Un europarlamentar italian sustine ideile lui Anders Breivik

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 27 iulie 2011, 19:36 Actualitate | Internaţional

Europarlamentarul italian Mario Borghezio spune ca ideile norvegianului Anders Behring Breivik, autorul masacrului de vineri in urma caruia au fost ucisi 76 de oameni, sunt "bune", unele chiar "excelente", transmite BBC News.

Borghezio, care face parte din partidul de extrema-dreapta "Liga Nordului", a condamnat violenta atacurilor lui Breivik, dar a sustinut pozitia acestuia fata de islamism.

"Liga Nordului" este parte a coalitiei de guvernare de la Roma, condusa de premierul Silvio Berlusconi.

Comentariile lui Borghezio, facute intr-un interviu la radio, au starnit indignare in randul opiniei publice, opozitia cerand demisia din PE a europarlamentatului italian.

Justificarea lui Anders Behring Breivik pentru uciderea a 76 de persoane a fost ca a vrut sa provoace daune maxime pentru Partidul Laburist, de guvernamant in Norvegia, care nu a reusit sa inaspreasca politica de imigratie.

"O parte dintre ideile pe care le-a exprimat sunt bune, cu exceptia violentei, unele sunt grozave", a spus Mario Borghezio pentru postul de radio Il Sole-24 Ore.

El a precizat ca este de acord cu "opozitia lui Breivik fata de Islam si acuzatiile explicite ca Europa s-a predat inainte de a lupta impotriva islamizarii".

"Liga Nordului", partid regionalist partener la guvernare in Italia, este cunoscut pentru retorica sa antiimigranti si antiislam.

Mario Borghezio nu este singurul politician de extrema-dreapta care si-a exprimat sustinerea pentru actiunile lui Anders Behring Breivik.

Un membru al partidului "Frontul National" din Franta a fost suspendat dupa ce a scris pe blogul sau o pledoarie in apararea atacatorului norvegian.

Jacques Coutela l-a descris pe Breivik drept "principalul aparator al Occidentului", comparandu-l cu Carol Martel, lider al secolului VII, cunoscut pentru stoparea expansionismul islamic in Europa occidentala.

De asemenea, liderul organizatiei ultra-nationaliste "Liga Apararii Engleze", Stephen Lennon, a spus ca masacrul din Norvegia a fost un apel de trezire.

"Ce s-a intamplat in Oslo arata cat de disperati devin unii oameni in Europa. Este o bomba cu ceas. Daca nu se ofera acestei frustrari si furii o voce, o platforma ca aceasta - o modalitate de a refula emotiile intr-un mod democratic -, vor aparea monstri ca acest nebun", a spus Lennon.


Citeste mai multe despre   




















[P] Afla cum poti sa-ti imbunatatesti aerul din locuinta

Stiati ca umiditatea mare poate provoca probleme de respiratie si de adaptare la temperaturi mari?

2154 vizualizari

  • +7 (11 voturi)    
    Toata Europa e de acord (Miercuri, 27 iulie 2011, 20:20)

    Vizitiul [utilizator]

    Dar pe ascuns. Nu este prea tarziu sa se ia masuri dar atentie: fara violenta!
    • 0 (2 voturi)    
      Reactia lui Putin - Basescu e de vina ! (Miercuri, 27 iulie 2011, 23:58)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Irealitatea proba pozitiv !
  • -3 (9 voturi)    
    pentru ca daca e fatis (Miercuri, 27 iulie 2011, 20:38)

    Mad [anonim]

    Esti acuzat de "gandire necorespunzatoare".

    Oare o fi asa greu ca fiecare sa stea in tara lui?!
    Daca vrea sa schimbe ceva, sa schimbe acolo.
    • -2 (8 voturi)    
      fiecare in tara sa (Miercuri, 27 iulie 2011, 21:02)

      ohm [anonim] i-a raspuns lui Mad

      De acord... Strainii care lucreaza la noi (englezi, chinezi, francezi si somalezi, americani si moldoveni) ar trebui sa se intoarca la tarile lor. Iar, romanii ar trebui sa nu mai poata iesi din Romania, decat in scopuri turistice. Toti romanii care lucreaza in Spania, Italia, SUA, Canada sau aiurea ar trebui deportati de urgenta in Romania. TOTI :-D
      • 0 (2 voturi)    
        aici e vorba de (Joi, 28 iulie 2011, 0:29)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ohm

        musulmanii cei draguti si simpatici, nu de francezi, americani, chinezi.
        Te prefaci ca nu stii, ii bagi pe toti la gramada, dar e greu, ca li se vad turbanele care contin si cite o bomba, din cind in cind. Iar matale ti se vede ideologia cea rosie, criptocomunism pe numele ei.
      • 0 (2 voturi)    
        Mda... (Joi, 28 iulie 2011, 0:35)

        OMG [anonim] i-a raspuns lui ohm

        Lasă prietene, mai vorbim peste 10-20 de ani, când vom fi şi noi mâncaţi de inşi dubioşi din luma a 30-a... Ce naiba, hai să gândim cinstit, dincolo de filosofia politic corectă.

