SUA: O familie de albi din Chicago este anchetata dupa ce a refuzat sa-si vanda casa unui cuplu de afro-americani

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 11 august 2010, 19:22 Actualitate | Internaţional


O familie de albi din Chicago este anchetata de autoritati dupa ce ar fi refuzat sa-si vanda casa unui cuplu de afro-americani, relateaza nbcchicago.com. Daniel si Adrienne Sabbia sunt acuzati ca nu au dorit sa-si mai vanda casa din cauza rasei cumparatorilor.

Potrivit informatiilor, familia Sabbia a scos la vanzare o casa cu cinci dormitoare pe care o detine in Bridgeport. In luna ianuarie a acestui an, artistul de culoare George Willborn si sotia sa au facut o oferta de 1.7 milioane de dolari pentru casa, pe care familia Sabbia a acceptat-o.

U.S. Department of Housing and Urban Development sustine ca Daniel si Adrienne au refuzat ulterior sa semneze contractul, iar anchetatorii HUD au aflat ca "Domnul Sabbia si-a exprimat preferinta ca locuinta sa sa nu fie vanduta unui afro-american".

In acelasi timp, HUD il ancheteaza pe agentul imobiliar angajat de familie (compania Lowe Group Chicago Inc.), precum si pe brokerul imobiliar Prudential Rubloff Properties, acuzati si ei de discriminare rasiala.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3264 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    Daca era invers? (Miercuri, 11 august 2010, 19:40)

    old man [utilizator]

    Astia cam exagereaza. Daca era invers, adica un negru refuza sa-si vanda casa unui alb, se facea ancheta?
    • +16 (24 voturi)    
      PC (Miercuri, 11 august 2010, 19:47)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui old man

      normal ca nu se facea, doar albii sunt cei mai rai iar negrii sunt ca...laptele si mierea!


      "traiasca" Obama si progeniturile sale!
      • 0 (4 voturi)    
        Despre rasism (Joi, 12 august 2010, 11:09)

        ion [anonim] i-a raspuns lui johnny

        Rasismul este direct corelat cu urmatoarele lucruri: prostia, lipsa de educatie, complexe, saracie. Voi cate "calitati" bifati din lista asta?
        • +6 (6 voturi)    
          Iti urez eu tie... (Joi, 12 august 2010, 11:51)

          Xena [anonim] i-a raspuns lui ion

          Ca vreun vecin de al tau sa-si vanda apartamentul (daca stai la bloc) sau casa (daca stai la casa) unei familii numeroase si simpatice de tigani.

          Sa te vedem dupa aia cum mai filosofezi despre discriminare :).

          Daca te intereseaza, ia vezi aici ce se intampla la Timisoara, unde tiganii au ajuns sa detina aproape in totalitate cel mai luxos cartier de langa Parcul Rozelor rpin retrocedari fictive si presiuni asupra locatarilor.
          http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/adevarul_de_seara_bastani_timisoara_covaci_0_302369980.html
  • +17 (19 voturi)    
    pai vad numai ce fac albi (Miercuri, 11 august 2010, 19:46)

    gopo111 [utilizator]

    sa se uite mai atent si sa vada ca cioroii sint fff rasisti , nu cred ca a-ti vrea sa mergeti in south side in chicago, pt ca a-ti avea sanse mari sa va linseze cioroii, si sa nu uitam cazul adolescentului alb batut cu cruzime de sase cioroii in scoala, atunci s-a facut un pic de tam tam ca vezi doamne nu e bine sa se faca caz de rasism din asta
  • +9 (13 voturi)    
    de ce sa vanda (Miercuri, 11 august 2010, 20:02)

    Mirel [anonim]

    Dar de ce erau oamenii sunt obligati sa vanda ?
    • +5 (7 voturi)    
      Nu erau (Miercuri, 11 august 2010, 20:44)

      Gigi Maybachistu' Juridic [anonim] i-a raspuns lui Mirel

      Din moment ce unul a făcut o ofertă şi celălalt a acceptat-o, şi există probe, înseamnă că au antecontract de vânzare-cumpărare, şi unul din ei l-a încălcat.

      Rasa fiecăruia e un pretext destinat să atragă simpatia publicului negru şi a celui anti-rasist, încât să aibă şanse mai mari să câştige procesul.
      • +8 (8 voturi)    
        conf. legilor americane (Miercuri, 11 august 2010, 23:05)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Juridic

        potzi iesi din intzelegere la orice timp, inainte de closing, adica semnarea contractului.
        trebuie numai sa restitui banii de garantzie, earnest deposit, care e de cateva sute de dolari.
        deci, proprietarul se poate razgandi oricand, indiferent de cumparator.poate scoate casa dupa piatza, poate invoca orice motive. dardaca a invocat ca motiv, rasa cumparatorului, atunci este discriminare.
        si invers poate actiona.
        numai ca, se judeca in instantza, cu probe.
        ca investigheaza hud, caca maca.
        mai mult fumigene.
        e mai nasol de agentzi, ca'si pot pierde licentzele. dar si asta, numai cu dovezi. pe vorbe, pe declaratzia aluia nu merge. probe.
        nu ar fi prima datat cand un colorat aduce ca argument discriminarea pentru a dobandi ceva mai usor, mai ieftin...
        oricum, hud e plin de functionari minoritari.
  • +18 (18 voturi)    
    ce fel de artist era negrul? (Miercuri, 11 august 2010, 20:18)

    dobrica [anonim]

    Daca vine un artist manelist si vrea sa-mi cumpere casa, vecinii pe care ii cunosc de peste 20 de ani o sa-mi bata obrazul.
    • +2 (2 voturi)    
      Si?! (Joi, 12 august 2010, 10:58)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui dobrica

      La mine e invers...i-am batut la cap atata sa o lase mai moale cu muzica, zgomotul la miezul noptii, gunoiul aruncat aiurea s.a.m.d incat scaderea preturilor e o binefacere. Pt ca sunt atat de dornici de manele ai mei vecini chiar caut ca si cumparatori o anumita nationalitate conlocuitorare cu discount din partea mea la pretul casei (10% din 50% din pretul din 2008 nu e foarte mult si o viata are omul; trebuie sa ai si mici satisfactii din cand in cand)....
  • +5 (15 voturi)    
    nuantata treaba (Miercuri, 11 august 2010, 20:31)

    cet23 [anonim]

    Eu de exemplu nu am prejudecati rasiale fata de negri, nici nu am avut vreodata de-a face cu ei, dar din poze si filme, pot sa spun ca mie, ca si barbat, nu imi plac negresele, cu rare exceptii. Nu este rasism, dar nu imi plac cum arata, ca si femei. E ceva instinctiv, nu stiu. Din punctul meu de vedere nu este deloc rasism, caci tine strict de partea intima, ca sa spun asa, sunt convins ca in orice alt aspect n-as avea nici o problema sa accept o negresa. Dar - trebuie sa recunosc - din punctul de vedere al unei negrese preferinta mea pentru albe, sau mai bine zis antipatia mea fata de negrese strict pe partea intima, de relatie barbat-femeie, clar pentru ea are o puternica nuanta de rasism.
    Sa fiu in locul ei as gandi exact la fel.
    Probabil ca si aici, problema asta se incadreaza in aceeasi zona. E vorba despre o proprietate privata, omul (oricare ar fi el) are dreptul s-o vanda sau nu unei persoane fara a fi obligat nici legal, nici moral, sa dea vreo explicatie! Tehnic vorbind, nu e rasism! Daca tu ai o casa de vanzare, ceri un pret fix, eu iti ofer exact banii aia, tu poti sa nu vrei sa mi-o vinzi mie si gata! Fara sa-mi dai explicatii de ce! Caci e vorba despre proprietate privata. (altfel era daca era proprietate publica).
    Dar din punct de vedere al acelor negri care au vrut sa cumpere casa, clar a fost o senzatie puternica de rasism.
    Daca niste negri ar refuza sa vanda casa unor albi, iar acei albi ar avea indici temeinice ca nu vor tocmai fiindca sunt albi, la fel, albii s-ar simti discriminati rasial.
    Judecand lucrurile la rece, in cazul articolului de fata nu poti spune ca unii au fost "rai" si ceilalti au fost "buni", simplist vorbind.
  • +4 (10 voturi)    
    detalii (Miercuri, 11 august 2010, 20:39)

    MR R [anonim]

    Oferta a fost acceptata initial de vanzator, dar cand a aflat ca i-a vandut unuia de culoare, vanzatorul a refuzat sa mai vanda. Dar contractul odata semnat e beton, n-are incotro trebuie sa vanda.

    Exista legi foarte clare care pedepsesc discriminarea rasiala, indiferent de unde vine.

    Oricum, Sabbia e un mafiot, face parte dintr-o familie de mafioti, clanul Roti, asa zic astia la gazeta.
    • +4 (4 voturi)    
      citeste mai atent (Miercuri, 11 august 2010, 22:40)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui MR R

      Nu au semnat nici un contract sau precontract. Specifica clar in articol ca initial au cazut la invoiala (verbal), dar ulterior au refuzat sa semneze contractul.
      • +2 (2 voturi)    
        acceptul verbal e ca si un contract (Joi, 12 august 2010, 6:05)

        MR R [anonim] i-a raspuns lui cet23

        In January, Chicago native and comedian George Willborn and his wife made a $1.7 million offer on the 5-bedroom home, which the Sabbias accepted, according to the U.S. Department of Housing and Urban Development

        Source: http://www.nbcchicago.com/news/local-beat/Sellers-Refused-Home-to-Black-Couple-HUD-100363324.html

        Ca sa accepti o oferta, fie iti dai acceptul verbal, dar de obicei, semnezi oferta pe care ti-o aduce agentul imobiliar, cu semnatura cumparatorului. Deci cand se psune "accepted the offer" de obicei au semnat un contract. Ca pana la closing poate s-a razgandit mafiotul, aia e alta treaba.
  • -5 (7 voturi)    
    detalii (Miercuri, 11 august 2010, 20:39)

    MR R [anonim]

    Oferta a fost acceptata initial de vanzator, dar cand a aflat ca i-a vandut unuia de culoare, vanzatorul a refuzat sa mai vanda. Dar contractul odata semnat e beton, n-are incotro trebuie sa vanda.

    Exista legi foarte clare care pedepsesc discriminarea rasiala, indiferent de unde vine.

    Oricum, Sabbia e un mafiot, face parte dintr-o familie de mafioti, clanul Roti, asa zic astia la gazeta.
  • +10 (10 voturi)    
    albi vs afro-americani (Miercuri, 11 august 2010, 21:18)

    cristi4n [anonim]

    O familia de albi si o familie de afro-americani. Nu o familie de negrii ca e rasism! Invers nu!?
    • +12 (12 voturi)    
      de ce se spune afro-americani? (Miercuri, 11 august 2010, 22:47)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui cristi4n

      De ce se spune afro-americani? Se presupune ca ei sunt mai intai africani si abia pe urma americani?
      Si atunci la albi de ce nu li se spun europeano-americani? La chinezi chinezo-americani, iar la indienii de acolo (aia ce erau deja acolo cand a inceput colonizarea), americano-americani? :)))))))))))))))
      • +4 (4 voturi)    
        Americano-americani (Miercuri, 11 august 2010, 23:13)

        Arnie [anonim] i-a raspuns lui cet23

        La acestia li se spune "native americans".
    • 0 (6 voturi)    
      pai (Miercuri, 11 august 2010, 23:37)

      asylum leftovers [utilizator] i-a raspuns lui cristi4n

      cum ai vrea? o familie de euro-americani a vandut o casa unei familii de negrii? rasism pe fata
  • +9 (9 voturi)    
    Albul nu are nici o sansa (Miercuri, 11 august 2010, 22:01)

    SaintLo [anonim]

    In America de azi daca esti barbat, alb si heterosexual (si vanzatorul intruneste toate calitatile astea), ai pus-o original, pentru ca asa e "politically correct".
    • +9 (9 voturi)    
      aici cam ai dreptate (Miercuri, 11 august 2010, 22:45)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui SaintLo

      Aici cam ai dreptate. Sa vezi cum va fi peste vreo 15 ani, cand oficial se estimeaza ca in SUA albii vor fi minoritate.
  • +6 (6 voturi)    
    toti e rasisti (Miercuri, 11 august 2010, 22:36)

    next2u [anonim]

    Chestia cu rasismul e o mentalitate impusa de mass-media, de ce pina si ziarele se refera la albi versus afro-americani, si nu...sa zicem...euro-americani versus afro-americani, latino-americani, asiato-americani, etc.
    Prin extrapolare, atunci si noi, in loc de romani versus tigani, am putea fi denumiti stiintifico-literar albi versus romales???
  • +6 (6 voturi)    
    Pare destul de aberant (Joi, 12 august 2010, 0:48)

    Lol Lolovici [utilizator]

    Cat timp e proprietatea ta poti sa alegi cui o vinzi sau daca o vinzi. Nici nu trebuie sa dai vreun motiv si nici nu e relevant. What the hell is wrong with this people? Pe vremuri isi faceau properietatea cu pusca prin vestul salbatic si tineau la ea. Acum se pare ca si vandutul trebuie sa fie politically correct.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by