Iran: doi barbati condamnati pentru adulter au fost executati prin lapidare 

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Duminică, 11 ianuarie 2009, 17:32 Actualitate | Internaţional


Doi barbati au fost executati prin lapidare, in timp ce un al treilea a supravietuit pedepsei, in nord-estul Iranului, la sfarsitul lunii decembrie 2008, potrivit unui articol publicat duminica dimineata de cotidianul iranian Etemad Melli, care citeaza militanti pentru drepturile omului, relateaza AFP.

"Trei oameni condamnati pentru adulter au fost lapidati in cimitirul Behesht Reza din orasul Mashhad", in cursul primei saptamani (21 - 26 decembrie) a lunii iraniene Day, sustine cotidianul, citand un comunicat "al avocatilor si al aparatorilor drepturilor femeilor".

"Unul dintre ei, un cetatean afgan, a reusit sa supravietuiasca pedepsei, dar este grav ranit, in timp ce ceilalti doi au murit", sustine cotidianul iranian.

Autoritatile de la Teheran nu au comentat informatia. Seful puterii judecatoresti, ayatollahul Mahmoud Hachemi Shahroudi, a emis in 2002 un decret privind suspendarea aplicarii pedepsei cu moartea prin lapidare.

Potrivit legii islamice in vigoare in Iran, adulterul se pedepseste prin lapidare. Condamnatul este ingropat pana la mijloc, daca este vorba despre un barbat, si pana la gat, in cazul femeilor, si are dreptul la viata daca supravietuieste lapidarii.

Pietrele folosite nu trebuie sa fie nici prea mici, dar nici prea mari.

Cel mai mare cotidian din regiunea Mashhad, Khorasan, raportase, la 1 ianuarie, executarea unui barbat, dar prin spanzurare.

Decretul emis de ayatollahul Shahroudi nu a fost respectat in totalitate, in conditiile in care, in iulie 2007, un barbat, declarat vinovat pentru adulter, a fost lapidat.

In prezent, opt femei si doi barbati sunt condamnati la lapidare, potrivit unui comunicat citat de Etemad Melli, care precizeaza ca pentru alte patru femei, condamnate la aceeasi pedeapsa, sentinta a fost comutata in inchisoare si biciure.

Un barbat acuzat de crima a fost decapitat in Arabia Saudita

Un nomad arab a fost decapitat pentru crima la Arar, in nordul Arabiei Saudite, a declarat duminica ministrul saudit al Internelor.

Khaled ben Dhahawi Hamoud a fost judecat si declarat vinovat pentru lovirea si uciderea unui cetatean saudit.

Aceasta este cea de-a patra decapitare care are loc in acest an, dupa ce 102 persoane au fost executate in acelasi fel in 2008.

Violul, crima, apostazia, furtul armat si traficul de droguri fac parte dintre infractiunile pasibile de pedeapsa cu moartea in regatul ultraconservator care aplica strict sharia, legea islamica.

In cursul aceleiasi zile, un tribunal din Egipt a condamnat la moarte zece barbati pentru violarea in grup a unei femei pe care o rapisera din locuinta ei.

O feminista proeminenta din Egipt, care de obicei se opune pedepsei capitale, a salutat sentintele, afirmand ca aceasta ar putea actiona ca o descurajare a unor astfel de acte.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















16937 vizualizari

  • +1 (21 voturi)    
    Ce e lapidarea? (Duminică, 11 ianuarie 2009, 17:43)

    dan [anonim]

    Ce inseamna lapidarea?
    • +13 (15 voturi)    
      lapidare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:17)

      barli [anonim] i-a raspuns lui dan

      Lapidarea (Linşajul / omorârea cu pietre) (în latină lapidatio) este o execuţie la moarte dintre cele mai crude, osânditul este ucis prin aruncare de pietre. Această metodă barbară din vechime, în ciuda protestelor organizaţiilor pentru drepturile omului, este din păcate şi azi aplicată în unele ţări islamice din Africa, ca şi unele ţări din Asia ca Afghanistan, şi Iran. Sentinţa este dată în general de un monarh sau de justiţie, osânditul este îngropat până la bazin sau piept, restul corpului fiind expus pietrelor aruncate de mulţime. Acest mod de execuţie se aplică într-un procent mai mare la femei ca la bărbaţi. Motivul osândirii pot fi legături sexuale extraconjugale, vrăjitorie sau hoţie.

      use google
      • 0 (4 voturi)    
        Citate din bloguri iraniene (Duminică, 11 ianuarie 2009, 19:49)

        Addy [utilizator] i-a raspuns lui barli

        http://www.rottengods.com/

        1)Iraqi shoe thrower get critics among Iranian bloggers, he was stupid

        I just don't think so I can call him journalist anymore. He better off with his shoes at hand rather than pen.

        Moeeni (Persian language) an Iranian blogger wrote:

        "They have to put those shoes in museum for remembrance of a nation who forgot they couldn't even smell their socks without permission from a heartless dictator like Saddam Hussein"

        2)When UN General Assembly resolution condemns human rights abuses in Iran and makes people really happy

        Usually people don't get excited when there would be a resolution against their country in the UN General Assembly but Iranian bloggers were very happy after they noticed that the UN General Assembly adopted a resolution about Human Rights situation in Islamic regime of Iran and we very thankful for the countries that voted in favor of this particular resolution. Really thanks, not to let a dictator Islamic regime get away with their daily human rights' abuses.

        On December 19, 2008 - In the United Nations General Assembly, the draft resolution on human rights abuses in Iran was adopted by a recorded vote of 69 in favor to 54 against, with 57 abstentions.

        3)Iranian Student: Who is traitor?

        Angry Iranian students protested for their rights to have student council in university, some called them traitors. This student gives a speech and defines who is traitor in Iran.

        If Ahmadinejad comes here students show him what he deserves. He says "Traitor is a person who draws our nation to war. Traitor is a person who dragged our economy to current situation (which is in dire situation). Traitor is a person who takes from this nation's throat and spends on Lebanon, Palestine, Ecuador and El Salvador."
      • +4 (6 voturi)    
        "religia pacii" iti crapa capul cu bolovanul (Duminică, 11 ianuarie 2009, 20:51)

        Animal (Islamic) Planet [anonim] i-a raspuns lui barli

        "Crima pentru crima" e inca justificabil pedeapsa e proportionala cu actul penal !
        Chiar si "crima pentru viol sau vanzare de droguri" inca ar fi dicutabil desi foarte greu de justificat rational !

        Dar "crima pentru apostazie"?
        Adica te nasti din eroare musulman, auzi de Isus Hristos, iti place cum a gandit, vrei sa devii crestin si un grup de mahomedani are dreptul legal sa iti dea in cap cu pietre pana mori?
        E de o cruzime si de o prostie demna de coran!

        "Crima pentru adulter"'?
        Adica simplul fapt de a insela sotul/sotia (ceea ce e o relatie privata), dovedit doar cu 2 martori barbati la tribunal (femeile nu sunt admise ca martori daca nu stiati, sunt considerate inferioare de catre musulmani) da dreptul legal la o hoarda de barbosi in cearsafuri si cu prosoape pe cap sa iti crape capul cu bolovani?
        E de o mare barbarie, o salbaticie demna de evul mediu islamic.

        Umanitatea va fi nevoita sa se debaraseze de aceasta ideologie violenta, a islamofascismului !
      • +5 (5 voturi)    
        bine ca lenea nu doare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 20:51)

        mtb [anonim] i-a raspuns lui barli

        lui dan i-a fost lene sa citeasca tot articolul, sau sa dea un google search sau sa se uite pe wikipedia :))
        mai bine a pus intrebarea ca poate nu e nevoie de atata efort :)) si iata ca multe lume i-a raspuns.
      • +1 (1 vot)    
        nu s-a schimbat nimic pe lumea asta (Luni, 12 ianuarie 2009, 12:37)

        Tazara [utilizator] i-a raspuns lui barli

        Interesant este ca lapidarea era folosita si de evrei. Va mai aduceti aminte cind Maria Magdalena era linsata cu pietre pina sa o scape Isus? (asta in cazul in care povestea este adevarata) :)
        • 0 (0 voturi)    
          da (Luni, 12 ianuarie 2009, 16:06)

          cc [anonim] i-a raspuns lui Tazara

          da, acum 200 de ani
    • +1 (7 voturi)    
      lapidarea (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:20)

      alexknicks [anonim] i-a raspuns lui dan

      Lapidarea reprezinta lovirea cu pietre.
    • +10 (10 voturi)    
      Civilizatii progresiste . (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:23)

      STEFAN A. [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Arunca cu pietre in condamnat.
      Prioritate au rudele victimei care pot da cu pietre in condamnat , inaintea tuturor. Executia este publica !
      In Arabia Saudita , decapitarea se face in public, de obicei in intersectii de strazi sau piate, la ora 12.
    • 0 (6 voturi)    
      lapidarea (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:24)

      adi [anonim] i-a raspuns lui dan

      scrie si in articol daca citesti cu atentie, inseamna in principiu omorarea cu pietre
    • +2 (6 voturi)    
      lapidare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:26)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui dan

      Au fost ucisi cu pietre! adica s-a aruncat cu pietre in ei de catre multime... "cine este fara pacat sa ia primul piatra"...
    • 0 (6 voturi)    
      lapidare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:27)

      fero1914 [anonim] i-a raspuns lui dan

      au fost omorati cu pietre de multime
    • -1 (5 voturi)    
      Moarte prin aruncare cu pietre (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:34)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui dan

      Moarte prin aruncare cu pietre
    • +10 (14 voturi)    
      lapidare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:34)

      burebista [anonim] i-a raspuns lui dan

      Ii omoara cetatenii revoltati, aruncand cu pietre in ei.
      Imi si imaginez toti descreieratii urland de placere si aruncand cu pietre intr-un individ muribund.
      Salbatici...
      • +2 (10 voturi)    
        Vocile moderate din Iran (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:58)

        Addy [utilizator] i-a raspuns lui burebista

        In Iran exista multi tineri care sunt impotriva regimul ismaic in frunte cu ayatollahul Ali Khamenai.

        Ei sunt pro-Occident, pro-globalizare, anti-regim islamic si au adoptat o mare parte din valorile Occidentului. Am sa dau si cateva exemple. Acesta este un site de pe care puteti intra pe mai multe bloguri iraniene:
        http://www.iraniansblogs.com/

        Am selectat cateva dintre acestea, pentru ca cei interesati sa intre:
        http://stop.torturing.us/
        http://www.rottengods.com/
        http://jadi.civiblog.org/

        Spre surprinderea voastra ceea ce spun ei sunt lucruri mult mai firesti decat ceea ce spun romanii nostri ... In blogurile iraniene, anti-americanismul nu chiar asa la moda cum este la romani.

        Daca Obama vrea sa schimbe ceva, pe acesti tineri pro-occidentali trebuie sa se bazeze.

        Daca americanii vor vorbi impotriva Iranului ca tara, ei ii vorbea pe acesti tineri drept dusmani.
        Daca americanii vor vorbi impotriva regimului de la Iran, in frunte cu ayatolahului Ali Khamenai, ei ii vor avea pe acesti tineri drept aliati.

        Sper ca aceasta sa fie schimbarea pe care o va aduce Obama. Diplomatie, nu razboi.
        • +4 (4 voturi)    
          Blogger Pro-ocidentali Iranieni (Duminică, 11 ianuarie 2009, 20:46)

          Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui Addy

          Foarte de acord cu tine, Addy.
          Numai ca de la vise la realitate este, cateodata un drum al naibii de spinos...
          Vrei sa stii ce s-a intamplat cu cel care este numit Iranian "blog father", Hossein Derakhshan????
          La 34 de ani risca sa nu mai vada niciodata lumina zilei. Nu se stie daca este mort sau viu...dupa 2 luni, Iranienii au confirmat , in sfarsit ca l-au arestat...
          Prietenii lui din Toronto mi-au spus , cu lacrimi de frustrare in ochi ca "nu trebuia sa se intoarca in Iran !"...
          Dar setea de adevar a fost mai tare decat el...
          Ne rugam pentru tine...si speram ca vei fi bine Hossein....
        • +1 (5 voturi)    
          Vocile moderate din Iran! (Luni, 12 ianuarie 2009, 10:15)

          Ducu [anonim] i-a raspuns lui Addy

          Nu e nici un paradox!
          In mod normal poti fi anti "ceva" cand il cunosti si cand simti ca iti afecteaza viata!
          Daca te uiti doar la filmele americane, esti dependendent de Coca Cola, Mc Donald's, .... nu poti decat pro!
    • -1 (5 voturi)    
      pietre (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:35)

