Ministrul francez de Externe: M-am gandit sa demisionez din cauza polemicii iscate de expulzarea tiganilor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 30 august 2010, 10:42 Actualitate | Internaţional


Ministrul francez de Externe, Bernard Kouchner, a declarat, intr-un interviu acordat RTL si citat de AFP, ca a luat in calcul varianta demisiei, in urma scandalului declansat dupa decizia administratiei franceze de a-i expulza pe tiganii aflati ilegal pe teritoriul tarii.

Bernard Kouchner, vechi socialist si celebru pentru actiunile sale umanitare, a fost recrutat de Nicolas Sarkozy in Guvernul sau de dreapta in anul 2007.

El a marturisit ca a avut "inima stransa" din cauza acestui caz, insa a decis sa ramana in Guvern pentru a-si sustine punctul de vedere.

"Nu sunt multumit de ceea ce s-a intamplat. Ma ocup de problemele tiganilor de 25 de ani. Ma nemultumeste aceasta polemica. Dar ce as putea face pentru a imbunatati situatia? Sa demisionez?", a afirmat el, adaugand ca a decis sa ramana in Guvern pentru a ajuta la gasirea unei solutii pentru tigani.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1902 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    !!! (Luni, 30 august 2010, 10:46)

    horica [anonim]

    Iar omologul sau roman este inexistent !
    Demisie ?
    Nuuuuuu !
    • -1 (3 voturi)    
      ok (Luni, 30 august 2010, 11:25)

      aku [anonim] i-a raspuns lui horica

      Nu este deloc inexistent!
      Acusica incepe reuniunea diplomatiei si sa te tot tii cum o sa o dea cu reforma institutiei si marile succese de politica externa !
      Mai mare rasul !
    • +1 (3 voturi)    
      Pana la urma, (Luni, 30 august 2010, 11:25)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui horica

      asa le trebuie europenilor astora!
      Cand noi urlam in gura mare ca tiganii sunt de neintegrat, ei veneau cu lectii, morala, idei...
      Cand e vorba sa le aplice ei, nu mai tine!
      Acum, ni/i trimit pe cap! Asta este democratie? Asta este libertate? Nici o problema, tiganii se vor duce unde vor ei! Si bine le va face tuturor gulerelor albe care spuneau ca noi suntem incapabili. Ei cum sunt? Sa rezolve ei problema si apoi sa ne dea solutia!
      • -1 (1 vot)    
        yogi dear ... (Luni, 30 august 2010, 14:04)

        the [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        poti sa te scuturi in toate directiile cu palarie pe cap sau fara ...
        Sunteti incapabili si problema e la voi ...
        Milioanele de tigani sunt ai vostri
        Regele si Imparatul lor sunt "politicieni" români
        Nu vi-i trimite nimeni pe cap
        Vi-i trimite inapoi, LEGAL !
        Luati-i, spalati-i, dati-le copiii la scoala, dati-le asigurare medicala gratuita, lapte praf, tichete de tramvai
        si drepturi cetatenesti, ca partid au ...
        Succes !
        Daca vrei sa iesi din Eropa cu tara cu tot, nu te jena :))) se simplifica treaba,
        ies toti romii de aici si vin acasa la romanika
        iar tu intri in Franta doar cu viza ...
        dupa ce ai stat la coada doo zile :)))
        • 0 (0 voturi)    
          Q.E.D. (Luni, 30 august 2010, 15:39)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui the

          De sfaturi esti bun!
          De solutii, nu prea.
          Civilizatii voi si trimiteti/i inapoi asa civilizati!
          Luptati/va voi cu droaia de cocalari si eu pot sa stau pe margine si sa va spun, fa asa, sau asa...
          Da/ti/le voi toate gratuitatile si atunci o sa fim si noi romani , iar voi... ffranci, eengleji, iitali...
    • -1 (3 voturi)    
      Subscriu! (Luni, 30 august 2010, 11:47)

      sami [utilizator] i-a raspuns lui horica

      Baconschi este cel mai incompetent ministru de externe din ultimii 6 ani incoace! Pe cat de infatuat este, pe atat de incompetent este... Nu isi va da demisia pentru ca el si acolitii si-au facut mosie personala din MAE
  • +2 (4 voturi)    
    si de ce te-ai razgandit ? (Luni, 30 august 2010, 10:56)

    cititor hotnews [anonim]

