UPDATE Julian Assange: Suntem supusi unei investigatii agresive din partea americanilor. Extradarea in SUA este din ce in ce mai probabila

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 17 decembrie 2010, 15:27 Actualitate | Internaţional


Fondatorul Wikileaks, Julian Assange, a declarat vineri ca organizatia sa, impreuna cu el, face obiectul unei anchete agresive din partea autoritatilor americane, dupa ce a dat publicitatii circa 250.000 de telegrame diplomatice, relateaza Reuters.

"Riscul de care ne-am temut mereu este extradarea in SUA si asta pare sa fie din ce in ce mai serios si din ce in ce mai probabil," a spus Assange, aflat intr-o casa din apropierea orasului Norwich, de unde nu are voie sa iasa, sub termenii eliberarii conditionate, decat la anumite ore.

Intrebat daca se afla in centrul unei conspiratii americane, Assange a raspuns: "As spune ca este vorba de o ancheta foarte agresiva. S-a pierdut mult prestigiu in cazul unor persoane, iar alte persoane au cariere de realizat alegand dupa cazuri celebre".

Assange a fost eliberat joi pe cautiune, pana la audierile care vor avea loc in ianuarie in cazul cererii de extradare a autoritatilor suedeze. Australianul sustine insa ca acestea nu au oferit pana in prezent nicio dovada in sprijinul acuzatiilor.

"Similar, in Statele Unite, legat de ceea ce pare a fi o ancheta cu un mare juriu secret impotriva mea sau a organizatiei, niciun comentariu nu se face," a precizat Assange.

Assange a fost arestat in urma cu o saptamana in Marea Britanie in baza unui mandat european emis de Suedia. Politia londoneza a afirmat ca impotriva fondatorului Wikileaks exista 4 capete de acuzare - unul referitor la constrangerea victimelor, doua la molestari sexuale si unul de viol, toate comise in august 2010.


Citeste mai multe despre   
















2056 vizualizari

  • -1 (15 voturi)    
    C'est la guerre (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:39)

    XtrO [utilizator]

    Sincer, cam ce credea oare individul asta cu fetisoara aia de copil inocent, ca USA (sau oricare stat supus unor asemenea atacuri), vor sta cu mainile in san si il vor aplauda? Cam ce crede oare unul ca el despre serviciile de informatii (si nu numai...) care au tocmai rolul de a apara statul respectiv de asemenea atacuri ? Daca a calcat pe bataturi China sau Rusia sau Arabia Saudita sau Israelul, etc., astia se vor purta mai cu manusi? La razboi, ca la razboi. Dai dar si primesti.
    • +9 (19 voturi)    
      c'est la friponnerie (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:54)

      NtrO [anonim] i-a raspuns lui XtrO

      Da, hai sa ne bucuram ca suntem inteligenti si ca putem sa ne dam cu parerea, LIBERI.
      Sa vedem pana cand o sa faci. Sau o sa faci intr-un singur sens, pro tot ce inseamna cenzura si smecherii guvernamtale.
      Bravo, esti inteligent!
      individ, fetisoara, razboaie, servicii secrete

      Ar trebui sa va dati cu parerea cand va simtiti LIBERI si neconstransi, cand sunteti convinsi ca lumea asta functioneaza dupa legile pe care le avem.

      Bucurati-va ca va puteti scrie numele aici si da un enter, fara ca cineva sa va traga la raspundere. Pentru ca, intr-o zi, n-o sa mai poti face nimic, coane XtrO.
      O sa vrei sa mergi la defilari (o defilare = 1 prezenta pe internetul corporatist).