        Tipul este nebun din cauza violenţei absurde a gestului său şi mai puţin din cauza supărărilor şi a ideilor lui...
      • +1 (1 vot)    
        Aerian (Joi, 28 iulie 2011, 6:29)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ohm

        Moldovenii sint straini??!! Habar n-ai unde e tara cui!
  • -5 (9 voturi)    
    ..TOATA LUMEA...MARS ACASA ...! (Miercuri, 27 iulie 2011, 20:49)

    bm [anonim]

    europa rasista scoate coada !
    • +1 (3 voturi)    
      nu e rasism (Joi, 28 iulie 2011, 0:00)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui bm

      faptul ca vrei sa-ti pastrezi valorile culturale e rasism? daca esti de acord cu proprietatea privata trebuie sa fii de acord si cu dorinta unor popoare de a-si pastra tara asa cum si-o doresc.
  • +4 (8 voturi)    
    . (Miercuri, 27 iulie 2011, 20:50)

    radukku [utilizator]

    Si asa incepe era terorismului occidental impotriva jihadistilor.
    Breivik nu e prost deloc. Si-a facut propria firma, membru in masonerie (acolo nu primesc pe toti idiotii). A calculat foarte bine impactul psihologic pe care-l vor avea atentatele lui in afara Norvegiei. In afara tarii lui se vorbeste mai mult despre ideile care au dus la masacru si nu la victimele lui. Multi din cetatenii occidentali (ca sa nu zic majoritatea) chiar fiind de acord cu acele idei de de-islamizare a Europei . Are o doaga lipsa dar se pare ca i-a reusit.
    Normal, in Norvegia va fi considerat intotdeauna un monstru demn de ars pe rug.
    • 0 (2 voturi)    
      Breivik (Joi, 28 iulie 2011, 0:56)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      Ceea ce a facut este o crima oribila, si pana si el o recunoaste, insa afirma ca a fost necesara fiind singura cale de a atrage atentia asupra celei mai grave amenintari cu care se confrunta Europa actualmente. Poate are dreptate, poate nu. Asta nu inseamna ca ideile din manifestul sau sunt gresite. Eu personal l-am citit si sunt de acord cu ce marea majoritate a ideilor expuse acolo, in afara de faptul ca nu ii impartasesc optimismul cu privire la soarta Europei.
      • 0 (0 voturi)    
        poate are dreptate, poate nu? (Joi, 28 iulie 2011, 12:34)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        singura cale de a atrage atentia era o crima in masa? Neica, inseamna ca esti la fel de dus ca si idiotu' ala... V-ati nascut degeaba, mai bine ramaneati pe faiantze
  • +6 (12 voturi)    
    da... (Miercuri, 27 iulie 2011, 20:51)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Poate ca in locul expulzariisi terorizarii musulmanilor ar fi mai utila o trezire la realitate.
    Emigranti exista de cand lumea dar pana de curand, ei gaseau o societate energica si avansata in care sa fie mandri ca intra.
    Astazi ce gasesc in glorioasele democratii din vestul Europei? Pensionari atei fara copii, devianti sexual si tineri de 40 de ani care stau cu parintii fiindca nu gasesc pe nimeni sa le plateasca 4000 pe luna pentru a dormi la munca. O societate de oameni speriati de orice.
    Facutul de greva la adapostul unor legi demente este sportul cel mai extrem in vestul Europei.
    Sunt cam greu de luat ca exemplu europenii de azi.
    Si surpriza, noii veniti nu se adapteaza.
    • +1 (1 vot)    
      Iha^. (Miercuri, 27 iulie 2011, 21:30)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Si unii chiar vor sa munceasca.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Joi, 28 iulie 2011, 11:44)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Da, motane, in linii mari cam asa e... Dar nu-i idealiza nici pe emigranti si, mai ales, fa distinctia dintre emigranti si migratori, care mai pe speze proprii, care mai cu hoarda si alaiul (ca sa nu mai vorbesc de colonistii secolului 21, unii mai din intamplare si fara sa-si dea seama, altii chiar stiind foaaaaarte bine ce vor sa faca...). In fine, lucrurile nu-s chiar simple, fiindca libertatea chiar e un drept sacru al fiintei umane, iar dreptul - cu care ne-a inzestrat Creatorul - de a cauta fericirea, cum frumos scrie in Declaratia de independenta, nu e chiar o prostie, nu ?
      Din pacate, animalizarea lumii moderne, masificarea absurda si evident grotesca a ceea ce este frumos, sensibil si chiar intim in "patratzica" fiintei umane, consumismul inept si progeniturile sale gemene, marketingul fara scrupule si publicitatea agresiva (care in loc sa informeze, asa cum ii e rostul, vrea sa convinga musai, izbutind sa idiotizeze si sa contribuie din plin la risipa de timp si resurse), apoi nesocotirea "superioara" a bunului simt, confuzia si proasta intelegere a valorilor, promovarea pe post de valori a unor produse ale unui intelect debil si tarat, nascut din complexe, frustrari si patologie - ma refer la IRATIONALA political correctness - deci toate astea, motane, imi par a fi marca blestemata a lumii moderne, paradigma care naste cu necesitate anxietate si isterie bazala, agitatie si "vanzoleala", stari conflictuale, ciocniri (fie ele chiar si intre... civilizatii, nu ?), destine individuale sau colective deturnate, ba chiar frante... Oslo... Gemenii... Pakistan... Srebrenita... Ruanda... Mai zic ? Zic: natura umana (pentru ca marca blestemata de care am vorbit mai sus nu e decat una dintre fatetele, care ni se arata azi, ale naturii umane). Ne inchinam la Istorie ("dreptul" istoric, "sensul" istoriei etc.), cautam acolo o confirmare a legitimitatii aspiratiilor noastre (Adevarul, Binele si Frumosul, nu ?), dar dragule, ISTORIA E O COLECTIE DE ORORI !! De maceluri,
    • 0 (0 voturi)    
      continuare... (Joi, 28 iulie 2011, 12:05)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      De maceluri, atrocitati, banditisme, rapturi, brutalitate... De unde dreptate si alte asemenea ?! Astea trebuie sa le cautam in noi, azi, nu in istorie; daca avem nevoie de mituri (de transcendenta), cine ne opreste sa credem cu adevarat in Dumnezeu ? Subliniez: cu adevarat !, facutul a milioane de cruci si pupatul in turma al scheletelor :), "moastelor", nu inseamna credinta; frecventarea popilor, care, cu putine exceptii, n-au pic de sfintenie (catolici pedofili, ortodocsi hrapareti, imbecili si snapani, musulmani fanatici si criminali), frecventarea lor si cu asiduitate a lacasurilor nu inseamna credinta. Dumnezeu e in tine, nu in poala popii...

