Mircea Badea ii raspunde lui Sebastian Lazaroiu: Da, sunt un clovn trist. Puteam sa fiu, de exemplu, un alcoolic vesel

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 18 ianuarie 2011, 11:53 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009


Mircea Badea a declarat la "Sinteza zilei", ca recunoaste caracterizarea pe care i-a facut-o Sebastian Lazaroiu, fiind intr-adevar "un clovn trist" - asa cum sunt toti clovnii. Reactia vine dupa afirmatiile facute despre Badea de Sebastian Lazaroiu, luni, la HotNews.ro.

Lazaroiu a fost intrebat, in timpul unei discutii on-line cu cititorii HotNews.ro, de ce nu l-a reclamat pe Mircea Badea la CNA "pentru injurii si aluzii rautacioase".

"Nu te poti supara pe un clovn. Mircea Badea crede ca, daca Voiculescu nu l-a obligat (inca) sa poarte un nas rosu de plastic, lumea crede despre el ca e mai mult decat un clovn. Nu, nu crede. E un clovn trist. Si stie si el de ce. Pentru ca si daca vrea sa plece de acolo, la orice televiziune s-ar duce, ar primi aceeasi oferta - un post liber de clovn. Se pare ca nu sunt sanse de recalificare in cazul lui", a raspuns el.

Afirmatia lui Lazaroiu a fost discutata, luni seara, in emisiunea "Sinteza zilei" de la Antena 3, de moderatorul programului, Mihai Gadea, si de invitatii acestuia, Mircea Badea si Victor Ciutacu.

In ceea ce priveste afirmatiile lui Sebastian Lazaroiu de la HotNews.ro, Mircea Badea a precizat:

"Domnul Lazaroiu are dreptate, sunt un clovn trist. Daca dansul s-ar fi marginit la aceasta caracterizare, nu as fi avut niciun fel de problema, pentru ca e adevarat. Sunt un clovn trist, in orice caz nu sunt vesel. Sunt un clovn trist, sigur ca orice clovn - daca vrei ridicam nivelul conversatiei, dar n-are rost, ca il pierdem pe domnul Lazaroiu - orice clovn este trist. Nu are rost sa intram in simbolistica pentru ca il pierdem pe domnul Lazaroiu, care e la "Capra cu trei iezi" inca, pe care o si evoca de fiecare data cand are ocazia", relateaza Antena 3.

"Da, eu recunosc caracterizarea. Sunt un clovn trist. Puteam sa fiu, de exemplu, un alcoolic vesel, as fi putut sa fiu. Sau daca, eu stiu, cadeau zarurile altfel, puteam sa fiu o curva penala, de exemplu. Sau un pitic cu probleme psihice de subordonare. Sau puteam sa fiu un diliu cu fetisuri din povesti de fratii Grimm. Puteam sa fiu si astea. Dar nu sunt, imi port in continuare masca de clovn trist", a mai spus Mircea Badea.

"Sunt un clovn trist pe banii mei, el - care ma face pe mine clovn trist - este si pe banii mei, pe banii clovnului trist, si asta ma face sa fiu cu atat mai trist", a adaugat Badea.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6223 vizualizari

  • +4 (28 voturi)    
    pai este (Marţi, 18 ianuarie 2011, 11:57)

    blec-bierd [utilizator]

    un clovn trist
    pe mine mereu ma face sa rad :))
    • +23 (27 voturi)    
      Un clovn trist, pe banii nostrii (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:14)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui blec-bierd

      Un clovn trist, pe banii nostrii, ajunsi acum banii Voiculescului. Musca unidirectional.

      L-as aprecia pt tenacitatea lui, dar are ochelari de cal; cand s-o lua si de Voiculescu & co, va fii eroul meu
      • +16 (20 voturi)    
        Facts. MB facts. (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:58)

        nick [anonim] i-a raspuns lui MG

        There's only 1 man in the world smarter than Chuck Norris: Mircea Badea.
      • -2 (14 voturi)    
        pe banii tai? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:28)

        unu [anonim] i-a raspuns lui MG

        badea lucreaza pe banii tai?

        mai bine ii ceri omului de la putere care de 6 ani "lucreaza" pe banii tai... sa sustina demonstrarea furtului si condamnarea mogulului.

        are toate institutiile la indemana iar singurul lucru pe care-l face e sa dea din gura.

        ce-l face pe base mai credibil decat vadim care afirma ca are casete compromitatoare cu toate personalitatile din romania? si ala da doar din gura si nu face nimic concret... base cu ce e diferit atunci cand afirma ca mogulii "e" hoti? are probe?

        oricine poate sa dea din gura.. si nici nu trebuie sa fie platit cu salariu de presedinte 6 ani de zile pentru asta.

        se gasesc oricand niste tzatze mai vorbarete si mai ieftine... facem economie la buget...

        oare cine or fi betivul vesel, curva penala, piticul subordonat si diliul cu povestile?

        hmmm
        • +1 (9 voturi)    
          Cu obictivitate despre... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:24)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui unu

          ... era să zic Mircea Badea dar asta nu se poate. Sebastian Lăzăroiu nu are dreptate să se lege de Mircea Badea pentru că nu face decât să le dea şi mai multă apă la moară susţinătorilor lui Mircea Badea iar faptul că a avut nevoie să vorbească despre Badea înseamnă că au o problemă cu "opozanţii" lui Traian Băsescu. Mircea Badea nu mi se pare un opozant al lui Traian Băsescu ci cel mai dezinvolt personaj TV dar printre cei mai stupizi. Dacă îl urmăriţi atent pe Mircea Badea o să observaţi că logica lui este defectă, dacă întraţi pe blogul lui o să citiţi nişte expresii ale unui dezaxat. Problema este că oameni ca Lăzăroiu şi Badea se contrează în spaţiul public în situaţia în care locul lor era în altă parte.
          • +2 (4 voturi)    
            ???? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:46)

            Costi [anonim] i-a raspuns lui Adrian

            Dar, tot cu "obiectivitate" si, as mai adauga eu, cu sinceritate... locul tau unde e? Cum adica Sebastain Lazaroiu nu are dreptate sa se lege de Mircea Badea..."? Ce expresie mai e si asta? Dar Mircea Badea "are dreptate" sa "se lege" de Sebastian Lazaroiu si de toti cei care nu sunt pe placul lui si al stapanului Felix???? Cine esti tu Adriene sa decizi cine "are sau nu dreptate" sa se lege de Mircea Badea?Se vede ca n-ai prea multa minte in capsorul ala mic al matale daca il bagi in aceeasi oala pe Lazaroiu cu Badea...
            • +1 (3 voturi)    
              Tu înţelegi ce citeşti? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:52)

              Adrian [anonim] i-a raspuns lui Costi

              Înainte de a te lega de căpşorul ăla mic al meu îţi recomand să mai citeşti încă o dată ce am zis. Sebastian Lăzăroiu nu are dreptul să se lege de Badea pentru simplul motiv că nu mi se pare normal ca un reprezentant al statului să se războiască cu un personaj stupid care dă din gură pe TV. Dar normalitatea văd că nu are ce căuta în România şi nici în modul de gândire al celor ca tine. Faptul că un personaj trăncăne pe TV nu trebuie să însemne nimic pentru un oficial decât dacă acest oficial este speriat de ceea ce spune acest personaj ori dacă încep să le fie frică de Mircea Badea dă-mi voie să mă îndoiesc serios de capacitatea şi inteligenţa lor. Mircea Badea trebuie ignorat. Ai priceput? A, iar cine sunt eu, ei bine sunt unul care s-a săturat ca românii să fie împărţiţi în 2 fie cu ăla fie cu ălălalt, am o părerea proastă şi despre Badea şi despre Lăzăroiu pentru că ei îmi dau ocazia să am o asemenea părere proastă. Nu-l mai apăra pe Lăzăroiu pentru că nu merită în cazul de făţă.
  • +33 (45 voturi)    
    Clovn trist?... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:05)

