De la Osama pentru Obama

VIDEO Osama bin Laden: Nu va exista pace pentru America fara pace in Palestina. Atacurile vor continua atat timp cat SUA sprijina Israelul

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 24 ianuarie 2010, 11:23 Actualitate | Internaţional


Mesajul lui Osama bin Laden catre Barack Obama
Foto: Al Jazeera
Nu va exista pace pentru Statele Unite ale Americii inainte de instaurarea pacii in Palestina, declara liderul miscarii teroriste al-Qaeda, Osama bin Laden, intr-un mesaj audio difuzat de televiziunea Al Jazeera, preluata de AFP.

In inregistrarea difuzata duminica de Al Jazeera, liderul al-Qaeda revendica atentatul esuat asupra unei curse americane de linie, de Craciun, si ameninta cu noi atacuri impotriva SUA.



"America nu trebuie sa viseze niciodata sa traiasca in pace decat daca traim (in pace) in Palestina. Este necinstit sa te bucuri de o viata sigura in timp ce fratii nostri din Gaza sufera profund", spune bin Laden.

"De aceea, cu vointa lui Dumnezeu, atacurile noastre vor continua atata timp cat voi continuati sa sprijiniti Israelul".

"Daca ar fi fost posibil ca mesajul nostru sa ajunga la voi prin intermediul cuvintelor, nu l-am fi transmis cu ajutorul avioanelor", a adaugat cel mai cautat om de pe planeta.

Cauza palestiniana

Imtiaz Gul, presedintele Centrului pentru Cercetari si Studii de Securitate din Islamabad, explica, pentru Al Jazeera, ca liderul al-Qaeda a accentuat, in acest nou mesaj, dedicatia pentru cauza palestinienilor.

"Probabil, a incercat sa reaminteasca palestinienilor dedicatia retelei al-Qaeda la cauza lor si poate acest lucru coincide cu primul an al presedintiei lui Barack Obama", afirma el.

"Un lucru este clar, Osama are inca adepti in toata lumea si astfel de mesaje revigoreaza spiritul acestor oameni".

"Acest tip de mesaje publice ajuta intr-adevar, pe de o parte, la propagarea ideologiei organizatiei si, pe de alta parte, la sadirea unei noi increderi, noi vigori in randul adeptilor sai", comenteaza Imtiaz Gul.

Revendicarea anuntata de Osama bin Laden intervine la o luna dupa atentatul esuat al nigerianului Umar Farouk Abdulmutallab, care a incercat sa detoneze o incarcatura explozibila la bordul unui avion american care efectua o cursa intre Amsterdam si Detroit, in 25 decembrie 2009.

Acesta este primul mesaj al liderului retelei teroriste din 29 septembrie.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4477 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    mesajul e science-fiction-se cere imposibilul (Duminică, 24 ianuarie 2010, 11:49)

    Eneas [anonim]

    razboiul nu aduce pacea -pacea se obtine prin negociere ,sunt cateva principii care trebuiesc respectate -filistinii si evreii au o istorie comuna de mii de ani! numai ei intre ei se pot intelege, fara imixtiuni din lumea araba sau diaspora evreilor
    • 0 (10 voturi)    
      In principiu ai dreptate... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 16:55)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      ...dar nu in amanunte.
      In primul rand filistienii au disparut complet ca popor inca de la inceputul mileniului 1 i.Cr., absorbindu-se in cadrul populatiei majoritare a regatelor evreiesti de atunci.
      Palestinienii de azi nu au absolut nimic in comun cu filistinienii inafara de nume, adoptat de circumstanta in scopuri propagandistice in anii '50 ai secolului trecut. Ei nu sunt un popor distinct de ceilalti arabi din zona din jur, provenind de fapt din acea zona si intrati incepand cu expansiunea islamului, dar mai ales in sec. 19 si 20 prin imigrare (pana si din actuala Arabie Saudita), o data cu revenirea evreilor care au accelerat dezvoltarea Palestinei - sau adusi de turci pentru interesele lor.
      De mentionat ca in decursul lungii istorii a existat in permanenta o continuitate a populatiei evreiesti acolo, chiar daca nu majoritara.
      Deci istoria comuna nu este de mii de ani.
      Necazul este ca arabii palestinieni, incurajati de majoritatea lumii islamice, persista in refuzul de a recunoaste existenta Israelului ca statul national evreiesc si actioneaza pe toate caile sa distruga acest stat si sa-l delegitimizeze.
      La ora actuala conflictul este inca ireductibil, israelienii refuzand desigur sa renunte la statul lor national, iar arabii palestinieni refuzand sa renunte la pretentia de a-l lichida de facto.
      Taboul e simplu, dar cumplit. Aceasta e esenta conflictului. Cine pretinde ca nu e adevarat, ori nu stie, ori minte constient.
      • +3 (7 voturi)    
        sa zicem ca filistinii s-au reinventat (Duminică, 24 ianuarie 2010, 20:08)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

        si tot nu pot fi trecuti cu vederea ,tot se va negocia pacea-poporul evreu are un act de nastere scris-Biblia- vechiul testament- si nimeni nu poate sa puna in discutie legitimitatea sa pe acest Pamant-dar si in Gaza si Cisiordania traiesc oameni-asta e problema....
        daca tiganii la noi se declara romani ,putem sa ii contrazicem?
        • 0 (8 voturi)    
          Sa observam... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 22:24)

          A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          ...un fapt "mic si neglijabil": arabii (si palestinienii sunt arabi cu nimic deosebiti de ceilalti) au la dispozitie in total un teritoriu de cca 800 de ori mai mare decat Israelului (se poate verifica) impartit intre 22 de state, de la Oceanul Atlantic si pana la granita cu Iranul. Crede cineva ca ei sunt atat de interesati de aparitia statului Nr. 23, adica asa zisa Palestina? Nu, in niciun caz. Interesul este numai utilizarea acestei pretentii ca arma pentru lovirea Israelului, fluturand lozinca "eliberarii" unui pretins popor ocupat, foarte populara in opinia publica mondiala atinsa de antisemitism si ipocrizie.
          Iordania este de facto statul palestinian, cca 3/4 din populatia sa fiind originari palestinieni care s-au integrat perfect intre confratii lor arabi identici cu ei. Ei n-ar mai pleca de acolo pentru nimic in lume. Celelalte state arabe au refuzat sa-i integreze pe palestinieni, tinandu-i de 62 de ani in tabere de refugiati, transformate intre timp in orasele, cu scopul de a-i mentine asmutiti impotriva Israelului.
          Solutia cea mai normala ar fi integrarea arabilor palestinieni in tarile arabe si ca israelienii sa fie lasati sa traiasca insfarsit in liniste in patria lor de 3500 de ani.
          Pentru moment, pare o utopie. Iar confruntarea va continua.
      • 0 (10 voturi)    
        hai k deja imaginatia ta a luat-o razna (Duminică, 24 ianuarie 2010, 20:14)

        raducu [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

        evreii tai pot sa dea in judecata state si sa ceara despagubiri pe cand palestinienii nu, unde mai pui ca se continua colonizarea unde vezi tu aici dreptate si popor ales? popor ales sa nedreptateasca pe altii si sa-i tina in cea mai mare inchisoare in aer liber adica Gaza
    • 0 (0 voturi)    
      Osama bin Laden este mort (Luni, 25 ianuarie 2010, 14:24)

      utug [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Osama bin Laden is dead. The news first came from sources in Afghanistan and Pakistan almost six months ago: the fugitive died in December [2001] and was buried in the mountains of southeast Afghanistan. Pakistan's president, Pervez Musharraf, echoed the information.

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/osama_dead.html
  • 0 (24 voturi)    
    Hahahahahahahaaha (Duminică, 24 ianuarie 2010, 11:51)

    cucurigu [anonim]

    Bin laden,doamne ce prost e poporul american sa creada porcariile astea,incredibil,americanii il scot de la naftalina din 3 in 3 luni sa justifice lupta antiterorista.Io cred ca are birou undeva prin pentagon bin laden asta
    • 0 (4 voturi)    
      din pacate media din USA (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:13)

      codrut [anonim] i-a raspuns lui cucurigu

      difuzeaza numai ce se vrea a fi difuzat.In ce-l priveste pe binLaden este mort de mult a spus-o si Benazir Bhutto si dupa s-a dus si ea
    • -2 (6 voturi)    
      Hahahaha (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:32)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui cucurigu

      Dar tu pe unde iti ai barlogul retardatule? In ce pestera uitata de lume? Ma mai intreb doar al carei incrucisari ai rezultat? Cumva al uneia intre o reptila si o gorila? Ca urma de ADN uman e cert ca n-ai strop in tine. La cum te exprimi si cum gandesti... Vai de capul tau!
      • 0 (4 voturi)    
        am barlogu (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:52)

        cucurigu [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        unde locuieste mama dumitale
    • -4 (6 voturi)    
      arapii (Duminică, 24 ianuarie 2010, 22:05)

      oxana [anonim] i-a raspuns lui cucurigu

      sunt oameni de cuvant. odata incheiat un contract, o intzelegere, ei isi tzin cuvantul.
      presupunand ca bin laden isi tzine cuvantul nu inseamna sfarsitul jihadului. osama nu'i capo di tutti capi in terorizmul arap. el e numai unul si daca dispare el, altul ii va lua locul, unul mai tanar si mai dornic de afirmare.
      este o problema fara solutzie.
      chiar daca se intra la normalitatea hotararilor onu, cu doua state, arapii din algeria tot vor omori ghiauri, in arabia saudita tot nu vor fi permise biserici crestine, in schimb ei vor finantza geamii in europa si america...
      izlamul e in inertzia expansiunii.
      chiar daca majoritatea statelor arape, ar dori sa traiasca in pace, problema va aparea dela mecca.
      cand arabia saudita va accepta modernizarea, e posibil sa fie mai bine.
      pan'atunci..
      necazul e ca marele tata ...aaaa..negru, dela wash, e prieten cu amandoua taberele. nu poate renuntza nici la izraiel nici la arabia saudita.
      femeile albe sunt obligate sa'si acopere capul in arabia saudita, dar, cand sarcozea le'a luat bazmalutzele, in frantza, au tzipat ca din gura de sharpe.
      pana cand crestinii nu'i vor trata exact la fel, nu vor pricepe.
      prima constitutzie romaneasca nu dadea cetatzenie decat strainilor crestini. multzi evrei s'au ofuscat si'au pus presiuni pentru schimbare.
      prevederea era impotriva musulmanilor...romanii taman scapasera de otomani.
      in europa, au scos, din asa zisa constitutie a ue
      articolul care, numai, mentziona zestrea crestina a culturii europene. mare scandal. cine a vociferat ?
      ghicitzi.
      cine a castigat din asta, arapii, izlamul din ioropa cea ingaduitoare....
      • +1 (1 vot)    
        de aurul Conquistadorilor (Luni, 25 ianuarie 2010, 12:44)

