Le Courrier International: Orgoliul romanesc se revolta pe Internet, hackeri romani au atacat site-ul cotidianului Le Monde

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 21 aprilie 2010, 8:35 Actualitate | Internaţional


Atacul hackerilor romani
Foto: captura ecran
Dupa ce au atacat site-ul cotidianului britanic The Daily Telegraph, hackeri romani care s-au autodenumit "Securitatea nationala romana" au atacat si site-ul cotidianului francez Le Monde. Pe 19 aprilie, in locul anumitor pagini de pe site-ul francez aparea drapelul romanesc, insotit de urmatoarele fraze amenintatoare:

"Aceasta nu este o miscare de rezistenta, de protest sau de revolta. (…) Tiganii nu sunt romani. Nu ei sunt cei care au scris istoria. Cand vorbiti de compatriotii nostri, incetati sa-i numiti Tigani pe romani. Noi am respectat Franta, respectati si voi Romania", transmite publicatia Le Courrier International.

Atacurile informatice vin intr-un context delicat pentru imaginea romanilor in strainatate, comenteaza jurnalistii din Hexagon, care fac referire si la emisiunea de pe postul public France 2, care a ironizat asa-zisul salut romanesc. HotNews.ro a relatat luni ca, intr-o emisiune TV, umoristul Jonathan Lambert a facut un joc de cuvinte intre "Salutul Roman" si noul "Salut Romanesc" - "S'il vous plait, Messieurs, Mesdames!", rostit aplecat, cu mana intinsa si pe un ton rugator. Dupa un schimb de replici taioase la adresa romanilor intre realizatorul emisiunii si umorist, realizatorul a adaugat: "O sa ne trezim cu Ambasada Romaniei pe cap".

In urma cu o zi, ambasada Romaniei la Paris a transmis trei scrisori de protest cerand prezentarea de scuze si aplicarea de sanctiuni dupa prezentarea la un post public de televiziune francez a "salutului romanesc" - executat cu palma intinsa, in semn de cersit.


Citeste mai multe despre   


















18606 vizualizari

  • +55 (75 voturi)    
    mai sunt romani care iubesc Romania (Miercuri, 21 aprilie 2010, 8:38)

    numar13 [anonim]

    Adevarul este ca se face confuzia dintre romani si tigani din cauza "deasteptului " care a cerut pentru tigani titulatura de romi. si bineinteles parlamentul romaniei a voatat avest lucru cu ochii inchisi fara sa se gandeasca la consecinte. poate ar trebui luate masuri ca aceasta titulatura de rom sa fie TRASA pe linie moarta . e usor sa faci confuzia roman - rom.
    Romania are nevoie de oameni demni si mandri si nu de tigani . HAI ROMANIA !!!
    • -6 (40 voturi)    
      deci tiganii nu pot fi demni si mandri?! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 10:53)

      rectangular [utilizator] i-a raspuns lui numar13

      Etnia nu e problema, e cel mult o falsa problema.
      Grija mare la atribuiri, sunt sigur ca poti mai mult de atat. "Italienii" ar spune ca tara are nevoie oameni demni si mandri, nu de romani.
      Saracia (si tot ce deriva din ea) e o problema reala!
      Hai Romania unde, ce? Si de unde stie toate lumea de ce are nevoie Romania? Eu sunt roman si poate doresc oameni lenesi si tampi pentru tara sau creativi si cu simt dezvoltat al criticii, treaba mea.
      Hai Romania, oleee!
    • +23 (37 voturi)    
      bravo baieti! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:06)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui numar13

      acum serios vorbind, nu aveti un cont de sponsorizare gen paypal, sunt dispus sa ajut financiar cauza asta.
      • -6 (10 voturi)    
        Da un cont Paypal (Joi, 22 aprilie 2010, 2:38)

        MrSecret [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

        ca sa fie prinsi mai repede ;-) pacat de ei ..... mai tirziu sau mai repede vor fii prinsi
      • 0 (0 voturi)    
        Alte stereotipii.. (Vineri, 23 aprilie 2010, 20:19)

        Epsilon Phy [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

        Titlul unui grup de facebook frantuzesc:
        Si toi aussi en boite tu es excité comme un roumain au salon de la caravane.

        http://www.facebook.com/group.php?gid=114820528532168&ref=nf

        Haideti sa il reportam ca rasist.
      • 0 (0 voturi)    
        da, si eu as fi de acord (Duminică, 25 aprilie 2010, 11:12)

        emil [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

        dar e cam putin probabil pt ca ar putea fi identificati ulterior, dar sa traiasca
    • +3 (23 voturi)    
      rom !? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:42)

      popovici [anonim] i-a raspuns lui numar13

      De ce nu incerca nimeni sa acrediteze ideea ca ROM poate deriva si de la .... ROMA ;) Nu credeti ca ar fi o idee buna ?
      • +4 (14 voturi)    
        R. (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:47)

        ggabriel56 [utilizator] i-a raspuns lui popovici

        Ce treaba au tiganii cu Roma cand ei vin din India?
        • +3 (5 voturi)    
          O sa razi, (Joi, 22 aprilie 2010, 9:37)

          athinganoi [anonim] i-a raspuns lui ggabriel56

          Dar denumirea de rrom vine de la "romei", cuvant derivat la randul sau din Roma, denumire data locuitorilor Bizantului, dupa impartirea Imperiului Roman.
          Asta nu inseamna ca erau confundati cu bizantinii.
          • 0 (0 voturi)    
            aiurea (Vineri, 23 aprilie 2010, 13:05)

            el [anonim] i-a raspuns lui athinganoi

            nu vine deloc de la romei, informeaza-te!
    • +9 (9 voturi)    
      Cetateni europeni sau nu? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:17)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui numar13

      @ Presedintele Basescu in dialogul cu uniunea europeana a stabilit ca etnia apartne nu numai Romaniei ci si Europei la care presedintele de atunci Baroso parca a intarit ca problema Rromilor este una Euopena! In structurarea UE este necesara si unificarea termenilor pentru a denumi popoarele si etniilor.Ce cusur ar fi sa se stabileasca o singura denumire deja uzitata in Ue.De ex: Gitan, Sinti etc.Asa si "Tigancusa esti frumoasa.
      sau t
      "Trec tiganii trec "..mai pot face cariera.La fel si Tiganiada lui I.B.Deleanu.DDD
    • +11 (11 voturi)    
      Petre Roman e raspunsul! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:37)

      Vali. [anonim] i-a raspuns lui numar13

      desteptul care a modificat titultura de tigan in "rromi" este... (puteti banui ?.... ) .. Petre Roman !!!!! Lui ii apartine magnifica idee ! Dar stati calmi ca titulaturile nu sunt batute in cuie! Se pot si modifica ! ....
    • -1 (11 voturi)    
      patriotism de 2 bani (Miercuri, 21 aprilie 2010, 23:31)

      Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui numar13

      Si e usor sa faci confuzia intre român si roman!
      (Mult mai usor decat intre rom si roman!) Cum si-au permis românii sa-si dea titulatura de români!?!

      Mai lasati-o balta cu tiganii ne fac de rusine... De parca toti romanii ar fi breji si toti tiganii ar fi cersetori. Am vazut in Franta si romani get-beget care cerseau.

      Adevarul e ca sunt cetateni romani si ca n-am reusit sa-i educam si sa-i integram. Nu-i doar vina lor e si a noastra. Faptul ca fac ce fac spune ceva nu doar despre tigani ci si despre Romania!
      • -5 (13 voturi)    
        precizare (Joi, 22 aprilie 2010, 0:25)

        Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

        Salut protestul Ambasadei Romaniei pentru ca am fost umiliti pe nedrept: majoritatea cetatenilor romani (si poate, cine stie, chiar si majoritatea tiganilor romani) nu cerseste.

        Dar nu sunt de acord cu gestul "hackerilor" romani pentru ca e ilegal si pentru ca mesajul este rasist. Si n-ar fi acest gest mare lucru, fiecare se exprima cum stie mai bine, dar ce e trist (si poate chiar grav) e ca suntem atat de mandri de acest gest.
        • -3 (5 voturi)    
          este multi (Joi, 22 aprilie 2010, 3:40)

          mitica2000 [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

          romane daca sunt mai multi....cuvantul ar fi cersesc nu cerseste limba romana.
          • +6 (6 voturi)    
            IATA CA SUNT SI ROMANI CARE GANDESC!!! (Joi, 22 aprilie 2010, 8:58)

            Sorin [anonim] i-a raspuns lui mitica2000

            ... dar nu-i gasiti in articolul asta, ci aici:

            http://life.hotnews.ro/stiri-fun-7156363-clipul-zilei-replica-salutul-romanesc-vezi-cum-arata-salutul-frantuzesc.htm

            Si sunt si romani care se dau destepti dar...

            Pentru mitica2000: majoritatea nu cerseste. Stai jos; ai nota 1 (pentru ca esti si fudul!).
            • +6 (6 voturi)    
              Cam asa ar arata salutu` frantuzesc in versuri (Joi, 22 aprilie 2010, 11:14)

              Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

              S`il vous plait
              Ne pas tirer
              Je suis francais

              Are rima, nu???
          • +1 (1 vot)    
            mai bine taci! (Vineri, 23 aprilie 2010, 9:46)

            octopus [utilizator] i-a raspuns lui mitica2000

            dar prostu' pana nu-i fudul... e vorba de "majoritatea cetatenilor romani" nu cerseste! si majoritatea e doar una, nea MITICA2000, nu "e mai multi"...
      • -2 (4 voturi)    
        ps (Joi, 22 aprilie 2010, 0:42)

        Eugenn [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

        Plus c-ar trebui s-o luam mai usor, a fost doar o gluma proasta, 5 secunde dintr-o emisiune de 3 ore, difuzata la nu stiu ce ora tarzie din noapte. O gluma care trebuie sanctionata bineinteles, dar careia nu-i trebuie data totusi mai multa atentie decat merita.
    • +2 (2 voturi)    
      aoleo si cati mai sunt! (Joi, 22 aprilie 2010, 8:04)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui numar13

      sa te iei cu mainile de cap, nu alta! sau sa organizezi campanii pentru sexul protejat! din fericire, cele mai multe dintre "iubirile" astea, chiar daca-s silnice, sunt sterile. altfel, am fi fost mai numerosi decat chinezii... si n-avem resursele lor!
    • +4 (4 voturi)    
      sa fie oare chiar o confuzie? (Joi, 22 aprilie 2010, 10:23)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui numar13

      Am auzit de multe ori povestea asta, ca se creeaza confuzie intre romani si romi din cauza titulaturii din urma. Chiar asa sa fie? Nu cumva romii respectivi chiar sunt cetateni romani? Voi faceti diferente intre diferitele grupuri etnice sau culturale din alte tari? sau cumva toti germanii sunt pentru voi germani, toti francezii - francezi etc de ar trebui ca francezii sa fie experti in structura etnica a Romaniei si sa faca niste diferente intre cetatenii romani pe aceasta baza? Nici macar noi nu facem astfel de diferente in cazurile pozitive. Pe sportivii, artistii etc romani de etnie maghiara, roma, germana etc ni-i asumam drept romani fara nicio emotie. Cand romii sau altii fac rele brusc uitam ca pe pasaportul lor scrie la cetatenie roman, la fel ca pe al nostru. Hai sa fim consecventi macar. Daca vrem sa ne delimitam etnic de concetatenii nostri de alte nationalitati, oricare ar fi ele, sa o facem si la bine si la rau.

      In plus, de cand am devenit atat de intoleranti la bascalie, noi care suntem experti in asa ceva?
  • +38 (46 voturi)    
    Bravo! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 8:43)

    Dan [anonim]

    Felicitari baieti!
    • -1 (5 voturi)    
      bravi si tie! (Joi, 22 aprilie 2010, 8:17)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      ca nesimtirea e cel mai bun leac impotriva durerilor provocate de prostie! daca nu ne simtim bine in postura de cersetori, hai sa fim shutzi! pe cand talharia?
  • +27 (47 voturi)    
    sa fim respectati (Miercuri, 21 aprilie 2010, 8:54)

    Gogo [anonim]

    Sper din tot sufletul ca asa s-a intamplat! M-am saturat sa fim bataia de joc a europei...mai ales din cauza TIGANILOR
    • +2 (2 voturi)    
      intai respecta-te tu! (Joi, 22 aprilie 2010, 15:09)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Gogo

      nu le pretinde altora respect, atata vreme cat nu esti in stare sa initiezi o manifestatie publica impotriva... finilor lui bercea mondialu', de exemplu! am vazut destui ca tine, care se bat cu caramida-n piept ca nu-s tigani, or fi, n-or fi, nu ma priveste, dar care, la o adica, se gudura pe langa etnicii cu pricina... daca ajung pana la ei, evident!
  • +31 (49 voturi)    
    respect (Miercuri, 21 aprilie 2010, 8:57)

    mitica [anonim]

    Tot respectul. Nu este normal ca pe un post de talia France 2, un jurnalist - deci nu invitatii - sa aiba comportamentul pe care l-a avut. Si noi facem bancuri cu unguri, tigani, somalezi, dar NU la televizor - noi avem CNA. Cum ei lovesc sub centura, mi se pare legitim sa ii lovim si noi. Asa vor constata ca stim sa folosim calculatoarele, ca avem orgoliu si ca nu suntem tigani. Keep up the good work, boys.
  • +37 (59 voturi)    
    Bravo ! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:03)

    Lucian [anonim]

    Bravo hackerilor care au facut asta ! Total de acord cu ce spun ei acolo. Tiganii nu sunt romani !
  • +2 (22 voturi)    
    dar ce facem cu romanii-romani? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:03)

    dorinteodor [anonim]

    cei care fac rele sau numai cersesc in vest nu sint numai tigani. ma astept ca tf2 sa vina cu un reportaj in care sa arate citi cersetori romani-romani sint in franta. eu as zice sa nu intindem prea mult coarda cu presa straina ca nici ei nu dorm oricita dreptate am avea noi.....
  • +6 (26 voturi)    
    bravos natiune... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:06)

    alex [anonim]

    daca aveti nevoie de mai multa putere de calcul va pun la dispozitie calculatorul meu.... FELICITARI SNR!
  • -21 (37 voturi)    
    adevarul supara? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:12)

    a [anonim]

    :)
    • +17 (37 voturi)    
      God bless (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:23)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui a

      Momente din astea ma fac sa fiu mandru ca sunt Roman
    • +1 (15 voturi)    
      Nu te-ai putut abtine? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:44)

      Doru [anonim] i-a raspuns lui a

      Lucrezi cumva la vreo Ambasada ... ???
    • +4 (14 voturi)    
      Nu mereu (Miercuri, 21 aprilie 2010, 10:16)

      b [anonim] i-a raspuns lui a

      Si nu mereu pe cel dezavantajat. Ca sa fie respectati de altii romanii trebuie sa se respecte pe ei. Cei ca tine, umili si nepregatiti, care nu se simt de fapt romani, tocmai ei permit celor care nu ne cunosc sa ne incadreze in categorii arbitrare. Daca cei de afara ar sti sa afirme ceea ce e cu adevarat, n-am mai fi priviti asa.
      • -6 (10 voturi)    
        ce e cu adevarat? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 11:27)

        a [anonim] i-a raspuns lui b

        Jurnalul generalului Sanatescu, ed. Humanitas, citez din memorie: (dupa noiembrie 1942) "Radio Moscova anunta: Tiganii maresalului Antonescu au ridicat coviltirele la carute si se intorc in tara"... oare de cand "cei de afara ar sti sa afirme ceea..."
  • +16 (28 voturi)    
    Multumesc pt ca aparati demnitatea nationala ! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:32)

    romanasu [anonim]

    Si ca sa vedeti unde este intradevar problema, niciodata un bulibasa sau rege, sau macar un tigan cu scoala nu va lua atitudine si se va duce sa spuna ca tiganii sunt o alta rasa decat cea europeana si ca au multiple nationalitati, inclusiv nationalitate franceza.

    Multumesc celor care isi asuma riscuri pentru apararea demnitatii neamului romanesc !

    Chiar asteptam un eveniment istoric poate chiar o sarbatoare nationala cu referire la demnitatea romanilor !
  • +13 (27 voturi)    
    Mamaliga romaneasca (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:34)

    un roman [anonim]

    Din tot ce s-a vehiculat in mass media, mai pe fata , mai printre randuri, desi la inceput nici nu am vrut sa cred ca este posibil, se pare ca se adevereste :
    EUROPA doreste si si-a arogat dreptul sa decida ca
    ROMANIA sa devina o tara a tiganilor. Toate demersurile UE converg catre asa ceva , iar oficialii nostri, mai din umilinta, mai manjiti cu sume consistente, inchid ochii la toata aceasta murdarie.
    Ce nu au vrut sau din imbecilitate nu au luat in calcul, este faptul ca romanii, in ciuda faptului ca sunt mult prea rabdatori, atunci cand se supara devin sute de mii de "BUTE" si nici de inteligenta peste media europenilor nu duc lipsa. Totul este ca
    supararea sa atinga pragul de fierbere.
    Advertismentul civilizat pe care trebuie sa-l dam este : " Nu va jucati cu mamaliga romaneasca !
    O sa va arda ! "
  • +17 (23 voturi)    
    bravoo (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:38)

    iuli [anonim]

    bravoo :)
  • +4 (10 voturi)    
    clasa politica (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:40)

    lemn [anonim]

    daca politicienii nostri ar avea macar vagi urme de cojones, nu s-ar intampla asa ceva. scrisoare de protest...se sterg aia undeva cu ea. sincer, eu m-am saturat sa imi fie rusine ca sunt roman. tiganii NU sunt romani. au propria limba, "cultura", si reguli. de ce nu se spune asta public? ne e frica de reactia occidentului? vom fi numiti rasisti? de-aia avem minister de externe, ambasadori si consuli, sa clarifice aceste probleme. dar la ce ne putem astepta, cand noi ne autointitulam "francofoni", si ei ne numesc "tigani"? cand noi cumparam avioane second-hand, si tinerii nostri mor in afganistan si mai stiu eu prin ce colt uitat de lume, si daca vrem sa mergem in SUA sa ne vizitam rudele sau pur si simplu in concediu trebuie sa ne milogim ca ultimii oamenii pe la ambasada? de ce ne este frica sa iesim in fata UE si sa spunem "suntem vreo 22 de milioane de locuitori aici, majoritatea romani, si pe langa ei si alte minoritati, unguri, nemti, sarbi, etc, si tigani. cu tiganii avem o problema reala. nu suntem singurii care avem probleme cu tiganii, si voi aveti, NU SUNTEM TIGANI!!!" ce ne pot face? ne dau afara din UE? :) sincer, eu prefer sa mor de foame decat sa ma simt umilit ca sunt roman.
  • +10 (20 voturi)    
    bravo (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:40)

    lemn [anonim]

    am uitat sa spun...bine, mai! :)
  • +17 (31 voturi)    
    Bravoooooooooooo (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:46)

    DACUL [anonim]

    Foarte tareeeeeee!!!!
    Nu am destule cuvinte de lauda pentru acest gest foarte frumos !
    Nu stiu de ce nu s-a inteles pana acum in strainatate ca romanii sunt urmasii dacilor si ai romanilor si tiganii sunt nomazi care s-au stabilit aici si in tarile din jur... poate sunt prosti sau nu vor sa inteleaga .... ma bucur ca dupa concertul Madonei a fost acel scandal si s-a scris ( cred ca pentru prima data ) ca romanii au huiduit tiganii ...
    Ar trebuii mai multe gesturi din astea...de fapt ar trebuii ca fiecare din noi sa facem ceva ...cand discutam cu strainii sa tinem capul sus si sa le explicam ca ei sunt de fapt niste ignoranti ...
  • +1 (13 voturi)    
    haha (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:58)

    Andrei [anonim]

    "Aceasta nu este o miscare de rezistenta, de protest sau de revolta."