    Andrei [anonim]

    ... nici macar! MB este tipul Tigareta, care odata consumata, ramane doar un chistoc. Bun de aruncat la gunoi. Si atat.
    • -12 (18 voturi)    
      ce discutii au romani ! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:24)

      bubu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      nush atatea pareri ... hai sa las si eu una . Deci eu nu prea am tangenta cu Mirciulica asta dar multi de aici care au postat nu sunteti nici chistocul care il arunci la gunoi ! sunteti direct gunoiul ! omul ala castiga pe prostia voastra ca va uitati la tembelizor cand apare el ....omu castiga un ban cinstit mult mai cinstit decat scursurile de la conducerea tarisoarei ! ultimu sa stinga lumina !
  • +34 (42 voturi)    
    badea (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:10)

    vali [anonim]

    ce face badea pentru a supravietui?ce meserie are badea? ce face badea asa ca generatie noua? ::::).
    hei fratiorii mei din lumea intreaga un loc la betoane pentru mircea badea...oare gasim?oare se descurca?
    • -23 (29 voturi)    
      Badea macar nu e marinar-presedinte ;) (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:22)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui vali

      Hahahah
      • +7 (9 voturi)    
        colosal! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:19)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        asta ne mai lipsea...
    • -24 (32 voturi)    
      se descurca... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:23)

      Cony [anonim] i-a raspuns lui vali

      Da, eu crred ca se descurca. Tu te poti descurca in locul lui?
      • +2 (4 voturi)    
        Poate (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:34)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Cony

        ca se descurca...si ii ramane coloana vertebrala intacta...in schimb clovnul nu o mai are de la atatea plecaciuni.
    • -16 (20 voturi)    
      Betoane (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:36)

      yo [anonim] i-a raspuns lui vali

      Tu lucrezi la betoane? Tu la ce te pricepi?
  • +27 (37 voturi)    
    Mda... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:12)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Acest bufon ce raspunde la numele de Mircea Badea are probleme mentale grave. Se vede pe el.
    • -9 (13 voturi)    
      macar nu e paltit din bani publici (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:42)

      si ce daca [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      ca lazaroiu, Base sau ca postacii PD ca tine.
      • +11 (13 voturi)    
        de parca (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:21)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui si ce daca

        tu nu ai habar ca Voiculescu a furat banul public. Si tu esti intaresti randul clovnilor tristi.
        • -4 (6 voturi)    
          dovada (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:10)

          filotas [anonim] i-a raspuns lui mercedes

          cu siguranta ca ai si o dovada in acest sens...
    • -6 (14 voturi)    
      macar nu e un postac ridicol (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:53)

      psihiatru lu peste [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      ca tine.
    • -12 (14 voturi)    
      si atunci, de ce te uiti la el? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:54)

      butonul rosu [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Te obliga fisa postului? Aveti tv in Modrogan si sunteti obligati sa va uitati la antena?

      SAu n-ai telecomnda?
      • +15 (19 voturi)    
        ???? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:46)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui butonul rosu

        Pai am spus eu ca ma uit la el imbecilule? De unde ai dedus asta?

        @psihiatru lu peste
        Baietel, matale de unde ai dedus ca sunt "postac"? Oricine isi exprima o opinie este "postac"? Atunci matale tovarase "psihiatru" ce esti? Postacul bufonului schizoid MB. Presupun. Nu? Hai mars inapoi la Antena 3. Acolo e de tine papagalule.
        • -13 (15 voturi)    
          pai atunci de unde stii? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:59)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          daca nu te uiti la el , de ce il critici ?
          cum eveluezi tu un om fara sa il cunosti sau sa urmaresti ce are de spus ?

          poate il urmaresc altii , si tie doar iti spun ce trebuie sa postezi ....
          • +16 (18 voturi)    
            pentru tine... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:27)

            mercedes [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            greu de priceput ca exista oameni inteligenti care reusesc dupa zece minute sa evalueze o persoana ca Badea. Poate tu ai nevoie de 20 de ani. Fiecare cu intelectul lui.
          • +6 (10 voturi)    
            privind spre tine (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:31)

            Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            Imi dau seama ca este p r o s t de impungi.

            Cand tu postac cu state vei avea un pic de inteligenta vei scrie si tu comentarii vrednice de citit, pana atunci esti doar un postac, si mai naspa unul cu state de plata.
  • +28 (34 voturi)    
    clown (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:14)

    msk [anonim]

    raspunsul lui Badea este edificator ... este chiar un clown trist :-) ... il vedeti plecand in alt loc si avand alt format de emisiune? Badea stie ca trebuie sa se strambe daca vrea sa duca o paine acasa .. trist rau :-(
    • -11 (19 voturi)    
      . (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:34)

      Dan W. [utilizator] i-a raspuns lui msk

      Nu are nevoie de "alt format", reuseste sa faca audienta fiind el insusi.
      • +14 (16 voturi)    
        nu numai el (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:03)

        cititor [anonim] i-a raspuns lui Dan W.

        mai cunosc pe cineva care face audienta fiind el insusi ! ai auzit de v.c.tudor ? este de asemenea "el insusi" ...
        • -10 (12 voturi)    
          de parca Base nu a castigat fiind "el insusi" (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:10)

          12345 [anonim] i-a raspuns lui cititor

          si uite unde am ajuns.
  • +30 (34 voturi)    
    MB (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:18)

    anton [anonim]

    Mircea Badea e o figura trista a presei romanesti, o tipologie umana pe care o intalnesti des la Antene: jurnalistul platit ca sa faca politica si sa atace adversari politici. E ca un caine hranit cu firimiturile stapanului in scopul de a ataca la comanda. Chiar asa mi-l si imaginez. Un catel servil, mereu dand din coada in prezenta stapanului si turbat, facand cu spume la gura cand i se cere tot de catre stapan.

    E adevarat, e si el om si tre' sa traiasca cumva. Insa o face in mod umilit si trist. Always lick the ass that feeds you....
    • -10 (12 voturi)    
      re: MB (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:47)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui anton

      Corect este "Always lick the HAND that feeds you
      Pe de alta parte nu e singurul care face asta, sunt aproape 5 milioane care au votat cu un lingau (Geoana) sau cu un alcoolic afemeiat (Base) deci vreo 10 milioane de prosti in tara asta (si eu sunt unul dintre ei din pacate). Daca era inca comunism puteam face o revolutie asa, in capitalism nu s-au facut inca si nu cred ca se vor face vreodata
      • +10 (12 voturi)    
        confunzi problema (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:32)

        a [anonim] i-a raspuns lui Marius

        una e sa votezi si alta e sa latri la comanda si sa fii platit pentru asta.
      • +6 (6 voturi)    
        MB (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:21)

        anton [anonim] i-a raspuns lui Marius

        Stiu cum e corect, dar intentia a fost sa potentez expresivitatea, ca sa nu fiu explicit mai mult decat e necesar ...
    • -5 (7 voturi)    
      vezi ca mai este unul care "lick... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:21)

      viceversa [anonim] i-a raspuns lui anton

      pe nume Lazaroiu.
  • -17 (25 voturi)    
    clovn (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:20)

    marian [anonim]

    chiar Mircea este un baiat destept, simpatic si cam incisiv cu cei de la putere, daca ar fi din tabara PDL, tare l-ar mai aprecia trogloditii aia, nu are PDL asa baiat destept, pe Badea il iubesc romanii, nu este un clovn, clovni sinistri sunt aia care rad de el
    • +12 (22 voturi)    
      serios? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:29)

      travis [utilizator] i-a raspuns lui marian

      Care romani, mai draga, aia 1,000 adusi cu autocarele din Giurgiu?!!
      • -6 (6 voturi)    
        aia care fac audienta la emisiunea lui . (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:02)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui travis

