Pinterest își modifică conținutul inițial “anti-millennials”

de Cristina Filip     HotNews.ro
Joi, 9 august 2018, 22:56 Magazin


Pinterest
Foto: Captura YouTube
Pinterest, site-ul creat și condus de Ben Silbermann, este una dintre ultimele rețele de socializare devenită populară în rândul internauților, scrie Reuters.

Spre deosebire de alte platforme social-media, click-urile de pe Pinterest provin în primul rând de la proaspetele mămici. Mai mult de 60% dintre utilizatorii săi au copii mai mici de cinci ani și sunt preponderent femei cu vârsta cuprinsă între 25 și 54 de ani. 

Aproape trei sferturi dintre aceștia utilizează platforma pentru a găsi idei care să îi ajute în viața de zi cu zi, cum ar fi organizarea obiectelor dintr-un dulap. Lipsit de entuziasmul și adrenalina de pe Twitter și Facebook sau magnetismul tineresc al Snapchat-ului, Pinterest este un site caracterizat de o abordare mai matură. 

Această diferență de utilizatori oferă posibilitatea agențiilor de publicitate să iși plaseze mai ușor și mai rapid reclamele în funcție de căutări - la un clip cu o rețetă de prăjituri, cel mai probabil, va apărea o reclamă la hârtie de copt, de exemplu. 

În acest an, veniturile companiei Pinterest ar trebui să se apropie de 1 miliard de dolari, de două ori mai mare decât anul trecut.




















Citește pe Știrile ProTV

VIDEO „Mașina viitorului”, lansată de producătorul rus Kalașnikov. Va atinge 100 de km în șase secunde 

Producătorul rus de armanent Kalaşnikov se lansează pe piaţa auto şi vrea să rivalizeze cu Tesla.

367 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version