UPDATE Si site-ul Visa a fost atacat de hackeri in scandalul Wikileaks / Contul de Twitter al hackerilor a fost suspendat

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Joi, 9 decembrie 2010, 0:22 Actualitate | Internaţional


Anuntul hackerilor
Foto: pandalabs.pandasecurity.com
Site-ul Visa (www.visa.com) a fost atacat miercuri de o grupare de hackeri aflati in aparenta legatura cu Wikileaks, transmite Guardian. Site-ul a devenit inaccesibil la aceasta ora, gruparea Operation Payback, afiliata grupului de hackeri Anonymous, fiind cea care coordoneaza atacul. Operation Payback si-a revendicat atacul printr-un mesaj postat pe Twitter.

UPDATE 2: Site-urile Visa si Mastercard sint din nou online, dupa ce fiecare a fost atacat in cursul zilei de miercuri

UPDATE Contul de Twitter al gruparii Operation Payback a fost suspendat. Visa.com ramane inaccesibil, in timp ce operatiunile de pe Mastercard.com sunt inca lente.

Site-ul companiei Mastercard (www.mastercard.com)  a devenit nefunctional marti, dupa ce atacul asupra sa a fost revendicat pe Twitter de userul @Anon_Operation. Acesta sustine ca atacul reprezinta razbunarea pentru decizia MasterCard de a inceta sa opereze platile in contul Wikileaks.

Intr-un comunicat remis HotNews.ro, compania a afirmat: "capacitatea posesorilor de carduri de a efectua tranzacţii în siguranţă nu e afectata".

Gruparea isi atribuie si atacul asupra site-ului bancii elvetiene PostFinance, care i-a taiat accesul la propriul cont lui Julian Assange, fondatorul Wikileaks.

The Guardian - unul dintre ziarele care au primit de la Wikileaks toate telegramele diplomatiei americane - anunta ca grupul de hackeri Anonymous are ca tinta platforma de plati online Paypal si retailer-ul online Amazon, ambele incetind sa presteze servicii pentru Wikileaks dupa izbucnirea scandalului Cablegate.

O telegrama secreta publicata de The Guardian arata ca diplomatii americani au facut lobby in Rusia pentru ca Visa si Mastercard sa nu fie afectate de noua legislatie in domeniul serviciilor de plati.

In cursul dupa-amiezii de miercuri, MasterCard a remis HotNews.ro urmatorul comunicat:

"MasterCard se confruntă cu un trafic intens pe site-ul companiei, MasterCard.com, dar acesta poate fi accesat în continuare. În prezent, facem eforturi pentru a normaliza viteza de accesare.

Acest lucru nu afectează in nici un fel capacitatea posesorilor de carduri de a efectua tranzacţii în siguranţă".
 


Vicepresedintele PayPal a declarat miercuri ca firma sa a suspendat contul Wikileaks ca urmare a unei scrisori primite de la Departamentul american de Stat, informeaza Guardian. Osama Bedier, prezent la Paris la conferinta Le Web, a fost fluierat de majoritatea celor din audienta dupa ce a afirmat ca guvernul SUA a cerut PayPal sa restrictioneze permanent contul folosit de organizatia Wikileaks pentru strangeri de fonduri.

Intrebat de ce PayPal a blocat contul Wikileaks la 4 decembrie, Bedier a raspuns: "Departamentul de Stat ne-a comunicat ca acestea erau activitati ilegale. A fost un lucru direct".

Guardian scrie ca Bedier a admis practic ca PayPal s-a conformat solicitarii autoritatilor americane si ca firma sa se supune regulamentelor din tarile unde activeaza "pentru a ne proteja brandul".

Comentand atacul de miercuri impotriva site-ului MasterCard.com, Bedier a respins ideea ca PayPal se teme de represalii: "Unul din semnele ca esti o companie de succes este acela ca hackeri incep sa te atace. Acest caz nu e cu nimic diferit".

Site-ul TechCrunch precizeaza ca Bedier a explicat ulterior ca Departamentul de Stat nu a vorbit "direct" cu cei de la PayPal, iar scrisoarea ar fi fost trimisa celor de la Wikileaks.

