NASA va dezvalui detalii despre o descoperire in astrobiologie care va avea impact asupra dovezilor despre viata extraterestra

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Marţi, 30 noiembrie 2010, 22:15 Actualitate | Internaţional

​NASA va sustine o conferinta de presa joi, 2 decembrie, pentru a dezvalui detalii despre o descoperire in astrobiologie care va avea un impact major impact asupra cautarii dovezilor despre viata extraterestra.

Conferinta de presa va avea loc la sediul NASA din Washington. Printre participanti la conferinta se numara Mary Voytek, directorul Programului Astrobiologic al Nasa, James Elser, profesor la Universitatea din Arizona si Pamela Conrad, astrobiolog de la Space Flight Center, NASA.

HotNews.ro va prezenta in timp real concluziile cercetatorilor NASA.

tare mi-e ca... (Marţi, 30 noiembrie 2010, 22:26)

egroeg [anonim]

ce vor spune ii va face pe multi sa se intrebe: pana la urma viata pe planeta noastra a cui lucrare este?
      Management prost la NASA (Joi, 2 decembrie 2010, 12:19)

A [anonim] i-a raspuns lui egroeg

Ei nu inteleg ca isi pierd puternic din credibilitate cu asemenea stiri dezamagitoare. Sunt disperati pt ca li se taie fonduri si incearca sa iasa la rampa cu chestii care ar trebui sa impresioneze - dar nu impresioneaza pentru ca nu e nimic senzational, ard banii de pomana.
    Criza mare, neamule! (Marţi, 30 noiembrie 2010, 22:28)

AlinNeculai [utilizator]

Daca si NASA se comporta ca iRealitatea. Am inteles ca au fost discutii referitoare la finantarea NASA (si nu se gandeau la mariri). Asa ca NASA isi face cunoscuta existenta prin tot felul de bombite. Deja s-a descoperit o bacterie de pe Maste, cred ca stirea va fi mai putin extraordinara decat asta.
      Intr-adevar... (Miercuri, 1 decembrie 2010, 1:19)

Plnetaru'Bugetaru' [anonim] i-a raspuns lui AlinNeculai

...bomba anterioara a fost despre 'obiectul extraordinar' din 'apropierea' Terrei, care s-a dovedit a fi o gaura neagra la distanta relativ mare... Probabil adevarata gaura neagra imensa era in bugetul NASA, care invita tot felul de copii sa le ia din idei si in schimb sa le dea bomboane si diplome...
    fumigene NAS (Marţi, 30 noiembrie 2010, 22:44)

john [anonim]

deja m-am plictisit de stirile astea neserioase;

apa la moara pt toti nefericitii de pe planeta Pamant ce viseaza la "civilizatii superioare": singuratatea unora determina prostia maselor..
      . (Miercuri, 1 decembrie 2010, 0:15)

ion [anonim] i-a raspuns lui john

Ai postat un comentariu de om deranjat la mansarda...
    Revelatie!!! (Marţi, 30 noiembrie 2010, 23:36)

Rr [anonim]

Cred ca s-a descoperit planeta de unde vin ciorile. Ca oameni nu pot fi catalogati sigur, la ce hal de comportament au, unic in lume de altfel.
    viata extraterestra (Miercuri, 1 decembrie 2010, 0:34)

ccc [anonim]

Anuntul pe care il vor face e deja cunoscut: s-a descoperit o forma primitiva de viata intr-un meteorit inghetat provenit din spatiu. Detaliile exacte nu se cunosc inca...
      ??? (Miercuri, 1 decembrie 2010, 2:31)

jeanvaljean [utilizator] i-a raspuns lui ccc

daca ai cumva vre-un link....suntem curiosi si noi...
      Mai degraba (Miercuri, 1 decembrie 2010, 15:30)

bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui ccc

fotosinteza cu ajutorul arsenicului (in loc de apa).

Acum se cerceteaza PE PAMANT bacterii care se hranesc astfel si se presupune ca organisme asemanatoare ar fi trait pe Marte si pe Europa (luna de-a lui Jupiter).
    Cred ca s-a descoperit ceva important (Miercuri, 1 decembrie 2010, 0:53)

ploiesteanu [anonim]

un organism multicelular nu vad cum ar putea fi observat, vreo proteina,vreo materie organica ceva. E posibil ca viata sa fi "poposit" pe pamant venind de undeva din spatiu.
    Ce reactii, mioritice ! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 0:57)

Garcia javier [anonim]

Un cuvand spiritual doarme la urechile unor neghiob.i. Omul, sau mai bine zis unii oameni au nevoi spirituale, se intreaba de unde venim si ce se va intampla cu civilizatia umana in viitor. Dupa cate vedem umanitatea inca se zbate in traditii primitive, o stire ca exista bacterii pe Marte, nu-i usor de trecut cu vederea pt. cine are cativa neuroni. Marte are o traiectorie eliptica si cans de afla cel mai aproape de pamant 55 mil. km erat la cam 15 mii ori distanta Buc. Madrid, o zona unde radiatiile solare sunt agresive, la umbra tem. este de 180 sub zero, iar partea corpurilor luminate pot depasi 100 celsius plus. Credinta a milioane de oameni poate fi zdruncinata, fireste babele vor crede mai departe in deochi si descantece.
      Daaaaa (Joi, 2 decembrie 2010, 0:51)

deepstereo [anonim] i-a raspuns lui Garcia javier

nu am obiectii, doar la temperaturi... Vorbeai despre Luna. Citeste despre marte, are anotimpuri
    Nimic special (Miercuri, 1 decembrie 2010, 1:11)

Bogdan C [anonim]

Cam toate conferintele NASA prezinta interes mai mult pentru astronomi. Pentru toti ceilalti sunt lucruri de mica insemnatate. In cazul asta va fi vorba cel mai probabil despre faptul ca au descoperit urme de bacterie X in craterul meteoritului Y, sau urme organice pe Luna/Marte etc, ca acum investigheaza etc etc, si ca E POSIBIL ca etc etc.
      E tocmai pe dos (Miercuri, 1 decembrie 2010, 15:32)

bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

Faptul ca prezinta interes pt astronomi inseamna ca E SPECIAL. Daca ar fi interesat-o pe Tanti Floarea, probabil ar fi fost ceva legat de pretul cartofilor in piata.
        Ha ha (Joi, 2 decembrie 2010, 15:58)

Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui bobo21

S-a aflat - au gasit intr-un parc american niste bacterii care traiesc in arsenic, element care se credea ca nu poate sustine viata; ca urmare E POSIBIL sa existe viata pe alte planete, in medii mult mai inospitalere decat credeam. Exact ce ziceam eu. Cand vor descoperi extraterestri, fii sigur ca o va interesa si pe Tanti Floarea. Pana atunci, toate marile descoperiri NASA anuntate cu mult tam-tam raman de interes mai mult pentru astronomi.
    sa nu ne bucuram ..insa (Miercuri, 1 decembrie 2010, 1:59)

tepes [utilizator]

Dovezi ale vietii extraterestre exista,insa NASA nu le poate dezvalui dintr-o data,intrucit populatia terei nu este prgatita,aceasta descoperire ar bulversa toate religiile de pe pamint,ar crea haos,teama,speranta etc.
      cine spune... (Miercuri, 1 decembrie 2010, 2:43)

AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui tepes

Cine spune ca populatia Terrei nu este pregatita ca sa stie adevarul despre viata extraterestra?
      Cine tot sunt aia care stiu si decid ei cel mai bine cand/unde/cum/ce/etc suntem noi pregatiti sau nu ?
      Nu va avea loc nici un haos. Asta e fumigena aruncata in fata ca se ne mai ameteasca inca cativa zeci de ani si sa ascunda adevarul.
      Tu crezi ca daca maine ii spun bunicii mele, ca exista extrateresti, ea isi va pierde dintr`odata credinta in D-zeu si va fi panicata si dezorientata ? Nu, frate !! Va spune "vai, maica, sa ne fereasca D-zeu, bla bla bla".
        ai dreptate (Miercuri, 1 decembrie 2010, 4:29)

Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

bunica nu se va panica, dar unii nebuni da. NU toti oamenii sunt la fel. Si suntem multi de diferite feluri.
    NASA... OZN-uri? (Miercuri, 1 decembrie 2010, 8:28)

dan [anonim]

