38 de deputati PSD au facut o lege care permite taierea integrala a padurilor. Zece dintre ei sunt proprietari de terenuri forestiere

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 13 iunie 2014, 11:20 Actualitate | Mediu


Padure defrisata
Foto: Ministerul Mediului
Cine este proprietar de teren forestier ar putea sa-si defriseze legal intreaga suprafata de padure pentru a-si construi pensiuni, spatii de agrement, baruri, piscine si spa-uri, totul in scop turistic. Potrivit unor amendamente depuse de 38 de deputati PSD la Codul Silvic, padurile vor putea fi incluse in intravilan in aceste conditii si vor putea fi scoase integral din fondul forestier pentru a construi unitati turistice, relateaza Mediafax.

Semnificativ este faptul ca zece dintre ei sunt proprietari de paduri. Desi au dat cu subsemnatul pentru sustinerea initiativei legislative, acum deputatii bat in retragere. Eu nu cred ca e vreunul nebun care sa vrea sa taie toata padurea, noi nu facem legi pentru nebuni, a spus chiar initiatorul legii, Catalin Radulescu. "Am avut obiectii la acest amendament de la inceput, dar va fi modificat in comisie", a precizat si Ninel Peia. "Va propun sa citesc si eu textul, sa ma uit cu atentie pe amendamente si poate purtam o discutie in cunostinta de cauza", recunoaste Anghel Stanciu, spunand ca nici nu a citit proiectul de lege, ci doar expunerea de motive. Pe de alta parte, initiativa pesedistilor nu este sustinuta de Ministerul Apelor, Padurilor si Pisciculturii, Doina Pana spunand ca regimul silvic va ramane la fel de strict si ca nu va permite imobiliare in paduri, indiferent de partidul care propune asa ceva. In replica, Radulescu o trimite pe Doina Pana in Sahara.

In frunte cu pesedistul Catalin Radulescu, 38 de deputati vor sa dea liber la defrisari pentru proprietarii de paduri in scopul construirii de pensiuni, terenuri de recreere sau agrement, in scop turistic. Astfel, 37 de pesedisti si un conservator si-au pus semnatura pe o serie de amendamente aduse la Codul Silvic, astfel incat nu doar ca padurile vor putea fi incluse in intravilan, ci vor putea fi scoase din fondul forestier national pana la 100% din suprafata.

"Este interzisa includerea padurilor in intravilan, cu exceptia padurilor proprietate privata ale persoanelor fizice sau juridice, care prin planuri urbanistice sunt transformate in structuri de primire turistica cu functiuni de cazare turistica, terenuri de recreere sau de agrement", se arata in noua forma a articolului 7, alineatul 4.

In expunerea de motive a proiectului de lege, initiatorul sustine ca masura vine pentru incurajarea investitiilor in turismul montan.

"Vrem ca tara asta sa devina o tara de interes turistic, ca nu suntem nici tara industriala, ca s-a dus dracu industria la noi. Daca nu suntem nici agrara, nici turistica, vai de capul nostru. Sa facem si noi ca francezii, nemtii, belgienii, care au construit, nu au pus limita de scoatere din circuitul silvic, cum e acum la noi. Poate vreau sa fac un resort, ma duc cu familia si nu vreau sa stau o noapte acolo, vreau sa stau o saptamana ca sa cheltuiesc bani acolo", a declarat, pentru gandul.info, Catalin Radulescu.

"Avand in vedere ca si acum se permite defrisarea, cred ca a da voie sa se construiasca unitati de cazare turistica in anumite zone va fi benefic pentru zonele respective", a precizat si Ninel Peia.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















80861 vizualizari

  • +23 (25 voturi)    
    Rusine doamna Pana (Vineri, 13 iunie 2014, 11:25)

    seb_h [utilizator]

    canalii hoatze, votate de analfabeti, betivi si pensionari
  • +36 (36 voturi)    
    cand o sa fie prea tarziu... (Vineri, 13 iunie 2014, 11:27)

    holx [utilizator]