        !
  • -12 (26 voturi)    
    Badea are dreptate! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:22)

    Cony [anonim]

    Badea are dreptate!
    Lazaroiu NU are dreptul sa faca astfel de aprecieri la adresa unei persoane , publice intamplator, care-i plateste salariu. Tristi suntem noi/voi care credem/credeti ca intretinutul asta de Lazaroiu are dreptate.
    • +10 (12 voturi)    
      deci (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:34)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Cony

      numai Badea are dreptul sa faca aprecieri la adresa unei persoane publice intamplator? Esti defect rau.
      • -2 (4 voturi)    
        nu (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:10)

        Cony [anonim] i-a raspuns lui mercedes

        aici e vorba de statut, daca intelegi...da ce caut eu pe siteul asta...
        • 0 (0 voturi)    
          buna intrebare (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 11:27)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Cony

          parca n-ai sti ca Hotnews, care in 2003 era o dulceata de site profi, a devenit o cocina portocalie! sper sa-si revina, fiindca tehnic au cel mai bun format al unui site de stiri, dar se compromit sustinand tradatorii de tara
  • +17 (29 voturi)    
    Ce idiotenie (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:22)

    Doc [anonim]

    chestia asta cu "pe banii mei".
    AM o noutate pentru Badea si pentru toti cei care gandesc ca el. Bugetarii nu sunt platiti pe banii tai Badeo. Sunt platiti pe banii statului. E mica mare diferenta.

    Apoi, din clipa in care Lazaroiu isi primeste salariul, banii aceia devin ai lui. La fel ca si atunci cand Felix te plateste pe tine sa prostesti lumea, banii aceia devin ai tai.

    Pe aceeiasi "logica" poate spune si Lazaroiu (care si el plateste taxe) ca pe banii lui esti tu protejat de politie si ca pe banii lui iti sunt asigurate dreptruile tale fundamentale si ca etc etc...

    Banii aia pe care ii dai tu la taxe (apropo, tu ce taxe platesti la stat? cele normale sau cele pe drepturi de autor) nu sunt donatii! Sunt bani platiti pentru anumite servicii. In clipa in care i-ai dat nu mai sunt banii tai.

    Apropo: cat de tembel sa fii sa recunosti ca esti intr-adevar un clovn?
    • -6 (16 voturi)    
      Serios ? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:28)

      George [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Doc, sunt terminat :-))). Cica "Bugetarii nu sunt platiti pe banii tai Badeo. Sunt platiti pe banii statului. E mica mare diferenta". Prietene, eu si alte milioane de baieti care muncesc de la 8 dimineata la 8 seara facem bugetul ala. Deci eu si milioanele de oameni muncitori si intreprinzatori din tara asa facem bugetul din care sunt platiti bugetarii. Nu vrem pentru asta nimic decat putin respect - pe care cei ca tine nu ni-l acorda din pacate (ti-am recunoscut tipologia de bugetar inrait pe fraierii de contribuabuili care te deranjeaza zilnic - Este ca te-am prins ? )
      • +10 (12 voturi)    
        Badea (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:53)

        Steli [anonim] i-a raspuns lui George

        Tipologia de bugetar ?esti dus baiete.Care este aia?Eu nu am lucrat si nu voi lucra la stat din diferite motive )1.ca pot face bani mai multi la privat si 2)ca nu as suporta sa ma jigneasca unul ca tine cu putini neuroni.Intr-o tara civilizata ar fi o onoare sa muncesti ca si bugetar daca poti sa contribui la dezvoltarea tarii tale.Problema este a leprelor indiferent de domeniu.Unul ca Badea este un pupincurist care care nu a evoluat in ultimii zece ani deloc.Dar deloc !!!ba dincontra.Idiferent unde va alege sa lucreze acest clovn este ZERO.
        • -1 (3 voturi)    
          Clonacii (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:53)

          George [anonim] i-a raspuns lui Steli

          Tov. bugetar, vedeti ca ati raspuns in numele lui Doc dar cu username Steli.
          Doar o dovada ca exista cativa clonaci portocalii cu zeci de username-uri care dau "minus" la tot ce este chipurile contra partidului-stat.
          Cei de la Hotnews ar putea lua niste masuri totusi....
      • +8 (8 voturi)    
        Serios... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:26)

        intreprinzator [anonim] i-a raspuns lui George

        Ce-are coada vacii cu stampila primariei...de zici ca "tu si inca milioane de oameni "muncitori" fac bugetul...de la 8 dimineata la 8 seara?...
        @Doc a punctat foarte corect traseul banului din contul patronului in buzunarul angajatului... precum si faptul ca din buget beneficiaza populatia de anumite servicii. Nu sunt cele mai de calitate servicii, nu sunt cele mai excelente...dar exista.
        Ce s-ar intampla daca s-ar privatiza tot sistemul de invatamant? Daca banii pe care-i faci de la 8 seara la 8 dimineata i-ai investi aiurea...copilul tau ar ramane analfabet. Sau ce s-ar intampla daca atunci cand ti-ar lua foc casa ar trebui sa zici la telefon numarul de card de unde sa-ti traga taxa...ca sa trimita pompierii?...si exemplele pot continua.
        Daca e sa recunosc si eu o tipologie...o recunosc pe cea a angajatului frustrat ca lucreaza 12 ore pe zi...si nu este remunerat corespunzator de catre patron. In cele 12 ore de lucru muncesti cu adevarat....si te dedici intrutotul locului de munca? Sau si comentariul asta l-ai scris in timp ce erai la munca?
        Inainte de a te lega de comentariul altuia...invata sa-ti investesti banii...sa construiesti o afacere...si sa calculezi si sa pretuiesti pana si ultimul leu din investitie. Asta ar insemna sa inveti si ce inseamna taxele, impozitele, salariile....si toate cheltuielile pe care le faci:)
    • -3 (13 voturi)    
      raspuns bugetarului (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:30)

      poc [anonim] i-a raspuns lui Doc

      hai ca ai facut un comentariu de bugetar de toata frumusetea. si inca bugetar din ala infipt bine printr-o institutie a statului. daca nu ati fi asa multi de intretinut si multi ditnre voi n-ati fura asa multi din banii bugetului, noi toti ceilalti nu ar trebui sa platim taxe asa mari. e simplu. taxele sunt folosite ca sa fie bugetarii platiti si ca sa aiba unii bugetari de unde sa fure. Nimeni nu poate proba contrariul, adevarul e prea simplu.
    • 0 (10 voturi)    
      N-AM CUVINTE! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:37)

      LUKAS [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Super, super comentariu, dle Doc. Ce sa mai zic, n-am cuvinte! Nici dac-as vrea, n-as mai avea ce sa adaug! Bravo! Excelent!
      • -7 (9 voturi)    
        comentariu de postac (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:45)

        vax albina [anonim] i-a raspuns lui LUKAS

        platit de la buget!

