Bulgaria isi reface brandul turistic

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 20 decembrie 2010, 18:24 Economie | Media & Publicitate

Bulgaria ar putea inlocui logo-ul folosit in promovarea turismului sau - un trandafir stilizat - dupa ce Ministerul Turismului de la Sofia a lansat un proiect pentru stabilirea brandului turistic al tarii, scrie Novinite.com. Proiectul este estimat la 2,9 milioane de leva (circa 1,48 milioane euro) si in cadrul acestuia urmeaza sa fie analizata piata bulgareasca de turism in comparatie cu pietele concurente.

In cadrul proiectului va fi desfasurata o cercetare pentru a vedea daca logo-ul turistic actual al Bulgariei este suficient de usor de recunoscut sau daca trebuie schimbat. Novinite.com il citeaza pe un reprezentant al Ministerului de profil din Bulgaria, potrivit caruia "cel mai probabil, vom avea un nou slogan. Bulgaria trebuie identificata ca destinatie unica, diferita total de toate celelalte destinatii".

Concurentele Bulgariei in materie de turism sunt, potrivit oficialului citat de Novinite.com, Romania (turism cultural), Austria, Italia (statiuni de schi) si Cipru.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

786 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Ei aici nu comenteaza nimeni ? (Luni, 20 decembrie 2010, 19:30)

    c.mike [utilizator]

    Se pare ca "frunza" lor costa chiar dublu fata de frunza noastra.
    • 0 (0 voturi)    
      asta vroiam si eu sa vad (Luni, 20 decembrie 2010, 20:15)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

      Dar sincer inca astept sa bad ceva din proiectul nostru de branding. In afara de frunza.
  • +1 (1 vot)    
    N-avem nici un motiv de ingrijorare... (Luni, 20 decembrie 2010, 22:03)

    Rational Idealist [anonim]

    Spune ca vor sa se distinga de pietele concurente. Noi nu intram in categoria asta, ca numar de turisti suntem intr-o liga inferioara.

    Ar fi interesant de vazut si cat cheltuieste Bulgaria cu brandingul pe cap de turist, fata de Romania. Nu?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri