UPDATE Greva generala in Grecia: Mii de atenieni protesteaza in fata Parlamentului, ciocniri cu fortele de ordine

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 15 iunie 2011, 13:37 Actualitate | Internaţional


Mii de greci au invadat miercuri strazile din Atena in speranta ca vor reusi sa impiedice votarea in Parlament a unui nou plan de austeritate necesar pentru obtinerea unui ajutor financiar international pentru Grecia, tara care se afla din nou in pragul falimentului, relateaza AFP.

Inarmata cu trompete, cratite si fluiere, multimea s-a masat in jurul unui impresionant dispozitiv politienesc care inconjoara strazile din jurul Parlamentului, in momentul in care functionarea administratiei, a transportului si a comertului este incetinita de o greva generala declansata de sindicate.

Potrivit politiei, peste 20.000 de oameni se aflau pe strazile din Atena la miezul zilei.

"Indignatii" greci, miscare de protest populara lansata in 25 mai in inima Atenei, dar si grupari de stanga sau dreapta nationalista se aduna in incercarea de a forma un lant uman in jurul parlamentului protejat de fortele de politie.

Miercuri incepe examinarea proiectului de lege care prevede un nou val de austeritate pana in 2015. La Bruxelles, creditorii nu reusesc sa ajunga la un acord asupra manierei in care poate fi ajutata aceasta tara, amenintata de incetare de plati, potrivit agentiilor internationale de rating.

Dupa un prim val de austeritate, in 2010, la presiunea in crestere a pietelor, care interzic accesul al refinantare, si al creditorilor (UE si FMI), guvernul socialist a decis sa continue planul de austeritate, tintind economii de 28,4 miliarde de euro pana in 2015 si privatizari masive.

Potrivit guvernului, votul Parlamentului pentru planul bugetar este o conditie pentru acordarea celei de-a cincea transe din imprumutul de 110 miliarde de euro acordat in 2010 de UE si FMI.

In strada, manifestantii nu mai vor sa auda de planuri de austeritate si nici de clasa politica.

Piata Syntagma era incarcata de drapele grecesti si spaniole, precum si de banderole pe care scrie "No pasaran" ("Nu vor trece", in spaniola) si "Rezistati".

"Nu este doar o problema economica, este si o problema de morala si de politica", spune o angajata a unei banci.

Mai multe ciocniri au avut loc intre politisti si manifestanti, in special cu un grup care bloca o mica strada ce duce la Parlament si la palatul Maximou, resedinta premierului Georges Papandreou. Acestia au fost in cele din urma respinsi de fortele de ordine.

Mai multi protestatari striga "Hotii" de fiecare data cand o masina guvernamentala trece prin zona.

UPDATE Mai multe ciocniri au avut loc intre un grup de aproape 200 de tineri si fortele de ordine, sapte persoane fiind ranite.

Politia a recurs la gaze lacrimogene pentru a dispersa grupul de tineri, care au aruncat cu cocktailuri Molotov, pietre si alte proiectile asupra unui cordon de politisti care se afla in fata parlamentului.

Ciocnirile tinerilor cu fortele de ordine au continuat aproape o ora pe strazile din jurul parlamentului, in timp ce "Indignatii", care si-ai instalat de trei saptamani corturile in piata Syntagma, cereau manifestantilor sa protesteze pasnic.

In jurul orei 13,00 GMT, numerosi manifestanti paraseau piata, invadata de fumigene si gaze lacrimogene.

Potrivit politiei, peste 20.000 de persoane au manifestat in Atena, dar presa greceasca vorbeste de peste 40.000 de oameni.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2482 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    Ultima soluție, (Miercuri, 15 iunie 2011, 13:53)

    bilbofil [utilizator]

    încă o grevă... În mod clar doar așa se vor rezolva problemele financiare ale grecilor.
  • +7 (13 voturi)    
    Grecia in haos (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:09)

    Vlahia Mica [anonim]

    Cei care sunt in strada erau siguri ca vor iesi la pensie la 53 de ani (asta e varsta medie de iesire la pensie in Grecia !!!) si vor primi pensii occidentale. De unde bani? Nu-i intereseaza, ei nu gandesc si nici nu muncesc indeajuns pt banii aia.
    Politicienii greci le-au dat pomeni electorale si i-au obisnuit cu lenea si evaziunea fiscala.

