EBA sare in sprijinul tatalui. Interviul presedintelui din Crai Nou. Si tupeul lui Rosca de la ASE (de Costi Rogozanu)

de Costi Rogozanu     Voxpublica
Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:06 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009


EBA si Elena Udrea au avut interzis la televizor in timpul campaniei. Dar aseara Udrea a intrat totusi in direct (si nu sub acoperire) la Ora de foc. Iar azi dimineata cind veneam agale spre munca am gasit pe o banca linga Casa Presei un teanc de pliante cu EBA. In care fiica ii ia apararea tatalui si il face varza pe Geoana. Asta face parte din miscarile alea pe care nu le inteleg…

EBA cistiga locul de europarlamentar complet artificial pentru ca a vrut taticul. PDL se chinuie si scoate media de voturi necesara pentru respectiva “independenta”. Si acum ea revine sa-si ajute tatal. Am ris putin. Am fost insa si enervat de tupeu. Nu vad nici un scenariu in care ajutorul fiicei sa fie de folos astfel… Ideea era sa uitam episodul, nu? Pe cine mobilizeaza EBA.

Cam asa arata imaginile. In exterior e fiica si un mesaj: “Nu e usor sa te cheme Basescu. Dar nu tata mi-a stabilit pasii in viata” etc. Semnat: “Candidat independent pentru Parlamentul European. Nu uita ca si tu esti independent cind votezi”. Si stiti ce? S-ar putea sa aiba dreptate: 90% dintre cei care vor merge la vot sint tot atit de independenti cit a fost EBA la alegeri…



EBA 1

In interiorul pliantului se afla o biografie a tatalui si o colectie de lovituri la Geoana, unele din Curentul, altele din presa respectabila:



EBA 2

Interviurile alea care nu conteaza


In tot felul de foite si foicele de provincie s-a dat drumul la un interviu cu Traian Basescu facut de la centru. Bun, o fi o miscare electorala inteligenta care-mi scapa. Dar e un interviu in care pina si Basescu e plicticos: se insira frumos pe puncte absolut toate locurile comune ale campaniei sale, nu cumva sa scape vreunul. Iar cititorii sint cu zecile, maximum cu sutele. Efectul contrar e mult mai puternic…

Daca vreti sa vedeti cum s-a diseminat in tara, cautati acelasi interviu clonat in Jurnalul Vaii Jiului, Sibiul.ro, un site din Bistrita Nasaud, ceva Suceava, evident, in publicatia Crai nou (evident) sau in Vertical. Si in multe altele. Ce rost or avea?

Tupeul lui Rosca de la ASE

Nu pot incheia postarea fara a semnala scrisoarea de-a dreptul nesimtita a rectorului de la ASE. In care Basescu este rugat sa vina la invitatia lui Geoana. Nu pot accepta sa vad politizarea unei megainstitutii de educatie. Explica el ca publicul studentesc nu poate fi manipulat, ca el nu are nici o legatura cu PSD (nu e musai sa fii membru). A se slabi, e o initiativa penibila. Cind stii ca esti foarte legat de Geoana, poti macar sa nu fortezi nota in numele unei, citez, “institutii de prestigiu”.

Citeste articolul si pe platforma Voxpublica.

Costi Rogozanu este unul dintre cei sapte cunoscuti comentatori media care scriu despre modul in care mass-media se comporta in campania electorala prezidentiala.

