De ce a fost eliberat Dominique Strauss-Kahn: Camerista a mintit sub juramant. Dupa presupusa agresiune, a mai facut curat intr-o camera

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 1 iulie 2011, 20:21 Actualitate | Internaţional


Dominique Strauss Kahn
Foto: AGERPRES
Prezumtiva victima a lui Dominique Strauss-Kahn a mintit sub juramant, omitand sa precizeze ca a mai facut curat intr-o camera inainte de a denunta faptele incriminate, precizeaza biroul de presa al procurorului, intr-un comunicat de presa citat de AFP.

"Reclamanta a recunoscut ca versiunea sa a fost eronata si ca dupa incidentul din apartamentul 2806 a facut curat si in camera vecina, dupa care s-a intors in apartamentul (lui DSK) inainte de a anunta incidentul superiorului sau", a explicat procurorul Cyrus Vance, intr-o scrisoare adresata avocatilor fostului sef al FMI si datata joi, 30 iunie.

In saptamanile care au urmat faptelor, tanara femeie in varsta de 32 de ani, originara din Noua Guinee, a povestit "in multiple randuri" anchetatorilor ca, dupa ce a fost agresata, s-a refugiat pe culoarul etajului 28 al hotelului unde se afla apartamentului lui Dominique Strauss-Kahn, potrivit sursei citate.

Ea a sustinut ca a asteptat ca prezumtivul sau agresor sa iasa din camera pentru a-si anunta supervizorul sau.

"Reclamanta a reiterat aceasta versiune a faptelor sub juramant, in fata juriului", a precizat biroul procurorului.

"Pe toata durata anchetei, reclamanta a mintit asistentii procurorului referitor la mai multe alte subiecte precum istoria sa, trecutul sau, circumstantele prezente si relatiile sale personale", se arata in comunicatul citata.

UPDATE: La cateva ore de la eliberare, fostul sef al FMI a luat cina in oras.

Justitia americana a decis vineri sa-l elibereze pe Dominique Strauss-Kahn, fara a renunta insa la continuarea anchetei in acest dosar in care fostul sef al FMI este acuzat de abuz sexual si care i-a ruinat practic sansele de a intra in cursa prezidentiala din Franta, relateaza AFP.

Ce spune procurorul de caz:
  • Procurorul de caz: Acuzatoarea lui DSK a anuntat cu intarziere prezumtiva agresiune
  • Femeia a recunoscut ca a mintit marele juriu atunci cand a prezentat faptele care au urmat presupusei agresiuni
  • Ea a mai facut curat intr-o camera dupa incident, spre deosebire de ce declarase in fata juriului

Ce declara avocatii lui DSK:
  • Dominique Strauss-Kahn "va fi achitat"
  • Ultimele elemente din acest dosar "ne intaresc convingerea ca va fi achitat(...). Este o mare usurare", a spus Benjamin Brafman.
Avocata acuzarii, Kenneth Thompson, spune ca tanara camerista a oferit aceste informatii care au dus la eliberarea lui DSK voluntar.

Ce a declarat avocata cameristei, in fata tribunalului:
  • Singura aparare a lui DSK este ca aceasta relatie sexuala a fost liber consimtita: este fals, e o minciuna
  • Atunci cand victima a intrat in acest apartament, a avut un singur motiv: sa faca curat, crezand ca nu e nimeni in camera
  • Apo DSK a venit alergand spre ea, gol
  • DSK a aruncat victima la pamant, i-a deplasat un ligament al umarului: este un fapt medical
  • Nafissatou Diallo a fost violata de soldati in Africa. Pentru ca fiica sa sa nu sufere aceeasi soarta, ea a parasit tara pentru a gasi un refugiu in SUA
  • Credem ca procurorului Cyrus Vance ii e prea frica sa nu piarda procesul
  • Procuroul nu a tratat-o corect pe clienta mea
  • Una dintre adjunctele lui Cyrus Vance este casatorita cu un avocat care este membra a in cabinetul de avocatura care il apara pe DSK. Mai multe aici


Citeste mai multe despre   

















13253 vizualizari

  • -6 (16 voturi)    
    Minciuni (ne)vinovate (Vineri, 1 iulie 2011, 20:31)

    nano2k [utilizator]

    Chiar si eliberarea pare cusuta cu ata alba.
    E clar, partile s-au inteles, sunt multumite cu situatia prezenta si acum apar "tehnicalitati" care sa legitimeze eliberarea.