Alte atacuri ale grupului Anonymous

Grupul de activisti Anonymous este autorul protestului cibernetic desfasurat in septembrie 2010 impotriva Recording Industry Association of America (RIAA) si Motion Picture Association of America (MPAA), ca raspuns la actiunile acestor institutii de a proteja drepturile de distributie si proprietate intelectuala, actiuni desfasurate impotriva retelelor de partajare fisiere. La acel moment, aceste institutii au contractat o companie indiana de software pentru a lansa atacuri impotriva retelei «Pirate Bay», fortand-o sa isi reduca activitatea.

Protestul a constat in lansarea de apeluri catre comunitatea acelei retele de a trimite atacuri DoS (Denial of Service) catre MPAA. Momentul a marcat primul protest de masa din istoria internetului, dand nastere unei noi amenintari informatice, greu de oprit, dificil de localizat si cu raspandire de proportii. 

Atacurile au cauzat dificultati in functionarea site-ului RIAA si au tintit in egala masura si compania indiana producatoare de software. 

In octombrie, grupul Anonymous a purtat atacuri DDoS impotriva SGAE (societatea spaniola de protectie a drepturilor de proprietate intelectuala), Asociatia Producatorilor de Muzica din Spania si Ministerului Culturii din Spania, provocand 119 intreruperi ale functionarii acestora si peste 68 de ore de nefunctionare ale celor 3 site-uri web. 

Aceste atacuri de mai sus au facut parte din operatiunea « Payback » (« Revansa »), derulata de grup timp de 20 de zile in perioada septembrie-octombrie, operatiune soldata cu 742 de intreruperi de functionare a 11 site-uri importante, totalizand peste 550 de ore de indisponibilitate a serviciilor.

Autoproclamatul grup de « anarhisti », activisti pentru apararea partajarii libere de fisiere si impotriva companiilor de protectie a drepturilor de proprietate intelectuala, a precizat ca nu se considera criminali informatici si pretind ca nu sunt condusi de motivatii financiare. (Sursa informatiilor:
Panda Security)


Citeste mai multe despre   


















8868 vizualizari

  • +14 (26 voturi)    
    Bravo (Joi, 9 decembrie 2010, 1:09)

    drak latinu [utilizator]

    Hakers rulz ;)
    • -17 (35 voturi)    
      Infantili, ca toti "gica-contra" (Joi, 9 decembrie 2010, 2:14)

      Wiki-lame [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      Legislatiile privind accesarea fara drept a unui sistem informatic sunt foarte dure peste tot in lume si ca de obicei e doar o chestiune de timp pana cand hackerii respectivi sa fie descoperiti si arestati, asa cum se intampla periodic si in Romania.

      Una dintre consecintele acestui atac imbecil si inutil e ca legislatia risca sa fie si mai dura, controlul Internetului mai sever.

      Assange nu iese din puscarie, va fi extradat si judecat in Suedia, ulterior va fi pus sub acuzatie si in alte tari ale UE, pt publicarea fara drept a unor documente aflate sub un regim juridic special.

      Informatiile din acele documente sunt relativ banale si, paradoxal, de fapt confirma teorii americane. Rusia, China, Iranul au indoieli asupra veridicitatii documentelor si considera ca e o probabila operatiune de intoxicare a mass-mediei.

      Cat despre ideea simplista "sa dam publicitatii totul, tot timpul, despre orice, indiferent de consecinte", e o idee anarhista care intotdeauna s-a soldat cu drame, distrugeri, scandaluri care au facut mai mult rau decat bine.

      Assange a incercat ceva care il depaseste cu mult, dupa reactiile sale disperate de a fugi si a se ascunde e clar ca nu si-a dat seama ce-l asteapta, in nici un caz nu-si dorea sa ajunga un animal haituit pe viata. Nimeni nu-si doreste asta.
      • -6 (16 voturi)    
        Desi ati luat multe minusuri (Joi, 9 decembrie 2010, 8:56)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui Wiki-lame

        Este un text de mult bun simt. Exact asta gandeam si eu: nu pot spune daca Assange are sau nu dreptate prin publicarea materialelor insa cert e ca a reusit sa atraga ura tuturor statelor asupra sa si daca va infunda puscariile sa fie fericit - caci altfel probabil ca va avea un accident mortal sau ii va cadea parul si va arde din interior ca Litvinenko.

        Lumea ii tot da inainte cu libertatea de exprimare nedandu-si seama ca asa ceva nu exista: cati dintre ei au curajul sa ii spuna sefului lor ca e un bou? Nici unul. Le tremura pantalonii sau fustele, in schimb da - vrem libertate de exprimare cu orice pret. In Romania aceasta libertate de expresie nu e nici macar in casa sau la birou, dar vrem sa fie aplicata la nivel statal si interstatal. Sigur - era nevoie ca toata lumea sa stie unde sunt cablurile de date sau instalatiile nucleare. De maine o vom duce exceptional datorita acestor informatii. Mancarea va fi mai buna cand vom sti ca Sarkozy a alergat dupa un iepure prin birou.

        Am citit si eu de prin ziare cateva documente din astea top secret si am constatat ca erau niste prostii. Dar datorita lor Assange a devenit cunoscut verbal si un numeni electronic. Chiar daca va fi eliberat probabil ca va fi supravegheat non stop sau acuzat apoi ca e terorist islamic si bagat din nou la zdup. Este foarte usor sa zici ca da bomba aia a fost pusa pentru ca teroristii "stia" ca acolo e obiectiv de pe WikiLeaks. La fel de usor e sa pui o grenada care sa faca bum fara victime si gata: Assange a favorizat teroristu'.
        • +9 (9 voturi)    
          comunismul nu te-a invatat nimic (Joi, 9 decembrie 2010, 11:13)

          Mihai D> [anonim] i-a raspuns lui moucha

          Daca nu exista nicio reactie anti-sistem, sistemul va abuza cu siguranta. Eu ma bucur ca exista oameni care fac ceva, chiar si ilegal, impotriva sistemului. Prin sistem, inteleg oameni sau organizatii cu bani si cu putere, care inteleg sa existe niste mici libertati individuale (pentru iluzie), dar, in fond, marea masa sa danseze dupa placul lor si sa fie si fericiti pentru asta. Daca tu vrei sa faci parte din categoria fericitilor care se bucure de locsorul lor cald, e alegerea ta. Pe mine nu ma fericeste starea de sclav (in cazul Romaniei, al fostilor securisti si comunisti care au inteles ca nu li se opune nimeni daca se organizeaza macar un pic).
          • 0 (0 voturi)    
            Aveti dreptate (Joi, 9 decembrie 2010, 13:24)

            moucha [anonim] i-a raspuns lui Mihai D>

            Teoretic, dar sa te opui SINGUR e o maaare prostie.
      • +9 (11 voturi)    
        Si Visa... (Joi, 9 decembrie 2010, 10:26)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui Wiki-lame

        ...cu ce drept suspenda tranzactiile catre terte conturi? Nu e si asta un abuz al smekerilor? Merita deci sa stea cu site-ul blocat desi va incurca multi oameni, va pierde si niste comisioane. Aici se ajunge cind nu mai exista cash pe piata. Bani electronici inseamna si razboi electronic.
      • +11 (13 voturi)    
        o paralela cu terorismul (Joi, 9 decembrie 2010, 11:04)

        Mihai D> [anonim] i-a raspuns lui Wiki-lame

        Nedreptatea (sau abuzul de putere) alimenteaza terorismul si la fel e si aici.

        Adica Visa, Mastercard si Paypal isi permit sa blocheze niste fonduri doar pentru ca Departamentul de Stat spune ca activitatile beneficiarului ar fi ilegale. Adica doar pentru ca asa vrea muschiul unchiului SAM. Nu a hotarat niciun judecator asa ceva. Ce ar putea face Wikileaks in cazul asta?

        Pe voi nu v-ar revolta daca o banca v-ar bloca fondurile doar pentru ca asa spune Ministrul de Interne? Fara nicio sentinta? De cand poate face banca aprecieri asupra activitatii clientului si doar pe aceasta baza sa inceteze contractul?