    Dar ce e?
    • -13 (29 voturi)    
      O miscare de (Miercuri, 21 aprilie 2010, 11:18)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      hotie. Sa spargi site-ul de internet al cuiva e ca si cum ai sparge o casa sau ai baga mana in buzunarul altuia. Deci mesajul s-ar traduce: tiganii sunt cersetori, romanii sunt hoti (adica mai rau decat tiganii).
      • +4 (12 voturi)    
        Hoti? Ce anume s-a furat? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:34)

        rogesteb [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        La actiuni josnice din partea unor fascisti din europa de vest - raspunsuri pe masura! Nu s-a furat nimic prin aceasta actiune ci doar s-a atras atentia ca nu e bine sa jignesti o natie intreaga pentru comportamentul catorva netrebnici.
        • -1 (11 voturi)    
          Oare? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:06)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui rogesteb

          Daca unul caruia i-ai spus ca nu-ti place mutra lui iti sparge casa si-ti lasa un bilet pe masa cu textul: "Nu-mi place cum gandesti" nu faci reclamatie la politie? Ti se pare corect?
          • +4 (4 voturi)    
            Analogie (Miercuri, 21 aprilie 2010, 22:01)

            Sofer [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

            As zice ca seamana mai degraba cu lipirea unui afis pe poarta cu textul mentionat.
      • +3 (3 voturi)    
        si cu chinezii cum ramane (Joi, 22 aprilie 2010, 0:47)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Cu chinezi care hack-uiesc in draci site-uri, cum ramane, si ei sunt hoti. Trezirea, asta a e un razboi informatic ,la fel ca ori care alt razboi, si deocamndata noi nu ne descurcam rau.
  • +6 (16 voturi)    
    Oriental ??? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 9:59)

    Prostu [anonim]

    1.Bravos baieti !
    2."Umoristul" asta francez-Jonathan-nu pare tocmai gal dupa nume !
  • +10 (14 voturi)    
    jonathan lambert (Miercuri, 21 aprilie 2010, 11:10)

    ultimul mohican [anonim]

    dati un serach pe google cu numele umoristului si vezi gasi pe prima pagina in primul rand wikipédia:

    "Jonathan Lambert, de son vrai nom Rodolphe Raciste Lambert, est un humoriste raciste, animateur de radio qui devrait être arrêté"

    "JL, cu adevaratul nume Rodolphe Rasist Lambert, este un umorist rasist, animator de radio care ar trebui arestat" :):) nice job hacker'ii din romania!!! :)
  • -1 (11 voturi)    
    SINCERE FELICITARI (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:16)

    TERENTE [anonim]

    Sunt mandru de replica intelectuala a geniilor informatice pentru salvarea neamului .Traiasca biruinta romanilor asupra impostorilor .MA soros ti-e i-ti citeste cineva cum se apara ROMANIA de mana ta lunga si mintea ta bolnava.
  • +7 (13 voturi)    
    Rromania (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:42)

    anonim [anonim]

    Problema este ca majoritatea rromilor au acte de Romania, deci ce sa zica un Francez cand vede un om cu acte de Romania decat ca este roman?

    Problema noastra ca avem 2 nationalitati in tara.

    Deci, legal si normal este ca ei sa fie numiti romani, pentru ca au pasaport/buletin romanesc, mai departe ca ei sunt de fapt de alta etnie, aia e partea a doua.

    Concluzie, este problema noastra ca ii acceptam si ca traim cu ei, la fel este problema noastra ca suntem cea mai mizera si corupta tara din EU.
  • +6 (16 voturi)    
    Romani adevarati (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:44)

    Mordor [anonim]

    Sunteti extraordinari baieti. Era timpul sa opreasca cineva aroganta asta occidentala fata de adevaratii romani. Mai aveti de lucru cu italienii :))) pe urma restul jurnalistilor vor intelege diferenta dintre tigan si roman.
  • +10 (16 voturi)    
    rom (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:50)

    Ada [anonim]

    Confuzia pe care o fac francezii intre romani si romi nu se datoreaza denumirii de 'rom'. Pentru ca pe langa aceasta, francezii folosesc mai degraba termenii de 'manouche' sau 'tzigane'. Problema e ca daca intrebi un tigan ce natie e, iti va spune ca e roman, sau ca vine din Romania (nu iti va spune ca e tigan...). Si francezii au imigranti din vechile lor colonii care creeaza probleme (sunt vazuti ca delincventi algerienii sau negrii), dar chiar si asa le e greu sa inteleaga cum persoane care au nationalitatea romana si traiesc in Romania nu sunt romani. Nici nu prea se chinuie sa inteleaga, de fapt...
    Cred ca in Lille sunt mai multi tigani decat studenti romani. Am intalnit la metrou o femeie cu un copil in brate si cu o sacosa cu resturi de mancare. Nu stia o iota franceza, vroia sa ajunga la o statie de metrou al carui nume il strica tare, acolo unde sunt caravanele. S-a descurcat femeia si a ajuns in Franta si acum ce face. Vine in piata si cerseste: "Bebe, bebe".

    Si stiti ce fac francezii? Le dau bani romilor ca sa se intoarca in Romania. Pai daca le dau bani ca sa se intoarca, atunci s-a meritat sa vina. Si iarasi vin... etc.

    Cu atat mai mult, ca romani, trebuie sa fim atenti cum ne purtam pe unde mergem. Poate mai echilibram oleaca balanta.

    Miscarea hackerilor este tocmai una de prostest si de revolta. Chapeau!
  • +6 (12 voturi)    
    traducere in engleza (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:51)

    vlad [anonim]

    Baieti, nu le postati si traducerea in engleza?
    Asa ca sa le mai indulcim un pic mesajul ....
    Ca poate in romana nu inteleg.
    • +1 (1 vot)    
      Imposibil: francezii stiu doar 1 cuvant in engleza (Joi, 22 aprilie 2010, 16:10)

      musiu [anonim] i-a raspuns lui vlad

      HELP!
  • +7 (19 voturi)    
    tiganii Uniunii (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:52)

    Latin, Daco-Roman dar nu tigan [anonim]

    Cineva a propus ca tiganilor care savarsesc fapte penale in afara tarii, sa li se retraga Cetatenia romana. Sa ramana cetateni ai U.E., sa vada si ei cum pot fi civilizati. Si sa le dam si rudele din tara!
    Bravo! adevaratilor baieti destepti. La mai multe!
  • +3 (11 voturi)    
    http://www.courrierinternational.com/comment/78224 (Miercuri, 21 aprilie 2010, 12:55)

    booradley [anonim]

    21.04.2010 - 00:35

    Bonsoir,

    si le message des hackers roumains se veut crédible pr la Roumanie, ils ne doivent pas non plus s'aventurer dans la zone tsigane si j'ose dire, car là, hélas, il y a un discours raciste à mon humble avis !
    les hackers doivent simplement se limiter au seul fait que la Roumanie soit défigurée par les médias ... triste réalité !!!!
    écrire brutalement que les roumains ne sont pas tsiganes est dangereux car finalement les roumains eux-mêmes doivent accepter cette minorité !!

    cela dit je dis Vive la Roumanie !
    • 0 (6 voturi)    
      Hello Booradley (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:32)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui booradley

      I got your point, but something doesn’t work.
      The gypsies (tsigane) are an immigrant people that came from Asia and Romania was a transitional country like many others. Romanian people had been nice with them along the time (the proof is that they live here long time).
      This time they decided to move to France, so my humble opinion is that the French people must accept this minority.
  • 0 (14 voturi)    
    Traiasca! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 13:13)

