UPDATE Israel, interceptarea flotei cu ajutoare umanitare: Reuniune de urgenta a NATO, marti. Consiliul de Securitate al ONU se reuneste luni dupa-amiaza

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 31 mai 2010, 16:22 Actualitate | Internaţional

UPDATE - O reuniune de urgenta a NATO va fi convocata marti, la cererea Turciei, in urma incidentului de luni dimineata, cand armata israeliana a interceptat flota cu ajutoare umanitare care se indrepta spre Fasia Gaza, a anuntat purtatorul de cuvant al Aliantei, James Appathurai, citat de AFP.

Potrivit acestuia, intrunirea speciala a Consiliului Atlanticului de Nord va reuni cei 28 de ambasadori ai tarilor membre NATO, la sediul Aliantei din Bruxelles.

De asemenea, Consiliul de Securitate al Organizatiei Natiunilor Unite se va reuni luni dupa-amiaza, pentru a discuta situatia creata in urma incidentului, a anuntat Reuters, care citeaza o sursa diplomatica. Deocamdata, nu a fost stabilita ora reuniunii, a precizat sursa citata.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2660 vizualizari

  • -2 (32 voturi)    
    Previzibil! (Luni, 31 mai 2010, 16:29)

    gigi [anonim]

    Se va propune o rezolutie de condamanre, Usa se va opune, Israeluluiu va fi doar "dojenit",nu-i va pasa si va rade ca si pana acum. Si peste cateva zile va mai ucide civili.
    • +4 (16 voturi)    
      e un pic (Luni, 31 mai 2010, 16:33)

      n_asul [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      mai complicat, nu crezi ..?
      • +7 (19 voturi)    
        complicat doar pentru ca mortii nu-s palestinieni (Luni, 31 mai 2010, 17:03)

        ... [anonim] i-a raspuns lui n_asul

        israelul a mai fost condamnat si pentru crime de razboi in gaza in ianuarie 2009, dar cum atunci omorase doar copii si femei din populatia bastinasa, nu s-a facut cine stie ce scandal. atunci au fost 1400, acum 14... in schimb acum nu sunt palestinieni, ci occidentali. iar israelul tocmai a facut o nefacuta :D oricum, cheia sunt sua - cat timp israelul are sustinerea sua, lucrurile sunt moarte in zona.
    • +4 (26 voturi)    
      civili? (Luni, 31 mai 2010, 16:56)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Civili care vin noaptea, incearca sa forteze blocada si se opun inspectarii navelor cu ajutoare umanitare, ranind militari?
      • +5 (19 voturi)    
        airamerica sau radio erevan?? (Luni, 31 mai 2010, 18:14)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        Eu as completa textul tau asa:
        Civili care vin noaptea, incearca sa forteze blocada ilegala si se opun inspectarii navelor cu ajutoare umanitare in ape internationale, ranind militari, in timp ce sunt ciuruiti?
        • 0 (4 voturi)    
          Nu erau ape internationale (Luni, 31 mai 2010, 23:13)

          Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Nu exista ape internationale in mediterana: da un search pe google.
      • +5 (15 voturi)    
        Doar ca nu e asa (Luni, 31 mai 2010, 18:52)

        dragos [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        Tocmai ieseau din apale teritoriale a ciprului, erau in apele internationale cu compas catre egipt. Daca ar fi incercat sa forteze blocada o fortau peste 2-3 zile, din apele teritoriale egiptene. Tocmai pentru a se putea retrage la egipteni in caz de atac armat.

        Pana una alta se vorbea de transbordat marfa si adusa terestru prin egipt.

        Ceea ce a facut IDF-ul se numeste conform dreptului internaional "Piraterie".

        Inca nu-mi inchipui cum poti ataca cu bata un elicopter :) .
      • +1 (5 voturi)    
        spui aberatii mai mari ca tine (Luni, 31 mai 2010, 22:31)

        airBotswana [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        1. "vin noaptea" ... drumul dura 2 zile ... deci 2 nopti le faceau pe drum, trebuiau sa doarma noaptea sa nu inainteze ?