    Vorba aia, daca parintii s-au inteles, mirii se pregatesc de nunta.
    • +1 (1 vot)    
      tu intelegi ceva din articolul asta? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:44)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      scrie foarte clar ca jarteaua aia de camerista a mintit sub juramint; credibilitatea ei este zero barat , cine si cu cine sa cada la pace? pentru marturie mincinoasa se face puscarie, ce intelegere poate sa fie intre parti, eu scap si intri tu? //(editat de HotNews.ro)
  • -15 (19 voturi)    
    Da, asa vom afla.... (Vineri, 1 iulie 2011, 20:40)

    black [anonim]

    si ca marmota nu invelea ciocolata ,si ca basescul era patriot cum sint eu papa ...aviz amatorilor !
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 13:40)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui black

      voi sunteti atat de obsedati de base incat il scoateti vinovat si daca ploua afara:))
      efectiv provocati compasiune.
  • +10 (20 voturi)    
    Foarte urat (Vineri, 1 iulie 2011, 20:51)

    Vizitiul [utilizator]

    Din cauza femeilor de genul asta femeile cu adevarat agresate trebuie sa sufere umilinte in urma indoielilor autoritatilor :(
  • -2 (14 voturi)    
    Riscuri (Vineri, 1 iulie 2011, 21:17)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nevinovatul putea sa declare presei ca relatia a fost liber consimtita, ca nu s-au inteles la bani, etc. Putea sa spuna ceva din care sa reiasa adevarul. De exemplu Bill Clinton incoltit a recunoscut ca a avut o relatie "nepotrivita" si toata lumea a inteles ca a fost ceva. Cred ca ar fi putut s-o scoata mai usor la capat daca declara presei, ceva vag, care sa confirme relatia si caracterul ei liber consimtit.

    S-a complacut in tacere si-si merita soarta. Si-a incercat norocul cu o camerista care a reusit sa-l dea afara din "servici". Daca a fost sau nu lucrat si de catre cine, nu mai are nici o importanta, daca l-a putut pacali o biata camerista, care se mai si incurca in minciuni. Iar dupa arestare, DSK-ul nu a simtit ca adevarul marturisit public ii putea amortiza caderea. Cum aprecia omul asta riscurile si dinamica financiara a unei tari? Cu siguranta DSK-ul nu merita sa fie presedintele FMI.
    • +1 (3 voturi)    
      in 2010 (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:46)

      alex nambani [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      aparea un documentar pe nume " Inside Job". prostii rad de cameriste ? nu.. rad de..geaba. Documentarul spune de ce DSK nu a fost arestat la Caracal, Viena, Buenos Ariesh ci exact la cateva minute de strada zidului. e doar un pamflet. sau nu?
    • +2 (2 voturi)    
      Tara de frustrati (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 12:21)

      Alexis [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Sunt de acord cu comentariul tau cu unele mentiuni. Si eu as fi tentat initial sa-l condamn si sa extind nesabuinta personala la profesia lui.
      Rational insa cele 2 n-au nici o legatura (pregatirea profesionala cu biologia / hormonii).
      O singura trasatura le-ar putea uni, si anume risk-taking. Omul poate fi un risk taker 360, adica si in viata profesionala, si in cea personala / pe plan social. In viata nu condamnam risk-takerii.
      Iar in EU spre deosebire de US nu condamnam / infieram relatiile consensuale adulteroase.
      La partea cu presa nu sunt de acord. E normal sa incerci sa-ti protejezi intimitatea ... dar mai mult, avocatii nu te lasa sa dai declaratii publice dupa ce esti pus sub acuzare, nici macar pt. a te disculpa, nu poti sa prezinti dovezi in public/ media, deci nu avea cum sa spuna ceva in apararea lui.
      Asta e porcaria sistemului american cand vine vorba de ofense sexuale. Mai nou orice este o ofensa sexuala. Daca nu i-a placut ei, te reclama si nu are nimic de pierdut. Penal ea nu risca nimic. Numai civil, asta daca o da victima calomnieie in judecata. Ca acuzat sexual in USA esti terminat politic, carieristic, social, etc, inca inainte de a incepe procesul.
      Nu-mi vine greu sa afirm ca este o tara de frustrati sexual care judeca si infiereaza pe alti frustrati sexual. Un puritanism prost inteles, patologic si cu urmari sociale. Ma bucur ca traiesc in EU ... asa libertini cum suntem ...
  • -3 (9 voturi)    
    None (Vineri, 1 iulie 2011, 21:21)

    Dominic Troscan [anonim]

    Haideti mai americanilor...de fapt DSK asta trebuia sa plece home...
  • +6 (14 voturi)    
    PARNAIE!! (Vineri, 1 iulie 2011, 21:25)

    CosmiN [anonim]

    Sper sa-i gaseasca un loc cat mai naspa la puscarie. Pentru inducerea in eroare a justitiei!!! Oricum prejudiciul de imagine adus mosului n-o sa i-l poata plati cam niciodata.
  • +9 (13 voturi)    
    .... (Vineri, 1 iulie 2011, 21:30)

    d [anonim]

    Sa vezi ca americanii astia obsedati de sex si religie l-au arestat pe Troscan degeaba.
    • +3 (9 voturi)    
      Degeaba NU (Vineri, 1 iulie 2011, 23:05)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui d

      Sarkozi a eliminat un contracandidat la prezidentiale
  • -6 (10 voturi)    
    DS-K (Vineri, 1 iulie 2011, 21:56)

    Ciupete [anonim]

    Din pacate,asta este si drama romanului la stapin; sa spuna sau sa nu spuna,sa-si faca mai departe treaba pina observa cineva,cred ca asa s-a intimplat...Femeia a actionat ca un automat urmind indatoririle de servici pina cind si-a dat seama ca de fapt este si ea om si are si ea drepturi...
    • +3 (15 voturi)    
      Sa fim seriosi (Vineri, 1 iulie 2011, 23:25)

      Dominique [anonim] i-a raspuns lui Ciupete

      Ea nu a actionat ca un automat, a actionat ca o jigodie ce e. O traficanta de droguri, o nenorocita a incercat sa nenoroceasca un om caruia ii placeau femeile (ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place). Ce e rau in faptul ca DSK se dadea la femei? Si lor le placea si lui.
      Cea mai buna pedeapsa pt maimuta aia e sa se intoarca in iubita ei tara de rahat, Guineea.
      • +1 (3 voturi)    
        Reprezentare (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 6:38)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Dominique

        E diferenta intre a-ti placea femeile si a te da la ele. Iar daca alegi sa te dai la femei mai tinere cu 30 de ani decit tine, pierzi dreptul moral de a mai reprezenta vreo institutie de stat sau internationala. Cine nu intelege moralitatea acum, o va intelege cind se apropie de 60 de ani.
    • -1 (5 voturi)    
      o ipoteza (Vineri, 1 iulie 2011, 23:45)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui Ciupete

      O ipoteza la care m-am gandit si eu, mintea umana este ciudata.
    • +5 (9 voturi)    
      minciuni (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:32)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Ciupete

      nu e vorba despre ceea ce a facut dupa, automat sau constient, ci despre faptul ca a mintit in fata juriului, sub juramant. Daca a mintit odata ce te face sa crezi ca restul sunt adevaruri?
      • +1 (1 vot)    
        Contorsiune (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 6:48)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

        Ce ne face sa o credem? Faptul ca femeile mint si cind incearca sa spuna adevarul.

        Analizele ADN au confirmat relatia sexuala, dar marele semn de intrebare este daca relatia a fost sau nu consimtita. Este clar acum ca fata nu mai poate fi crezuta. S-a incurcat in minciuni, tipic feminine, iar acum n-o mai poate crede nimeni. Cu mintea ei complicata, nici ea nu mai stie acum daca a fost sau nu agresiune.
        Asa cum scria cineva mai sus, astfel de creiere feminine contorsionate, fac viata mai dificila pentru toate femeile din lume.
        • 0 (0 voturi)    
          oare (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 18:12)

