VIDEO Avocatul atacatorului din Norvegia: Intregul caz arata ca Anders Behring Breivik este nebun

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 26 iulie 2011, 14:16 Actualitate | Internaţional


Avocatul atacatorului din Norvegia a declarat marti ca, cel mai probabil, Anders Behring Breivik este "nebun", transmite Reuters. Breivik (32 de ani) a marturisit ca este autorul atentatului cu masina-capcana din centrul Oslo si al atacului armat de pe insula Utoya, soldate cu 76 de morti.

"Intregul caz indica ca el este dement", a afirmat marti Geir Lippestad. Avocatul a adaugat ca este prea devreme sa afirme daca la proces Breivik va sustine ca nu e in deplinatatea facultatilor mintale, insa a considerat ca lucrul acesta e dificil deoarece atacatorul "crede ca e singurul care intelege adevarul".

Potrivit avocatului, Breivik sustine ca faca parte dintr-o retea anti-Islam ce cuprinde doua grupuri in Norvegia si alte cateva in strainatate. Politia norvegiana si expertii au pus insa la indoiala afirmatiile atacatorului.

Lippestad afirma ca autorul atacului din Norvegia "ii uraste pe toti cei care cred in democratie" si "care nu sunt extremisti".

Breivik s-a declarat "susprins" ca nu a fost ucis in timpul atacului si ca planul sau a reusit.

Avocatul norvegianului afirma ca Breivik ar fi folosit "unele droguri" inainte de atac, acestea fiind menite "sa-l tina treaz si puternic".


Citeste mai multe despre   




















7272 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    Manifest (Marţi, 26 iulie 2011, 14:22)

    Vizitiul [utilizator]

    Se vede din manifest si modul de implementare al acestuia.
    • -1 (15 voturi)    
      asta e singura varianta. (Marţi, 26 iulie 2011, 14:41)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      daca nu ar fi declarat nebun, ar echivala cu o declaratie de razboi impotriva islamului.
      • -1 (7 voturi)    
        A Clockwork Orange 2011 (Marţi, 26 iulie 2011, 14:59)

        dan a. [utilizator] i-a raspuns lui hash

        Se intampla exact ca in 'A Clockwork Orange', mai intai il declara nebun iar mai apoi o sa-i spele creerul. Dupa cativa ani va fi leguma, nici nu va mai sti cum il cheama.
      • -1 (7 voturi)    
        e nebun de legat si tinut departe (Marţi, 26 iulie 2011, 15:16)

        noahh [utilizator] i-a raspuns lui hash

        de noi ceilalti, specimene ca el nu ce cauta liberi
      • +13 (15 voturi)    
        Aiurea (Marţi, 26 iulie 2011, 15:17)

        cib3k [utilizator] i-a raspuns lui hash

        Asta e o prostie. Cineva dintr-o tara omoara niste oameni pe baza convingerilor lui personale anti-musulmane, si tu crezi ca asta ar putea fi considerata o declaratie de raboi impotriva islamului? E absurd. Iar referitor la nebunia respectivului, credeam ca a devenit evident din filme ca in momentul in care avocatul unui criminal nu mai are nici-o sansa sa il scoata basma curata, recurge la nebunie. E varianta cea mai usoara pentru clientul lui, care va fi internat undeva. Alternativa e condamnarea la moarte sau inchisoarea pe viata.
        • -2 (8 voturi)    
          nu. (Marţi, 26 iulie 2011, 16:41)

          hash [anonim] i-a raspuns lui cib3k

          gandesti prea superficial. aici nu suntem la scoala generala.

          crima e abominabila.

          dar ce resorturi au dus la masacru? daca insul nu e nebun? ei, abia atunci o sa te ia cu racori si mai mari pe sira spinarii.

          din cauza asta, lumea prefera sa se faca ca nu vede. e psihologic, cred.
        • 0 (0 voturi)    
          pedeapsa (Miercuri, 27 iulie 2011, 15:22)

          ady [anonim] i-a raspuns lui cib3k

          Inchisoarea pe viata sau pedeapsa cu moartea nu sunt posibile variante...cea mai severa pedeapsa prevazuta de legea din Norvegia este inchisoarea pentru 21 ani.
  • +13 (15 voturi)    
    Nebun (Marţi, 26 iulie 2011, 14:27)

    moucha [anonim]

