The Salvation Army a lansat o campanie impotriva violentei domestice utilizand rochia care a impartit internetul in doua tabere saptamana trecuta. "De ce este atat de greu sa vezi negru si albastru?", scrie pe afisul campaniei, care prezinta o femeie agresata fizic. "Singura iluzie este daca tu crezi ca a fost alegerea ei"

Campanie impotriva violentei domesticeFoto: The Salvation Army

Afisul arata o femeie stand pe o parte, imbracata intr-o rochie alb cu auriu, care este acoperita cu vanatai negre si albastre.

Saptamana trecuta, subiectul culorii rochiei a acaparat intreg mediul online, iar organizatia spera sa continue discutiile, dar de data aceasta concentrandu-se pe un subiect mai grav: violenta impotriva femeilor.

"The Salvation Army vede efectele devastatoare ale violentei impotriva femeilor, a barbatilor si a copiilor in fiecare zi", a spus purtatorul de cuvant al organizatiei, citat de The Huffington Post.

"Stim ca una din patru femei este victima violentei domestice in Marea Britanie: aceasta campanie inovatoare si puternica subliniaza ca violenta domestica este de multe ori trecuta cu vederea de societate. Speram ca aceasta imagine va ajuta oamenii sa vada adevaratul impact al acestei crime", a adaugat acesta