    Doar atunci când ultimul copac va fi fost doborât,
    Doar atunci când ultimul râu va fi fost otrăvit,
    Doar atunci când ultimul pește va fi fost prins...
    Atunci și doar atunci vă veţi da seama că banii nu pot fi mâncați.
    • +22 (24 voturi)    
      Nu-si vor da seama (Vineri, 13 iunie 2014, 12:31)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui holx

      Ei sunt doar niste hoti ordinari care se dau cu jeep-ul dupa ce-au taiat padurea. Problema e ca noi ii votam. Pentru un kil de ulei. Pin la urma democratia functioneaza bine cit timp alegatorul e responsabil. Cind alegatorul e iresponsabil, se intimpla nazbitii din astea.
  • +26 (26 voturi)    
    spital de nebuni (Vineri, 13 iunie 2014, 11:31)

    Tymax [utilizator]

    Oare astia sunt normali? Oamenii astia au si ei familii copii acasa? Ce mai lasa in urma? Ce dracu, nu le mai ajunge de cat timp fura si taie in nestire?
    • +2 (2 voturi)    
      din pacate... (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 6:17)

      MagnusLucian1320675938794 [anonim] i-a raspuns lui Tymax

      Din pacate au si familii acasa. Chiar si copii. Toti cretinii se inmultesc astazi. Si cum copilului nu-i place la padure, s-a gandit taticul s-o taie, sa aiba si ala micu un viitor...
  • +26 (26 voturi)    
    inconstienti (Vineri, 13 iunie 2014, 11:34)

    Tymax [utilizator]

    Daca-si fac pensiuni si ce draku mai vor ei pe dealuri chelite de paduri cine draku o sa mai vina sa stea in 'pensiunile' lor? Sau o sa faca ca acu, o sa lase 2 randuri de copaci in jurul 'pensiunii' si in rest ... cioate. Daca vreau dealuri goale a ma duc in Mongolia .. au aia dealuri goale cat vezi cu ochiii.
    • +1 (1 vot)    
      destui... (Vineri, 13 iunie 2014, 16:00)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      vor veni. uitati-va la aberatia aia de Rinca...
  • +18 (22 voturi)    
    hai mazeto (Vineri, 13 iunie 2014, 11:37)

    un oarecare [utilizator]

    zi ceva si aici....de basescu evident!
  • +22 (22 voturi)    
    /// (Vineri, 13 iunie 2014, 11:38)

    MenInBlack [utilizator]

    ar fi suficiente pentru inceput...
    Aviz amatorilor care sustin legea pentru defrisare integrala !
    Stim cine sunteti, nu va puteti ascunde. Dealtfel vom incepe publicarea datelor oficiale ale fiecarui deputat care incalca flagrant Constitutia si sfideaza cutumele bunului simt care privesc Patrimoniul National !
    Veti ''intelege'' cat de curand ca nimeni nu s-a nascut deputat pe tarlaua lui tac'su !!!
    • 0 (6 voturi)    
      Noi stim ca voi stiti cine sunt.. (Vineri, 13 iunie 2014, 12:56)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      De-aia ii si votati mereu, ca stiti cine sunt. Dar e bine: sa-i tot votati.
      • -9 (13 voturi)    
        n-am votat inca psd dar voi vota sigur !!! (Vineri, 13 iunie 2014, 13:25)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        asta pentru ca bassoi n-a fost in stare in 10 ani dacat sa fure , via clientela lui woodrea...neam de hotzi !!!
        daca votez psd, pe care voi basistii i-ati adus la guvernare ca alternativa la dezastrul provocat de pdl, in cativa ani o sa creasca buba psd asa de mare ca o sa explodeze iar mamaliga asta a voastra !!!
        poate iese de o revolutie curata si dispar toti fostii !!!

        ''bine'' c-a iesit Berceanu-Berkovici la rampa sa faca pe lupul moralist, dupa ce a stat in umbra bassului si a furat la greu din treansporturi !!!
        chiar nu va e rusine sa comentati dupa 10 ani de jaf???
        • +3 (5 voturi)    
          Nu sefu' (Vineri, 13 iunie 2014, 15:04)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

          ..voi i-ati adus la putere ca alternativa. Si daca basoi n-a fost in stare decat sa fure, PSD-istii tai ce-au facut cat au fost la putere din 90' pana acum?

