SUA: Un motociclist care protesta fata de o lege ce prevede purtarea castii de protectie a murit dupa ce s-a lovit cu capul de asfalt

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 4 iulie 2011, 19:02 Actualitate | Internaţional


Politistii din Onondaga, in statul american New York, au declarat ca un motociclist ce participa la un protest motorizat fata de o lege ce prevede purtarea obligatorie a castii de protectie a murit dupa ce a cazut peste ghidon si s-a lovit cu capul de asfalt, transmite FoxNews. Accidentul a avut loc sambata dupa-amiaza, in localitatea Onondaga, aflata in centrul statului New York, in apropiere de Syracuse.

Philip A. Contos (55 de ani), ce conducea un model Harley Davidson din 1983, se afla cu un grup de motociclisti ce protestau impotriva legii si nu purtau casti de protectie.

Politistii au afirmat ca barbatul a apasat la un moment dat pe frane, iar motocicleta a scapat de sub control. Contos a cazut peste ghidon si s-a lovit de asfalt. El a fost transportat de urgenta la spital, unde a murit.

Politistii rutieri din Onondaga au declarat ca, cel mai probabil, el ar fi supravietuit impactului daca ar fi purtat casca de protectie.


Citeste mai multe despre   


















4159 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    Q.E.D. (Luni, 4 iulie 2011, 19:06)

    Andrey [anonim]

    Deci purtati naiba casca!
    • -11 (15 voturi)    
      Q.E.D.? (Luni, 4 iulie 2011, 21:27)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Andrey

      ca e bine sa porti casca e una, ca exista lege care te obliga si iti baga mana in buzunar e alta. Asa e bine si sa porti vesta antiglont... nu asta e problema. Statul a gasit defapt nu una ci doua metode de a face bani: daca nu porti iti da amenda iar daca porti si faci accident, nu pierde un contribuabil...
      • +7 (7 voturi)    
        Re: I (Luni, 4 iulie 2011, 23:35)

        MLZ [anonim] i-a raspuns lui I

        Sunt de acord cu tine in privinta Statului care iti face bine cu japca (stie el ce e mai bine pentru tine....), cu mentiunea ca trebuie (in cazul in care nu accepti sa porti casca) fie sa iti platesti singur spitalizarea in caz de accident ce duce la leziuni/afectiuni la cap, fie sa platesti asigurari medicale in cuantum mai mare, pentru ca prezinti un risc mai mare.

        PS: am si eu motocicleta.
        • -1 (3 voturi)    
          corect (Marţi, 5 iulie 2011, 1:34)

          I [utilizator] i-a raspuns lui MLZ

          oricum spitalizarea o cam platesti in Romania chiar daca esti "asigurat".
          Asigurarea ar trebui sa fie la liber si atunci te asiguri de cat iti permiti. In plus cei care stau in cladiri care se darama bucata cu bucata ar trebui si ei obligati la asigurari mai mari sau casca pentru ca ai vazut ca si ei au riscul mare... E de discutat.
        • +1 (1 vot)    
          vai vai (Marţi, 5 iulie 2011, 11:59)

          Iulian [anonim] i-a raspuns lui MLZ

          Pai si in cazul unui accident grav ai tu bani sa-ti platesti singur operatiile/spitalizarea?
          Iti garantez eu ca s-ar putea sa n-ai si atunci tot tu o sa comentezi din nou ca statul te lasa sa mori.

          Daca in Romania pt un simplu RMN scapi cu 500 de lei in afara granitei fara 500 de euro nu scapi(iti arat factura in caz de esti necredincios).

          Deci lasa naibii teribilismul si poarta casca.
          • 0 (0 voturi)    
            n-ai inteles nimic (Marţi, 5 iulie 2011, 15:05)

            I [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

            nu am zis ca nu port. Chiar port si mai mult decat altii. Problema este daca reglementam asa ceva prin lege... Daca lasam statul sa se bage cum vrea in viata noastra.
  • +6 (6 voturi)    
    Q.E.D (Luni, 4 iulie 2011, 19:16)

    alpha [utilizator]

    Q.E.D
  • -2 (16 voturi)    
    nu e rau... (Luni, 4 iulie 2011, 19:31)

    Adi [anonim]

    Un motociclist /// mai puțin... e bine și așa. Aștept cu interes astfel de proteste și pe la noi :)
  • +2 (8 voturi)    
    ...donatori de organe..! (Luni, 4 iulie 2011, 20:05)

    bm [anonim]

    ...tatuate
    • 0 (0 voturi)    
      ...ceea ce-ti urez si tie (Marţi, 5 iulie 2011, 12:37)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui bm

      sa ajungi tot asa;)
    • +2 (2 voturi)    
      Donatori, da (Marţi, 5 iulie 2011, 16:09)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui bm

      Vezi ca sunt printre noi si unii care doneaza organe genitale fara tatuaje/cercei/chestii. Daca esti interesat, unde poti fi gasit?
  • -2 (10 voturi)    
    obligativitate aiurea (Luni, 4 iulie 2011, 22:28)

    bbk [anonim]

    Asta cu casca, ca si cu centura, e cam aiurea.
    Mai bine s-ar face campanii de informare/constientizare.
    Iar cine vrea bine, cine nu, asta este. Pericolul e doar pentru el.

    PS. sunt sofer, si am tendinta si cind mut masina in parcare sa imi pun centura. dar asta e alegerea mea, nu ca mi-e frica de amenda, si nu ca imi impune cineva.
    • 0 (4 voturi)    
      nu chiar aiurea (Luni, 4 iulie 2011, 23:36)

      ccl [anonim] i-a raspuns lui bbk

      Ce-ar fi ca pentru cei care nu poarta centura sau casaca sa se refuze asistenta medicala? Pericolul e pentru el si banii pentru tratamente de la mine? Deci nu-i chiar treaba lui daca nu-si pune casca.
      • +1 (1 vot)    
        Dar ce-ar fi? (Marţi, 5 iulie 2011, 12:19)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ccl

        Dar ce-ar fi daca cei ce isi rup picioarele pe gheata sa nu primeasca ingrijiri medicale? De ce n-au purtat bocanci cu gheare?

        Dar ce-ar fi daca cei ce se accidenteaza la fotbal sa nu fie ingrijiti? Cine naiba ii pune sa se duca sa faca un sport unde se loveste cu piciorul?

        Da' daca tu ajungi somer si tre' sa primesti ingrijiri medicale din banii mei, ce zici, ar fi bine sa am dreptul sa votez sa ti le refuze?
    • +2 (2 voturi)    
      prezumtie gresita (Marţi, 5 iulie 2011, 1:21)

      daroc [utilizator] i-a raspuns lui bbk

      Comentariul tau are logica si pe undeva ai dreptate. Dar pornesti de la o prezumtie complet gresita. Si anume, tu consideri ca toti oamenii au un nivel de inteligenta cat de cat normal si, concomitent, actioneza permanent spre propriul interes.
      Da, daca ar fi asa, existenta unei legi care sa oblige purtarea centurii de siguranta si a castii moto ar fi ridicola, fiindca oricum toti ar purta centura si casca, fara exceptie! Asa cum ar fi ridicola o lege care sa ne oblige sa respiram!
      Dar din pacate nu toti oamenii sunt asa. De fapt, suprinzatori de putini sunt asa.
  • +1 (5 voturi)    
    hai si conspirationistii! (Marţi, 5 iulie 2011, 0:11)

    strofocles [anonim]

    nu-i asa ca l-a ucis cia-ul?
    • +2 (2 voturi)    
      chiar! (Marţi, 5 iulie 2011, 0:51)

      daroc [utilizator] i-a raspuns lui strofocles

      Da' chiar! Astept si eu cu interes pareri incendiare! :)))))
  • +5 (5 voturi)    
    casca (Marţi, 5 iulie 2011, 1:11)

    daroc [utilizator]

    Eu sunt motociclist si am avut un singur accident de motocicleta si si ala pe post de pasager. Un accident usor, la viteza mica (undeva pe la 40-50 km/h), intr-o curba stransa, cu griblura fina pe sosea. Atat de usor, incat dupa accident am scos motocicleta din sant si ne-am continuat drumul. Chiar si asa usor cum a fost, daca nu aveam casca, categoric as fi murit.
    Niciodata nu voi uita viteza cu care s-a intamplat totul. Atat de repede, incat nu am apucat sa reactionez in nici un fel (oamenii au un timp de raspuns cam de 0,6 secunde din momentul constientizarii pericolului si pana in momentul in care muschii se pun in miscare). Nu voi uita niciodata cum am lovit violent cu capul astfaltul. Fara casca n-as fi avut nici o sansa! Asa, ne-am ridicat si am plecat mai departe.
    Eu nu obinuiesc sa folosesc cuvinte dure in comentariile mele, dar acum afirm cu toata raspunderea: motociclistii care nu poarta casca de protectie ori sunt idioti (in cel mai pur sens al cuvantului), ori chiar sunt inconstienti! Pur si simplu nu reusesc sa perceapa realitatea brutala a unui balal accident moto in cazul lovirii cu capul a astfaltului. Pentru acestia din urma, categoric LEGEA TREBUIE SA-I OBLIGE sa poarte casca! In majoritatea cazurilor, nu e vorba de un cucui, e vorba de viata si moarte.
    Intrebare pentru cei care considera ca legea nu ar trebui sa oblige purtarea castii. Sa zicem ca ar fi un tip care vrea sa se sinucida, aruncandu-se de pe un bloc de 10 etaje, iar tu ai posibilitatea sa-l opresti foarte usor, fara nici un risc pentru tine. Ce faci? Il opresti sau il lasi sa sara? Ei bine,un motociclist care nu vrea sa poarte casca e precum acel om care tocmai vrea sa se arunce de pe bloc, cu diferenta ca ala stie ca va muri cand ajunge la sol, dar motociclistul isi inchipuie ca nu!
    O minima umanitate, care se afla in fiecare dintre noi, ne obliga sa salvam viata unui om, daca putem, indiferent cat de idiot ar fi acel om! Exact la fel si cu casca obligatorie
    • 0 (0 voturi)    
      uman...sau nu (Marţi, 5 iulie 2011, 7:59)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui daroc

      sincer da, mi se pare uman sa-i oblige statul pe oameni sa aibe grija de ei...pare OK.... dar ce te faci cu cei care nu au instinctul de conservare prea dezvoltat.....si asa suntem prea multi, de ce sa nu-i lasi sa se "trieze" singuri :-))
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Marţi, 5 iulie 2011, 16:01)

      io [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Asa cum ar trebui sa mergem cu o viteza care sa nu devina periculoasa, asa cum ar trebui sa dam prioritate, asa cum ar trebui sa ne asiguram, asa cum ar trebui sa nu conducem bauti, asa cum ar trebui sa ... insert stupid action here ... datorita faptului ca suntem homo sapiens si nu maimute. Si cu toate astea, cate accidente se intampla ...
  • -2 (4 voturi)    
    mai pe scurt (Marţi, 5 iulie 2011, 2:10)

    I [utilizator]

    mai bine un sclav viu decat un om liber mort... Interesante efecte a avut comunismul asta...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu stiti pana nu patiti (Marţi, 5 iulie 2011, 9:01)

    gl [anonim]

    Este adevarat ca statul te obliga sa faci multe tampenii, dar casca si centura mi se par de bun simt sa le porti. Circul s eu foarte mult si ma ingrozesc cateodata ce vad pe sosele, inclusiv accidente moto. Casca nu te apara decat la accidente minore, si atunci mai rar, dar cu siguranta salveaza multe vieti. Declar sus si tare ca sunt timpiti si iresponsabili cei care nu poarta centura sau casca. Si chiar as merge mai departe, as face obligatoriu purtarea castii si la schi. Si acolo sunt multi raketi (a se vedea cazul Huidu) care se arunca aiurea si pericliteaza viata altora. Eu asta iarna chiar am fost salvat de casca la o cazatura aparent mica. Deci fratilor daca nu vreti de bunavoie atunci sa fie draq OBLIGATORIU


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version