        2. "inspectarea navei" in apele internationale = PIRATERIE. Israel n-are nici o imputernicire ONU sa faca asa ceva. UE are ! Israel are rezolutii ONU pe care le incalca FLAGRANT si cu NESIMTIRE

        3. parere personala ... ma asteptam la mai mult de la voi ....
        • 0 (4 voturi)    
          Nu exista (Luni, 31 mai 2010, 23:15)

          Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui airBotswana

          Arata-mi si mie te rog unde exista ape internationale in Mediterana:

          http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f1/Internationalwaters.png
          • +2 (2 voturi)    
            in principiu ai dreptate (Luni, 31 mai 2010, 23:46)

            Vlad [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

            Asa e, nu erau ape internationale, era zona economica exclusiva.

            Dar asta nu schimba cu nimic datele problemei, pentru ca zona economica exclusiva se refera numai la activitati economice, cum ar fi pescuitul sau extragerea de petrol.

            Oricine poate trece liber prin zona economica exclusiva, la fel ca prin apele internationale.

            Tot din Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Territorial_waters#Exclusive_economic_zone):

            Exclusive economic zone

            An exclusive economic zone extends from the outer limit of the territorial sea to a maximum of 200 nautical miles (370.4 km) from the territorial sea baseline, thus it includes the contiguous zone.[3] A coastal nation has control of all economic resources within its exclusive economic zone, including fishing, mining, oil exploration, and any pollution of those resources. However, it cannot prohibit passage or loitering above, on, or under the surface of the sea that is in compliance with the laws and regulations adopted by the coastal State in accordance with the provisions of the UN Convention, within that portion of its exclusive economic zone beyond its territorial sea. Before 1982, coastal nations arbitrarily extended their territorial waters in an effort to control activities which are now regulated by the exclusive economic zone, such as offshore oil exploration or fishing rights (see Cod Wars). Indeed, the exclusive economic zone is still popularly, though erroneously, called a coastal nation's territorial waters.
          • 0 (4 voturi)    
            esti foarte comic :) (Marţi, 1 iunie 2010, 0:09)

            airBotswana [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

            acum inteleg rationamentul de trib ... oriunde isi pune cortu e pamantu/apa lui ...

            apele teritoriale ale Israelului sunt la 23KM in larg !

            http://en.wikipedia.org/wiki/Territorial_waters
            capitolul "Territorial sea claims", paragraful "12 nautical miles (22.2 km): " .... Israel ....

            cateodata imi pare rau ca am zis "evrei", de acum zic doar "israelieni" ... nici mie nu mi-ar placea sa fiu asociat unor criminali .... mea culpa :(
    • 0 (16 voturi)    
      gaza (Luni, 31 mai 2010, 17:02)

      karenin [anonim] i-a raspuns lui gigi

      am alt scenariu: in scurt timp (as zice ca inainte de itrunirea consiliului), hamas, hezbolah ori altii vor reactiona armat impotriva Israelului in asa fel incat Consilil de securitate al ONU se va afla in situatia de a discuta pe o alta tema, chiar daca "complementara". dar de alta anvergura.
      In cateva zile Israelul va avea mana libera sa-si faca damblaua in orientul apropiat: Liban, Siria, Iran, Gaza etc
    • +1 (3 voturi)    
      dragi cititori (Luni, 31 mai 2010, 23:11)

      costin [anonim] i-a raspuns lui gigi

      va propun sa faceti un act responsabil si anume sa scrieti pararea voastra despre atac catre ambasada Israelului "info@bucharest.mfa.gov.il" cu cc la "opinia_ta@mae.ro", MAE romanesc.

      puteti sa le cereti eventual sa inceteze cu instigarea la propaganda in tara noastra astfel incat cu alte ocazii sa nu mai apara pe diverse site-uri indivizi cu tupeu care sa ne jigneasca, sa ne faca urmasi ai romancelor violate si tot asa ...
  • +3 (19 voturi)    
    M-i s-a acrit demult de atitudinea Israelului (Luni, 31 mai 2010, 18:11)

    Alui [anonim]

    Un mic boicot la produsele firmelor israeliene n-ar strica (cafea-Doncafe, iaurt- activia, produse din soia, etc.)
    • +4 (12 voturi)    
      si altele: (Luni, 31 mai 2010, 18:40)

      boicot [anonim] i-a raspuns lui Alui

      tnuva, nestle (nescafe), sano, garnier/ l'oreal...
      fructele provenite din israel sau cisiordania - in cel din urma caz este vorba despre colonistii israelieni din cisiordania, intrucat palestinienii nu au voie sa exporte, ca sa nu mai vorbim de faptul ca terenurile cele mai bune sunt deja luate de colonisti.
      pentru o lista amanuntita va puteti uita si aici:
      http://www.bdsmovement.net/?q=node/9
      e vorba de boicotarea nu numai a firmelor israeliene ci si a celor occidentale ce sustin israelul in actiunile sale. am toata parerea de rau pentru micii producatori din israel, dar ideea este ca un cetatean care sustine actiunile criminale ale statului sau ia asupra sa responsabilitatea respectivelor crime. si plateste impozitele respectivului stat.
      • 0 (14 voturi)    
        Vorbesti in necunostinta (Luni, 31 mai 2010, 19:41)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui boicot

        Nestle e american - am lucrat la headqarterul Nestle in Burbank Statul are datoria sa apere cetatenii. Din Gaza teroristii hamas au tras rachete in 6 ani 6000 de bucati. Esti inconstient, tu ce ai face in locul lor.Iraelul a fost din totdeauna al evreilor. De unde dragostea asta pentru musulmani a romanilor. Romanii au persecutati de musulmani peste 600 de ani. Cred ca ' romanii" astia au fost facuti de de turci cand violau romance.
        • 0 (6 voturi)    
          nu-mi jigni mie tara ! (Luni, 31 mai 2010, 22:38)

          dancu [anonim] i-a raspuns lui Ionel

          salbatic semit !
          nu tara mea omoara copii pe strada ! nu copii romancelor violate, sunt cei care dau cu bombe cu fosfor in civili !

          mai ai 500 de ani pana sa ajungi la Europa!
      • 0 (4 voturi)    
        729 (Luni, 31 mai 2010, 23:22)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui boicot

        Primele 3 cifre de pe codul de bare al produselor din Israel.
        E important de retinut.
    • 0 (4 voturi)    
      subscriu ... e cea mai inteligenta solutie (Luni, 31 mai 2010, 22:36)

      dancu [anonim] i-a raspuns lui Alui

      sa simta domnisorii astia ca deja s-au intrecut cu masura ... si sa simta la buzunar !
  • 0 (14 voturi)    
    Iata cum arata... (Luni, 31 mai 2010, 18:20)

    A.Corneliu [utilizator]

    ...situatia economica din Gaza "blocata" a carei blocada maritima vajnicii si violentii "luptatori pentru pace" au incercat s-o sparga, ca sa permita in continuare intrarea libera de mijloace de lupta pentru teroristii Hamas: http://israelagainstterror.blogspot.com/2010/05/fancy-restaurants-and-olympic-size.html
    Despre acestea presa care e aliniata in general impotriva Israelului nu aminteste, din intamplare...
    • +1 (13 voturi)    
      Cata credibilitate! (Luni, 31 mai 2010, 20:02)

      gogutz [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      are presa isrealiana relatand despre cei ocupati? E asa cum presa din Franta ocupata de germani vorbea despre luptatorii din maquis ca despre teroristi. Dar nu stiu care francez, in afar de colaborationisti, credea asta.

      Tu crezi, se pare.
      • -1 (11 voturi)    
        Se pare ca... (Luni, 31 mai 2010, 21:31)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui gogutz

        ...prin definitie, la tine (ca si la altii) nimic din ce provine de la israelieni nu e credibil.
        Deci e logic ca tot ce vine de la partea adversa sa devina 100% credibil.
        Si astfel se scrie istoria cea stramba.
    • +4 (4 voturi)    
      dar ia spune domnisorule (Luni, 31 mai 2010, 22:42)

      dancu [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      ce parere ai despre site-ul oficial de stiri :

      http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/137777 -> la bordul navelor se auzeau cantece impotriva statului evreu ... d-asta le-au atacat !

      l-ai cunoscut pe Ceausescu ? ti se pare ceva cunoscut ?

      halal democratie de 2 bani !
    • 0 (4 voturi)    
      Propaganda anti-Gaza, conform Haaretz. (Luni, 31 mai 2010, 22:46)

      Anonimizat2 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      E interesant sa citesti presa israeliana. Adeseori este mult mai obiectiva decat cea occidentala sau araba.

      In cazul asta vorbeste clar cum meniurile restaurantelor din Gaza au fost distribuite de propaganda israeliana ca sa para ca Gaza o duce bine.

      Corneliu, lucrezi la Mossad sau vrei sa te angajeze si acuma lucrezi la CV?

      http://www.haaretz.com/print-edition/opinion/gaza-flotilla-drives-israel-into-a-sea-of-stupidity-1.292959
      • +1 (3 voturi)    
        nu lucreaza :) (Marţi, 1 iunie 2010, 0:11)

        dancu [anonim] i-a raspuns lui Anonimizat2

        spera sa ajunga intr-o zi ... dar deh ... :)
        fiecare cu aspiratiile lui

        a raspuns doar la strigatul "diplomatilor" care indeamna la propaganda pozitiva :)
  • +4 (10 voturi)    
    pariu? (Luni, 31 mai 2010, 18:31)

    MirceaA [utilizator]

    ONU va fi iar socat si va condamna actiunea... si gata. Sunt curios cum va fi al doilea convoi umanitar, aparat de nave militare turcesti.
    • +1 (15 voturi)    
      lol (Luni, 31 mai 2010, 19:14)

      Dinu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Navele militare turceste nu prea asculta de guvernul islamist turc. Armata turca si cea israeliana colaboreaza de multa vreme si au relatii stranse. Habar nu ai de conflictul dintre armata turca si guvernul lui Erdogan. Poate ar trebui sa ramai la ceea ce pe pricepi sau macar sa te documentezi inainte sa scoti balarii ca cele de mai sus.
      • +4 (8 voturi)    
        pentru @lol (Luni, 31 mai 2010, 21:47)

        catalin [anonim] i-a raspuns lui Dinu

        Ba omule le-au omorat oamenii. Crezi ca dau turcii 2 bani pe evrei? Romanii pupa-n fund nu si turcii. Tura asta evreii au incurcat borcanele.
      • +3 (9 voturi)    
        apreciez (Luni, 31 mai 2010, 21:51)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

        apreciez eleganta si elocventa exprimarii. Apreciez, de asemenea, faptul ca dvs consumati ierbicide si nu aveti probleme cu balariile, dar declaratiile din Turcia vin de la primul ministru. Pentru informarea dvs, un prim ministru e cel care conduce guvernul, adica si armata. Buna seara si atentie la ierbicide.
  • -2 (14 voturi)    
    iata cum se comporta "activistii umanitari" (Luni, 31 mai 2010, 18:59)

    Dinu [anonim]

    http://patrupedbun.net/flotila-hamas-si-micul-satana

    Un filmulet edificator cu privire la ce inseamna activisti umanitari in zilele noastre. Militarii israelieni au dat dovada de mare retinere, pt ca daca omorau de zece ori mai multi nu i-ar putea condamna nimeni dupa ce veti vizona imaginile din linkul de mai sus.
    • -3 (11 voturi)    
      bv (Luni, 31 mai 2010, 21:47)

      buha [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

      bv, foarte informativa pagina.

      se pare ca e plin de Hamas pe aici.

      ii invit pe iubitorii de teroristi sa explice familiilor soldatilor romani ucisi de teroristii din afganistan cat de pasnici sunt Hamas si al qaida
      • +4 (8 voturi)    
        ce cauta? (Luni, 31 mai 2010, 22:06)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui buha

        soldatii romani din Afganistan sunt mercenari. Nu au ce cauta pe teritoriu strain. Noi avem armata de aparare, nu de ocupatie. Aia isi apara tara asa cum pot.
      • -2 (6 voturi)    
        ce legatura este intre HAMAS si Al quaida? (Luni, 31 mai 2010, 22:45)

        dancu [anonim] i-a raspuns lui buha

        HAMAS = organizatie POLITICA si MILITARA pt eliberare -> scop politic NU religios

        Al quaida= organizatie terorista ... care se bazeaza pe percepte religioase

        tare cred ca in Israel sunt mai multi fanatici religiosi ca-n HAMAS

        PS. cum ar trb sa ii vada englezii pe fondatarii sionismului ? ei puneau bombe ... nu erau teroristi ?
        • -1 (3 voturi)    
          Dancule... (Luni, 31 mai 2010, 23:36)

          A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui dancu

          ...de unde ai luat toate aiurelile astea?
  • -1 (11 voturi)    
    hamas mamas tatas (Luni, 31 mai 2010, 21:23)

    marius [anonim]

    Nu inteleg cum se face ca mai nou europenii inclina spre Hamas. Nu le-a ajuns tiganiile din Europa.
    De cand unii turcaletii doresc ,,pacea si ajutor,, avand inclinatii de cotropitori si teroristi, au ajuns pacifisti. Extraordinar, fara acceptul ,,prietenilor nostri vechi,, turci care nu accepta statul Israel. O fi si Israelul al lor. Ei si respectul.
    ha ha ha, musulmanii si pacea, vaca si chilotii pe romaneste.
    Usor sunt de prostit sau poate le place unora.
    SUA intoarce spatele incet Israelului. Mai lipseste acceptul Rusiei, Germaniei,... ca al Turciei este din plin si se-ncinge hora-ncet.

    Asta-i buna Dinule, dar orbii, corbii, ciorii,... nu pot vedea.
    http://patrupedbun.net/flotila-hamas-si-micul-satana

    Fratii musulmani, fractiunii shiite ale islamului fundamentalist, Hamas, Alqaida,... prind radacini unde au loc si ,,pamant bun si gras,,.
  • -2 (10 voturi)    
    apropo de civili pasnici (Luni, 31 mai 2010, 21:39)

    buha [utilizator]

    http://goo.gl/EK7G
    urmariti filmul debarcarii militarilor pe vas

    nu sunt chiar pasnici cum se lauda civilii

    si-au asumat riscul cand ataca militari inarmati, au devenit combatanti
    • +1 (11 voturi)    
      intrebare (Luni, 31 mai 2010, 22:07)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui buha

      ce cauta militarii israelieni inarmati pe nava aia, in ape internationale?
    • -2 (6 voturi)    
      cine sunt militarii aia si cu ce tupeu (Luni, 31 mai 2010, 22:47)

      dancu [anonim] i-a raspuns lui buha

      se aflau ei acolo ?
      da ! si eu "pasnicul roman" urmas mandru al unui viol de turc asupra unei romance CUM AI AVUT TUPEUL SA MA FACI !

      as lovi in teasta un Mossadist sau IDSist daca m-ar aborda undeva in afara Israelului sa ma legitimeze !

      asa ca PAZEA !
  • -4 (8 voturi)    
    sionistii (Luni, 31 mai 2010, 22:16)

    baruch hashem1 [anonim]

    Sper sa fie radiati acesti sionisti de pe fata pamantului, cat mai urgent !
  • +1 (5 voturi)    
    Asa arata... (Luni, 31 mai 2010, 23:27)

    A.Corneliu [utilizator]

    ...unul din vajnicii si mandrii activisti pasnici de pe puntea vasului Marmara in una din zilele de euforie de dinaintea evenimentului.

    http://elderofziyon.blogspot.com/2010/05/heres-peace-activist.html

    Cam asa arata si ceilalti.
    Dragii mei, acordati-le tot sprijinul. Pe curand vor fi si in preajma voastra.
    Si atunci tot ii veti sprijini, ca n-o sa aveti incotro...
  • 0 (2 voturi)    
    Romanistan (Marţi, 1 iunie 2010, 1:52)

    V.R. [utilizator]

    Nici nu-i de mirare ca poporul nostru ultraortodox si cu o suta de ani in urma Israelului ca nivel de trai si civilizatie tine cu Hamas - ignoranti care in loc sa munceasca si sa cladeasca ceva doar improasca cu noroi (sau rachete) in munca altuia, din pura invidie. Cine se aseamana se aduna. Poate daca nu ati pierde timpul batandu-va joc de altii am putea face din Romania o tara moderna ca Israelul (ca doar lor nu le-a luat decat 50 de ani sa ridice orase si zgarie nori din desert, pe cand noi in 20 de ani n-am putut sa nu distrugem chiar si putinul ce ne-a fost lasat de comunisti)
    • 0 (2 voturi)    
      Bravo Israel !!!! (Marţi, 1 iunie 2010, 10:10)

