Italia: O asociatie a ateilor cere adoptarea unor reguli privind utilizarea clopotelor bisericilor

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 5 august 2010, 16:29 Actualitate | Internaţional


Un grup ateist italian a cerut Primariei din Pisa (regiunea Toscana) introducerea unor reguli mai dure privind utilizarea clopotelor bisericilor, afirmand ca numerosi cetateni se plang de acest lucru, informeaza AFP.

"Municipalitatea pregateste noi reglementari privind poluarea fonica si noi am trimis o propunere, in sensul de a permite folosirea clopotelor intre orele 9.00 - 13.00 si 16.00 - 20.00", a declarat Giovanni Mainetto, un reprezentant al UAAR.

Asociatia ateilor, care pledeaza si pentru eliminarea crucifixelor din scolile publice italiene, a adresat o propunere in acest sens Primariei din Pisa.

"Am primit reclamatii din cauza zgomotului excesiv produs de difuzoarele instalate in centrul istoric din Pisa cu ocazia procesiunilor religioase care s-au prelungit si dupa orele 22.00", se arata in scrisoarea UAAR.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1979 vizualizari

  • +5 (17 voturi)    
    Nu sunt ateu, dar subscriu! (Joi, 5 august 2010, 17:19)

    BEDE [anonim]

    Nu sunt ateu, dar cel care are ceva inteligenta si nu este ipocrit nu-si inchipuie ca Dumnezeu te binecuvanteaza mai mult daca tragi clopotele sau daca faci de mai multe ori semnul crucii.
    Clopotele or fi avut sens pe vremea cand oamenii nu aveau ceasuri: dupa bataia clopotului sa stie ca tre'sa se duca la biserica la slujba, dar acum, in secoulul XXI se poate renunta la asaceva.
    Iar, daca e vorba de credinta, cei mai credinciosi crestini, si anume cei din vremea apostolilor, dintre care multi si-au dat chiar viata pentru credinta, nu bateau clopote.
    • 0 (10 voturi)    
      Nu esti! Esti doar cvasi! (Joi, 5 august 2010, 18:55)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      Si eu pot spune ca sunt chinez, dar limba sa nu o stiu!
      Ma astept sa militezi pentru a iti lua impartasania de pe net!
      • +2 (6 voturi)    
        asa ... (Joi, 5 august 2010, 20:05)

        123 [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        Asa, si opinia ta cu privire la povestea asta care era?
        E plin netul de oameni care in loc sa comenteaza la subiect, comenteaza persoanele care au o parere, mai buna sau mai putin buna.

        BEDE are dreptate, lucrurile se mai schimba, iar clopotul n-are nicio legatura cu credinta.
        • +2 (4 voturi)    
          corect (Joi, 5 august 2010, 21:38)

          je [anonim] i-a raspuns lui 123

          foarte corect ce ai spus, dar e in zadar sa le explici asta lui ducu sau altor bigoti dogmatici
    • -1 (7 voturi)    
      ar trebui sa mai studiezi (Joi, 5 august 2010, 20:27)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      despre sunete, vibratii, energie, frecvente
      • 0 (4 voturi)    
        nici tu nu stii ce vrei sa spui (Joi, 5 august 2010, 21:43)

        je [anonim] i-a raspuns lui spy

        Mda, raspuns tipic si total pe langa: chestiile pe care le enumeri oricum n-au nicio treaba cu spiritualitatea autentica iar cu stiinta nici atat ,sunt doar fanteziile unora. Nici tu nu stii ce vrei sa spui dar incerci sa pari doct.
    • 0 (2 voturi)    
      Era să te cred! (Joi, 5 august 2010, 22:48)

      Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      Dacă vrei să mă convingi că nu eşti doar un neoprotestant care care profită de ocazie ca să repeadă un şut în figura Bisericii majoritare, continuă-ţi periplul argumentaţiei şi adaugă că apostolii, aşa cum nu trăgeau clopote, nu cântau nici la chitară electrică cu sintetizatoare, folosindu-se de microfoane wireless!
  • +7 (11 voturi)    
    buna idee (Joi, 5 august 2010, 17:23)

    dessik [utilizator]

    Bine ar fi sa se reglementeze si la noi utilizarea difuzoarelor de la biserici numai duminica.
  • +2 (8 voturi)    
    ceva reguli sunt (Joi, 5 august 2010, 17:33)

    Sakura [utilizator]

    Ceva reguli sunt, că nu se trag clopotele când, cum şi de către cine vrea, ci doar la anumite ore, în anumit mod, etc. Pe la noi mai rău e cu manelele care în unele cartiere urlă fără a respecta nici o regulă...
  • +5 (7 voturi)    
    right (Joi, 5 august 2010, 20:07)

    YEAP [anonim]

    caterinca cu budinca: biserica de linga blocurile de pe blvd. liviu rebreanu de linga auchan titan cum de a primit autorizatie de constructie atit de aproape de blocuri ? aia din blocurile respective cred ca-s cu nervii in batista de fiecare data cind suna clopotele. popii si biserica au prea multe drepturi si prea putine obligatii. de ce maninca bani de la buget ? sau de ce primesc pamint de la primarie ? sa se auto-finanteze, ca altfel popii nu-s ei niste rupti in fund (saraci).
  • -1 (3 voturi)    
    Eu cred: (Joi, 5 august 2010, 22:34)

    Cavalerul bizantin [anonim]

    Clopotele, bisericile şi Ortodoxia fac parte din ţara asta, aşa cum fac parte munţii, cerul şi marea. Într-o zi, un oenge de plictisiţi o să facă cerere să se mute Tâmpa de lângă Braşov, ca să nu mai fie pericol de precipitaţii de convecţie termodinamică. O să urmeze un referendum şi un material în presa online, cu ample şi abisale luări de poziţii, toate menite să ne arate cât de laici şi evoluaţi suntem, cât de tare ne-am aerisit la capitolul "prejudecăţi". Fix asta e problema,"De ce trag clopotele, Mitică?"- în variantă secol XXI. Mergând mai departe cu intuiţia, o să vedem cereri ca sfinţilor pictaţi pe peretele Voroneţului să le fie demontată aureola, care este simbolul discriminării celor păcătoşi, iar dracilor de pe acelaşi sit să le fie acoperit fundul.
    Nu contest că sunt biserici care deranjează trăgând clopotul sau montând difuzoare în exteriorul clădirii, dar reacţiile mi se par disproporţionate. Duduie şantierele în mijlocul Bucureştilor, trec maşini hipergabaritice de ne tremură cafeaua pe birou, dar clopotele, e..clopotele ne calcă pe nervi şi pe drepturi!
    Într-o ţară cu cinşpe mii de crâşme per kilometru pătrat, toate bubuind la 100 decibeli bucata, şi cu un litoral bolnav de "difuzită", asta era problema, clopotele bisericilor!
    Trasul clopotului are o triplă semnificaţie:
    1. Eclesiologică. Sunetele clopotelor marchează momentele principale ale serviciului divin;
    2. Informativă. Sunetele clopotelor anunţă evenimentele importante din viaţa unor semeni de-ai noştri...moartea cuiva...cununia alcuiva..;
    3. Socială. Sunetele clopotelor anunţă evenimentele grave din viaţa comunităţii. În satele noastre, din moşi strămoşi, clopotarii erau învăţaţi să tragă clopotele într-un anumit fel pentru a anunţa incendiile, năvălirile, viituri, etc.
    Aşadar, clopotele fac parte din cultura acestui popor creştin. Şi vor tăcea atunci când voi, cei ce nu credeţi, veţi fi cu unul în plus faţă de noi, cei ce credem. Se cheamă democraţie.
    • 0 (2 voturi)    
      Eu cred ca esti irational (Vineri, 6 august 2010, 0:25)

      George Harazan [utilizator] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

      Exemplul tau e ridicol dar stiai asta deja.
      Carciumile sunt intreprinderi private care daca sunt eliminate din circuitul economic nu mai bubuie, bisericile sunt sustinute de stat si daca intra si daca nu intra cineva in ele. Adica din banii mei!

      Cat despre clopote:
      1. Eclesiologica: Ma doare fix in cot care sunt momentele lor importante. Sa-si puna casti si sa le traga clopote in liniste.
      2. Nu mai traim in sat ca sa imi pese de dramele fiecaruia. Suntem 2 milioane in bucuresti si in fiecare minut se insoara unul, moare altul, i se ineaca copilul altuia
      3. La fel ca la doi, nu ma intereseaza ce se face in sat ci ce se face la doi pasi de apartamentul meu in care incerc sa citesc o carte in liniste sau pe muzica mea.