        Bottom line, oamenii aia lupta impotriva sistemului. Ca o fac pentru publicitate sau din teribilism e cu totul altceva, dar asta nu inseamna ca sistemul nu e bolnav. In plus, asta stabileste un precedent. Daca nu ar exista nicio reactie, sistemul ar putea abuza si mai rau.
      • -1 (3 voturi)    
        asta se si urmareste (Joi, 9 decembrie 2010, 11:15)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Wiki-lame

        Se exploteaza orgoliile "prostilor" si se restrange drepturile si se inchid portitele de pe Internet.
        Degeaba este inteligenta analitica pe care nimeni nu o contesta insa lipsa inteligentei emotionali ii fac foarte slabi!
      • +4 (4 voturi)    
        DA (Joi, 9 decembrie 2010, 11:57)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Wiki-lame

        Sa bagam capul in pamant si gunoiul sub pres. Sa credem ca ignoranta este o binecuvantare. Sa "nu stim" pentru ca e mai bine sa ia altii deciziile pe banii si in numele nostru.
        Du-te si dormi in continuare omule. Somn usor.
    • +3 (3 voturi)    
      misto coperta Time Magazine :) (Joi, 9 decembrie 2010, 10:47)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui drak latinu

      time.com/time/covers/0,16641,20101213,00.html
      • -5 (9 voturi)    
        misto (Joi, 9 decembrie 2010, 11:15)

        Locke [utilizator] i-a raspuns lui ciupi 2

        De acord. O coperta intr-o societate in care presa e libera, iar cea mai mare parte a presei libere e de acord ca Assange a depasit limite care pun in pericol ideea libertatii insasi, care e fundamentul civilizatiei vestice. Restul e ideologie anarhista si interese strategice ale celorlalte mari puteri (China, Rusia) adevarate bastioane ale libertatii (unde Assange ar fi fost lichidat fara ca presa sa raporteze nimic).
        • +6 (8 voturi)    
          Ha! (Joi, 9 decembrie 2010, 11:53)

          ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Locke

          misto libertate. ti se blocheaza banii fara hotarare judecatoreasca.
          Locke iti zice?
          Inspirat :)
          • -1 (3 voturi)    
            Mai trebuie sa te informezi (Joi, 9 decembrie 2010, 12:44)

            Locke [utilizator] i-a raspuns lui ciupi 2

            Nu tin sa te conving de nimic, dar citeste cu atentie presa pt a afla detaliile de ansamblu:

            1. Contul din Elvetia de la Swiss Post i-a fost inchis cf. conditiilor din contract care stipuleaza ca trebuie sa fii rezident in Elvetia. Banii ii sunt pusi la dispozitie daca vrea sa ii transfere intr-un alt cont. Nu era nevoie de decizie judecatoreasca. Comentariul meu: daca era putin mai inteligent citea contractul, vedea conditiile si isi facea cont la una dintre bancile elvetiene care nu cer rezidenta.

            2. Visa, Mastercard si PayPal au inghetat conturile respective printr-o decizie proprie pentru o perioada de 6 luni. Daca in 6 luni nu va exista o hotarare judecatoreasca care sa ateste ilegalitatea publicarii documentelor secrete, conturile vor fi deblocate. Companiile private pot lua astfel de decizii in functie de interesele lor, iar Assange sau Wikileaks ii pot da in judecata in fata unui tribunal. Nu e greu de inteles de ce mari companii americane (mai adauga si Amazon) nu vreau sa aiba de a face cu o organizatie care pune in pericol interesele lor directe sau indirecte.
  • -13 (29 voturi)    
    hackeri idioti (Joi, 9 decembrie 2010, 1:45)

    ek23 [utilizator]

    Cretinii astia fac cel mai mare serviciu celor care asteapta astfel de pretexte pentru a cenzura si controla ultimul bastion al libertatii: internetul!

    Ce rezolva cu atactul asta absolut nociv si stupid?

    Puteti boicota firmele acestea - insa atacul este ultimul lucru care trebuie facut.
    • +22 (30 voturi)    
      pai cum? (Joi, 9 decembrie 2010, 2:05)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui ek23

      Invata-ma si pe mine cum pot boicota Visa si Electron, in Romania? Ca vad ca te pricepi. Pe cardul meu scrie Visa, pe al tau ce scrie?
      Cred ca n-ai inteles: e razboi. Un razboi al oamenilor impotriva statelor.
      In momente ca acestea se vede cel mai bine ca idei precum "democratie", "libertate", "drepturile omului" sint numai niste vorbe in vint, niste jucarii care sa ne tina ocupati cit timp cei ce ne conduc isi vad de treaba.
      • 0 (2 voturi)    
        ei bine... (Joi, 9 decembrie 2010, 9:27)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        va trebui sa ne obisnuim cu ideea ca: suntem sclavi ai acestui sistem, noi ca individualitati nu existam iar democratia si comunismul sunt doar modalitati prin care "unii" isi pot exercita controlul asupra "celor multi"...
      • +3 (5 voturi)    
        NewLevel esti tare (Joi, 9 decembrie 2010, 9:38)

        valisa [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        "Un razboi al oamenilor impotriva statelor."

        Iti dau dreptate intr-u totul. Ne aflam in razboi cu cei ce ne conduc, cei ce fac legile impotriva muritorilor de rand, sclavilor. Pentru ca asta suntem. Dar, nu va mai trece mult si sclavii isi vor face singuri dreptate.
        • -2 (4 voturi)    
          Good luck (Joi, 9 decembrie 2010, 11:12)

          Locke [utilizator] i-a raspuns lui valisa

          Ati vazut prea mult Matrix. In tarile civilizate toti suntem liberi, iar cei care se simt sclavi sunt sclavi. De cele mai multe ori sclavii propriei ignorante.

          Nu exista nici pilula albastra, nici pilula rosie.
      • 0 (2 voturi)    
        corect (Joi, 9 decembrie 2010, 11:27)

        me [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        mare dreptate ai
    • +7 (11 voturi)    
      tati, ești și prost și prost informat (Joi, 9 decembrie 2010, 7:57)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui ek23

      atacurile informatice le-a pornit guvernul american. îl băgăm și pe el la închisoare? sau există o dublă măsură în judecarea acelorași fapte?

      pe de altă parte, se vede că ești pui de mămăliga... libertatea o aperi cu capul plecat, nu? nu ieșind la luptă... Doamne ferește!
    • -1 (1 vot)    
      Hackeri, astia ? vezi de treaba !!! (Joi, 9 decembrie 2010, 13:18)

      Julia Asange [anonim] i-a raspuns lui ek23

      Niste lammeri amarati, vai de steaua lor...ce sa-ti povestesc, ia o mana de zombies si arunca-i in site-ul VISA, wow, ce performantza !!!
  • +10 (12 voturi)    
    Curaj! (Joi, 9 decembrie 2010, 1:57)

    Ohha [anonim]

    http://www.avaaz.org/en/wikileaks_petition/95.php?CLICKTF
  • +10 (16 voturi)    
    sss (Joi, 9 decembrie 2010, 2:03)

    Anon [anonim]

    Idioti sunt cei care stau cu mana in san, crezand ca boicotul foloseste la ceva. Ce s-a intamplat ieri, ce se intampla astazi si mai ales ce se va intampla in zilele urmatoare este doar o reactie a celor care au vazut ca statul cu mana in san nu foloseste la nimic.

    Oricum, se pare ca nu ai inteles absolut nimic din toata povestea.
    • -5 (9 voturi)    
      Mana (Joi, 9 decembrie 2010, 3:42)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Anon

      Daca se sta doar cu o mana in san, cu cealalta ce se face? :)
    • -14 (22 voturi)    
      Da ? Si tu ce ai inteles ? (Joi, 9 decembrie 2010, 3:58)

      Julia Asange [anonim] i-a raspuns lui Anon

      Ca ceea ce a facut Asange e un lucru bun ? Asta inseamna libertate de expresie ? sa iei documente furate de un cretin cu muci la nas si sa le faci publice numai ca sa capeti o bucata de faima? Spune-mi si mie ce realizari tehnologice de exceptie, ce opera minunata sau ce realizari artistice de exceptie are Asange asta al vostru ?
      Vrei sa boicotezi Visa ? Ia foarfeca si tai-o daca te tii atat de cocos si nu mai da lectii de fronda politica pe Internet !
      Cat despre smecherii de la Anon, nu va temeti, serverele voastre au inceput deja sa tuseasca... prietenii stiu de ce :)
      • +13 (21 voturi)    
        Mda` (Joi, 9 decembrie 2010, 5:19)

        anon [anonim] i-a raspuns lui Julia Asange

        E normal sa "tuseasca" se intimpina rezistenta. Te asteptati ca partea cealalta sa stea pasiva si sa priveasca?

