O organizatie de caritate a fost criticata, dupa ce campania de publicitate pe care a realizat-o a avut efectul invers atunci cand Germania a castigat Campionatul Mondial, noteaza The Telegraph.Reclama, care a aparut in Singapore, prezenta initial un baiat pe nume Andy care ii spune prietenului sau "Sper ca Germania va castiga. Tatal meu a pariat toate economiile noastre pe ei".

Versiunea initiala a reclameiFoto: National Council on Problem Gambling

Campania a devenit subiectul multor glume cand Germania a invins Brazilia cu scorul de 7-1, sugerand ca pariul va fi, cel mai probabil, castigat. Astfel, multi dintre cei care stiau de existenta campaniei au afirmat ca, in urma rezultatelor de la Campionatul Mondial, reclama incuraja de fapt pariatul.

Pentru a evita valul de critici care se prefigurau in urma victoriei Germaniei din finala CM, organizatia a expus o versiune actualizata a reclamei. In aceasta, prietenul lui Andy ii spune "Echipa tatalui tau a castigat. V-ati recuperat economiile?", iar acesta ii raspunde "Nu, tata nu se opreste niciodata...vrea sa mai parieze inca o data'.

Versiunea actualizata a reclamei

Versiunea actualizata a reclamei

Foto: National Council on Problem Gambling

Campania de publicitate, care a inceput in urma cu o luna, a fost realizata de Consiliul National pentru problema jocurilor de noroc din Singapore si a aparut in statiile de autobuz si pe panourile publicitare din intreaga tara.