    E greu, dupa 30 de ani de stat pe banii nemtilor, sa vii acum sa le spui grecilor: ''la munca!''.
    Ideea cretina a sindicatelor, ca de obicei, e ca guvernul 'sa ia de la bogati'!
    Si daca bogatii isi iau banii si pleaca? Si daca UE nu e de acord cu nationalizari ce vor aduce alte zeci de miliarde de pierderi la buget?
    Nu le pasa sindicatelor, ele n-au solutii oricum, doar urlete si slogane imbecile de tip marxist.

    Culmea este ca acesti 'indignati' vor reusi sa provoace si mai multe pierderi in economia si asa muribunda a Greciei, prin blocaje si greve. Se pare ca e vorba de 150-200 milioane euro zilnic ! Bani care vor trebui imprumutati, ca nu-i fac sindicatele cu ciocanul in spatele casei.

    E multa prostie intr-o gloata usor de manipulat si e multa violenta si frustrare care-si cauta doar o tinta facila.

    Grecii si-au autodistrus tara, traind pe datorie absolut iresponsabil.
    Personal, nu voi accepta sfaturi de 'afaceri' de la vreun grec, sunt extrem de obisnuiti, de la ei de acasa, cu tzepe si evaziuni, cu contracte false si promisiuni fara acoperire.
    In schimb voi discuta cu greci, pt a intelege cum de doar 5% dintre ei platesc impozit si cum cred ei ca o astfel de mentalitate e compatibila cu un stat puternic si competitiv..
    • -7 (13 voturi)    
      amice (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:40)

      visio [anonim] i-a raspuns lui Vlahia Mica

      este nebun; in primul rand, grecii si-au reconstruit complet tara dupa razboiul din 1971; complet inseamna de la zero; mai iesi din casa sau intra pe webcam sa vezi cum arata Grecia comparativ cu Romania; in al doilea rand ei exporta energie electrica mai multa decat Romania desi posibilitatile sunt invers proportionale; sa ne amintim ca regimul Iliescu a pensionat indivizi cu varsta medie de 40 ani (armata + civili); sa ne amintim ce a facut regimul Iliescu in Targu Jiu cu minerii; adica i-a invatat lenesi; nu mai vorbi despre greci atata vreme cat tu esti prastie; atata vreme cat ei au salariu minim pe economie de 800 eur iar romanii au undeva la 150 eur, nu mai vorbi de cat de lenesi sunt grecii pentru ca oricum sunt mult mai harnici decat tine; datoria majora a Greciei este detinuta de Bancile elene nicidecum de Germania si Franta asa cum ne "informeaza" media occidentala.
      so, inainte sa spui tampenii informeaza-te temeinic; altfel, esti o alta tzatza de la tara care freac ament ape capu` podului si se lauda vecinelor ce mancare buna a facut ea; dar daca iti place sa te faci de ras...pana la urma fiecare om are placerile lui, nu?
      mai pune-ti doua intrebari:
      1. ce se intampla cu oamenii aceia adunati in piata daca se supara?
      2. crezi ca vor dansa "mersul pinguinului" cum fac romanii?
      so, inainte sa vorbesti de altii, spala-te pe dinti....baba ridicola ce esti...
      • +6 (8 voturi)    
        Pai a zis omul ca grecii n-au facut nimic? (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:09)

        sile [anonim] i-a raspuns lui visio

        A zis doar ca au facut pe datorie. Si datoriile mai trebuie si platite din cand in cand.
        • 0 (0 voturi)    
          nu vreau sa ma intelegi gresit (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:18)

