VIDEO Un irlandez sustine ca o femeie care vorbeste la telefonul mobil apare in imaginile de la premiera filmului "Circul" al lui Charlie Chaplin, din 1928

de A. Neagu, R.M.     HotNews.ro
Vineri, 29 octombrie 2010, 13:33 Actualitate | Internaţional


Telefon mobil sau proteza auditiva?
Foto: Captura Youtube.com
Un barbat din Belfast a postat pe internet un clip video in care sustine ca a surprins, intr-o secventa de la premiera filmului "Circul", al lui Charlie Chaplin - care a avut loc la Hollywood, in 1928 - ceea ce pare a fi o femeie vorbind la un telefon mobil. George Clarke spune ca este "chinuit" de mai bine de un an de aceasta dilema, in conditiile in care, in 1928, anul aparitiei filmului, telefoanele mobile nu se inventasera inca, potrivit BBC. Barbatul crede ca o posibila explicatie ar fi intoarcerea in timp. Clipul video postat de George Clarke pe YouTube a adunat, in doar 10 zile, aproape 2 milioane si jumatate de vizualizari si 18 mii de comentarii.



George Clarke povesteste ca a facut "descoperirea" dupa ce si-a cumparat seria de filme ale lui Charlie Chaplin pe DVD, iar pe DVD-ul cu filmul "Circul" apar inclusiv imagini filmate la premiera peliculei, care a avut loc la Hollywood, in anul 1928.

In imaginile de la premiera filmului apare, timp de cateva secunde, o femeie care isi tine mana stanga in dreptul urechii, ca si cum ar vorbi la telefonul mobil (intervalul 2:44 - 2:48, in clip) - gest extrem de "familiar" in societatea actuala, subliniaza Clarke: "Arata fix ca si cum ar vorbi la telefonul mobil", spune el, admitand insa ca "Nu cred ca vom reusi vreodata sa descifram un mister ca acesta".

Clipul video postat de George Clarke a facut senzatie pe internet - unde comentatorii s-au intrecut in posibile explicatii, inclusiv aceea ca "telefonul mobil" invocat de Clarke nu ar fi altceva decat o proteza auditiva Siemens - si a ajuns rapid in paginile presei internationale.

CNN isi incheie articolul pe aceasta tema de pe site cu o intrebare: "Suntem curiosi doar ce retea de telefonie mobila opera telefonul doamnei din filmulet".


Citeste mai multe despre   
















25009 vizualizari

  • +18 (24 voturi)    
    :)))) (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:39)

    Adonis78 [utilizator]

    HOAX.

    Deci s-o intors in timp si vorbea la mobil. Cu cine? prin ce retea?
    • +7 (13 voturi)    
      Cum cu cine? (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:14)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      Reteaua a fost si ea trimisa inapoi in timp. Ce e atat de greu de inteles?
      :)
      • 0 (8 voturi)    
        Asta nu e o stire, e o NE-stire (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:20)

        cristiaan [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Hotnews, ce ati patit? Va transformati in CLICK?
        • -2 (6 voturi)    
          relax (Vineri, 29 octombrie 2010, 17:56)

          gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

          e vineri, mai radem si noi nitzel. oricum nu e tare ca hotnews a pus asta pe site ci ca pe youtube a strans 2.6 mil de vizionari... haha
          • 0 (6 voturi)    
            LOVITURA DE TEATRU ...afisul filmului (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:53)

            Comunistu [anonim] i-a raspuns lui gazpefoc

            Femeia trece prin fata unui afis
            pe care scrie clar
            ”Chaplin - The Circus”
            Adica un afis pentru filmul
            care era atunci abia se facea....
            La data filmarii acel afis nu putea exista.
            E clar ca a fost adus de ea din viitor de unde a luat si Nokia.
            In plus un expert FBI specialist in citirea
            de pe buze a descifrat cuvintele ”NASA” si
            ”Aria 51” pe care femeia le spune in secventa. Mai spune si ”Made in Cluj-Napoca” ...de-aia zic ca e Nokia.
            • +2 (2 voturi)    
              ...si totusi... (Duminică, 31 octombrie 2010, 13:00)

