UPDATE Franta: Copiii luati ostatici de un tanar de 17 ani intr-o gradinita au fost eliberati nevatamati

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Luni, 13 decembrie 2010, 11:52 Actualitate | Internaţional


Un barbat inarmat a luat 15 copii ostatici intr-o gradinita din Besancon, in estul Frantei, a anuntat o sursa din politie, citata de Reuters.

France Info spune ca atacatorul are in jur de 17 ani si pare instabil psihic. Initial, tanarul luase 20 de copii ostatici, dar cinci dintre ei au fost eliberati.

Luni dimineata, "un tanar a profitat de ora de deschidere a unei gradinite din cartierul Planoise, in Besançon, pentru a patrunde in cladire. Din acel moment, el tine ostatici copiii dintr-o clasa si pe educatoarea lor", a precizat prefectura, pentru Figaro.fr.

Primarul din Besançon, Jean-Louis Fousseret, spune ca "nu sunt mai mult de cinci sau sase copii ostatici, in conditiile in care 14 au fost eliberati". Primarul a adaugat ca atacatorul are 17 ani, se afla in evidenta serviciilor medicale si a intrat in gradinitia "inarmat cu una sau cu doua sabii".

Pentru moment, nu se cunosc motivele care l-au determinat pe tanar sa recurga la acest gest, dar barbatul discuta cu negociatorii politiei.

Toate celelalte clase au fost evacuate.

UPDATE Totii copii au fost eliberati nevatamati, dupa circa patru ore.


Citeste mai multe despre   
















2048 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    Valeu, nu o fi musulman teroristu', ia vedeti! (Luni, 13 decembrie 2010, 12:36)

    mil [anonim]

    Poate ati inteles ironia...poate ca nu!

    De aia va explic, un terorist e un terorist...daca baiatu' aste e botezat crestin...nu are absolut nicio relevanta.
    • 0 (6 voturi)    
      Daca omoara in numele lui allah, atunci e terorist (Luni, 13 decembrie 2010, 13:30)

      Un terorist e psihopat, un psihopat nu e terorist [anonim] i-a raspuns lui mil

      Daca omoara pt ca e un dement, un dezechilibrat, atunci e doar inca un caz de studiat la psihiatrie.
      Nu conteaza cum si de cine e botezat, conteaza de ce si pe cine omoara.

      Daca omoara civili in mod intentionat, in numele unui „profet” atunci e un terorist.

      Asta e difierenta fundamantala intre teroristi si alti ucigasi, primii (cei islamici sunt exemplul tipic) masacreaza in numele credintei lor, asa cum faceau unii europeni acum vreo 600 de ani. cam asta e si retardul de dezvoltare sociala intre inapoiatii din tarile musulmane si europeni.
      • +7 (9 voturi)    
        Nu tocmai (Luni, 13 decembrie 2010, 13:47)

        Doc [anonim] i-a raspuns lui Un terorist e psihopat, un psihopat nu e terorist

        Terorismul e o forma de razboi ce cauta sa instaureze teroarea in randul populatiei (ca de aceea se numeste TERORISM).

        Teroristi pot fi motivati de orice, nu neaparat de religie (exemlu: IRA nu e motivata de religie).

        Terorismul nu apare neaparat datorita unei "retardari" sociale. E doar o forma de razboi asimetric folosita de cei ce nu au capabilitatile de purta un razboi clasic.

        Asa, ca o mica observatie...
      • +3 (3 voturi)    
        Of, of (Luni, 13 decembrie 2010, 14:41)

        a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui Un terorist e psihopat, un psihopat nu e terorist

        IRA, ETA si chiar mafia siciliana nu sunt teroristi deoarece nu striga Alah Akbar atunci cand omoara nevinovati.

        Desi scopul lor este sa terorizeze nevinovatii pentru a-si atinge telul final, separatie pentru primele doua organizatii si bani de protectie in cazul ultimei.

        Ai dreptate, nici nu mai exista terorism de vreo 600 de ani in europa.
      • +4 (4 voturi)    
        Daca omoara pentru ca asa ii spune Doamne Doamne ? (Luni, 13 decembrie 2010, 15:58)

        keyboard [utilizator] i-a raspuns lui Un terorist e psihopat, un psihopat nu e terorist

        Ce te faci cu aia care omoara medici care fac avorturi,pentru ca asa le-a zis la ureche Doamne Doamne, aia nu sunt teroristi crestini? In SUA au fost o gramada de cazuri,inclusiv de clinici aruncate in aer!
      • 0 (0 voturi)    
        masacreaza "in numele" rudelor lor ucise... (Luni, 13 decembrie 2010, 20:13)

        ... [anonim] i-a raspuns lui Un terorist e psihopat, un psihopat nu e terorist

        cam asta este adevarul sumbru.

        dar noua ne convine sa credem intr-o religie nebuna care-i face pe oameni sa ucida in numele sau si in absenta oricaror complicatii ale unui "razboi civilizator". ne este mai comod sa acceptam o asemenea contradictie in termeni decat sa luam atitudine impotriva barbariei razboiului.
        razboiul naste violenta, disperare, saracie, extremism. suntem "civilizati" si pretindem chiar ca avem o oarecare intelegere a societatii. si totusi ne permitem orbiri atat de criminale...

        btw, cine ucide - ucide "pentru ca", nu "in numele"...
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Luni, 13 decembrie 2010, 12:52)

    dragonfly [utilizator]

    sa speram ca nu e tigan ca altfel iar iese show
  • +3 (7 voturi)    
    Si daca omoara pe cineva? (Luni, 13 decembrie 2010, 12:54)

    BEDE [anonim]

    Daca un asemenea nebun omoara o persoana care a avut doar nesansa de a se afla acolo, atunci ce se face cu el? Cred ca pt asemenea caz ar trebui sa existe si sa se aplice pedeapsa cu moartea. Daca ar exista si s-ar aplica pedeapsa cui moartea, poate ca unii s-ar abtine de la asemenea atacuri.
    Pana cand oare va fi politic corect sa asigure dreptul la viata al ucigasilor? In felul asta este impovarata societatea cu plata pt detentia lor, iar ei au ceva sanse sa mai comita si alte crime.
    • -6 (8 voturi)    
      moarte (Luni, 13 decembrie 2010, 13:10)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      si daca TU sau (doamne-fereste) copilul TAU inebuneste si face asa ceva e ok sa fii (fie) omorat ? sau cand e vorba de altii e ok, dar cand legi drastice ne privesc cerem o a 2-a sansa si circumstante atenuante ?
      • 0 (0 voturi)    
        M-ar durea, dar asta e! (Marţi, 14 decembrie 2010, 8:37)

        BEDE [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Daca copilul meu ar ajunge sa comita o crima cu premeditare, m-ar durea foarte rau, dar cu toata durerea, as prefera sa fie pedepsit cu moartea, decat sa traiasca si poate sa mai comita si alte crime.
        Cu privire la acest nebun nu ziceam neaparat ca ar trebui omorat, ci doar ca, daca ar exista pedeapsa cu moartea si ar fi aplicata doar in cazuri deosebite, poate ca unii s-ar mai abtine de la a comite crime. Nu sunt de acord cu modul in care in China pedeapsa cu moartea este aplicata pt o delapidare, dar sunt cazuri grave in care in USA se aplica in mod just pedeapsa cu moartea - numai ca, din pacate, se cheltuieste mult prea mult cu apelurile pentru un dezaxat care a gasit ca e bine sa omoare o familie intreaga numai de placere...
    • +3 (5 voturi)    
      De acord cu tine (Luni, 13 decembrie 2010, 13:29)

      adydac [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Sunt perfect de acord cu tine....statul cheltuie intr-o luna sume uriase cu un detinut(3-400EUR) in timp ce pentru copii nu se mai gasesc bani nici macar pentru alocatii. Sunt profesori sau medici care castiga mai putin decat cheltuie statul cu un detinut...rusinos :(
  • -1 (5 voturi)    
    Crestini nenorociti (Luni, 13 decembrie 2010, 13:01)

    keyboard [utilizator]

    SI mai vorbesc de altii! Pun pariu ca o sa spuna ca i-a spus Doamne Doamne la ureche sa ia ostatici copii,cum au mai zis si altii care si-au omorat copii tot de aia! La Tanacu cu voi!
    • +1 (5 voturi)    
      defect (Luni, 13 decembrie 2010, 14:12)

      qurious [anonim] i-a raspuns lui keyboard

      auzi, tu cu cine faci banking?
      relax bro, altfel intri in fibrilatii si iti iei toporisca si intri in prima biserica sa pedepsesti crestinii...nu e cazul, crede-ma (ce paradoxal suna...sa-i ceri unui ateu sa te creada :))))
      • +1 (3 voturi)    
        DEFECTUOS (Luni, 13 decembrie 2010, 15:56)

        keyboard [utilizator] i-a raspuns lui qurious

        Eu fac banking cu cine vreau, tu faci plecaciuni in fata camatarilor care iti iau casa! Si nu mai fa pe desteptul, ca adevarul doare! N-ai contestat deloc ce am spus eu, pentru ca nici n-ai avea ce, e adevarat!
  • +2 (2 voturi)    
    Nebunul (Luni, 13 decembrie 2010, 13:31)

    Gheorghe [anonim]

    Asta o fi avut viza Shenghen ?
  • +6 (8 voturi)    
    locuiesc in Besancon... (Luni, 13 decembrie 2010, 14:15)

    alex [anonim]

    si intr-o perioada am avut copilul la o alta scoala din acelasi cartier. Este vorba de un cartier reputat pentru problemele de somaj, trafic si altele. De exemplu scoala copilului meu a fost sparta in repetate randuri, inclusiv o tentativa de incendiere. Cadrele didactice au trebuit sa protesteze impotriva lipsei de securitate.

    Recunosc ca ne-a socat stirea, televiziunile au bubuit, deja ne-au sunat persianele apropiate. Oricum, epilogul este unul fericit, copii au fost eliberati. Individul era un "baiat de cartier" cu probleme psihice, depresiv, care din fericiere nu s-a comportat violent cu copiii.

    In rest, pentru comentatorii de mai sus: terminati-o cu radicalismele!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version