          nicu [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          Ce analize ADN ? Asta de unde ai mai scos-o? Nu exista nici o analiza ADN cum nu exista nici o dovada ca a existat vreun contact intre ei. Americanii au vrut sa-l executa pe DSK.. Acum ca treaba s-a facut si dansatoare pe sub apa a trecut la timona or sa-i dea drumul. Intrebarea care ar trebui sa ne preocupe pe toti este care a fost mobilul acestei actiuni complet aiurea a serviciilor americane. A fost cu adevarat ceva mult prea serios ca sa aflam prea curand. Se pare ca economia lor e in rahat tare de tot si incearca sa se scoata prin metode nu tocmai ortodoxe. DSK o fi prins vreun fir ?
      • -1 (1 vot)    
        Si Clinton a mintit sub juramant (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:54)

        aaa [anonim] i-a raspuns lui quetzal

        Pe cand ea nu a mintit ci a omis(ori nu exista relatare fara omisiuni, ce tie ti se pare important celui ce povesteste poate ca nu i se pare.
        Ori importanta e fapta mosului care ramane si pt care se judeca cazul.
  • +2 (14 voturi)    
    sa fim seriosi (Vineri, 1 iulie 2011, 22:11)

    jiji [anonim]

    maurul si-a facut datoria...exact acum dupa ce s-a stabilit noul sef FMI....cand spuneam asta acum 2 luni sareau postacii: ce bai, daca patea asa sora-ta sau maica-ta sau nevasta-ta iti convenea?
    • -1 (7 voturi)    
      Chiar daca ar fi fost lucrat DSK tot a (Vineri, 1 iulie 2011, 22:44)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui jiji

      Facut porcaria si cazul ar fi similar cu al lui Severin.
      Ori poate vrei sa susti ca DSK si Severin sunt nevinovati numai ca au fost lucrati.
      • +3 (9 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:29)

        jiji [anonim] i-a raspuns lui aaa

        ce spune omul si ce intelegi d-ta. Daca un individ e un magar, tu ca stat nu-l infunzi printr-o magarie si mai mare, nu te cobori la nivelul lui ca de-aia e stat. Nu mai spun ca dupa ultimele anunturi tipa a mintit de la inceput pana la sfarsit. In ambele cazuri treaba e cusuta cu ata alba cu sclipici. Tipul era incomod in functia pe care o avea si cu asta basta.
        • -1 (1 vot)    
          Vezi ca tipa nu a mintit ci a omis (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 8:00)

          aaa [anonim] i-a raspuns lui jiji

          Poate a omis pt ca i se parea ca e neimportant amanuntul si ce e pt ea important e agresiunea la care a fost supusa.
          Clinton a mintit cand a spus ca NU si era DA.
          Fapta mosului ramane si e judecat pt ea.
          • +1 (1 vot)    
            minciuni (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 16:21)

            quetzal [utilizator] i-a raspuns lui aaa

            ba n-a omis nimic, a mintit pur si simplu, scrie negru pe alb mai sus. Cand spui ca ai fost intr-un loc si tu de fapt ai fost in cu totul altul e minciuna si nu omisiune. Si n-a mintit numai cu privire la ceea ce a facut in hotel ci si despre multe alte lucruri, scrie ma sus:
            "Pe toata durata anchetei, reclamanta a mintit asistentii procurorului referitor la mai multe alte subiecte precum istoria sa, trecutul sau, circumstantele prezente si relatiile sale personale", se arata in comunicatul citat
  • +4 (8 voturi)    
    ... (Vineri, 1 iulie 2011, 22:47)

    anonim [anonim]

    Cum se face ca au descoperit neregula imediat dupa numirea noului director al FMI?
    • +6 (10 voturi)    
      Ei si tu acum ... (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:41)

      AlinN [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      DSK trebuia sa dispara, zona euro sa falimenteze incepand cu Grecia si toata lumea sa se indrepte catre hartia americana: dolarul.
      Cateva stiri cum ca Germania s-a apucat sa "bata" marci in presa anglo saxona, falimentul Greciei, scaderea abrupta a euro si totul ar fi fost OK pentru SUA. Toata lumea i-ar fi sponsorizat hartiile. Smechereala americana n-a tinut insa. Din pacate pentru ei, mingea este la ei in teren, in august trebuind sa se "imprumute"=sa tipareasca iar.
      • -1 (1 vot)    
        .. (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 8:48)

        dan [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        DSK era principalul contracandidat al lui Sarko la prezidentialele din Franta din 2012. Acum nu mai este.
        Distrugerea lui DSK a fost cadoul americanilor pentru Sarko, pt faptul ca acesta s-a aliat razboiului din Lybia.
        • -1 (3 voturi)    
          Yeah, right! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 14:14)

