Copiii de 10-12 ani, să fim serioși, nu se gândesc să-și facă propria lor afacere. Mulți dintre ei abia dacă încep să realizeze pe ce lume trăiesc. Însă acesta nu este și cazul unui tânăr care a ajuns milionar până la majorat, relatează Playtech.

Foto:

Numele acestuia este Zach Marks și își începe povestea prin a spune că părinții nu îi prea dădeau voie să stea pe Facebook din cauza conținutului neadecvat. El susține că mintea lui încăpățânată de preadolescent nu putea să înțeleagă de ce nu era lăsat să facă parte din acest trend, cel al social media.

În plus el a declarat că părinții lui severi, dar corecți, l-au ambiționat să găsească o soluție pentru „această problemă”. Astfel, a ajuns să scape de impedimentul cu Facebook și să creeze o rețea socială alternativă, doar pentru copii. Cu toate acestea, Zach spune că ideea lui nu s-a născut din frustrare, ci din oportunitate.

Rețeaua socială se numește Grom Social și a fost concepută ca un proiect de familie cu ajutorul fraților săi. Tânărul spune că trebuie să găsească niște lucruri care să diferențieze radical platforma sa de celelalte precum Facebook, Twitter și Instagram. Acesta îi sfătuiește pe toți tinerii antreprenori să își construiască o companie care să nu fie doar un proiect, să îi reprezinte și să creadă în ea.

Tânărul spune că unul dintre cele mai importante aspecte este să îți cunoști audiența și grupul țintă. Utilizatorii Grom, de exemplu, au între cinci și 16 ani, deci conținutul trebuie monitorizat constant. „Dacă te dedici nevoilor audienței tale, vei construi o platformă în care membrii pot avea încredere”, a mai adăugat el.

Un alt lucru pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când vrei să te extinzi sunt investitorii. Zach Marks te sfătuiește să cauți oameni care nu cred în tine și în compania ta, nu doar în oportunități de marketing. De asemenea, el spune că ar trebui să te concentrezi pe credibilitatea companiei și să nu te lași sedus doar de profit.