Elie Wiesel: Sa compari deportarea evreilor cu expulzarea tiganilor este "inacceptabil"

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 29 august 2010, 15:13 Actualitate | Internaţional


Compararea deportarii evreilor in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial cu evacuarea tiganilor din Franta este "inacceptabila", considera laureatul Premiului Nobel pentru Pace Elie Wiesel, care se declara totodata solidar cu comunitatea roma, relateaza AFP.

"Trebuie sa fim prudenti cu limbajul pe care il folosim. Acesti romi sunt trimisi in Romania, in Ungaria, nu la Auschwitz", a spus Elie Wiesel, sambata seara, la postul de televiziune France 3, apreciind drept "inacceptabila" comparatia dintre soarta evreilor si expulzarea tiganilor.

"Nu avem dreptul de a banaliza evenimentele, amintirile si memoria", a adaugat el.

Wiesel, nascut in Romania, si-a exprimat insa sprijinul pentru tigani. "Eu insumi fiind un fost refugiat, nu pot sa nu ma solidarizez cu acesti barbati, femei si copii care se afla in Franta", a spus el. "Cred ca nu trebuie expulzati. Franta este o tara, o cultura, o civilizatie si se pot gasi solutii mai umane", a apreciat laureatul Premiului Nobel pentru Pace.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4776 vizualizari

  • +16 (54 voturi)    
    evrei (Duminică, 29 august 2010, 15:26)

    punk [anonim]

    mai lasati-ne cu evreii! accept ca n-a fost in regula ce s-a intamplat , dar nu putem victimiza si santaja la nesfarsit pe aceasta tema
    • -12 (30 voturi)    
      doh (Duminică, 29 august 2010, 15:53)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui punk

      Dar cine nu va lasa in pace doamna?
      Va simtiti asuprita de evrei sau de Elie Wiesel?
      V-au umblat evreii la cuantumul alocatiei si sunteti agasata ca un oarecare evreu isi exprima opinia la o televiziune din Franta?
      Doamna, doamna, mergeti la irealitatea tv cu dovezile ca evreii astia va santajeaza la nesfarsit. Chiar nu se mai poate asa.
      • +7 (7 voturi)    
        pana nu a plecat Elie Wiesel din comitetuldirector (Duminică, 29 august 2010, 18:47)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        al muzeului Holocaustului din Washington , nu s-a recunoscut holocaustul tiganilor !dupa plecare a fost admis in comitet un tigan ,sa fie acolo ,de samanta !
    • +12 (30 voturi)    
      sunt total de acord... (Duminică, 29 august 2010, 16:48)

      me [anonim] i-a raspuns lui punk

      a fost s-a terminat... cei vinovati au platit...
      acum tot ce fac evreii e sa faca sa plateasca pentru al 2lea razboi mondial si oamenii care nu au avut nici o vina pentru ce li s-a intamplat conationalilor lor...
      • +2 (2 voturi)    
        Domnu' MEE... (Luni, 30 august 2010, 10:24)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui me

        ...nimeni nu trebuie sa plateasca nimic, iar cei vinovati sunt oricum in groapa. Dar faptele acestora nu pot fi uitate.
    • +18 (22 voturi)    
      Hai încotinuu cu tema asta (Duminică, 29 august 2010, 16:59)

      ioeujemoi [utilizator] i-a raspuns lui punk

      Corect.
      Holocaustul a fost ceva foarte condamnabil, dar să-l tot invoci și după atâta timp.....
      Negrii foști sclavi în America ar putea face la fel....
      Acolo nu a fost un mic Holocaust?
      Evenimente reprobabile în istorie au mai fost și vor mai fi.
      Dar să țipăm și după zeci de ani că să nu banalizăm evenimentele, că țiganii nu merg la Auschwitz cade spre ridicol.
      Acum nimeni nu poate zice nimic, că hop , se sare cu antisemitismul.

      O să ne paradim mental cu polliticaly correct-ul ăsta, parcă am fi idioți( a se vedea conversia idioată: țigan=rom , unde până unde).
      • -1 (3 voturi)    
        Pai hai.. pe banii lor, nu ai nostri (Luni, 30 august 2010, 12:54)

        rcb [anonim] i-a raspuns lui ioeujemoi

        Cam care e problema ca o natie isi comemoreaza victimele? Sunt ai lor, nu ai nostri. Ei o fac, pe banii lor. Si negrii din America ar putea, corect. Dar n-o fac. Asa, si? Evreii pot si ei, dar au decis sa o faca. Acum trebuie sa ridice evreii monumente ale holocaustului si pentru negrii din America, si pentru tiganii din Europa, eventual si pentru romanii morti pe ici-colo? Au oprit ei pe cineva sa-si comemoreze propriile victime? Mesajul lor e unul cat se poate de simplu: dintre ai nostri au murit X persoane si o sa avem grija sa nu uitati asta never ever. Daca si ai vostri au murit, faceti si voi la fel. Daca aveti chef / timp / bani. Cam unde gresesc?
        • +1 (1 vot)    
          romanii morti ici-colo (Luni, 30 august 2010, 14:40)

          Eugen [anonim] i-a raspuns lui rcb

          " romanii morti pe ici-colo"? Nu ti-e rusine? Citi romani au murit din cauza comunistilor? Ar trebui sa urmam exemplul evreilor in ceea ce priveste judecarea si condamnarea ultimilor tortionari in viata. Colonelul Enoiu de pilda.
    • +1 (5 voturi)    
      citam pe dl... (Duminică, 29 august 2010, 19:09)

      bob [anonim] i-a raspuns lui punk

      "Nu avem dreptul de a banaliza evenimentele, amintirile si memoria", a adaugat el.

      E banal spune jidanu! :)NO COMMENT!!! Ce se intampla acum, e ce au patit ei la inceput. Numai ca e prea ocupat sa realizeze, nu stie decat sa tzipe discriminarea.
      Observati un patern? Tiganii aplica aceeasi metoda ca ei..si nu le convine. :D Singura deosebire e ca evreii sunt super educati iar tiganii sunt la un nivel de incultura jalnic. Dar ambele categorii speculeaza aceeasi nisa.. mila!
    • +2 (2 voturi)    
      Stimate domn, sau doamna... (Luni, 30 august 2010, 10:21)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui punk

      ...cred ca ceeace va deranjeaza este propria dvs. ignoranta.
      Daca expulzarea tiganilor din Franta este de fapt intoarcerea lor in tarile de origine si are scopul de combatere a delincventei, deportarile evreilor in WW2 au avut scopul de a-i extermina.
      Avem deci o mica diferenta, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Opinia ta, a lui,a mea...etc. (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 19:53)

        Sidon [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

        De fapt ce te deranjeaza pe tine, Corneliu, este ca evreii n-aveau unde fi expulzati pe vremea aia... Fiti mandri, ACUM aveti unde fi expulzati... (da' grabiti-va ca rromii se misca repede, si dupa aia iar va vaitati ca n-ati avut noroc pe lume).
  • +6 (10 voturi)    
    *tineti minte/numai ei/stiu sa faca mititei*!!! (Duminică, 29 august 2010, 15:29)

    Eneas [anonim]

    cum sa comparati deportarea cu expulzarea ,
    1 A DEPORTÁ vb. tr.= a trimite forțat pe cineva într-o regiune îndepărtată ca pedeapsă; a exila.
    2 A EXPULZÁ, expulzez, vb. I. Tranz. =a obliga să părăsească țara, a trimite peste graniță un străin care a executat o pedeapsă sau a cărui prezență pe teritoriul statului nu mai este dorit..
    nu ca e altceva??

    Elie, Elie , Lama Sabahtani !!
  • +14 (14 voturi)    
    Expulzare?!? (Duminică, 29 august 2010, 15:33)

    Liviu [anonim]

    Personal nu interpretez ca si expulzare ceea ce se intampla cu tiganii din Franta.
    De 20 de ani de cand pot circula in vest oficial sau nu aceste comunitati au avut suficient timp si suport (social, financiar,etc. ) sa se poata integra acolo unde au ajuns.
    Din pacate nu au mers pentru a se integra!
    Si se vede clar ca nu s-au integrat (vorbim de un procent semnificativ, poate spre 80% ).
    Se reintorc ,nu fortati, ci momiti cu cateva sute de euro de unde au plecat - ca sa faca ce? nici aici nu se vor inegra!
    De ce se reintorc? Pentru ca s-a umplut paharul rabdarii societatii franceze (si nu numai, s-ar putea sa asistam la episoade similare si in alte tari), societate care nu vrea sa accepte decaderea sociala.
    De ce sa fie acceptata decaderea sociala? De ce sa fie "trasa in jos" o societate? Fie romana, fie franceza, fie engleza, fie italiana, fie germana?
    Ce se poate face in viitor cu aceste grupuri care nu vor sa se integreze? (DECI NU VOR, IN CONDITIILE IN CARE AU AVUT CONDITII IN EUROPA DE VEST).
    Cine raspunde? Fara Bla-bla...
    Astept,

    PS: si fara lozinci ca vai saracii sunt discriminati, ca nu sunt decat pusi la locul pe care il aleg singuri.
    Nu sunt opriti de la munca, educatie, cultura.

    Liviu
  • +12 (14 voturi)    
    Tiganii (Duminică, 29 august 2010, 15:43)

    drak latinu [utilizator]

    Nu vor sa fie integrati !! Trebuie sa fie fortati sa se integreze in tarile pe care le viziteaza des.. In RO puradeii trebuie trimisi la scoala obligatorie !! Parintii care nu se conforma trebuie inchisi la parnaie luat copilul si fara alocatii adica bani gratis pt parintii fara carte de munca ( macar una ) si poate nu o sa se mai inmultesca !! Fara numar !! Ca sa i a banii noatrii ( contribuabili ). Nimeni nu si a pus problema cati bani curg pt tigani degeaba in RO !?!
  • +8 (8 voturi)    
    Expulzarea romilor (Duminică, 29 august 2010, 16:00)

    the [utilizator]

    Sunt trimisi acasa "turistii" care au depasit termenul legal de sejur.
    Restul e o prajitura din care fiecare rupe o ciozvârta ca sa-si faca pofta de mâncare
    un subiect care foloseste dpdv politic gargaragiului energic respectiv, indiferent ca il cheama Wiesel, Sarko, Aubry sau papadelaroma .
  • +4 (18 voturi)    
    dar uciderea (Duminică, 29 august 2010, 16:02)

    smen [anonim]

    copiilor si civililor palestinieni si libnezi cu ce poate fi comparata domnule elie wiesel
  • +1 (15 voturi)    
    Comparaţii (Duminică, 29 august 2010, 16:05)

    aqualung [utilizator]

    Wiesel are dreptate. Din dorinţa de a atrage atenţia asupra câte unei tragedii sau a unor evenimente care nici măcar nu se pot califica astfel (cum este cazul de faţă), unii se apucă să-l compare cu Holocaustul.

    Azi aşa, mâine aşa, o să ajungă unii să creadă că Holocaustul a fost o nimica toată, comparabilă cu micile drame cu care este comparat. Minimalizarea asta se întâmplă şi cu alţi termeni de comparaţie, nu doar cu Holocaustul: de exemplu, orice pictor promiţător este poreclit "Picasso" şi aproape oricărui tânăr cu aptitudini deosebite pentru ştiinţe i se spune „Einstein”.
    • +9 (13 voturi)    
      Habarnist/a! (Duminică, 29 august 2010, 22:21)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui aqualung

      In Holocaust in lagar au fost omoriti si rusi, sarbi, ucraininei care n-aveau de a face cu evreii, dar mai mult decat atit tigani. Tiganii au fost si ei ucisi in lagerele de la Weimar, Ayuschwitz, Treblinka, etc dar ei conteaza acum numai ca numar drept evrei.
      Numai evreii au suferit, ceilalti nu....hai sa fim corecti....la urma urmei cel mai mare Holocaust a fost cel al europenilor impotriva populatiilor amerindiene! Peste 50 mil. numai in Nordul Americii!
      Dar despre asta nu se vorbeste prea mult ca nu e "corect politic"!
      • +1 (1 vot)    
        Ba da. (Miercuri, 1 septembrie 2010, 16:22)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Berlogea

        Ce legătură are răspunsul tău cu ce am zis eu? Am folosit cuvântul „evreu”? Nu. N-am zis nimic referitor la etnie

        Dar dacă tot ai pus problema etniei: Ba da, se vorbeşte şi lucrurile se pun la locul lor - dar Holocaustul a fost o operaţiune de exterminare a evreilor în primul rând; se vorbeşte şi despre exterminarea lor şi despre homosexuali şi despre martorii lui Iehova etc.
        Da, mulţi ţigani au fost trimişi în lagăre de exterminare, dar (revenind acum la ce am spus eu) ceea ce li se întâmplă acum nomazilor din Franţa nu suportă comparaţie cu Holocaustul (de parcă Bucureştiul ar fi un fel de Auschwitz). Nu-i omoară nimeni, nu-i jefuieşte nimeni, ba mai primesc şi bani. Li se restrâng nişte alte drepturi, dar asta merită discutat în afara unor comparaţii deplasate.
  • -5 (11 voturi)    
    @evrei (Duminică, 29 august 2010, 16:09)

    antifascist [anonim]

    nu e vorba de victimizat si santajat nimic bai desteptule ... doar ca aceasta ''tema'' e bine sa fie readusa din cand in cand in discutie pentru a nu uita si nu repeta unul dintre cele mai abominabile episoade ale istoriei ... stiu ca acum se vor alti destepti care sa aduca in discutie crimele comunismului si altele de genul asta ca si cum una ar scuza-o pe cealalta ... suntem datori ca generatie ce are pretentia ca a invatat ceva din greselile secolului trecut sa analizam ... sa vedem cauzele si sa NU REPETAM !!! asa ca DA orice discutie pe aceste teme este in regula pentru ca mentine treaza acea constiinta al carei somn a permis unor psihopati precum hitler sa-si puna in aplicare scenariile bolnave
  • +2 (20 voturi)    
    Pai (Duminică, 29 august 2010, 16:51)

    HESS [utilizator]

    Pe cei care tot migreaza oferitii-le un loc in israel ca tot le luati apararea.Ai ca nu vreti.Cunoasteti ,,marfa,,.Dar sa dati lectii stiti.
  • +8 (12 voturi)    
    solutii mai umane? (Duminică, 29 august 2010, 16:55)

    srpc [utilizator]

    pai solutia dorita de tigani este una singura: sa li se dea absolut tot ce vor si sa nu li se ceara absolut nimic in schimb! Israelul e de acord sa-i primeasca, d-le Wiesel?
  • +6 (10 voturi)    
    . (Duminică, 29 august 2010, 17:11)

    AdiSun [utilizator]

    Ma rog, Elie Wiesel intotdeauna a facut "special pleading" pentru Holocaust, afirmand ca este singular in istorie si mai "special" decat alte tragedii.
    Intr-un fel este si, banuiesc, ca pentru supravietuitori este inconfortabila bagatelizarea subiectului, dar astefel de decralarii nu fac niciun bine imaginii evreilor.
    • +2 (6 voturi)    
      vor simti si americanii autentici (Duminică, 29 august 2010, 21:13)

      titik [anonim] i-a raspuns lui AdiSun

      ca ati pus cizma cea hidoasa a finantelor si pe grumazul lor , asa cum ati facut cu europa in anii '40.

      auzi elioska!

      si faptul ca ati adus comunismul in romanica pentru 50ani nu e tot holocaus ?

      auzi elioska!
  • +5 (11 voturi)    
    pai daca e nascut in Romania (Duminică, 29 august 2010, 17:44)

    cititor hotnews [anonim]

    De ce foloseste cuvantul rom si nu tigan,asta pe de o parte.
    Pe cealalta parte ,ar fi trebuit traind in Romania sa cunoasca "cultura'si "cicvilizatia "tiganilor,care nu este compatabila nici cu a Frantei si nici a unei alte tari europene..
  • +5 (7 voturi)    
    Cat tupeu pe ilie! (Duminică, 29 august 2010, 17:49)

    nevastuica [anonim]

    Holocaustul e o inventie a sionismului mondial. Soarta evreilor plini de bani a fost infinit mai usoara decat cea tiganilor... Iat o realitate cu care evreii se tot agita sa o ascunda si sa o combata dar care nu poate fi ascunsa ppentru ca mai sunt inca documnet care probeaza fiecare enunt din mai sus. Si acum o remarca de bun gust: chiar daca s-ar fin intamplat ce spun ei, chiar trebuie acum sa nu mai ttraiasca n imeni si sa planga toata ziua Si mI E CEVA: SA ZICEM CA UN NEAMT DOI TRE, 1000000 DE NEMTI SUNT SAU AU FOST DEZECHILIBRATI SI S-AU LUAT DE VIATA EVREILEOR; Dar ce ne facem ca din toaste tarile se inalta glasuri ca nu mai pot indura tirania oligarhiei evreiesti care stapaneste lumea?!
  • +3 (3 voturi)    
    Ajunge! (Duminică, 29 august 2010, 18:26)