      Da, motane, m-am aprins, m-am lungit... Dar mi-a placut postul tau: "noii veniti nu se adapteaza". Binenteles ! Cum sa se adapteze la lumea confuza de azi ? Cand iti cauti fericirea, iata, straluceste in fiinta ta un licar din lumina lui Dumnezeu... Dai un semn de inteligenta... Cum sa se adapteze ea la prostie ? Nu poate; nu stie, chiar daca ar vrea.
      • 0 (0 voturi)    
        continuarea... continuarii :) (Joi, 28 iulie 2011, 12:53)

        eugen [anonim] i-a raspuns lui eugen

        Si a propos de natura umana ("ca ma luai cu vorba", cum zice pe undeva prin Caragiale), voiam sa mai spun ca atunci cand aceasta sintagma va fi fost demult uitata si astfel nu va mai avea niciun sens, iar ceea ce ni se pare azi a fi esenta fiintei umane va fi inlocuita de ceea ce am putea denumi atunci CULTURA UMANA, ei da, atunci lumea ar putea fi un loc prielnic si frumos pentru toate fiintele umane.

        Eh, din intamplare nici eu, nici tu, nici "urmasii urmasilor" nostri nu vom mai fi nici macar amintirea oaselor si ulcelelor care om fi fost vreodata... How nice !...

        E, totusi, un strop de speranta, OK ? :)
  • +5 (11 voturi)    
    Cum e in Franta (Miercuri, 27 iulie 2011, 21:11)

    T. Balaceanu [anonim]

    Eu spun doar atat: periferiile Parisului au devenit deja orase musulmane, cu barbati imbracati in acele halate albe pana la pamant si cu femeile in acel costum specific. E socant cand ai primul contact cu acele suburbii ale Parisului. Mi s-a spus ca Marsilia este deja in intregime oras musulman. Iar cetatenii francezi de origine sunt timorati de o lege care condamna sever orice atitudine care ar putea fi considerata rasism.
    • +4 (8 voturi)    
      marseille (Miercuri, 27 iulie 2011, 22:15)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui T. Balaceanu