          AlinN [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Americanii nu aveau nici un interes sa isi poata mari in continuare datoria publica fara sa se devalorizeze exagerat dolarul adica eliminarea Euro ... Ei cu inocenta voiau doar sa-l ajute pe Sarkozy ... si daca din greseala pica si zona euro si chinezii nu aveau alta solutie decat sa continue programul "produse contra hartie" cu ei, pe dolari, ei bine, asta era doar un "collateral damage". Nici nu se gandeau sa continue "visul american" bazat pe hartie tiparita si fara nici un fundament economic. Cred ca ai tu dreptate.
  • +4 (6 voturi)    
    Urât (Vineri, 1 iulie 2011, 23:22)

    S [anonim]

    Prezumptia de inocenta exista in toate tarile civilizate. A arunca cu pietre in somitati, campioni, etc, este apanajul mediocrilor.
    America este tara cu cel mai mare numar de miliardari pe m/2 dar si cu cel mai mare numar de mediocri pe acelasi metru.
    Ceea ce ma intristeaza sunt comentariile compatriotiolor nostri de acolo, "integrati" in fata calculatorului dar pentru care, singura lor reusita este doar faptul ca au ajuns in America, tara tuturor posibilitatilor, dar si a mediocrilor.
    • +1 (1 vot)    
      Distractie (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:04)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui S

      Cu piatra si-a dat singur DSK-ul in cap. Pentru ca i-a trebuit carnita frageda, de la necunoscute prin hoteluri americane. Asta nu-i o distractie mediocra, e excelenta! Dar si responsabilitatile de la FMI erau uriase. DSK a riscat, a pierdut, la revedere. Partida lui de sex a fost insa memorabila si are toata viata inainte sa reflecteze daca a meritat sau nu.
  • -2 (10 voturi)    
    este inca un exemplu: (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:30)

    ploiesteanu [utilizator]

    cu bani multi poti face orice. Francezul este obsedat sexual, cum probabil multi dintre voi care ii luati apararea sunteti. Cat or fi platit jiogodia la firmele de avocaturaa sa-i racoleasca trecutul fetei, care nu era probababil imaculat. S-au gasit in unghiille victimei material studiat genetic care il confirma pe Strauss-Kahn. A spus exact unde l-a zgariat, ceea ce s-a confirmat pe corpul agresorului. Avand in vedere ca a mai fost implicat in alte 5 violuri iesind nevinovat in acelasi fel din toate, poate va faceti o ideie de acest "preacurat si preacinstit domn Strauss-Kahn. Dar asa cum si in justitia din Romania, din alb poti face negru depinde ce bani si ce influenta ai, si acolo probabil un om atat de distins ca Strauss-Kahn s-a descurcat in fata unei amarate de cameriste.
    • -1 (1 vot)    
      Poate fi violul o neintelegere de pret??? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:59)

      Budos Olah (vorba lu'Tokes) [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      La cele ce le-ai scris mai adauga confirmarea existentei unui raport sexual intre agresor si vicitma.Problema este : a fost consimtit? Sau ba?
      Daca si la ei consimtirea unui raport sexual este confirmata sau infirmata de intarziatul reclamatiei violului (datorita sarcinilor de serviciu), m-am lamurit.Linia profesionala a procurorilor romani, este dupa chipul si asemanarea celor americani.Idem si judecatorii.
      "Una dintre adjunctele lui Cyrus Vance este casatorita cu un avocat care este membra a in cabinetul de avocatura care il apara pe DSK."Pai pana si in Republica bananiera a lui Base exista incompatibilitati de procedura; la astia nu exista asa ceva?Sau banii nu au miros nici acolo?
      • +1 (1 vot)    
        legaturi periculoase (Duminică, 3 iulie 2011, 11:35)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Budos Olah (vorba lu'Tokes)