    Demigod [utilizator]

    Evreul de serviciu vorbeste si din mormant!
    Ati omis sa precizati ca Elie Wiesel e mort de ceva vreme!
  • +11 (11 voturi)    
    Cati romani au fost omorati din ordinul evreilor (Duminică, 29 august 2010, 18:42)

    Antistein [anonim]

    Stie cineva cati romani au fost omorati din ordinul evreilor dupa 1944?
    Va aduceti aminte ca de fapt comunismul in Romania a fost instaurat de clica de evrei veniti pe tancuri din Rusia?
    Isi aduce cineva aminte de tortionarii evrei care au omorat zeci de mii de romani dupa '44?
    Alexandru Nicolschi, Bondarenco Pantelimon , Ştrul Mauriciu, Gersch Golinger, Moises Haupt, Burah Tescovici si multi altii ca ei.
    Sa nu auzim de voi evreilor !
    Crimele facute de voi in Romania si in multe alte locuri, sunt la fel de mari precum ale nazistilor, de care nu v-ati deosebit prea mult. Sa lasam la o parte atrocitatile comise in Palestina pentru ca deja ar fi prea mult.
  • +2 (2 voturi)    
    Masuri drastice (Duminică, 29 august 2010, 19:21)

    Lucianmotzul [anonim]

    Pt indreptarea lucrurilor masuri drasice,la scoala ,la munca,cine incalca legea urgent arestat si in24 de ore condamnat,incadrati in puscari de munca la lucru unde sa plateasca intretinerea ,masa ,paza din munca care o presteaza iar bani care ramin la banca cind se elibereaza sa primeasca bani ,mai face ceva urgentinapoila munca .Multa vorba bani aruncati pe fereastra si acesti tigani (sa le fie schimbat urgent numele ) pusi la traeaba ,agricultura ,santiere de drumuri ,si sa se mai termine cu drepturile omului si cu fonduri de ajutor sa se ajute singuri cum stiu fura ,cersi ,escroca sa si lucre si prea multa vorba si discuti cu aceasta etnie ,pai ce fac ce verau ei sau trebuie sa se incadreze intr-un cadru legal.Simplu si la obiect ,multa teoprie si vorba nu duce la nimic ,iar cei cu case de milioane sa fie cautati ,impozitati ,manelisti la fel ,nu platesc la puscarie la munca .Asta este solutia ,sa se termine cu debandada si vorbe in vint .
  • +6 (6 voturi)    
    Ciocu mic (Duminică, 29 august 2010, 19:24)

    denvarel [utilizator]

    http://stiri.rol.ro/guvernul-israelian-aproba-expulzarea-a-400-de-copii-ai-unor-imigranti-clandestini-637866.html
    Natiune toleranta sunteti voi?
  • +6 (6 voturi)    
    poate c-o fi inacceptabil (Duminică, 29 august 2010, 19:33)

    rico [anonim]

    dar sa spui intr-o carte care se prezinta ca autobiografica ca jandarmii romani ti-au ridicat familia si ti-au trimis-o la auschwitz, cu toate ca zona unde va aflati fusese anexata de unguri, ti se pare acceptabil Dl Wiesel ?
  • +9 (11 voturi)    
    M-am saturat (Duminică, 29 august 2010, 19:52)

    Daniel [anonim]

    M-am saturat !!! Dupa 70 de ani tot de Holocaust ne vorbesc. Au murit 50 de mil de oameni atunci.... NU numai ei au suferit pe acest pamant. Dar ne sufoca, pur si simplu ne sufoca cu victimizarea asta a lor.
    • 0 (4 voturi)    
      mda (Duminică, 29 august 2010, 23:19)

      PaulR [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Da Daniel au murit 50 de milioane dar din aia doar evreii, tiganii, homosexualii si handicapatii au fost omorati pentru ce erau ei.

      Ceilalti au murit luptand in razboi sau ca victime civile.