    Trojan.H [utilizator]

    Traiasca "Securitatea nationala romana"!!!
  • +1 (17 voturi)    
    Si la noi?.. (Miercuri, 21 aprilie 2010, 13:14)

    jurnalistul minune [anonim]

    Cei de la SNR ar trebui sa se uite si in curtea noastra. Poate fac cumva si pica transmisia Antenelor pentru cateva zile. Le-ar multumi intelectualitatea din Romania.
    In rest, bravo pentru gest! E o cale mai pasnica decat geamuri sparte la ambasada, cum se mai practica in anumite parti ale lumii.
  • +3 (17 voturi)    
    Ar fii bine... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 13:24)

    Roman. [utilizator]

    ...ca acestor baieti sa li se infiinteze un departament in ministerul de externe,specializat in astfel de reactii.
    Ar fii printre putinii bugetari care si-ar merita salariul.
  • -6 (18 voturi)    
    Politicienii ne terfelesc demnitatea,nu ziaristii (Miercuri, 21 aprilie 2010, 13:50)

    V.R. [utilizator]

    Rusine hackerilor, prin gestul lor nu demonstreaza decat ca suntem un popor de oameni slabi, fara coloana vertebrala, care in loc sa zambeasca amuzati atunci cand alti oameni isi exercita dreptul la libera exprimare, o iau atat de in serios incat se apuca sa prejudicieze financiar companii media straine - adica face cam acelasi lucru pe care-l fac musulmanii sau tiganii incriminati.

    Inca o data rusine! Eu unul stiu ca sunt mai inteligent si mai simtit decat multi dintre francezi, nu trebuie sa le demonstrez nimic si sa ma cobor la nivelul lor sau mai jos.

    Hackerii ar trebui sa ne ajute sa ne recapatam demnitatea nationala si sa transmita un mesaj prin spargerea siteului Ministerului Transporturilor (ca urmare a lipsei autostrazilor mult promise) sau a Guvernului (ca urmare a gestionarii dezastroase a crizei). Doar atunci cand vom fi un popor model si o tara model nu ne va mai critica nimeni. Ati auzit pe cineva sa critice Noua Zeelanda sau Hong Kong? Eu nu. Trebuie sa aspiram la mai mult, sa dorim sa construim, nu sa distrugem - altfel nu vom ajunge niciodata nici la genunchiul tarilor si teritoriilor similare celor mentionate mai sus.
    • +5 (11 voturi)    
      Pe cind? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 14:57)

      de acordeon [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Perfect de acord - am zimbit amuzata gindindu-ma ce bine ar fi daca acei dintre noi plecati din Romania din cauza nenumaratelor guverne inepte am avea intre noi citeva capete in stare sa hack-uiasca sistematic siturile Ministerelor, Parlamentului, Guvernului, televiziunilor. Exact cum scrie mai sus, cu mesaje de genul 'de ce nu avem autostrazi?', 'ce mai este de furat in tara asta?', etc, etc. Nu cred ca am putea schimba mult, dar cel putin i-am putea enerva pe cei din cauza carora am plecat.
      • +4 (8 voturi)    
        stai linistita ... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:37)

        vasilica [anonim] i-a raspuns lui de acordeon

        exista rudotel ... le-ar trece imediat ;)
        pe de alta parte, nu pot fi de acord cu ilegalitatea -indiferent de forma- dar le-as da o bere baietilor astora din SNR :)
      • +4 (8 voturi)    
        Unitate (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:42)

        rogesteb [utilizator] i-a raspuns lui de acordeon

        Ce bine ar fi daca am fi mai uniti, mai ales cei plecati. Si ce bine ar fi daca am lua atitudine si in mod legal la toate jignirile adresate noua ca romani.
  • +9 (17 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 21 aprilie 2010, 13:51)

    Dana A [utilizator]

    Sunt mandra de faptul ca inca exista romani patrioti, romani carora nu le este rusine de nationalitatea lor. Daca metoda este sau nu buna nu stiu, dar motivatia si scopul sunt nobile.
    Felicitari!
  • +10 (18 voturi)    
    cu ceva timp in urma... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 14:07)

    mda [anonim]

    ... Europa ne dadea lectii despre cum sa toleram tiganii, cum sa ii educam, cum ca este datoria noastra ei fiind aici sa ii aducem pe calea cea buna.

    In sfarsit, este momentul ca Europa sa ne arate cum se face asta! Ne-au spus ca nu este frumos sa ii extradam. Dupa ce au ajuns in Europa, au inceput sa isi dea seama defapt ce inseamna aceasta problema.

    Spalati-va pe cap cu ei acum! :)

    Va multumim ca granita s-a deschis si s-au golit intersectiile in Romania.
  • +3 (11 voturi)    
    BRAVO!!! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 14:30)

    Claudiu [anonim]

    Ma bucur ca incepe sa se ia atitudine fata de denigrarile care ni se aduc intregului popor si a tuturor emigrantilor romani, doar fiindca se generalizeaza infractiunile a nici 10% din totalul de romani sau tigani iesiti in afara granitelor tarii.
    Emigranti romani: incepeti si voi sa scrieti si sa aratati in presa si televiziunea romana lucruri si experiente negative traite in Europa Occidentala, intre asa-zisii "occidentali de clasa"! Ce m-a frapat pe mine personal, in Spania, a fost mizeria de nedescris care exista pe jos in aproape toate cafeteriile unde se serveste meniul zilei si in timp ce se serveste masa.
    Alt lucru negativ: spaniolii, in general, sunt foarte slab preparati profesional si LINGVISTIC, mai ales cei care lucreaza in turism. Am avut colegi receptioneri in hotel de 4 stele care nu stiau nici engleza, intr-un hotel in Madrid! Si totusi Spania este printre primele 3 tari din lume, in ceea ce priveste numarul de turisti straini care o viziteaza. Fiindca au stiut sa-si faca publice potentialul hotelier (desi de multe ori calitatea lasa de dorit), plajele si caldura.
  • +3 (17 voturi)    
    sentiment apasator (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:33)

    Andrei Leonte [anonim]

    Nu are nimeni altcineva senzatia, judecand dupa opinia dominanta de aici, ca traim intr-o societate de xenofobi hiperexcitabili lipsiti de umor si cu mania persecutiei? Multumesc anticipat pentru scor inseamna mult pentru mine ;)
    • +2 (10 voturi)    
      In sfarsit... (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:54)

      gmarga [anonim] i-a raspuns lui Andrei Leonte

      ... gasesc un om care-si mai pune intrebari despre adevarata problema.
      Daca topicul meu scapa de cenzura, nu veti fi singur (l-am scris inainte de a ajunge la aceasta postare).
    • +1 (7 voturi)    
      mania persecutiei (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:51)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui Andrei Leonte

      o capeti in urma persecutiei. Francezii se simt amenintati de valuri de migranti care vin "sa le ia slujbele", sa comita acte de delincventa, imigranti care "se baga in viata lor" etc. In plus sunt straini, iar prima reactie la nou e teama.
      Dar si eu ma sint persecutata, traind printre francezi. Cand vezi ca nu iti gasesti de lucru pentru ca esti roman, si cand explici asta unui prieten francez da din cap cu compasiune (cunoscand perfect atitudinea conationalilor sai). Cand cauti o camera intr-un camin de studenti si ti se spune ca cele mai bune camere sunt pastrate pentru francezi, cand vezi ca prezenta unui francez langa tine face o femeie de la ghiseu sa iti rezolve in cateva minute o chestie pe care data trecuta, cand mersesesi singur, ti s-a spus ca va dura cateva saptamani. Cand faci un eseu despre tiganii din Romania si un coleg francez te intreaba 'dar cum, nu toti romanii sunt tigani?' Pai da, persecutie, frustare, e loc de toate.
      Si nu rromii sunt de vina pentru toate astea, pentru ca si ei, ca si mine, au plecat acolo unde li se parea ca viata va fi mai buna.
      Francezul de rand nu poate fi invinuit pentru ceea ce observa.
      Guvernul francez e speriat de imigratie (din vechile colonii-algerieni, marocani, senegalezi, gabonezi- da si din Europa si Asia). Daca sunteti interesat despre politicile institutiilor care lucreaza cu imigrantii, va pot da referinte pertinente. Facem parte din straini, de oriunde am veni si aste ne pune din prima pe picior de inegalitate.
      Cat despre Guvernul roman, acesta a ezitat mult timp sa reactioneze in vreun fel. A reactionat sub presiunea Uniunii Europene.
      Din punct de vedere sociologic, problemele cu care ne confruntam sunt departe de a fi suprinzatoare. Desi stiu asta, frustrarea e tot acolo. Si ma intreb, cine e mai persecutat: francezii de straini, sau strainii de francezi?
  • -1 (13 voturi)    
    Atentie - acest mesaj trebuie boicotat! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 15:51)

    gmarga [anonim]

    Wow,
    S-a invartosat barbatia in romani si s-au gasit haiducii moderni sa faca dreptate.
    Iata ca hackerul roman cand nu sparge site-uri ca sa fure niscaiva informatii despre carti de credit, isi aduce aminte de boborul roman si de cat este el de nedreptatit.
    Comentariile atat de mandre despre "bine le-ati facut-o frati romani" ma intristeaza.
    Cunosc emisiunea respectiva si moderatorul nu este deplasat in interventiile sale. Umoristul care a uzat de un astfel de umor indoielnic nu este la prima isprava. Aceasta gluma trebuie insa sa ne puna in fata intrebarii: care este imaginea pe care o dorim rasfranta in oglinda si ce ar trebui sa facem ca imaginea sa fie atat una placuta cat mai ales reala.
    Cred ca ar trebui sa ne puna pe ganduri de ce suntem perceputi astfel peste tot. Si-n plus, aceasta permanenta ascundere "aia nu sunt romani" (ci tigani, unguri, ceangai etc.) nu face decat sa perpetueze iluzia. Dar deh, face parte din legenda mioritica (eu mi-s ungurean...).
    Hai noroc si dati cu parul
    P.S. Pentru informatia cititorilor, cliseele francezilor sunt: portughezii - faianterul si menajera, italienii - mafia, spaniolii - cei goniti de foame, belgienii - les cons, polonezii - instalatorii etc.
  • +1 (11 voturi)    
    bv baieti (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:00)

    mircea [anonim]

    SNR ar putea deveni o asociatie cu membri, m-as inscrie pe loc. Bravo bravo bravo!
  • 0 (10 voturi)    
    BRAVOOO!!! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:17)

    Claudiu [anonim]

    Ma bucur ca incepe sa se ia atitudine fata de denigrarile care ni se aduc intregului popor si a tuturor emigrantilor romani, doar fiindca se generalizeaza infractiunile a nici 10% din totalul de romani sau tigani iesiti in afara granitelor tarii.
    Emigranti romani: incepeti si voi sa scrieti si sa aratati in presa si televiziunea romana lucruri si experiente negative traite in Europa Occidentala, intre asa-zisii "occidentali de clasa"! Ce m-a frapat pe mine personal, in Spania, a fost mizeria de nedescris care exista pe jos in aproape toate cafeteriile unde se serveste meniul zilei si in timp ce se serveste masa.
    Alt lucru negativ: spaniolii, in general, sunt foarte slab preparati profesional si LINGVISTIC, mai ales cei care lucreaza in turism. Am avut colegi receptioneri in hotel de 4 stele care nu stiau nici engleza, intr-un hotel in Madrid! Si totusi Spania este printre primele 3 tari din lume, in ceea ce priveste numarul de turisti straini care o viziteaza. Fiindca au stiut sa-si faca publice potentialul hotelier (desi de multe ori calitatea lasa de dorit), plajele si caldura.
  • +2 (8 voturi)    
    RESPECT (Miercuri, 21 aprilie 2010, 16:27)

    vcp78 [utilizator]

    Bravo. Scrisesem un comentariu pe stirea "salutului", cum bine ar fi daca s-ar implica si aici, si iata-i pe baieti. Super. Ca si ideea paypal-ului
  • -2 (8 voturi)    
    BRAVOOOO!!!! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:18)

    Claudiu [anonim]

    Ma bucur ca incepe sa se ia atitudine fata de denigrarile care ni se aduc intregului popor si a tuturor emigrantilor romani, doar fiindca se generalizeaza infractiunile a nici 10% din totalul de romani sau tigani iesiti in afara granitelor tarii.
    Emigranti romani: incepeti si voi sa scrieti si sa aratati in presa si televiziunea romana lucruri si experiente negative traite in Europa Occidentala, intre asa-zisii "occidentali de clasa"! Ce m-a frapat pe mine personal, in Spania, a fost mizeria de nedescris care exista pe jos in aproape toate cafeteriile unde se serveste meniul zilei si in timp ce se serveste masa.
    Alt lucru negativ: spaniolii, in general, sunt foarte slab preparati profesional si LINGVISTIC, mai ales cei care lucreaza in turism. Am avut colegi receptioneri in hotel de 4 stele care nu stiau nici engleza, intr-un hotel in Madrid! Si totusi Spania este printre primele 3 tari din lume, in ceea ce priveste numarul de turisti straini care o viziteaza. Fiindca au stiut sa-si faca publice potentialul hotelier (desi de multe ori calitatea lasa de dorit), plajele si caldura.
  • -3 (7 voturi)    
    asa da (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:12)

    iulian [anonim]

    reactia lor ma face fericit si mandru.felicitari.
  • -1 (9 voturi)    
    SNR contra nationalistilor francezi (Miercuri, 21 aprilie 2010, 18:48)

    cris2010 [anonim]