      SERV [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Sunt in asentimentul tau! Din pacate romanii nu o sa ajunga niciodata la nivelul educational al israilienilor. Toate chinurile pe care le-au suportat evreii de-a lungul istoriei i-au facut mai puternici si foarte uniti si patrioti. Asta e secretul lor. Din acest motiv au reusit sa construiasca tot ce au acum, de la orase ultramoderne cu zgarie nori si sosele si autostrazi impecabile, pana la una dintre cele mai stabile economii din lume.In loc sa-i invidiem si sa aruncam cu noroi in ei, mai bine am invata de la ei ceea ce inseamna sa-ti iubesti tara si sa faci totul pentru a o apara si a o face sa se dezvolte continuu.
    • 0 (2 voturi)    
      nu-i de mirare (Marţi, 1 iunie 2010, 11:06)

      simi [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      ca poporul tau nu e afectat pe nicaieri in lume de ura rasiala ....
      pt ca poporul tau nu antreneaza oameni care sa omoare discretionar pe nimeni !
  • +1 (1 vot)    
    proba (Marţi, 1 iunie 2010, 20:17)

    oldguard [anonim]

    problema e simpla;niste cetateni ai unui stat nato au fost ucisi...intimplator turci da nu are relevanta...logic ar fi ca nato sa atace in forta israelul...are sange sa o faca?daca nu ce atita vrajeala ca nato isi protejeaza cetatenii....daca israelul ataca Romania si ucide un milion de romani reactia va fi aceeasi...atunci las-o balta cu avantajul de a fi in nato
  • 0 (0 voturi)    
    cand va fi pace (Miercuri, 2 iunie 2010, 16:18)

    baruch hashem [anonim]

    Cand toti evreii se vor retrage in Israel , mai ales cei din SUA su Europa, atunci se va instaura pacea pe pamant. Cei 300 de ultrabogati evrei din SUA sa nu-si mai bage nasul unde nu le fierbe oala !
    • 0 (0 voturi)    
      referitor la evrei! (Joi, 3 iunie 2010, 13:42)

      Surrender [anonim] i-a raspuns lui baruch hashem

      da' v-ati gandit voi oare ca Israelul nu va fi condamnat niciodata pentru crimele pe care le face? nu conteaza ca e in Europa sau America, turci sau ciprioti.. cu atat mai putin palestinieni!!

      si stiti de ce in State nu e nicio reactie?! pentru ca sistemu' lor mediatic e condus de sinionisti, prin urmare, si modu' de abordare a subiectelor legate de Israel va fi, evident, pro Israel.. daca nu ma credeti, incepeti sa cercetati cine sunt de fapt marii magnati in sistemul mediatic din US. cautati marile tronsoane media.. veti fi surprinsi!
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarul povestit de martorii oculari. (Joi, 3 iunie 2010, 22:25)

    bonanza [anonim]

    Au dat astazi la stiri la televiziunea spaniola declaratiile cetatenilor spanioli aflati pe vapor in momentul incitendelor.

    Ei bine ii dea dreptul cutremurator ceea ce au afirmat. Ei sustin ca au fost inconjurat de nu mai putin de 12 vase de razboi israeliene, au fost tintiti cu armele cu laser in cap, in momentul asaltului militarii israelieni DEJA ucisera doi membrii ai echipajului vaporului atacat, dupa care in momentul in care au ajuns la bord, au inceput sa FURE (DA DOMNILOR, SOLDATII EFECTIV AU FURAT!!!!) aparatura si calculatoarele reporterilor internationali desi acestia AU VAZUT acreditarile lor de reporteri internationali, incercind tot timpul sa intimideze reporterii.

    Deci propaganda si terorismul evreiesc functioneaza din plin. Unicul lucru care a fost dat publicitatii pana acum au fost doar filmulete in care apar civili arabi lovind cu bite soldatii evrei. De ce nu au spus oare ca in momentul respectiv, soldatii evrei omorisera deja doi membrii pasnici ai vaporului asaltat? De ce nu spun ca au FURAT toata aparatura si au incercat sa intimideze reporterii internationali?

    Daca mai are cineva dubii de cine sunt ADEVARATII TERORISTI, eu personal nu mai am.

    ADEVARATII TERORISTI SUNT EVREII !!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri