UPDATE Rezultate oficiale: Partidul Comunist a castigat alegerile legislative din Republica Moldova

de V. Marin, V. Vulcan     HotNews.ro
Duminică, 5 aprilie 2009, 21:00 Actualitate | Internaţional


Partidul Comunist a castigat detasat alegerile legislative din Republica Moldova, obtinand 49,92% din voturi. Rezultatele au fost anuntate luni dimineata de Comisia Electorala Centrala (CEC), dupa numararea a 94,84 la suta din voturi. Partidul Comunistilor este urmat de Partidul Liberal cu 12,90%, Partidul Liberal Democrat - cu 12,24% si Alianta Moldova Noastra - 9,87%, anunta HotNews.md.

Rata de participare a fost de 59,52%.

Celelalte formatiuni politice nu au reusit sa atinga pragul electoral de 6% din sufragii. Pe locul al cincilea s-a clasat Partidul Democrat, cu 3,8% din voturi, urmat de Partidul Social-Democrat, cu 3,3%, de Partidul Popular Crestin-Democrat - condus de Iurie Rosca - care a obtinut numai 2,5% din voturi si de Miscarea Actiunea Europeana, cu 1,2%.

Actualul sef al statului, comunistul Vladimir Voronin, nu mai are dreptul de a candida la conducerea tarii, cel de-al doilea mandat al sau urmand sa expire la 7 aprilie.

Scrutinul legislativ de duminica din Republica Moldova s-a incheiat la ora 21.00, cu exceptia sectiilor de vot din strainatate unde acesta continua din cauza diferentei de fus orar. La urne au fost asteptate aproximativ 2.600.000 de persoane cu drept de vot.

Pana la ora 19:00, aproape 52% din alegatorii inscrisi pe listele electorale au participat la vot, o rata de participare necesara validarii scrutinului, informeaza portalul de stiri Unimedia. Potrivit legislatiei din Republica Moldova, scrutinul legislativ este declarat valid numai daca se inregistreze o rata de participare la vot de peste 50% dintre alegatorii inscrisi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6610 vizualizari

  • +2 (10 voturi)    
    da-ti-l jos (Duminică, 5 aprilie 2009, 20:40)

    davebabis [utilizator]

    Daca vreti sa mai aveti sperante da-ti-l jos pe comunistul asta cu partidul lui..,v-a adus in pragul disperarii si saraciei si in continuare il votati????
    • +3 (3 voturi)    
      Vorbesti cu cine nu trebuie (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:02)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui davebabis

      Mai bine ai incerca sa-i convingi pe cei care numara voturile sa faca o treaba buna!
      • +3 (3 voturi)    
        ? (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:18)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Axul

        il mai contrazici mult pe stalin?
    • +1 (1 vot)    
      alegeri trucate (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:04)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui davebabis

      52% s-au prezentat la vot? as zice ca nu au fost mai mult de 40% tinand cont de nr. moldovenilor care lucreaza in strainatate si a transnistrenilor care nu pot participa la vot. In sondaje se vorbea de 33-36% voturi pt comunisti, deci concluziiile se trag usor. Nu conteaza ca PC nu are asigurata alegerea presedintelui, Voronin va fi prim ministru dupa modelul fratelui mai mare, Putin. Presedintele va fi unul fara putere.
      • +1 (1 vot)    
        Nu premier ci Presedintele Parlamentului. (Luni, 6 aprilie 2009, 12:59)

        Eduard [anonim] i-a raspuns lui minos

        spre deosebire de rusia si romania, moldova este o republica parlamentara - conform constitutiei. prin urmare presedintele parlamentului e cel mai puternic om din stat - parlamentul decide fara sa tina cont de ce vrea presedintele.. asa ca voronin a iesit si mai bine, pentru ca pana acum era in afara constitutiei, neavand dreptul sa decida nimic.

        este trist domnilor... trist..
    • 0 (0 voturi)    
      tu? (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:53)

      G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui davebabis

      Tu ii ajuti?
    • +4 (4 voturi)    
      Moarte criminalilor comunisti din Moldova (Luni, 6 aprilie 2009, 0:01)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui davebabis

      Bai, astia trebuie impuscati!!!

      Comunistii de la putere din Republica Moldova sunt o banda de criminali oligarhi. Efectiv, astia trebuie arestati si executati. Cu astia nu trebuie sa discuti, astia trebuie tratati in cel mai nedemocratic mod cu putinta - executie pentru crime impotriva umanitatii.

      Fraudarea alegerilor e o veche practica a comunistilor, inseparabila de dicatura si crima.

      PS: As aprecia daca mesajul meu va fi acceptat spre publicare de catre Hotnews.ro. Exprima un gand sincer, chiar daca nedemocratic.
  • +1 (7 voturi)    
    www.curaj.net (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:02)

    davebabis [utilizator]

    http://www.curaj.net/?p=13520&wpc=dlc#comment-111815
  • +2 (2 voturi)    
    rezultate (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:37)

    MihaiG [utilizator]

    Rezultatele exit-poll-ului Institutului de Politici Publice

    PCRM - 45.5%
    PL - 13.9%
    PLDM - 13.9%
    AMN - 10%
  • 0 (2 voturi)    
    A cazut comunistul de Voronin? (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:39)

    Razvan007 [utilizator]

    Omul asta a facut numai probleme pentru romanii de acolo. Romanii sunt majoritari inca, deci nu inteleg cum a fost ales.
    • +1 (1 vot)    
      A cazut comunistul de Voronin? (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:43)

      sandel [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Razvan, in Moldova presedintii nu se aleg de catre oamenii simplii ca noi, cum este la noi. Pe presedinte il pune acolo parlamentul, adica cei care sunt majoritari, adica... comunistii
      • 0 (2 voturi)    
        corect ..... dar nu in totalitate... (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:55)

        G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui sandel

        pentru caco munistii nu au majoritate, iar daca opozitia se uneste....
        • +1 (1 vot)    
          sigur (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:20)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui G.Marius

          Putem sa ne imaginam destule insa realitatea e cea de acum, adica contrar a ceea ce ai spus mai sus.
          • 0 (0 voturi)    
            un mic detaliu... (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:56)

            G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

            Ma refeream strict la mecanismul validarii presedintelui.
        • +2 (2 voturi)    
          Cum nu? (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:27)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui G.Marius

          PCRM = 44.7%
          PL + PLDM + AMN = 38.4%
          restul sunt sub pragul electoral

          PCRM = 55 mandate
          PL + PLDM + AMN = 46 mandate

          Nu stiu cate voturi ale parlamentarilor sunt necesare pt alegerea unui presedinte, insa daca nu este ales unul nici dupa a 3-a propunere, atunci populatia voteaza iar.
          Si ce-o sa fie? Mai mult ca sigur tot comunistii...
          • 0 (0 voturi)    
            pentru alegerea presedintele (Luni, 6 aprilie 2009, 0:35)

            G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui soferul

            ...este nevoie de 61 de voturi. Asta este majoritatea la care ma refream, si comunistii nu o au. Pentru o noua runda de alegeri se pot face multe speculatii, dar e putin probabil sa creasca voturile comunistilor.


            De ce naiba se afirma daca nu se cunoaste, asta nu inteleg.
            • 0 (0 voturi)    
              adevarul (Luni, 6 aprilie 2009, 9:19)

              Claudiu2s [utilizator] i-a raspuns lui G.Marius

              e ca mai mult ca sigur unul dintre cele 3 partide din "opozitie" este controlat tot de catre comunisti.
              Se practica la ei.
          • +1 (1 vot)    
            calcularea mandatelor (Luni, 6 aprilie 2009, 10:47)

            victor [anonim] i-a raspuns lui soferul

            ai gresit la calcularea mandatelor.

            ele sînt calculate conform formulei D’Hondt.

            astfel:

            PCRM - 60 mandate
            PL - 16
            PLD - 14
            AMN - 11

            in alta oridine de ideei. datele hotnews nu sunt tocmai cele mai actualizate... verificati:

            alegeri.md
            voteaza.md
  • -3 (11 voturi)    
    Lasa ca e bine (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:52)

    FLORIN [anonim]

    Cu cat is mai prosti astia din jurul nou cu atat o sa o ducem noi mai bine. Daca ar fi destepti ucrainenii si moldovenii ne-ar lua locurile de munca si investitiile. Dar investitorii se uita si la inteligenta neamului cand aleg o tara.
    • +7 (7 voturi)    
      Ma scuzi dar te inseli (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:55)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      Ma tem ca te inseli. Un investitor se va uita intotdeauna la beneficiul pe care il va obtine, indiferent cat de prosti sau destepti sunt oamenii.
      Un mare investitor strain se uita la infrastructura, si tin sa te anunt ca noi nu o ducem prea stralucit la acest capitol, in ciuda faptului ca avem oameni muncitori si capabili.
  • +3 (9 voturi)    
    este un kkt (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:55)

    Iulik [anonim]

    nu pot fi reale datele, credk au gresit. NU putem sta inka 4 ani in saracie...
  • +3 (11 voturi)    
    Basarabia (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:56)

    Ibrahim [anonim]

    Canva, intr-o sesiune a Parlamentului in perioada interbelica, Nicolae Iorga a spus: "Vrem Basarabia, dar fara basarabeni!". Stia batranul ceva... Nu credeti ?
    • +1 (7 voturi)    
      Ce sa spun... (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:28)

      Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Ibrahim

      ...iar altii, multi, sunt de parere ca Romania e o tara frumoasa, pacat ca-i locuita...
      Lasti, fratilor, complexele astea de superioritate bazate in esenta pe faptul ca suntem cu cateva sute de km mai la vest si ca, desi am suferit si noi din greu, macar n-am fost RSS Romania...
    • +8 (10 voturi)    
      Romani singuri (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:26)

      Albu Zahar [anonim] i-a raspuns lui Ibrahim

      Tragedia Moldovei nu e bucata de pamanat rapita Romaniei. Nici bogatia, nici puterea ce ar putea aduce reintregirea tarii.

      Nelinistea e data de gandul la viata acelor romani, lipiti de acel pamant, furati odata cu el, fara voia lor, fara sa poata opta.
      Durerea este data de neputinta de ai ajuta. Ne pasa ...

      Moldovenilor, stiti ce simtim? Daca Moldova ar fi mult deasupra Romaniei, ar fi o usurare pentru noi. Si n-ati gasi pic de invidie in sentimentele noastre, doar bucurie si respect.

      Atunci n-am mai avea curaj sa cerem nici unirea, stiind mizeria ce este in propria tara. Ne-ar fi rusine.

      Nu vrem unire fara basarabeni. Vrem sa ne revansam fata duerea voastra, a romanilor ramasi singuri. Pentru ca ne pasa ...
  • +4 (8 voturi)    
    Condoleante (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:03)

    stefan2008 [utilizator]

    no comment...
    • 0 (0 voturi)    
      deci... (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:58)

      G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      .....care e rostul postarii?
  • +3 (11 voturi)    
    Basarabia... (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:10)

    Sergiu [anonim]

    mi s pare dovada de sadomasochism sa alegi orice partid ar fi dupa starea in care sunteti moldovenilor...asta este voi v-ati facut-o cu mana voastra !
    • +5 (11 voturi)    
      ... si Romania (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:26)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu

      oare noi in Romania nu facem la fel? Votam aceiasi incompetenti, corupti si de fiecare data, dar ne miram de ei? Trezirea oameni buni, politicienii sunt la fel de buni in a mintii si a da sperante false peste tot. QeD.
    • 0 (0 voturi)    
      si tu ce le-ai facut? (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:58)

      G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu

      Daca ai sa raspunzi "nimic", ai spune totul!
  • +3 (5 voturi)    
    Imi pare rau... (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:10)

    eugeniu [anonim]

    nespus de rau...
    • +4 (4 voturi)    
      dragutule bace..... (Luni, 6 aprilie 2009, 0:01)

      G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui eugeniu

      ...... si ciobanasului i-a parut rau. (Pentru manelisti, cocalari si pitipoance: NU, nu e vb de becali)
  • +2 (8 voturi)    
    mda (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:26)

    Maxmind [utilizator]

    Lucru manual.. Moldova era deja in secolul 19, speram sa treaca macar in secolul 20..
  • -3 (9 voturi)    
    La noi e la fel (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:38)

    MIhai [anonim]

    La noi e la fel sau chiar mai rau ca in Moldova, din punct de vedere al culturii politice. La noi urmasii comunistilor si ai FSN-ului (mi-a iesit primar oara FSB...) au primit 70% din voturi, iar liberalii doar 20%. Cu ce suntem mai buni decat moldovenii? La ei nici macar nu e coruptia atat de mare ca la noi. Oare e mai corupt Voronin ca Basescu? Credeti ca ultimului ii pasa mai mult de romani decat primului?
  • +7 (9 voturi)    
    Nu-mi vine sa cred... (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:46)

    lucius [anonim]

    ... ca basarabenii au ales astfel. Din acest moment este imposibil sa le mai gasesc o scuza. Au trecut 20 de ani peste ei fara sa inteleaga nimic.
    Isi merita saracia si inapoierea. Nu are sens sa ne mai uitam peste Prut, nu mai e nimic acolo de observat. Imi pare tare rau de acei tineri ale caror sperante in viitor sunt ingropate de pensionari bolsevici, ingrijorati ca nu-si vor mai primi pensiile de cativa dolari de la liberali.
    • +1 (7 voturi)    
      psd&pc+pd-l ->fsn ->pcr (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:22)

      gargara [anonim] i-a raspuns lui lucius

      am spus tot?
    • +2 (2 voturi)    
      Nici mie, dar (Luni, 6 aprilie 2009, 9:22)

      Claudiu2s [utilizator] i-a raspuns lui lucius

      alegerile probabil ca au fost fraudate.

      Am vorbit cu multi basarabeni, si ziceau ca daca se va vota corect, comunistii nu au cum sa obtina mai mult de 30%.
    • +2 (2 voturi)    
      lucius (Luni, 6 aprilie 2009, 10:07)

      hope [utilizator] i-a raspuns lui lucius

      crezi ca e real? E imposibil sa iei mai multe procente ca in alegerile de data trecuta cand tara a mers mai prost. Fii sigur ca sau tiparit voturi cu stampila deja pusa pe numele mortilor si a celor vii ce inca nu sau nascut. Ne meritam saracia? Trezestete Romanule din somnul tau de veci si vezi cu ochii tai in ce mizerie politica, juridica, economica suntem.
  • 0 (0 voturi)    
    victoria comunistilor (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:46)

    comunistul roman [anonim]

    Au castigat iar comunistii.
    In celelalte tari foste comuniste,comunistii au avut mai putine voturi decat alte partide.
    Nu stiu,ce procente a inregistrat la vot partidul comunist din Romania dupa 90 ?Sau nu a mai existat? Sau exista sub alt(e) nume?
    • +3 (3 voturi)    
      partidul comunist roman (Luni, 6 aprilie 2009, 1:43)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui comunistul roman

      S-ar putea spune ca Partidul Comunist Roman a fost recreat dupa revolutie sub forma Frontului Salvarii Nationale, care a luat la primele alegeri peste 80%.

      Intre timp FSN s-a spart in doua: PSD si PD, care au, in prezent, peste 70% din Parlament.

      In opinia mea, principalul motiv pentru care noi suntem in UE (spre deosebire de Moldova) este victoria CDR-ului (alianta anti-comunista) in alegeri in 1996. Desi guvernarea CDR a avut multe defecte, cred ca atunci Romania s-a indreptat decisiv spre occident.
  • +3 (7 voturi)    
    Nu se poate... (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:46)

    Rhadoo [utilizator]

    Oamenilor din Moldova cred ca le este prea bine de voteaza cu aceeasi oameni...
    Nu mai am nici un comentariu... speram sincer la o schimbare in bine pentru fratii de peste Prut, dar ma tem ca si-o fac cu mana lor de fiecare data.

    Vad comentarii mai sus ca si noi votam de fiecare data cu aceeasi incompetenti. Poate asa este, dar va invit sa faceti o excursie de trei zile in Moldova, o sa va schimbe foarte mult perceptia despre viata pe care o aveti in Romania.
  • -1 (3 voturi)    
    inca un pic (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:49)

    basarabean liberal [anonim]

    acesta este inceputul sfirsitului comunistilor,nu fiti isterici,totul va fi bine.
  • +1 (5 voturi)    
    alegeri trucate ca si acum 4 ani (Duminică, 5 aprilie 2009, 22:59)

    minos [utilizator]

    Ca si acum 5 ani comunistii aveau in sondaje 30 si ceva la suta. Este evident ca au masluit alegerile, Moldova nu este democratie decat teoretic. Oamenii nu sunt vinovati nici la ei, nici la noi, pur si simplu nu ai ce sa alegi sau ce sa faci ca sa schimbi sistemele politice. Sunt forte mult mai mari in spatele acestor sisteme decat vointa electorala a maselor. Singura metoda de lupta impotriva lor este o revolutie interioara a oamenilor. Sistemul lor se bazeaza pe coruptie, pe slabiciunile si viciile oamenilor, pe frica si manipulare.
  • +1 (5 voturi)    
    trucaj (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:03)

    victor [anonim]

    nu e adevarat, mare falsificare se pregateste ...mare

    vigilenta maxima, si sustinere pentru fratii din basarabia
  • -2 (6 voturi)    
    desi pare absurd, rezultatele sunt foarte bune (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:09)

    G.Marius [utilizator]

    Era ideal sa se poata inlocui balaurul comunist din prima. Dar sper k nu suntem copii sa credem asta.
    Asa ca hai sa ne uitam cu ochi maturi la problema, ca niste adevarati frati mai mari ce ne inchipuim ca suntem (de aici este si ranchiuna unor moldoveni la adresa noastra):

    Pentru o opozitie care nu a avut acces la marile canale media, supusa la hartuire din partea sistemului (si ce sistem, Doamne!), care lupta cu nostalgia sovietica cand Moldova o ducea mult mai bine (chiar si decat Romania), rezultatele sunt mai mult decat OK.

    Cum rezolva asta problema? Ca sa fie ales un presedinte, el trebuie sa obtina 61 de voturi. Cum comunistii nu vor obtine mai mult de 55 de mandate.....
    Singura necunoscuta ramane coloana vertebrala a fiecarui opozant care intra in parlament. Sa nu se mai gaseasca vreun Iura .....
  • -3 (13 voturi)    
    locuitorii din rep moldova NU mai sunt romani (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:10)

    adrian [anonim]

    chiar daca stramosilor lor au fost romani, locuitorii dintre Prut si Nistru NU mai sunt romani, se uita la posturi de televiziune rusesti, vorbesc mai bine rusa, putin e cel mai popular politician etc
    au fost rusificati, gata. cel mai bine pentru ei ar fi sa se uneasca cu rusia
    sa ne vedem mai bine de problemele noastre ca avem suficiente oricum nu poti ajuta pe cineva care nu vrea sa fie ajutat
    • +2 (10 voturi)    
      Nu-i chiar asa (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:14)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      Te inseli. Eu am fost acolo, cam toti vorbesc limba romana, chiar si rusii de-acolo stiu limba romana. Multi oameni acolo inca viseaza la unirea cu Romania.
      Nu judeca inainte sa fi fost acolo sa vezi care este situatia.
    • +8 (8 voturi)    
      NU vorbi in numele tututor locuitorilor MD! (Luni, 6 aprilie 2009, 0:57)

      Aliona [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Ce stii cu adevarat despre locuitorii dintre Prut si Nistru? stai cumva si respiri acest aer deprimat care mai incearca sa sesizeze o suflare de speranta si o iesire din mizeria in care se afla tara acum? rusificarea a fost un fenomen impus si fortat, scrie si in istorie, dar asta nu inseamna ca nu exista vorba romana pe acest teritoriu si ca sunt in minoritate vorbitorii ei! cati moldoveni cunosti si din care sfera sociala? Atunci hai sa iti spun, ca marea parte a moldovenilor mai cred in schimbarea Moldovei, si ca sangele care curge in venele noastre este cel roman!!! Televiziunea are procent mai mare in limba rusa, pt ca astfel este politica tarii actuale care incearca sa excluda posturile tv romanesti (tvr i-a fost luata licenta, si ceva timp in urma vroiau sa inchida si pro tv), toate acestea pentru a intimida vorbitorul de l.rom. Aceasta tara are multe probleme, inclusiv si politicieni nedemni pt a reprezenta fata ei, dar asta nu inseamna ca tara asta nu are oameni pe care-i doare sufletul pt aceasta natiune romana care e si MAJORITATE pe acest pamant!
      Si daca pui atat de mici sperante pentru acest popor de partea cealalta a Prutului, cat drept ai sa le ghidezi o solutie pentru unirea cu Rusia? ce zici sa te vezi nu pe partea cealalta a baricadei...unde esti in UE si viata pare mai colorata, dar sa te simti in farfuria cu care crezi ca ar trebui sa fie servita Rusia? ti-ar placea?cred ca nu...atunci cat drept ai sa spui asta si sa judeci oamenii de aici? Ce usor renunti la moldoveni - la romani - la neam- la adevar istoric! Rusine!
      • -1 (5 voturi)    
        las-o ca macane (Luni, 6 aprilie 2009, 8:22)

        daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui Aliona

        eu ii vad pe basarabenii emigrati aici. Vorbesc intre ei ruseste desi se dau mari romani. S-o spunem pe aia dreapta. O mare majoritate si-au parasit tara, Moldova, pentru un pasaport european. Dar, cand ii iei la bani marunti, tot catre Maica Rusie trag. Daca te uiti la fizionomii, indeosebi la femei, leit rusoaice. Asa ca las-o mai molae. Exista un nucleu dur, care simt ca sunt romani, si actioneaza in consecinta. Dar sunt foarte putini si complet lipsiti de putere. Niste idealisti pentru care am tot respectul. In rest, dovada sunt rezultatele votului. Nu cred intr-o frauda majora...
        • +1 (1 vot)    
          :)) (Luni, 6 aprilie 2009, 10:24)