      NICKY [anonim] i-a raspuns lui dan

      Executarea sentintei de condamnare la moarte prin aruncarea cu pietre in condamnat
    • +4 (6 voturi)    
      google (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:38)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui dan

      da si tu un search... o sa gasesti, sunt sigur
    • -2 (4 voturi)    
      Cred (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:38)

      simion [anonim] i-a raspuns lui dan

      Cred ca este bataie cu pietre.
    • +3 (9 voturi)    
      dar (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:39)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui dan

      delapidarea?
      • +6 (6 voturi)    
        delapidarea (Duminică, 11 ianuarie 2009, 20:02)

        altul [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Delapidarea - de pietre - este ceea ce se va petrece la noi în ţară când nu va rămânea nimic altceva de furat. O să umbli cu două bucăţi de pâine de la stat în buzunar, uscate ca piatra şi o să te delapideze ăştia până şi de ele ... :r(
      • +2 (2 voturi)    
        atunci cand (Duminică, 11 ianuarie 2009, 22:45)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        nu ai nici macar pietre cu care sa a arunci in caini
    • -1 (5 voturi)    
      Re:Ce este lapidarea? (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:41)

      Aurelian [anonim] i-a raspuns lui dan

      Omorarea cu pietre a unui om. De obicei condamnatii sunt imobilizati (aici ingropati in pamant) si oamenii arunca cu pietre in el. Calaii sunt cetatenii de rand!
    • +1 (3 voturi)    
      etimologia cuvântului lapidare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:46)

      ikke [anonim] i-a raspuns lui dan

      a lapida înseamna: a ucide pe cineva prin lovituri de pietre; a arunca în cineva cu pietre (ca pedeapsa sau razbunare).

      lat. lapis, lapidis - piatra

      Cf. si adagiul biblic: cine nu a gresit sa arunce primul (cu) piatra.

      Sanatate la gaini!
    • +1 (7 voturi)    
      Va explica palestinienii (Duminică, 11 ianuarie 2009, 19:42)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      De ce nu-i intrebati pe "romanii" care se cer evacuati din Gaza?
      Va pot ei explica ce inseamna "lapidare" - ii invata conducatorii lor Hamas alesi democratic.
  • +5 (11 voturi)    
    legea islamica (Duminică, 11 ianuarie 2009, 17:59)

    morocanel [anonim]

    Pai violatorii din Romania, scapa foarte usor.Ar trebui sa fie judecati in tarile islamice violatorii de copii!
  • -6 (20 voturi)    
    daca au inSelaru sotiile ! (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:11)

    Itic 'ochi de shloim' [anonim]

    cred ca meritau si ei o sansa ;sa se casatoreasca de 4 ori ca Tariceanu !va dati seama ca daca il lapidau pe Tariceanu la prima casatorie ,acum nu mai veam PNL in opozitie ?mare nenorocire
    • +2 (2 voturi)    
      @Itic (Duminică, 11 ianuarie 2009, 19:53)

      Manole Buican [anonim] i-a raspuns lui Itic 'ochi de shloim'

      Am vazut ca apari sub diverse nume care includ radacini semantice evreiesti (shloim, shlomo etc.). Invariabil ai ceva de disputat cu Selaru. Ai putea s-o faci pe fata, sau esti un "frustrat cu ochi"? (am vrut sa fiu elegant). Ai putea fi rational? (daca pricepi ce e asta)
  • 0 (4 voturi)    
    ce este lapidarea (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:16)

    seby [anonim]

    lapidarea se refera la omorarea cu pietre a unei persoane...uite aici mai multe informatii http://en.wikipedia.org/wiki/Lapidation
  • +5 (5 voturi)    
    lege (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:24)

    altul [anonim]

    Adică dacă aş alege să nu mai fiu musulman înseamnă că ăştia au dreptul să mă omoare prin lege. Muri-ar legea cu toţi cei care o impun !!!
  • -1 (3 voturi)    
    DEX (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:27)

    Sharun [anonim]

    a lapida = a ucide pe cineva cu pietre
  • +2 (4 voturi)    
    lapidarea (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:28)

    oakemen [anonim]

    Lapidarea (Linşajul / omorârea cu pietre) (în latină lapidatio) este o execuţie la moarte dintre cele mai crude, osânditul este ucis prin aruncare de pietre. Această metodă barbară din vechime, în ciuda protestelor organizaţiilor pentru drepturile omului, este din păcate şi azi aplicată în unele ţări islamice din Africa, ca şi unele ţări din Asia ca Afghanistan, şi Iran. Sentinţa este dată în general de un monarh sau de justiţie, osânditul este îngropat până la bazin sau piept, restul corpului fiind expus pietrelor aruncate de mulţime. Acest mod de execuţie se aplică într-un procent mai mare la femei ca la bărbaţi. Motivul osândirii pot fi legături sexuale extraconjugale, vrăjitorie sau hoţie.