      Da asa este, am trecut prin Marsilia anul trecut.
      Este ireal ce se intampla acolo. Eu chiar abia asteptam sa vad portul vechi, Chateau d'If...
      O mizerie de nedescris iar cand am iesit asa la pas putin din centru m-am cutremurat. Grupuri de indivizi imbracati in cearceafuri albe la colt de strada, iar femei aproape deloc. Numele multor localuri scrise direct in arabeste..
      Dimineata m-am trezit in tanguirile Imamului.
      Am aflat ulterior ca in 2010 numarul musulmanilor a trecut de 50% in oras. Neoficial fiindca in Franta este ilegal sa se intrebe orientarea religioasa in recensamant.
      Nu stiu ce va mai urma in tara aia dar de bine sigur nu este.
      • 0 (0 voturi)    
        prostia (Joi, 28 iulie 2011, 12:15)

        eugen [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Deci prostia e prostie, oriunde si oricand...
        Bine ca nu-i eterna, am convingerea asta.
  • +10 (14 voturi)    
    Cateva aprecieri (Miercuri, 27 iulie 2011, 21:38)

    Andrei [anonim]

    A nu tolera invazia islamului in Europa nu este rasism si extremism!!! Sa mai terminam cu ipocrizia! Ajunge cu islamizarea Europei! M-am saturat sa tot aud lozinci marxiste si teorii de politically correctness care ii infiereaza pe toti cei ce nu mai suporta imigratia agresiva din zona islamica ca fiind fascisti! E o porcarie fara seaman. Cetatenii europeni s-au saturat sa ii auda pe politicienii de stanga bagandu-le pe gat multiculturalismul ca virtute si obligatie. Cu calm si fara violenta trebuie pus capat politicilor iresponsabile de imigratie din Africa de nord, Orientul mijlociu si Asia. Altfel, Europa isi va pierde identitatea si valorile pe care si le-a cladit de-a lungul istoriei. Si-asa este pe cale sa le piarda. Avertismentul islamizarii Europei nu sunt povesti. Sunt istorici, analisti si oameni de valoare neimplicati politic care avertizeaza ca directia in care a luat-o Europa e una care o va distruge.
  • +2 (4 voturi)    
    Coliziune (Miercuri, 27 iulie 2011, 21:41)

    Daniels22026 [utilizator]

    "Daca nu se ofera acestei frustrari si furii o voce, ..."

    Ce voce sa va oferim noi, majoritatea sanatoasa?! Noi vorbim cu vocile noastre, iar voi cu ale voastre. Ce drepturi suplimentare va trebuiesc? Vorbiti cit vreti, infuriati-va, e dreptul vostru. Despre partea cu amenintarile ... ramine sa cistigati alegerile prin Europa. Iar daca prin absurd le-ati cistiga, liderii "infuriati" inainte de alegeri, vor intra rapid in coliziune cu problemele adevarate ale guvernarii.
    • 0 (2 voturi)    
      matale ai certificat (Joi, 28 iulie 2011, 0:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ce majoritar sanatos? Cine ti l-a dat? kim ir sen, castro, mao, che ghiuvara, iliescu? Cu ce drept te erijezi in purtator de cuvint al majoritatii? Cu dreptul semidoctului indoctrinat cu criptocomunism, purtator de cirpa de spalat vase la git?
      • 0 (2 voturi)    
        Inflacararea (Joi, 28 iulie 2011, 7:34)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Daca voi sinteti majoritatea, de ce aveti nevoie (citez) sa vi se ofere o voce frustrarii si furiei? Cine v-a impus sa taceti? Cine va opreste sa laudati o parte din manifestele bolnave ale teroristilor? Din partea noastra puteti scrie alte milioane de pagini pe aceasta tema. Nu stiu cine o sa le citeasca, dar am senzatia ca vor intra in istoria civilizatiei sub forma unor note de subsol despre arhive ratacite ale specialistilor psihologi. Dar da-i inainte, exprima-te, nu ne lasa sa-ti diminuam inflacararea.
  • +1 (1 vot)    
    de acord (Miercuri, 27 iulie 2011, 22:46)

    Gigel [anonim]

    Ideile sunt seducatoare intelectual, implementarea lor dezolanta.
  • 0 (2 voturi)    
    mda, ce confuzie... (Miercuri, 27 iulie 2011, 22:50)

    Kor [utilizator]

    "[..} comparandu-l cu Carol Martel, lider al secolului VII, cunoscut pentru stoparea expansionismul islamic in Europa occidentala."

    Atat doar ca omul ala, Carul Martel, s-a luptat direct cu arabii, nu cu francii, compatriotii lui.

    Cat de prost poti sa fiii, ca paranoicul ala norvegian, ca sa-ti omori propria armata?
    • 0 (0 voturi)    
      dormi? (Joi, 28 iulie 2011, 12:26)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui Kor

      Amice, tu stii ce scrii, sau dormi cand tastezi ?!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică