Filmul "The Interview", care trateaza satiric o fictiva tentativa de asasinat asupra liderului nord-coreean Kim Jong-un, a adus 15 milioane de dolari din vanzari online si inchirieri pe internet in timpul weekendului, ceea ce face din aceasta comedie controversata filmul online numarul unu al studiourilor Sony Picture din toate timpurile, relateaza DPA, citata de Agerpres.

Trailer The InterviewFoto: Captura YouTube

Filmul a fost inchiriat sau transmis prin intermediul unor platforme precum Google Play, Xbox Video a Microsoft si YouTube Movies de mai mult de doua milioane de ori in patru zile, a anuntat Sony intr-un comunicat.

Dupa ce initial a spus ca nu va difuza filmul, compania Apple si-a schimbat decizia duminica si a anuntat ca acesta va fi disponibil pe iTunes.

Controversa in jurul acestui film a inceput luna trecuta cu un atac cibernetic asupra Sony. Hackerii au amenintat apoi ca vor ataca cinematografele care vor difuza filmul.

Sony, care renuntase la difuzarea peliculei, a revenit asupra deciziei si a anuntat ca aceasta va fi disponibila online dupa ce majoritatea cinematografelor din Statele Unite au spus ca nu vor proiecta filmul, din cauza amenintarilor cu violenta.

Pelicula a fost totusi difuzata la data stabilita, in ziua de Craciun, in aproximativ 300 de sali de cinematograf independente din Statele Unite, aducand 2,8 milioane de dolari. Filmul trebuia initial sa fie difuzat in peste 2.000 de cinematografe.