Astronomii rusi spera sa descopere extraterestri in urmatorii 20 de ani

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 27 iunie 2011, 18:29 Actualitate | Internaţional

Astronomii rusi spera sa descopere civilizatii extraterestre in urmatorii 20 de ani, a declarat luni, intr-o conferinta de presa, directorul Institutului de astronomie aplicata din cadrul Academiei de stiinte din Rusia, Andrei Finkelstein, transmite agentia Interfax.

"Geneza vietii este la fel de inevitabila ca si formarea atomilor. Sunt legi fundamentale, care se aplica intregului univers. Exista viata pe alte planete si noi o vom descoperi in 20 de ani", a spus el.

Finkelstein crede ca extraterestrii vor arata ca pamantenii: vor avea doua picioare, doua maini si un cap. "Probabil ca vor avea o culoare diferita a pielii, dar acelasi lucru se intampla si aici (pe Pamant - n.r.). Odata cu cautarea de populatii extraterestre, am asteptat si primirea de mesaje din spatiu, si nu invers", a mai spus astronomul rus.

In jur de 1.000 de exoplanete (planete extrasolare, ce graviteaza in jurul altor stele decat Soarele) au fost descoperite pana in prezent, iar 10% dintre acestea se aseamana cu Pamantul, spun cercetatorii. Viata poate exista pe astfel de planete daca exista apa, sustin acestia.

Un simpozion international dedicat cercetarilor pentru descoperirea de civilizatii extraterestre s-a deschis luni la Institutul de astronomie aplicata din Sankt Petersburg, pentru a sintetiza rezultatele a celor peste 50 de ani de cercetari de forme de viata extraterestra.

ar trebui să facem un pariu (Luni, 27 iunie 2011, 18:46)

Trabucodonosor [utilizator]

Rusul care va găsi primul civilizaţiile extraterestre nu va fi nimeni altul decât putin, acest ceac noris în variantă mujică.
    corect (Luni, 27 iunie 2011, 19:33)

ady [anonim]

era -astronomii rusi de origine germana...idem si pt americani
    si eu :)) (Luni, 27 iunie 2011, 20:05)

Straistaru Eugen [utilizator]

Sper sa descoper Rusia in urmatorii 20ani :))

P.S: O gluma proasta, stiu....chiar vreau sa o descoper intr-un viitor, poate un transiberian :)
    au (Luni, 27 iunie 2011, 21:58)

au [anonim]

au sanse. totul depinde de cantitatea de votca.
    lege fundamentala (Luni, 27 iunie 2011, 22:40)

mahabaratan [utilizator]

e si aceia care spune ca tot omu` se trage din maimuta in afara de rus care a evoluat din porc? (e dura>>nu m am putut abtine>>>sry)
    REGRET (Luni, 27 iunie 2011, 23:12)

pointless man [utilizator]

dar nu au ce sa descopere fiindca extraterstrii sint EI. Vezi cartea ALIEN WARS - Agresiunile Uniunii Sovietice impotriva lumii 1919-1989 de General Oleg Sarin si Colonel Lev Dvoretsky.