      Holocaustul, tocmai prin gravitatea faptei de a incerca sa omori un popor, trebuie amintit constant.
      • 0 (0 voturi)    
        de acord cu tine in parte (Luni, 30 august 2010, 9:28)

        treq [anonim] i-a raspuns lui PaulR

        dar iti reamintesc ca si la comunisti puteai sa fii deportat, pus la munca fortata sau executat doar din cauza originilor nesanatoase.
        Ce au facut americanii la Hirosima si Nagasaki, orase care nu erau obiective militare, nu reprezinta exterminarea populatiei civile a 2 orase japoneze ?
  • +1 (1 vot)    
    WIESEL (Duminică, 29 august 2010, 20:35)

    HESS [anonim]

    Miklos Gruner, cautai pe net .Interesant.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa-i trimita unde le e locul (Duminică, 29 august 2010, 21:33)

    Andrei [anonim]

    Ca sa nu ne mai faca de ras peste tot in lume, si nu ma refer doar la tigani! Sunt foarte multi romani hoti, lenesi si mitocani in toata Europa. Daca nu ai venit legal, sa muncesti si sa iti vezi de treaba, du-te-n ma-ta inapoi la sapa si la curu' vacii unde iti e locul.

    Toti prostanii cu 4 clase s-au intors in Romania in August pozand in "oameni desucces", cand ei acolo sunt slugi pe taram strain si fac foamea!!
  • +4 (6 voturi)    
    dl.Elie Wiesel (Duminică, 29 august 2010, 21:41)

    Vlad [anonim]

    Cand a venit in vizita oficiala in Romania,in tim-
    pul lui iliescu,stimabilul pedagog de scoala noua
    nu a scos un cuvant in limba romana desi stie
    foarte bine aceasta limba,preferand sa cuvanteze in...yidish!Si voi vreti ca dumnealui
    sa vorbeasca frumos despre romani,poate despre unguri,mai ales ca a ajuns in lagar din
    cauza lor,locuind in Ardealul de Nord-Vest aflat
    atunci sub stapanirea acestora!!!
  • -1 (7 voturi)    
    O necesitate! (Duminică, 29 august 2010, 21:50)

    Borat [anonim]

    Holocaustul a fost o necesitate pentru a scapa (macar temporar) de parasitismul evreiesc. In acelasi mod este necesar si un holocaust asupra tiganilor. Amandoua aceste popoare sint foarte similare in modul parasitar de existenta si in efectele negative asupra societatile care le gazduiesc.
  • -1 (5 voturi)    
    Doamne.... (Duminică, 29 august 2010, 22:59)

    Chianti [anonim]

    citi timpiti in Romania asta, numai citind comentariile voastre de prost gust. Se vede efectul "binefacator" al educatiei...
  • +1 (3 voturi)    
    Mai bina sa dam cu bita decit sa invatam... (Duminică, 29 august 2010, 23:31)

    worker [anonim]

    ... de la evrei. Mai bine sa spunem in vest ca suntem bulgari (asa cum am vazut in alt articol de aici) decit sa batem cu pumnul in masa si sa demnonstram ca romani nu sunt nici mina de descreierati care violeaza si nici tiganii care fura. In loc sa invatam de la evrei cum se apara unul pe altul si apoi toti isi apara tara lor noi mai bine urlam in cor ca suntem scirbiti de Romania numai ca sa aratam ca suntem altfel Abia atunci aratam ca NU suntem altfel!
  • +2 (4 voturi)    
    banalizare si lipsa de respect (Luni, 30 august 2010, 2:29)

    wiesel??? [anonim]

    sunt mentionarea minciunilor a la wiesel in legatura cu mortile socant de adevarate ale unor oameni - fie ei evrei, polonezi, rusi, germani, tigani, greci, romani sau alte nationalitati - in timpul negru al celui de-al doilea razboi mondial
  • +2 (4 voturi)    
    De ce sa nu compari? (Luni, 30 august 2010, 8:54)

    Pantera Roz [utilizator]

    Acum poate e fortata comparatia,dar si Holocaustul a inceput cu pasi marunti,d-le Wiesel...
  • 0 (0 voturi)    
    Un clip in care Hitler afla despre expulzarea romi (Miercuri, 1 septembrie 2010, 17:13)

    TheSuksEffect [anonim]

    Un clip in care Hitler afla despre expulzarea romilor din Franta... Foarte tare!
    http://www.timesnewroman.ro/life-death/2346-video-hitler-afla-despre-deportarea-tiganilor-din-franta


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by