Alegeri Republica Moldova 2010

UPDATE Lovitura de teatru in alegerile din Republica Moldova: Comunistii sint cistigatori, exit-poll-ul realizat de Publika TV a avut o eroare uriasa

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:32 Actualitate | Internaţional


Dupa numararea a 95,40% din voturile valabil exprimate la alegerile de duminica din Republica Moldova, comunistii (PCRM) sint cotati cu 41,1%. Alte trei partide sint cotate cu sanse de a intra in Parlament: PLDM (Filat) - 28,20%, PDM (Lupu) -13,2% si PL (Ghimpu) - 8,9%, potrivit Comisiei Electorale Centrale (CEC). Rezultatele numaratorii oficiale contrazic flagrant exit-poll-ul realizat la comanda Publika TV, care dadea ca invingator detasat partidul premierului Vlad Filat.

Iata rezultatele numaratorilor facute publice pe parcursul noptii.

Ora 11: Dupa procesarea a 95,4% din voturi, rezultatele anuntate de CEC sunt: PCRM - 41,1%, PLDM - 28,2%, PDM - 13,2%, PL - 8,9%, AMN - 2,1%. In afara granitelor au votat in total 65.200 de cetateni moldoveni, cei mai multi in Italia (28.285 de cetateni), urmat de Romania (9724) si Rusia (4330), SUA (2778), Spania (2528).

Numarul voturilor din strainatate cantareste cu 4 mandate, potrivit unei declaratii a secretarului CEC pentru Unimedia. Prin urmare, in conditiile actuale, votul diasporei pare sa fie extrem de important, exact 4 mandate lipsindu-le partidelor din fosta AIE pentru a putea alege singuri presedintele.

Potrivit reprezentantilor CEC, care au facut o conferinta de presa la ora 11, in strainatate partidele au primit urmatorul numar de voturi: PLDM - 31.000, PL - 16.000, PD - 5.000, PCRM - 4350 de voturi.

Potrivit declaratiilor membrilor CEC, PCRM are 44 de mandate, PLDM - 31, PD - 15, Pl - 11.

Pe foi A4 cu stampila centrului de votare pe verso, in sectiile in care au fost epuizate buletinele de vot, au votat in total 919 alegatori.


ora 10.36: La numararea a 94,6% din voturi, situatia sta astfel: PCRM - 40,7%, PLDM - 28,5%, PDM - 13%, PL - 9,2%, AMN - 2,1%. Au fost procesate doar 73,4% dintre voturile exprimate in Chisinau si mai sunt de procesat voturi in Criuleni (au fost procesate 97,5%) si Hincesti (98,6% procesate).

ora 9:00
Dupa numararea a 92,40% din voturile valabil exprimate la alegerile de duminica din Republica Moldova, PCRM a obtinut 41,13%, PLDM- 28,16%, PDM -13,11%, PL -8,91%, potrivit alegeri.md. Asta inseamna ca 44 de mandate revin comunistilor, PLDM castiga 31 de mandate, PDM- 15 mandate si PL - 11 mandate.

Prezenta la vot a fost de 59,10%, arata datele preliminare.

ora 8:00
Din 91,1% din voturi procesate in urma alegerilor legislative de duminica din Republica Moldova rezultatele arata: PCRM - 41,2%, PLDM - 28,0%, PDM - 13,2%, PL - 8,8%, AMN - 2,1%. Exprimate in mandate aceasta insemana ca PCRM  ar obtine 44 de mandate, PLDM - 31, PDM - 15 si PL - 11 mandate.

ora 7:30 Din 90,4% din voturi procesate rezultatele arata: PCRM - 41,2%, PLDM - 28,1%, PDM - 13,3%, PL - 8,7%, AMN - 2,1%.

Din municipiul Chisinau au fost procesate numai 57,4% din voturi, iar in raionul Hancesti 69,4%. Rezultatele de la ambasade inca nu au fost transmise la Comisia Electorala Centrala, scrie Unimedia.md.

ora 7:00 Dupa numararea a 89,6% din voturi in urma alegerilor legislative de duminica din Republica Moldova, PCRM  a obtinut 41,2%, PLDM - 28,1%, PDM - 13,3%, PL - 8,6% AMN - 2,1%, MAE - 1,3%, scrie Unimedia.md.

ora 6:30 
Rezultate partiale: PCRM  a obtinut 41,2%, PLDM - 28,1%, PDM - 13,3%, PL - 8,6%, scrie Unimedia.md.

ora 6:00
Rezultate partiale arata ca PCRM a obtinut 41,17% din voturi, respectiv 44 de mandate, PLDM  26,08% - 31 de mandate, PDM 13,38% - 15 mandate si PL 8,53% - 11 mandate, potrivit site-ului Alegeri.md.

Trebuie precizat ca numarul de mandate nu e oficial, ci orientativ. In aceste conditii, partidele din AIE ar aduna 57 de mandate.

Secretarul general al Comisiei Electorale Centrale (CEC) a anuntat, potrivit Jurnal.md, ca in Moldova prezenta la vot a fost de 59%, iar in strainatate au votat 59.000 de cetateni moldoveni. In SUA nu s-au inchis sectiile de vot.

Potrivit Unimedia.md, rezultatele procesate pana in acest moment sunt din Ocnita - 40% din procesele verbale, 14% - Sangerei si 8% - Edinet.


Citeste mai multe despre   
















33737 vizualizari

  • +8 (16 voturi)    
    speranta (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:40)

    I [utilizator]

    poate voturile din strainatate vor rasturna balanta
    • +5 (11 voturi)    
      Balanta e clara, comunistii au pierdut ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:28)

      Moldova a votat anti-comunist [anonim] i-a raspuns lui I

      Sunt 101 mandate in joc, trebuie 51 pt a avea majoritate parlamentara.

      Basarabenii au votat majoritar anti-comunist, Voronin ia mai putine mandate ca in 2009 !

      AIE are acum 57 mandate, comunistii doar 44 !
      • +7 (9 voturi)    
        dar.. (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:51)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Moldova a votat anti-comunist

        nu fac cele 61 care sa le asigure majoritatea absoluta. si nu se stie cat de unitzi vor fi cei trei care au speriat vestul...
        daca unul din ei bate palma cu ruznacii...
        e pe muchie.
        dar, mai sunt 8% de numarat. poate alea vor hotari cine cu cine.
        • +4 (6 voturi)    
          Exit poll-ul a fost facut de Vantu (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:31)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

          ca si la alegerile de la noi. Nu inteleg CUM de a fost luat in seama de orice om cu o minima gandire.
          Ca au iesit comunistii e grav dar e optiunea lor.
          • -2 (8 voturi)    
            Lu puterea mea! (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:36)

            Lupu [anonim] i-a raspuns lui Audit

            Exit polul a fost facut de Dancu la comanda lui Basescu!

            Lupu va (re)intra in alianta cu Voronin; vor da si guvernul si presedintele!

            Moldovenii au avut de ales intre a trai ruseste si "a trai bine"!

            Au vazut, din pacate, ce inseamna sa traiesti bine!
            • +3 (5 voturi)    
              Numai de Basescu stii (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:26)

              Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Lupu

              Publika Tv este a lui Vantu - Sorin, deci nu prea tine aia cu la comanda lui Basescu. In schimb ceea ce imi place, este ca mai nou Basescu este in toate si in toti. El poate si chiar face de toate, comanda orice - presupun ca tot Basescu a comandat niste grade mai multe acum in prag de Decembrie si mai ales ploaia aia de azi din Bucuresti cu tunete si toate alea.... sper ca reusesti sa intelegi unde bat .. si apropo NU NU sunt Basescu, poate nic macar basist.. ci doar ofticat pe tampiti ca tine.
            • +3 (5 voturi)    
              nati-o buna (Luni, 29 noiembrie 2010, 20:29)

              basescu [anonim] i-a raspuns lui Lupu

              Pr5stule exit-poll facut de Realitatea ta pentru a demoraliza electorii din diaspora.Aparent alianta proeuropeana a luat 65% deci baieti stati acasa,nu mai mergeti la vot pentru ca ati castigat.Pentru ca diaspora din Vest mai avea cel putin o ora sa voteze dupa ce tradatorii de la Publika au afisat exitpollul.o dovada in plus ca nemernJicul de vantu lucreaza pentru Moscova
      • +10 (10 voturi)    
        Stiam ca 61 e majoritatea (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:48)

        neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Moldova a votat anti-comunist

        Oricum ar fi in Moldova adeptii comunismului sunt multi.....
        • +6 (6 voturi)    
          Imi raspund singur (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:01)

          neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui neaga1900

          Majoritatea parlamentara e de 51, dar pentru a alege presedintele e nevoie de 61 .....
          • +2 (4 voturi)    
            Diaspora invinge comunistii (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:14)

            URSS a distrus Romania [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

            Potrivit Comisiei Electorale Centrale, in urma voturilor din diaspora, PLDM ar primi inca 2 mandate, PL 1 mandat si pt al 4-lea se lupta PD-ul cu PCRM-ul.

            E sigur ca AIE va atinge 60 mandate, poate chiar 61 mandate, suficient pt a alege presedintele tarii.

            Cu voturile diasporei, PCRM scade sub 40%, PDLM urca la peste 30%, PL trece de 10%.

            Arbitru devine PD-ul lui Marian Lupu, acesta e destul de sigur ca va fi viitorul presedinte al Moldovei de Est.
        • 0 (4 voturi)    
          ar fi bine! (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:39)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

          ar fi bine sa fie doar "multi", din pacate vedem ca sunt FOARTE multi!
    • +13 (17 voturi)    
      40% pt. comunisti?! (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:00)

      klz [anonim] i-a raspuns lui I

      Modovenii isi merita soarta.
      Este inadmisibil, ca la 20 de ani dupa caderea URSS, sa exista atat de multe voturi pentru partidul comunist.

      Nu s-a rasturnat nimic.. Au votat prost si vor trai asa cum au votat.
      • +3 (7 voturi)    
        mda, si ei ca si noi (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:34)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui klz

        ...si noi ne meritam soarta la fel ca si ei.
      • 0 (2 voturi)    
        tineretul e plecat (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:18)

        iokan [anonim] i-a raspuns lui klz

        Plecatii in starinatate, cei cu mintea mai deschisa, practic nu conteaza la vot -din 1 mil voteaza 50000.-4 mandate .NU uitati si ca multi nu sunt romani si e normal sa vrea cu Rusia/Ucraina .
    • -4 (8 voturi)    
      @ I (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:20)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui I

      Sigur, crezi ca ulciorul merge de multe ori la apa ? Nu o sa mai vezi vreodata ce a fost la noi la prezidentiale...Sa incline balanta cei care nici macar nu traiesc in tara..
  • +17 (27 voturi)    
    doamne prosti mai sunt astia (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:40)

    ce sa mai spun [anonim]

    doamne prosti mai sunt astia din r moldova.
    cum mah sa votezi comunisti.
    • +5 (21 voturi)    
      comunisti si comunisti mascati (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:21)

      maria [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      Astaia sunt comunisti pe fata !!
      La noi comunistii se cheama social - democrati sau democrati - liberali, tot un drac, gandirea si modul de a actiona este acelasi...
      • +2 (10 voturi)    
        asda (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:15)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui maria

        si national liberali nu se cheama, patriciu, vosganian, norika niklai, ludovik orban sunt occidentali scoliti la moscova
        • 0 (8 voturi)    
          te-ai prins, raspunsul e nu ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:28)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

          Sunt orice vrei tu, unii moguli, altii capitalisti fara scrupule, dar numai "moscoviti" nu. Etichetele trebuie puse si ele cu o noima, nu asa aiurea, ok?
          • -1 (3 voturi)    
            Tu nu te-ai prins (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:25)

            Ionel [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            Dar cand Crin a dat voturile lui Geoana Moscovitul cum se cheama? agent KGB.
            Iar masurile luate de PNL (intre noi fie vorba sunt fosti securisti), marirea guvernului, satisfacerea sindicatelor, pomeni electorale, nu sunt masuri securiste?
      • +1 (1 vot)    
        Serios? (Luni, 29 noiembrie 2010, 17:00)

        WE [anonim] i-a raspuns lui maria

        A dracu' treaba, ca imaculatii de la PDL nu au fost in viata lor comunisti cu carnetul rosu. Cum naiba, ma, cretinii astia nu sunt comunisti? Traiti pe planeta maimultelor? Ati luat un rahat in gura si nu-l mai dati jos. Ca e la moda. Da-i dracului pe toti, ca toti au fost comunisti ordinari.
    • +10 (12 voturi)    
      Basarabia a votat contra comunistilor (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:31)

      Minoritatile contra Basarabiei [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      Comunistii au scazut la numar de mandate la fiecare alegere legislativa, incepand cu anul 2001 si pana acum !

      Au inceput cu 71 mandate si acum vor avea vreo 40 !

      Imposibil pt ei sa formeze guvern (trebuie 51 mandate) sau sa aleaga presedinte (trebuie 61 mandate).
      • 0 (0 voturi)    
        lupu-si schimba parul... (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:38)

        gica pesimistul [anonim] i-a raspuns lui Minoritatile contra Basarabiei

        da naravul ba :(
        Acum se va vedea adevarata fata a lui Lupu..
        caci 44 mandate pcrm + 15 mandate lupu = 59 mandate pcrm :(:(:(:(
    • +3 (17 voturi)    
      Ca si PSD-ul (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:32)

      raj [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      Dar de ai nostri PSD-isti ce sa mai spui ca si astia tot comunisti vopsiti au ramas ,si dupa sondaje vor iesi si ei cam la fel in viitoarele alegeri...
    • +6 (8 voturi)    
      nu voteaza comunistii (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:54)

      nimic de zis [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      voteaza cu rusii. probabil toti rusii si alte minoritati gagautze.
      nu le place sa invete moldovineste...
      frica ca le ia putin gazul..
      obijunitza ca lumina vine dela rasarit, ca soarele rasare la moscova...
    • +10 (10 voturi)    
      fara acces la media (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:54)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      spre deosebire de tine majoritatea oamenilor din RM au acces doar la un post de televiziune si ala fiind rus.
    • +2 (12 voturi)    
      Ete, na! (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:36)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      Sa vezi prostii din tara ta ce vor vota!
      Ai impresia ca pesede-pece-penele "e" altceva decat comunisti?
      Ai rabdare si vei fi iar sub papucul lui ilici!
      prostii de romani nu viseaza decat la mici, sarmale, stick/uri... si alte pomeni!
      Ai vazut cine a facut predictia de exit poll!?
      Nu cumva este aceeasi irealitate dar in limba rusa?
      • -2 (6 voturi)    
        la noi "prostii" au votat deja (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:32)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        si restul tragem ponoasele acum, postacule...
        P.S.
        Ca sa vezi cat de praf esti, tu ai fi vrut ca Publika TV sa "traga " cu comunistii ?? Nu zic ca a fost bine ca gresit in halul asta, dar in mintea ta basista orice face Realitatea e gresit! Trebuia sa tina cu comunistii, nu-i asa? Sigur ai fost la vot...
        • +5 (7 voturi)    
          Sondajele de exit-poll (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:59)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          nu "trag" intr-o parte sau alta. Sau n-ar trebui s-o faca (cu exceptia situatiei in care vrei sa folosesti exit-poll-ul ca o arma politica - vezi <<s-au furat alegerile>>)

          Singurul rezultat al unei asemenea erori este decredibilizarea: nici dracu n-o sa mai creada intr-un exit-poll in Republica Moldova. Ca urmare, aia de la putere vor putea fura linistiti, daca asta vor.

          Daca nu se dovedeste o frauda masiva (ceea ce este extrem de improbabil), Publika Tv a facut un mare deserviciu democratiei din Moldova.

          E clar sau trebuie sa-ti fac o schema?

          In rest... sa ne fereasca Dumnezeu de prostul harnic!
        • +1 (3 voturi)    
          Daca ai raspuns la post (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:46)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          singur te/ai inclus in categoria de viitori votanti rosii!
          In mintea ta de ilici/ist, orice zice publika tv, este de bine!
          Amice, voiam sa spun altceva, dar tu ca orice comunist cu neuroni singulari, sari la jugulara.
          Daca eu sunt praf, tu esti pulbere!
          Si te/a cam luat... vantu'!
    • +2 (2 voturi)    
      voturi masluite (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:58)

      moldo [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      oare chiar au votat cu comunistii sau voturile au fost masluite?
    • +1 (1 vot)    
      dar mai prost esti tu (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:40)

      doamne... [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      sa crezi ca voteaza doar tinerii si cei cu ceva in cap...
      si aia care ti-au dat cu + sunt la fel de inteligenti ca tine...tu crezi ca o tara e facuta doar din cei care au acces la informatii...nu tata, uita-te si tu la noi care ne credem superiori lor cati sunt care habar nu au sa citeasca dar voteaza de 12 ori cat tine... noroc cu oameni destupati ca tine care imbratiseaza occidentul iar pe aia care ti-au facut tie tara tara ii injuri...se pare ca te bucuri de drepturile gay din romania si unde am ajuns ...
    • -1 (1 vot)    
      Stai ca mai avem putin pana in 2012. (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:28)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ce sa mai spun

      Stai sa vezi si la noi cum va lua PSD-ul peste 40%:( // chiar daca ai nostri sunt poate cu un gram de comunism mai mici decat ai lor.. tot pe acolo e :).
  • +10 (12 voturi)    
    Au votat aproape 60% !!! (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:41)

    Danul [anonim]

    Felicitari pentru prezenta la vot si sper sa nu fi fost in zadar! Numararea voturilor e foarte interesanta si provocatoare ;)
  • 0 (18 voturi)    
    Moldova ramane rosie (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:47)

    Facaletz [anonim]

    Sublim! Asta si meritau!
    • -2 (14 voturi)    
      Cu Moskova au fost dintotdeauna (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:15)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Facaletz

      De ce s-ar da cu UE acum dupa 100 de ani ???
      • 0 (0 voturi)    
        cui i-ai lasat in '40? (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:35)

        aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        sincer, nu stii decat placa asta si o tot postezi la fiecare articol despre RM.
    • +8 (12 voturi)    
      Sunt roman, nu vreau Basarabia inapoi ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:34)

      Attila Szekely [anonim] i-a raspuns lui Facaletz

      Moldova ramane anti-comunista, Voronin si haita minoritarilor rusi/ucrainieni/gagauzi au fost invinsi de AIE, bravo moldovenilor, nu s-au lasat prostiti de propaganda!
  • -14 (16 voturi)    
    e de bine (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:50)

    smen [anonim]

    mafia capitalista nu trebuie lasata sa vanda moldova strainilor,sa apara cocalari si pitipoance ca la noi,dorobantisti si oameni de afaceri adica borfasi de afaceri,putregaiul capitalist care ne-a inghitit nu trebuie sa se intinda si in Moldova ca o holera
    • +6 (6 voturi)    
      sper ca glumesti... (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:45)

      Vendeta [anonim] i-a raspuns lui smen

      ... altfel "mars la moskva"!
    • +5 (5 voturi)    
      "Mafia capitalista" castiga si in Catalonia (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:51)

      smenar [anonim] i-a raspuns lui smen

      Partidul Socialist catalan, care conducea de 7 ani Catalonia, a fost umilit ieri la alegeri, obtinand doar 28 mandate, fata de partidul de centru-dreapta CiU care a obtinut 62 mandate.
      Majoritatea necesara e de 68 mandate, CiU va putea guverna cu conservatorii din PP care au obtinut 18 mandate !

      Alegatorii erau enervati de proasta gestiune socialista, datoria Cataloniei dublandu-se in doar 3 ani (30 de miliarde euro!).

      Alegerile din Europa arata un trend pe care l-au urmat si alegatorii basarabeni: vot anti-stangist, respingerea ideologiilor moarte (comunismul) sau falimentare (social-democratia).
  • +8 (16 voturi)    
    au puso saracii. (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:55)

    dragos [anonim]

    Nici acum saracii nu au reusit sa iasa din namolul rusesc in care se scalda. Pacat.
  • +4 (8 voturi)    
    Republica Moldova (Duminică, 28 noiembrie 2010, 23:56)

    cititor [anonim]

    Pana acum rezultat corect.
    Pana cand toate PLM-urile , PDL-eurile si alte PPDDLL si cate litre vor mai dori nu se vor uni intr-o formatiune solida si mai ales serioasa PCRM va fi vesnic conducator.
    Dar sa nu uitam ca si in aceasta minuscula tara lupta intre clanurile asa zise patriotice cu litere de L sau D,pentru rosul ciolanului este acerba.
    Nu mai dati vina pe comunisti sau rusi, asta e, vor trebui sa treaca multe zeci de ani pana se va schimba ceva. Adevaratii patrioti si latinomoldoveni nu depasesc 5-6 % din populatie.
    • +8 (8 voturi)    
      Cine a votat comunist ? (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:38)

      Pactul comunisto-nazist [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Nostalgicii URSS, adica pensionari, in jur de 20% din populatie (cam asa e si la noi votul pro-Iliescu si ala cu "era mai bine inainte") + minoriti etnice, in jur de 15% (rusi, ucrainieni, gagauzi, bulgari, etc).
      PCRM se bazeaza intotdeauna pe circa o treime din electorat, la fel ca PSD-ul la noi !
  • +4 (4 voturi)    
    hot, hot si cu mintea larga (Luni, 29 noiembrie 2010, 0:20)

    Domnu Trandafil [anonim]

    Comunistii conduc detasat dupa numararea a 4% din voturi.

    Detasa-te-as dar n-am cui, detasa-te-as liceului. (Industrial nr. 2, de textile, marochinarie si moravuri lejere.)
  • -1 (3 voturi)    
    update ora 24:00 (Luni, 29 noiembrie 2010, 0:24)

    buha [utilizator]

    CEC: 15.6 % din voturi numărate, 24:00
    PCRM 46.5 %
    PLDM 23,6 %
    PD 13.5 %
    PL 6.8 %
    AMN 2,5 %

    Următoarele rezultate vor fi prezentate la ora 8:00
  • +8 (14 voturi)    
    Acum sunt 19,5%, comunistii scad continuu (Luni, 29 noiembrie 2010, 0:31)

    Transnistria-40% romani [anonim]

    Raioanele numarate primele sunt din zone rurale favorabile comunistilor, treptat vin procesele verbale din alte zone si se schimba raportul in favoarea AIE.

    Important e ca nr. de mandate ale comunistilor vor scadea, ca partidele pro-romanesti vor avea majoritatea parlamentara si vor face guvernul, ca viitorul presedinte al Basarabiei va fi un etnic roman.

    Cooperarea cu Romania e din ce in ce mai buna, RM se apropie rapid de UE, Rusia e tentata sa negocieze o retragere onorabila din Transnistria.

    Criza economica va trece, Romania se va intari in regiune si Basarabia se va reuni cu tara-mama in cadrul UE sau chiar mai devreme, in 4-5 ani!
    • +1 (1 vot)    
      bine ar fi (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:11)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Transnistria-40% romani

      dar mie nu stiu de ce sondajele astea imi arata ca e fix pe dos... poate nu cunosc situatia dar mi se pare ca acolo comunistii formeaza un bloc sau un nucleu destul de dur
      poate ma insel...
    • +11 (11 voturi)    
      Basarabenii, spirit civic si anti-comunism (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:13)

      AIE obtine majoritatea absoluta [anonim] i-a raspuns lui Transnistria-40% romani

      1. Basarabenii invata abia de cativa ani democratia si de mai putin de 2 ani participa la alegeri libere (desi comunistii inca mai controleaza 2 posturi importante tv, iar presa rusofona din Basarabia e total pro-comunista). Faptul ca 60% dintre ei s-au dus la vot pe ploaie si frig, arata un mare interes pt viata politica si pt libertatea de a alege, e un drept pe care ei il apreciaza.

      2. Partidul Comunist obtinea 71 mandate in 2001, apoi iarasi suficiente mandate ca impreuna cu un partid-tradator, PPCD (care acum e mort, disparut din parlament) sa aleaga presedinte, apoi a obtinut 60 de mandate si patriotii basarabeni au rezistat tuturor presiunilor si nici macar acel singur vot necesar nu a fost dat comunistilor.
      La alegerile din 2009, comunistii obtineau 48 mandate si n-au putut decat bloca alegerea presedintelui, ceea ce a dus la presedintia unionistului Ghimpu.
      Iar la alegerile din acest an, iata comunistii din nou pierd mandate, vor avea probabil 40-43, demonstrand ca sunt pe un trend descendent in ultimii ani.

      3. Partidele AIE au obtinut iarasi majoritatea parlamentara, vor forma guvernul, pt ca Voronin si comunistii inca sunt suficient de amenintatori. Voronin nu-l suporta pe Lupu si nu-l va accepta presedinte.

      4. Scena parlamentara s-a mai simplificat, exista 3 partide anti-comuniste, majoritare in parlament si 1 partid minoritar, comunist si oarecum pro-rus. Asa cum s-a intamplat in Romania, o multitudine de mici partide vor fuziona cu partidele mari, pt niste „deconcentrate”, in final vor fi reprezentate corect toate curentele politice europene: conservatorii/populari ai lui Filat, liberalii lui Chirtoaca si Ghimpu, social-democratii lui Lupu.

      5. Daca nu accede la guvernare acum, PCRM se va destrama in urmatorii ani, exista diviziuni interne majore. Eventual va ramane un partid al minoritatilor etnice, rusi, ucrainieni, gagauzi si al catorva nostalgici ai URSS.

      Drumul Basarabiei e spre UE si Romania !
  • +1 (1 vot)    
    Si la ei ca si la noi, nu? (Luni, 29 noiembrie 2010, 0:32)

    andrei [anonim]

    ... doar suntem frati ;)
  • +2 (6 voturi)    
    iara s-o ocupat vantu sa manipuleze Exit Poll-uril (Luni, 29 noiembrie 2010, 0:46)

    al [anonim]

    iara s-o ocupat vantu sa manipuleze Exit Poll-urile...


    In mod "stiintific" diferenta e mai mare de 16% ....
    • 0 (2 voturi)    
      :)) (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:10)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui al

      =))
  • -2 (6 voturi)    
    traiasca moldova comunista! (Luni, 29 noiembrie 2010, 1:25)

    pandele [anonim]

    da ce-ati crezut fratzilor, ca moldova vrea democratie? Naaaah! moldovenii au ales ce li place lor mai mult, anume comunismul, dictatura si fratia cu rusia. Traiasca comunismul, buhahaha!
    • -4 (4 voturi)    
      comunista da e bine ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:55)

      maciuca [anonim] i-a raspuns lui pandele

      sa te vad romane la gigacalorie ! nici nu mai poti respira de ghiata ! se face abureala ca la gura lui base !
  • -2 (4 voturi)    
    hai comunisti (Luni, 29 noiembrie 2010, 1:29)

    gopo111 [utilizator]

    bine faceti ca votati cu comunisti, aveti sanse 99% sa emigrati unde vreti pe urma inclusiv in usa, jucati destept moldoveni , cu voronin and comp sansele voastre sa duceti o viata mai buna afara cresc
  • +2 (2 voturi)    
    Alegeri tara vecina (Luni, 29 noiembrie 2010, 2:12)

    razvan [anonim]

    La ora 2.00 noaptea dupa numararea a 45% pcrm are doar 41% si va scadea in continuare deoarece spre seara au venit alegatorii care nu voteaza pcrm la care se adauga scaderea dupa voturile celor din afara tarii.
  • -3 (3 voturi)    
    Nu se poate... (Luni, 29 noiembrie 2010, 2:40)

    Andi [anonim]

    Nuuuuuuuuuuu :(((
  • -2 (8 voturi)    
    60% numarate, comunistii scad la 40% (Luni, 29 noiembrie 2010, 3:05)

    Soroca [anonim]

    PCRM e acum la 42 mandate, AIE are majoritate parlamentara si de guvernare.
    PDM-ul lui Lupu are 16 mandate si nu poate alege presedintele doar cu PCRM, dar inca poate guverna cu comunistii!

    Ultimele 40% din voturi vin din sectiile unde s-a votat pana tarziu, favorabile AIE, comunistii vor continua sa scada, spre 30%.

    E important ca AIE sa aiba majoritate parlamentara, iar PDM, de centru-stanga, sa aiba impreuna cu comunistii maxim 50 mandate. Astfel, ar fi imposibila o alianta cu acestia.

    Ideal ar fi ca AIE sa aiba 61 mandate si comunistii maxim 40 mandate, asa nu ar mai capabili sa blocheze alegerea presedintelui.
    • -1 (5 voturi)    
      moldova rosie (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:42)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Soroca

      du-te si te culca, esti obosit! :)
  • +3 (7 voturi)    
    Deci exit poll-ul Publika (Realitatea)... (Luni, 29 noiembrie 2010, 3:39)

    Bogdan C [anonim]

    ...a fost la fel de aranjat ca si cel de la alegerile de la noi. La asemenea distanta e improbabil sa mai castige PDLM-ul.
  • +4 (10 voturi)    
    bravo (Luni, 29 noiembrie 2010, 4:27)

    turistul [anonim]

    ati ratat ocazia sa iesiti din mocirla ...
    • +6 (6 voturi)    
      Bravo? (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:22)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui turistul

      Si de ce "bravo"? Te bucuri ca moare capra vecinului?

      Pe de alta parte asa vorbesti de parca Romania nu ar fi in mocirla. Din pacate, diferenta intre Romania si Moldova nu e cum era intre RFG si RDG.

      Pana si in fosta RDG reflexele comuniste au durat si inca dureaza, insa diferenta enorma intre cele 2 foste republici a facut ca RDG-istii sa adere foarte rapid la valorile RFG-ului.

      Ce exemplu le-am dat noi moldovenilor? Dupa 20 de ani de "democratie" ne taram de pe o zi pe alta, imprumutam ca sa traim. Asta e un exemplu bun?

      Departe de mine sa accept comunismul, insa pana la a da verdicte trebuie sa ne uitam si la ograda noastra. Noi ratam ocazia de a iesi din mocirla de 20 de ani incoace, ca sa fiu indulgent.
  • -9 (17 voturi)    
    alegeri corecte (Luni, 29 noiembrie 2010, 4:42)

    iorgu [anonim]

    decat sa ajunga datori la fmi ,moldovenii au votat soarele ce rasare de la moscova ! mai repede ai baga in ue rusii decat basescu !
    • -2 (2 voturi)    
      Corect ! Romania i-ar tine pe basarabeni in loc ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:02)

      Comunistu [anonim] i-a raspuns lui iorgu

      Romania - format redus are ea insasi probleme de functionare statala
      In plus - ma intreb de unde sa gasesti atatia
      clujeni si aradeni ca sa impanzesti si administratia
      locala a Modovei de est dupa marea unire ?
      *
      Ma astept totusi din moment in moment
      sa se intample o rasturnare de situatie:
      - ori ajung cu avionul sacii cu voturile celor 40 de milionae de basarabeni care au votat la xerox
      in diaspora
      - ori vine Videanu cu helicopterul la Kisinau si aprinde televizorul ăla mare plasma - cu rezultate
      castigatoare pentru fortele binelui.
      *
      Solicit cu supusenie Presedintelui Romaniei emiterea unui decret de amnistie pentru inculpatul Vantu Sorin Ovidiu. Omul a facut dovada ca are suflet de bun roman - entitatea numita Publika aflata in proprietatea lui a dat cele mai gogonate exit poluri auzite vreodata....extrem de patriotice
      *
      In plus a murit actorul de comedie Leslie Nilsen.
      Inca un motiv de tristete pentru amatorii de caraghioslacuri.
      • +5 (7 voturi)    
        comentariu (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:34)

        acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui Comunistu

        Nu cred ca de vina este procedeul exit poll
        ci,mai degraba,caracterul duplicitar al basarabenilor.De fapt,Nicolae Iorga a spus
        cam asa: vrem Basarabia dar fara basara-
        beni pentru ca sunt...Eu as spune ca sunt
        TRIPLICITARI (sa-mi fie scuzat acest cuvant
        inventat) deoarece una gandesc,alta spun si alta fac.Dar nici romanii de dincoace de
        Prut nu sunt cu mult mai breji.Noroc cu ar-
        delenii si banatenii!
    • +1 (3 voturi)    
      Corect ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:12)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui iorgu

      Moskova au vrut, Moskova au primit !!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Blocaj presedinte, avantaj Ghimpu (Luni, 29 noiembrie 2010, 4:47)

    Nistreanu [anonim]

    Daca vor avea 41 mandate, comunistii vor putea bloca alegerea presedintelui propus de AIE, Marian Lupu, ceea ce ar duce la presedintie interimara.
    Filat ramane prim-ministru, Lupu candidat, iar liberalii il lasa pe Ghimpu presedinte al parlamentului.

    In 30 de zile e convocat noul parlament, alegerile in comisii si pt presedintia parlamentului vor fi in ianuarie 2011, pana atunci Ghimpu ramane presedinte RM.

    Dupa aceea urmeaza numirea unui prim ministru, formarea unui guvern, aprobarea lui in parlament.

    Abia apoi se ajunge la alegerea presedintelui de catre parlament, probabil in februarie 2011.
  • 0 (8 voturi)    
    Guvern de centru-stanga? (Luni, 29 noiembrie 2010, 5:00)

    Ponta Ghevara [anonim]

    Faptul ca PCRM-ul lui Voronin nu a obtinut o majoritate parlamentara e o victorie a Romaniei, in dificila batalie cu Rusia pt scoaterea Basarabiei din sfera rusa.

    Insa Rusia a mizat si pe cartea Marian Lupu, un social-democrat fost comunist, etnic roman, ce propune o politica mai binevoitoare fata de Rusia, dupa modelul propus de Geoana si Iliescu in Romania.

    Dirijat din umbra de baronul rosu Plahotniuc, PD-ul ar putea fi tentat sa faca alianta cu PCRM pt a obtine atat presedintia cat si postul de prim-ministru, lasand presedintia parlamentului lui Voronin, functie extrem de importanta.
    PD-ul ar obtine pozitii cheie, cu doar 14% din voturi, o performanta politica incredibila.

