Orașul din Spania unde nu a mai murit nimeni într-un accident rutier de peste 10 ani
Până acum 8 ani, în Pontevedra, un oraș cu 85 de mii de locuitori, se circula pe 75 la sută din spațiul public și orașul era traversat zilnic de 100 de mii de autovehicule. „Acest oraș era incomod, agresiv, periculos și zgomotos. Mașinile alungau locuitorii din orașul lor drag", a declarat Miguel Anxo, primarul din Pontevedra.
Soluția aplicată de autorități: majoritatea străzilor au devenit pietonale.
Urări de Anul Nou: mesaje și felicitări pentru Revelion 2019
- +3 (3 voturi)Asadar, unica solutie: (Duminică, 30 decembrie 2018, 15:14) microbistu' [utilizator]Bucurestiul sa devina pietonal, 100%. Acces zero, inclusiv pentru masinile de aprovizionare, si pentru transportul in comun!!!raspunde trimite
- 0 (0 voturi)Pontevedra e cât Târgoviște, dar are autostradă (Luni, 31 decembrie 2018, 15:30) Harald [utilizator] i-a raspuns lui microbistu'Are 30 de hectare de suprafață pietonală, practic zona medievală a orașului. 30 de hectare e echivalent cu un dreptunghi de 500 x 600 metri și ar fi realizabil doar într-un oraș ca Suceava sau ca Târgoviște, nu mai mare de-atât.raspunde trimite
-

Raed Arafat vine cu noi explicații după evacuarea cu scandal a Spitalului Foișor: Decizia a fost corectă, chiar dacă a creat disconfort pentru pacienți
Un bucureștean a făcut cerere pentru un nou buletin acum două luni, dar nu l-a primit nici acum / Cum explică oficialii „dificultatea temporară” de eliberare a actelor de identitate
MAI face lumină în privința cărții electronice de identitate: Ce date va conține CIP-ul, cum va fi folosită semnătura electronică și ce opțiuni au românii care nu-și doresc acest act
Ce înseamnă și ce impact ar putea avea decizia CEDO privind vaccinarea
Prințul Philip al Marii Britanii - 7 decenii de gafe și glume incorecte politic