webPR: Peste 3 milioane de români atinși de mesajul campaniei ECOTIC „Fii la tine-n țară la fel ca afară”

de     Smile Media
Sâmbătă, 22 februarie 2020, 10:21 Actualitate | Mediu


​​În 2020 românii sunt încurajați să „fie în țară la fel ca afară” și să predea deșeurile de echipamente electrice și electronice în mod responsabil. Campania națională de informare „Fii la tine-n țară la fel ca afară” lansată de ECOTIC împreună cu Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, în luna ianuarie a acestui an, este promovată prin acțiuni de conștientizare în mediul online, offline, cât și prin media tradițională (TV și presa scrisă).

Ideea campaniei este aceea de a încuraja românii să fie motorul schimbării în România în ceea ce privește protecția mediului și în special în ceea ce privește colectarea separată a deșeurilor electronice. Cetățenii își doresc „o țară ca afară” și pentru asta este necesară și contribuția lor activă.

Începând cu data de 14 ianuarie un public de aproape 3 milioane de persoane au văzut spotul video dedicat campaniei. Canalele unde acesta a fost difuzat sunt: PRO TV, PRO Cinema, PRO X, Digi24, Digi Sport 1, Digi Sport 2, TVR 1, TVR 2, B1 TV, Discovery și România TV. De asemenea, pe platfoma video YouTube, în doar 20 de zile de la lansarea acestuia, spotul a fost vizionat de cel puțin 750.000 de persoane.

Începând cu 20 februarie, 45 de influenceri de pe platforma Instagram s-au alăturat campaniei pentru a duce mai departe, în toate colțurile țării, informția colectării separate a deșeurilor de echipamente electrice și electronice. Scopul acestei campanii pe rețelele de socializare este ca mesajul ECOTIC să ajungă la tinerii care au puterea de a învăța bunele practici, de a le promova și de a schimba mentalități, în stilul lor caracteristic.

Incepând cu luna martie, în cadrul acestei campanii, ECOTIC va desfășura acțiuni de informare și colectare în mai multe județe precum: Constanța, Iași, Galați, Cluj, Brașov, Botoșani, Prahova și nu numai. Ca un prim demers în acest context, Primăria Municipiului Brașov, s-a alăturat campaniei ECOTIC cu scopul de a contribui la răspândirea informației în rândul cetățenilor și îndeamnă populația Municipiului să preia demersurile colectării separate de deșeuri de echipamente electrice și electronice.

În acest context, ECOTIC invită cetățenii să urmărească dezvoltarea campaniei pe website-ul www.ecotic.ro si pe canalele social media ale organizației pentru a afla unde și când se vor desfășura următoarele campanii locale de colectare.

Colectarea și reciclarea deșeurilor electrice și electronice au o miză foarte importantă dintr-o dublă perspectivă: 1) multe dintre DEEE-uri conțin substanțe extrem de toxice și periculoase pentru mediu; 2) DEEE-urile au una dintre cele mai ridicate rate de reciclare, 80-90% din componentele lor putând fi reciclate și reutilizate în economie ca materii prime secundare (metale, metale prețioase etc).

„Prin actuala campanie dorim ca cetățenii întregii țări să conștientizeze importanța colectării separate. Încurajăm cetățenii să predea în mod corect deșeurile de echipamente electrice și electronice punându-le la dispoziție puncte de colectare și soluții de debarasare, sperând ca acest comportament să fie preluat și în ceea ce privește colectarea altor tipuri de deșeuri” declară Valentin Negoiță, Președinte ECOTIC.

Mai multe detalii pe www.ecotic.ro sau fiiintara.ecotic.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1477 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    ...oare? (Sâmbătă, 22 februarie 2020, 11:07)

    contur [utilizator]

    Eu nu am vazut campania. Dar de mult colectezi separat deseurile. Dar unde le duc? In Bucuresti au disparut si pubelele colorate la care puteai duce, macar optional, gunoiul separat. Acele rare puncte care au aparut in sect 6 sunt cu program. Deci, este nu cind pot eu, ci cit sta angajatul de la salubrizare. Si apropape intodiuna sunt pline. Toate soselele nationale au locuri de oprire (popas) si nu au pubele, iar daca le au, sunt vzibil insuficiente si neevacuate. Toata tara e ca o mare gunoiste!
    • -2 (2 voturi)    
      Gresit (Sâmbătă, 22 februarie 2020, 12:06)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui contur

      Daca nu ai vazut campania, nu inseamna ca nu exista cauta pe internet si vei gasi. Eu am o anumita varsta dar nu am uitat prima reclama de la mondialul de fotbal 1990 cu adidasii Torsion, respectiv: Daca vrei cu adevart, poti. Deci cauta si vei gasi.
      Cu stima si respect.
  • +2 (2 voturi)    
    bania runcati (Sâmbătă, 22 februarie 2020, 11:19)

    martel55 [utilizator]

    ce folos ca avem reclame la Tv daca nu avem unde sa ducem materialele reciclabile? cine umbla jumatatae de oras pentur cateva recipiente d eplastic si o o plasa de maculatiura?ca sa nu zic ca pentur sticla sau ambalaje d eplastic (nu pet-uri) er apoape imposibil sa gasesti un centru de reciclare....
    • 0 (2 voturi)    
      Vezi ce i-am zis si lui "contur" (Sâmbătă, 22 februarie 2020, 12:08)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Vezi ce i-am zis si lui "contur"
  • +1 (1 vot)    
    Efort laudabil (Sâmbătă, 22 februarie 2020, 11:51)

    unins [utilizator]

    dar cu efect mai mare in buzunarul baietilor destepti, care fara prosti ar muri de foame! Nu ar fi mai corect si mai eficient ca pentru predarea oricarui DEEE sa se plateasca proprietarului 15% din pretul initial?
  • 0 (2 voturi)    
    Campania ECOTIC (Sâmbătă, 22 februarie 2020, 12:21)

    Azra [utilizator]

    Cu grija de a nu gresi la scris cea de a doua litera a numelui campaniei si desi ma uit zilnic la canalele de televiziune, trebuie sa marturisesc ca abia astazi am aflat de ea, din stirea publicata mai sus, desi se zice ca respectiva campanie a fost lansata in vazduh in luna ianuarie!!Singura concluzie plauzibila ar fi ca este foarte prost promovata, incat este invizibila! Toate televiziunile sunt pline de tot felul de reclame, ca nici nu te mai poti uita la altceva, inclusiv despre pampersi, hemoroizi, marci de tampoane, alifii pentru șale sau pentru uz "intim", dar despre ECOTIC(era cât p-aci sa-l scriu cu litera R...) n-am auzit nimic niciodată. Si am casa plina de deseuri electro-menajere de nici nu stiu ce sa mai fac cu ele!!
    Intrucat pana si Radioul si Televiziunile nationale isi scurteaza timpii de la principalele ore de stiri-dimineata, la pranz si seara , in special- ca sa dea publicitate, as sugera organizatorilor campaniei ECOTIC sa difuzeze respetivele informatii despre campanie, la posturile nationale de Radio si Televiziune, inaintea jurnalelor de stiri, de ex., la orele 7, 8, 10, 13, 16, 19, 20, 22.00, timp de mai multe saptamani la rand (repetitio es mater studiorum!), deoarece in casele tuturor romanilor exista cel putin un radio si un televizor, cat de saraci ar fi ei iar la aceste ore cam toata lumea asculta stirile zilei(fie si pentru a auzi ce se mai scumpeste!...) si, in al doilea rand, Campania ECOTIC sa se organizeze in toate orasele si localitatile tarii, plasand-o in responsabilirtatea primariilor! Daca tot facem o treabă "de campanie" atunci haideti s-o facem ca lumea altfel, mai bifam o campanie inutilă, cum se întâmplă la noi, de regulă!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by