              Holon [utilizator] i-a raspuns lui Comunistu

              Irlandezul explica destul de clar ca e vorba de DVDul bonus, pasajul este extras dintr-o prezentare a premierei filmului "Circus". E vorba tot de anul 1928, filmarea e facuta in strada, in fata cinemtografului unde urma sa ruleze in premiera pelicula "Circus". Dincolo de aparenta unei stiri tabloid, misterul ramane si a facut obiectul unor discutii si pe posturi ca CNN, ABC etc.
          • 0 (0 voturi)    
            uitati-va atent (Luni, 1 noiembrie 2010, 14:49)

            hatru [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

            E grevista din Caracal, vorbeste cu Dumnezeu...
      • +4 (6 voturi)    
        E FIZZ ! (Vineri, 29 octombrie 2010, 22:06)

        bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Sunt sigur că e el ! Imbrăcăminte şi tot ! În clipul de mai jos zice la 0:44: "când tu n-aveai nici fix in casă, eu vorbeam la celular" !

        http://www.youtube.com/watch?v=M5Ah6-tg-SA
        • +2 (4 voturi)    
          fizz (Vineri, 29 octombrie 2010, 22:45)

          marcel pavel [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

          genial!
        • 0 (0 voturi)    
          http://www.youtube.com/watch?v=M5Ah6-tg-SA (Luni, 1 noiembrie 2010, 9:35)

          iphone [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

          De fapt este vorba de bunica lui Fizz ! Astia s-au nascut toti cu telefonul in mina
    • +4 (8 voturi)    
      Fara retea, da! (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      Te-ai gandit cum am putea conecta mobilele intre ele fara retea? Sunt atat de multe incat am putea face reteaua chiar din mobile.
      • 0 (0 voturi)    
        Si fara sateliti, si fara rachete care sai lanseze (Luni, 1 noiembrie 2010, 12:46)

        Nokia [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        -fara releu si retea
        -fara sateliti
        -fara rachete care sa-i lanseze pe orbita
        -fara un motiv !

        Daca a fost totusi trimis in timp, de ce nu are un notebook, poate trebuie sa faca un tabel excel, dar poate o masina nu era mai de folos...

        Eu zic ca e o interpretare nefericita, a unei situatii in care personajul care de altfel stia ca e filmat, isi acopera fata de emotia momentului !
    • +14 (18 voturi)    
      Atentie la tipul cu palarie dinaintea femeii (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:23)

      Comunistu [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      El nu tine nici un telefon la ureche
      pentru ca are in urechea drepta o casca blue tooth.
    • +2 (4 voturi)    
      ei si tu acum (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:42)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      E o dovada clara ca timpul nu e unidimensional.

      Intr-un timp multidimensional se poate ca in 1928 sa vorbesti la o retea din 2000.

      :) just jokin'
      • 0 (0 voturi)    
        Timpul nici nu conteaza... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:21)

        justy [anonim] i-a raspuns lui alex

        Domnilor, e simplu: aria de acoperire a unei retele e o chestiune cu determinari geografice, nicidecum temporale :)
    • 0 (2 voturi)    
      Dar, bun subiect de discutie! (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:20)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      daca tot e in verva... intreb si eu cum arata o proteza auditiva in 1928? Tot n-am inteles, erau secvente de filmare din pelicula, sau inafara ei? Ce este clar, se vede bine cu ochiul liber, ca tipa misca buzele, asemeni unei conversatii. PS, habar daca am! Existau in acele vremuri mijloace tehnice de receptie-transmisie? Daca da si tind sa cred ca da, atunci, cam pe aici treb ca este si dilema. :)
      • +2 (2 voturi)    
        desigur ca existau (Vineri, 29 octombrie 2010, 22:42)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Ioana

        Evident ca erau statii de emisie-receptie, dar erau cu lampi, deci foarte mari si grele! Nici vorba de ceva gen walkie-talkie, specific anilor '60, care era cu tranzistoare! ce sens are sa vorbim de telefon mobil pe atunci?
        Si da, cum a remercat cineva, la vremea respectiva un emitator-receptor tinut in mana ar fi fost un miracol tehnologic, toata lumea ar fi stat sa se uite la asa ceva ...
    • +2 (4 voturi)    
      cel mai posibil este o farsa (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:21)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      totusi, nu va cramponati de necesitatea unei retele asa cum folosim noi.
      este evident ca cineva care ar vizita un loc fara infrastructura (pe Marte, in timp daca o fi posibil) va folosi un tip diferit de arhitectura de retea mobila.
      ex: satelit de comunicatie, micro-releu mobil, terminalele mobile cu functii de releu, etc.
      in final, dispozitivul o sa arate la fel si o sa functioneze similar ca si un telefon mobil.
      mai dubios mi se pare ca tipul vorbea in ceva pe strada in 1920 si nici un cetatean din apropierea lui nu se uita ciudat la cel care vorbea..
      • 0 (2 voturi)    
        perfect de accord (Vineri, 29 octombrie 2010, 19:20)

        KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        Doar o singura problema, primul satelit a fost lansat in spatiu in 1957.
    • +6 (8 voturi)    
      Explicatie (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:47)

      papaleasca [utilizator] i-a raspuns lui Adonis78

      The 1924 Siemens hearing aid was required to be held up to and looped around the ear. A current of electricity passed through the (what I'm going to call) 'electro-magnetic tuning box') and simply amplified the noise through vibration of the vibrating diaphragm connected to the electrode plate. This then goes to the ear as amplified sound. The tuning box would've required calibration from time to time, and her speaking is a way of testing it.
      • +1 (1 vot)    
        da (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:29)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui papaleasca

        Da, cea mai plauzibila explicatie:
        http://hearing.siemens.com/sg/10-about-us/01-our-history/milestones.jsp?year=1924
    • -2 (2 voturi)    
      varianta buna;) (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 9:09)

      intrus [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      Sa va spun eu ce sa intamplat:
      Respectivul deghizat in femeie s-a intors in timp cu tot cu echipajul unei nave.In acel moment discuta cu echipajul de pe nava ,probabil cu o Motorola sau un telefon mobil specific inerconectat cu alte mobile,cu ajutorul unei mini-retele de pe nava tip releu..MIsiunea lui era sa elimine sau sa protejeze pe cineva pentru a schimba putin soarta viitorului .Acum nu trebuie decat sa cautati ceva evenimente care ies in evidenta din acea perioada .Poate punea la cale inceperea celui de-al doilea Raboi Mondial ,zece ani mai tarziu ...etc etc etc etc mai multe aici : http://salvatiromania.wordpress.com/
    • 0 (0 voturi)    
      Cei mai multi zic ca era asta (Duminică, 31 octombrie 2010, 21:21)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      Un aparat de auzit : http://hearing.siemens.com/sg/10-about-us/01-our-history/milestones.jsp?year=1924

      Radiotelefoanele in anii 20-30 aveau v-o 20 de kile si erau majoritatea prototipuri sau serii limitate (armata/politie).
  • +4 (12 voturi)    
    Primul telefon mobil - 1921 (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:40)

    Lancaster [anonim]

    Primul telefon mobil a fost realizat în USA în 1921. Nu era în nici un caz GSM şi convorbirea costa 3 dolari minutul, la valoarea dolarului de pe vremea aceea. Pria interconectarea între o reţea de telefonie fixă şi una mobilă a fost realizată în 1946.

    Lumea nu a început cu Orange şi Connex :) .
    • -4 (10 voturi)    
      ??? (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:12)

      Adonis78 [utilizator] i-a raspuns lui Lancaster

      Ma indoiesc. Unde ai gasit tu asa ceva? http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_mobile_phones nu apare nicio remarca de genul asta
      • +2 (8 voturi)    
        Chicago 1921, AT&T 1915 (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:25)

        Lancaster [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

        Chicago Police Department a instalat în 1921 radiotelefoane mobile pe maşini şi în diverse locaţii fixe, funcţionând ]n banda de 2MHz.

        Înainte de asta, AT&T a început experimentele în 1915 şi a oferit un serviciu public care putea asigura 30 de apeluri pe zi, la un cost de 75 de dolari / 3 minute.

        S-a găsit alt deştept, care crede că lumea a început cu Wikipedia :)
        • +4 (6 voturi)    
          1915 (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:39)

          Adonis78 [utilizator] i-a raspuns lui Lancaster

          da sursa sa ma luminez si eu.. din cea-m gasit in 1915 abia se vorbea pe intreg continentul pe fix.mobil ma indoiesc.. aia de la CNN nu s-ar fi despteptat sa remarce asta? doar tu ai gasit informatia si nu precizezi sursa. nu-mi spune, tu ai pus la punct sistemul de atunci... :))
        • +3 (5 voturi)    
          Nu e chiar asa (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:49)

          Alecu [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

          Stii tu ceva, insa nu e asa.
          Mai citeste citeva articole, si nu mai face misto de alti cititori, ca sincer e foarte enervant cand dai de unu care se crede tare ca a gasit pe google nu stiu ce, si se crede mai deshtept ca ceilalti, chiar daca ai fi avut dreptate, numai felul in care iti exprimi opinia te face enervant.
          Sa debatem cum a inceput convorbirea de cand s-au inventat undele radio? Si asemenea telefoane nu mergeai cu ele pe strada.
          Important e ca duduia din film nu putea sa vorbeasca la un asemenea telefon. Chiar si in anii '40-'50 stii cit de mare si cite Kg. avea un asemenea telefon? Ai vazut un telefon mobil de prin anii '80? Era mai mare decit capul femeii.
        • 0 (2 voturi)    
          despre mobile (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:53)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

