Turcia: Toata conducerea armatei a demisionat, in urma divergentelor cu guvernul asupra promovarii militarilor incarcerati

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 29 iulie 2011, 18:35 Actualitate | Internaţional


Seful statului major turc precum si comandantii armatelor terestra, a aerului si marinei au demisionat vineri pe fondul divergentelor cu guvernul privind promovarea generalilor incarcerati pentru presupusa implicare in comploturi anti-guvernamentale, anunta AFP.

Mai multe consultari au avut loc in ultimele zile intre seful statului major, generalul Isik Kosaner, si premierul Recep Tayyip Erdogan, inaintea reuniunii de la inceputul lunii august a Consiliului Militar Suprem (YAS) care decide promovarile in ierarhia militara.


42 de generali sunt incarcerati in prezent fiind acuzati de implicare in diverse comploturi care vizau rasturnarea guvernului Partidului Justitiei si Dezvoltarii (AKP, nascut dintr-o miscare islamista), aflat la putere din 2002.

Armata direa ca acesti militari sa poata beneficia de o promovare, desi se afla in inchisoare, in asteptarea procesului, in timp ce guvernului dorea ca acestia sa fie pensionati.

Agentia semioficiala Anatolia a precizat ca seful statului major si comandantii au cerut sa iasa la pensie.

Decizia generalilor de a renunta la functii are un rol simbolic foarte important, in conditiile in care armata, garantul laicitatii statului, a pierdut foarte mult din forta incepand cu 2007, o data cu lansarea mai multor anchete asupra unor comploturi care vizau partidul guvernamental.

Preluarea puterii de catre AKP, in 2002, a starnit temeri legate de punerea sub semnul intrebarii a laicitatii statului.

Generalul Kosaner fusese numit in acest post in 2010, pentru un mandat de trei ani.

Anul trecut, bazandu-se pe ofensiva judiciara anti-complot, membri civili ai YAS, (in special prim ministrul) au busculat rutina promovarilor.

Fara a merge pana la a-si impune deciziile militarilor, civilii au refuzat sa promoveze militari care au fost implicati in scandaluri complotiste, ceea ce a antrenat inclusiv o intarziere in numirea actualului sef de stat major.


Citeste mai multe despre   


















7036 vizualizari

  • +5 (15 voturi)    
    astia generali, asta armata! (Vineri, 29 iulie 2011, 18:39)

    simi [anonim]

    Astia nu ar fi in stare sa ia o asemenea atitudine nici daca i-ar scuipa in fata.De altfel ce a ajuns Armata Romana nu mai exista nicaieri in lume.
    • +15 (23 voturi)    
      Traiesti in alta lume. (Vineri, 29 iulie 2011, 18:54)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui simi

      In Turcia,armata este garantul laicitatii statului si a institutiilor democratice.Eu nu vad bine aceasta demisie.Inseamna ca sunt coflicte multe,care ,scapate de sub controlul armatei pot transforme Turcia intr-o amenintare periculoasa pentru Europa si nu numai.Nu compara generalii turci cu mos Teaca ai nostri,facuti,majoritatea la apelul de seara,cu studii sapte clase plus liceul la seral sau ff.Sunt cativa care sau scolit cu trupele NATO,dar inca nu au puterea de decizie.
      • -13 (27 voturi)    
        Vantul schimbarii bate si in Turcia! (Vineri, 29 iulie 2011, 19:23)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui mircea

        actuala constituţie turcă a fost adoptată la scurt timp după lovitura de stat dată de armata turcă în 1980. Armata, care a înlăturat patru guverne în ultimii 50 de ani, este considerată garantul statului secular însă Erdogan militează de mai mulţi ani pentru un rol mai redus al acesteia în treburile interne ale ţării.

        În septembrie 2010 turcii au aprobat într-un referendum mai multe propuneri care, transpuse într-o nouă Constituţie, ar limita drastic puterea considerabilă a armatei.
        In opinia mea ,rolul unei armate este sa apere o tara ,nu sa se amestece si sa dirijeze electoratul in sensul intentiilor SUA mai degraba ,decat in interesul national ,al Turciei in cazul de fata !
        • +6 (10 voturi)    
          Minusurile (Vineri, 29 iulie 2011, 22:58)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          ti-au fost date pe ultima parte a comentariului; Turcia nu a fost o democratie atata timp cat armata a avut puterea - inclusiv politica.
          Din pacate is foarte putini care mai pot intelege asta .
          Poporul roman sufera de sindromul Stokholm........
          • -2 (8 voturi)    
            e multa naivitate la purtator printre utilizatori! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 4:38)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

            dar m-am obisnuit! pe HN nu conteaza istoria ,nu conteaza principiile democratiei ,nu conteaza obiectivitatea ,
            echipa antiinternet- isi face imediat simtita prezenta !
            • +4 (6 voturi)    
              Nu, nu cred ca ai inteles (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 9:03)

              lsorin [anonim] i-a raspuns lui Eneas

              Eneas, nu ai inteles (si nici Lucifer) de ce ai luat minusurile.
              Pentru (aproape) orice alta tara, cele spuse de tine sunt perfect valabile. Ma refer la ingerintele armatei in politica.
              Pentru Turcia, insa, cred ca cei care nu sunt de acord au "ales" intre puterile sporite ale armatei vs islamizarea Turciei si nu asa cum ai pus tu problema, adica intre cvasi-dictatura militara si democratie.
              In ideia asta, iti dau dreptate si tie, dar si lor. Adica sunt pentru democratie si anti-islamizare.
              • -1 (1 vot)    
                daca turcii vor isamizarea trebuie (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 18:48)

                Eneas [anonim] i-a raspuns lui lsorin

                respectati ,nu omorati pentru asta !nu e o atitudine crestineasca,civilizata sa nu respecti un popor la el acasa !
                daca ai fi evreu te-as intelege,iudaismul nu respecta alte religii...
            • +2 (2 voturi)    
              Greu (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 11:17)

              Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

              Te inseli, ti-am dat minus, desi nu fac parte din vreo echipa. Asa cum ti s-a mai spus, comentariul tau a fost aproape perfect. Daca as fi in situatia sa-ti dau note pentru idei, iar tu ai fi elev, ti-as da un zece, dar nu curat, datorita ultimei fraze. Pe ansamblu, aici pe HotNews, ai meritat minusul. Ultima fraza atirna greu.
        • +1 (1 vot)    
          'regret beko'..... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 13:10)

          omm [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          ca si la noi, in sondajele facute periodic, armata este mereu pe primul loc....; oare dece ? oamenii simpli nu mai cred in promisiuni desarte, mai ales din partea celor care au mintit deja..., si mizeaza doar pe ARMATA; daca noi am fi avut-o... ehehei cate lucri nu s-ar fi schimbat dar si UE & Company (era sa scriu 'complicii') au restrans armata casa nu-i deranjeze.... astfel Romania ramane mereu arhaica, dezbinata dar mai ales tara cu un tineret minim instruit pt viata, instructie care ti-o da numai stagiul militar... macar de se punea ceav asemanator in locul armatei obligatorii....[acolo s-ar fi putut invata ce inseamna sa fii cinsitti, sa-ti slujesti tara si neamul, sa resepcti legea si ordinea... dar astea nu se prea vrea a fi luate in seama]
          • +1 (1 vot)    
            Onoare (Duminică, 31 iulie 2011, 8:17)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui omm

            Armatele nationale sint mindre de rolul lor si promoveaza spiritul patriotic. In lumea civilizata exista traditia militarilor de a se lasa condusi de catre civili, politicieni bineinteles. Armatele nationale sint oricum rezerva oricarei natiuni, un garant al supravietuirii statului, al mentinerii autoritatii de stat, in cazul unor crize majore a autoritatii statului modern.