          visio [anonim] i-a raspuns lui sile

          datoria trebuie platita oricum, indiferent ca vorbim de o tara sau de o persoana; eu sunt deranjat de comentarii de genul "grecii s-au invatat lenesi"; sa afirmi o aberatie de genul asta numai de dragul de a posta si de a te lauda prietenilor, mi se pare o dovada de prostie crasa; isi imagineaza cineva ca Grecia nu isi va plati datoria? cine da bani unei tari sau persoane cand stie ca nu si-i mai recupereaza? comentarii de genul "ce jalnici sunt grecii" sau "grecii lenesi" ma enerveaza pentru ca aceeasi indivizi nu trimit comentarii pe adresa parlamentului si Ministerelor Romaniei cu acest gen de aprecieri; de ce ne uitam la altii cand noi suntem prastie? cand noi suntem mult sub cei de care vorbim? cand noi ca tara, am facut automobilul Dacia dupa `89, la fel de prost pana au venit francezii? nu stiu cum numesti tu genul asta de barfa, insa cheama-i pe romani sa faca o vizita in asa-zisul tinut secuiesc, sa vezi cati vor veni; spune-i unui grec despre turci si vezi ce atitudine are; despre ce vorbim aici? despre datoria greciei? despre modul lor de viata? despre salariul lor comparat cu al nostru? in Romania au venit foarte multe Companii multinationale; se vede chestia asta in nivelul de viata al romanului? in buzunarul lui? salariu minim in Republica Moldova este de 100$, adica cat era si la noi pana sa intram un UE; acum romanul are minimum undeva la 170$; ai fost la tavernele grecesti sa vezi curatenie la WC? eu am luat purici la un hotel din Eforie Sud; datoria ca si tara, ca si persoana o face oricine nu are banul lichid pentru un scop anume; cati bani are Romania in SUA si cati bani are Grecia? raportul este de 0/7000miliarde $; de ce? pentru ca ambasadorul Romaniei in SUA a fost, multa vreme, Mircea Geoana; de ce spunem despre altii ca sunt lenesi cand noi nu avem autostrazi? o spunem numai sa ne laudam prietenilor ca am descoperit un loc in care mazgalim ecranul; la cat suntem de saraci, trebuie sa facem mai mult; parerea mea...
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Joi, 16 iunie 2011, 9:37)

            Marcu [anonim] i-a raspuns lui visio

            Desi ti-ai luat multe minusuri, eu sunt de acord cu ideeile tale. Pute pamantul sub noi de indolenta si de jeg, dar suntem mandrii nevoie mare. Ne-am gasit noi, cei mai vrednici si eficienti dintre europeni, sa ii criticam pe greci. :))

            In mod normal te-as indemna sa te exprimi mai decent, insa iti inteleg revolta. Si mie mi se urca sangele la cap cand vad atata mandrie fara acoperire in fapte.
            • 0 (0 voturi)    
              iti multumesc pentru (Joi, 16 iunie 2011, 11:54)

              visio [anonim] i-a raspuns lui Marcu

              intelegere; romanii sunt in stare sa-l critice si pe Dumnezeu pentru chestii SF, atat de infantili sunt; sincer, as putea sa inteleg mandria sau emfaza unei natiuni dezvoltate, tehnologizate; ma intreb cati romani isi platesc taxele, sau diverse servicii, prin internet? cati au telefoane mobile de la 1000 de lei in sus, cand de banii astia iti poti cumpara o "scula" audio destul de buna in casa sau in masina....sincer, Romania este departe rau de era moderna dar aruncam cu pietre...ce vina au pietrele? am vazut deunazi la o emisiune tv, la simona gherghe, o tiganca care venise cu patul de acasa; serios acum, pentru ce platesc abonamentul tv? paturi pot vedea si la targuri de mobila; probabil ca fiecare simte nevoia sa se mai prosteasca dar daca ramanem la faza de prosteala probabil meritam sa platim taxe pe apa de ploaie, sau mai stiu eu ce...
              cum spunea Poetul:
              "Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie..."
              pentru ce sa spui romanului ca mai importanti decat gumarii luati cadou la alegeri, sunt urmatorii 4 ani de guvernare? pentru ce sa ii spui unui oarecare care iese la pensie la 50 ani sa isi deschida o afacere, sa mai castige un ban pe langa pensie si sa mai dea de mancare la niste vecini sau consateni? acel oarecare iti rade in nas si nici nu iti da bon fiscal, in eventualitatea ca isi deschide afacerea.. in schimb ne place sa vedem cati copaci planteaza vecinul si ce masina super are...cred ca daca nemtii ar intra in criza, unii postaci ar sari la gatul lor, fara sa stie ca aceeasi nemti au luat o carca de bani imprumut dupa razboi, sau ca umblau cu seringa in deget de foame; de asemenea, nu conteaza ca nemtii au platit si pagube de razboi, sau diferite alte daune...cum spune proverbul: "atentie la scobitoare ca de barna nu ma lovesc"
              in final, romanii nu inteleg ca vine sora foamei din anii inceputului de secol; romanii sunt la balci iar balciul este viata lor; nu au responsabilitatea viitorului si a traiului mai bun...ar putea manca si tarate, nu?
      • +2 (2 voturi)    
        Cind ai fost ultima data in Gretzia , mei (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:36)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui visio