Va invitam sa semnalati in comentariile dvs. cazuri flagrante de manipulare sau joc incorect in campanie din partea mass-media. In fiecare seara o sa adunam cele mai interesante comentarii intr-un articol separat.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7341 vizualizari

  • +2 (22 voturi)    
    Aschia de langa base (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:32)

    doina [anonim]

    Nu e frumos sa-i ataci familia omului, dar daca despre Maria si Ioana poti sa spui "Jos palaria, toata stima", trebuia sa existe si o exceptie - eba. De ce nu s-o fi ocupand fata asta sa-ti faca o profesie reala, nesmechereasca (precum a lui tatane-su!). I-ar sta bine sa citeasca, sa invete. Ea nu si nu - s-a inhaitat cu Ridzi, cu sulfina, cu udrea si da-i si da-i cu politica. O fi atat de toxica munca?????
  • +8 (26 voturi)    
    OARE APARTIN EBA sau NU (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:35)

    cris [anonim]

    PSD-ul ataca miseleste pe la spate. Orasul e plin de benere cat o cladire de 4 etaje pe care scrie negu pe alb "TRAITI BINE?". Raspunsul este clar Nu, dar as adauga totusi mai bine decat pe timpul cand PSD-ul a fost la guvernare.
    PSD-ul intodeuna invrasbeste oamenii si scoate fel si fel de dosare contafacute in situatii cheie pentru ei. Ce poti cere de la neocomunsiti care au caracatita destul de bine infipta in primarii si in parlament.
    • -1 (25 voturi)    
      Eu traiesc mai prost ca acum 3 ani (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:47)

      billy g. [anonim] i-a raspuns lui cris

      Salariu de programator:
      2003 guvern PSD - 400 euro
      2006 guvern PNL - 2000 de euro
      2009 guvern PDL - 1400 de euro

      Concluzie: votez cu Antonescu.
      • -4 (16 voturi)    
        Pentru mine e cam la fel (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:22)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui billy g.

        dar diferenta de salariu e mai mare intre varful din 2007 si salariul actual.

        Basescu, doreste sa curete clasa politica, dar ne curata si pe noi la salariu cu ocazia asta.
      • +7 (13 voturi)    
        Job (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:32)

        JohnnyBGood [anonim] i-a raspuns lui billy g.

        Daca nu cumva esti programator la o institutie de stat (ceea ce nu cred), conexiunea intre guvern si salariul tau este destul de mica.

        Politicul influenteaza economicul, dar piata este cea care regleaza major nivelul de castig.

        Este foarte bine ca ai decis asupra votului.

        Dar nu te plange de actualul salariu. 1400 EUR este un salariu mai mult decat decent in Romania.
        Sunt multi care nu au unde lucra, in prezent. Asta nu numai in Romania, ci si in tari mai "cu faima", in care nu guverneaza nici PSD, nici PNL, nici PDL.
        • +3 (9 voturi)    
          Lucrez in Romania la privat (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:52)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui JohnnyBGood

          si salariul meu este in RON. Puterea mea de cumparare e strans legata de curs. Eu am tot interesul intr-o stabilitate a cursului. Stabilitatea cursului e indusa de stabilitate politica. Asa ca banuiesti ce ma intereseaza din punct de vedere politic in Romania.
          • 0 (2 voturi)    
            da si nu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:46)

            calin [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            Intr-adevar daca tu ai salarul fixat in RON tinand cont ca RON-ul s-a depreciat si tinand cont ca multe lucruri in Romania sunt exprimate in RON calculat in raport cu EURO, puterea ta de cumparare a scazut.
            Dar daca ne uitam mai atent la tarile din jur observam ca si in Ungaria si Polonia s-a intamplat cam la fel. Nu poti spune ca peste tot au fost cauze politice!
      • +1 (13 voturi)    
        A bate campii cu gratie pt a culege crini (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:32)

        Demetra [utilizator] i-a raspuns lui billy g.

        Dar in 2008 cat ai avut salariul? Nu cumva s-a micsorat atunci? N-ai decat sa votezi cu cine vrei, dar nu poti arunca in spatele partidelor, criza financiara. Stii ce salariu aveau bancherii francezi in 2006? Cu bonusuri, cu tot, ajungeau l un milion si jumatate de uero. Stii cat au acum? Max. 300000 euro? Ce parere ai?
        • +1 (5 voturi)    
          Nu poti sa ai decat o singura parere (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:39)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Demetra

          Ca o duc mai rau ca in 2006.

          Eu nu vreau totusi sa o duc mai rau ca in 2006. Exista tari care au profitat de aceasta criza si au avut crestere? Politicenii nostri de ce n-au folosit aceasta criza in interesul economiei romanesti? Si sa nu zici ca nu pot, pentru ca vad foarte bine cum se folosesc de criza in interes propriu.
      • +4 (12 voturi)    
        Mda.. (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:59)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui billy g.

        Facand abstractie de faptu` ca 1400 euro e o suma frumusica in Romania, sa nu-mi spui ca marinaru` e de vina ca tu castigi la privat mai putin decat acu` 3 ani.....
      • +4 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:03)

        [anonim] i-a raspuns lui billy g.

      • +3 (7 voturi)    
        nu pricep (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:11)

        timur [utilizator] i-a raspuns lui billy g.

        ce are Antonescu sau Basecu cu salariul tau. esti programatorul personal al presedintelui?
        motivul e pueril.
        mai bine stai acasa duminica si mai da un debug la programul ala ca luni ai predare!
      • +2 (6 voturi)    
        Taci acolo (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:39)

        a [anonim] i-a raspuns lui billy g.

        Ia mai taci acolo ca si eu sunt programator si stiu exact despre ce e vorba. Majoritatea firmelor de software au dat vina (justificat sau mai putin justificat) pe criza financiara si au scazut salariile la angajati. In plus s-a mai produs fenomenul de saturare deoarece acum numarul de programatori e mai mare decat cererea firmelor.
        Nu are nici cea mai mica legatura cu guvernarea. De ce nu recunosti ca firma ta lucreaza pentru clienti din strainatate defapt?
    • -1 (3 voturi)    
      Cine a facut afisele astea a dat-o-n bara! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cris

      Oamenii prefera albul scrisului ( indiferent ce scrie), decat negrul sumbru ce sa afla in spatele scrisului.
    • +5 (7 voturi)    
      Ba alb pe negru! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:22)

      CoanaKiritza [anonim] i-a raspuns lui cris

      E mai de efect.
      Ieri am mai vazut niste bannere, la fel de mari, in culorile celor cu referendumul ("de ce le e frica nu scapa"), cu textul aproximativ "Ti-era frica de somaj? N-ai scapat!"... Mai miseleste se poate?
      • 0 (2 voturi)    
        Propun si eu un banner (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 8:22)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui CoanaKiritza

        Textul este "Ti-a fost frica de baronii PSD? N-ai scapat!" Iar bennerele si afisele astea nesumete de nimeni sunt ilegale si ar trebui distruse. Dar ce poti sa te astepti de la pedesristii lui Vanghelie?
    • -1 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:24)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui cris

      mi se pare o campanie lipsita de orice urma de bun simt... da, traim bine, si da, o sa traim bine si de acum incolo, cu Basescu la putere. aia care au facut bannerele or trai bine?
      • 0 (0 voturi)    
        Sigur ca nu! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 8:24)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui m.s.

        Ei au fost scosi din "fruntea bucatelor" si nu mai pot fura. De ce credeti ca baronii pedeseriti au fortat intrarea la guvernare in ciuda opiniei tatucului Iliescu?
  • -2 (18 voturi)    
    Mai sa fie! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:38)

    iulia [anonim]

    UNU. Nu v-au enervat pliantele, ci v-au bucurat. Doar i se face un deserviciu lui Basescu. Si asta-i de bine, pentru d-voastra.
    DOI. Aveti tupeu. Credeti ca d-voastra va puteti permite sa catalogati cine este si cine nu, presa respectabila? Mai urma sa ne dati exemplu trustul d-voastra la categoria respectabila. Si ati fi si facut-o, daca printre acuze s-ar fi aflat vreuna provenita din trustul pe care d-voastra il serviti. N-ati gasit-o pentru ca nu exista. Si nu exista pentru ca Geoana e pur si nu pentru ca trustul d-voastra spala cadavre. Nu-i asa?
    Ma obositi cumplit, d-le! Da, stiti cum?
    • 0 (6 voturi)    
      hihihi (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:48)

      marius [anonim] i-a raspuns lui iulia

      sa nu faci vreun atac de indignare, mamaie!
    • +1 (5 voturi)    
      haha (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:51)

