Mi se pare ingrijorator efectul de “descentralizare” la nivel mediatic. Ziarele si televiziunile sint impartite in doua, eventual trei (acolo unde e vreun penelist mai destoinic) si-i trag la gioale adversarului fara menajamente. Astept de la dumneavostra impresii “de provincie”, daca mai aveti rabdare si de luptele de acolo. Alternanta agresivitate si apatie atinge acolo cote maxime, din cite am observat.

* Am luat pe sarite ziare din tara astazi si m-am speriat. Daca e portocaliu sau rosu, atunci trebuie sa nu existe dubiu! Interesant e ca ziare mari de provincie (Gazeta de sud, de exemplu) prefera sa ia publicitatea electorala eventual si gata: mult “social”, viol, jaf si politica intr-un colt. Ma rog, nu pretind ca am monitorizat tot. Dar rasfoiesc constant “localele”.

* nu se sta la discutii. Daca e Monitorul de Vrancea, Geoana e sigur presedinte. Daca e Telegraful de Constanta, Basescu e sigur un “abject”. Daca e vreo televiziune din nordul Moldovei, Geoana e taxat cam cum e Basescu la Antena 3. Si-o fura si cind face si cind nu face. Dintr-o prostioara gen “pasarica imputita” avem un intreg material.

* Cel mai des intilnite sint ziarele de partid. N-as avea nimic impotriva lor, dar totul e orientat impotriva dusmanului. Linsajul e preferat. Linsajul vinde?

* Nu pot sa nu observ ca linsajul local seamana mult cu prostia globala asa cum e ea fotografiata de un search pe google sau pe youtube. Atunci cind cauti un candidat, ai imediat, in primele 20 de rezultate, toate zoaiele si bascaliile vehiculate in legatura cu el… “Marele sat global”, buna expresie!

* Oamenii nu par deranjati de asta. Nu am auzit prea des protest impotriva presei la nivel local, manipularea face parte din viata de zi cu zi… Si uite asa, anumite regiuni se coloreaza pentru multi ani intr-o nuanta si asa ramin.

Ziarul lui Oprisan:

Din tara lui Mazare:

Un ziar tulcean in care domnul pedelist spune ceva original:

Inca ceva: Metroul

Este extrem de grav felul in care e prezentata situatia de la Metrorex. Am vazut stirea la toate televiziunile si nicaieri nu este discutat aspectul politic, lipirea sefilor de sindicat de PSD, afacerile lor. Dar poate cer prea mult.Totusi: poti macar intreba cum ai tupeul sa ceri marire de salariu atunci cind ai venit mediu de angjat de peste 2600 de lei. Nu, nici asta n-am auzit.

Si un ris sincer

Am ris sincer la o “manipulare” simpatica a celor de la HappyFish. Campania asta a secretat multe timpenii internautice militante. Dar prelucrarea asta dupa imnul comandantului Che face toti banii. Excelenta! E genul de gluma care sterge orice prejudecata politica.

P.S. La Realitatea TV Boureanu se cearta de zor cu toti. In pauza de pubilcitate apare doamna Boureanu, Valentina Pelinel, intr-o reclama la parfumul G… Atac de pe toate fronturile:).

Citeste articolul si pe platforma Voxpublica

Costi Rogozanu este unul dintre cei sapte cunoscuti comentatori media care scriu despre modul in care mass-media se comporta in campania electorala prezidentiala.

Va invitam sa semnalati in comentariile dvs. cazuri flagrante de manipulare sau joc incorect in campanie din partea mass-media. In fiecare seara o sa adunam cele mai interesante comentarii intr-un articol separat.