        niv [utilizator] i-a raspuns lui oxana

        vreo douazeci de tone de aur incas, aztec, mayas, care au intrat in visteriile Europei Inchizitiei pentru a impulsiona capitalismul european ati auzit?! mai incet cu "zestrea" crestina a Europei, nitica modestie!
  • 0 (22 voturi)    
    greata! (Duminică, 24 ianuarie 2010, 12:04)

    legionarul [anonim]

    ne lasati cu glumele voastre?Unde vreti sa mai intrati acum dupa Bin Laden?In Iran,cumva?Faza asta cu Bin Laden s-a ofilit,cautati altul mai credibil.Oare americanilor nu le da nimeni peste nas?Chiar suntem obligati sa inghitim toate gogosile ce ni le dau ei?Cea mai scarboasa natiune din lume,se cred jandarmul lumii.
    • +4 (22 voturi)    
      . (Duminică, 24 ianuarie 2010, 12:58)

      Mda [anonim] i-a raspuns lui legionarul

      daca ti-e asa scarba, de ce aberezi pe internetul inventat de americani si nu te duci cu arabii tai in pestera? sau iti vor lipsi cumva filmele americane, muzica americana si cele peste 80% de inventii/obiceiuri americane pe care le folosesti zi de zi? aa, e bine ca poti sa te exprimi intr-o europa libera (datorita americanilor), nu?
      • +3 (15 voturi)    
        exemple (Duminică, 24 ianuarie 2010, 13:34)

        a [anonim] i-a raspuns lui Mda

        poti sa dai niste exemple din acele 80%?
        • +5 (17 voturi)    
          Este adevarat... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 14:10)

          cristi [anonim] i-a raspuns lui a

          Electricitatea, telefonul, televiziunea, radioul, automobilul, PC-ul.

          Ei bine, poate nu au fost toate "inventate" sau "descoperite" de americani, dar fara ei, cu siguranta lucrurile nu ar fi evoluat asa pana acum.

          Sa nu uitam de libertate/democratie/globalizare si dreptul la libera exprimare.

          La toate astea, americanii au avut o contributie semnificativa.

          Francezii, englezii, spaniolii care nu au facut altceva decat sa colonizeze si sa exploateze lumea pentru o viata de huzur la palatele regale. Au contribuit cu mult mai putin decat poporul american la evolutia omenirii.
          • -3 (9 voturi)    
            vezi sa nu ti se usuce (Duminică, 24 ianuarie 2010, 15:48)

            cucurigu [anonim] i-a raspuns lui cristi

            limba pe fundul americanilor,au descoperit pe dracu,ti-am demonstrat ca nu ei au patentu,nu ei au descoperit tot cum crezi tu in prostia ta
            • +2 (12 voturi)    
              cucurige, esti pe aratura.... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 18:54)

              dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui cucurigu

              tu folosesti un calculator inventat de americani, cu microprocesor american, cu sistem de operare american folosind internetul inventat de americani cu programe americane si retele de telecomunicatii prin fibre optice si sateliti tot de provenienta americana.

              au avut si altii ceva contributii dar in cadrul vast al proiectului american care porneste de la calculatoare si se termina cu satelitii de telecomunicatii.

              apropo, am vazut calculatoare ASAMBLATE in china in uzine americane sau japoneze sau produse in taivan ori sud-corea dar chiar nimic, nimic facut in vreo tara araba?

              si nu uita ca tu folosesti o facilitate extraordinara, puternic sustinuta de americani care se numeste libertatea de a comunica liber (nici in china nu este inca garantata iar de tarile arabe sa nu mai vorbim...).
            • +4 (8 voturi)    
              esti penibil (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:21)

              gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui cucurigu

              Cei ai demonstrat tu mai cucurigule? Doar ca esti un incult plin de frustrari si cu un IQ subunitar. E incredibil cat de batut in cap poti sa fii. Omul ti-a explicat clar ca nu americanii au inventat totul, chiar daca in ceea ce priveste progresul stiintific si tehnologic cea mai mare contributie este a lor.

              Cat priveste patentele alea, americanii au peste 2 milioane. Comparativ, restul lumii insumat abia daca depaseste vreo 1,7 milioane, nemtii au vreo 260 000 (adica 2/3 din cate patente are California), iar englezii si francezii in jur de 100 000.

              Citeste si singur daca te duce cat de cat capul:

              http://www.uspto.gov/web/offices/ac/ido/oeip/taf/cst_all.htm
              • +2 (4 voturi)    
                Nu te mai obosi! (Luni, 25 ianuarie 2010, 0:10)

                Dorin [anonim] i-a raspuns lui gigel123

                N-ai remarcat inca ca ai de-a face cu niste scelerati ignoranti?
          • +3 (7 voturi)    
            francezii, englezii, spaniolii... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 19:23)

            io [anonim] i-a raspuns lui cristi

            "Francezii, englezii, spaniolii care nu au facut altceva decat sa colonizeze si sa exploateze lumea pentru o viata de huzur la palatele regale. Au contribuit cu mult mai putin decat poporul american la evolutia omenirii."
            da ce e domne, poporul asta american? afara de francezi, englezi, irlandezi, spanioli, nemti si alte natii amestecate? care, dupa ce au urmarit si ultima urma de indian, i-au impuscat, le-au masacrat bizonii si le-au luat pamantul, s-au transformat miraculos in "poporul american" si s-au pus pe scoaterea lumii din intuneric. mai sa fie...
            daca tot va preocupa stiinta, stiti cumva cate nume de indieni sunt printre cercetatorii de la cele mai inalte institute de cercetare din sua? cheia succesului americanilor e ca isi atrag in continuu creiere. poate fi vorba de o civilizatie americana - una a banilor si a muncii. de un angrenaj care isi controleaza extrem de bine cetatenii si adeptii. textele cu "poporul american" sunt valabile insa doar pentru cresterea patriotismului respectivilor.
            • +2 (6 voturi)    
              exact (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:32)

              codrut [anonim] i-a raspuns lui io

              americanii sunt un amestec ,un cockteil din natiile amintite de tine.

              Nu neg progresele facute de americani dar sa nu uitam ca ei au o istorie scurta de 200 de ani, cercetatorii si inventatorii inca vorbesc limba tarii de origine si trimit bani acasa

              PS nu sunt de acord cu politica externa a Americii care mai pe sleau spus insemna santaj, furt , invazii de tari suverane etc
              • 0 (6 voturi)    
                as mai adauga (Duminică, 24 ianuarie 2010, 23:01)

                me [anonim] i-a raspuns lui codrut

                faptul ca SUA are de doua ori mai multi castigatori de Nobel decat tara de pe locul II (UK). Din ei, mai mult de 50% sunt americani de cel putin o generatie, sau primii nascuti si educati in State. Astia unde trimiteau banii, daca nu va suparati?
                Si inca ceva, astia au peste 200 de ani de existenta ca democratie. Poate asta atarna mai greu in balanta.
                Si inca o chestie, cati din laureatii premiilor Nobel care nu sunt nascuti in State sunt din tari ocupate de americani? Un motiv sa mearga in America or fi avut si aia si au beneficiat din asta ca au trait si ei mai bine si familiile lor. De ce nu au mers in Rusia (URSS, fie), de ce nu vin in Romania? Frustrare in ultimul hal. Mi-e jena.
              • -2 (4 voturi)    
                ???? (Duminică, 24 ianuarie 2010, 23:52)

                Cristi [anonim] i-a raspuns lui codrut

                Ce istorie ai invatat si ce varsta ai? Ca pari tare nestiutor de carte si de istorie, in general... Si romanii sunt un cocktail. Si noi suntem rezultatul unui amestec de populatii. Cat de roman pur te crezi ca esti? Ca poate, fara sa sti, ai si ceva sange de tigan in tine. Sau poate de armean, de turc, de grec, etc. Esti atat de sigur ca esti roman pur? Imi poti spune si cam cat de pur? Esti ridicol. In ceea ce priveste "politica externa", invaziile", etc... Pune mana pe cartile de istorie adevarate. Lasa cultura generala de ocazie obtinuta pe internet de la tot felul de ignoranti...

                P.S. Ce legatura are istoria "scurta" cu performantele unui popor? Fie el format doar acum cateva sute de ani... Apropo, in America anglosaxonii sunt majoritari. Adica urmasii colonistilor englezi, galezi, scotieni, irlandezi, germani... Pentru cultura ta generala iti recomand minim informatiile oferite de wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/USA#Demographics), unde vei afla ca aproape 80% din populatie sunt albi (englezi americani, irlandezi americani, germani americani, etc). Baieti, nu mai vorbiti fara sa cunoasteti ca va faceti de rasul curcilor! Indemnul asta e valabil, evident, mai ales in ceea ce te priveste.
                • 0 (2 voturi)    
                  fain, asa (Luni, 25 ianuarie 2010, 7:40)

                  me [anonim] i-a raspuns lui Cristi

                  Se pare ca - luam, da' inca nu ne zice nimeni pentru ce...
            • -2 (4 voturi)    
              Opaaaa! Iata un "pur" sange roman! (Luni, 25 ianuarie 2010, 0:09)

              Cristi [anonim] i-a raspuns lui io

              Dar tu "purule", oare carei natii ii apartii? Ore cat de pur o fi sangele ala de "roman" care curge in tine? Esti sigur ca n-ai si cateva picaturi de sange de tigan in tine? Ori de turc? Ori de grec sau rus... Ori de albanez sau sarb... Ce natie pe lumea asta e atat de pura ca sa aberezi tu acum despre acest subiect? Penibil si ridicol. In asta ai cazut. In ceea ce priveste "patriotismul"... Cred ca unuia ca tine i-ar fi cam dificil sa-l defineasca. Sunt convins.
      • -3 (7 voturi)    
        Te agiti degeaba (Duminică, 24 ianuarie 2010, 16:28)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Mda

        Indivizii astia gen "cucurigu" (nick name predestinat) si "legionarul" (????) nu au prea multa minte la purtator. Astia doi, dar si altii ca ei, au o singura fixatie, o obsesie irationala pe care si-o vantura peste tot pe unde se cred ei ca li se iveste ocazia. Antiamericanismul gregar. Astia atata pot pentru ca doar atat ii duce capul. Nu te mai agita sa le explici ca sunt intr-o eroare fundamentala pentru ca n-ai sa reusesti. Indivizii astia sunt definitiv irecuperabili. Traiesc intr-o lume a lor, perfect paralela cu realitatea. Accepta doar opiniile antiamericane si sunt iubitori ai teoriilor conspiratiei ce i-ar avea (pe cine altii, nu-i asa?) in spate pe americani, pe masoni, pe evrei... Pe oricine nu-i plac ei.
        • +2 (8 voturi)    
          . (Duminică, 24 ianuarie 2010, 19:57)

          Mda [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          stiu, dar uneori ma enervez cand vad atata anti-americanism orb. adica oricum o dai, americanii sunt de vina, americanii sunt prosti, etc. dar se indoapa de la mec, asculta muzica americana, se uita la filme americane, folosesc internetul, traiesc pana la urma intr-o era americana. intr-un fel era moderna = era vitezei = tehnologie = america. nu rusia, china, iran sau dracu stie ce alta tara uitata de lume. dar romanii sunt cei mai destepti, bineinteles...
          • +1 (5 voturi)    
            tap ispasitor (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:27)

            gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Mda

            Da-mi voie sa-ti recomand o carte "Elogiul prostiei" de Vasile Pavelcu. E un capitol pe acolo, "Masa si elitele", care explica destul de frumos tendinta asta a multimilor irationale si emotive de a-si proiecta frustrarile si neimplinirile, precum si nevoia lor de tapi ispasitori.
            • +1 (3 voturi)    
              ai grija (Luni, 25 ianuarie 2010, 7:46)

              me [anonim] i-a raspuns lui gigel123

              Nu mai recomanda carti... pentru ca alea trebuie citite si uite cum iti iei minusurile. Daca ai fi recomandat 'Loose Change' erai pe plus acuma. Daca ai fi recomandat un pdf cu 10 pagini din care 5 cu poze care face sumar la Loose Change acuma aveai plusuri de nu le puteai duce.

              Eu inteleg ca aia vazuti ca pro-americani primesc minusuri, dar sa iei minusuri pentru ca recomanzi o carte mi se pare cel putin aberant. Probabil astia care dau minusuri sunt aia care erau in culmea fericirii cand revolutia chineza a pus minerii la catedra si profesorii la munca-n mina.
  • +6 (20 voturi)    
    Osama Bin Laden si Palestina. (Duminică, 24 ianuarie 2010, 12:31)

    mircea [anonim]

    Nu mai poate O.B.Laden de Palestina.Scopul lui este haosul si moartea.Pe unde trece face prapad.Cat-i pasa acestui individ de oamenii din zonele in care incearca sa-si impuna influenta.Pentru el ori mori ori faci ca el.Foloseste religia pentru a dezbina oamenii si macar daca ar avea un scop nobil-oamenii sa traiasca mai bine,mai cu frica de Dumnezeu.Se crede mai presus ca Dumnezeu si de aceia Dumnezeu nu-L ajuta.
    • +1 (7 voturi)    
      mai este o varianta (Duminică, 24 ianuarie 2010, 13:24)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      mori facand ce zice el!
    • +1 (7 voturi)    
      amice [...] (Duminică, 24 ianuarie 2010, 15:59)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui mircea

      pentru tine e traducerea de mai sus! la tine in cap e bezna desi soarele ar putea sa-ti stea in ochi! esti genul de om care este rugat sa nu mai faca un lucru pentru ca e deranjant si totusi il faci, si dupa ce esti amentintat ca daca il mai faci o sa patestesti ceva tu tot il faci! in increderea ta absoluta ca orice ai face nimeni nu iti poate face nimic esti socat cant esti calcat in picioare tocmai pentru ca ai continuat sa faci ceea ce de bun inceput nu erai indretatit sa faci! ai fost rugat ai fost amenintat s-au luat masuri! acum strigi ca cel care a luat masuri impotriva ta e nebun si ca esti hartuit si ca eventual el e un terorist! NU CUMVA E MAI DEMENT SA FACI IN CONTINUARE CEVA DESI ESTI CONSTIENT DE CONSECINTE? ASTA SE CHEAMA SFIDARE SI PANA LA URMA ESTI F..!
  • +8 (14 voturi)    
    Si-atunci (Duminică, 24 ianuarie 2010, 12:31)

    horia popa [anonim]

    de ce nu se rezolva odata pentru totdeauna problema palestiniana? Nu ar fi mai ieftin, mai uman daca s-ar infiinta statul Palestina si daca i s-ar acorda ajutoare financiare sa se eradicheze saracia cronica? De ce atatea amanari? Cui servesc toate acestea?
    • +1 (23 voturi)    
      apa de ploaie (Duminică, 24 ianuarie 2010, 13:26)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui horia popa

      daca maine apare statul palestinian, doldora de ajutoare din tarile crestine, islamistii cer imediat altceva, cu la fel de multa virulenta! cu astia e ca si cu sarpele: ori ii strivesti capul ori te musca.
    • 0 (8 voturi)    
      Pt. un motiv f. simplu (Duminică, 24 ianuarie 2010, 13:29)

      dan [anonim] i-a raspuns lui horia popa

      Termenul de palestinian nu inseamna arab, ci inseamna oricine provine si traieste in acele teritorii, adica, arab musulman, arab crestin, druz, armean, si chiar evreu (cei dinainte de venirea celor din europa).
      Evreii nu vor accepta niciodata sa fie minoritari acea tara fiindca nu isi mai pun soarta in carca altuia (le-au ajuns grozaviile din al doilea razboi mondial), iar arabii la fel. In concluzie, oricum ai suci-o nu se poate rezolva problema. Arabii din gaza ar putea fi naturalizati de iordanieni si egipteni, dar le convine si lor conflictul ca doar primesc bani de la americani.
    • +1 (9 voturi)    
      sa-ti explic.... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:04)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui horia popa

      un stat exista doar daca are buget. fara buget nu pot fi platiti judecatorii, politistii, serviciile medicale si de urgenta, armata si multe altele.