          Eu zic ca basoi e parfum pe langa hotii tai si ca a facut mult mai mult bine decat au facut si o sa faca hotii tai si urmasii lor.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu ne e rusine... (Vineri, 13 iunie 2014, 15:06)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

          .. ca nici voua nu va e rusine sa comentati dupa ce ati distrus tara asta 20 de ani.
          • +1 (3 voturi)    
            Am votat Ratiu !!!! (Vineri, 13 iunie 2014, 17:27)

            MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            In timp ce voi urlati peste tot ''Iliescu-apoare, soarele rasare !!!"
            Apoi am votat Constantinescu, mazeta securistilor !!!
            Apoi regret ca in primul tur am votat basoi !!!

            Dar ar fi trebuit ca Geoana, Nascase si Voicu sa aduca tara la dictatura rosie sa va treziti voi si toti bizonii pe care i-ati rotit atata timp !!!
            Nu-i nimic, vine Gratierea Generala si o sa aveti iar toti bosrfasii psd in prima linie sa va saturati de ROSU si de FSN !!! - Asta va asteapta !!!
            Bine c-am plecat din frumoasa tarisoara plina de bizoni !
            • -1 (1 vot)    
              Sa recapitulam: (Vineri, 13 iunie 2014, 18:50)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

              Te-ai orpit la primul tur, cand l-ai votat pe "basoi" si regreti. Dupa care... dupa care orice ai facut ai ajutat la venirea hotilor majoritari (ca ai votat cu altii, ca n-ai votat, acelasi efect l-a avut). Asa ca, nesimtire mare si tupeu cat cuprinde: ajuti la venirea hotilor in parlament si tot cu gura mare esti.

              Eu nu urlam cu Iliescu, n-am urlat niciodata si da, am votat cu Constantinescu si cu "basoi" si nu regret. Regretele le au hotii, ca nu mai pot fura ca inainte. Se pare ca te numeri printre ei.
              • +1 (3 voturi)    
                Si eu am votat Base (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 4:30)

                XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                de ambele dati, am boicotat referendumul - chiar a fost boicot, in rest votez mereu.
                Si Base a furat dar a mai si pus umarul la niste reforme. Acum insa ... semneaza legi cu ei, si-a batut joc din nou de sustinatorii lui, indepartandu-i din asa zisul lui partid exact pe cei care erau apreciati in favoarea uneia pe care n-o inghite aproape nimeni. Si ii ponegreste exact pe cei care au contribuit la reformele cu care se lauda, in special Macovei si Funeriu.
                Nu cred ca pot sa votez cu PSD, dar ... ajung la concluzia lui MenInBlack : cel mai bine pentru tara asta ar fi sa ajunga atat de jos, incat sa se trezeasca.
                Sa fie foamete, sa inceapa sa-si vada copiii cu burtile umflate de inanitie, si atunci poate or intelege ca nu poti vota la nesfarsi hoti, ca-ti arunca si tie o cateva chile de faina in schimbul miliardelor de euro jecmaniti sau risipiti prin incompetenta; sau sa nu te intereseze ce se intampla, sa-ti vezi linstit de berica,mici si cate o bisnita, in timp ce-i lasi sa-si faca d cap. Poate asa se vor mai trezi, ca altfel .. o scaldam asa, in mocirla, si tot la sapa de lemn ajungem, doar ca mai lent.
                Base nu e chiar asa reformist. A fost, o vreme, mai mult decat ceilalti. A luat oameni ca Macovei si Funeriu pe langa el. Insa, repet, nu a fost el chiar asa bici - cat a fost primar, de pilda; putea sa curete primaria de incompetenti corupti, daca vroia. Pana nu a candidat Nicusor Dan, nici nu stiam ce putere de decizie are primarul. Consiliul aproba proiecte, dar in rest, cam tot ce misa in primarie e in subordinea primarului. In schimb ... s-au matrasit milioane numai din banii care erau destinati cainilor vagabonzi si multe alte magarii.
                Dar, in fine, avand in vedere ca PSD e mai rau, am trecut cu vederea multe si am fost alaturi de el, pentru ca a promovat, totusi, ceva reforme. Dar a renuntat si la bruma aia, si defileaza cu penala blonda criticandu-i pe cei care au facut reformele pe care le-a sprijinit o vreme. Sa-l ia naiba.
            • 0 (2 voturi)    
              Reegreti ca ai votat cu "basoi"... (Vineri, 13 iunie 2014, 18:55)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

