Pilotul unui avion a decedat la 3.000 de metri altitudine. Avionul a fost adus la sol de un pasager
Oficialii Administratiei Federale pentru Aviatie au declarat ca pilotul a decedat dupa ce a decolat duminica de pe aeroportul Marco Island Executive. Avionul se afla pe pilot automat si ajunsese la o altitudine de 10.000 de picioare (peste 3.000 de metri) cand pilotul a decedat.
Pasagerul care a preluat mansa detinea o licenta pentru avioane cu un singur motor de 20 de ani, dar nu mai condusese niciodata avioane King Air, un model de lux mult mai mare.
Pentru a-l ajuta, un controlor de trafic a sunat un prieten din Connecticut care era calificat pentru a pilota aparate King Air. Avionul a aterizat in siguranta in circa 15 - 20 de minute.
Numele pilotului si ale pasagerilor nu au fost facute publice.

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
In plus nu mi se pare un act de mare vitejie. E drept, si-a pastrat cumpatul cum trebuie sa se intimple la orice pilot.
la volanul TIR ului
am preluat cu succes comanda.
Desigur au contat si instructiunile
pe care Capitanul mi le-a dat permanent
pe mobil, astfel incat ,
oricat ar trepida pe chestia asta
Nastase si mogulii,
mobila Ioanei
a ajuns cu bine la destinatie.
Asteptarea Dvs, ca o astfel de performanta sa fie reusita de orice pilot ar trebui luat ca o dovada de consideratie pentru cai care capata acest statut.
Si eu m-am nimerit pe scaunul copilotului intr-un zbor de agrement si nu cred ca as fi fost in stare aduc avionul cu bine la sol. Ajunsesem acolo doar din intamplare, caci i-am ajutat pe ceilalti sa urce in avion, pana cand mai ramasese liber doar scaunul copilotului, ceilalti ocupand locuri mai comode (respectivul scaun este langa usa).
am revenit cu bine pe pamant.
Mai periculos mi sa parut pe urma ,
cand m-am dat in calusei.
Dacă M.M. ar fi citit cu atenţie articolul de pe FoxNews către care ne şi trimite cu mărinimie, ar fi descoperit că pe pilot îl chema Joe Cabuk, pe tipul care a preluat comanda îl cheamă Doug White iar pe fiicele acestuia Maggie si Bailey.