      daca palestinienii ar plati impozite atunci ar putea exista un stat. deoacamdata autoritatea palestiniana nu este guvern pentru ca este platita din ajutoare care ajutoare asigura un minim de stabilitate.

      oricum, din ajutoare nu se poate finanta un stat. deci, daca nu exista stat palestinian asta este numai din vina palestinienilor care nu platesc impozite....

      si ca sa vezi cit de serioasa este problema, grecia ar putea intra in faliment. asta inseamna ca statul grec nu va mai exista pentru ca daca nu platesti macar pe politisti si pe judecatori totul devine haos. nici romania nu este scutita. fara ajutoarele externe (imprumuturi de toate felurile...) n-ar mai fi fost posibil sa se plateasca salariile bugetarilor si asta ar insemna disparitia romaniei ca stat....

      cujeta cu capul tau si o sa vezi cit de greu poate fi mentinut un stat....
      • +2 (6 voturi)    
        palestinienii pot trai (Duminică, 24 ianuarie 2010, 22:10)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

        asa cum au trait si inainte sa fie invadati, de ce nu li se sansa la un stat? in momentul de fata ei sunt colonizati in continuare si Gaza este cea mai mare inchisoare in aer liber
        • +1 (9 voturi)    
          ti-am spus sa gindesti cu capul tau.... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 22:26)

          dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui andrei

          daca palestina ar fi fost vreodata un stat atunci ar fi trebuit sa aiba guvern politie, armata, servicii sociale si multe altele. nu a avut asa ceva niciodata.

          palestinienii au trait dintotdeauna prin relatii cu tarile din jur de unde obtineau bani pentru a trai.

          in zonele palestiniene din israel nu exista servicii sociale, nu au nici macar apa curenta si canalizare si se folosesc de cele construite de israelieni (nu totdeauna si platesc pentru asta....)....

          inteleg ca adevarul este insuportabil pentru multi de aici dar daca palestinienii vor sa-si rezolve problemele, si eu tin cu ei, atunci sa nu mai dea vina pe altii...
        • +1 (7 voturi)    
          "Invadati"? "Colonizati"? (Duminică, 24 ianuarie 2010, 23:11)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui andrei

          De cine mai baietas? Evreii traiesc acolo cu mult inainte sa apara arabii. Prin urmare pune mana pe carte si documenteaza-te serios! Asta ca sa eviti sa mai afirmi atatea ineptii. Pe de alta parte nici macar arabii din zona sau de aiurea nu-i inghit pe palestinieni. Ii cam considera tiganii lor... Ca or avea sau nu dreptate asta e treaba lor...
  • +4 (18 voturi)    
    Diversiune (Duminică, 24 ianuarie 2010, 13:13)

    mihai [anonim]

    Nu mai poate bin laden de soarta poporului palestinian. Si cu ceilalti musulmani care traiesc in saracie si intuneric ? Aia sunt mai putin interesanti ? Adevarul este ca aici este vorba de razboiul culturilor, islamul contra celorlalti si orice pretexte sunt bune in fata papagalilor care nu inteleg nimic din ce se intampla in lumea asta. Islamul a dominat jumatate din Europa timp de 500 de ani si a tinut sub teroare cealalta jumatate. Acum vor sa incerce din nou ceea ce stramosii lor au facut cu mult spor. Si ca sa mobilizeze masele, le spala creierele de mici copii, le insufla ura fat de tot ce nu este islam, ii fanatizeaza, ii tine in ignoranta, saracie si intuneric ca sa-i manevreze mai usor si le creeaza tot felul de legende , povesti si pretexte ca sa recruteze criminali sinucigasi de o cruzime mai mare decat a lui Gingis han.
  • +4 (6 voturi)    
    vreti si adresa? (Duminică, 24 ianuarie 2010, 16:01)

    Nicly [anonim]

    Sa va dau si adresa si CNP?
    E declaratia lui sau a sefilor lui de la CIA, NSA...etc?
  • -4 (10 voturi)    
    Urice om zdravan la cap (indiferent de religie) (Duminică, 24 ianuarie 2010, 16:14)

    Dorin [anonim]

    ar scuipa drept intre ochi aceasta scursura urat mirositoare care, din pacate, apartine rasei umane. Un criminal in serie odios si macabru care si-a inventat teme si motivatii pentru crimele comise de jihadistii lui dar pe care le inspira cu o malefica satisfactie. Laden este un gunoi care, din pacate, si-a gasit adepti chiar si printre unii crestini. Care ii scuza actiunile doar pentru ca sunt orbiti si obsedati de un antiamericanism gregar si foarte periculos.
  • -5 (7 voturi)    
    Mori reptila nenorocita! (Duminică, 24 ianuarie 2010, 16:16)

    Stefan [anonim]

    ....
  • +6 (8 voturi)    
    ? (Duminică, 24 ianuarie 2010, 18:50)

    Liviu D. [anonim]

    Oare de ce trebuie sa consideram acest mesaj veridic ? Tot ce vad eu e o poza cu Bin Laden destul de veche iar tot ce aud e vocea unui arab ( poate fi si din Rahova ) care nu ne spune nimic nou.
    • +4 (6 voturi)    
      Cum de ce? (Duminică, 24 ianuarie 2010, 19:17)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Liviu D.

      Pentru ca asa ni se spune.
      Pentru ca exista un post TV Al Jazeera pe care nimeni nu vrea sa il inchida (are un sediu, are echipamente cu care transmite, etc) prin care, cica, Binladenul da comunicate de presa care fac inconjurul lumii.

      Binladenul pe care nimeni nu-l gaseste, desi ati vazut de ex pe Google Maps cat de precis se poate cerceta o zona. Nu-mi sariti in cap, aceasta este o aplicatie comerciala, cele militare sunt cu o clasa peste.

      Binladenul se "ascunde" unde are el chef.
      ..Sau unde au americanii chef.
  • -3 (9 voturi)    
    foarte interesant mesajul.... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 19:03)

    dorinteodor [anonim]

    teroristii astia au inceput cu a lupta contra necredinciosilor (adica ne-islamistilor) care le-au "invadat" teritoriul. ei voiau sa-i izgoneasca pe americani de pe teritoriile "islamice"....

    dar, intre timp, unii musulmani s-au desteptat si, probabil, au cerut teroristilor sa nu mai ceara asa ceva deoarece atunci ar pune in pericol situatia infloritoare a islamistilor de pe teritoriile "crestine".....

    asa ca acum se cere o prostie in fapt si anume "eliberarea" palestinei....

    daca s-ar aplica acest principiu, toata europa ar fi cuprinsa de razboaie deoarece nici un stat european nu se mai afla in granitele lui de acum, sa zicem, numai 300 de ani.

    principiul cu "teritoriile stramosesti" este o prostie si este de ajuns sa ne gindim numai la situatia romaniei in ultimii 70 de ani....nu ne-am nascut ca sa murim in lupte fara de sfirsit pentru "paminturile stramosesti", ne-am nascut ca sa traim in pace, cit mai fericiti posibil....
    • +1 (1 vot)    
      teritoriile stramosesti (Luni, 25 ianuarie 2010, 12:29)

      niv [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

      sunt invocate in primul rand de sionism.
  • +4 (8 voturi)    
    Bin Laden (Duminică, 24 ianuarie 2010, 19:05)

    eu [anonim]

    Nu cred ca ascestre cuvinte sunt rostite de catre bin Laden. Jihad, sau mai exact, chemarea la razboi e facuta impotrvia tutoror celor care sunt impotriva lui Allah. Ori America a dovedit in nenumarate randuri acest lucru, iar America nu cred ca avea parte de pace.
    • 0 (4 voturi)    
      "Impotriva lui Allah"? (Duminică, 24 ianuarie 2010, 23:22)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui eu

      Pai ignorantule, chiar si tu esti impotriva lui Allah. Si asta doar prin simplul fapt ca apartii unei altei religii decat a lor (a musulmanilor). Citeste mai cu atentie coranul si vei afla mai multe. Despre "califatul mondial" ai cunostinta? Despre apostatii care trebuie ori convertiti la islam ori omorati ai habar? Nu numai America nu va avea parte de pace. Ci intreaga lume civilizata. Din care ne face placere sa credem ca si noi facem parte. Asta e un razboi impotriva altor religii, altele decat cea islamica, nu impotriva Americii. Fa un efort si documenteaza-te in legatura cu jihadul si care este adevarata semnificatie a acestui termen! Ignoranta nu te va ajuta niciodata sa intelegi cu adevarat realitatea si sa decelezi ceea ce este corect din punct de vedere istoric ca sa nu cazi in penibil si ridicol.
  • 0 (6 voturi)    
    Bin Laden (Duminică, 24 ianuarie 2010, 20:59)

    vali [anonim]

    Cat timp Bin Laden a colaborat cu CIA impotriva rusilor in Afganistan, a fost bun si cuminte. Acum este pus la zid. Din nefericire pentru serviciile secrete americane si israeliene, Bin Laden are atu-ul ca le cunoaste bine...din interior.
    • +3 (5 voturi)    
      Usurel cu tropaiala antiamericana (Duminică, 24 ianuarie 2010, 22:55)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui vali

      Bin Laden n-a colaborat niciodata cu CIA in perioada razboiului din Afganistan!!! Razboiul din Afganistan s-a declansat in 1980 (iar individul avea doar 23 de ani atunci) si a durat pana in 1989!!! In toti acesti ani n-a fost o secunda pe pamant afgan sau pakistanez. Bin Laden era un personaj ceva mai normal pe vremea aia. Astea sunt doar manipularile unui individ care nu cunoaste realitatea si care preia pe nemestecate povestile tembele a tot felul de ignoranti.
      • 0 (4 voturi)    
        tropaiala bizonului mioritic (Luni, 25 ianuarie 2010, 11:58)

        john doe [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        bizonul mioritic, pasunat si adapat de prapagnda de partid, este anti american di n fire. pen'ca o suta si ceva de ani in urma, albii sa;batici au externinat bizonul frate din preerilile noului continent.
        deci, d'acolo vine o ura ancestrala !:-))

        altfel, nu vaz ce rau a facut america romaniei...

        poate ca nu da vize la exportul tziganiei si maneleleor si peste atlantic.....
  • -1 (7 voturi)    
    Foarte interesant (Duminică, 24 ianuarie 2010, 21:27)

    Dorin [anonim]