    Nu inseamna neaparat lipsit de discernamant. Psihopat cred ca este mai degraba termenul care l-ar descrie. Partea cea mai de speriat este insa ca unii oameni (citind cateva comentarii de pe acest site), oameni care se cred sanatosi, ii dau dreptate. Iar ei nu au nici un avocat care sa ii scoata nebuni.
    • +2 (2 voturi)    
      citeste si alte site-uri.. (Marţi, 26 iulie 2011, 16:38)

      hash [anonim] i-a raspuns lui moucha

      de limba engleza. te vei speria si mai tare.
  • -10 (10 voturi)    
    . (Marţi, 26 iulie 2011, 14:34)

    Ivanu [utilizator]

    Daca il scoate nebun scapa de inchisoare.
    • +11 (15 voturi)    
      Nu e chiar asa (Marţi, 26 iulie 2011, 14:49)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      Scapa doar daca nu poate intelege faptele sale, adica daca nu are discernamant. Cu alte cuvinte, daca eu cred ca planeta e invadata de extraterestri si cei pe care ii omor sunt extraterestri, nu oameni. Cat timp insa el insusi spune "crud, dar necesar", inseamna ca intelege gravitatea faptelor sale, deci are discernamant.

      PS: Eu daca as fi judecator l-as lasa liber. Caci nu va mai apuca ziua de maine.
      • +4 (4 voturi)    
        esti crud. (Marţi, 26 iulie 2011, 16:36)

        hash [anonim] i-a raspuns lui moucha

        societatea civilizata se lauda cu eutanasierea fara chinuri inutile. asa, daca-l omoara lumea cu pietre, cu ce ne deosebim de societatea de acum 2000 de ani? ce facem, ne intoarcem la instrumente de tortura?

        ma mir ca ai atatea plusuri.
        • -1 (5 voturi)    
          asa e, dar... (Marţi, 26 iulie 2011, 16:58)

          qu3rl [anonim] i-a raspuns lui hash

          mai aveai aceeasi gandire daca vreuna din rudele apropiate tie ar fi fost printre victime?
          • +4 (4 voturi)    
            nu. (Marţi, 26 iulie 2011, 17:55)

            hash [anonim] i-a raspuns lui qu3rl

            tocmai de aia un om nu trebuie sa-si faca singur dreptate. ca ne transforam in fiare.

            imi place cum manipulezi.
            • +2 (4 voturi)    
              da... (Marţi, 26 iulie 2011, 18:52)

              qu3rl [anonim] i-a raspuns lui hash

              e intotdeauna usor sa vorbesti din postura celui care nu e afectat, precum politicienii :))
              tu, de fapt iti doresti o societate civilizata si perfecta, dar in calea visului sunt bizonii sentimentali.
            • +1 (1 vot)    
              iar (Marţi, 26 iulie 2011, 18:52)

              iar [anonim] i-a raspuns lui hash

              iar cum spui tu devenim legume.
      • +3 (7 voturi)    
        schizofrenie (Marţi, 26 iulie 2011, 16:42)

        denis [anonim] i-a raspuns lui moucha

        Corect. E vorba de lipsa discernământului în momentul săvârşirii faptei, care îşi poate avea cauza într-o boală psihică, dar nu numai. Şi un om sănătos psihic se poate confrunta cu lipsa discernământului pe moment.
        Dar Breivik nu va pleda "nebun", lipsit de discernământ, pentru că va lipsi de efecte toată acţiunea lui criminală. În acel "manifest" el a prevăzut şi eventualitatea capturării sale şi a integrat-o în planul general. Faza procesului este faza în care îşi va expune motivele şi va putea acţiona asupra publicului prin intermediul media. Deci sunt sigur că îşi va urma planul, mai ales că nu vrea să scape de închisoare din moment ce îşi asumase deplin posibilitatea de a fi ucis.
        Cred că e vorba de o formă de schizofrenie. Lumea lui se identifică cu planul lui, de la care nu se poate abate, pt. că nu mai există altceva în mintea lui. Asupra schizofrenicilor nu există stimul extern care să îi abată din lumea creată în mintea lor (deci nu are efect frica de pedeapsă, mila pt. cei ucişi, remuşcare etc).
        • -3 (3 voturi)    
          Psihoza si discernamantul (Marţi, 26 iulie 2011, 19:55)