        Mai viso

        Cind ai fost ultima data in Gretzia mei sa vezi ce peisaje "mirifice" cu grecii dormind toata ziua, mei, cu tzepari la fiecare butic , fara chitante , fara facturi, la negru , taxe autostrada la greu - in 1500 km platesti 80 Euro , la benzinarii am cerut chitanta pt alimentarea cu motorina si am primit injuraturi.... etc
        Au reconstruit toata tara ?.E o gluma proasta.Daca Grecii si-au reconstruit toata tara atunci nemtii oare ce au facut ??

        Grecii nu lucreaza in schimb ei se odihnesc , si-au adus "sclavi" pe plantatie din RO , BG , Albania la cules de citrice .. etc
        Ziua somn , seara pe terasa la tsirtakis.Pai se respecta
        Sint curios acum cu grevele lor pe ce turisti vor mai tzepui!!!!

        Eu asa atmosfera antilucru si de vacanta ca si la greci n-am vazut nicaieri in Europa .
        Asa ca le doresc sa ia sapa si la lucru .Daca n-au sapa un tirnacop
        Oare turcii cum pot lucra pe caldura la drumuri , agricultura ... etc ?.Grecul NU ca oboseste !!!!
        • 0 (0 voturi)    
          cateva idei (Joi, 16 iunie 2011, 3:14)

          visio [anonim] i-a raspuns lui ogi

          1. nu compara grecii cu nemtii, tot asa cum nu poti compara romanii cu nemtii;
          2. apropo de sclavi, crezi ca tari precum Spania sau Italia, Germania, platesc regeste muncitorul roman? il platesc regeste comparativ cu ce ar lua aici, insa acolo ia un nimic;
          3. daca iti plac fructele, legumele, etc cu steroizi ale turcilor....enjoy...
          4. am vazut la greci teren arat pana in buza santului, spre deosebire de campiile Dobrogei unde nu mai sunt nici macar instalatiile de irigatii;
          5. despre chitante, etc..sincer...astea sunt discutii de tv, iar subiectul l-ai luat de la tv.
          eu personal nu sunt interesat de aceste bonuri in conditiile in care nu le pot deconta...
          • +1 (1 vot)    
            asta cu chitantele.. (Joi, 16 iunie 2011, 10:39)

            hash [anonim] i-a raspuns lui visio

            nu sunt de la tv, cel putin eu le-am trait pe viu, pot sa confirm. trebuie sa ceri bon, regula e sa nu-ti dea.
            • +1 (1 vot)    
              niste hoti (Joi, 16 iunie 2011, 14:13)

              sarkis [anonim] i-a raspuns lui hash

              si eu m-am certat cu ei pt bon, ca nu vroiau sa imi dea, ba ca s-a stricat casa de marcat, unii nici nu aveau ( shell si bp ), asa evaziune fiscala mai rar
      • +3 (3 voturi)    
        Hellas (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:40)

        Elen [anonim] i-a raspuns lui visio

        Inainte de a arunca cu invective controleaza-ti rationamentele. Datoria este a statului grec, despre ea e vorba, nu-i pasa nimanui de datoriile bancilor grecesti pentru care orice euro imprumutat este acoperit de garantii.. Statul grec are expunere atat externa cat si interna adica s-a imprumutat atat din exterior cat si din interiorul tarii respectiv de la bancile grecesti care, in cazul unui faliment al statului grec se duc se ele la vale.Cum, necum pentru a achita datoriile statului elen fiecare grec (de la al cu barba sura pan'la al cu tata-n gura ) trebuie sa dea cam 14.000 de euro.
        Problema grava este ca salariul minim este de 800 de euro iar muncitorul care ia salariul asta nu produce de banii astia. La fel, pensiile sunt achitate din imprumuturi si nu din contributiile grecilor.
        Ce se poate intampla daca cei din piata se supara? Nimic altceva decat ca duc tara de mal mai repede. Sunt atat de redusi incat nu realizeaza ca orice greva sau scandal public nu face decat sa goneasca turistii. Nu inteleg de ce trebuie sa faca greve exact la inceputul sezonului turistic. Nu cred ca mai exista un alt popor mai autodistructiv.
        Pot sa iti raspund si la cele doua intrebari: 1. Daca se supara cei din piata pot face exact ce vor, sa danseze dansul pinguinului ori nuneasca, sa se bata cu politia, sa incendieze cladiri, etc. Insa orice ar face trebuie sa stie ca banii imprumutati trebuie restituiti. Asta e un principiu universal valabil pe care trebuie sa-l inteleaga si romanasii nostri care si-au ipotecat casele ca sa-si cumpere SUV-uri sau sa petreaca concedii de vis prin Grecia sau aiurea sperand ca salariile le vor greste la infinit cu 25% pe an.
        • 0 (0 voturi)    
          sa presupunem ca (Joi, 16 iunie 2011, 3:24)

          visio [anonim] i-a raspuns lui Elen

          falimentul este o denumire inventata de economisti; sa mai presupunem ca totul este negociabil; sa fim rezonabili can dspunem ca suma de 14000 eur nu este de speriat pentru o tara precum Grecia unde anual vin, in medie, 15 mil de turisti, adica un pic mai mult decat sunt toti grecii; si fiecare turist lasa o medie de 1000 eur; Romania, spre deosebire de Grecia, este vizitata de 2000000 turisti...desi am dubii la aceste statistici facute de madam Udrea;
          spui tu ca pensiile sunt platite pe datorie, etc..sincer, da-mi voie sa am dubii.
          despre demonstratii, mitinguri, etc consider ca sunt refulari a unor indivizi imaturi; exista posibilitatea sa alegi guvernantii iar daca nu o faci cum trebuie devii un copil suparat si spargi geamuri, arunci cu pietre, etc...
          atitudinea in cauza, ca principiu, poate fi apreciata ca si statistica..in rest, politicienii din orice tara tot vor fura, etc...
      • 0 (0 voturi)    
        Ca sa (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:26)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui visio

        iasa din rahat,grecii vor fi nevoiti sa munceasca multi ani deacum in incolo pe mai putin de 150 euro/pe luna.Cand manaci pe datorie,trebuie sa te gandesti si la scadenta .....si nu numai eiAsa ca,vezi cum e cu spalatul pe dinti...sublimule!
        • 0 (0 voturi)    
          informeaza-te inainte de a vorbi (Joi, 16 iunie 2011, 3:30)

          visio [anonim] i-a raspuns lui Jar

          1. pana vor ajunge sa munceasca pe 150 eur, grecii angajeaza forta de munca din Romania pe salarii cuprinse intre 500-1400 eur;
          2. iti repet ce i-am spus si postacului original: important este ce datorie are tara ta, cati turisti aduna, cati bani le ia; pana una alta, agricultura in Romania se face inca la sapa; daca nu ma crezi, poti intreba orice strain care s-a plimbat la picior ori cu auto prin fascinanta Romanie;
          3. exista o pasta de dinti recomandata de Organizatia medicilor din Romania, dar cum nu sunt medic banuiesc ca nu ma crezi, asa-i?
      • 0 (0 voturi)    
        imprumuturi la nivel de tara (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:57)

        Sergiu [anonim] i-a raspuns lui visio

        Hmm, anul trecut UE (adica Germania si Franta ) a virat 110 miliarde de Euro in contul Greciei.
        Anul asta planul de salvare propune o suma si mai mare. Mai spune deci odata cine tine ouale Greciei ca sa nu-i pice de tot? sigur nu "bancile elene".
        Ca sa ajungi in buda in halul asta cum crezi ca se poate ? harnicie, cinste si inteligenta? :)
        • 0 (0 voturi)    
          despre suma ai dreptate (Joi, 16 iunie 2011, 3:42)