              ...si ca n-ai votat cu Nascase. Exact cum am spus: hotii vostri.
              • -1 (3 voturi)    
                Stai linistit... (Vineri, 13 iunie 2014, 20:07)

                MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                Votez acum cu Ponta. Cu doua maini ;)
                • +1 (3 voturi)    
                  Voteaza si cu 10 maini. (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 2:16)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

                  Tot la fel ramai: iubitor al hotilor.
                  • -2 (4 voturi)    
                    Ramai cu Basudrea si Bercea (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 10:21)

                    MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                    Eu traiesc demult intr-o tara unde legea se respecta fara tocmeala, iar oamenii cinstiti au satisfactii si beneficii proportional cu munca lor, fara stres. (Al administratorilor damboviteni mai egali decat ceilalti.)Stai tu in tara ta, iti meriti hotii, eu in tara mea de adoptie, dar ca cetatean roman am sa votez acum ROSU !!! Si nu doar eu, toti amicii mei care au plecat din RO din cauza FSN si mai recent a tradatorului basesc si clanului mafiot . (Pacat de oameni de valoare ca Funeriu, Macovei, Paleologu, Voinescu)...au fost marginalizati de marinari, cocalari si tzoape!
  • +17 (19 voturi)    
    grotesc (Vineri, 13 iunie 2014, 11:42)

    levierul [utilizator]

    Suntem un popor, o natiune, jalnica, daca acestia sunt cei care au in mana viitorul nostru si al copiilor.
    Acesti oameni nu isi taie padurile de saraci ce sunt, ci de egoisti si lacomi!
    Asta motiv de mandrie nationala
  • +19 (19 voturi)    
    Urmeaza alta lege.. (Vineri, 13 iunie 2014, 11:50)

    Johanis [utilizator]

    psd-istii vor trebui sa dea o lege sa ne poata reteza picioarele celor ce nu-i dorim la putere.
    Eu cred ca fara o miscare ampla stradala tara asta nu se va face bine niciodata.
  • +24 (24 voturi)    
    a (Vineri, 13 iunie 2014, 11:56)

    meandmyfriends [utilizator]

    Daca vreti tara turistica faceti drumuri.
    Sunt o multime de spatii de cazare, dar nu poti sa ajungi la ele ca se termina concediul.

    Lasati vrajeala !!!
  • +27 (27 voturi)    
    trist (Vineri, 13 iunie 2014, 11:57)

    federal [utilizator]

    As interzice pentru 100 de ani tăierea pădurilor din România indiferent de zona ( alta decât cea care tine de exploatare normala și din motive rezonabile).
    As pune sa se planteze anual 1.000.000 de arbori timp de cel puțin 25 de ani.
  • +28 (28 voturi)    
    Muma padurilor : PSD & UDMR.........si altii (Vineri, 13 iunie 2014, 12:11)

    Plagarus [utilizator]

    România are un grad scăzut de împădurire, de numai 29%, faţă de media de 40% a ţărilor membre ale Uniunii Europene.
    Gradul de împădurire a teritoriului României este foarte scăzut şi în comparaţie cu alte ţări europene care au condiţii naturale apropiate de aceasta, cum sunt Slovenia, cu 62% zonă de pădure, Austria, cu 47%, Slovacia, cu 41%.
    " Există o preocupare foarte redusă pentru împădurirea terenurilor degradate, trei milioane de hectare în prezent, faţă de realizarea sistemului naţional al perdelelor forestiere de protecţie, amenajarea bazinelor hidrografice torenţiale şi promovarea tehnologiilor ecologice de exploatare a lemnului ".(acad.Giurgiu )
    Verestoy Atilla (supranumit si drujba lui Dumnezeu), solicita retrocedarea padurilor ecuatoriale, intrucat padurile din Romania s-au imputinat ingrijorator !!
  • +21 (21 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 13 iunie 2014, 12:13)

    qwerasdf [anonim]