    Nu e tarziu sa o faci si acum.
    Daca te ocupi de 25 de ani de problema inseamna ca ai o inalta expertiza..
    Pune in practica experienta acumulata.
    imi este teama ca nici 250 de ani de expertiza in problemele tiganilor nu este de nici un folos.
    Incearca cu aplicarea ferma a legii.
    Fara nici o concesie.
  • -1 (3 voturi)    
    Comparatie (Luni, 30 august 2010, 11:00)

    joness [anonim]

    Sa comparam aceasta declaratie cu cea a omologului sau roman:

    "avem niste probleme fiziologice, naturale, de infractionalitate in sanul unora dintre comunitatile romanesti, in special in randul comunitatilor cetatenilor romani de etnie roma".

    ...
    • +2 (4 voturi)    
      al nostru era realist (Luni, 30 august 2010, 11:24)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui joness

      aleg fara ezitare exprimarea sincera si conforma cu realitatea a ministrului roman, nu lesinata si speriata atitudine a frantuzului, preocupat nu de protejarea civilizatiei impotriva hoardei brune ci de corectitudinea politica.
      • -1 (3 voturi)    
        despre realitate si corectitudine... (Luni, 30 august 2010, 12:01)

        sami [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Si unde ma rog este corectitudinea politica in ceea ce spui? Dar unde este "corectitudinea politica" dar mai ales "atitudinea corecta", atunci cand ministrul roman gaseste mai important sa plece in concediu de odihna (dupa care munca, nu stiu?! probabil este nascut mai obosit) decat sa aiba intrevederi cu omologul francez in problema expulzarilor?!!?
        Poate nu-ti convine...dar asta este de fapt realitatea...
        In ceea ce priveste citatul dat de un alt comentator mai sus...acesta este desprins din discutiile lui Baconschi cu Pierre Lelouche...cel din urma avand pana la urma mult mai multe discursuri instigatoare, otravite si incorecte decat B.Kouchner...Si de ce nu ar fi avut acesta pozitie odata ce ministrul roman "are probleme fiziologice" legate de tigani.
        Eu ca cetatean roman nu l-am mandatat pe Baconschi sa spuna ca eu si alti romani avem probleme "fiziologice" legate de infractionalitatea tiganilor...
  • +6 (6 voturi)    
    Pana nu se spune adevarul problema tiganilor va fi (Luni, 30 august 2010, 11:14)

    Ionel [anonim]

    -Tiganii sunt un neam nomad care au venit din Asia si acesta e modul lor de viata, nu pot fi schimbati.
    - Romania e o tara tampon pentru tigani unde pana la venirea comunismului nivelul de viata era ca in occident si tiganii nu aveau de ce sa paraseasca Romania, si romanii acceptandu-i mai cu ingaduinta (precum se vede) decat acesti aparatori "human rights" din occident
    - Acum nivelul de viata in RO e mai scazut decat in occident si tiganii cauta alte oportunitati, dreptul lor.
    -Occidentul e ipocrit cand asociaza tiganii cu Romania
    - Tiganii sunt tot atat de romani cat sunt si de franceze sau italieni.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu pot fi schimbati pt ca au venit din Asia? (Luni, 30 august 2010, 12:17)

      WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      Beeeei, ce e prostia asta ca nu pot fi schimbati?

      Vizigotii, ostrogotii, mai multe triburi de slavi (de vest: slovacii, cehii, polonezii de azi, de est: rusii ucrainienii, bielorusii de azi, si de sud: bulgari, sârbii, croații, macedoneni, slovenii și muntenegrenii), alarii, avarii, cumanii, hunii, francii, pecenegii, finno-ugricii (finlandezii si ungurii), tatarii, turcii, toti au trecutul asiatic, au migrat si pe la noi si au fost intergati (asimilati) si schimbati.

      Si unii dintre ei au fost chiar rai, dar totusi s-au putut schimba.

      Pana cand in Romania hotia este politica de stat, explica-mi si mie de ce tiganii nu ar face la fel ca guvernul/romanul? Ar fi de o prostie crasa sa nu se foloseasca de debandada din tara asta. In primul rand trebuie sa rezolvam cu noi insine, si dupa aceea sa aplicam legea, si sa vezi ca tiganii o sa se imparta in 3 categorii;
      1) cei care lucreaza/invata sunt integrati
      2) cei din puscarie.
      3) cei care pleaca din tara

      Este de o ipocrizie maxima sa le ceri sa se schimbe iar tu(noi) sa continuam cu hotia, nesimtirea, frauda, minciuna samd. si inca de la cele mai inalte nivele ale structurilor statului.

      Repet: cand legile tarii vor exista pentru toti, si tiganii vor fi integrati.

      Nu ma mir ca francezii nu ii vor, ca doar nici noi nu ii vrem, in plus ca si la ei ipocrizia este aproape de nivelul nostru.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu ai dreptate (Luni, 30 august 2010, 13:49)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui WolfyTM

        Tiganii sunt de sute de ani in Europa si nu au putut fi integrati, asta e sistemul lor de viata si nu al celorlalti veniti din asia cum lasi tu sa se inteleaga. Asta cu cei ce invata(reprezinta poate 2%) si nici ei nu se integreaza complect.
        La istorie esti varza. De exemplu vizigotii, ostrogotii erau ramuri ale getilor dupa cum si macedonenii fac parte din marea familie traco-getica , cum de altfel facem si noi si au trait in europa iar daca au migrat au facut-o, din Europa spre alte meleaguri.
        • +1 (1 vot)    
          Ionele nu mai umbla cu iordane(s) ! (Luni, 30 august 2010, 18:31)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Ionel

          Ionele nu mai umbla cu iordane(s) !

          Goti (cu ramurile lor orientale si occidentala - ostrogatii si vizigotii) nu era nici un fel de rude cu geto-dacii sau tracii.

          Un cunoscut istoric got - Iordanes - a scris o carte de referinta pentru poporul got - Getica - in care i-a luat pe geti drept stramosi ai gotilor pentru a le crea o mai mare onorabilitate si legitimitate.

          Acesta este o evidenta exagerare - evidentiata de istorici remarcabili precum Theodor Mommsen.

          Iata inca una dintre exagerarile acestui autor - Zalmoxis ar fi fost regele gotilor.

          Ionele draga este util sa te informezi despre istoria gotilor in alta parte decat in Iordanes sau Pavel Corut !

          "Patria si Dreptul Meu !"

          .
    • +1 (1 vot)    
      daca am fi noi mai isteti (Luni, 30 august 2010, 12:29)

      Io [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      i-ar asocia cu Franta si nu cu Romania.
      Chiar atat de mult costa un bilet de autobuz? Nu cred ca e cazul sa-i trimitem si noi cu avionul inapoi...
  • +2 (2 voturi)    
    in schimb la noi sunt codrii verzi de brad... (Luni, 30 august 2010, 11:17)

    traian [anonim]

    Cati ministrii ai sanatatii,de interne au iesit pe piata in Romania in ultimii 20 de ani cu o astfel de declaratie?
    Nici macar doctorul primar de la primaria capitalei nu se complica cu astfel de procese de constiinta!
  • +1 (1 vot)    
    LOL (Luni, 30 august 2010, 11:24)

    M [anonim]

    Asa, deci voi chiar credeti ce spune Kouchner? :-))) LOLILOL
  • 0 (2 voturi)    
    Ah bon?! (Luni, 30 august 2010, 11:40)

    Margicu [anonim]

    Ciudat ca nu il deranjaza sa fie coleg de guvern cu o persoana condamnata pentru insulta rasiala. Ciudat ca nu il deranjaza sa faca parte din guvern desi partidul domniei sale este in opozitie. Mi se rupe sufletul cand vad sacrificiile pe care le face acest domn in numele solidelor sale principii.
  • 0 (0 voturi)    
    Aaaaa... Ce framantari interioare il (Luni, 30 august 2010, 23:42)

    Inna [anonim]

    macina pe dl. Kouchner!! Este sau nu crestinesc ceea ce fac??
    Sa nu se mai mustre dansul atat ! Tiganii or sa se intoarca. Si nu singuri. Cu banii primiti isi aduc si verisorii!
    De ajutat nu au cum sa-i ajute altfel, decat facand un efort financiar mai mare si sa le cumpere bilet ( on-way) pana la Casmir. Si sa nu le dea bani de intoarcere..


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by