      Multumesc pentru ca existati LIBERI!

      toti astia, care judecati ce a facut Assange, ar trebuie SA VA FIE RUSINE!
      pentru ca si voi luati filme de pe trackere! pentru ca nici voua nu va place sa fiti controlati, cenzurati, brainstormati si asa mai departe
      • +1 (9 voturi)    
        corect (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:06)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui NtrO

        ;)
      • -4 (12 voturi)    
        Nu-i plange de mila (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:13)

        sile [anonim] i-a raspuns lui NtrO

        Omu' se smiorcaie sa mai primeasca niste donatii. Daca chiar avea CIA vreo problema cu el, il trimiteau la plimbare alaturi de niste savanti iranieni.
        Dar nuuu, se coace o conspiratie mare in jurul sau, ca, vezi Domane, el e cea mai mare problema pe care o au acum Statele Unite.
      • -1 (11 voturi)    
        Altul... (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:33)

        XtrO [utilizator] i-a raspuns lui NtrO

        Dumneata ai priceput ceva din ce am scris sau bati campii cu voiosia specifica celui care crede ca in lumea asta face ce vrea muschii lui pe principiul libertatii asumate ? Ce nu ai inteles din notiunea de 'servicii secrete' de exemplu ? Cam care crezi ca e rolul acestora ion cadrul unui stat din lumea asta, indiferenta ca e USA sau North Koreea ? Si b: nu am judecat in niciun fel ce a facut individul (sac!) ala, nu e treaba mea, ci doar aminteam asupra consecintelor creeate pentru el insusi in urma actiunilor sale, Greu de priceput ? Duuuhhh... Si c: las-o mai moale cu inteligenta, nu esti dumneata Mafalda sa pui etichete altora.
        • -1 (7 voturi)    
          N-a priceput (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:22)

          IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui XtrO

          Sau chiar daca a priceput se face ca n-a priceput. Ceea ce e cu mult mai grav. Indivizii ca Assange nasc monstri fanatici. Au fost si altii inaintea lui, ambalati altfel, care si-au facut zeci si sute de mii de fani in taoata lumea. Chiar daca erau niste impostori, niste criminali notorii. Assange isi ambaleaza discursul cu lozinci seducatoare pentru anarhisti, antiamericani, socialisti, verzi, pacifisti si chiar islamisti. Chiar daca aparent diferiti, pe acesti zgomotosi nefacatori de nimic si cu discurs latrat si neargumentat Assange ii uneste. Hacktivismul (specific mediului virtual reprezentat de internet) este similar anarhismului (stradal) care bantuie periodic capitalele europene si care se manifesta violent prin distrugeri si chiar pierderi de vieti. Negarea sistemului si statului si eventual slabirea si distrugerea acestuia este atat pentru unii dar in aceeasi masura si pentru ceilalti obiectivul principal. Pe scurt totul suna cam asa... "Dupa noi potopul!"
          Assange este doar un anarhist socialist (o struto-camila) cu staif care se manifesta intr-un mod cu mult mai pervers si ale carui actiuni sunt cu mult mai periculoase decat ale celor pentru care strada reprezinta exclusiv campul lor de lupta. Assange are o agenda politica si nu are nimic in comun cu jurnalismul. Mai mult, asociindu-se acestuia, il compromite.
      • +2 (10 voturi)    
        hmmm (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:00)

        ampersand [anonim] i-a raspuns lui NtrO

        Nu ştiu ce-a zis greşit XtrO, dar cert e că-nainte de-a te juca cu focul trebuie să anticipezi că te-ai putea frige sau sări în aer. Mă-ndoiesc că ar exista vreun stat în lume care, dac-ar fi fost în situaţia SUA, l-ar fi pupat pe assange pe frunte şi l-ar fi făcut cetăţean de onoare în grad de cavaler.

        Era un banc în anii 80:
        Iţic, din SUA, îi scrie lui Ştrul, în România:
        - Bă, Iţic, nu fi prost, hai aici, în America, e libertate, poţi să-l înjuri cât vrei pe preşedintele Statelor Unite şi nu-ţi face nimeni nimic.

        La care Ştrul îi răspunde:
        - N-am de ce să vin acolo pentru-atâta lucru, şi-aici în România e libertate, pot să-l înjur cât vreau pe preşedintele Statelor Unite şi nu-mi face nimeni nimic.
        • -1 (7 voturi)    
          Actiuni si consecinte (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:28)

          XtrO [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          Da, domnule, exact asta era ideea. Orice actiune atrage consecinte. Romanii au chiar o vorba: 'Cum iti asterni, asa dormi'. Nu cred ca e greu de priceput ca de exemplu teoria string-urilor din mecanica cuantica, totul e sa deschizi ochii cand iti pui ceva in gand si sa prevezi consecintele. De altfel, tocmi titlul articolului spune asta: 'Julian Assange: Suntem supusi unei investigatii agresive din partea americanilor.' Oare la ce se astepta la altceva ? Dar te pui cu activistii, mai ales astia autohtoni, indiferent de ce fel ? Anarhie sa fie, asa le place ! Si daca le spui extremisti sar de turul pantalonilor ca muscati de streche.
          • -1 (7 voturi)    
            I'm Wiki Bored!!! (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:09)

            George [anonim] i-a raspuns lui XtrO

            Pai cam asta a facut si "amicul" NtrO. S-a simtit cu anarhismul pe caciula de socialist si te-a infierat cu manie proletara pentru ca ai avut tupeul sa atragi atentia ca "eroul" Assange
            (in fapt un impostor manevrat de forte bine cunoscute serviciilor secrete) si-a asumat in mod constient (ori nu?) consecintele actiunilor sale. America n-avea cum sa-l ia in brate si sa-l pupe. Si nici o alta tara n-ar fi facut asta. Nici macar Rusia lui Putin, cel care a descoperit brusc ca in occident nu este democratie doar pentru ca Assange a fost arestat (dealtfel toate procedurile legate de arestarea "eroului" fiind perfect legale). Este limpede ca fanii isterizati ai australianului impostor nu iau in calcul nici macar pentru o clipa faptul ca actiunile idolului lor nu vor avea nici un rezultat pozitiv asupra societatii asa cum vor sa sune lozincile liderului Wikileaks. Anarhie sa fie. Guvernele vor avea mereu ceva de ascuns in masura in care fiecare dintre noi vom avea ceva de ascuns. Asa cum eu pretind guvernului meu sa nu-mi incalce dreptul la confidentialitate si intimitate dar si dreptul la libera mea exprimare asa si eu, la randul meu, inteleg si respect faptul ca guvernul are secrete care imi ofera protectie mai mult sau mai putin. Pe lumea asta traiesc si scelerati gata sa ucida. Scelerati oricand doritori sa afle secrete care le folosesc scopurilor lor criminale. Dreptul la informatie este limitat de legi si asa este si bine. Nu orice informatie este de interes public. Sa fim bine intelesi. De exemplu faptul ca Wikileaks publica cu putina vreme in urma o lista completa a obiectivelor geostrategice ale Americii (dar nu numai ale acestei tari) nu mi-a confirmat decat ca aceasta organizatie nu este una onorabila si bine intentionata asa cum fals se prezinta a fi. Assange este si ipocrit si fatarnic. Iar tactica de autovictimizare pe care-o foloseste nu-i va folosi deloc. Individul nu realizeaza inca faptul ca multi dintre noi si-au cam dat seama ce hram poarta.
      • -3 (7 voturi)    
        Nu sunt de acord. (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:16)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui NtrO

        Ca unii sa intre cu bocancii murdari in viata mea.Daca statul o face uneori,are o scuza.O face si in interesul meu,pentru a ma proteja de eventuali descreierati care cred ca au dreptul sa vorbeasca si sa actioneze in numele meu.O persoana independenta care-si baga nasul in treburile altuia este,a fost si va fi privita intodeauna cu suspiciune.De ce o intereseaza atat de mult ?Intrebarea aceasta ma obliga sa fiu suspicios si sa studiez temeinic cine este,ce vrea si cu ce drept pune in primplanul vietii publice informatii care nu sunt destinate acestui scop.Daca nu mai stim sa respectam niste legi,vom trai intr-o societate care nu-i va placea nimanui,inclusiv "eroului" Assange.
  • +4 (10 voturi)    
    nu ati inteles nimic (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:22)

    hmmm [anonim]

    Pentru ca va preocupa prea tare conspiratii si CIA, chiria si intretinerea, benzina sau telefonul mobil.
    Bottom line here:
    NU CONTEAZA PENTRU CINE LUCREAZA "ALA".

    Conteaza cum se iau masurile cu pricina. DE CE nu l-au acuzat? Trebuie sa apara prezervative in discutie ca sa-i emita un mandat?

    Daca erai TU?!
    Nu pentru secrete de stat sau chestii la nivel inalt. Ci pentru ca ai injurat pe stadion! Pana la urma, ai incalcat legea, intr-un fel. Omul este jurnalist. Nu are cum sa fie acuzat decat daca se inventeaza ceva. Asa cum se inventeaza razboaie pe motiv de PACE IN LUME.
    Si datorita, nu din cauza lui, ai aflat cum trateaza Statele Unite tarile "colaboratoare". Ce, nu stiai? Statele Unite declara ca sunt purtatori ai pacii. Ca ne apara pe noi toti.
    Cred ca discutii despre asta ar trebui trimise la "think outside the box". Parerile pot fi pro si contra. Dar, atata vreme cat nu exista o acuzatie, omul este nevinovat. Dar cand se inventeaza sexul neprotejat, in conditiile in care nu ar trebui sa fie o problema, atunci, DA, aveti o problema.
    DE PERCEPTIE.
  • +2 (6 voturi)    
    sunt prost gramada (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:13)

    MirceaA [utilizator]

    stiam ca este acuzat in Suedia de sex fara prezervativ. Aud acum ca va fi extradat in SUA, care insa nu-l cauta pentru nimic (oficial). El fiind australian, de ce sa fie extradat in SUA, daca n-a facut nimic pe teritoriul SUA? Luminati-ma si pe mine!
    • +3 (3 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 11:52)

      ampersand [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Aşa e, oficial SUA nu l-a acuzat, n-are vreun proces p-acolo - cel puţin, aşa ştiu şi eu. Doar că assange aşa a declarat, cel puţin conform citatului din articol: "Riscul de care ne-am temut mereu este extradarea in SUA si asta pare sa fie din ce in ce mai serios si din ce in ce mai probabil"

      Aşa cum se comportă, aminteşte de bancul ăla cu nea Nicu semiilegalist - el se ascundea deşi nu-l căuta nimeni :D
  • -2 (8 voturi)    
    Ceva nu e deloc in regula cu Assange (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:30)

    Costi [anonim]

    Ce"Riscul de care ne-am temut mereu este extradarea in SUA si asta pare sa fie din ce in ce mai serios si din ce in ce mai probabil." Pai de ce tovarase Assange? Daca esti atat de curajos si n-ai nimic de ascuns (apropo de transparenta pe care o to invoci in lozincile pe care le tipi isteric intruna) treci la lupta in justitie ca un barbat adevarat ce te pretinzi. De ce fugi si te ascunzi ca un las tovarase Assange? Faptul ca mai bine de o luna te-ai ascuns ca un las si ca acum incerci sa te victimizezi e doar un semn ca ceva pute rau in legatura cu persoana ta tovarase Assange.