    • +12 (12 voturi)    
      Boierii erau mult peste astia (Vineri, 13 iunie 2014, 12:34)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Boierii nu taiau paduri intregi ca sa-si cumpere jeep-uri cu ele. Detineau padurile, ce-i drept, dar aveau grija de ele. Astia fura tot ce se poate.
  • +19 (19 voturi)    
    fa Doino (Vineri, 13 iunie 2014, 12:38)

    sachei [utilizator]

    ai chef de niste cherestea??
  • +8 (12 voturi)    
    asta nu e conflict de interese ? (Vineri, 13 iunie 2014, 12:41)

    adrian8 [utilizator]

    nu e coruptie ... ?

    intra dna imediat pe fir .
    • +8 (10 voturi)    
      DNA nu intra pe fir... (Vineri, 13 iunie 2014, 12:59)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ...ca nu are de ce. Conflictul de interese e la ANI, stii tu, aia care vreti voi sa fie desfiintata. Oricum, aici nu are treaba nici ANI, e ca si cum ar veni DNA sau ANI sa-i ancheteze ca-si voteaza salarii mai mari. Asta e viata: hotii tai isi dau ce legi vor, iar voi urlati "Jos Basescu!", ca asa-i in tenis.
      • -2 (4 voturi)    
        ce nu reusesti tu sa intelegi ... (Vineri, 13 iunie 2014, 13:32)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        este ca "tai" se aplica doar tie ..

        eu nu tin cu hotii , niciodata nu am tinut ..in schimb voi il slaviti pe hotul sef .
        si ii gasiti scuze pentru orice magarie face el sau ai lui ...
        nu o sa vezi la mine undeva sa apar magariile unuia sau altuia .

        trecand la subiect
        eu cred ca ani se poate sesiza , pentru ca e conflict de interese .. clar .
        dna poate sa ii ia la 'masaj' pentru ca e o forma de coruptie , de abuz cand ei decid sa taie padurile si sunt direct implicati in asta .... oricum sunt multe structuri de bugetari care trebuie sa se sesizeze chiar daca legea nu trece de vot , intentia tot ramane .
        • +2 (4 voturi)    
          Trecand la subiect.. (Vineri, 13 iunie 2014, 15:08)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          "voi" sunteti cei care ati adus PSD-aua la putere, voi sunteti cei care ati adus hotii, voi sunteti reprezentantii hotilor, voi ati sustinut toate demersurile hotilor de a pune mana pe putere, inclusiv prin asa-zisele referendumuri organizate de hotii vostri.

          Hai, fuga la hotii vostri si votati-i.
          • 0 (2 voturi)    
            incerci sa dovedesti (Vineri, 13 iunie 2014, 17:24)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            fara urma de indoiala ca ai o placa si doar atat poti ... ok am inteles .
            • 0 (2 voturi)    
              Asa incerc: (Vineri, 13 iunie 2014, 18:52)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              sa arat, nu sa dovedesc, ca de dovedit ai dovedit-o pe deplin de fiecare data cu comentariile tale sarind in apararea hotilor si mincinosilor adusi la putere de tine si cei ca tine.
              • 0 (2 voturi)    
                si continuii cu argumentele de care zic ... (Vineri, 13 iunie 2014, 21:05)

                adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                sa dovedesti ca 'citesti' un text scris de altcineva ..
                de aratat ai aratat , de nenumarate ori .. acum dovedesti clar .. sa nu fie nici un dubiu .

                te rog sa arati articol unde eu apar un hot in vreun articol ....
                • 0 (2 voturi)    
                  Hai sa-ti dau un exemplu: (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 2:49)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                  Cand cu referendumul si anchetele DNA. "http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13021806-olt-zeci-comune-verificate-pentru-votul-referendum-procurorii-sunt-huiduiti-criticati-reportaj-mediafax.htm"

                  Citeste-ti comentariul, al cu "statul politienesc". Cand e vorba sa-i prinda pe hoti, hop si tu cu apararea. Si sunt multe astfel de comentarii. Nu mai stau sa le iau si pe cele din timpul referendumului. Ti le stii si singur si-ti stii si pozitia ta fata de USL. Hai pa si fugi la ai tai!
                  • -1 (1 vot)    
                    bati 'codrii' magistral .. (Duminică, 15 iunie 2014, 15:46)

                    adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                    unde e apararea infractorului ?

                    am spus ca e intimidare , pai da chiar asa a fost .. cand ii strangi cu politia si procuratura si ii pui sa jure pe biblie .. se folosesc de faptul ca sunt oameni simplii cu 'frica de dumnezeu' si se aplica o forma de santaj si intimidare ... drept dovada .. unde sunt milioanele de voturi fraudate ? cine a fraudat ? unde sunt sutele de votanti multiplii bagati la inchisoare de dna-cel-just-si-drept ?
  • +7 (11 voturi)    
    uniti salvati (Vineri, 13 iunie 2014, 12:55)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    tot rosia montana? Cand se baga taxe, cresc preturile la alimente, se taie copaci, mai salvati ceva sau tot rosia montana?
    • +1 (7 voturi)    
      pai ce treaba au (Vineri, 13 iunie 2014, 13:34)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      ong-urile cu copacii ?
      sponsorizarile vin doar pentru anti-exploatare-aur .. ;)
      • +1 (1 vot)    
        Asa, si ? (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 4:43)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Ce te opreste sa iesi in strada ? Astepti sa vina sa te ia un ONG de manuta ?
        Va vaitati ca babele, ca nu vin unii sa va faca treaba. Ai 80 de ani ? Ai un handicap ? Daca da, inteleg ca nu e usor sa iesi in strada. Dar ai putea sa organizezi ceva, ca acces la internet vad ca ai ...
        Frate, e plin poporul asta de babe plangacioase si pe care nu le duce mintea la un exercitiu de logica elementara. Au minte doar cat sa stea si sa numere banii imaginari ai altora. Bleah, mi-e din ce in ce mai sila de natia asta lenesa si plangareata.
        Cred ca asta e culmea civismului intr-o natie de "sa ni se dea": astepti sa ti se dea proteste.
  • -5 (11 voturi)    
    politicienii actioneaza in tandem pentru distruger (Vineri, 13 iunie 2014, 12:58)

    jackalphonse [utilizator]

    pana acum a fost pdl-ul care le-a facuilitat ungurilor scoaterea lemnului din tara. acum au venit pesedeii, care fura cum stiu ei, pana ramane locul chel. vai de noi. sa vrei sa votezi ceva si tot nu gasesti.
  • +11 (11 voturi)    
    Solutie simpla (Vineri, 13 iunie 2014, 12:59)

    Bogdan_100 [utilizator]

    E evident o incercare de atragere de foloase necuvenite prin introducerea unei legi ce avantajeaza initiatorii ei. Incolonati la DNA, la tribunal si apoi la puscarie. Un exemplu trebuie dat acestor hoti la drumul mare.
  • +7 (7 voturi)    
    Adica .... (Vineri, 13 iunie 2014, 13:21)

    A_Radu [utilizator]

    Dupa toate reportajele alea de la PROTV , de la fata locului cum sunt defrisate padurile .. cu reporterul care fugea dupa hotii de lemne si-si punea viata in pericolul prin paduri ... asta este rezultatul ??? ... Astia merita dati afara nu din Parlament, ci din tara , sunt niste tradatori ... deci cum poti tu ca parlamentar cand deja e o problema imensa in tara asta cu defrisarile ilegale, sa inlesnesti pe cale legislativa taierea a si mai multe paduri ... Domne Fereste ... ar merita biciuti in piata publica ca exemplu ....
  • +6 (6 voturi)    
    frumoasa tara (Vineri, 13 iunie 2014, 14:00)

    amanda13 [utilizator]

    minunati alegatori, bine ca am scapat din ea!
  • +4 (4 voturi)    
    Stiu de stire dinainte sa apara la HN (Vineri, 13 iunie 2014, 15:07)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Si este strigator la cer