            Daca militarii accepta cu multa onoare sa fie condusi de catre civili, asta inseamna ca exista experienta istorica si niste ratiuni de erodare a puterii, de eficienta, etc. care indreptatesc armata sa cedeze civililor puterea statului.
  • +18 (24 voturi)    
    oops (Vineri, 29 iulie 2011, 18:42)

    toro [utilizator]

    Acuma Recep Erdogan are mana libera sa duca tzara aia in mocirla. Islam FTW! :)
    • +14 (16 voturi)    
      mda (Vineri, 29 iulie 2011, 18:49)

      flo [anonim] i-a raspuns lui toro

      asta e cel mai grav...
    • -16 (26 voturi)    
      Ceea ce e extraordinar. (Vineri, 29 iulie 2011, 19:18)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui toro

      Tipul e un geniu si un politician de exceptie, merita tot respectul. Cat despre Islam, o spui de parca ar fi ceva rau.
      • +6 (10 voturi)    
        Geniu... (Vineri, 29 iulie 2011, 21:23)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        ...pustiu...vai de capul vostru bre, va intoarceti de unde a-ti plecat...
        • -8 (14 voturi)    
          nu ne mai plangeti voi pe noi (Vineri, 29 iulie 2011, 22:14)

          Ergun [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

          asta face de aproape 10 ani.. ne duce in directia proasta si ne e bine. In rromania e invers to pe directia buna de 20 de ani si rezultatele se vad.
          Guvernul turc urmareste bunastarea Turciei nu ce vor americanii, europenii sau evreii.
          Aferim!
          • +5 (7 voturi)    
            stai calm (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 2:43)

            toro [utilizator] i-a raspuns lui Ergun

            Atata timp cat US are interes, o sa mergeti in directia "buna", dar in momentul in care US nu o sa mai aibe interes in voi, "superputerea" Turciei o sa mearga in acelashi loc cu elefantii care vor sa crape.
            • -1 (1 vot)    
              vorbesti ca tata (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 15:04)

              Ergun [anonim] i-a raspuns lui toro

              US nu mai sunt ce au fost. Nu se mai uita lumea in gura lor toata ziua, poate doar intarziatul de Basescu. Turcia in nici un caz. Poporul turc nu e dezbinat ca cel roman, este o mandrie sa fii turc, vezi steagul si statuia lui Ataturk peste tot. Spre deosebire de romani noi mergem pe directia cea buna.
              Allah hafiz!
          • +1 (1 vot)    
            Impinsi de americani , evrei si ... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 12:11)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Ergun

            ,ha..
          • +1 (1 vot)    
            Bati campii!!! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 20:03)

            Gogu [anonim] i-a raspuns lui Ergun

            Americanii sunt cei care v-au scos din rahat si mizerie. Apropo... pe Attaturk l-ai uitat? Ca ala v-a civilizat. V-a dat jos turbanele si v-a obligat sa purtati costume si cravata, iar pe femei sa-si dea jos pacostea aia de val islamic. Ai cumva impresia ca sunteti buricul pamantului? Te inseli amarnic. Fara turism si investitiile americane si vest-europene sunteti ZERO!
      • +10 (10 voturi)    
        Dar daca islamul nu e rau (Vineri, 29 iulie 2011, 22:23)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Poate ne explici matale de ce intreg Occidentul e plin de zeci de milioane de emigranti islamistic care fug din tarile lor, in timp ce nimeni din Occident nu emigreaza in islam?
        Hai, lamureste-ne!
        • +6 (6 voturi)    
          asa (Vineri, 29 iulie 2011, 23:13)

          flo [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

          sah mat :)
        • +2 (6 voturi)    
          Asa si asa (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 2:21)

          mda [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

          Ciuhapii aia care au sarit in aer in Londra sigur nu fugeau de islam, ci simteau nevoia sa loveasca in lumea civilizata.
          La fel si multi care vin in tarile vestice, ei nu de islam fug ci de saracie. Din pacate, acolo unde ajung nu sunt priviti ca si egali cu localnicii - si nu vor fi priviti niciodata - si aceasta ii determina sa se afunde si mai rau in islam si in dorinta de a se razbuna.
          O data ce vor incepe deportarile, se va linisti situatia. Fiecare la el acasa, sa se manance intre ei si sa se mai civilizeze singuri, ca pe francezi si englezi nu i-a civilizat nimeni.
          • 0 (0 voturi)    
            din pacate... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 14:14)

            DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui mda

            ...deportarile ar trebui sa incepa cu "corectii politic"; cata vreme ei au un cuvant greu de spus, nimic bun nu se va misca in Europa.
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Luni, 1 august 2011, 8:36)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Islamul este o religie. Motivele pentru care oamenii emigreaza sunt economice.

          Voi chiar nu aveti ce face si incepeti sa debitati ?
  • +17 (29 voturi)    
    Interesant (Vineri, 29 iulie 2011, 18:51)

    George [anonim]

    Armata turca s-a saturat de guvernul islamist de la Ankara care a impins Turcia pe un drum profund gresit, departe de laicitatea care se consacrase in aceasta tara. In loc sa consolideze democratia si laicitatea tarii, guvernul islamist turc a promovat islamizarea si aliantele nefiresti cu state paria precum Iran si Siria. A stricat relatia excelenta pe care Turcia o avea cu Israelul, atat dpdv militar cat si la nivel economic si diplomatic. Guvernul islamist de la Ankara a facut mult rau Turciei iar armata, garantul laicitatii acestei tari, pur si simplu s-a saturat de politicile lui Erdogan. Miroase a o posibila lovitura de stat...
    • -11 (27 voturi)    
      nu e chiar asa (Vineri, 29 iulie 2011, 19:53)

      serban [anonim] i-a raspuns lui George

      de ce state paria ? ca nu danseaza dupa cum cinta occidentul ? relatia cu israelul s-a stricat cind au tras asupra navelor cu ajutoare pentru cei din teritoriile ocupate . sunt curios daca armata putea asigura cresterea economica asigurata de erdogan . culmea e ca turcii chiar cred in erdogan iar sirienii nu au nimic cu bashar ( am fost in siria acum doua luni )
    • -2 (24 voturi)    
      Politica Turciei (Vineri, 29 iulie 2011, 19:58)

      kiky [anonim] i-a raspuns lui George

      Armata Turca nu se compara cu armata noastra, este o armata puternica si bine pregatita. Nici liderii turci nu se compara cu liderii nostrii din perioada 1990-2004, care au fost niste lideri de carton. Turcia are traditie in a naste lideri puternici. Turcia are o economie puternica si este o mare natiune. Dac apoporul turc considera ca islamul este calea corecta, este dreptul lor sa aleaga, nu trebuie sa fie ca noi si ca altii, nu trebuie sa faca discoteci in moschei cum au facut catolicii in biserici si nici sa oblige preotii sa iabe case d emarcat si chitantiere ca la noi. Relatia cu Israelul nu poate fi definitorie pentru existenta unui stat si nici nu suntem cu totii evrei. Normal ar fi ca ei sa aiba interesul sa fie in relatii corecte cu alte natiuni si sa nu se mai victimizeze pentru c asunt mai favorizati decat altii. Eu cred ca turcia est epe drumul bun, si asta se vede in indicatorii economici. Iar generalii sa isi vada de armata , nu sa faca si sa desfaca guverne.
      • +11 (19 voturi)    
        ba sa-si vada popii de religie (Vineri, 29 iulie 2011, 20:45)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui kiky

        ...iar daca se apuca de incasat bani de la oameni atunci sa elibereze bon fiscal.
        Voi astia ultraortodocsi mergeti in Iran daca va place atat de mult sistemul in care popii sunt miezul politicii.
        Popii ar trebui sa-si vada de beserici, politicienii de politica, iar militarii de armata.
        Dar cum popii vostrii sunt numa' dornici de bani si de politica, normal ca nici o institutie din stat nu-si mai vede de treaba ei.
        Daca poporul turc (bineinteles referindu-ne la majoritatea cetatenilor) vrea Islam, atunci sa-si faca Islamul in moschei, nu in guvern.
      • +6 (8 voturi)    
        E pe drumul ce bun... (Vineri, 29 iulie 2011, 21:29)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui kiky

        ...un popor indobitocit sluga a turistilor straini pt 2 dolari...acesta e adevarul...dar le va da Erdogan acum lovitura de gratie, daca pana acum turcii au muncit din greu chiar , caci asa ii invatase Ataturk, acum trec la numarat margele la marginea drumului....Foamea ?? Mai mare...
        • -6 (10 voturi)    
          hai sictir (Vineri, 29 iulie 2011, 22:18)

          Ergun [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

          Erdogan da lovitura de gratie vreo 10 ani. "un popor indobitocit sluga a turistilor straini pt 2 dolari"?? despre poporul roman ce sa mai zici?
          • +9 (9 voturi)    
            @ergun (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 0:11)

            regat [anonim] i-a raspuns lui Ergun

            Pai n-ai ce sa zici de poporul roman, mai Ergun. Nu era vorba despre el in articol. "Ba pe-a matii..." nu este un argument intr-o discutie civilizata. Altfel, nu esti decat un badaran
          • -4 (6 voturi)    
            Ergun are dreptate (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 11:50)

            Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Ergun

            Analistii politici occidentali comenteaza pozitiv
            realizarile lui Erdogan. Potrivit analistilor, Turcia a devenit o putere economica si politica in zona, sub conducerea lui Erdogan. Islamismul lui este considerat moderat si i se reproseaza doar un anumit autoritarism, mai ales in relatia cu presa. Chiar si in problema Kurzilor, Turcia a facut unele progrese, desi Erdogan a avut o politica oscilanta in aceasta chestiune.
          • +3 (5 voturi)    
            Despre poporul roman... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 12:13)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Ergun

            ...ce sa zic, isi face vacantele prin Turcia...pana acum...ha,ha,ha...
          • +1 (1 vot)    
            Ergun, Ergun... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 12:44)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Ergun

            ...lasa poporul roman , nu te lasa dus de aparente, eu personal iubesc ENORM pe turci (mare minune de vreo gena, doua , trei...) DAR NU MUSCATI MANA LUI ATATURK...TREBUIE, TREEEBUIE SA FACETI CUM V-A INVATAT...poporul roman e prietenul vostru dar nu-l mai injura la el acasa, cai cuiele trec prin turban...(nu mai scriu ha,ha,ha...)
      • +6 (6 voturi)    
        o mica greseala (Vineri, 29 iulie 2011, 21:46)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui kiky

        As putes sa iti spun ca fiecare om are libertatea sa aleaga ce drum isi doreste si ce solutie crede el ca este mai bine pt. orice situatie. Acum, nu inseamna ca toate deciziile si solutiile pe care le dau oamenii sunt si bune. Nu inseamna ca daca democratic ia decizii trebuie sa fie decizii bune, vezi revolutia bolsevica, votare lui Hitler, duminica orbului etc.
      • +1 (5 voturi)    
        Armata turca este sublima... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 12:12)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui kiky

        ...dar lipseste cu desavarsire...ha,ha,ha....
        • -1 (1 vot)    
          foarte sublima (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 15:19)

          Ergun [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

          ce le mai stii tu.. stii ca noi avem cel putin 300 avioane F16 produse cu licenta in Turcia? 14 submarine, 19 fregate, 70 tancuri Leopard(din 3000+ tancuri). Cand au vrut sa atace americanii Irakul din Turcia fara aprobarea parlamentului au fost oriti la iesirea din baza. Poate nu ai observat ca israelul are curajul sa spuna lucruri frantei sau altei tari europene dar tace cand e vorba de turcia. Oare de ce?
          Ca nu tine.
          • +1 (1 vot)    
            Ergun... (Duminică, 31 iulie 2011, 14:05)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Ergun

            ...care este diferenta intre palestinieni si kurzi ???
            P.S. Cand spuneam ca armata turca lipseste...e vorba de politica...
  • +2 (2 voturi)    
    Lovitura de stat (Vineri, 29 iulie 2011, 23:26)

    mafalda [anonim]

    in 3... 2... 1.
  • -6 (10 voturi)    
    Multi văd, puţini pricep (Vineri, 29 iulie 2011, 23:58)

    Recep [anonim]

    Echipa masonă joacă în Turcia în tabăra secularistă a armatei, cea cu reflexe regulate de puci, supranumită de presarii angajaţi la normă şi de toate celelalte victime ale propagandei americane "garantul democraţiei şi al statului de drept" ... bla-bla, bla-bla. Să-i ţinem totuşi pumnii lui Recep care rămâne cel mai puternic lider naţional în Europa de azi.
  • +7 (9 voturi)    
    Turcia si Geopolitica (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 0:06)

    Nasu Pantelica [anonim]

    Turcia este o tara din lumea a treia ca societate, mentalitati si infrasctructura. A fost sustinuta de USA pentru o perioada pentru a contrabalansa URSS. Turcia are o intreaga propaganda pornita in Ro si fostele satelite (puteti vedea si comentariile recente). Armata? Ma faceti sa rad: tara cu tehnologie de facut uscatoare de paine, masini de spalat si acareturi. Inventatorii veceului turcesc... Astia au inapoiat Balcanii si au tinut in loc Tarile Romane, unde se aseaza, urmeaza kebabul by one get one free si statul pe scaun la soare.... A trecut timpul cand numarul ostirii conteaza si astia chiar se cred tari daca au soldati multi.... Ca mai lipseste si tichia de margaritar vor si in UE cu drepturi depline... aide capul lor daca iau americanii mana de pe ei. Siria o sa fie Occident curat
    • +4 (4 voturi)    
      Nasule..... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 8:28)

      Gheorghe Lazar [anonim] i-a raspuns lui Nasu Pantelica

      sa traiesti ca-mi place cum le zici
    • -1 (1 vot)    
      asculta pe ergun (Luni, 1 august 2011, 0:50)

      fefe [anonim] i-a raspuns lui Nasu Pantelica

      Armata turca este cea mai puternica din zona. Turcia este o putere regionala reala, Romania e pantaloni scurti pe langa ei. Ce se intampla la ei este complicat si ingrijorator. Problema e ca sunt o gramada de tembeli in Europa care nu pricep cat de importanta este Turcia pentru Europa. Asa ca si turcii s-au sarurat sa bata la poarta Europei si sa fie tratati cu ... siktir. Daca turcii ar vedea prietenie reala din partea poliricii europene, probabil ca astfel de convulsii politice nu si-ar avea locul. Din pacate turcii se intreaba care le va fi viitorul (cu europa, cu rusia, cu statele islamice?) si de aici framantari. Asta din perspectiva externa, ca din cea interna noi suntem prea departe de intelege exact lucrurile.
  • +1 (1 vot)    
    Stire bomba! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 4:43)

    Vizitiul [utilizator]

    Interesant de vazut cum se decanteaza situatia.
  • +2 (2 voturi)    
    O istorie a Turciei (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 9:46)

    turcia [anonim]

    \
    Political Islam in Turkey, carte scrisa de Gareth Jenkins, vorbeste despre Islam si implicatiile sale politice de-a lungul istoriei, in Turcia.

    Un rezumat in limba romana este aici:

    http://compozitiachimica.wordpress.com/

    Rezumatul este lung si se opreste dupa primul razboi mondial, deci nu cuprinde periaoda kemalista si pe cea recenta.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 12:24)

    anca [anonim]

    poate acum e mom sa se elibere si cipru ....
  • +2 (2 voturi)    
    Turcia (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 15:10)

    nicolae [anonim]

    Am fost in Turcia..frumoasa tara..insa oamenii lasa de dorit..nu te poti uita la vitrina unui magazin fara sa te faca cineva cu nervii..femeile la tara infasurate peste tot dadeau cu sapa la ora pranzului intr-un sat din Anatolia iar el se uita si i-si mangaia biciul..!!
    Islsmul tampeste .. nu ma plang nici de alte religii...totusi tin sa cred ca nu exista islam moderat...e islam si atat...
    Deci.. pentru Turcia Islamul va aduce aceleasi rezultate ca in celelte tari islamice...nu va aduce responsabilutate si bunastare maimulta...ba dimpotriva!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version