    Ma bucur ca exista si romani care stiu sa ia atitudine. Tot respectul si admiratia mea. Si eu, ca multi altii, as sponsoriza cu placere astfel de activitati, pentru ca sunt o forma de protest capabila sa-i faca sa tremure pe acesti asa zisi nationalisti francezi. Pai am vazut in franta mai multi negri decat in state...si aia sunt tot francezi, caz in care ar trebui sa le spunem si noi ca sunt o tara de cioroi, asta asa ca rautate. Statul roman, din pacate, are lumea lui, de parca ar trai pe alta planeta. Ce a facut statul, cum a raspuns la asa ofensa? Scrisori de protest...vax...ar trebui continuate aceste atacuri, chiar daca nu e tocmai in regula sa instigi, in general vorbind...dar nu instig decat la PROTEST, un protest care nu poate trece neobservat sau tratat cu nesimtire de autoritatile din ambele tari...va rog domnilor, spuneti de ce aveti nevoie pentru continuarea protestelor?....BRAVO VOUA SNR
  • -1 (9 voturi)    
    BRAVO (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:22)

    Roman American [anonim]

    Problema nu este umorul ci faptul ca au identificat romanii cu tiganii. TIGANII NU SUNT ROMANI! Sunt o specie migratoare care s-au imprastiat in toata Europa si problema este ca exista riscul sa fie identificati ca romani in loc de tigani. Daca comicul cu pricina zicea salutul tiganesc te asigur ca nu mai sarea nici un roman de fund in sus. Tiganii trebuie identificati ca tigani, eu le-as lua cetatenia romana cand comit infractiuni care dauneaza imaginii tarii.
    PENTRU ROMANII CARE AU TRIMIS LA LE MONDE:
    Ar trebui sa le mai trimiteti un alt mesaj si sa le ziceti ca tiganii care cersesc sunt deja la prima generatie francezi. Cum au imigrat la noi in tara ca popor migrator ce sunt, acuma au imigrat in Franta deci au devenit francezi. Ar trebui sa ii numeasca tigani francezi, pentru ca nu mai sunt romani demult. Toti copii lor care cersesc pe strazi sunt francezi nascuti in Franta.
  • -1 (9 voturi)    
    FELICITARI!!! (Miercuri, 21 aprilie 2010, 20:10)

    nixon [anonim]

    si eu care credeam ca sunt singurul patriot care mai exista in tarisoara asta...va multumesc baieti
  • 0 (10 voturi)    
    Hacherii romani au atacat sitteul "Le Monde" (Miercuri, 21 aprilie 2010, 20:24)

    Damacucameli [anonim]

    Domnilor,cei care ati facut acest gest meritati toata consideratia noastra si ati merita sa fiti EUROPARLAMENTARI.Despre frantuzi,englezi,americani suntem satui,s-a vazut si cu prilejul funerariilor presedintelui polonez ca se caca pe noi,daca au ceva de supt iti trag clopotele doar pana isi ating scopul in rest ca esti tigansau nu conteaza prea putin pentru ei.Eui una sunt ffff.mandra de tineretul acestei tari care este inteligent si foarte bine pregatit,daca au spart ei si sitteul NASA cum sa nu se ia astia de noi,frumosi,destepti ghinionul lor ca s-au nascut in prapadita asta de tara condusa numai de NEMERNICI.Da le este teama de istetimea si pricepera noastra si am dovedit de nenumarate ori ca suntem buni in toate atunci cand vrem,pacat ca nu stim sa ne alegem conducatorii si reprezentantii ,astia de 20 de ani au vandut tara si au indepartat adevaratele valori ca sa faca loc scursurilor care permit ca onoarea acestui popor greu incercat sa fie terfelita de cine vrei si cine nu vrei.Rusine sa le fie MIZERABILILOR! Inca odata bravo baietii,sunt mandra de voi!
  • +6 (6 voturi)    
    Replici tăioase? (Miercuri, 21 aprilie 2010, 20:25)

    A. [anonim]

    Am urmărit şi eu minutele în discuţie, şi rog HotNews să corecteze textul: nu există niciun "schimb de replici taioase la adresa romanilor intre realizatorul emisiunii si umorist" (după cum scrie autorul, R.P.), ci doar replica amuzată a realizatorului: "On va avoir l'ambassade de la Roumanie sur le dos." (adică: o să avem ambasada României pe cap). Atât.
  • +1 (1 vot)    
    hmmm (Joi, 22 aprilie 2010, 0:15)

    Max [anonim]

    Varianta mea de SNR implica si niste arme cu luneta si amortizor...hop, iese interlopu/violatoru de la parnaie eliberat "pe motiv ca nu e pericol social", poc si eu de pe un acoperis fix in frunte...dar ce zic eu proababil ca s-a mai incercat in istorie si s-a terminat prost.

    Oricum, imi place si SNR-ul existent acum. Tineti-o tot asa baieti, si nu va abateti de la drumul principal.
  • 0 (2 voturi)    
    Razboiul Informatic a inceput (Joi, 22 aprilie 2010, 0:54)

    Vasile [anonim]

    Dupa parerea mea e un razboi ca oricare altul. Si noi nu ne descurcam rau :). Nu suntem singuri care-l practica, uitativa la chinezi care au atacat google acum cateva luni sau la rusi.

    Asa ca soldati apucativa de Info ca sa intarim armata ;). Internetul e noul nostru camp de batalie.
  • 0 (0 voturi)    
    pagina este inca activa (Joi, 22 aprilie 2010, 1:03)

    vasile [anonim]

    O puteti armira :)

    http://zone-h.org/mirror/id/10560479
  • +1 (1 vot)    
    Replica romaneasca... (Joi, 22 aprilie 2010, 1:38)

    tizul [anonim]

    http://www.220.ro/blog/Salutul-Frantuzesc/OwpLH0t1wO/
  • +3 (3 voturi)    
    Dogma corectitudinii politice (Joi, 22 aprilie 2010, 2:28)

    Olahus [anonim]

    Ne plac cei care sunt la fel ca noi. Care gandesc, se imbraca, mananca, miros si iubesc la fel ca noi. Ne recunoastem in cei care sunt la fel ca noi. Asta e natura umana, de milenii. Corectitudinea politica ne obliga, impotriva firii, sa ignoram diferentele intre oameni, rase, sexe. Sa ignoram diferentele care ne displac. Corectitudinea politica ne obliga sa ne facem ca-i toleram pe cei pe care nu-i putem iubi. Corectitudinea politica ne obliga sa devenim ipocriti. Corectitudinea politica este una din porcariile istorice cu care ni se controleaza sentimentele si ni se cenzureaza libertatea de exprimare. Corectitudinea politica, rasismul si xenofobia au ajuns niste dogme aproape religioase. Oamenii se inchina la ele de frica sa nu fie acuzati ca l-au hulit pe dumnezeul Political Correctness. Nu, oamenii nu sunt egali, nu arata la fel si nu simt la fel. Nici popoarele, nici etniile, nici rasele. Vreau sa fiu liber sa spun ca nu-mi plac tiganii si ei sa fie liberi sa spuna ca nu le plac romanii. Ce e rau in asta?
  • 0 (2 voturi)    
    this is wonderful news ! (Joi, 22 aprilie 2010, 2:39)