    Cred ca ar trebui sa reactivam #UnitiSalvam si sa iesim in strada....PSD este prea infometat de bani pentru secolul asta si imi provoaca scarba

    Poate Alburnus se uita la comentarii si va lua o decizie
  • +3 (3 voturi)    
    taierea padurilor (Vineri, 13 iunie 2014, 15:45)

    justiarul [utilizator]

    Trebuie sa iesim in strada ,nu ne dorim legi atat de mediocre date de niste parlamentari mediocri din toate punctele de vedere
  • +3 (3 voturi)    
    :) Foarte inteligent ! (Vineri, 13 iunie 2014, 17:40)

    Ioanas [utilizator]

    Pai dracu' se duce sa faca turism la un munte fara paduri ! Sau deal. Sau campie. Ce sa vada, de ce sa se bucure ? De stanci golase ? De efluviile alcolului si de mirosul tigarilor din baruri ? :)) Foarte inteligenti sunteti, dasteptilor ! "S-a dus dracu" industria?" "S-a dus dracu' agricultura." Nu mai spune! Si din vina cui ? A voastra, hotilor !
  • +3 (3 voturi)    
    "ALESII"mai inti la control psihiatric !!!. (Vineri, 13 iunie 2014, 17:58)

    andreesanu [utilizator]

    Daca pina ieri credeam ca-i plina politica doar de hoti !!!
    bag seama ca sunt destui si smintiti ,buni de dus la ospiciu !!!.
  • +4 (4 voturi)    
    PSD Corupt TOTAL (Vineri, 13 iunie 2014, 23:24)

    RobinCruise Jr. [anonim]

    PSD, ati spus bine ! Partidul lui Iliescu si Ponta ! De ce oare mai e in viata acest partid plin de mucegai? Otravitor partid ! Plin de hoti si gainari !
  • +4 (4 voturi)    
    Indignare pesedista! (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 6:21)

    hotnewsfil [utilizator]

    Vazand cum udemeristii chelesc padurile, ca si-au facut averi de zeci de milioane de euro, din vanzarea bustenilor, despaduritorul sef fiind Verestoy, pasedistii au fost, in fine, cuprinsi de invidie si de furie : 'de ce sa ne fure ungurii padurile si sa nu le furam noi?; noi trebue sa furam de sase ori mai muta cherestea, decat ei, fiindca de atatea ori suntem mai numerosi in parlament, decat ei; cu ce ne alegem daca suntem partidul-stat - cum ne spune populatia, pe drept cuvant?, cu praful de pe toba?; calificative de-astea - partidul stat - nu ne tin de cald; noi vrem sa ne imbogatim; pai, daca nu facem avere de milioane, de ce l-am mai daramat pe Basescu, de ce i-am furat puterea?.
  • +2 (2 voturi)    
    deputatii (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 8:28)

    John7ro [utilizator]

    ...astia trebuie fugariti cu drujba prin padure...sa vezi cum nu li se mai pare ok defrisarea.
    Hoti si corupti pana in maduva oaselor.
    Jos PSD...
  • +2 (2 voturi)    
    Ne agitam, ne dam cu fundul de pamant (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 10:51)

    Milka Man [utilizator]

    Si dragii nostri alesi fac oricum asa cum vor ei. Nu v-ati intrebat niciodata ce altceva inafara de interesele personale i-a manat pe acesti indivizi sa vrea sa ajunga la putere? Si nu mai dati vina pe dreapta sau pe stanga pentru ca: 1) majoritatea parlamentarilor oricum nu stiu care e diferenta; 2) toate grupurile parlamentare contin acelasi gen de personaje.
    Ii vedeti in fiecare zi la TV cum se balbaie si nu sunt in stare sa spuna macar o fraza inteligenta sau sa raspunda o intrebare simpla de genul: Ati fost azi in sala de sedinte?
    Acum, partea draguta este ca oricum se va intampla numai asa cum vor ei...cu lege sau fara lege...Padurile sunt taiate in vazul tuturor si pana acum, nimeni nu a fost pedepsit cu inchisoare/confiscarea averii...Acum vor doar sa mai scape de deranjul de a falsifica acte si de a umbla prin tribunale de pomana...
  • +3 (3 voturi)    
    sunt de alta parere (Sâmbătă, 14 iunie 2014, 22:42)

    scalin [utilizator]

    Nu stiu cati din cei care au sarit in sus fata de aceasta propunere cunosc legea, adica Codul Silvic in vigoare care precizeaza ca nu se poate defrisa decat 5% din suprafata detinuta si asta pentru a construi in scop turistic cu conditia ca trebuie sa impaduresti o suprafata de trei ori mai mare plus niste taxe foarte mari. La un calcul simplu daca ai in proprietate o padure de 1ha poti sa construiesti pe maxim 500mp cu tot cu parcare, alei etc., deci NU poti sa faci mai nimic.Din punctul meu de vedere nu asta este problema, ca vrea cineva sa construiasca o pensiune sau altceva in padure pentru ca n-ar avea interesul sa defriseze tot, problema e cu cei care taie padurile in scop comercial si care au defrisat sute de hectare. Bine ca in America se poate face o casa in padure da in Romania nu, in schimb unii taie sute poate mii de ha si nimeni nu ia nici o masura!
    • +1 (1 vot)    
      Din pacate toti taie... (Duminică, 15 iunie 2014, 15:18)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui scalin

      dar nimeni nu planteaza pentru ca inafara de moralitate, nu te obliga nimic. Ai dreptate in SUA se pot construi case in padure, dar cei care taie ilegal sunt al naibii de aspru pedepsiti, cu amenzi care pot ajunge si la milioane de dolari + inchisoare...Proiectul asta de lege incurajeaza doar defrisarile...Se va proceda in felul urmator: se defriseaza 5 ha, pe urma se face rapid o pensiune "de ochii lumii" care nu va fi niciodata functionala pentru ca e la mama dracului, fara drum de acces. Pe urma, pensiunea da faliment si padurea ramane tot taiata...Dragut, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        proiectul de lege nu e bun (Marţi, 17 iunie 2014, 17:10)

        scalin [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        1. daca ai un proiect prin care soliciti scoaterea unei suprafete din circuitul forestier esti obligat prin lege in caz de aprobare al proiectului respectiv sa impaduresti o suprafata de trei ori mai mare decat cea pe care o defrisezi (se constata de catre o comisie care intocmeste documente etc.)
        2. cei care vor sa construiasca in padure trebuie sa obtina autorizatie de constructie si prin urmare sunt foarte usor de controlat
        3. nici eu nu sunt de acord cu "scoaterea de pana la 100% " a terenurilor din fondul forestier, deci cred ca proiectul de lege e total criticabil din acesta perspectiva, probabil ca un procent mai mic de 10-15% n-ar mai face "rentabila" construirea unei pensiuni in scopul de a taia toata padurea
        • 0 (0 voturi)    
          sunt de acord cu tine, cu o observatie (Luni, 6 februarie 2017, 17:34)

          Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui scalin

          Tu presupui ca cel care taie padurea ca sa faca o pensiune este bine intentionat, si urmeaza toti pasii.

          Eu sunt sigur ca mai bine de jumatate din cei care se bucura de legea asta nu-si bat capul cu detalii de genul 'autorizatie de constructie'.

          Iar daca te uiti si la comentariile intiatorilor, si la afacerile lor... ti se pare ca sunt bine intentionati?
  • 0 (0 voturi)    
    Hoti ordinari (Luni, 6 februarie 2017, 8:46)

    NitescuValentin [anonim]

    Da,da, o sa se faca un hotel cu 5000 de camere pentru ca oamenii sa viziteze noile gatere si fabrici de procesare a lemnului! Fara paduri o sa fie vai si amar de noi. Trebuie opriti hotii astia


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version