    P.S. Apropo de Assange... Parca-l aud pe Vantu care, strans cu usa de justitie, se victimizeaza strident acuzand malversatiuni politice si comploturi ce se tes impotriva lui de la Cotroceni. Assange foloseste aceeasi tactica.
    • -2 (4 voturi)    
      tare (Vineri, 17 decembrie 2010, 23:14)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Costi

      prietene ... ceea ce faci tu se numeste in termeni propagandistici ad hominem/ad misercordiam sau reductio at hitlerum. (pentru detalii mai poti accesa inca liber internetul).

      tu nu intelegi ca doar mesajul lui conteaza?
  • -2 (2 voturi)    
    It is grotesque, what is going on. ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 23:02)

    anonim [anonim]

    http://www.pressgazette.co.uk

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1338468/WikiLeaks-Julian-Assange-granted-bail-Swedish-appeal-decision.html#ixzz18FMYWSJ7

    http://zcommunications.org/festival-of-dangerous-ideas-by-tariq-ali
  • -1 (1 vot)    
    Joe Biden: damage ! (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 8:17)

    *-* [anonim]

    WikiLeaks has ‘done damage,’ says Biden
    In an exclusive interview airing Sunday on “Meet the Press,” the vice president tells NBC’s David Gregory that the release of diplomatic cables has “made it more difficult for us to conduct our business with our allies and our friends.”


    http://www.bing.com/videos/watch/video/wikileaks-has-done-damage-says-biden/6ntsodp
    http://www.bing.com/videos/watch/video/secretary-clinton-wikileaks-threatens-national-security/6bscbzj
    http://www.bing.com/videos/watch/video/panel-debates-secrecy-wikileaks/6dh96ug
    http://www.bing.com/videos/watch/video/is-suspect-in-wikileaks-case-being-mistreated/6a1vagq
  • -2 (2 voturi)    
    Daca ... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 9:30)

    utug [anonim]

    "Daca WikiLeaks ar fi existat in 2003 cand G. W. Bush punea la cale razboiul din Irak, America nu ar mai fi fost in situatia oribila de acum cand ostasii nostri poarta razboi in 3 tari cu pretul platit in morti, raniti si dolari" [ If WikiLeaks had existed in 2003 when George W. Bush was ginning up the war in Iraq, America might not be in the horrendous situation it is today, with our troops fighting in three countries (counting Pakistan) and the consequent cost in blood and dollars.

    Why I Am Donating $50,000 to WikiLeaks' Defense Fund - Larry Flynt Publisher of Hustler magazine and free speech advocate
    http://www.huffingtonpost.com/larry-flynt/why-i-am-donating-50000-t_b_798159.html
    • -1 (1 vot)    
      !!! ... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:17)

      *-* [anonim] i-a raspuns lui utug

      http://www.bing.com/videos/watch/video/on-the-run-wikileaks-assange-speaks-out/6y9vowg
      • -2 (2 voturi)    
        Ce poti ca sa spui ? (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 18:06)

        utug [anonim] i-a raspuns lui *-*

        Cu privire la Julian Assange opiniile sunt foarte impartite nu numai pe Hotnews :

        Dl Ron Paul parlamentar american:
        "Killing The Messenger For Bad News" ?
        http://www.youtube.com/watch?v=GDp1izlMQT0&feature=player_embedded

        Dna Hillary Diane Rodham Clinton:
        http://www.bing.com/videos/watch/video/secretary-clinton-wikileaks-threatens-national-security/6bscbzj

        Altii:
        http://www.bing.com/videos/watch/video/wikileaks-fallout/69efnld
  • 0 (0 voturi)    
    Va rog ! (Duminică, 19 decembrie 2010, 12:22)

    *-* [anonim]

    Hi !
    Voi cu voturi minus date lui utug si mie.
    Sunt voturi pentru noi sau pentru ce spune Ron Paul ? Dna Hillary ? V-as ruga sa explicati votul (Pentru cazul ca aveti probleme cu English Audio, am anexat si un link cu Transcript). Multumesc.

    AUDIO;
    http://www.youtube.com/watch?v=GDp1izlMQT0&feature=player_embedded#!
    __________________________
    VIDEO + TRANSCRIPT;
    http://www.marijuana.com/current-events/157323-biggest-military-leak-history-wikileaks-releases-390-000-iraq-war-documents-5.html


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version