    TAIFUN [utilizator]

    Bravo Mesterilor !
    Nu renuntati , sinteti sustinuti de o tara intreaga .
    C.
  • +4 (4 voturi)    
    Tigania (Joi, 22 aprilie 2010, 2:44)

    Olahus [anonim]

    Sa spunem ca Romania va deveni Tigania. Foarte posibil. Abia astept. Romanii vor ajunge minoritari in fosta lor tara. Perfect. Atunci vom incepe sa protestam si sa reclamam ca suntem persecutati de majoritatea tiganeasca. Vom spune ca ne injura si ca ne scuipa pe strada, ca se iau de femeile noastre, ca mananca seminte pe capota Loganului nostru, ca puradeii lor ii bat pe ai nostri la scoala, ca ne strica linistea cand noi vrem sa ne odihnim dupa o zi de munca. Vom cere fonduri europene si ajutoare ca sa ne putem trimite copiii la scoala si sa ne mentinem identitatea etnica de romani. Ne vom plange ca politistii tigani ne-au legat cu catuse la sectie si ne-au invinetit ochii. Ne vom plange ca angajatorii tigani ii pun sefi doar pe ai lor si noua ne lasa muncile grele si murdare. Poate asa Europa ne va crede.
  • +5 (7 voturi)    
    putini la numar (Joi, 22 aprilie 2010, 3:51)

    mitica2000 [utilizator]

    ...nu v-ati intrebat de ce BBC-ul sau mai nou acum "fratii de ginta francofona" nu se leaga de musulmani sau respectiv pachistanezi in cazul ''subgectilor'' reginei de peste canal...de ce nu se leaga sa faca ''misto'' de ei si mereu au ce au cu noi? pentru ca LE E FRICA de ei asa ca ....hai pe romani ca nu sunt asa de multi...sa ne dea foc la masini, de britanici nu ma mir.....dar de francezi? ce le doresc este o MOSCHEE in locul notre-dame-lui ...si atunci sa-i vad.p.s. "avocatul nostru " pentru integrare in U.E.?
  • +4 (4 voturi)    
    SNR (Joi, 22 aprilie 2010, 7:30)

    Matei [anonim]

    Este o forma de protest ce trebuie sa fie luata in seama. BRAVO LOR.
  • +4 (4 voturi)    
    bravo baietii! (Joi, 22 aprilie 2010, 9:04)

    anonim [anonim]

    Ce-ar fi sa le aratam francezilor si altfel protestul nostru si anume sa boicotam produsele frantuzesti, sa nu mai cumparam de la supermarcheturile precum Carrefour, etc.Nu poti sa iti bati joc de o natiune asa!
  • -1 (1 vot)    
    ura de rasa (Joi, 22 aprilie 2010, 10:49)

    Gipsy King [anonim]

    Eu consider ca foarte multi francezi sunt niste coate goale linge blide, pe langa multi dintre tiganii nostri. E deranjant ce fac tiganii in Franta, dar se stie ca francezii sunt un popor arogant surclasat poate cu voia lor doar de evrei. In rest sunt sigur ca acel comic e un looser care nu si-ar permite niciodata un S klasse alb cu kit AMG sau un Rolls Royce Phantom bespoke cu inserturi de sidef, provenit din perle veritabile. sunt multi francezi fonfaitzi, vai mama lor. Ganditi-va ce fel s-au purtat in colonii si mai ales in Algeria. La gara cu ei.
  • +1 (1 vot)    
    Care sunt "frazele amenintatoare"? (Joi, 22 aprilie 2010, 13:52)

    Andreea [anonim]

    Demnitatea noastra nationala trebuie aparata! Nu cu orice mijloace ci pe caile legale!
    Cand insa libertatile fundamnetale precum dreptul la replica nu sunt respectate, si actiunile iresponsabile si nedocumentate ale unor canale media afecteaza imaginea unei tari intregi si a romanilor de pretutindeni, trebuie sa luam atitudine si sa protestam!
    Nu am vazut nicio amenintare la adresa nimanui in mesajul postat de hackeri ci doar o incercare- in afara cadrului legal - de a exprima un punct de vedere neluat in seama prin mijloacele "clasice".
    Ma intreb insa, cat de "legale" sunt afirmatiile xenofobe la adresa Romaniei si a romanilor?
    Si ma mai intreb cat va trebui sa induram aceste umiliri repetate ale presei internationale?
  • +2 (2 voturi)    
    France (Joi, 22 aprilie 2010, 16:25)

    loop [anonim]

    French military victories :

    http://politicalhumor.about.com/library/jokes/bljokefrenchmilitaryhistory.htm

    And French " Salut " :

    http://www.youtube.com/watch?v=avwIyPg32aE

    And try searching on google "french army victories" and hit "I feel lucky"
  • +2 (2 voturi)    
    Superba lectie de patriotism. (Joi, 22 aprilie 2010, 16:33)

    letitia [anonim]

    dumnezeu sa-i binecuvanteze pe hakeriii romani care au aparat onoarea romanilor.cred ca daca cativa oameni superficiali,calomniatori si fara cultura au spus sau scris despre noi bazaconii ,asta nu inseamna ca toti francezii sau englezii ne vad asa ca acei cativa,calomniatori.Probabil nu cunosc ,n-au vizitat tara noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    Lista Hackerilor (Joi, 22 aprilie 2010, 23:41)

    LH [anonim]

    Le puteti da idei celor de la SNR aici http://listahackerilor.blog.com/
  • 0 (0 voturi)    
    Problema Romanilor (Luni, 26 aprilie 2010, 21:23)

    Tudor [anonim]

    Nu vreau sa iau apararea Tiganilor desi in marea lor majoritate ei sunt cei care creeaza probleme.Tot dam vina pe ei dar sa stiti ca nu sunt DOAR ei cei care creeaza probleme.Eu merg de ceva ani la parintii mei in Italia si in zona in care stau ei chiar nu sunt probl de genul.Pot spune ca parintii mei fac parte din comunitatea in care locuiesc si au foat acceptati 100%.Problema este in orasele mari unde italienii nu au ocazia sa intalneasca si altfel de romani.Pur si simplu judeca la general.Totusi in zona in care merg eu nu prea sunt tigani dar in chimb sunt multi romani care cauzeaza probleme.Hai sa nu dam vina in totalitate pe tigani,parerea mea ca strainii nu pot face diferenta intre noi si tigani pentru ca in mare masura nu exista una.Imi plac comentariile de pe aici.Bravo...sunteti patrioti ca si mine dar intai hai sa ne cizelam majoritatea si apoi minoritatea.
  • 0 (0 voturi)    
    tiganii (Miercuri, 29 octombrie 2014, 22:31)

    mihai [anonim]

    Sa le spuna nomazi la tigani !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version