    Opozitia ar fi formata din cele 2 partide puternic pro-europene si pro-romanesti, liberalii si democrat-liberalii.

    Dezavantajul major pt PD e ca ar fi complet discreditat pe plan intern, ca toate partidele ce au intrat in alianta cu comunistii, si probabil ar fi treptat absorbit de comunisti.

    Insa Lupu si Plahotniuc ar putea juca si cartea fagocitarii din interior a comunistilor, a impingerii acestora catre reformare si dialog cu UE si Romania.
    Un joc dificil, dar nu imposibil de castigat, comunistii au demonstrat ca opozitia frontala e innutila, ei nu se schimba usor daca sunt direct atacati.
    • 0 (4 voturi)    
      Cred ca ai dreptate... (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:54)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Ponta Ghevara

      Asta-i si strategia rusilor. Iar jocul parsiv al Realitatii TV (Vocea Moskovei 2)/Publika TV confirma. Din pacate, nici romanii nu par mai dornici de reforma, modernizare si civilizatie. Este mai bine in sucul propriu de sorginte bolsevica, cominternista si KGB-ista. Vorba ceea: cu Iliescu-al nostru-n frunte, vom avea victorii multe! Sau, mai bine zis, cu Ponta si liberalii de stanga de la conducerea PNL.
  • +1 (3 voturi)    
    Of (Luni, 29 noiembrie 2010, 6:00)

    Dan [anonim]

    (null)
  • +2 (12 voturi)    
    revenire! (Luni, 29 noiembrie 2010, 6:10)

    chostel pagubosul [anonim]

    dragi moldoveni bine ati revenit in intuneric!
    • +3 (5 voturi)    
      Si n-au nici bani de curent .. (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:12)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui chostel pagubosul

      asta e mai grav !
      • 0 (0 voturi)    
        mai grav... (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:07)

        ars [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        e ca le dam noi curent mocca
        si ei ne dau (?) buna ziua
    • 0 (0 voturi)    
      esti sigur?... (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:39)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui chostel pagubosul

      sau ai luat ceva etno si vezi totul in roz in romania....
  • -4 (10 voturi)    
    alegeri in moldova ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 6:19)

    DOBREL [anonim]

    comunistii castiga detasat ,sa fie clar !care soldovean doreste sa dea la fmi 10.000 euroi ?
  • +3 (9 voturi)    
    ... (Luni, 29 noiembrie 2010, 6:53)

    Db [anonim]

    Degeaba ii vrem noi daca ei nu ne vor... Mai bine ne vedem de ale noastre!
  • -2 (24 voturi)    
    ha hahaha! (Luni, 29 noiembrie 2010, 7:48)

    gimini [utilizator]

    Ha ha ha ha ! La astia se fura mai rau ca la noi! Pai cum palaria masii exit-polurile dadeau PCRM-ul undeva la 24% si restul partidelor la vreo 60%, si acum la numaratoarea finala PCRM-ul are 41%?!!! Seamana cu ce a facut PD-ul in 2008, cand la iesire era 37-31 pentru PSD (cu marja de eroare de 3%!!!) si la final a iesit 34-33 pentru PD! Sunt sigur ca comunistii au durii lor in teritoriu, care baga voturi in urna la fel ca PD-ul nostru, cu roaba. Ba nu, cu basculanta!
    • +4 (4 voturi)    
      il delegati pe dragnea (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:31)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui gimini

      si'o sa aduca probe cu camioanele.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:10)

      realistul [anonim] i-a raspuns lui gimini

      te-ai gandit o secunda ca poate exit-pollul a fost gresit ?
  • +2 (6 voturi)    
    Să aşteptăm, calmi, voturile din străinătate (Luni, 29 noiembrie 2010, 8:33)

    Quantikon [anonim]

    Staţi, că nu au venit voturile din străinătate. Şi nici cele din Chişinău nu au fost numărate toate. O să se ajungă ca în România dar, spre norocul lor de moldoveni, coaliţia va avea mai multe mandate şi va da tonul. Oricum, la numărătoarea definitivă comuniştii vor scădea semnificativ şi coaliţia va câştiga semnificativ.
  • -6 (12 voturi)    
    Felicitari PCRM!!! (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:01)

    wasabi [utilizator]

    O politica corecta. pai aia nu vad ce se intampla daca alegi Democratia ..asa cum au ales vecinii lor din Romania?! Ori cu aia ..ori cu aia ..tot la fel este si la ei
    • +3 (9 voturi)    
      sst (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:26)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui wasabi

      Stai jos Iliescu si nu mai vorbi neintrebat !
  • -6 (12 voturi)    
    De ce? (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:11)

    Minister [anonim]

    De ce vreti ca Moldova sa se uneasca cu Romania? Nu avem destule probleme? Vrem sa luam si problemele moldovenilor.?
    • -3 (11 voturi)    
      Nu vrea nici un roman unirea cu Moldova (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:18)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Minister

      Doar moldovenii postaci vor asta. Poate asa ajung si ei mai repede in Germanica, Austrica etc....
      • +6 (6 voturi)    
        Nu mai vorbii tu in numele altora... (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:35)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Ori esti rupt de realitate ori postezi direct de la Moscova. Ca iti lipseste materia cenusie nu vreau sa cred...dar e si asta o posibilitate.
        Posibilitatea unei tari unite , deci mai mari ca si intindere si populatie este ceva ce nu poate fi evaluat in bani.
        • -2 (2 voturi)    
          nu vrei sa incep eu despre tine (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:51)

          Cristi beton [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          In loc sa fi nemernic mai bine argumenteaza de ce ar fi mai bine pt Romania? Cand o sa intelegi ca nu conteaza numarul ci calitatea?
          • +3 (3 voturi)    
            esti egoist (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:40)

            Dragos [anonim] i-a raspuns lui Cristi beton

            Pe tine te intereseaza doar ca luam o regiune cu populatie mai saraca si ca acea regiune ne va trage putin in jos (prea mult nu avem unde sa mai coboram).
            Pentru altii conteaza mai putin asta. Conteaza ca peste niste zeci de ani, cand nu vor mai fi asa mari diferentele de nivel de trai, va fi mai bine cu o Romanie Mare. Conteaza ca acolos sunt romani persecutati care o vor duce net mai bine alipiti de Romania fata de cat de mult o sa ne scada tie, sau mie nivelul de trai.
          • +1 (1 vot)    
            Poate m-am aprins si imi cer scuze... (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:54)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui Cristi beton

            Hai sa o luam altfel : incearca tu sa te duci oriunde in lume sa cumperi 1 metru dintr-o tara suverana ca sa-l lipesti la Romania. Iti dau ce buget vrei tu...
            Sau du-te si spune-le evreilor ca nu au nevoie de Palestina , ca e terenul e mai mult desert , populatie de "slaba calitate" , ca e de 10 ori mai viabil economic sa renunte la teritoriu si vezi reactiile...
    • +3 (5 voturi)    
      ???? (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:22)

      mithrill [anonim] i-a raspuns lui Minister

      Ce probleme asa mari avem de nu ne mai putem respecta stramosii?
      • +1 (1 vot)    
        ai dreptate (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:54)

        Zamolxis [anonim] i-a raspuns lui mithrill

        Nu sta cu fata spre trecut, intoarce-te spre viitor si gandeste-te la copii, nepotii si stranepotii tai.
        • +1 (1 vot)    
          Sa vedem... (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:17)

          mithrill [anonim] i-a raspuns lui Zamolxis

          Un pic mai clar, te rog. Esti pentru ori impotriva unirii?

          Eu sincer nu vad care ar fi problema unei uniri. Si-asa se fura un potop din banii publici. Poate s-ar fura mai putin. Si niste sange proaspat nu strica niciodata. Problemele majore nu le mai avem desi se trece foarte usor peste asta: mancare, energie, nici frica nu ne mai e de vecini ca acum cativa ani... Mancare si energie cam avem de dat si pe la altii. Ca sunt scumpe e alta poveste si ar putea fi stransi nitel de oute domnii aia care tot reglementeaza preturile astea...
    • +4 (4 voturi)    
      alegeri (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:10)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Minister

      Pentru ca sunt tot romani ...Basarabia este pamant romanesc !!! Daca nu stiai - solicita lectii de istorie !
      • -4 (4 voturi)    
        si unde este argumentul? (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:41)

        Dana [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Asta este la fel cum Anglia este pamant roman pt ca romanii au ajuns si pe acolo. Nu da tu lectii de istorie ca te pierzi.
        • +3 (3 voturi)    
          pentru ca (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:07)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Dana

          abia dupa 90 ti-ai amintit de un frate abandonat (astea au fost conditiile istorice) , un frate bonlav care s-a instrainat, abia isi mai aminteste de tine, dar totusi e frate-tau.Ce faci, nu-l ajuti? Unii i-ar mai trage si un picior ca-i cam prost si inapoiat. Moldovenii sunt niste oameni foarte destepti, au varfuri academice de toata lauda. Iar clasa lor politica este mai cinstita cu populatia fata de ceea ce avem noi aici in Romania, de ce sa nu recunoastem?!
        • +1 (1 vot)    
          asa e dana (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:09)

          smen [anonim] i-a raspuns lui Dana

          cu toate ca ma indoiesc ca te cheama asa,cred ca ai un num mongoloid din etelhoz,au ajuns romanii in anglia,dar noi romanii am fost dintodeauna pe pamantul basarabiei,cu tradatori ca tine singurul lucru pe care il putem face e sa ii trimitem la canal
  • +4 (6 voturi)    
    O perversitate (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:16)

    roberto [anonim]

    Cei 60% din moldoveni care au votat cu vestul, au legatura sau chiar se plimba (invata, muncesc, fac afaceri, etc.) prin Romania (UE), fie prin alte tari vestice.

    Cei 40% care voteaza cu comunistii sunt aia legati de glie.

    Partea perversa este ca daca s-ar opri robinetul pentru cei 60% (sau de la cei 60%), cei 40% comunisti ar vedea cu adevarat ce inseamna foamea crunta.

    Rezumand, si comunist, si cu verisoara infirmiera la Milano.

    ps - felicitari BiBiSi Moldova (Realitatea din Moldova) pentru exit poll. Domnul Vantu nu se lasa de tunuri.
    ps2 - pe pariu ca partidul comunistilor nu scade sub 40%?
  • +4 (4 voturi)    
    Si asa (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:34)

    ploiesteanu [utilizator]

    daca s-ar uni fortele democratice ar obtine peste 50% cu voturile redistribuite. Totul e sa se inteleaga intre ei.
    Sa mai asteptam diaspora si Chisinaul, unde , in mod sigur, din 10 procente cate au mai ramas (la care se adauga liste suplimentare?) 6 sau 7 procente e pentru coalitia democrata. Cred ca in final comunisti vor avea in jur de 38 %. Cu alegerea presedintelui e problema.
  • -3 (3 voturi)    
    alegerea intre bine si rau (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:48)

    ciprian [anonim]

    nimeni nu mai poate rasturna balanta asa cum nimeni nu vrea sa fie dator pe sufletul copiilor lor deacum inainte ! basarabenii au bagat de seama ce inseamna fmi . au vrut binele binelui ,adica raul !de la cap se impute , ca la noi ! BRAVO BASARABIA ! nu te-ai facut de ras ! Voi o sa radeti la urma !
    • +5 (5 voturi)    
      Din nefericire ... (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:07)

      lucard [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      Comunistii or sa lege Basarabia de Rusia, iar Rusia nu inseamna nici pe departe prosperitate...
    • +4 (4 voturi)    
      care e binele? (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:10)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui ciprian

      Niciodata firmele occidentale nu vor investi intr-o tara sub influenta moscovei (decat poate daca are resurse de petrol foarte mari , ori nu e cazul Moldovei). Pentru cei care ii aplauda pentru votul pro comunist, soarta moldovenilor va fi tot asa de "fericita" ca si pana acum. Tineretul si oamenii plecati la munca in occident care tin Moldova pe linia de plutire, nu vor fi deacord cu asta, dar batranii stahanovisti ai satelor basarabene (Somalezii europei) au hotarat soarta acestei tari. Pacat.
  • +3 (3 voturi)    
    Ghimpu presedinte vesnic! (Luni, 29 noiembrie 2010, 9:54)

    apele [anonim]

    Cum l-au ales moldovenii pe Ghimpu presedinte? Interimar dar vesnic!
  • +5 (7 voturi)    
    Pai, exit poll-ul comandat de Realitatea TV... (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:05)

    Rescatorul [anonim]

    dadea castigator PLDM-ul cu 34%. Ce se intampla? Realitatea dezinformeaza din nou si face jocul comunistilor, ca si in Romania, sau se fura in draci? Daca lucrurile stau asa in realitate, rusii castiga din nou. Vor baga zazanie intre fortele proeuropene si vor tine Basarabia in sfera lor. Acum sunt pe cai mari. Au pacalit Franta, Germania si Polonia si se pregatesc sa domine Europa, spre marea bucurie a bolsevicilor, cominternistilor si KGB-istilor de pretutindeni.
  • +6 (6 voturi)    
    nu vreti ? (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:16)

    cititor hotnews [utilizator]

    Nu vreti sa scapati de comunism ?
    Acum este momentul.
    Ma surprinde diferentele imari ntre exit poll-ul Publika si numaratoarea voturilor.
    Ceva nu este in regula.
  • +7 (9 voturi)    
    hilar (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:16)

    altu' [anonim]

    Dupa 20 de ani de la limpezirea mintilor, voi inca alegeti comunistii ? Atunci, va meritati soarta, dragii mei !
    • -2 (6 voturi)    
      hm (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:35)

      minny [utilizator] i-a raspuns lui altu'

      o sa ai o surpriza cati vor vota comunistii la noi in 2012
  • +6 (8 voturi)    
    Publika (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:17)

    Dan [anonim]

    Publika e parca din grupul SOV nu?
    Imi aduc aminte de sondajele 'comandate' de iRealitatea in ultimii ani.

    Au fost (aproape) la fel de inexacte.

    Mogulul Vantu stie de ce...
  • +1 (1 vot)    
    solutie (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:34)

    minny [utilizator]

    din ce vad le lipsesc cateva landate iarasi celor din AIE sa aleaga presedintele. Sper sa invete ceva din RO si sa ademeneasca niste dezertori :)
  • +1 (3 voturi)    
    vai de capul-lor (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:36)

    tepes [utilizator]

    Moldovenii nu se dezmint,nu prea le place democratia,ei vor un tatuc,si le place sa traiasca in mocirla nu vor sa ridice capul din noroi sint un fel de semisclavi asta este trebuie lasati sa fiarba in ciorba lor si chiar sa-i pupe in cur pe rusi ucrainieni gagauzi.
    • 0 (4 voturi)    
      te contrazic (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:51)

      alex [anonim] i-a raspuns lui tepes

      chiar nu conteaza ce culoare au politicienii de acolo ( ca si din romania de altfel) SUNT LA FEL, ACELASI LUCRU!
      va explicati ca in romania , dupa 21 de ani de la revolutie, iliescu inca mai este bagat in seama, psd-ul exista , majoritatea liderilor sau oamenilor importanti din celelalte partide vin din fsn sau clientele lui? :)
  • +1 (5 voturi)    
    rezultat just (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:42)

    kllaus [anonim]

    acest rezultat demonstreaza inca o data ca avem peste Prut un popor de prosti, care in loc sa munceasca se multumesc cu firimiturile aruncate de rusi. Nicio problema, tot asa sunt si romanii, care la 20 de ani dupa Revolutie nu sunt capabili sa scape de securisti.
    • +4 (4 voturi)    
      Concluzie pripita ... (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:09)

      lucard [anonim] i-a raspuns lui kllaus

      Asta demonstreaza mai degraba ca Moldova e mai la umbra URSS decat suntem noi.
      • 0 (0 voturi)    
        Asa am fi fost si noi (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:58)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui lucard

        Asa eram si noi daca Mihai nu intorcea armele impotriva nemtilor... Stalin ne-ar fi facut Republica Sovietica Socialista Romania (parte a URSS) si am fi fost si noi rusificati si indobitociti.

        Macar cu Ceausescu am scapat cat de cat de soarta asta,
  • +4 (6 voturi)    
    Sunt ridicoli astia cu sondajele...din grupul Real (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:46)

    Marius [anonim]

    ....din grupul Realitatea-Publik.
    Ridicol era si Tatulici aseara la Realitatea cand comenta ca tampitul victoria dreptei in Moldova. L-a placut vreodata cineva pe insipidul asta de Tatulici?

    Chiar nu mai stie nimeni statistica in tara asta?

    Si Dancu - asta cu firma de sondaje - parca e sociologul de frunte al PSD-ului sau al tarii.
  • +1 (3 voturi)    
    comunistii (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:46)

    ungur [anonim]

    Am avut ocazia de a participa la o nunta in Chisinau.Am stat acolo 3 zile, intr-un hotel de langa ambasada SUA.
    1. Era plin de militari si politisti in acea zona
    2. Toate casele si cladirile din jur erau "echipate" cu multiple antene, oale si alte chestii de ascultat, sediul Gazprom era la 50 m...

    Tot orasul mustea a politisti, toate reclamele rulau in limba rusa, pe strada se vorbea in limba rusa.Majoritatea programelor erau in limba rusa, cateva canale aveau subtitrare in romana dar reclamele erau numai in rusa.
    Am stat de vorba cu cativa participanti la acea nunta, pe nimeni nu lovea prea mult nevoia de "alipire" si nici nu ii strapungea vreun simt patriotic vizavi de Romania.Chiar mentionau de multe ori ca Republica Moldova este stat independent cu o legatura mai mult cu Rusia.
  • +5 (5 voturi)    
    eroare (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:56)

    gabriel [anonim]

    Este inca o eroare strategica a CIA si SIE, trebuia inventat in Moldova un partid comunist cu orientare nationala si astfel s-ar fi spart in doua PCRM !
  • +1 (1 vot)    
    Nu este nicio eroare... (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:57)

    Rescatorul [anonim]

    este doar jocul KGB-ului si al agenturii din Basarabia si Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    "Profesionistul " Dancu (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:59)

    Bogdan [anonim]

    Obisnuit cu sondajele din Romania realizate la comanda, pentru manipularea opinie publice, Danca a dat-o in bara acum. Cam cu diferenta intre profesionist adevarat si politician cu ifose de specialist. Nici o problema ca se intoarce in tara si reia sondajele pentru amicii politici dispusi sa plateasca pe oricine le spune ca sunt frumosi si destepti.
  • +3 (5 voturi)    
    Democratia ca o haina (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:10)

    Marius [anonim]

    S-a dovedit inca odata ca democratia este ca o haina: pentru unii este prea stramta sau prea eleganta. Nu poti imbraca cu forta un om cu haina iar daca o faci si-o da jos la prima ocazie. Unii prefera acest tip de comunism iliescian, la mica ciupeala, fara reguli, toti se descurca dar nimeni nu plateste. Este ca si cum ar vrea sa introduci democratie la talibani, nu o accepta. Ei vor sa cultive canabis asa cu moldovenii falsifica vinurile, traisc din terorism asa cum moldovenii triesc din spartul bancilor din vest si din crime la comanda. La fel ca talibanii, moldovenii vor sa profite personal si nu colectiv de democratie. Vor sfarsi probabil sub cizma ruseasca la care nu merge cu comunismul iliescian. Cred ca Romania trebuie sa termine cu acordarea de cetatenie unor romani care voteaza cu rusii. Devin chiar un pericol national. Ponta, Iliescu si PSD-ul pot dormi linistiti: mai au alaturi o armata de comunisti in Moldova!!
  • +3 (3 voturi)    
    Aceasi Marie cu ......aceasi palarie... (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:16)

    briza [anonim]

    ne facem zdrob vai sa dam cetatenia romana la moldoveni sa fie si ei cetateni europeni, dar ei in majoritate vorbesc rusa, gandesc in rusa, si voteaza cu comunisti lui Voronin. Trei partide, (sa zicem cu orientare spre europa) abia daca au pus de un egal cu un partid cu radacinile la Moscova. Ceva este putred la Chisinau, sau noi ne-am tampit. Investim atata in fratii nostri de peste Prut iar ei -Мы благодарим наших матери, но в Москве-....присоски ( Noi multumim dar mama noastra e la Moscova...fraierilor).....
  • +2 (4 voturi)    
    Dancu (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:23)

    brebenel [anonim]

    incompetentul care a facut sondajul e colaboratorul vostru dincu. ma mir ca n-a pus din greseala niste partide inexistente sau ceva.
  • -6 (6 voturi)    
    oamenii (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:39)

    smen [anonim]

    si-au cam dat seama ce e cu capitalismul de tip est european,te calaresc ocidentalii,iti cumpara avutia nationala,te exploateaza,tara se umple de cocalarime,apar tot felul de oameni de afaceri care sug bani de la stat prin tot felul de manevre,se ciordeste in parlament si nimeni nu face nimic(vezi anastase),libertatea de expresie e un mit,urlii cat vrei nu te asculta nici dracu,se scad salariile
    • +1 (1 vot)    
      Nu esti deloc comunist :) (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:25)

      Mjay [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Ai un minus de la mine. E mai bine sa fie toate astea dar sa fii tu la conducere? In comunism se intampla la fel, dar daca vociferezi faci puscarie sau mai rau...ajungi la spitaal.
    • 0 (0 voturi)    
      urlii cat vrei (Luni, 29 noiembrie 2010, 20:21)

      alex [anonim] i-a raspuns lui smen

      da, poti sa urlii cat vrei , nu stiu dc iti dai sema cat de mare beneficu e asta.
      In comunism nu urlii... soptesti! si ai sanse mari sa te asculta cineva.. si mai risti si sa ajungi la zdup dc nu ai grija ce zici.
  • +1 (1 vot)    
    cifrele 95,4% sunt gresite (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:54)

    ploiesteanu [utilizator]

    avem asa: 40,5 ; 28,7 ; 12,9 ; 9,3.
  • +1 (1 vot)    
    rezultate exit-poll (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:30)

    Mircea I. [anonim]

    Există o explicaţie, o rudă de la Chişinău mi-a spus că au fost folosiţi pentru interviu vorbitori de limbă română. Mi se pare o greşală de proporţii, înseamnă că mercenarii ăştia de la sondaje habar n-au pe ce lume se află. În consecinţă, mulţi, în special rusofoni, nu au dat răspunsuri sincere. Oameni care au crescut cu frica în oase, care toată viaţa una au gândit alta au făcut, ceea ce a fost adevărat şi în România.
    În ce priveşte rezultatul după numărare, lucrurile nu sunt chair aşa simple şi se pot complica infinit în momentul în care gruparea Lupu-Diacov trădează, adică sare din nou în barca comuniştilor dovedind că s-au democratizat la indicaţia lui Voronin.
    • +1 (1 vot)    
      De (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:48)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Mircea I.

      acord
      ..eu sunt fiu de basrabean
      am fost de multe ori acolo
      ..La Grbovat-Tughina
      si cam stiu cum merg lucrurile
      in mare..
      ai dreptate..
      totdeauna
      rusii si ceilalti vor vota cu grup pro-rus..ca ii zice comunist..ne-comunist orice..
      tot aia
      e..dar cdaca ii zice comunist mai ia voturi si de la romani....asta e spilul..ia sa ii zica...Rusesc
      sau al minoritatior..
      cum es la noi cu ungurii unde este clar..cin voteaza
      Populatia este prinsa
      in lipsa de informare si este prizionera
      mentalului intretinu ticalos de media rusesasca
      ...greu sescapa de raia tarista-sovietica-imperialista.......greu greu....Germania nu sufera comparatie ei sunt putere mare si au cunparat tara
      lor de la rusi..
      cu rusii nemtii sunt aliati si le fac jocul..
      pe spinarea noastra..a plonezilor..a caspicilor a iugoslavilor etc
  • 0 (0 voturi)    
    Publika TV (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:37)

    Gogu [anonim]

    Publica TV e varza cu exit poll-ul ei! Nu ma mira, doar fac parte din Grupul Realitatea. Toti sunt varza, si aici in RO si in MD.
  • -2 (2 voturi)    
    Plasa luata de Basescu si Boc (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:54)

    apostol bologa [anonim]

    Conducerea de la Bucuresti, formata in esenta de Basescu si Boc este din nou pacalita de catre R. Moldova. S-a supraincalzit Basescu, in urma cu cateva luni si s-a dat principial la Rusia, crezand in naivitatea si autostiinta lui ca moldovenii vor vota pentru desprinderea de comunism. GRESALA FATALA, nu s-a intamplat asa ceva! Era simplu sa discute cu moldovenii simplii care ii puteau spune ca asa zisa coalitie AIE, de cum a luat puterea a inceput sa FURE la fel cum fura si PDL din Romania. Sigur a furat mai mult decat comunistii lui Voronin si asta i-a speriat de moarte pe moldoveni. Rezultatul, comunistii au castigat, iar o eventuala alianta de genul AIE este destul de improbabila. Ca simplu cetatean ma intreb cate plase trebuie sa mai luam cu R. Moldova pentru a intelege cum sa ne comportam cu aceasta tara si mai ales cu RUSIA. Oare sistemele de informare ale lui Basescu nu sunt in stare sa prognozeze nimic de ceea ce se intampla in R. Moldova??. Ori Basescu merge numai pe proasta lui intuitie de asa zisa persoana autosiutoare ca si in cazul Frantei si a ltor state vest-europene in problema Schengen, unde s-a facut evident de rasul curcilor. Nu mai vorbesc de faptul ca R. Moldova a mai primit de la Boc si Basescu peste 100 de milioane de Euro din buzunarul romanilor si multe alte avantaje. Trezezte-te Basescule si lasa-i pe cei destepti sa analizeze R. Moldova. Nu te lua dupa sfaturile preotului Baconschi(care se pricepe numai a o gratula pe Elena Udrea).
  • 0 (2 voturi)    
    Basarabia (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:25)

    Dan [anonim]

    Bucata aia de tara aia e terminata !!!! Stalin i'a trimis pe basarabeni din taiga pana in orient, i'a rarit, i'a casapit ...!!! Cine a mai ramas in Moldova a fost dresat clasa a-I-a. Se vede , au creierele foarte bine spalate ! Au fost adusi in schimb rusi ! - politica clara de deznationalizare, de tampire , cum vreti sa'i spuneti ! Ai si un sentiment de rusine cand ii vezi asa de inapoiati, dar totul e simplu de inteles.
  • 0 (2 voturi)    
    exit poll fals? (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:38)

    popa [anonim]

    Se stie ca exit poll-urile se fac pe baza declaratiei benevole pe care o face alegatorul dupa ce iese din cabina de vot. Eroarea n-are cum sa fie asa mare decat numai daca basarabenii, din jena, declara una si voteaza alta (declara ca au votat cu PLDM si voteaza de fapt cu comunistii). Jena asta de care sufera ei e mai veche; asa fac cu oricine; spun una, bat palma si fac alta. Imi amintesc dupa '90 veneau la Iasi cu "vopsea" de vanzare , cumparai si cand ajungeai acasa constatai ca in cutii au pus pamant cu apa. Trist...
  • 0 (2 voturi)    
    Traiasca Moldova Libera si Independenta (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:29)

    elector popescu [anonim]

    Pe cine intereseaza Moldova? Pe mine unul, nu. As pune un gard de sarma ghimpata intre noi si ei si as baga 380 v in ea dupa care i-as lasa sa se aleaga intre ei, acolo, pana dau coltzul.
    Pentru mine, un moldovean mort e un moldovean bun. Moldoveanu a fost intotdeauna curva, cand cu rusii, cand cu romanii, cum i-a fost mai bine. Acum se cheama Republica. Pai cand nascatoarea ma-sii au fost astia stat independent?
  • -1 (1 vot)    
    O cerere de bun simt. (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:41)

    T+C [anonim]

    Anulati pasapoartele romanesti acordate cetatenilor din Republica Moldova.

    Initial, aceasta masura a fost gindita ca eventual Moldova sa reuneasca cu Romania.

    Nu a fost sa fie asa, pentru ca pe moldovenii ii intereseaza numai accesul in Uniunea Europeana, asa ca anularea pasapoartele romanesti acordate cetatenilor din Republica Moldova est o cerere de bun simt.
  • 0 (2 voturi)    
    Asa se intampla, cand Occidentul e bleg... (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:44)

    Coshko [anonim]

    Asa cum sunt interzise partidele si miscarile fasciste si naziste, in Occident, ar fi trebuit interzise si partidele comuniste, ca o conditie a intrarii in Consiliul Europei. In felul asta, n-am mai fi avut o sulita rosie infipta in coasta de Rasarit, asa cum este fosta Basarabie...
    • 0 (0 voturi)    
      pe ce motiv?... (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:32)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Coshko

      oare capitalismul nu a facut mai multe victime, cel putin la noi?
      cine esti tu sa decizi ca vechiul sistem nu a fost bun...
      hai sa facem un referendum sa vedem ce vrea poporul, care trebuie sa mai si gandeasca, nu numai sa munceasca pt o mana de ciocoi...
      nu mai confunda oamenii care au aplicat comunismul, cu sistemul, nu te mai lasa manipulta de profitorii acestui sistem de rahat, in care majoritatea trebuie sa munceasca pt ca o minoritate sa se lafaie...
      asta nu este progres...
  • 0 (0 voturi)    
    vântuleț? (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:18)

    paulgrojdi [anonim]

    Ete că nu a mai mers chestia cu exit-puluoullu ca la noi. Să fi văzut la un rezultat strâns ce mai urlau tembeliziunile lu vântură inepții că au fraudat comuniștii alegerile. Așa, comunism au ales ,de el să aibă parte în veci ăia de dincolo! Am zis!
    • 0 (0 voturi)    
      alegeri moldova (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:11)

      Luptatorul [anonim] i-a raspuns lui paulgrojdi

      1.Moldovenii au ales in functie de proportia demografica si nivelul de informare.2.Nu te unesti cu placere cu un sarac sa fi si mai sarac,ma refer la moldoveni,dar ei cel putin lupta sa invinga comunistii,noi ce am facut in ultimii 20 de ani,am legitimat toti hotii, pungasii si mafiotii. VORBIM, VORBIM SI NU FACEM NIMIC.3. ALO,ochiul si timpanul,mai lasati-ne cu manipularile,avem si acasa treburi importante,TREBUIE SA FACEM CURATENIE IN PROPIA OGRADA SI DUPA ACEEA SA-I CRITICAM PE MOLDOVENI!4.Propun sa discutam modificarea de urgenta a legii electorale: VOT OBLIGATORIU,astfel se elimina posibilitatea fraudelor pe marja celor care nu voteaza.RUBRICA...candidat NIMENI pentru sanctionarea clasei politice,si altele.http://emilia-corbu.blogspot.com/2010/11/votul-de-sanctiune.html#comment-form http://culianu.wordpress.com/2010/05/19/lumea-ar-merge-la-vot/#commentshttp://www.variantacojocaru.ro/
      • 0 (0 voturi)    
        Aia cu obligatoriu chiar îmi place! (Marţi, 30 noiembrie 2010, 12:03)

        paulgrojdi [anonim] i-a raspuns lui Luptatorul

        Nu criticam pe nimeni. Doar că cei din Moldova vor neapărat să fie sub comunism. Vorbiți de luptă anticomunistă iar dacă întrebi prin republică ce părere au de Europa riști să primești un șut în dos care nu e nicidecum vreun pas înainte. Pentru moldavi Rusia e mult mai aproape și mult mai de folos decât Europa.
  • 0 (0 voturi)    
    poate ... (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:28)

    lucyan [utilizator]

    au avut mai multa minte decat noi...
    de fapt pe noi nu ne-a intrebat nimeni ce vrem...
    in betia generala de dupa revolutie, s-au intors vechii ciocoi cu haine si nume noi...
    ne mai miram de cum au votat moldovenii, dar nimeni nu-si explica sondajele de la noi, unde peste 50% din cetateni regreta vechiul sistem...
    numai oamenii cu cap stiu de ce...
    dar manipularea este in floare, iar daca capitalismul a venit cu ceva, pe langa droguri, prostitutie, crima organizata, ei bine, manipularea este in floare: la fel ca sistemul, un cacat invelit frumos in poleiala, care a inceput sa puta urat, urat de tot, si nu numai la noi...
    pt ca asta este adevarata fata a capitalismului, care se inchina banului si lacomiei...
  • 0 (0 voturi)    
    PC[R]M (Marţi, 30 noiembrie 2010, 14:46)

    Curiosul [anonim]

    De la ce vine R-ul din numele partitului?
  • +1 (1 vot)    
    Or fi vazut moldovenii capitalismul romanesc (Marţi, 30 noiembrie 2010, 19:39)

    tascrryry [anonim]

    Or fi vazut moldovenii capitalismul romanesc. Ca din 11 milioane de locuri de munca in 1989 mai sunt abia vreo 3,5 milioane. De restul ce sa mai vorbim. Tunuri din banii publici, capusari de firme si afaceri, unii foarte bogati iar marea majoritate la limita existentei, ca romanii argatesc prin Italia si Spania , ca cine spune mai multe minciuni sta la loc de cinste. Toate bunurile statului si8 toate resursele au fost impartite pe bani putini la straini, iar noi cumparam inapoi pe bani grei.
  • 0 (0 voturi)    
    A da vina . . . (Miercuri, 1 decembrie 2010, 8:29)

    Gheorghe [anonim]

    . . . pentru eroare pe cei care au facut exit-poll-urile inseamna a nu-i cunoaste pe moldoveni. Moldovenii de dincolo de Prut sunt duplicitari si sunt asa din spirit de conservare in fata autoritatilor care tot timpul au fost autoritare cu ei. Normal ca au spus la iesire ca au votat cu cei la putere cand de fapt ei au votat cu . . . Voronin. Tatuca care nu le-a desfiintat colhozurile si au mai avut si ei de unde fura cate ceva. E de ras, dar asta este situatia si rezultatele o confirma!
  • 0 (0 voturi)    
    pai (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:48)

    val [anonim]

    si la noi exitpool ul a indicat ceva si apoi ,peste noapte, altceva a fost validat.Ce va mai mirati?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version