        Pe de alta parte, inteleg ca ai ochelari de cal si nu intelegi ce a facut Assange. Preferi sa traiesti cu ochelarii de cal si sa traiesti dupa cum ti se dicteaza doar pentru ca asa cred niste "Zei" ca e mai bine?

        Imi pare rau ca preferi sa traiesti in minciuna si amagire. Nu toti oamenii sunt ca tine.

        Revenind la "Servere", este absolut evident ca nici tu nu stii despre ce e vorba si inca nu ai inteles ca nu se folosesc "Servere" ci sunt utilizatori individuali care suporta aceasta cauza.

        Esti pe langa. Complet. Stai jos si priveste. Poate inveti totusi ceva.

        Apropo... PayPal e next.
        • +8 (10 voturi)    
          mda (Joi, 9 decembrie 2010, 7:36)

          NewLevel [anonim] i-a raspuns lui anon

          E incredibil citi oameni doresc sa fie sclavi. Ei vor o viata linistita, fara furtuni, fara schimbari, cu "realizari tehnologice" si "opere minunate".
          Exact pe asta se bazeaza si cei care ne conduc: n-ar fi pacat sa se iroseasca potentialul urias al acestei turme de oi decrepite?
          • 0 (0 voturi)    
            si sa nu vada (Joi, 9 decembrie 2010, 12:29)

            dorin [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

            cum militarii lor mitraliaza civili din elicopter.

            Daca le arati asta, ei te acuza ca nu respecti dreptul la "intimitate".
        • -5 (7 voturi)    
          ce sa invat? (Joi, 9 decembrie 2010, 8:21)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui anon

          ca e mai bine ca dusmanii mei (declarati sau nu) sa afle ce parere dura am despre ei si unde-mi tin bata cu care vreau sa ma apar daca ma ataca? bravo, patratzel, esti de-o stupizenie rarisima!
      • +8 (8 voturi)    
        da (Joi, 9 decembrie 2010, 7:32)

        NextLevel [anonim] i-a raspuns lui Julia Asange

        Da, atita timp cit chestiile pe care le-a publicat sint adevarate, a facut un lucru bun.
        Discursul tau (ala cu realizari tehnologice, opere minunate si realizari artistice) imi aminteste de cel al activistilor de partid de pe vremuri cind, daca nu stringeai 10 borcane si 30 de kile de maculatura erai dat la gazeta de perete si facut cu ou si otet in careu.
      • +2 (2 voturi)    
        doar daca (Joi, 9 decembrie 2010, 11:17)

        Mihai D> [anonim] i-a raspuns lui Julia Asange

        As fi fost de acord cu tine daca nu ar fi existat o reactie de asemenea masura a sistemului. Dar ce demonstratie mai buna vrei ca omul avea dreptate cand organizatii intregi actioneaza la ordin fara a exista macar o hotarare judecatoreasca? Adica guvernul american a hotarat ca omul e periculos, nu vreun judecator. Deci, ce ne spune asta despre sistem?
        • -3 (3 voturi)    
          Reactia sistemului (Joi, 9 decembrie 2010, 13:04)

          Julia Asanhe [anonim] i-a raspuns lui Mihai D>

          @Mihai D : o sa-ti raspund in primul rand tie, pentruca ai fost cel mai ponderat si mai civilizat in replica : faptul ca sistemul a reactionat de asa maniera, nu inseamna deloc ca JA are dreptate. De fapt nici nue vorba de dreptate, e vorba ca un individ a furat niste informati si JA le-a facut publice. Totul in goana de senzational si in aplauzele furioase ale grupurilor de hacker si anarhisti care isi inchipuie utopic ca de data asta o sa ''rulz''. Eu nici macar nu incerc sa discut sistemul, daca e bun sau rau, eu discut fapta lui Asange. Pentru ca oricum nu o sa schimbe nimic.
          @Anon : am inteles mai multe decat iti inchipuiesti tu. In schimb tu nu ai inteles cum poate sa ''raceasca ', un server, chair daca il muti intr-un subsol(bunker) de beton...:).
          • +1 (1 vot)    
            Da. (Joi, 9 decembrie 2010, 15:03)

            c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Julia Asanhe

            Asta face presa in toata lumea. "fura" cum zici tu niste informatii din niste surse pe care nu trebuie sa le devoaleze si le fac publice. Si cum spui:"Totul in goana de senzational ..." Acum spue-mi ti, care e diferenta ? Cred ca scapi din vedere ca e asociat(assange) cu 5 ziare de prima marime din lume.
  • +5 (9 voturi)    
    PayPal (Joi, 9 decembrie 2010, 4:52)

    asdasadsa [anonim]

