Am gasit un articol, in mod intimplator, in Google Reader, facut public de Mihaisi n-am putut sa-l trec cu vederea. Este o lectie de PR bine aplicata si cit se poate de creativa, de pe urma careia ar avea ce sa invete multi dintre PR-istii autohtoni. Dar sa spunem si povestea, scrie Alex Mihaileanu pe blogul Subiectiv.

Se face ca, intr-un hypermarket Tesco, din Marea Britanie, intra un tip cu gluga pe cap. Oamenii din magazin il trimit direct la casa, unde e pus sa plateasca ce a luat de pe raft. Masura, fireasca atunci cind te gindesti ca doar hotii care nu vor sa li se vada fata pe camerele de supraveghere isi acopera capul, a fost contestata de Daniel Jones, 23 de ani, fondatorul Jediismului, o religie inspirata de Star Wars si recunoscuta in Marea Britanie, unde, conform ultimului recensamint, are 400.000 de adepti.

Modra Hehol (numele “de Jedi” al lui Jones) a acuzat Tesco de discriminare pe motive religioase, argumentind ca religia sa nu-i permite sa umble fara gluga in public. Potrivit acestuia, orice Jedi are dreptul de a da jos gluga acasa ori la munca, dar in nici un caz in public. Prin urmare, omul a depus o plingere oficiala pentru discriminare si vrea sa dea in judecata lantul de hypermarketuri.

Citeste continuarea si comenteaza pe blogul Subiectiv.