          una este mobilul de azi si altul este radiotelefonul portabil folosit de politia americana.....ceea ce pare sa fie un telefon mobil in mana acelei femei nu are cum sa fie respectivul dispozitiv al politiei....lumea nu a inceput nici cu orange , nici cu conex si nici cu wikipedia !!!!
        • 0 (4 voturi)    
          o discutie de romani (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 10:14)

          cititor [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

          Asa-i. Hai sa aratam noi ca suntem destepti si wikipedia e proasta. Mama lor de capitalisti. Lasa ca pe noi ne informeaza antenele si realitatile, ca doar esti cocalar daca folosesti wikipedia sau google. tu tre sa fi mai smecher sa ai propria agentie de presa. Hai scuteste-ne. Citeste putin despre cum se valideaza informatiile din wikipedia si apoi apuca-te sa critici, ciutacule.
    • 0 (2 voturi)    
      phones (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:00)

      phone [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

      Mi-e greu sa cred ca a aparut in 1921. Dar fie, oricum nu cred ca in 1928 ar fi fost deja destinate comercializarii publice si nu cred ca ar fi avut asemenea dimensiuni incat sa incapa in palma.
      • -2 (6 voturi)    
        Filmul lui Chaplin şi telefonia mobilă (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:33)

        Lancaster [anonim] i-a raspuns lui phone

        Eu nu susţin că în film apare într-adevăr o convorbire desfăşurată pe un telefon mobil.

        Eu am explicat că la vremea turnării filmului existau deja mai multe sisteme de radiotelefoane mobile. Nu mă interesează dacă pe Wikipedia scrie sau nu asta şi puţin îmi pasă dacă tu crezi sau nu.

        Cât despre miniaturizare, la vremea aceea existau şi aparate auditive, chiar dacă erau cu lămpi. Nu se purtau la ureche, stăteau pe masă, cam ca un radio portabil. Iar radiotelefoanele de maşină erau imense, dar nu se ţineau la ureche cu totul, ci numai receptorul, exact ca la telefoanele fixe.
    • 0 (2 voturi)    
      Da (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:54)

      HESS [utilizator] i-a raspuns lui Lancaster

      Dar era cu lampi bobine si transformatoare si cantarea o tona.
    • 0 (0 voturi)    
      Parerea mea (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 13:43)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

      Nu-mi aduc aminte cand a fost facuta prima incercare, stiu ca aparatura a fost dusa pe o masina de epoca, la o distanta de catva km, in nici un caz nu putea fi asa de mic atunci. Trebuie sa tinem cont ca telefoanele mobile daca ar fi facute cu lampi nu ar incapea intr-un zgarie-nori.
  • +4 (6 voturi)    
    . (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:41)

    radukku [utilizator]

    da, la asta m-am gandit la ce au spus si cei de la CNN. Degeaba te-ai intoarce in timp cu 1000 de telefoane mobile, nu ai avea semnal sa vorbesti:)
    • -1 (1 vot)    
      probabil erau mai multi ... (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:09)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui radukku

      ...si vorbeau intre ei !
    • 0 (2 voturi)    
      da (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:49)

      fsd [anonim] i-a raspuns lui radukku

      sunt mai multe metode: walkie talkie, push and talk, urla zbiara :)
  • +1 (3 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:51)

    alex [anonim]

    daca nu e trucaj, se pune intrebarea: cu cine vorbea la telefon???
    • 0 (0 voturi)    
      La ce telefon vorbea??? (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 6:09)

      albert [anonim] i-a raspuns lui alex

      Daca te uiti bine, nu tine nici un telefon in mana. Uita-te la palaria ei, la haina lunga pe care o poarta si la pantofii cu cioc lunguiet ei si ai sa vezi ca totul e negru. Se tine dupa barbatul acela. Culmea e ca vorbea de una singura, tinand mana la ureche ca si cum ar fi avut un telefon mobil si este foarte naturala. Uita-te bine ca tine aratatorul si inelarul impreunate pe langa celelalte 2 degete. A II-a: este ca celui care vorbeste pe net i se pare intr-un fel ca ar fi barbat si uita-te bine la tibiile ei/lui, ma rog. Pe vremea aia cine avea in minte telefon mobil la ureche, cand d-abia in anii 70-80 existau radio-telefoane pentru politie? Interesant.
      Ori era o persoana cu complexe si era costienta ca e filmata, ori nu stiu ce.
      • 0 (0 voturi)    
        La un ALCATEL (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 9:06)

        Comunistu [anonim] i-a raspuns lui albert

        pentru ca tipa era o vizionara,
        cel mai probabil fiica sau nepoata lui Jules Verne,aflata in excursie prin Los Angeles,

        Or , se stie , francezii sunt patrioti si nationalisti - cumpara de obicei produse frantuzesti.

        Alt argument este ca Alcatel foloseste si in prezent o tehnologie care pare inventata cu multe-multe decenii in urma.
  • +3 (5 voturi)    
    Cincidente si atat (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:56)

    cir [anonim]

    Exista in filme destule faze care par altceva in viitor, nu e cazul sa le tratam ca pe descoperiri tulburatoare ci doar ca pe coincidente amuzante. Telefonul mobil in forma actuala va fi inlocuit la fel de rapid cum a aparut.
  • +1 (3 voturi)    
    calatorie in timp, pfff! (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:56)

    costin [anonim]

    Un prost arunca un celular, pardon, o piatra in balta si zece destepti se chinuie sa o scoata... exista o sumedenie de alte motive pentru care mergea femeia aceea asa. El, nu, vorbea la celular. E ca in bancu' ala cu doctoru' care le spunea la toti, pentru orice boala: vezi, ai limbrici!
  • -1 (1 vot)    
    nu-i o noutate (Vineri, 29 octombrie 2010, 13:59)

    vlad [anonim]

    Nu-i prima data cand sunt identificati astfel calatorii in timp: http://boingboing.net/2010/04/16/time-traveler-caught-1.html

    (Normal ca vorbea la telefon cu alt calator in timp, doar n-o fi mers singur.)
  • +3 (5 voturi)    
    - (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:03)

    rontzaila [utilizator]

    evident ca nu vorbea la telefonul celular.
    probabil isi tinea cu mana aparatul auditiv.
    • 0 (2 voturi)    
      ...sau aparat radio (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:39)

      vp [anonim] i-a raspuns lui rontzaila

      ...sau aparat radio
    • -1 (1 vot)    
      si vorbea singura... (Vineri, 29 octombrie 2010, 16:11)

      mutul [anonim] i-a raspuns lui rontzaila

      isi tinea cu mana aparatul auditiv si vorbea singura?
      e obligatoriu sa fi existat retele de telefonie mobila pe terra? daca m-as intoarce in timp, n-as realiza la suprafata pamantului reteaua provizorie, ci as consititui o retea provizorie de sateliti care sa-mi permita interconecatarea mijloacelor de comunicatie.
  • 0 (2 voturi)    
    cum cu cine vorbea la telefon? (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:11)

    daniel [anonim]

    Suna, din 1928 incoa', la youtube.com ca sa se opreasca de la difuzare clipul incriminator, sa schimbe viitorul si sa ramana George Clark ignorant ca pana acum un an.
  • -3 (3 voturi)    
    trucaj (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:14)

    mihai [anonim]

    e evident un trucaj :))
    la 3:39 exact inainte de a intra in cadru barbatul pe botul calului se vad luminite colorate (pe un film alb/negru) dar si mai interesat e modul in care barbatul si femeia pasesc perfect sincronizat ... urmariti pasii
    • +1 (3 voturi)    
      trucaj (Vineri, 29 octombrie 2010, 17:30)

      eu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Ai gasit pixelul albastru? E clar! Rusine, Dinu Patriciu!!!
  • -1 (3 voturi)    
    Cred ca.. (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:14)

    opiniatorul [anonim]

    Sec 2:48-2:49, 3:00-3:01, 3:38: mi se pare ca se scarpina dupa ureche sau facea rotocoale la par.
    Evident ca nimeni nu poate explica gestul pt. ca n-ai cum sa explici: poate asa a vrut regizorul, poate ca il manca in ureche, poate ca avea purici, poate ca avea aparat auditiv si il regla...who cares.

    Asta pare un fel de deturnare a atentiei de la adevaratele probleme ale romaniei, mogulii loveste din nou.... ;)
  • -1 (1 vot)    
    reclama (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:15)

    Rollo Tomasi [anonim]

    E o reclama pentru setul alea de filme cu Chaplin.
    La inceputul filmului tipul se prezinta ca a realizat nustiu ce filme, sa ne convinga ca e o persoana de incredere. Dupa aia lauda colectia Chaplin ca ce afacere buna e, nustiu cate filme la un pret mic. La sfarsit spune sa cumparam si noi filmele alea, sa vedem si noi faza, ca ar fi imposibil ca scena sa apara doar pe exemplarul cumparat de el.
  • +2 (4 voturi)    
    Vorbea cu Vintu (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:20)

    pacepa [anonim]

    Putintica rabdare, saptamina viitoare apar stenogramele
  • +2 (4 voturi)    
    Stenogramele (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:23)

    Bradut [anonim]

    Sa asteptam stenograma discutiei si ne vom lamuri.
  • -1 (3 voturi)    
    E tipa (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:24)

    ik [anonim]

    aia din Terminator 3. Tocmai il suna pe Arnols ca sa se intilneasca la o bataie.
  • 0 (2 voturi)    
    dar de ce? (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:25)

    AliaX [anonim]

    Dar ce naiba cauta un calator in timp pe platoul de filmare? Prima regula: sa nu te amesteci in istorie. Nu va mai bateti capul cu lipsa antenei, cine a inventat calatoria in timp sigur are si un sistem de comunicatii care azi pare imposibil. Oricum, trebuie sa fi fost doi calatori in timp, altfel, cu cine comunica femeia asta?
    • -1 (1 vot)    
      reguli (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:42)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui AliaX

      prima regula a cui e asta? E din Terminator sau Heroes?
      • 0 (0 voturi)    
        asta e un asta (Luni, 1 noiembrie 2010, 12:49)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        50 la picior, prim-plan barbatesc, pe degetele mainii stangi niciun inel, ceva acolo, palaria era din alta epoca si parea atat de solid din cauza dulapului cu leduri ascuns sub manta.
        da' daca era un extraterestru prost deghizat? astia cu siguranta aveau sistem de telefonie celulara, ca doar sunt (si erau si atunci) foaaarte avansati tehnologic.
  • +2 (4 voturi)    
    din categoria " timpul loveste din nou" (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:26)

    tiberias [anonim]

    .... n-ati inteles: era un Klingonian undercover din Star Trek, iar Chaplin un Alien din galaxia NGC Vodafone( posibil Orange sau Cosmote cucerite dupa razboiul purtat intre civilizatii in care VDF obtine suprematia)

    =)))))
  • +3 (5 voturi)    
    oamenii vitorului (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:30)

    noni [anonim]

    daca vorbea la telefon ajungem la concluzia ca oamenii vitorului sunt foarte prosti.
    pai numai o baba ca aia si-au gasit sa trimita in timp? un robot sau un agent cu muschi nu gaseau?
  • 0 (6 voturi)    
    Deci (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:31)

    ik [anonim]

    aia e tipa din Terminator 3. Tocmai stabilea cu Arnold la telefon locul unde sa se bata !
  • -3 (3 voturi)    
    cauza medicala (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:46)

    LupuMoralist [anonim]

    poate doamna suferea de o boala psihica si avea impresia ca vorbeste la telefon...
    • +1 (3 voturi)    
      Evident (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:58)

      opiniatorul [anonim] i-a raspuns lui LupuMoralist

      Evident, se visa ca vorbeste la un telefon mobil.
      Sau oare se visa ca regleaza un aparat auditiv? Oricum din aceasta dilema nu putem scapa.
  • 0 (2 voturi)    
    wow (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:53)

    sclipurici [anonim]

    Am impresia ca suntem cam usor de prostit....si pana la urma, de ce ne-ar interesa?
  • -1 (3 voturi)    
    Nu era nevoie de reţea, nu era telefonie celulara (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:55)

    Lancaster [anonim]

    Pentru juniorii care s-au născut cu celularul GSM în mână: în 1915-1921 nu era nevoie de reţea mobilă.
    Exista un singur emiţător central, avea cam 200 km. rază de acţiune şi cât timp erai în raza de acţiune puteai vorbi.

    Nu exista procedură de hand-over pentru că nu era nevoie de ea. Sistemul funcţiona cam ca dispeceratele de taxi din ziua de azi, nu avea celule cu cod de culoare şi nu avea mai multe emităţoare, deci nu exista o reţea.
  • -1 (1 vot)    
    Nimic deosebit (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:57)

    Io [anonim]

    Se scarpina baba. Si asta crede ca-i telefon mobil
  • +3 (5 voturi)    
    trebuie vazut (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:59)

    gaspar [anonim]

    deci e foarte simplu. - filmul e pe celuloid (sper sa nu gresesc), trebuie luat filmul original si apoi la fiecare secunda sunt 24 de cadre care pot fi analizate fiecare in parte si se poate observa exact si in detaliu ce a fost exact.

    s-ar putea sa fie doar o trucare pe calculator pentru reclama

    dar daca nu este, si daca totusi exista lumi paralele

    :)
  • +1 (3 voturi)    
    N-aveti nici un haz! (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:01)

    traian [anonim]

    In primul rand tipa nu vorbeste ci asculta!Este clar ca sotul gelos o intreaba pe unde umbla creanga si ea tace ca nu ii poate spune ceva de genul"stai putin draga ca iau un autograf de la Chaplin si vin..."
    Mie imi pare ca gagica cred este sigur ziarista,corespondenta, la vreun tabloid sau vreo oteleviziune sau presedinta de organizatie de femei la un partid.Partid de stanga,dupa cum tine telefonul...
    Oricum,daca tipa a ajuns la Chaplin este clar ca si Chaplin ar putea sa ii intoarca vizita!
    Asa ca priviti atent in jurul vostru!Daca vedeti un tip cu par negru valvoi, mustata,baston,melon si fara celular el este!
  • -1 (1 vot)    
    LAME !!!!! (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:18)

    AlexGeo [utilizator]

    Baba face figuratie ... iti tinea si ea mana la ureche din cauza vantului sau ca o durea ... oricum nu cred ca oamenii viitorului trimiteau inapoi in timp o baba :))
  • -1 (1 vot)    
    Mie nu mi se pare ca ar tine ceva in mana (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:19)

    Gabi [anonim]

    Pur si simplu se scarpina la tampla. Cand se intoarce cu fata, se vede cum misca degetele...
    • 0 (0 voturi)    
      nu se scarpina (Luni, 1 noiembrie 2010, 12:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gabi

      canta la pian simfonia in ceva minor sau major de berbecalius oierius.
  • 0 (2 voturi)    
    Si eu l-am vazut (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:39)

    ik [anonim]

    pe Vanghelie la TV avind oarece logica in vorbire. Imposibil, tb ca este un calator din timp care ia preluat forma. Unde o fi acum sireacu domn Vanghelie ala adevaratul, l-or fi bagat in vreo cusca cu maimute sa-i pierdem uma, nu stiu ce sa zic..
  • -2 (2 voturi)    
    si de ce nu? (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:40)

    power4metal [anonim]

    Dar daca in viitor calatoria in timp ar fi banalitate? si toti am putea s-o facem ? si daca am putea si comunica in acele incursiuni prin istorie??? atunci ce teorie a haosului ar mai fi...
  • -1 (1 vot)    
    g (Vineri, 29 octombrie 2010, 15:41)

    gore [anonim]

    Cred ca majoritatea suferiti de paranoia. E pur si simplu un gest care seamana ca si cum ar vorbi la telefon mobil. Si uite asa sau nascut multe legende si mituri din istoria omenirii, pe care unii le adora , altii se prosterneaza , altii sunt infricosati. Daca personjul facea o miscare din karate probabil era confundat cu un mestru de arte martiale:))).
  • -1 (1 vot)    
    Vorbea cu (Vineri, 29 octombrie 2010, 17:00)

    HESS [utilizator]

    Pachetul de tigari.O baba scapata de la trazniti,sacaiti sau nebuni
  • -1 (1 vot)    
    pare sisi.. (Vineri, 29 octombrie 2010, 17:36)

    gopo [anonim]

    avea o nevralgie sau o durere de masea iar aparatul de filmat a prins-o cand probabil isi spunea singura 'ce ... si cu durerea asta de masea..". dar nu asta e totul - nu faptul ca un imbecil gaseste a la van daniken cea mai puerila explicatie posibila si cateva miliarde isi pun intrebarea 'dar daca..!' (semne nu tocmai bune ptr inteligenta unei civilizatii.. si va mai mirati ca nu ne conrtacteaza extraterestrii!). sa fie asta primul clip al unei persoane sisi ?
  • -1 (1 vot)    
    hahaha (Vineri, 29 octombrie 2010, 19:01)

    charlie [anonim]

    Asta-si face reclama la "Knackery" :)

    Pe langa asta, s-o fi gandit sa faca o statistica: oare cati creduli exista in lumea asta :):):):)
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Vineri, 29 octombrie 2010, 22:43)

    lili [anonim]

    cu siguranta au crescut vanzarile la acest dvd :)
  • +2 (2 voturi)    
    Trucaj ordinar !! (Vineri, 29 octombrie 2010, 23:25)

    Sorin [anonim]

    Se vede clar PIXELUL ALBASTRU !
    Rusine sa-ti fie , Patriciu ... uuhmm.. Chaplin !
  • 0 (0 voturi)    
    Femeia tot femeie :)) (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 9:25)

    Mircea [anonim]

    Ca sa fiu partinitor (nu misogin, ca nu urasc femeile), va dati seama ca noi gandim ca o femeie care calatoreste in timp nu are alta treaba decat sa vorbeasca la telefon?? Probabil sa-i spuna prietenei cum arata Charlie Chaplin in realitate, ce tzoale poarta care nu se asorteaza cu pantofii etc :))

    Serios acum, femeia aia putea sa-si duca mana la ureche din X motive; sa credem ca avea un telefon este ca si cum am vrea sa vedem extraterestrii in oamenii de pe strada...

    Cum spunea cineva, vezi ceea ce crezi, apoi crezi ceea ce vezi.
  • 0 (0 voturi)    
    ciudat (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 13:10)

    mitic [anonim]

    m-am uitat de cateva ori....e ciudat oricum....baba aia vorbeste, se vede clar ca vorbeste....si din moment ce vorbeste cu mina la ureche...e clar ca e ceva....
    • +1 (1 vot)    
      Da! (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:31)

      robert [anonim] i-a raspuns lui mitic

      Si iti spun si ce zice:

      "Ah, curentul asta de aer nenorocit, iar o sa ma ia durerea de cap pe partea unde am avut otita!"
    • +2 (2 voturi)    
      va spun eu (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:51)

      glassofwine [anonim] i-a raspuns lui mitic

      cred ca vorbea cu Base' si il informa cu sa aduca tara la nivelul economic din 1928!
  • 0 (0 voturi)    
    Sau, mai plauzibil... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:47)

    robert [anonim]

    Western Electric Model 34A "Audiphone" Carbon Hearing Aid (produs intre anii 1900 - 1939).
    • 0 (0 voturi)    
      plauzibil 2 (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:22)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui robert

      Cineva a postat la comenturi pe tub
      http://hearing.siemens.com/sg/10-about-us/01-our-history/milestones.jsp?year=1924
  • 0 (0 voturi)    
    bogdan.alex@rocketmail.com (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 17:05)

    bogdan [anonim]

    "Ea" este un "el". Eu am o filosofie personala simpla: nu neg ce nu inteleg, incerc sa aflu adevarul!
  • 0 (0 voturi)    
    a (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 20:22)

    a [anonim]

    Priviti asta

    http://www.telegraph.co.uk/technology/mobile-phones/7764405/Footage-shows-worlds-first-mobile-phone.html
  • 0 (0 voturi)    
    Explicatie simpla. (Duminică, 31 octombrie 2010, 8:28)

    Andrei [anonim]

    Din dorinta de a adauga ceva mai mult la special footage a fost filmat in zilel noastre editat si pus pe dvd. Si a fost o scapare
  • 0 (0 voturi)    
    vorbea la patent! (Duminică, 31 octombrie 2010, 11:59)

    tiribomba [anonim]

    Eu zic ca se vede clar ca tinea in mana un cleste patent la care nu vorbea, ci asculta. A inceput sa vorbeasca abia cand la strigat operatorul de filmare ca ii trece prin cadru si ii strica filmu. Atunci s-a intors catre el si i-a tras o injuratura... cred eu...

    Ha ha ha! Cum isi mai fac unii reclama pe youtube. Baiatul asta din Irlanda castiga ceva bani ca a atras atat trafic in aceste zile? Daca nu, e fraier ca o face pe moca!
  • 0 (0 voturi)    
    http://www.hearingaidmuseum.com/gallery/Carbon/Wes (Duminică, 31 octombrie 2010, 20:24)

    bog [anonim]

    http://www.hearingaidmuseum.com/gallery/Carbon/WesternElectric/info/westelect34a.htm
  • 0 (0 voturi)    
    Mult zgomot pentru nimic (Duminică, 7 noiembrie 2010, 15:06)

    Charlie Chaplin lover [anonim]

    Mi se pare si caraghios si tragic sa crezi ca in oricare dintre filmele lui Charlie Chaplin ar exista asa ceva. Demonstreaza si prostie, si lipsa de cultura. Ar fi greu de crezut ca un perfectionist care si-a produs filmele in studio si si-a facut actorii sa joace scenele de nenumarate ori pana au iesit cum i-a placut lui sa iasa, pe care le-a vizionat si le-a montat si remontat de atatea ori pana le-a lansat, nu ar sti cine este figuranta si ce face ea in scena respectiva. Cred ca este cazul sa terminam cu chestiile astea.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai...charlie chaplin lover (Joi, 2 decembrie 2010, 10:03)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Charlie Chaplin lover

      aia nu-i o figuranta...aia e una care se plimba pe strada...de fapt e un barbat imbracat in femeie dupa mine :D...ai dvd-urile acasa?...daca nu le ai si cica mai esti si fan atunci eu zic sa pui bani la punculitza si sa ti le cumperi si sa te uiti atent la faza...hai pa


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version