Malone_M [utilizator]

Broscuta asta nu se gaseste greu, e doar dificil de pastrat ca sa fie studiata sau dusa in laborator. Cum o gasesc, oamenii nu rezista si o inghit cu ochii dati peste cap, ca doar nu ai in fiecare zi ocazia sa gusti o bucata de ciocolata vie.
    Se naste o intrebare tulburatoare (Duminică, 30 mai 2021, 0:38)

O_Tannenbaum [utilizator]

Oare pe Pamint mai apar specii noi de animale sau de plante? Prin noi intelegind specii in intregime originale, cu nimic asemanatoare cu ceea ce exista deja.

Caci daca apar ar fi interesant cine se indeletniceste cu proiectarea lor.
    Ahaaaa... (Duminică, 30 mai 2021, 7:42)

Godzillagrrr [utilizator]

Deci de aia a fost descoperita atât de greu!

Ca ma si intrebam: da’ cât o sa le mai ia, dom’le, sa descopere odata si broscuta aia ciocolatie?