          hope [utilizator] i-a raspuns lui daddy erectus

          Leit Rusoaice...Spre deosebire de Bucuresti da...As zice ca si cei din Bucovina sau Maramures sunt leit Rusoaice. Nu cred ca e vreo deosebire intre satele din Vaslui si cele din MD, nici ca vorba, nici ca port, nici ca fizionomie.
          Probabil esti mai negrut asa ca te-ai asimilat in familia ta cu turcii sau cu tiganii. Noi probabil suntem mai blonduti asa ca in timp ne-am asimilat cu rusii, iar cei din Transilvania cu Ungurii. Asta ar insemna aceasta ca esti turc?sau rus?tigan?sau maghiar?
    • +1 (1 vot)    
      adi (Luni, 6 aprilie 2009, 10:14)

      hope [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      Habar nu ai dp ce vorbesti. Probabil ai fost in Chisinau unde rusii sunt in proportie de 35% si detin puterea si companiile mari. Sunt din Nisporeni... 90 % romani...Idem pt restul localitatilor cu pana in 50 mii locuitori (cu exceptia Gagauziei si Transnistriei).
  • +3 (9 voturi)    
    pentru adrian (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:20)

    basarabean liberal [anonim]

    cred ca ai invatat rau la scoala si votezi cu siguranta PSD sau UDMR,ar fi bine sa nu ne cunosti ,romanii basarabeni adevarati,cei mai buni romani pe care-i are Romania,noi nu ne temem de moarte si stim sa fim victoriosi chiar si in tara.
    • -5 (5 voturi)    
      exact (Luni, 6 aprilie 2009, 3:04)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui basarabean liberal

      fara teama de moarte si intotdeauna victoriosi :)) muhaha, de aia i-ati ales pe comunisti, sa va conduca spre victorie.
    • -3 (3 voturi)    
      las-o mai moale (Luni, 6 aprilie 2009, 8:24)

      daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui basarabean liberal

      jumatate dintre voi nu au ramas in Molodova sa lupte pentru tara lor ci au plecat care incotro, majoritatea in Romania. Motivul?! O viata materiala mai buna. Clar?! Lupta nu se da de aiurea cu declaratii sforaitoare, cu acolo, la fatza locului!
      • +1 (1 vot)    
        Corvus (Luni, 6 aprilie 2009, 10:27)

        hope [utilizator] i-a raspuns lui daddy erectus

        tu ce propui...sa ramaniem in tara sa murim de foame ca in 46 (probabil atunci o sa ne consderi romani adevarati)? Ia mai citeste dp Basarabia in 46 si o sa intelegi de ce pleaca lulmea..
  • +4 (12 voturi)    
    Vasalie (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:27)

    De ce au castigat comunistii [anonim]

    De ce au castigat comunistii? Aratatul asta cu degetul spre romanii basarabeni e o mare nerozie. Raspunsul e mult mai simplu.

    Comunistii au fost votati de populatia alogena si rusofona. 45% (votul bolsevic) din 52% (participarea la urne) da circa 25% din populatie. Adica exact suma procentelor minoritatilor din Basarabia (rusi, ucrainieni, bulgari, gagauzi). Motivati de campania de ura si frica antiromaneasca, care dureaza de ani si ani de zile, acestia au iesit in masa la vot si le-au mai dat inca 4 ani comunistilor.

    Din contra, romanii, si cu atat mai mult "moldovenii"--cei care nici nu mai stiu carei natii apartin, in lipsa unui program clar si a unor lideri proeminenti, au preferat sa-si exprime parerea prin absenteism.
    • 0 (0 voturi)    
      si atunci (Luni, 6 aprilie 2009, 8:26)

      daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui De ce au castigat comunistii

      Sunt vinovati alogenii ca s-au mobilizat mai bine, ci romanilor care li s-a parut mai corect sa stea pe cuptior?!
  • -2 (2 voturi)    
    nu au castigat (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:36)

    ionel [anonim]

    celelalte 2 partide impreuna au mai multi deputati decat comunistii, daca ar face o alianta i-ar trimite pe comunisti in opozitie. de ce n-ar face-o?
  • +1 (5 voturi)    
    alegeri (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:47)

    Razvan din Bucuresti [anonim]

    FAPTUL CA ROMANIA, UE SI SUA NU FAC MAI NIMIC PENTRU R. MOLDOVA S-A VAZUT SI DE DATA ACEASTA.
    ROMANII, MERGETI MAI MULT ACOLO SA VEDETI CARE ESTE SITUATIA.
  • -3 (7 voturi)    
    rdr (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:49)

    rdr [anonim]

    moldovenilor, va meritati soarta
    • 0 (0 voturi)    
      fosta nomenclatura = afaceristii dupa '89 (Luni, 6 aprilie 2009, 0:00)

      si la noi [anonim] i-a raspuns lui rdr

      sau de fapt fostii sekkupupinkkuristi
  • +8 (8 voturi)    
    mai romanilor,..... (Duminică, 5 aprilie 2009, 23:52)

    G.Marius [utilizator]

    .... eu stiu ca voi ati inlaturat dictatura si comunismul cu ajutorul votului liber si universal, aveti va rog putina toleranta fata de basarabeni....

    Apropo, cand va numiti mari victime ale comunismului, credeti-ma ca nu aveti nici cea mai vaga idee despre ce inseamna sa fii victima a comunismului...... Se vede din modul in care stiti sa tratati problema asta.....

    Daca ati vedea un om bolnav, l-ati injura pentru boala lui?
  • +5 (5 voturi)    
    comunistii (Luni, 6 aprilie 2009, 0:01)

    andrianu [anonim]

    cel mai interesant fapt e ca nici un comunist nu posteaza,deci acces la net o au doar cei care tin cu liberalii(sa spunem asa)
    concluzie: toate babele si toti mosnegii voteaza comunistii!
    cei tineri,care sunt un pic mai informati,aleg alternative
    • +2 (2 voturi)    
      mai degraba (Luni, 6 aprilie 2009, 1:49)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui andrianu

      Mai degraba as zice ca simpatizantii comunistilor nu vorbesc romaneste, sau nu sunt interesati de site-uri de stiri din Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      alternativa cea mai buna... (Luni, 6 aprilie 2009, 8:27)

      daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui andrianu

      ...a tinerilor e plecarea din tara
  • +3 (3 voturi)    
    urna furata (Luni, 6 aprilie 2009, 0:14)

    urna furata [anonim]

    http://www.timpul.md/video/1369
  • 0 (4 voturi)    
    comunistii rusi (Luni, 6 aprilie 2009, 1:35)

    Lucianmotzul [anonim]

    Acestia au luat cele mai multe procente si asta datorita spriginului extrem de slab al implicari guvernului roman ,in romanizarea acestei parti a tariinoastre ,lasata din mosi stramosi de mii de ani ,acolo este tot ROMNIA ,dar rusii ne-au furato .Aceste guverne ale Romaniei care au fost pina acuma ,au avut interes doar pt a fura si nu au avut interesul pt ROMNIA MARE in frunte cu TRADATORUL DE iliescu KGBistu si tradator de neam si tara .,Daca noi am fi unit cu RM atunci am fii cu mult mai puternici in europa si in lume ,noi vrem ce este al nostru ,si ce ne-a fost furat cu forta de rusi,care continua sa rusifice poporul roman,dar incet ,incet dar sigur in citiva ani vom fi o tara <ROMNIA MARE .asa sa ne ajute DUMNEZEU
    • +2 (2 voturi)    
      daca ne-am fi unit cu r. moldova... (Luni, 6 aprilie 2009, 3:08)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      sigur am fi fost mai puternici in europa si in lume, haha, cred ca tremurau licuricii cind auzeau de noi.
  • 0 (2 voturi)    
    Analiza post mortem (Luni, 6 aprilie 2009, 2:24)

    Cadrilater refuge [anonim]

    Se astepta cineva la altceva ?
    Ce asteptari ai putea avea de la cetatenii unui stat fara identitate ; rupt intre idea de romanism , moldovenism si apartenenta la Rusia . Cu oarece sperante europene dar si cu o nostalgie deosebita pentru trecutul sovietic . Mai puneti peste toate astea interesele rusesti , romanesti si un conflict inghetat iar rezultatul e o mare varza si multi cetateni turmentati .
  • +2 (2 voturi)    
    Moarte comunistilor (Luni, 6 aprilie 2009, 3:01)

    IURIE [anonim]

    Off ce mam mai saturat de comunistii astia ani la rind traiam cu speranta ca Moldovenii de la mine din tara vor mai prinde la mine dar ei tot prosti au ramas ,iau dus comunistii de nas cu o pensie marita de 20 la suta pe 1 luna ca asa am citit pe net mam saturat de prostimea comustilor,mam saturat de fara de lege ,mam saturat de coruptie si saracie ! Mii rusine sa spun ca traiesc in Moldova Am dat de belea acum toti , unire cu Romania nu mai vedem iar pidarii astia de comunisti for continua sa vinda Moldova Rusiei fucking russian suckers ! Blestemati sa fie comunistii si sa daie dumnezeu sa nu si li se primeasca nimic ce au pus in plan !
  • +1 (3 voturi)    
    Basarabia pe cruce! (Luni, 6 aprilie 2009, 3:24)

    .... [anonim]

    Casa vaduva si trista
    De pe margine de Prut....
  • +1 (1 vot)    
    Tatuca Stalin spunea sau Lenin? (Luni, 6 aprilie 2009, 6:59)

    pampa [anonim]

    Tatuca Stalin spunea sau Lenin?
    "Nu conteaza cine si cum voteaza, conteaza cine numara voturile."
  • 0 (0 voturi)    
    realegeri vor fi (Luni, 6 aprilie 2009, 9:53)

    Alex [anonim]

    "A nation has got the regent that it merits".
    Electoratul comuniştilor nu se uită prin internet. rezultatele indică nivelul de dezvoltare a populaţiei native cel puţin a celor care au rămas în ţară. pînă cînd vom fi o ţară needucată, o să ne amăgească şi o să ne calce.
  • +3 (3 voturi)    
    60% rata de participare la vot? (Luni, 6 aprilie 2009, 10:26)

    Sergiu T. [anonim]

    cum naiba sa fie 60% rata de participare daca din 2.6 mil populatie activa, peste 1.2 mil sunt plecati peste hotare!! asta ar insemna ca cei ramasi in moldova ar fi venit toti la vot, rata de participare 100%!!! e cam imposibil... si daca ar zice cineva ca se poate vota si peste hotare l-as contrazice pt ca peste hotare exista doar o singura ambasada la care tre sa se imbulzeasca sute de mii de alegatori de pe teritoriul intregii tari. concluzia: hotie la drumul mare!!! jos raia comunista!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    acum?! (Luni, 6 aprilie 2009, 11:10)

    andrei [anonim]

    poate a venit timpul pentru un razboi civil?
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate.... (Luni, 6 aprilie 2009, 12:20)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui andrei

      avind in vedere la cum sau trucat reultatele de anu asta nu mas mira k in urmatorii 4 ani sa mai avem parte de o revolutie... as fi cu ambele miine pro pentru ea... e doar o problema: tara noastra a fost femult vinduta rusilor de catre toti(conducerea noastra, ue, sua, si chair si romania)... dak alte mari puteri ar avea macar un mic interes in a stabiliza un pic situatia din RM ar fi alte rezultate... in orice caz urmeaza 4 ani in care tara va fi distrusa total atit economic cit si politic...
      • 0 (0 voturi)    
        alegeri fraudate (Luni, 6 aprilie 2009, 17:43)

        euros [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        http://www.rgnpress.ro/Analize/Interviuri/Frauda-electorala-masiva-a-comunistilor-de-la-Chisinau-realizata-impreuna-cu-consultanti-rusi.html
  • 0 (0 voturi)    
    depresiv (Luni, 6 aprilie 2009, 22:20)

    Sabina [anonim]

    Sunt din Republica Moldova...si faptul k voi trai iarasi intr-o tara comunista - ma omoara..tot tineretul au votat opozitia,insa ce folos? daca pt noi au votat detinutii eliberati de Voronin si pensionarii care mai au de citeva ori de rasuflat...:(( evident ca citeva procente din voturi sint false insa nu are cine sa dovedeasca - iar oamenilor le este frica sa se revolte...e chiar depresiv...
  • 0 (0 voturi)    
    Sa cerem recalcularea si sa facem greva extrema (Marţi, 7 aprilie 2009, 3:12)

    iurie [anonim]

    Miine ies la greva ca si cum au iesit azi circa 5000 de tineri miine vor fi cu mult mai multi ca si eu am aflat abia azi seara Vom da jos comunistii astea cerind recalcularea voturilor sub supraveghere JOS COMUNISTII

    TOTI MOLDOVENII DIN TOATE RAIOANELE UNITIVA SI IESITI IN PIATA MAREI ADUNARI NATIONALE MIINE, NU VA LASATI CALCATI IN PICIOARE CACI VOM INVINGE IMPREUNA !
  • 0 (0 voturi)    
    JOS COMUNISTII (Marţi, 7 aprilie 2009, 3:17)

    NONAME [anonim]

    Cerem recalculare de voturi ,miine ies la duel in piata si eu ! :D

    http://protv.md/stiri/politic/nemul-umi-i-de-rezultatele-scrutinului-parlamentar.html?msg=success#AddComment
  • 0 (0 voturi)    
    iar comunistii? (Marţi, 7 aprilie 2009, 21:18)

    ruslan [anonim]

    nu inteleg in italia au vatat 2 persoane comunisti
    in rest liberarii jos mafia jos OLEG VORONIN
  • 0 (0 voturi)    
    tineretul in ITALIA (Marţi, 7 aprilie 2009, 21:24)

    RUSLAN [anonim]

    nici nu mai venim acasa sintem satui de el
    ca si cum e satulsi el de noi


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by