NASA, BP si revista Vogue, pe "lista neagra" a organizatiei PETA

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 9 iulie 2010, 17:04 Actualitate | Internaţional

Organizatia People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), care apara drepturile animalelor, a inclus NASA, compania BP, revista Vogue si circul Ringling Brothers pe o "lista neagra" a tintelor sale, scrie USNews. Este pentru prima data de la infiintarea PETA in 1980 cand organizatia realizeaza o asa-numita "Most Wanted List" in care identifica institutii si persoane ce sunt sau urmeaza sa fie tinte ale campaniilor sale.

Iata "lista neagra" alcatuita de PETA:
1. SeaWorld - PETA si-a intensificat campania impotriva SeaWorld dupa ce o balena a ucis o instructoare la parcul de distractii din Orlando. Organizatia cere stoparea captivitatii si exploatarii vietatilor marine. PETA recomanda turistilor sa nu mai viziteze delfinariul SeaWorld.
2. NASA - pentru finantarea unui experiment la Brookhaven National Laboratory unde se testeaza efectul radiatiilor cosmice folosind maimute. PETA a precizat ca un inginer ce lucra la NASA a demisionat in semn de protest fata de experimente.
3. Ringling Brothers Circus - PETA a filmat mai multi instructori folosind bete cu carlige ascutite in timpul antrenamentului facut cu elefantii.
4. Gail Shea, ministrul canadian al Pescuitului si Oceanelor - PETA e nemultumita ca vanatoarea de balena continua in Canada. Actrita Pamela Anderson este cea care conduce campania impotriva vanatorii de balene.
5. BP - Compania britanica ar putea fi acuzata, la cererea PETA, si de "cruzime impotriva animalelor" pentru scurgerea de petrol din Golful Mexic.
6. Anna Wintour si Vogue Magazine - PETA afirma ca revista face apologia blanurilor si accepta sa gazduiasca anual editoriale si reclame pentru blanuri.

mda... (Vineri, 9 iulie 2010, 17:47)

me [anonim]

din cauza oamenilor ca ei care apara animalele si cand nu ar trebui sa o faca a ajuns bucurestiu sa fie stapanit de caini...
    nu am nicmi cu animalele, dar sunt momente in care ai de ales intre ele si oameni. cred ca decizia ar trebui sa fie clasa...
    econazistii cretinoizi (Vineri, 9 iulie 2010, 18:06)

baronul stanganbuch [utilizator]

si criminali de la peta. Ce bine ca exista ca sa nu uit ce e bine si ce e rau pe lumea asta. Adica ce e bine pentru mine e rau pentru ei. Si invers.
    Si ei ce fac pentru asta (Vineri, 9 iulie 2010, 18:22)

Mihai [anonim]

in afara de a se tangui ca babele. Nimic. Ca si organizatiile de la noi. Cand e de eutanasiat cainele fac spume, cand e de construit adaposturi pentru ei si ingrijit, o dau cotita, ca sa aiba grija statul de ei.