      Momentul in care devi complet ridicol e cand ai senzatia ca democratia e forma de guvernamant din Romania. Dar dincolo de asta, de ce ar decide o majoritate asupra clopotelor bisericii? ti-ar conveni tie asta? Nu te-ai agita si ai zice "suntem persecutati pentru credinta noastra absurda"?
      Ba da, te-ai da cu fundul de pamant de 3 ori pe zi folosind aceleasi argumente ca si mine "libertatea religioasa".
      Eu nu am libertate religioasa cand imi bate clopotul in geam trebuie sa rabd ca esti mai popular decat mine.
      Dictatura majoritatii e misto cand tu esti majoritatea.

      Ia scoate BOR de sub pulpana statului sa vezi cum se calmeaza si clopotele si constructia de biserici
      • +1 (3 voturi)    
        Adevarul gol-golut (Vineri, 6 august 2010, 2:20)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui George Harazan

        Exact.
        • +1 (1 vot)    
          Bravo, Cătăline. (Vineri, 6 august 2010, 4:26)

          Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui Cata

          Bravo, eşti complex. De ce să te gândeşti singur când poţi să dai din cap la ce gândeşte altul?
      • +1 (1 vot)    
        Sunt multe lucruri adevarate in postul tau. (Vineri, 6 august 2010, 4:21)

        Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui George Harazan

        1. Când vorbeam de cârciumi, nu mă refeream la măreaţa plusvaloare produsă pe şi sub tejghele, ci la metri cubi de gălăgie la hectar, dar tu ştiai deja asta;
        2. Cât despre clopote, durerea ta în cot, care răzbate plenar, e aliniată cu starea de spirit generalizată în societate, aşa că ai nişte "aplauze"din partea mea. Observ totuşi că, în ciuda faptului că te doare în cot despre tot ceea ce înseamnă viaţă comunitară (nici o legătură cu maidanezii), te prefaci că nu ştii că în Bucureşti nu se trage clopotul pentru fiecare eveniment pomenit de tine. Oricum, de reţinut imaginea propusă, un fel de definiţie a omului contemporan: "persoană care stă cu geamul închis, ascultându-şi propria muzică, surd complet la ceilalţi"- de notat că am folosit termenul "surd", deşi aveam la îndemână un alt adjectiv, care înglobează toate deficienţele senzoriale- te-ai prins?;
        3. Nu e locul să facem analiza formei de guvernământ, dar exact asta e democraţia, o filosofie socială în care numărul celor care rămân dezamăgiţi e mai mic cu cel puţin unu decât al celor care sunt satisfăcuţi în urma unei decizii;
        4. Eu nu aş spune niciodată "suntem persecutaţi pentru credinţa noastră absurdă", pentru că pentru mine credinţa nu e absurdă. Dar asta e altă poveste, cel care a amestecat oalele eşti tu;
        5. Bună dimineaţa! :)
      • +1 (1 vot)    
        ego (Vineri, 6 august 2010, 8:09)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui George Harazan

        Asta e de fapt problema ta, ca te doare fix in cot de orice si oricine altcineva in afara de TINE.
        Esti si mandru de asta, nu-i asa?
        Ce-o sa se intample cand o sa ai nevoie de ceva, de cineva si in jurul tau n-o sa fie nimeni caruia sa-i pese?
        Ziua aceea vine, cum ne asternem asa dormim...
    • +1 (3 voturi)    
      ce ar fi (Vineri, 6 august 2010, 14:26)

      arpisz [utilizator] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

      ce ar fi sa incerci mataluta clopotul de la biserica pacii la 140+ decibeli si distanta de 10 m in aer ?
      (pentru cei care nu au imaginatie peste un drum cu o singura banda la etajul 2 clopotul ar fi la inaltimea etajului 3)
      as vrea sa stiu dupa ce ai incercat daca dupa 5 minute auzi deja ceva sau inca iti tiuie urechile si daca dupa 10 minute te gandesti limpede
      • +1 (1 vot)    
        Ei bine... (Vineri, 6 august 2010, 14:56)

        Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui arpisz

        ..da. Nasol. Recunosc. Amplasarea unor biserici a fost nefericită. Vorbiţi cu preotul paroh. Se poate restrânge "programul sonor", se pot schimba clopotele cu unele mai mici şi mai timide sau se poate izola fonic turnul bisericii, sau clopotniţa. Dar de aici şi până a interzice clopotele pentru că aşa ni se pare modern şi laic e distanţă mare, pe care tu, ca şi mine, nu pari dispus să o străbaţi. Trebuie decelat între cei care au o problemă fonică şi cei care au una viscerală. Cei din urmă profită de mingea ridicată la fileu ca să repeadă şuturi în figura BOR. Sunt cei care, după interzicerea clopotelor pe motiv audio-audire, ar pretinde interzicerea crucilor pe motiv video-videre.
    • -1 (1 vot)    
      A propos de cavaleri, cavelere! (Vineri, 6 august 2010, 17:33)

      BEDE [anonim] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

      Cavalerii sunt dintr-o epoca demult trecuta. Si prin ceu au stralucit ei?
      Una dintre maretzele lor realizari au fost cruciadele, motiv pt care acum, daca vrei sa-i spui ceva de crestinism vreunuia de traditie islamica esti imediat catalogat drept "cruciat". Cavalerii au facut (ca sa ma exprim in termeni blanzi) numai deservicii crestinismului pur dat prin apostoli. De pilda, cel mai evident lucru este ca, desi la origine crestinismul a fost non-violent, pt ca nici Isus, nici apostolii nu au indemnat la violenta, ci "binecuvantati pe cei care va bleastema", cavalerii mai curand au aplicat: "taiati in bucati pe oricine va impiedica intrucatva".
      • 0 (0 voturi)    
        Cavalerismul... (Sâmbătă, 7 august 2010, 14:35)

        Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui BEDE

        Cavalerismul e un modus vivendi. Nu are nimic în comun cu cruciaţii care au masacrat populaţia musulmană a ierusalimului, pentru că un cavaler nu comite nedreptăţi. El e mereu în slujba adevărului şi al celui neîndreptăţit. Cavalerismul nu e un atribut al creştinismului, caută pe net codul Bushido si luminează-te. Dacă ţi-e greu, convorbeşte cu bunica ta, care-ţi va explica cum că un cavaler, deşi nu are cal alb, se ridică în picioare de pe scaunul din tramvai, lăsând locul unei domniţe. Nu are sabie, dar când vede o femeie bătută de bărbat în stradă, îi ia apărarea, chiar dacă va muri cu inamicul de gât. Nu are blazon, dar cunoaşte dumnezeieşte sensul unor cuvinte desuete azi, cum ar fi..."onoare...dreptate...justiţie....responsabilitate...bun simţ...".
        Pe undeva ai dreptate...cavalerul e un caraghios care se crede într-o altă lume.
        Citeşte-l pe Cervantes...
  • +1 (1 vot)    
    Occident iubit, stai flexat! (Joi, 5 august 2010, 22:47)

    cet23 [anonim]

    Statti flexati, occidentalilor! Incetul cu incetul clopotele bisericilor se va face auzit tot mai putin in vestul continentului, fiind inlocuit tot mai mult de chemarie la rugaciune prin megafoane catre miile de moschei musulmane din vestul continentului.
    Dragi europeni, mai rabdati putin clopotele crestine, ca o sa scapati de ele cat de repede! Are Alah grija de voi, nu-i nici un stres!
    • -1 (1 vot)    
      Piei necuratule de pe internet (Joi, 5 august 2010, 23:41)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Santeti ca raia, va intindeti otrava peste tot profitand de bunatatea noatra.
  • +1 (1 vot)    
    este enervant! (Vineri, 6 august 2010, 11:18)

    alex [anonim]

    prea multe biserici. nu imi convine ca sunt platite de la bugetul de stat, au devenit complet inutile. ar trebui lasat fiecare angajat sa aleaga unde sa se duca parte din contributia lui care acum se duce la BOR. eu as alege cu siguranta altceva
    • +1 (1 vot)    
      Alex, dar tu ai de mult ceea ce-ti doresti! (Vineri, 6 august 2010, 12:46)

      Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui alex

      1. Atâta vreme cât nu sunt goale, ca în strălucitul Apus, bisericile nu sunt inutile. Nouă, celor care suntem creştini practicanţi, ne sunt foarte utile;
      2. Bisericile nu sunt plătite de la bugetul de stat. Există doar un ajutor financiar la salarizarea personalului clerical şi neclerical angajat, care e mult mai mic decât ceea ce statul îşi ia înapoi, sub formă de impozite şi taxe. Aşa se face că, de fapt, pentru a fi angajat, un preot-pastor-predicator-hoge-ce-o fi- trebuie să mai ducă de acasă nişte bani, ca să întregească ceea ce statul pretinde de la orice angajat din această ţară;
      3. Contribuţia la biserică este benevolă. Dacă eşti ortodox, ai părinţii îngropaţi în cimitir ortodox, eşti botezat ortodox, chiar dacă nu mergi la biserică sau nu-ţi place barba popii, ar fi totuşi de bun simţ să-ţi plăteşti contribuţia la biserica în care, într-o zi, o să te inmormântezi. Dar poţi să plăteşti această contribuţie la orice cult, la neoprotestanţi, la necreştini, şi, culmea libertăţii, poţi să nu plăteşti nicăieri, măi Alex! Cine te opreşte să alegi, că tot te plângi că ai alege altceva? Ştii ce bănuiesc eu? -nu te supăra, dar cred că habar n-ai ce vorbeşti, îţi place să faci gălăgie.
      • -1 (1 vot)    
        mai da glumet mai esti (Vineri, 6 august 2010, 14:39)

        arpisz [utilizator] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

        1. sigur ca va sunt utile ... si asta se vede la tot pasul cand va doare inima mereti la doctor si cand va bate gandul sa va sinucideti va sinucideti ... nu vad nici o diferenta ... sau vrei sa zici ca madalina manole sa sinucis pentru ca barbatul ei drag si incompetentul ala de preot erau atei si nu au convinso sa mearga la psiholog.
        2. ce vrajeala ieftina pe tine .... si restul banilor pentru constructii terenurile etc. de la cine sunt de la mama ?
        3. hai dute ca e benevola .... ia zi si mie cam cat o sa putrezeasca mortul daca nu ii dai spagarului in sutana bani ?
        • +1 (1 vot)    
          Desi punctual, esti confuz. paradox de dup/amiaza! (Vineri, 6 august 2010, 15:07)

          Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui arpisz

          La pct. 1 nu ştiu cum să comentez pentru că nu ştiu ce vrei să spui. În general, prietene, când pui aliniate-puncte-steluţe sau căluţi de mare, în dreptul lor aşterni o singură idee, chiar dacă e compusă din mai multe subordonate. Tu porneşti de la biserici şi ajungi în aceeaşi frază la Mădălina. Restrânge şi concretizează, că nu sunt Mafalda să ştiu ce vrei să spui;
          2. Vrăjeală ieftină? Sunt ortodox, nu umblu cu vrăjeli, nici ieftine şi nici costisitoare. Terenurile sunt din multe surse, donaţii, concesionari, proprietăţi ale cultelor, sunt mii de cazuri particulare. Statul nu a construit biserici, cel mult, în cazuri de pauperitate, a contribuit financiar cu sume minore. Greul costurilor au căzut în sarcina comunităţilor respective. Acu, eu văd că te irită chestia asta, dar fă un efort şi trece aceşti bani daţi de stat la capitolul pierderi calculate, alături de cei investiţi în tine în învăţământ, unde nu ai prins complicata ştiinţă a despărţirii verbului de pronume cu câte o cratimă.
          • -1 (1 vot)    
            lasa-o balta (Vineri, 6 august 2010, 15:56)

            atys [anonim] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

            cheltuielile,draga "vrajala ieftina",cade pe umeri unor enoriasi dar costurile le platesc firmele din zona din care provin...adica mai marele judetului,in speta,presedintele consiliului judetian,il trimite pe sfintia sa la unele firme de raza lor ,sa "doneze" altfel s-ar putea ca ,in viitor,sa nu mai prinda contracte.apoi mai sunt anumiti benevoli...dar,la cate biserici sunt in romania e infiorator de trist ca nu au nici o valoare in transformarea spirituala,interioara a omului.dovada 20 de ani de obscurantism,mizerie,manele,prostie si hotie...
            si apropo,lasa greselile de gramatica si ortografie in seama altora sau pe bloguri cu specific nu te baga tu in seama si ia esentialul discutiei.
            • +1 (1 vot)    
              Nici vorbă. (Vineri, 6 august 2010, 17:21)

              Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui atys

              Nu-mi stă in fire să o las baltă. Bălţile put, se mocirlesc. Iar eu am o părere. Părerea mea e că greşelile de gramatică le cuprind şi pe cele de ortografie. Părerea mea e că un ins care scrie măzgălind limba română, ignorând cele mai elementare reguli învăţate de la doamna învăţătoare, ca şi cum femeia aceea nu ar fi existat vreodată, nu trebuie luat în serios. Judecăţile de valoare ale unuia care nu reuşeşte să găsească gaura dintre verb şi pronume, sau căruia i se pare firesc să înceapă toate propoziţiile minusculat, chestie de clasa a V-a, pot fi puse sub semnul derizoriului. Părerea mea e că dacă te împleticeşti la lucruri simple nu le poţi desluşi pe cele complexe. Iar în viziunea mea mistico-retrogradă, prietene, felul în care te exprimi face parte din esenţialul discuţiei. Punctum.
              • 0 (0 voturi)    
                vai vai (Sâmbătă, 7 august 2010, 8:36)

                atys [anonim] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

                d-le,punctum,nu sunt prietenul tau...pa
                • 0 (0 voturi)    
                  Păcat, prinţe! (Sâmbătă, 7 august 2010, 14:42)

                  Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui atys

                  Păcat, prinţe. Eu pot fi prietenul cuiva care nu e de părerea mea.
          • -1 (1 vot)    
            hahaha (Vineri, 6 august 2010, 16:43)

            arpisz [utilizator] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

            lasa ca esti deja ieftin la scaldat minciuna
            tu te uiti din cand in cand ce hotarari mai ia guvernul / primaria / regia autonoma/ institutia statului .... zau ca mie rusine ca tre sa iti zic eu ca partea minora a contributiei e majora in multe cazul si aproape 100% in unele ....
            cum ar fi exemplul hg 263/31.03.2010 e o contributie neinsemnata desigur :))
            • +1 (1 vot)    
              Da chiar aşa! (Vineri, 6 august 2010, 17:27)

              Cavalerul bizantin [anonim] i-a raspuns lui arpisz

              Dacă tu-ţi imaginezi că 2.000 de lei reprezintă sută la sută din costurile unei biserici, închid calculatorul şi mă duc să spăl vasele. Ai citit hotarărea de guvern respectivă sau singura ta dorinţă înainte să închizi calculatorul să pleci acasă e să ai ultima şi definitiva replică?
  • 0 (2 voturi)    
    amenda (Vineri, 6 august 2010, 15:45)

    anti-saccsiv [anonim]

    de fapt,ar trebui amendat bor pt. toata poloarea fonica care o produce.apoi,ei,bor-ul condamna vehement orice credinta care e contra(reformati,neoprotestanti etc)priviti blogul lui saccsiv si va ingroziti ce fundamentalism crestin ortodox sa dezvoltat in romania."sfintia" sa crede ca propovadueste crestinismul...un "ratacit",o biata oaie care,culmea mai are si adepti care,fiti atenti,se simt persecutati,adica biserica ortodoxa e persecutata in mntea unora ca ei.
    dupa revolutie,sau construit sute de biserici poarte mii .cred ca numai gigi becali a construit 50...
    la groapa de gunoi a istorie!
  • 0 (0 voturi)    
    Poluarea fonica (Marţi, 9 noiembrie 2010, 18:56)

    Viorelu [utilizator]

    Sunt foarte multe cazuri de asemenea poluare fonica aberanta in Romania. Lucrurile sunt de-a dreptul exagerate in preajma lingerii de cadavre aka moaste.
  • 0 (0 voturi)    
    SATANISTI CRESTINI (Duminică, 21 noiembrie 2010, 11:50)

    ANATEMA [anonim]

    Saccsiv e un scelerat mincinos,un activist satanist ce vrea sa sminteasca oameni prin propaganda lui mincinoasa.Cine vrea sa fie crestin sa cerceteze scripturile,nu sa-i asculte pe Saccsiv sau SF.Parinti care se numesc de fapt SCI-FI Parinti.Iar intram in zona ezoterica...Astia nu sunt crestini si nu urmeaza scriptura.ANATEMA!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by