    Acum PayPal este in focuri. :)
  • +5 (5 voturi)    
    Anonmous - prima acțiune - Project Chanology (Joi, 9 decembrie 2010, 8:16)

    ptc [utilizator]

    Prima acțiune a grupului Anonymous a fost protestul împotriva cultului Scientologic, cei ce se fac responsabili de moartea a multor foști membri, de sărăcirea multora dintre ei și care amenință cu procesul pe oricine îi expune pentru ceea ce sunt, un cult morbid.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Chanology
  • +3 (3 voturi)    
    paypal (Joi, 9 decembrie 2010, 8:20)

    cornel [anonim]

    https://www.thepaypalblog.com/2010/12/updated-statement-about-wikileaks-from-paypal-general-counsel-john-muller/

    Paypal nu cred ca va fi atacat. Si-au revizuit pozitia privind acceptarea platilor fata de wikileaks.

    blogul oficial ^^
  • +4 (10 voturi)    
    Traiasca Anarhia!!! (Joi, 9 decembrie 2010, 9:07)

    Falco [anonim]

    Daca credeti ca cei ce muncim azi si platim 2/3 din suma produsa de noi unui stat care in schimb nu ne ofera nimic, sintem mai liberi decit sclavi de acum 1000 de ani , gresiti profund . In clipa in care "stapini " o sa vrea sa se scape de noi si momentul se aproprie pur si simplu ne vor elimina mai repede decit am reusi sa ne prindem ce se intimpla . Anarhia nu este ceva de dorit si poate distruge mase mari de oameni dar personal o prefer orcind unei sclavii al carui final e eliminarea orcarei urma de gindire libera.
  • -3 (7 voturi)    
    Interesanta conceptie despre libertate (Joi, 9 decembrie 2010, 9:19)

    bogdan [anonim]

    In numele principiilor tale (democratice) trebuie sa-mi dai dreptul sa fac orice, sa incalc orice lege si drept de proprietate insa in numele principiilor mele (care or fi -anarhiste e la moda, maoiste sau trotskiste) eu am dreotul sa distrug orice nu-mi convine si sa interzic tot ceea ce nu-mi place. In mintea lor se cred inteligenti si puternici (- vezi "haker rulz" ) insa sunt retardati, asociali si manipulati de indivizi fara scrupule ce ii alimenteaza cu documente, parole, scripturi, virus engine... Ei cred ca de-cerebratul care distruge cu barosul este mai destept decat Michelangelo care a scultat obiectul distrus. Doar l-a facut praf pe marele sculptor. Si daca se controleaza accesul la opera de arta si la posesia de baros in muzee toata "intelectualitatea" de stanga sare sa apere dreptul la libera informare, la posesie de baroase si ciocane ... Bunul simt e prima victima. Dar cine mai stie azi de el ?
  • +7 (9 voturi)    
    Rusine twitter (Joi, 9 decembrie 2010, 9:37)

    akabond007 [utilizator]

    Bravo, domnilor! De astazi imi suspend si eu contul twitter daca asa stiu astia sa raspunda. Rusine Twitter!
  • +5 (9 voturi)    
    vendeta (Joi, 9 decembrie 2010, 9:39)

    V-endeta [anonim]

    Creatia, dragul meu, nu se manifesta doar prin consrruire ci si prin recladire. Atunci cand realizezi ca un sistem este prost si este putrezit in profunzime si ai curajul sa te opui acestuia pentru a-l clatina si construi altceva pe fundamentul sau.
    Vite care urmeaza sistemul exista si vor exista intotdeauna - in proportie majoritara. Dar nu uitati ca nu aceste mase docile au scos omenirea dun intunecimea evului mediu- asta au facut-o unitatile luminate - personalitati puternice ce nu s-au lasat coplesite de sistem. Asta evolutia - si asa EA trebuie sa se manifeste - prin Revolutie. Pana acum acestea au fost specifice evului -militara, industriala, culturala, economica - iar acum una informationala. Se scrie istoria!!! Vive la revolution!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Periculos ce se petrece (Joi, 9 decembrie 2010, 11:06)

