Halucinanta si - paradoxal - egala cu sine e prestatia TVR din aceasta campanie electorala. Lipsa interesului pentru alegeri la televiziunea publica a atins simbata punctul critic: in locul dezbaterii Basescu vs. Antonescu de la Cluj, TVR a difuzat emisiunea Marinei Almasan intitulata "Ne vedem la TVR".

Secondata de papagalul Teverel (cel putin asa scrie in promo-ul PR-istic, ca n-am avut rabdare sa verific existenta pasarii), Marina Almasan a ocultat prin prezenta emisiunii sale unul dintre momentele-cheie ale campaniei prezidentiale.

De fapt, aici nu e o culpa a Marinei Almasan, ci de o indiferenta aproape criminala a conducerii postului fata de agenda reala a momentului. Statisticile realizate de Agentia de Monitorizare a Presei (AMP) dadeau indicii serioase despre autismul asumat de TVR (doar 6 stiri electorale intr-o saptamina), iar alegerea de simbata a confirmat politica televiziunii finantate de public.

Acesta e momentul perfect in care strategia de gestionare a TVR trebuie pusa in discutie. Institutia a ajuns in cel mai jos punct al credibilitatii sale. Mai ramine doar ca duminica viitoare sa asistam la un nou episod din TeleEnciclopedia in locul dezbaterii rezultatelor din alegeri.