Cel mai mare producător de produse lactate din Coreea de Sud a fost nevoit să își ceară scuze din cauza unei reclame în care a înfățișat femeile ca vaci, relatează MSN.

Reclama la lapte a fost puternic criticataFoto: Captura YouTube

Spotul publicitar difuzat de Seoul Milk arată un bărbat filmând în secret un grup de femei pe un câmp care ulterior se transformă în vaci.

Compania a înlăturat reclama de pe Youtube după ce a fost puternic criticată pe platformele social media însă ea s-a viralizat din nou după ce unii utilizatori au urcat-o din nou pe platforma video.

Reclama începe cu un bărbat plimbându-se cu o cameră de luat vederi prin natură. „Am reușit în sfârșit să le surprindem într-un loc de o curățenie imaculată”, spune naratorul.

Apoi bărbatul, ascuns în tufișuri, le filmează pe femei bând dintr-un pârâu și făcând yoga. Când bărbatul calcă din greșeală pe o ramură femeile se sperie și se transformă subit în vaci.

Reclama se încheie cu cuvintele „apă curată, nutreț organic, lapte 100% pur”.

„Ne cerem sincer scuze tuturor celor care s-au simțint inconfortabil cu reclama pentru lapte lansată în data de 29 a lunii trecute”, a afirmat într-un comunicat de presă Seoul Dairy Cooperative, compania-mamă a Seoul Milk.

„Am acceptat această situație cu seriozitate și vom efectua o evaluare internă, urmând a fi deosebit de atenție pentru a preveni astfel de incidente pe viitor. Ne aplecăm capul în semn de scuze”, a mai precizat comunicatul.

Reclama a declanșat o dezbatere la nivel național despre sexism și probleme de gen însă criticile nu s-au limitat la înfățișarea femeilor drept vaci.

Unii și-au exprimat îngrijorarea și față de faptul că reclama prezintă cu dezinvoltură filmarea pe ascuns a femeilor, o problemă din ce în ce mai mare în Coreea de Sud în ultimii ani.