        Tipica arogantilor baietilor din Modrogan iesiti la postat!
    • -1 (5 voturi)    
      Pentru "afaceristii" ce mi-au raspuns (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:00)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Eu inteleg ca bishnitzu cu usturoi (sau ce dracu faceti voi) e afacere mare... Si ca un nenorocit de bugetar nu trebuie sa va dea voua lectii "da afaceri".

      Daaar... cica atunci cand o afacere nu merge nu e vina angajatilor ci e vina managementului (a patronolui sau safului cum ii ziceti voi). Asa ca, daca aveti probleme cu bugetarii, va rog domnilor, injurati-i pe cei din varful sistemului. Pentru ca, altfel, riscati, dragii mei, sa ramaneti de tot fara medici, profesori, cercetatori etc...

      Interesant cum fostii mineri si angajatii IMGB s-au reprofilat si sunt mare afaceristi. Lupul isi schimba blana dar naravul ba. Inamicul de clasa trebuie sa existe; iar daca acum 20 de ani erau intelectualii acum sunt bugetarii.
    • +4 (4 voturi)    
      un raspuns (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:08)

      kid [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Am inteles. Esti un bugetar impotent mental care crede ca statul asigura servicii pe masura taxelor platite. Si tu iti iei bani din aceste taxe doar ca stai la birou cu gura inchisa ( sa nu-ti curga scuipat din gura). Lazaroiu plateste taxe tot din banii primiti de la stat ( taxele platite de cei din privat). Daca tu nu esti in stare sa gandesti singur, sa stii ca sunt si oameni care pot asta. Nu toata lumea raspunde la comenzi, unii stiu sa gandeasca singuri, dar tu nu ai de unde sa stii cum e sa gandesti.Nu incerca....sap putea sa te doara.
    • -2 (4 voturi)    
      .... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:06)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Doc

      cam la fel de tembel ca cel care vorbeste de alba ca zapada , spanul si piticul ....

      cat de inteligent esti tu ... bani statului sunt bani tai , ai mei si ai tuturor care contribuie la buget prin TVA , impozite si tot cardul de taxe ....
    • 0 (0 voturi)    
      ohoho (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 11:29)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Doc

      pai cum ramane, pedelistule, cu atacurile voastre la adresa bugetarilor, pe care de luni de zile ii acuzati ca traiesc pe spatele sectorului privat? sau doar aia mici, de la ghiseu sau din spitale, sunt rai si merita suturi, iar nemernicii din banda pedele sunt OK? ptiu.
  • -13 (19 voturi)    
    Consilier sau mahalagiu ? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:22)

    Ralf [anonim]

    O fi Badea un clovn trist dar nu vad totusi de ce un Consilier al Presedintelui se apuca sa spuna acest lucru. Prin tarile cu apa calda iesea taraboi daca un asemenea consilier spunea acest lucru despre oricine din presa. La noi, daca "Shefu" injura se apuca si aplaudacii sa le zica cu zor.
    Si Badea mai are dreptate in un punct: e un clovn trist pe banii sai sau pe banii bosului sau care e un privat. Ala il plateste, el zice din gura ce-i dicteaza ala, treaba lor...... Problema apare la clovnii penibili angajati in posturi de consilieri pe bani de la buget - deci pe banii nostri.
    • +6 (8 voturi)    
      Prin tarile cu apa calda (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:45)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Ralf

      iesea taraboi daca o Televiziune promova o astfel de emisiune. La noi, daca injuri "Shefu" , maine, poimaine esti "analist politic".
      • 0 (2 voturi)    
        Critica puterii (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:40)

        Ralf [anonim] i-a raspuns lui mercedes

        Sa fim seriosi...
        Am stat 6 ani in UK si acolo guvernul e criticat mult mai dur ca la noi (si poate de aia isi si face treaba...).
        Guvernul e criticat inclusiv pe canalele BBC (la noi pe TVR se subintelege ca seful trebuie laudat..)
        Sau d-voastra intelegeti prin tarile cu apa calda tarile de prin Africa unde "Shefu" e laudat non-stop ?
        Nici Belarus nu e printre tarile la care eu m-am referit daca din greseala ati inteles asta...
      • -1 (1 vot)    
        NU AI TREABA (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:31)

        Cony [anonim] i-a raspuns lui mercedes

        mercedesaaa, nu ai treaba cu ce se discuta. alege alta ocupatie, esti pe langa subiecte. scuze!
    • -1 (1 vot)    
      corect! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:17)

      Cony [anonim] i-a raspuns lui Ralf

      Corect!
  • +18 (24 voturi)    
    despre badea, clovnul lui felix (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:26)

    aka [anonim]

    Nu doar ca e un clovn trist, dar badea e si un clovn urat.
    • -8 (8 voturi)    
      da, Base e Adonis! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:51)

      sulfina [anonim] i-a raspuns lui aka

      asa e!
      treci pe la casierie!
      • +10 (10 voturi)    
        Mda... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:50)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui sulfina

        Sa inteleg ca tu ai trecut deja pe la casierie, nu? Ti-ai luat banii pe postare sulfino?
      • +4 (4 voturi)    
        badea, clovnul trist (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:44)

        akabond007 [utilizator] i-a raspuns lui sulfina

        Asta arata cata minte ai, sulfino, daca crezi ca vreun partid plateste pe cineva sa-l denigreze pe marele badea, clovnul trist. :)) Badea e instrumentul cu care se masturbeaza felix in fiecare seara si de aia e trist (urat si prost e de la natura, nu mai poate sa aleaga).
        Badea e doar un pion badaran pe care il muta astia si il asmutesc dupa cum vrea muschiul lor securist. E am la fel ca tine, care semnezi la comanda pe diferite siteuri (de aia canti aceeasi partitura cu base, invatata la partid). Crezi ca-si pune cineva mintea sau banii cu tine sau cu clovnul trist? Te inseli, o sa dispareti imediat cum nu o sa mai aiba felix securistul bani sa va dea.
  • -9 (13 voturi)    
    un consilier prezidential (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:36)

    elena [anonim]

    in general, nu neaparat dl profesor Lazaroiu, are ca responsabilitati caracterizarea jurnalistilor si a oamenilor de televeziune? credeam ca functia pe care domnia sa o ocupa presupune mai mult de atat.
    • -3 (3 voturi)    
      fisa postului (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:53)

      marius [anonim] i-a raspuns lui elena

      Imi place enorm de organismele "independente" care ataca doar intr-o directie. Dl Lazaroiu nu reprezinta PDL sau UDMR, el reprezinta Presedentia Romaniei, care trebuie sa fie nu doar a partidelor din arcul guvernamental.
      Sa inteleg ca daca nu impartasesc ideile Basiste si nu-mi place de boc, pot sa virez in alta parte banii de impozite? Contractul social al lui JJ Rousseau cam asa ar spune.
      Referitor la Mircea Badea, daca tot nu se uita nimeni la el, nu inteleg energia ce se consuma pentru a-l ataca. Chiar daca se uita multa lume la el, cei ce nu sunt de acord sunt liberi sa schimbe canalul, iar scaderea de audienta ii va afecta salariul.
      Diferenta e ca pt dl Lazaroiu nu conteaza audienta, nici populatia, ci doar o anumita parte a ei.
    • +8 (8 voturi)    
      da, e functia lui de baza (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:04)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui elena

      dupa cum si cea a unui cititor avizat este sa citeasca articolele in intregime, nu numai titlurile, sau, chiar daca citeste numai titlul, sa reflecteze putin inainte sa comenteze. lazaroiu nu isi dedica viata comentariilor cu privire la fauna TV ("oamenii de televiziune" plus ce mai misca pe langa ei), ci l-a mentionat pe mb in raspunsul la intrebarea "de ce nu il ataca in justitie". oare trebuia sa raspunda referindu-se la strategii politice?
      • -3 (5 voturi)    
        deci, Lazaroui se uita la Antena (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:12)

        lasa-ne [anonim] i-a raspuns lui codo

        altfel, n-ar fi putut raspunde onest la intrebare.
        • +11 (13 voturi)    
          ???? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:51)