          visio [anonim] i-a raspuns lui Sergiu

          despre harnicie, cinste si alte chestii eu iti spun ce am vazut la greci: drumuri perfecte, toalete curate, preturi ca in Mamaia, conditii si posibilitati de negociere mai mari decat in Romania; desigur ca si pe acolo sunt lenesi cum sunt in toata lumea, insa daca erau atat de lenesi cum zici tu, mai aveau incasari din turism de 35 miliarde de eur? Romania ce incasari a avut din turism?
          inainte de a baga degetele in ochii altora, trebuie sa fim siguri ca avem vederea clara; acum un an, Isarescu spunea ca Bancile elene din Romania sunt bine capitalizate; vrei o traducere libera la comentariul lui Isarescu? as putea sa o fac, insa ma abtin pentru ca mi-e rusine de conditia mea de roman in tara mea...
          in incheiere, ce crezi ca facea Romania cu 350 miliarde de eur sau dolari sau yeni japonezi daca ii imprumuta? erau demult in buzunarele alesilor;
          by the way, 350 miliarde este datoria Greciei....oricum, nu este nici pe departe la fel de mare ca a SUA sau Angliei...daca Romania avea 350 miliarde datorie, sigur era vanduta la MP; dar pana atunci, Romania se imprumuta la dobanzi mai mare decat o face Grecia; stii de ce? pentru ca romanii sunt harnici, cinstiti, onesti si le place in mod deosebit OTV....parerea mea...
    • 0 (0 voturi)    
      pe ce planeta propagandistica citesti acestea ? (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:54)

      ha [anonim] i-a raspuns lui Vlahia Mica

      propaganda...
  • +5 (11 voturi)    
    Cireasa de pe tort! (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:41)

    Dani.El [utilizator]

    Mai trebuie unu' care sa se arunce de la balconul Parlamentului urland "Libertate!"
  • +5 (9 voturi)    
    Daca (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:44)

    Jar [anonim]

    inventatorii democratiei nu pricep ce-i cu capitalismul asta,ce pretentii sa avem de la noi..
    • 0 (0 voturi)    
      atitudine (Miercuri, 15 iunie 2011, 23:59)

      maze [anonim] i-a raspuns lui Jar

      Inventatorii democratiei iti arata ca democratie inseamna in primul rand atitudine.
      • 0 (0 voturi)    
        o (Joi, 16 iunie 2011, 1:28)

        o [anonim] i-a raspuns lui maze

        o atitudine care se poate formula sub forma: prost am fost, dar mai bine sparg si rup decat sa am bunul simt sa recunosc.
  • 0 (0 voturi)    
    Grecia va disparea ca tzara (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:35)

    The Winner [anonim]

    Tzara cladita pe nemunca, minciuni, hotzi...Este terminata...NU POTZI FI MILOG PE VIATZA, Grecia, Portugalia, Cipru, Sudul Italiei, Spania, in proportzie de 75%, sunt sub Romania...Economic si mental..
  • 0 (0 voturi)    
    Este numai inceputul (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:59)

    artifici [anonim]

    Ceea ce se intimpla in Grecia, Irlanda si Portugalia este un eveniment istoric in care se scriu noii pagini care vor schimba Europa.
    Indiferent ce parare avem nu putem ignora ca Europa va fi altfel.
    Este numai un inceput al unei noi forme de integrare a economiilor mici din Europa.
    Europa are sansa sa se adapteze schimbarilor din economia mondiala si daca esueaza va dispare de pe harta.
    Miza este existenta Europei nu o tara mica.
  • -1 (1 vot)    
    Problema ... (Joi, 16 iunie 2011, 13:29)

    utug [anonim]

    Problema este mult mai simpla spune Profesorul Greg Philo: Privatise The National Debt ! Propunere facuta cu ocazia acelor mari proteste de strada in Anglia.

    Nu este nevoie de nici un fel de reduceri ale cheltuielilor. Daca cei mai bogati - 10% din populatia Angliei - cedeaza 20% din avere se obtine o suma egala cu datoria publica. [There’s no need to make cuts at all ! The economist Greg Philo published an important article in the Guardian. He highlighted the fact that the personal wealth of the richest 10 percent of the population in Britain is £4,000 billion. A one-off tax of 20 percent on the wealth of this group would raise £800 billion and would wipe off Britain’s debt in one fell swoop]

    No Need For Public Spending Cuts!
    http://www.youtube.com/watch?v=JrjrnrqcWlc&feature=related

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-11311430

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-11311430

    London: half a million march against cuts
    http://unityaotearoa.blogspot.com/2011/03/london-half-million-march-against-cuts.html

    Deficit crisis: let's really be in it together
    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/aug/15/deficit-crisis-tax-the-rich


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by