„Întotdeauna am susținut creativitatea și originalitatea pentru a găsi un loc de muncă. De îndată ce i-am văzut CV-ul, am știut că îl voi angaja”, a explicat Guillaume Ruchon, directorul unei agenții de relații publice din Belgia, citat de La Libre Belgique.

Curriculum vitaeFoto: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia Images

Ruchon se referă la inițiativa originală a unui student de a găsi un internship plătit și modul în care a fost contactat pentru acest lucru.

Studentul în cauză, Marceau Thevenin, în vârstă de 18 ani, a avut ideea de a-si pune CV-ul pe parbrizul directorului agentiei la care visa să fie angajat. Acesta din urmă, văzând documentul dis-de-dimineață, s-a agitat crezând că este o amendă.

De fapt, a fost un CV-PV, un curriculum vitae ambalat ca un proces verbal.

Plăcut surprins de inițiativa tânărului, Ruchon i-a oferit acestuia un internship plătit de 6 săptămâni, relatează Le Progrès.

Povestea, împărtășită de directorul agenției pe LinkedIn, s-a viralizat instant, ea strângând până în prezent peste 28.000 de aprecieri.

Chiar și Bruno Le Maire, ministrul francez al Economiei și Finanțelor, s-a declarat impresionat de acest nou mod de a-ți face cunoscut CV-ul.

„Ce geniu, îmi place. O asemenea creativitate îți va aduce cu adevărat un plus”, a spus Le Maire.