          George [anonim] i-a raspuns lui lasa-ne

          Nu e obligatoriu sa te uiti la "Antena" turnatorului Felix ca sa sti cine e si ce face bufonul Badea. Dar pentru tine e mult prea mult ca sa intelegi asta...
          • -7 (9 voturi)    
            lol (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:12)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui George

            corect , cand urmezi directivele de partid , nu trebuie sa te informezi singur ...

            si cand te gandesti ca mai aveti si tupeul de a sustine ca sunteti anticomunisti .... voi sunteti incarnarea ideologiei PCR !!!
            • +10 (12 voturi)    
              Ideologie si limbaj (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:50)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian

              Emisiunea lui Badea se adreseaza in exclusivitate frustratilor. Celor care, ca si el, isi spun in gand: "ce le-as face", "ce le-as drege" samd.

              Incearca sa privesti emisiunea cu sonorul taiat: mimica, gesturile, limbajul non-verbal sunt destul de concludente...

              In alta ordine de idei, pe mine personal, ma deranjeaza ca Badea (si toti cei care apar pe sticla la A3) are o "anumita clientela". Asta inseamna ca Badea n-o sa se (mai) lege niciodata de Voiculescu, Patriciu, Vantu, Ponta, Iliescu, ori Crin Antonescu.

              Tot ce face si ce spune Voiculescu e perfect. Tot ce face si ce spune Basescu e un rahat. Chiar asa?!

              Meniul lui Badea este comandat: are pentru noi mult Basescu, multa Udrea si mult Boc. Doar cand oboseste balacarindu-i pe astia trei, mai apuca sa zica ceva despre "pitzipoanca X" :))

              Mi-e vecin si-mi pare rau de el... pacat!


              P.S. Am uitat de ideologia PCR, scuze :))
              Pe vremuri, la sedintele de partid, se infierau tovarasii care aveau atitudini necorespunzatoare. Asta face Badea: infiereaza in spiritul PCR, ok?

              Documenteaza-te nitel...
      • -6 (6 voturi)    
        emiteti judecati de valoare, (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:43)

        elena [anonim] i-a raspuns lui codo

        fara sa stiti daca am citit art in intregime sau nu. Ceea ce am vrut eu sa evidentiez, este ca aceasta caracterizare mi se pare deplasata venind de la consilierul prezidential Lazaroiu, intr-un spatiu public. Daca apartinea omului Lazaroiu si era exprimata in particular, ar fi fost perfect indreptatita.
  • +11 (17 voturi)    
    de acord cu badea (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:40)

    morometele [anonim]

    sunt de acord cu badea fiindca si el e de acord cu lazaroiu. da, badea e un clovn trist. si infantil, si coleric, si un complexat si cu certe probleme sexuale.
    hahaha, ce mai replica. saracu mirci' daca nu vorbeste singur e papagal, e cam blegut. asa a fost toata viata. s-a apucat de karate la 40 de ani sa-i bata si el pe aia care-i dadeau suturi in cur si palme pe ceafa in copilaria lui nefericita. pana la 25 nu l-a lasat ma'sa sa iasa din casa, acum descopera si el lumea.
    bietul de el, cu cat ma gandesc mai mult cu atat il compatimesc.
    • -5 (7 voturi)    
      altu' care vine cu date concrete .... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:13)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui morometele

      !
  • +8 (12 voturi)    
    Nu aveti dvs. creier (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:40)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    sa-l comentati pe Lazaroiu, d-le Badea..

    Asa bine se si vede din ce spuneti....
    • -4 (6 voturi)    
      corect (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:14)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      ca doar suntem putini care il putem comenta pe lazaroiu .... e un clasic in viata , care nu se poate inspira decat din basmele de adormit copii ....
  • -9 (11 voturi)    
    Complex de inferioritate. (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:41)

    haiducul [anonim]

    Asta este boala de care suferiti,cati dintre voi nu ati vrea sa fiti in locul lui???
    • +10 (12 voturi)    
      Doamne fereste! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:26)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      Nici sa nu glumim despre asa ceva. Ce om intreg la minte ar vrea sa ajunga vreodata in locul lui Badea?
      • +6 (6 voturi)    
        Pai (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:52)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Doc

        haiducul n-a pus conditia sa fim intregi la minte :))

        P.S. N-as manca atata rahat pentru suma cu care e platit Badea :))
        Toti trebuie sa mancam cate un pic, uneori, dar el mananca mult in fiecare zi... Probabil ca pentru el merita!
  • -4 (4 voturi)    
    Tot un clown (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:41)

    Hapciu [anonim]

    Nu scriu nimic fiindcă ştiu că nu postaţi. Atât am avut de spus. Badea? Punct ochit punct lovit! Succint, la obiect, dureros de adevărat!
  • -6 (6 voturi)    
    adevarata competenta a consilierului prezidential (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:49)

    nu mai sus de sandala, Lazaroiule! [anonim]

    se pare ca asta e: ca injure pe cei care critica pe sef!
    Iar daca il pui si pe alt consilier, genialul Fota, consiler pe probleme de securitatea acre nu e stare sa lege 3 cuvinte, ai imaginea curtii de slugi care il lauda zilnic pe Base.
    • -5 (5 voturi)    
      pai ce credeai ? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:16)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui nu mai sus de sandala, Lazaroiule!

      ca oamenii aia sunt platiti ca sa consilieze .... ?

      base oricum nu asculta pe nimeni ca se crede prea inteligent (si oricum e comparativ cu consilieriii lui)
      singurul lor job e sa dea cu/din gura , ca niste catelusi fideli ....
  • +9 (9 voturi)    
    Un raspuns deloc imprevizibil... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:55)

    Rescatorul [anonim]

    Mircea Badea este un gunoi uman, lasat de Felix in milocul starzii...sa puta. Ce altfel de raspuns ar fi putut da un debil mintal?
  • +8 (10 voturi)    
    pai (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:57)

    ylav [utilizator]

    cine e Mircea Badea?
    • +7 (9 voturi)    
      Cum cine? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:53)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui ylav

      Bufonul "regelui" Felix.
  • +7 (9 voturi)    
    asa e... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 12:58)

    bbb [anonim]

    badea tot ce ai punctat aici esti de fapt tu...un mare frustat !!!
  • -4 (8 voturi)    
    ce rad (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:00)

    eferalgun [utilizator]

    toate comentariile contra badea au +
    toate comentariile despre reactiile lui lazaroiu au -

    destul de ciudat


    un hint ati uitat unul probadea:))


    o sa imi fac si eu vreo 30 de conturi ca sa vad doar ce comentarii doresc
    • -5 (9 voturi)    
      am observat acelasi lucru. (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:44)

      elena [anonim] i-a raspuns lui eferalgun

      probabil ca nu mai conteaza nici macar aparentele, atat a vreme cat misiunea este indeplinita.
    • -4 (6 voturi)    
      cenzura (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:00)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui eferalgun

      Mi-am facut cont pe Hotnews de ceva timp.
      Chiar si asa uneori mi se posteaza comentariile, alteori nu (desi nu injur in ele, doar ca nu sunt political correct fata de acest site, pro Basescu).

      Odata am votat un comentariu pozitiv, si a fost marcat negativ.

      Astea nu sunt inventii sunt realitati.

      O remarca, nu am o optiune politica in Romania in prezent, am fost simpatizant al liberalismului din Romania, dar nu mai exista un partid care sa fie cu adevarat liberal.
      Dar e ciudata efervescenta si ura viscerala a unor oameni din spatele si de pe acest site impotriva oricarui are ochi sa vada caracterul infect al lui Basescu si al incompetenta celor din PDL.
  • +4 (8 voturi)    
    Da (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:00)

    dorin bretan [anonim]

    mircea badea e mai mult decat un clovn trist . E o masina de balacarit ! Poate ar trebuii ignorat , dar avand in vedere ca nu toti oamenii stiu sa se apere de rautatile inveninate pe care le debiteaza zilnic , nu srica cateodata sa fie catalogat !
    • -2 (4 voturi)    
      mai bine sa fie impuscat .... !? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:18)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui dorin bretan

      ca doar e contra preaiubitului ....
  • -6 (10 voturi)    
    nu mai e nimic de facut la Cotroceni?? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:01)

    consilier pe bani publici! [anonim]

    de au ajunsd consilerii prezidentiali sa se ocupe de emisiunile tv?

    De aia traim asa bine????
  • +6 (8 voturi)    
    jurnalist (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:04)

    angela [anonim]

    Daca ar fi un "alcoolic vesel", ar fi haios, dar nu reuseste sa fie decat un "jurnalist" penibil si tot un fel de ///, nu sunt sigura daca "penala", dar frustrata, cu siguranta(editat de HotNews.ro)
  • -7 (11 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:08)

    MRSmrs [utilizator]

    Ma bucur macar ca lazaroiu este multumit de clovnul vesel care-l conduce...si se pare ca-l si "educa".
    PS.Eu nu cred ca mai exista pe undeva prin lume un "consilier" al presedintelui care sa jigneasaca cetatenii tarii.
    • +9 (13 voturi)    
      cetatean (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:17)

      angela [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      Badea este "un cetatean" care il jigneste pe presedinte si institutia presedintelui de cateva ori in fiecare seara si consider ca ne jigneste in permanenta si pe noi, "cetatenii acestei tari", crezandu-ne pe toti cel putin naivi, daca nu cumva batuti in cap.
      • -7 (9 voturi)    
        si care e raspunsul? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:20)

        viceversa [anonim] i-a raspuns lui angela

        Badea jigneste presedentia, presedentia il jigneste pe Badea!!
        Tie ti se pare normal??
        Mie nu.
      • 0 (4 voturi)    
        ai utat , nu mai e ceausescu la putere (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:20)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui angela

        orice cetatean are voie sa critice regimul politic ...
        • +4 (8 voturi)    
          Sa critice! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:40)

          angela [anonim] i-a raspuns lui adrian

          De acord, sa critice!

          Dar atunci cand jignesti si aberezi cu tot felul de invective fara sa-ti argumentezi pozitia, nu esti decat un "cetatean needucat" si nu un jurnalist competent sau un cetatean onest.
          • -3 (5 voturi)    
            argumente (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:08)

            Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui angela

            Sunt mii de argumente, ca Basescu a mintit si si-a schimbat pozitia dupa dorintele lui.
            Ca si-a insusit imoral o casa in Mihaileanu, ca fiicele lui au averi nejustificate si cheltuieli mai mari decat veniturile oficiale.

            Sunt mii de argumente ca Romania e condusa prost (si nu de la antene sau ziare contra Basescu, ci informari de la organisme financiare externe).

            Am dreptul sa-l vad pe Basescu cum e el cu adevarat, un politician care a promis multe si nu a facut mai nimic, un om prea orgolios si conflictual, lider intr-adevar, dar dictatorial, si nu unul care sa uneasca oamenii in jurul lui si sa-i conduca (un adevarat lider bun).

            E adevarat ca nu vad alternative in tara, dar am dreptul democratic sa spun ce cred despre acest om, fara sa jignesc, nimic din ce am zis nu e jignitor, e REALITATE.
      • -3 (7 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:34)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui angela

        Nu uita ca chiar "presedintele" jigneste non stop poporul roman...
        Cand nu respecti oamenii(cazul basescului)nu te astepta ca oamenii sa te respecte!
    • -1 (1 vot)    
      asa si ? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      noi suntem o tara unica ...
  • -6 (10 voturi)    
    Il sustin pe Badea (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:13)

    Mihai [anonim]

    asa cum el a spus ca Lazaroiu are dreptate, e un clovn trist.
    Dar stiti ce e mai trist? Ca avem astfel de indivizi cum e cazul acestui consilier Lazaroiu care il consiliaza pe presedintele tarii. Badea daca zice ceva, e acolo la el in televiziune si cu cei care il urmaresc. Dar un presedinte consiliat prost e un dezastru mult mai mare, presedintele reprezinta tara si orice zice presedintele are o greutate mult mai mare decat ar spune Badea in 1000 de emisiuni ale lui. Si ne mai miram de ce se prabuseste tara, daca avem astfel de consilieri fara valoare Cotroceni, mai jos e un dezastru mai mare. Astfel de consilieri cu elucubratii cu alba ca zapada n-ar trebui dar caute pe acolo, dar e si el din ciclul cu mafia personala a lui Nastase, asta umbla numai unde pica banul.
    • -6 (8 voturi)    
      vai de mine, (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:18)

      admiratoarea dnei. Udrea [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      cum adica e consiliat prost dl. presedinte? Cand ai experti in sociologie precum Lazaroiu sau experti in securitate precvum Fota, superprofesionisti, nu poti fi un presedinte rau. Sau ignorat de alti presedinti!
  • +11 (15 voturi)    
    Nulitatile devenite "personalitati" (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:24)

    triciupa [anonim]

    Chiar si faptul ca un neica nimeni devine subiect de presa iar panseurile sale starnesc reactii si comentarii ne arata cat de grav a fost viciat spatiul public de catre triumviratul patriciu-voiculescu-vantu.
    Tripleta celor trei jegosi a infectat media cu tot felul de nulitati, de caraghiosi si impostori iar strategia gurilor fara creier iata ca functioneaza: se discuta despre personaje anodine, scalambaielile lor ne ocupa timpul si spatiul tipografic iar comentatorii spalati pe creier reiau papagaliceste mizeriile auzite pe la realitati si antene! Pai la ce-ti mai trebuie minte daca ai televizor!
    • -4 (8 voturi)    
      Lazaroiu discuta! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:34)

      butonul rosu al telecomenzii [anonim] i-a raspuns lui triciupa

      dupa cum vezi.
      Pe el il pasioneaza emisiunile lui Bade.
      Oricum, admir curajul tau de aspune ca Lazaroui e "comentator spalat pe creier"
    • -5 (9 voturi)    
      cred ca e foarte greu (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:53)

      elena [anonim] i-a raspuns lui triciupa

      sa depasiti complexele si frustrarile legate de mogulii media. este destul de depasit discursul cu mogulii rai, poate ar trebui sa gasiti si alte teme.
  • +10 (12 voturi)    
    Badea Mircea (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:37)