          Axel [anonim] i-a raspuns lui denis

          Partea pozitiva este ca, indiferent de pledoaria avocatului, parerea cu privire la discernamant si-o vor da experti in psihiatrie medico-legala, iar judecatorul va fi cel care va hotari in functie de parerile ascultate.
          Iar formele de "nebunie" care implica pierderea discernamantului CHIAR in momentul comiterii faptei, caci numai aia conteaza, nu discernamatul in general, sunt relativ putine fata de cate exista.
          Dintr-un punct de vedere relativ avizat, as paria ca diagnosticul se va incadra la tulburari grave de personalitate, nu la psihoze, si fara abolirea discernamantului. Mai precis, poate face puscarie. Nu stiu care e mai buna. Puscaria se poate lungi la maxim 27,5-28 ani (35ani scolari - 10 luni pe an), pe cand lipsa discernamantului, pe care nu o vad de nici un fel, implica internare si tratament fortat in unitate psihiatrica de maxima siguranta PE VIATA: De acolo nu mai iese nimeni.
          Sa vedem.
          • +2 (2 voturi)    
            :) (Marţi, 26 iulie 2011, 21:19)

            dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Axel

            In asftel de cazuri, in care probele sunt irefutabile, pedeapsa cu moartea e cat se poate de legitima.

            Din pacate, psihiatria e o stiinta suficient de aproximativa incat sa dea gres. Eventuala lui diagnosticare ca nebun + lipsit de discernamant (sincer, am indoieli ca ar fi nebun, tipul a stiut ce face...) l-ar trimite intr-un spital de psihiatrie unde va fi tratat....pe.....BANII CONTRIBUABILILOR! Adica inclusiv pe banii rudelor celor impuscati.

            E corect, nu?
            • +2 (2 voturi)    
              :( (Marţi, 26 iulie 2011, 22:14)

              gica contra [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

              In Norvegia nu exista pedeapsa cu moartea, de fapt nu exista nici macar inchisoare pe viatza la ei, insa se poate da inchisoare pe viatza.
              Ca e spital de psihiatrie sau inchisoare, tot pe banii contribuabililor va fi. Cam acelasi lucru. Poate in inchisoare ar fi mai bine pentru el, cel putin nu ar fi fortat sa inghita tot felul de pastile care chiar l-ar innebuni.
  • -1 (15 voturi)    
    Nebun ? (Marţi, 26 iulie 2011, 14:42)

    Gras [anonim]

    Dar Mason ? facea parte din ceva loja norvegiana, plus ca avea contacte stranse cu englezii aia care la fiecare manifestare abordeaza drapelul israelian ?
    De ce nu se ziceti ca aia de manifestau pe insula erau pro statul palestinian ?
    merge cenzura, huh ?
    • +6 (18 voturi)    
      Asa e. Dar lumea nu intelege. :| (Marţi, 26 iulie 2011, 15:03)

      zet [anonim] i-a raspuns lui Gras

      Flying spagetti monster de fapt controleaza mintile celor mai slabi de inger. Masonii de fapt nici nu sunt oameni, sunt spirite incarnate, care conspira impreuna cu soferii de taxi din Bucuresti. Telul lor suprem este starpirea definitiva a rasei dentistilor, astfel incat palestinienii si pastafarianismenii sa moara in chinuri groaznice, de la cariile dentare. Colgate este numai o facatura.
      sarcasm over: Pfui... Homo Sapiens-ii astia... fac de ras regnul vegetal, cateodata :))
      • -2 (4 voturi)    
        Da, da, da, asa e, si mai (Marţi, 26 iulie 2011, 20:14)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui zet

        ...cred ca Regele de facto al Norvegiei, Anders Behring Breivik, te-ar lua pentru o vreme la Curtea lui :))) ...Pentru studiu de caz :))) Sunt sigur ca ai expus aici doar varful aisbergului, partea oculta ai rezervat-o cunoscatorilor ;-) keep in touch... (pardon...in green grass :)))
  • +2 (4 voturi)    
    .. (Marţi, 26 iulie 2011, 15:41)

    dan a. [utilizator]

    Nu cred ca un nebun ar fi capabil sa execute un astfel de atac, atat de bine planificat.
  • -1 (13 voturi)    
    Asasinul a stiut ce face, aveti adevarul mai jos ! (Marţi, 26 iulie 2011, 15:58)

    cezar [anonim]

    Autorul atentatelor de la Oslo este un mason cu convingeri sioniste si anti-islamiste. Israelul se află în spatele masacrului din Norvegia!
    Israelul a aruncat in aer sediul guvernului norvegian si a asasinat, prin intermediul unui zombi francmason, zeci de copii ai politicienilor laburisti, la o zi dupa ce ministrul de externe laburist al Norvegiei a declarat ca va recunoaste statul palestinian, cerand totodata ca ocupatia evreiasca a Palestinei sa inceteze imediat. Acesta este raspunsul la intrebarea clasica "Cui prodest?" - Cui ii foloseste acest atentat?