    Un cunoscut caz de lapidare este acela al Sf. Ştefan în Ierusalim. Din cauza predicilor sale incitante, în public şi în sinagogi, diaconul Ştefan a atras mânia credincioşilor evrei, fiind interogat de Sanhedrin (organul clerical suprem evreiesc) şi condamnat la moarte prin lapidare în jurul anilor 32-36 d.C. (probabil în anul 34 d.C.). Locul execuţiei se crede că a fost în afara zidurilor cetăţii Ierusalim, nu departe de actuala "Poarta Leilor" (numită şi "Poarta Ştefan"). Poarta se găseşte în direcţia Grădinii Gethsemane, pe latura de nord a cetăţii. La execuţie a luat activ parte Saulus (ulterior convertit la creştinism şi devenit apostolul Paulus / Pavel).

    Adus de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Lapidare
  • 0 (4 voturi)    
    Lapidare (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:40)

    Magda [anonim]

    LAPIDÁ vb. tr. a arunca cu pietre în cineva (ca pedeapsă sau răzbunare): a ucide cu pietre (pe cineva). (< fr. lapider, lat. lapidare)

    sursa: dexonline
  • -3 (7 voturi)    
    Pietre nu prea mari (Duminică, 11 ianuarie 2009, 18:48)

    dan63 [anonim]

    dar nici prea mici = mai bine cu nisip,daca bate vantul, este ff simplu daca vinovatul este ingropat pana la gat! sau cu ceva ciment si ceva apa (sau o ploaie, desi allah nu prea le da ploaie arabilor, poate ii inunda Dumnezeu si ii duce la cele 72 de fecioare).
  • +4 (4 voturi)    
    fara subiect (Duminică, 11 ianuarie 2009, 20:33)

    naufragiatul [anonim]

    Dane tată, sper ca te-ai lămurit având în vedere câte răspunsuri ai primit
  • 0 (6 voturi)    
    iranienii astia sunt animale in toata regula (Duminică, 11 ianuarie 2009, 21:46)

    ateu [anonim]

    E trist ca noi ne dam pe net si in acelasi timp pe planeta asta mai traiesc oameni cu educatie primitiva si se comporta precum animalele salbatice.
    Educatia lor ar trebui schimbata, nu stiu cum dar trebuie facut ceva.
    Fata de islam, crestinismul totusi este o evolutie pentru Umanitate si asta v-o spune unu care e ateu.

    Mare pacat ca in era in care ne aflam mai sunt tari care traiesc traiesc dupa reguli primitive si irationale.
  • +3 (7 voturi)    
    Da, oameni buni... (Duminică, 11 ianuarie 2009, 22:23)

    Iosif [anonim]

    ...acesta e soiul de antropoizi cu care se confrunta si israelienii zi de zi.
    Dar ca prin farmec, cand apar israelienii intr-o relatare sau alta, apar multi foroumisti, chiar prea multi, care-i prefera tocmai pe antropoizi.
    E o simpla constatare.
    • -1 (5 voturi)    
      dar stii ce? (Duminică, 11 ianuarie 2009, 23:09)

      ivan barosan [anonim] i-a raspuns lui Iosif

      adica chestiiile astea au loc prima data? niet! doar ca acu incep a fi date spre consum la publik.
      se pregateste prostimea pentru un asalt asupra lu' imperiul raului - iran (si poate ca asa este!) si cine sa asalteze? occidentul plus maica rossia, ca si putin poate manca din gazu lu iranieni. harasho? adik: ok, good enough?
  • -3 (5 voturi)    
    camiloiul (Duminică, 11 ianuarie 2009, 23:12)

    kronk [anonim]

    Lapidare e atunci cind castrezi un camiloi cu doua caramizi.Doare foarte tare cind iti prinzi degetele.La araboi nu doare ca nu au de ce.Mai ales in creier ptr.ca nu exista.
  • +1 (7 voturi)    
    Iar acum, o stire de ultima ora ! (Luni, 12 ianuarie 2009, 8:36)