    Razvan_M [utilizator]

    Firmele private Visa, Mastercard, Amazon si altele se comporta precum niste agenti CIA, ocupandu-se cu spionaj, blocari de conturi si alte abuzuri.
    Acum lumea intreaga are ocazia sa observe ce inseamna utilizarea banilor virtuali - bani care practic pot fi tipariti de puternicii din Vest cu un click de mouse si care pot sa fie furati oricui la fel. Criza asta mondiala nu-i doar criza economica, s-a atins un nou maxim al abuzurilor, iar oile incep sa-si recunoasca conditia si sa se revolte.
    WikiLeaks este doar un caz cunoscut si devenit public. Greu de spus daca guvernele noastre au ales acest moment pentru a-si dovedi controlul asupra populatiilor prin frica sau daca este pur si simplu business as usual. Observ ca mecanismele "democratice" (proces, avocati, legi) sunt folosite ca reclama, iar in practica sunt alte mecanisme ale puterii care fac din democratie doar o minciuna sfruntata.
    • +1 (1 vot)    
      De unde-ati scos ca cele doua site-uri sunt online (Joi, 9 decembrie 2010, 11:30)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Nu merge nici unul.
  • +1 (3 voturi)    
    Blogul lui Julian Assange, 3 ianuarie 2007 :) (Joi, 9 decembrie 2010, 11:20)

    enjoy [anonim]

    Witnessing

    Every time we witness an injustice and do not act, we train our character to be passive in its presence and thereby eventually lose all ability to defend ourselves and those we love. In a modern economy it is impossible to seal oneself off from injustice.
    If we have brains or courage, then we are blessed and called on not to frit these qualities away, standing agape at the ideas of others, winning pissing contests, improving the efficiencies of the neocorporate state, or immersing ourselves in obscuranta, but rather to prove the vigor of our talents against the strongest opponents of love we can find.
    If we can only live once, then let it be a daring adventure that draws on all our powers. Let it be with similar types whose hearts and heads we may be proud of. Let our grandchildren delight to find the start of our stories in their ears but the endings all around in their wandering eyes.
    The whole universe or the structure that perceives it is a worthy opponent, but try as I may I can not escape the sound of suffering. Perhaps as an old man I will take great comfort in pottering around in a lab and gently talking to students in the summer evening and will accept suffering with insouciance. But not now; men in their prime, if they have convictions are tasked to act on them.
  • -1 (1 vot)    
    Previzibil (Joi, 9 decembrie 2010, 11:26)

    Alex [anonim]

    Si uite asa a inceput razboiul informatic...
  • -1 (3 voturi)    
    SEMNATI PETITIA! (Joi, 9 decembrie 2010, 11:57)

    valisa [utilizator]

    Semnati petitia!

    http://www.avaaz.org/en/wikileaks_petition/97.php?cl_tta_sign=fe87fdd93680ebe8a20819e540e630df
    • +2 (4 voturi)    
      nu semnez nimic! mai bine donezi! (Joi, 9 decembrie 2010, 12:37)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui valisa

      nu inteleg sincer rolul acestor baze de date, unde "semnezii petitii"!! ...petitie ca sa ce?
      pe www.wikileaks.ch nu scrie nimic de aceasta petitie?!
      de ce e nevoie sa-mi trec nr de telefon acolo?
      daca vrei cu adevarat sa-i ajuti, (desi ma indoiesc) doneaza 10 euro in contul lor bancar. ii ajuti mult mai mult decat daca iti bagi datele personale intr-o baza de date al carei posesor este necunoscut.
      • -1 (3 voturi)    
        petitia (Joi, 9 decembrie 2010, 13:17)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Paul

        Numarul de telefon este optional.
        Completeaza cu prenumele, o adresa de email, tara si semneaza petitia.
  • 0 (2 voturi)    
    UPDATE (Joi, 9 decembrie 2010, 13:07)

    me [anonim]

    tokmai mi-am sters contul de twitter...

    sunt tare curios ce vor obtine twitter si paypal din blocarea celor implicati in wikileaks... inafara de faptul ca nu o sa-i "ajute" CIA sa aiba un "accident" nefericit


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version