City Reporter, publicatie cu sediul in Rostov-on-Dov, Rusia, sustine ca dupa ce a decis sa publice numai "stiri bune" timp de o zi a pierdut doua treimi din cititori, potrivit BBC.

"Simti ca esti inconjurat doar de informatii negative? Nu vrei sa citesti stirile dimineata? Crezi ca stirile bune sunt un mit? Vom incerca sa va demonstram contrariul maine", scria site-ul de stiri.

Pe 1 decembrie, asa cum fusese promis, site-ul a publicat doar titluri pozitive. "Niciun blocaj pe sosele desi este zapada", scria pe pagina publicatiei rusesti.

Dar, intentiile bune ale jurnalistilor nu au fost rasplatite. In ziua stirilor pozitive, numarul cititorilor s-a prabusit.

"Ne-am uitat dupa lucruri pozitive in ziua stirilor bune si le-am gasit. Dar se pare ca nimeni nu are nevoie de ele. Asta este o problema", a scris redactorul sef adjunct Viktoriya Nekrasova pe pagina sa de Facebook.

In ziua urmatoare, City Reporter a decis sa se intoarca la stirile clasice: accidente auto si defectarea conductelor de apa, incheie BBC.