    Nota! Articolul se actualizeaza permanent. Nu veti gasi aceste informatii nicaieri in presa "libera". In cateva cazuri cel mult este abia pomenita apartenenta asasinului la secta masonica. Conspiratia satanica, protejarea mafiotilor francmasoni si musamalizarea crimelor functioneaza din plin la nivel international chiar si cand este vorba de un oribil genocid precum cel din Norvegia. Acum realizati cat de marsava si periculoasa pentru umanitate este francmasoneria? Salvati si raspanditi aceste informatii cu sau fara precizarea sursei. Altfel veti fi si voi victimele acestei secte teroriste sub pretextul ca planeta este suprapopulata! TOATA LUMEA TREBUIE SA AFLE ADEVARUL!

    Cel putin 90 de persoane au murit si peste 100 au fost ranite, vineri, in ceea ce este un atentat fara precedent in istoria capitalei Norvegiei. O explozie langa sediul Guvernului, urmata de un atentat intr-o tabara de tineri, un pachet suspect detectat la o televiziune si amenintari cu bomba intr-un tren care mergea spre aeroportul din Oslo sunt evenimentele care au zguduit, vineri, Norvegia. Explozia de la Guvern a fost urmata la scurt timp de inca una, putin mai tarziu televiziunile de stiri anuntand un atac armat intr-o tabara de tineret de langa Oslo, unde tinerii membri ai partidului de la putere aveau o intrunire.//(editat de HotNews.ro)
    • 0 (10 voturi)    
      cezar de la MISA (Marţi, 26 iulie 2011, 17:03)

      denis [anonim] i-a raspuns lui cezar

      Iar tu, "cezar" eşti membru MISA. De când "funcţionaţi", în paralele cu "practicile" voastre, tot încercaţi să demonstraţi "cat de marsava si periculoasa pentru umanitate este francmasoneria, această sectă teroristă".
      Ce ne poţi spune despre "practicile" MISA? E normal să fii mai bine informat cu privire la acestea. Dependenţa de sex, pornografia, "urinoterapia", falsa spiritualitate etc. nu sunt periculoase pentru umanitate? Dacă nu eşti pregătit să răspunzi, îi poţi întreba pe "seniorii necunoscuţi", în cadrul unei "meditaţii" speciale. Desigur, ei te vor convinge încă o dată că aceste "practici" sunt calea către eliberare....şi te vor întări în lupta contra masoneriei...
  • +6 (6 voturi)    
    Are discernamant (Marţi, 26 iulie 2011, 16:10)

    cir [anonim]

    Este clar ca autorul masacrului are probleme psihice insa nu atat de grave incat sa fie lipsit de discernamant.
  • +3 (5 voturi)    
    Poate nebun.... (Marţi, 26 iulie 2011, 16:29)

    Claude [anonim]

    ...dar sint extrem de multe dovezi de premeditare a actiunilor. Acu' nu stiu cum e in Norvegia, dar in SUA infunda puscaria pe viata daca nu cumva lua o injectie letala in vene...
  • +6 (10 voturi)    
    mda (Marţi, 26 iulie 2011, 16:37)

    Parapsihologul [anonim]

    Ma vad nevoit din nou sa-i contrazic pe cei care au observat deja imensa conspiratie:

    E o foarte clara manevra a Norvegiei pentru a invada Norvegia. Asta explica faptul ca un norvegian a pus bombe in Oslo!

    Iar dovada irefutabila este ca in timp ce voi cititi randurile astea, armata Norvegiei este deja in Norvegia!
    • +4 (6 voturi)    
      Nu te pripi... (Marţi, 26 iulie 2011, 16:44)

      rcb [anonim] i-a raspuns lui Parapsihologul

      Ai uitat sa mentionezi ca norvegienii vor sa fure bogatiile Norvegiei, ceea ce e inacceptabil.