    Observ cu uimire ca dementul asta de bin Laden are fani chiar si in Romania. Orice ar face si ar spune acest criminal provocator, comentariile unor scelerati de pe-aici aduc in discutie asa zisa conspiratia americana care l-ar tine artificial in viata pe dement dar si multe alte baliverne care pot fi, e limpede, doar rodul unor minti bolnave. Individul asta care incita in permanenta la crime si la distrugerea civilizatiei occidentale este un "biet" musulman oprimat care, nu-i asa?, apara "cauza" araba luptand impotriva necredinciosilor (adica, mai pe sleau, a tot ce este nemusulman) ucigand prin intermediul fanaticilor care ii urmeaza indemnurile mii si mii de oameni nevinovati in toata lumea. Sa nu uitam, mai ales aia care ii cauta in coarne lui bin laden, ca in Iraq si Afganistan (dar si in alte tari musulmane), statistic vorbind, cele mai multe victime ale fanaticilor religiosi islamici sunt chiar cetatenii acelor tari.
    Chiar nu vor sa inteleaga aceste minti tulburi pericolul reprezentat de fundamentalismul islamic pentru lumea civilizata? Isi vor schimba parerea doar cand va fi prea tarziu, adica atunci cand vor putea sari in aer intr-un metrou, un avion, un supermarket, ori intr-un hotel, etc.? Subiectul este un criminal in serie si nu antiamericanismul de ocazie pe care il trambiteaza unii pe-aici folosindu-se de aceasta tema. Mai pe sleau... Problema musulmanilor este propria lor religie, religie care propovaduieste violenta si convertirea sau anihilarea celor care cred in orice altceva ce nu cred ei. Libertatea religioasa si politica in multe tari islamice reprezinta un risc major pentru orice minoritate. Un musulman care se converteste la crestinism sau orice alta religie risca moartea intr-o tara islamica, pe cand orice crestin sau de alta religie, care trece la islamism, are toata libertatea s-o faca fara sa pateasca nimic. Daca vreti, si asta reprezinta o diferenta fundamentala intre doua concepte despre lume si viata. Intre crestinism si islamism.
    • -2 (6 voturi)    
      dorineeee, resetaaaareaaa... (Duminică, 24 ianuarie 2010, 22:36)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      peste tot, inclusiv pe aici, "bintuie" "firme", multe straine, care se ocupa cu propaganda.

      unii din astia care dau voturi negative la idei de bun simt, sint de fapt propagandisti specializati pe cite o idee care vor s-o impuna ca reprezentativa pentru "opinia publica"....

      romanii au fost dintotdeauna echilibrati, au inteles si pe palestinieni si pe israelieni, ca si mine de altfel. si tot romanii au fost dintotdeauna contra teroristilor, indiferent de "motivatie"....

      orice abatere de la aceste linii generale si de bun simt inseamna propaganda si, din nefericire, avem asa ceva si aici....
      • -1 (5 voturi)    
        De acord. Sunt convins ca asa si e. (Duminică, 24 ianuarie 2010, 23:03)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

        Prin urmare atitudinile "unora" de pe-aici se pot explica si astfel... Sunt convins ca opiniiile de bun simt apartin oamenilor echilibrati care inteleg pe deplin care este realitatea. Nu ale celor care sustin si explica, intr-un mod mai evident sau, din contra, mai voalat, mai perfid, ca un criminal are justificare pentru crimele la care indeamna pe altii sa le comita ori le comite chiar el insusi. As zice ca bin Laden e un fel de Charles Manson in varianta islamica. El nu comite propriu-zis crimele. Ci doar le instiga. Aratand "calea" fanaticilor sai sustinatori... Despre asta e vorba.
  • +1 (7 voturi)    
    Au aparut "cucurigii" si "legionarii" (Duminică, 24 ianuarie 2010, 23:36)

    Stefan [anonim]

    Cu tot cu prostia si dementa lor. Ce trebuie remarcat este ca indivizii astia grobieni (gen "cucurigu", "legionarul" dar si altii ca ei) nu iau minusuri desi postarile lor i-ar face si pe cei mai retardati mintal oameni sa-i invidieze. Ceva nu e in regula pe blogurile astea. Daca toti imbecilii iesiti din grote au ajuns indivizi care creaza curente de opinie, atunci sa nu ne mai miram ca bin Laden are sustinatori si pe-aici. Prin Romania.

    P.S. Avand in vedere ca numai utilizatorii pot da plusuri sau minusuri iar pe-aici au postat doar vreo doi-trei dintre ei, ar fi foarte interesant sa descoperim cine anume da "notele"... Fundamentalistii lui bin laden? Nu m-ar mira deloc sa aflu ca asa e.
    • +2 (6 voturi)    
      bau bauuu nebunilor (Luni, 25 ianuarie 2010, 1:37)

      noahh [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

      suntem milioane de fani de-ai barbosului binLaden si o sa-ti aflam ip-ul si apoi te punem in coltul de rusinica, moama ce periculosi sunt sa moara 10 vecini :)))
    • 0 (0 voturi)    
      poate (Luni, 25 ianuarie 2010, 20:26)

      codrut [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      ca sunt multi utilizatori care dau voturi si nu comenteaza pentru ca ideile ,lor sunt deja exprimate de comentariul caruia ii dau votul adica sunt multi care nu agreaza politica externa a USA
  • +1 (1 vot)    
    :)) (Luni, 25 ianuarie 2010, 17:36)

    eu [anonim]

    from osama to obama..
    :))
    nu stiu dar m-a facut sa rad cand am vazut filmuletul..


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by