        in cazul asta ar trebui sa tina cont si de faptul ca seful NYPD e prietenul lui Sarkozy:

        http://economicsnewspaper.com/policy/french/the-head-of-the-nypd-is-he-a-friend-of-sarkozy-31708.html
    • +2 (2 voturi)    
      vinovat (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 9:48)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      n-ai citit articolul, nu avocatii au spus ca femeia e mincinoasa ci chiar biroul procurorilor. Politia e cea care a descoperit "bubele" din conturile si trecutul "victimei" si nu detectivii apararii.
      Justitia si politia sunt platite sa afle adevarul si sa-i pedepseasca pe adevaratii vinovati. Nu e treaba lor sa faca pe haiducii si sa-i apere pe "amarâti" impotriva "bogatilor".

      De unde ai aflat despre alea 5 violuri, ai vreun link, ceva?
  • -2 (8 voturi)    
    Nu cred ca a mintit! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:43)

    mucenic [anonim]

    Srauss Kahn si-a distrus cariera si posibil presidentia Frantei!
    Fiindca femeia a mintit?
    Banii au vorbit!
    Daca femeia ar fi pedepsita cu 5 ani inchisoare pemtru minciuna n-ar fi acceptat. O dovada ca justitia americana nu e oarba ci mai curand logica.
  • +1 (3 voturi)    
    DSK>Aiureli! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 6:28)

    C.Vasu [anonim]

    Ce s-a urmarit,s-a realizat:
    -demisia este efectiva,a fost inlocuit;
    -candidatura la Presedentia Frantei>Pupi Pa!
  • -1 (1 vot)    
    fakatura (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:46)

    Alex [anonim]

    Fakatura K sl dea js pe DSK de la chestiunile financiare. Il lanseaza oare in cursa prezidentiala ? Victimizat ? Propulsat ?//
    (editat de HotNews.ro)
  • 0 (2 voturi)    
    Stil frantuzesc (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 8:51)

    Mitica [anonim]

    Eu cred ca acest subiect trebuie impartit in doua parti:
    1. A fost camerista violata sau a facut sex cu mosul pentru bani? Toate hotelurile au retele de prostitutie atasate si poate el doar a facut comanda de o 'fetita'. Se poate ca 'fetita' sa lucreze dublu si in acest caz nu este viol. Poate celelalte persoane care au comentat au cunostinte despre legea americana privind prostitutia;
    2. Implicarea cameristei in traficul de droguri, care este un subiect separat fara conexiune cu presupusul viol (numai daca acesta nu a fost comandat de catre interlopi, sau aranjat prin interlopi).

    Dar stilul francez de eliminare al concurentei este mizerabil. Cititorii sunt rugati sa-si aminteasca de FIFA unde Sepp Blatter a eliminat concurenta prin aceleasi metode mizerabile.

    Foarte curios, piticul atomic SARKOZY despre care au aparut tot felul de povesti cum ca la summittul UE de la Lisabona apetrecut cu fetite toata noaptea nu a patit nimic. Un incompetent si corupt. Francezii sunt o natiune mizerabila per ansamblu care nu respecta competitia si au probleme mari de management.
  • -1 (1 vot)    
    justitie ca la noi (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 11:09)

    gogu [anonim]

    in sfarsit au descoperit ca si socialistul francez a taiat factura la viol,dupa doua luni.Oare el stie?
  • -1 (1 vot)    
    Banii (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 12:58)

    Bruno_Tomcat [utilizator]

    Banii au făcut mizeria, banii o și curăță.
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea este (Duminică, 3 iulie 2011, 4:42)

    nicolae [anonim]

    ca DSK a platito pe femeie dupa acele acte sexuale.
    Imposibil pentru DSK sa admita sa ceva,caci s-ar fi compromis moral.
    DIN ACEASTA CAUZA femeia s-a aruncat la invinuri de viol,deoarece stia ca DSk nu ar fi acceptat ca ar fi avut sex cu ea si daca tinea figura cu violul,femeia se putea fce de muuuuuuuult mai multi $ (sau dupa caz EUR)
    P.S.: daca mai stiti niste cazuri de crime de genu asta,intrebati-ma pe mine


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version