OZN-uri care parasesc Pamantul, filmate de NASA? (Video)... Edgar Mitchell – astronaut american: “La Roswell s-a prabusit un OZN” (Video):
    Viata pe Titan (Miercuri, 1 decembrie 2010, 8:45)

jeanvaljean [utilizator]

judecand dupa CVurile membrilor echipei care va face anuntul, e o foarte mare probabilitate sa se fi descoperit ceva pe Titan ( satelit a lui Saturn) ...urme de arsenic si poate semnatura chimica a unui organism care-l foloseste pt fotosinteza
    ??? (Miercuri, 1 decembrie 2010, 9:05)

drivex [anonim]

Doar fanaticii religiosi nu credeau ca mai exista alte organisme in univers (si ca soarele se invirte in jurul pamantului). Interesant ar fi de spus daca exista inteligenta si la ce nivel este in comparatie cu a noastra....
      religia si viata extreterestra (Miercuri, 1 decembrie 2010, 9:52)

daroc [utilizator] i-a raspuns lui drivex

Daca te gandesti mai bine, in nici un loc Biblia nu afirma ca nu exista viata extraterestra. Nici macar nu sugereaza asa ceva!
      Si de fapt, intr-un sens mai mult sau mai putin direct, Biblia sugereaza ca exista viata extraterestra. Spre exemplu, ingerii, asa cum sunt ei definiti de Biblie, sunt un exemplu de viata extraterestra.
      Pana la urma acel "si s-au suit la ceruri" din Biblie nu precizeaza decat un singur lucru clar: acel "la ceruri" nu este pe Pamant!
      Vaticanul, spre exemplu, este in mod direct interesat de viata extraterestra si nu ascunde acest lucru.
    . (Miercuri, 1 decembrie 2010, 11:15)

Cristian [anonim]

Psihiatrul de serviciu (Miercuri, 1 decembrie 2010, 13:30)

Mircea [anonim] i-a raspuns lui Cristian

Iti recomand un consult psihiatric de urgenta.
        cred (Joi, 2 decembrie 2010, 9:13)

SlowBoz [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

cred ca este un caz pierdut, din pacate. sunt multi ca ei...
      bine ai zis (Miercuri, 1 decembrie 2010, 15:27)

Iisus H [anonim] i-a raspuns lui Cristian

bagati-va capul in nisip, precum strutii, astupati-va urechile, inchideti ochii, ignorati orice dovada , oricat de puternica, si luati in deradere orice argument rational, ca doar imparatia cerurilor va fi a celor saraci cu duhul :))))
    Iar se face vâlvă degeaba. (Miercuri, 1 decembrie 2010, 16:16)

Tere [anonim]

Cred ca cei de la NASA vor sa vada reactiile noastre cand e vorba de o descoperire si tot vin cu tot felul de conferinte de presa care anunta dezvaluri extraordinare. Asa a fost si in cazul gaurii negre care este la 50mil de ani lumina distanta. Probabil si acum o sa vina cu o descoperire cu mult sub asteptarile noastre.
      Universul (Joi, 2 decembrie 2010, 8:30)

gamma [utilizator] i-a raspuns lui Tere

Deci 50 mil ani lumina sunt inca in vecinatatea noasta (personal am privit cu ochiul pana la distanta aia :p )
      Compara 50 milioane cu 14 miliarde in bani daca distantele nu-s asa usor de imaginat .Sau vezi filmul asta :
    alta fasaiala (Miercuri, 1 decembrie 2010, 19:40)

Paleopterix [utilizator]

Saptamana trecuta ne-ati tinut cu sufletul la gura cu alta "mare" dezvaluire de la NASA. La cum ati publicat stirea, parea ca urma cine stie ce grozavie si pana la urma nimic important, decat poate pentru vreun grup restrans de savanti. Ca sa fie clar.. NASA are in fiecare zi cate o "conferinta" din asta, pe diverse teme. Nu e nimic extraordinar, nu va asteptati la cine stie ce.
    naspa (Joi, 2 decembrie 2010, 3:21)

Bobo1 [utilizator]

Washintonul a zic ca o sa fim dezamagiti de stire dupa ce pe net au circulat tot felul de teorii despre existenta vietii extraterestre. Reportajul nu va fi despre viata in afara terei.