      OT: Un Guantanamo ceva pentru baietul asta? Sigur Ahmed ii va propovadui cum stie el despre cele 77 de virgine si impreuna vor iesi sa ne spuna cum sta treaba la primul mare si fastuos paste al cailor.
      • +3 (9 voturi)    
        da (Marţi, 26 iulie 2011, 18:35)

        Parapsihologul [anonim] i-a raspuns lui rcb

        Ai acces la informatii de nivel inalt, cu ajutorul tau vad cu adevarat nivelul conspiratiei: Norvegia e extrem de interesata de toate resursele Norvegiei. Surse secrete de sorginte masonica imi transmit ca Norvegia are implementata o adevarata economie in Norvegia deja de mii de ani!
        Continuati sa sapati fratii mei, celor orbi le vom arata lumina!
        • +2 (8 voturi)    
          Interese (Marţi, 26 iulie 2011, 20:30)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Parapsihologul

          Informatiile tale sint credibile si imi confirma niste banuieli mai vechi. Cred ca o sa-mi iau minusuri multe, dar ma bucur ca cineva a avut in sfirsit curajul sa spuna adevarul. Numai fraierii mai cred ca norvegienii au intrat dezinteresat in Norvegia. Sa nu ne lasam pacaliti de tacerea americanilor si a nemtilor, care au interese economice cu norvegienii!
    • +4 (8 voturi)    
      M-am lolat.. (Marţi, 26 iulie 2011, 16:59)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Parapsihologul

      Radem, glumim, dar e ingrijorator totusi cati concetateni atrofiati la mansarda au liber la tastatura.
      Astia sunt mai rai decat antena 3, care da vina pe Basescu si pentru fenomene naturale. Astia sunt in stare sa dea vina pe conspiratia iudeo masonica si pentru, la limita, lipsa oricarei conspiratii iudeo masonice =)))...
  • -3 (3 voturi)    
    breivik (Marţi, 26 iulie 2011, 16:41)

    ala cu casca neagra de gafaie greu [anonim]

    daca nu-l scoate nebun e de rau.
    daca-l scoate nebun are toata lumea de castigat( mai putin aia care au mierlit-o nevinovati saracii):
    1.avocatul ca reuseste sa reduca din pedeapsa si isi face nume cu cazul.
    2.statul ca potoleste eventuale miscari de protest (aia cu serviciile au dat kix acolo rau tare)
    3.breivik ca ia pedeapsa mai mica.
    • +1 (1 vot)    
      nu chiar (Miercuri, 27 iulie 2011, 14:01)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui ala cu casca neagra de gafaie greu

      pierd contribuabilii care trebuie sa-l tina din banii lor in spital si spitalul care va a vea un pat ocupat din cauza lui...
  • +5 (7 voturi)    
    putin nebun (Marţi, 26 iulie 2011, 16:59)

    gogu [anonim]

    o fi ala nebun, dar e mult mai deshtept decit unii care comenteaza pe aici. am citit citeva comentarii de te doare capul.
  • 0 (4 voturi)    
    eram sigur ca o sa-l scoata nebun! (Marţi, 26 iulie 2011, 18:31)

    gimini [utilizator]

    Sigur, sigur, e nebun. Ideile descreierate in numele carora a impuscat oameni, sunt exceptionale, numai el e nebun. Nu stiu cum se face, dar nu am auzit niciodata pe cineva sa comita masacre in numele salvarii balenelor, sau al copiilor bolnavi de SIDA, sau al cainilor vagabonzi. Pentru ca sunt idei care dau nastere unor idealuri frumoase si idei care dau nastere unor nebuni. Nu Breivik e nebun, ci ideile cu care si-a hranit nebunia.
    • +8 (8 voturi)    
      idei contra idioti (Marţi, 26 iulie 2011, 19:37)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui gimini

      nu ideile dau nastere la nebuni, ci invers. Sint destui care comit crime in numele unor "idealuri frumoase", cum ar fi cei care pun bombe pe la clinici de avorturi, sau actiuni ale ALF (Animal Liberation Front) and ELF (Earth Liberation Front), care pun bombe si dau foc la anumite cladiri? Se numeste Eco-terorism.
  • 0 (2 voturi)    
    nebun de legat si de aruncat (Miercuri, 27 iulie 2011, 10:53)

    ngi[ [anonim]

    oare avea dubii cineva?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version