      IM [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      Si daca te obosesti - ia-o pe ocolite
  • +6 (16 voturi)    
    PLIAN PSD (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:42)

    alegator [anonim]

    Eu zic ca acest pliant e lansat de PNL. E campania lor, vor sa arate ca PD-L nu este cu nimic ma presus de PSD. Alegatorii s-au saturat de atacuri la persoana si de discursuri sfoaitoare. Schema utilizata : cand doi se cearta al treilea castiga.
    Deja " revolutia bunului simt" seama izbitor de bine ca revolutia romana- o idee mareata terfelita prin noroi de politicieni fara srupule.
    • +2 (8 voturi)    
      Pliant PSD sau PNL? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:22)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui alegator

      Hotaraste-te....nu poti arunca in 2 deodata cu noroi doar ca sa-l scoti pe Base curat. Adica poti...dar eu unul nu te cred...
  • +1 (9 voturi)    
    L/am avut profesor! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:45)

    domino63 [anonim]

    Pe rosca i.
    Era departe rau de tot de un alt Rosca V. Un tip rasat, invatat, erudit, inteligent, spiritual, pasionat de informatica - de materia pe care o preda.
    Rosca I?
    Comunist, pentru el informatica era doar o meserie. Daca vindea la aprozar un cobol, un fortran ori un cartof, tot aia era.
    Asa ca... inteleg legatura cu GI geoala!
    Iron Base e tare!
    (denumiri gasite pe GSP, asa ca mai incet cu injuraturile!)
    • +3 (3 voturi)    
      subscriu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:29)

      mar [anonim] i-a raspuns lui domino63

      Bag seama ca ai terminat cibernetica. Subscriu la caracterizare, si eu l-am avut profesor, deci cunoastem materialul.
      Legat de politizarea ASE-ului, pai imaginativa ca mare parte din profesorii care predau in 1989 sunt pe baricade.
      • +1 (1 vot)    
        Asa este! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:27)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui mar

        Sunt intr/atat de batran incat sa recunosc un fost magar comunist! Am terminat in '89!
        Stiu ca este asa.
        Mai era un prof de socialism, avram, care dupa revolutie preda cu succes... capitalismul!
        Deci...
      • 0 (0 voturi)    
        Asa este! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:27)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui mar

        Sunt intr/atat de batran incat sa recunosc un fost magar comunist! Am terminat in '89!
        Stiu ca este asa.
        Mai era un prof de socialism, avram, care dupa revolutie preda cu succes... capitalismul!
        Deci...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu .. (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 8:58)

      nety [anonim] i-a raspuns lui domino63

      ... cred ca l-ai avut profesor pe Rosca, daca il aveai nu despateai ci "/" ci cu "-" cele trei litere din l-am. Mai invata inainte de a face politica.
  • +1 (7 voturi)    
    JOC INCORECT (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:03)

    andrei [anonim]

    "unele din Curentul, altele din presa respectabila"
    Cand cineva scrie un articol urmareste un scop. Ori propaganda pozitiva, ori negativa..ori informarea populatiei. Dumneavoastra domnule Rogozanu in ce categorie va regasitzi?. Daca respectati calitatea cititorilor dumneavoastra ii lasati sa decida singuri care parte a presei este respectabila...NU ne intereseaza parerea dumneavoastra in acest mod (doar in cazul in care ati fi fost tentat sa va treceti in a treia categorie)
  • +2 (6 voturi)    
    eu cred ca... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:04)

    liviu_ [utilizator]

    udrea si eba -ar face un bine lui basescu daca s-ar da la fund... altfel ii aduc orice, numai voturi nu...

    nu am vazut pliantul asta, insa am vazut un ziar lansat de pdl in care incalcau totul: bunul simt, legea, constitutia.
    pe spate era un afis: "traiti bine? [raspunsul era langa o stema psd-pc] Nu, furam mai bine inainte de 2004"

    problema e ca toata lumea spune ce n-a facut alalalt, ca ce au facut ei nu pot spune, pentru ca nu au ce!

    eu personal m-am saturat de aceasta campanie pana peste cap! ar trebui data o lege prin care s se interzica acuzarea contracanditatului fara dovezi!
  • -2 (4 voturi)    
    Udrea (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:05)

    Tataie [anonim]

    Aseara cand am auzit-o pe Udrea am avut senzatia pregnanta ca individa ar fi trebuit sa fie restrictionata de Basescu in iesirile ei publice. Asta fiindca ii face un mare deserviciu lui Basescu. Si azi aflu ca de fapt avea interzis pe sticla ! Interesant.
  • +1 (13 voturi)    
    EBA nu ma intereseaza (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:13)

    LI [anonim]

    Pe mine nu ma mai intereseaza fiica presedintelui. Asta a fost si nu cred ca se va repeta. (Asta facem si noi cu copiii nostri, incercam sa aplatizam diferentele, sa-i ajutam, sa le dam o sansa)
    Votez cu Traian Basescu ! In acest moment se poate vedea ca PSD este un partid al securistilor si nomenclaturistilor comunisti care s-au transformat peste noapte in mafioti. Si acestea au acum in persoana candidatului Geoana o oglida a ce sunt ei.
    Dupa acelasi tipic este si PNL : plin de mafioti cu gulere albe adica mai stilati.Deviza banul si atat !!!
    De aceea sper ca reforma inceputa (atat cat a putut ) de Emil Boc sa continue .
    //
    • 0 (8 voturi)    
      nici pe mine (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:30)

      moroşan [anonim] i-a raspuns lui LI

      ...dar de ce nu ai continuat trecerea în revistă a partidelor? Sau nu ştii ce să spui de PDL?
      E plin de gentlemeni stilaţi, numiţi de americani brown noses :)
      • -1 (1 vot)    
        Da (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:21)

        LI [anonim] i-a raspuns lui moroşan

        Am avut si senzatia asta ca PDL nu are oameni. Daca citesti CV politicienilor vezi ca au facut o scoala unde nu s-au evidentiat prea mult, la fel si la serviciu, insa odata intrati in ploitica sunt imediat promovati, trimisi la specializari care mai de care mai ciudate. De asemenea devin subit competenti in orice domeniu.
        Insa as vrea sa apreciem pe cei care totusi au fost competenti.
        • +1 (1 vot)    
          Adica tu vrei sa spui ca ministrii PDL... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:51)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui LI

          ...au fost competenti? Ptiuh dracie....am trait s-o aud si pe asta.
    • +1 (1 vot)    
      e dreptul tau la opinie (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:48)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui LI

      E parerea ta si nu pot decat sa o respect.
      Dar sunt oameni ca mine, care sunt interesati de ce fac rudele unui presedinte de stat, de felul in care profita ele de anumite avantaje si de aroganta de care dau unori dovada uitand ca rolul lor ar trebui mai degraba sa fie acela de model pentru ceilalti, nu de smecherie si umilire a celor care sunt onesti.
      Cu totii ne iubim copii, ca sa dau exemplul EBA, dar ne e rusine atunci cand fac tampenii, incercam sa-i invatam lucruri bune, nu-i ajutam sa faca ce le trece prin cap, desi milioane de cetateni ar putea avea de pierdut...
      (poate in locul ei era cineva capabil acolo si ne reprezenta cu "succesuri"; poate multi alti oameni au fost dati la o parte/umiliti de participarea fiicei presedintelui; poate ca multi ne simtim umiliti ca structuri, organizatii, institutii ale statului lucreaza pentru o semianalfabeta care are o sigura calitate: o cheama Basescu) etc.
      Gandeste-te ca sunt multe lucruri care il definesc pe un om, mda, sigur ca cea mai mare slabiciune sunt copiii, dar tocmai d-aia trebuie sa fim atenti la aceste detalii...
      • +3 (3 voturi)    
        Raspuns (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:24)

        LI [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Sa stii ca nu ma situez nicdecum in randul celor care o apara pe Elena Basescu. As vrea sa uit tot ce s-a intamplat. E uimitor ca ea s-a complacut in situatia asta. Trebuie s-o spun si odata cu ea cei responsabili dar ce sa trecem si peste asta. Om mai vedea.
        Unele din cunostintele mele spun ca nu voteaza. Altii n-au mai votat demult. Unii spun ca le este frica sa mai voteze (in isteria asta nici nu e de mirare), altii ca s-au saturat sa aleaga "raul cel mai mic", altii au incercat in zadar sa se lamureasca (asa cum au putut ca asta nu e campanie) ce e mai bine.
        Cu siguranta asa nu se mai poate.
        Dar cine va schimba situatia asta ? Daca vezi o speranta... Ei se coalizeaza fac pasi de dans la stanga la dreapta : mizeria vine peste noi...
    • +1 (1 vot)    
      Care reforma? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 6:35)

      Garett [anonim] i-a raspuns lui LI

      Mi-am propus sa nu mai raspund postatorilor de serviciu PDL dar nu pot sa ma abtin! Ce reforma a facut Boc? Aia cu salariul soferului de parlamentar mai mare decat al unui profesor? Aia cu trimiterea politiei sau armatei in concediu fara plata? (suntem de rasul curcilor, armata in concediu fara plata nu cred ca vezi nici in... Congo). Aia cu "Land of choice"? Aia cu politizarea pana la cel mai mic nivel a oricarei insitutii legate cat de cat de stat? Du-te la orice regie si vezi cati directori au fost numiti de PD-L iar pentru fostii directori s-au creeat de fapt alte posturi caldute cu acelasi salariu! "Reforma" prin care a indatorat statul cu 30mld din care nici macar un singur cent nu s-a dus in investitii?? Dintre toate guvernele de dupa '89 Boc a fost cel mai incapabil, ceea ce e o performanta in sine ce-i drept!
      Pe bune, daca postati la comanda de partid va inteleg, dar daca postati independent incep sa am dubii serioase referitor la cat de legati de realitate sau cat de inteligenti sunt de fapt romanii!
      • 0 (0 voturi)    
        Am pus diagnosticul prin eliminare... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 12:06)

        LI [anonim] i-a raspuns lui Garett

        Nu postez la comanda, am scris doar ceea ce cred. Votez cu Traian Basescu, asta-i concluzia la care am ajuns, prin eliminare; am pus diagnosticul.
        Poate nu ma duce capul prea mult, insa am totusi drept de vot si mi-am batut putin capul cu asta. Daca m-am inselat inseamana ca oricum va fi bine si pentru mine alaturi de dv.
  • +1 (1 vot)    
    billy - nu-ti da statul mai mult (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:26)

    dana eugenia [anonim]

    asa ca asista-te singur ... ca muti altii din IT ... eu m-as ascunde sa zic, cand ma dau programator, ca traiesc din salariu :))
  • +1 (3 voturi)    
    Ion Rosca cel groaznic (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:45)

    gigi [anonim]

    Rectorul ASE, Ion Rosca, este un talhar in aceasta institutie de educatie. Fura de rupe cat poate si acopera si restul de profesori care fac acelasi lucru. Totul pe spinarea studentilor si a contribuabilor. Vorbesc in cunostinta de cauza. Este un viespar in aceasta academie, la toate facultatile, unde sefi nu ajung decat cei ca el.
    • +1 (3 voturi)    
      uitasem (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:20)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui gigi

      chiar am uitat sa fac o rugaminte catre hotnews pe aceasta cale:

      Stimati domni de la hotnews, va rog si va recomand calduros sa incercati niste anchete pe la facultati in general si la ASE in particular (pt ca aici stiu sigur ca aveti ce gasi). Veti fi rasplatiti jurnalistic pt ce veti afla iar publicul de asemenea. Incercati daca puteti sa gasiti studentii care au avut probleme si sunt hotarati sa va raspunda si sa va dea detalii (in general anii terminali, puteti gasi subiecte si pe internet si sa aveti un minim punct de plecare), de asemenea mai puteti gasi prin organizatiile studentesti si printre seminaristi persoane care stiu foarte bine si s-au saturat. Daca veti reusi ancheta (bineinteles este nevoie de discretie cel putin la inceput pt ca altfel exista teama, profesorii si decanii au mai pedepsit drastic si ilogic alte incercari) poate veti reusi sa mai schimbati ceva pt viitor. Va multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    chiar nu intelegeti strtegia disperata a PSD-ului (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:29)

    a [anonim]

    de a fabrica pliante si tot felul de prostii in care sa mai incerce sa oftice cativa ignoranti ?
  • -2 (2 voturi)    
    Se vede ca nu aveti copii (Marţi, 17 noiembrie 2009, 18:17)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    nu inteleg dragii mei, ati votat voi in locul meu nu. eu am votat eba care-i problema. cum a ajutat-o taso nu inteleg. si daca ar fi ajutat-o iesind cu ea la televizor nu intelegeti e copilul ei. nu ma obligat pe mine sa o votez voi m-ati obligat si presa. e o persoana ca oricare alta care a candidat democratic si a castigat. restu nu mai conteaza. nu conteaza ca taso ii presedinte. eu sunt liber sa aleg. si asa voi face si duminica.(editat de HotNews.ro)
  • 0 (2 voturi)    
    Costi ... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 18:46)

    nety [anonim]

    ... trebuie sa mai citesti mult ca sa citesti cat a scris profesorul Rosca! Asa ca mai bine nu comenta, e ca atunci cand ... a, parca preda il cheama, s-a contrazis cu profesorul Marga. Asta inseamna lipsa de respect pentru valori: numai ca lipsa de respect fata de valori vine de la nonvalori.
  • -3 (3 voturi)    
    este un fals (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:55)

    florian [anonim]

    Vedeti ca este o facatura. Nu este facuta de EBA. Este una dintre mizeriile celor care dau in Basescu. O campanie murdara. Verficati...
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 20:37)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui florian

      sunt convinsa ca este facatura.. ca multe declaratii venite din partea unor cretini care nu stiu cum sa il mai faca pe Basescu sa se retraga. ei bine, cred si eu sa le fie frica de el! au si de ce!
    • 0 (0 voturi)    
      O facatura ! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 15:36)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui florian

      Asa e !
      Pesedeul nesimtit l-au impins pe preacinstitul presedinte sa o faca pe EBA europarlamentar ! Pesedeul nesimtit l-a obligat sa o ia pe madam Udrea consilier la Cotroceni si apoi s-o impinga prin toate guvernele !
      El nu a vrut !
      Este o facatura a pesedeului !
      ERi i-au pus in gura si l-au obligat sa spuna tot felul de mitocanii ca apoi sa aiba de ce sa-l critice ! Era un om pasnic si blajin si care iubeste consensul dar ei i-au inscenat tot felul de situatii prin care l-au obligat sa declanseze 4 ani conflict dupa conflict.
      Unde se vor opri oare cu toate aceasta ?
      Sunt revoltat !
  • -1 (1 vot)    
    uite aici (Marţi, 17 noiembrie 2009, 22:10)

    nel [anonim]

    uite aici:
    http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009111837030/Actualitate/Geoana-risca-puscaria-sau-confiscarea-averii.html


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by