    NewLevel [anonim]

    Nu stiu de ce se ataca ante-comentatorii mei. Lazaroiu, intrebat fiind de ce nu-l da in judecata pentru porcarelele pe care le debiteaza, raspunde simplu: "e un clovn trist, cum sa dai in judecata un clovn?". Mi se pare ca si scrie pe undeva pe acolo, pe ecran: "Aceasta emisiune e un pamflet si trebuie tratata ca atare" -- lucru care il absolva (aproape) de orice raspundere.
    Voi poate ati crezut ca emisiunea e pe bune? Nu e, dom'le, oricit de serios, de revoltat si de incrincenat pare a fi Badea Mircea, el ramine, ca si Vadim, un mascarici, saltimbanc, o paiata angajata de Voiculescu sa-l faca sa rida. Un clovn.
    • -4 (8 voturi)    
      probabil ca emisiunea lui badea nu e pe bune, (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:24)

      elena [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      ca sa ma exprim la fel ca dv. Insa un consilier prezidential si institutia pe care o reprezinta, ar trebui sa fie pe bune. In aces caz, dl Lazaroiu ar trebui sa fie mai atent, atunci cand ofera declaratii in calitate de consilier prezidential, si nu ca simplu cetatean.
      In plus, rada (de la sa-l faca sa rada) se scrie cu i din a, nu cu i din i.
      • 0 (0 voturi)    
        va multumesc! (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 3:50)

        NewLevel [anonim] i-a raspuns lui elena

        Va multumesc pentru corectura, numai ca:
        Academia Romana a decis sa scriem cu i din a pentru a demonstra caracterul latin al limbii romane. Numai ca dinsa si-a dat cu stingul in dreptul, drept pentru care imi permit sa ii ignor ineptiile.
        Pentru ca:
        - in latina, ridere inseamna a zimbi, a ride;
        - radere insa, inseamna a rade, a barbieri.
        De altminteri, dl. George Pruteanu, usoara fie-i tarina, ajunsese la concluzia ca numai 11% din cuvintele care se scriu cu i din a ar merita scrise astfel, incalcind insa alte principii de baza ale limbii romane, in special cel conform caruia un sunet - o litera dar si pe cel conform caruia nu poti sa ai, pentru acelasi sunet, litere diferite in functie de pozitia in interiorul cuvintului.
        Sperind ca v-am linistit, cit de cit, va indemn sa cautati articolul (si sa-l cititi) pe www.pruteanu.ro.
      • 0 (0 voturi)    
        virgula (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 4:01)

        NewLevel [anonim] i-a raspuns lui elena

        Ah, doamna, si ma iertati ca intervin din nou: nu se pune virgula intre subiect si predicat oricit de multiplu ar fi subiectul si oricit de departe in fraza s-ar gasi unul de altul.
  • -3 (9 voturi)    
    nu-l agreez deloc pe Mircea Badea... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:23)

    lili [anonim]

    dar mi-a placut raspunsul.... e oricum mai inteligent decat raspunsurile de 2 bani jumate date de Dl Lazaroiu la interviul on-line de ieri de pe HN.....
    • +6 (10 voturi)    
      Mda... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:39)

      Sandu [anonim] i-a raspuns lui lili

      Pe cine vrei sa pacalesti 6ovarasa lili. Era mai simplu daca recunosteai ca pur si simplu il adori pe acest bufon. Ca doar e idolul tau nemarturisit.2 bani si jumatate? Pai matale tovarasico nu valorezi chiar nimic. Esti o suma nula.
  • +5 (9 voturi)    
    interesant! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:34)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    dar mintea mea de carcotas ma face sa ma intreb...cati din Intact au lucrat la raspunsul asta oficial :)
  • +7 (9 voturi)    
    se autocaracterizeaza (Marţi, 18 ianuarie 2011, 14:50)

    razvan [anonim]

    Pai dl Lazaroiu a fost finutz cu ipochimenul. El ,in loc sa o lase asa si-a mai adaugat cateva caracteristici. Ca de exemplu "curva penala". Asa e Badea: ca o curva "presteaza" pe bani! Ca de exemplu "pitic cu probleme psihice de subordonare". Asa e: un caracter mic, cu probleme psihice de subordonare catre Felix. Betiv vesel? Aici e prea exigent cu el insusi. Cu siguranta betia de cuvinte e cea mai periculoasa dar el e pur si simplu o prostituata nimic mai mult. Iar vesel? Nici vorba! Aici omu' a fost onest :-) E un trist. Nici vorba de clovn. Aia e o meserie onesta pe langa cea a lui Mircea Badea
  • +6 (6 voturi)    
    nu că zic (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:04)

    visio [anonim]

    dar...Mirecea Badea mai stă cu prietena lui, Jenna Jameson? eram curios că arăta bine fata..pe ecran desigur...toţi avem o curiozitate la vârsta pubertăţii, însă MB se pare că a rămas ancorat serios în amintiri, vb cântecului ''amintirile mă chinuiesc, amintirile mă hăituiesc'' ..chiar că este un clovn trist...şi foarte ieftin...deşi clovnul aduce numai voie bună..dar ce să ştie alde MB...
  • 0 (2 voturi)    
    in gura leului..... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:27)

    lazar-oiu [anonim]

    Imi place Badea, ma uit la emisiunile lui si-i apreciez umorul (de bufon trist).
    Daca ar candida la alegeri l-as vota.
  • -1 (5 voturi)    
    Si totusi cine e alcolistul vesel? (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:31)

    leix [anonim]

    Am inteles..Badea e clovnul trist. Omul si-a asumat frumos caracterizarea.
    Lazaroiu e ala cu Alba ca zapada si sincer cred numai el nu stie ca nu-i sunt toate oile acasa...
    Ramane o nelamurire - cine e alcolistul vesel?
  • 0 (2 voturi)    
    aspecte (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:35)

    Tzompi [anonim]

    Am 50 de ani, sunt prudent cu tinerii, am un umor f. selectiv, si inafara Divertisului, dupa 1990 doar trei oameni m au facut sa rad: Doru Octavian Dumitru, D. Buzdugan si M. Badea. Prin 2000 MB era insuportabil dar s-a maturizat dupa afacerea Gherla si acum este tare. Si stie limba romana si este un bucurestean sadea, curat si ingrijit si frumusel si pus la punct cu toate (de asta se supara cocalarii care se dau bucuresteni pe el).
    • 0 (0 voturi)    
      pai nu sinteti selectiv deloc (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 3:57)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui Tzompi

      Doru Octavian Dumitru - tot un clovn, cu onomatopee scoase din fundu' gitului si mers bizar imbracat in niste pantaloni cu bretele, si mai bizari.
      Buzdugan - un grobian cu glume groase si "farse" editate pe calculator. Fac pariu ca nici n-ati observat ca in toate farsele lu' Buzdugan oamenii vorbesc pe rind si nu se suprapun niciodata, asa cum se intimpla intr-un dialog real.
      Badea Mircea e usor dus cu capul; el uraste la superlativ si se mictioneaza in capul oricui nu e de aceeasi parere cu el (vezi ultimul post pe blog).
  • 0 (2 voturi)    
    Lazaroiu face audienta injurandu-l pe M Badea (Marţi, 18 ianuarie 2011, 15:45)

    Bogdan [anonim]

    Daca va uitati la "marele" interviu dat de nulitatea consilier prezidential, o sa gasiti 10-20 de comment-uri... Subiectele si felul in care vorbeste acest mare "analist" in viata este deplorabil, in opinia mea. Adik daca tot il injuri pe M Badea macar demonstreaza ca vorbesti mai inteligent si mai ingrijit ca el. Dar nu m-a facut sa ridic nici macar o spranceana...
    Cat despre Badea raspunsul asta a fost un dus rece pt d-l consilier care s-a trezit ca imparatul din poveste in funduletul gol. De aici si numeroasele comentarii...
  • 0 (2 voturi)    
    has sa facem un concurs de popularitate (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:16)

    cetatean [anonim]

    badea vs basescu sa vedem cine e mai apreciat
  • +2 (2 voturi)    
    Badea vs Lazaroiu (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:38)

    Cony [anonim]

    Observ ca majoritatea "sutinatorilor" lui Badea au facut referire la afirmatia lui dom profesor Lazaroiu si sunt luati in suturi. Nu prea am vazut declaratii de iubire la adreesa lui Badea. In schimb, dom profesor Lazaroiu este ...bun de pupat! Si cine-l critica pe Lazaroiu...Asa tara ,asa oameni. Sau invers...
    • 0 (0 voturi)    
      coana mareee! (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 4:44)

      badea [anonim] i-a raspuns lui Cony

      Tu te-ntelesasi ce vrusasi sa spui?
      Observasi ca te depasii subiectul?
      Si predicatul te depasii, soro... Valeu!
      Ia da matale fuguta repede la Antene pt lectii de limba romana!
      Pentru logica ... e greu la facultate, maica, e tare greu.
      • 0 (0 voturi)    
        m-ai prins... (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 18:30)

        Cony [anonim] i-a raspuns lui badea

        Valeu...m.ai prins. Fraiere!
  • 0 (2 voturi)    
    Mircea Badea = roman autentic (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:46)

    Tot un clovn [anonim]

    MB e un tip super simpatic si super doct, putin ingamfat dar are si cu ce. Din cite stiu eu cindva cocheta cu Matematica si asta la un nivel suficient de inalt adica pe scurt e foarte inteligent.
    Pentru cei care nu inteleg din aceasta propozitie cuvintele doct si Matematica sa dea minus (se scrie -) la greu
    Apropos asta e tara si nu o schimba nici o mie de MB.
    Felicitari Domnule Badea pentru tot ce faci.
    • +1 (3 voturi)    
      Da' domnu Badea stie.. (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:29)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Tot un clovn

      Da' domnu Badea stie ce sentimente aveti fata de dansul? Poate ar fi bine sa ii marturisiti. Suntem o societate liberala, se accepta ;)
      • 0 (0 voturi)    
        vc (Marţi, 18 ianuarie 2011, 22:50)

        Tot un clovn [anonim] i-a raspuns lui ion

        Din propozitie nu ai inteles Matematica , hai zi nu fi jenat.
  • +1 (1 vot)    
    astia doi (Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:58)

    laur [anonim]

    amandoi vin din basme,unul cu nebuni si altul despre nebuni,interesant este-cum va alege lumea?
  • +3 (3 voturi)    
    S-A INFLAMAT MACACU (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:03)

    relu matriteru [anonim]

    Nu cumva sa zica cineva despre el ca nu e cel mai frumos si cel mai destept analist filozof ganditor sportiv sofer si ce-o mai fi ca gata se inflameaza macacu. Asa a facut si cu CTP si in general cu oricine il corecteaza sau il critica. Pentru ca mintea lui limitata nu poate gandi altfel decat in limitele a ce produce. In lumea lui, el e sefu, el e alfa si omega si cateodata chiar lambda, el e Alesul, el stie de unde bate Soarele, el face parcarea laterala din prima si restu lumii e prosti, cretini, retarzi, ciumpalaci etc. Atata poate un baiat simplu de cartier care face misto de oricine, de la Isarescu la Plesu via CTP (mai subtire cu CTP e adevarat ca ala e greu). Fanii lui sunt rugati sa-i pupe...dreapta pe blogu maestrului.
  • -1 (3 voturi)    
    Bai... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:19)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...portocaliilor, muriti de ciuda ca mai exista o televiziune (destul de mica) si un ziar care fac opozitie puterii in tara asta?

    Faza cu betivul vesel, curva penala, piticul cu probleme psihice de subordonare sau consilierul cu fetisuri din povesti e beton! :))
    • 0 (0 voturi)    
      o pozitie (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 5:02)

      verde [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      O televiziune !? Vrei sa zici o haz-na.
      Destul de mica!? Nu-i destul de mica, dar speram sa devina...
      Opozitie!? Eventual 'O pozitie', si nu puterii ci 'putorii' (cadaverice de Felix).
  • +1 (3 voturi)    
    sluga..................... (Marţi, 18 ianuarie 2011, 18:17)

    dudu [anonim]

    Badea iti vezi lungul nasului?..ai decenta si ascundete,nu te mai da mare ca ce ai afirmat este adevara.Adica tu iesti cel care esti fals total, un picolo care linge labutele motanului felix......
    • 0 (0 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 18 ianuarie 2011, 22:21)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui dudu

      Cred ca esti fan eba...scrii si gandesti ca ea.
      Vezi ca "ascundete" se scrie ascunde-te!
      Daca ai avea decenta....nu ai mai fi portocaliu.
  • 0 (0 voturi)    
    basescu cel mai mare manipulator din toate timpuri (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 11:46)

    Dragos [anonim]

    am si eu o intrebare pentru toti "iubitorii" lui basescu. Ce a facut omul asta de cand este in politica? absolut nimic bun, a mintit, dupa ce minciuna era evidenta el tot spunea ca n-a mintit, nu a gasit raspuns la acuzatiile cu flota, cu fica lui care si-a cumparat casa de 2 milioane de euro. cu pensiile, cu psd-ul care este comunist si pnl-ul corupt, care nu au voie sa se alieze, apoi udmr-ul care fura transilvania in alegeri primul tur, ce a facut aceasta perva de om a indobitocit foarte multi romani, care chiar si acum cred ca din orgoliu nu vor sa recunoasca, ca au gresit votand-ul, nimeni nu vrea sa accepte faptul ca au gresit la vot, doar cand sunt loviti de vreo taiere de salariu de pensie disponibilizare, adik cand intra in pielea celui lovit de acest guvern reactioneaza. suntem o tara de rahat cu f multi oameni de rahat care nu ii intereseaza daca ceilalti o duc rau. am cunoscut pe cineva care spune " Bine ca le taie pensiile sa vada si ei cum e sa n-ai bani"
    • 0 (0 voturi)    
      Obsedatii de Basescu (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 13:55)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Alooooooo, obsedatu"! Ce treaba are, dom'le Base cu subiectul articolului? Amice, Base s-a dat demisia din Parlament si s-a pus la dispozitita justitiei in dosarul Flota PE VREMEA LUI BOMBO!!! Nu l-au gasit cu nimic!!! Pe cand idolii tai BOMBO, SOV, Voiculescu, Patriciu fug ca dracu' de tamaie de judecata si obtin tot felul de amanari. Nu ma astept sa pricepi ce iti scriu, da poate dai altora sa iti traduca si pe urma incerci sa te gandesti. Ganditul n-a omorat pe nimeni niciodata. Dar voi, suporterii lui Badea n-aveti de unde sa stiti cum e cu ganditul :-)


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by