    Iosif [anonim]

    Asta noapte, un arab tinerel, de 15 ani din satul arab Kalansua din Israel, si-a ucis sora mai mare (de 20 de ani) in timp ce dormea, pentru motivul ca si-a exprimat dorinta de a pleca in acea seara in orasul vecin, singura, ca sa se distreze.
    Dorinta ce a exprimat-o a incins o disputa apriga in familie si ca urmare vajnicul aparator al onoarei familiei si a credintei Profetului a hotarat sa treaca la fapte, conform cu poruncile Sale.
    Idiotul, fiind minor dupa lege, probabil ca nu va avea parte de intreaga pedeapsa meritata.
    Iata, deci, cum le functioneaza mintea. Atunci sa ne miram de cum se comporta ei cu altii, in special cu "necredinciosii" de orice fel?
    Iar lui Ivan barosanul: aceste lucruri se cunosc de cand lumea, dar "politicul corect" aplicat in mod dirijat le tine dupa perdea.
    Da, oameni buni, sariti mai departe in apararea lor...
  • 0 (6 voturi)    
    comentarii avizate (Luni, 12 ianuarie 2009, 11:54)

    gigel [anonim]

    Da, da, uitati-va in gradina iranienilor ca parul din ochiul romanilor nu-l vede nimeni.
    Aia sunt barbari ca pedepsesc, noi suntem crestini si ne stie Europa ca o tara de hoti.
    In Ro hotia e "afacere", e onorabil sa mai dai o teapa, ne mai si laudam cu asta.
    E preferabil sa-ti fie omorati prietenii pe trecerea de pietoni si criminalii sa scape, decat sa faci ca cei din Iran.
    E mult mai bine sa dai o spaga si sa rezolvi orice doresti, decat sa fii un barbar care isi urmeaza educatia - asa proasta cum e ea.
    Asa e, aveti dreptate, ce violatorii, spagarii, hotii si criminalii nu sunt si ei oameni? De fapt, nici nu au gresit cu ceva, ci abordeaza un regim "libertin" de viata, ce mare scofala?
    Societatea romaneasca mai are nevoie de ei, de aia ii pastreaza. Daca sunt eliminati, va trebui sa gasim altii ca ca sa ne pastram si noi brandul de tara, nu-i asa?
    • 0 (2 voturi)    
      Sunt arab si sirian, am fugit cu banii vostri (Marţi, 13 ianuarie 2009, 12:04)

      Tzeparul Hayssam [anonim] i-a raspuns lui gigel

      Am un prieten de facultate, Marwan, e arab si comunist, din Cisiordania.
      E foarte admirativ fata de Romania si imi spunea ca e incredibil ce au reusit romanii sa faca in doar 1 singura generatie: sa abandoneze comunismul, sa devina membri ai UE si ai celei mai mari aliante militare de pe planeta, NATO.
      Nu intelege cum reusim sa traim cu salarii de Est si preturi de Vest, fara sa primim ajutoare de la ONU, ca palestinienii.
      Ii considera pe sirieni si libanezi "neamuri de hoti si traficanti", de irakieni spune ca "nici nu e prea sigur ca sunt arabi" :))
      Nu e singurul arab care ochi-in-ochi recunoaste niste adevaruri despre rasa lui. Evident, in pulbic are discursul oficial.
      El zice ca asta e traditia araba, una zici fata de "straini", alta in familie.

      Romania e o tara foarte toleranta, aici au trait si prosperat multe minoritati. Romanul nu e taietor de capete, ca arabul din Irak sau cel saudit si cred ca e mai bine asa. Pentru ca si un hot sau un shpagar are dreptul la o a doua sansa, orice om se poate schimba si evolua. Asta e superioritatea crestinismului asupra intolerantei si cruzimii religiei islamice. E uman.
  • +3 (7 voturi)    
    Parerea mea sau a ta sau a ta... (Luni, 12 ianuarie 2009, 12:53)

    Truith Hurts [anonim]

    ... nu conteaza... si aici raspund tuturor... si va zic si de ce:
    Noi am fost invatati cu un fel de viata. Si ni se pare acest fel de viata normal. Numim normal sa se beneficieze de dreptul la judecata, la nevinovatie, la vicii de procedura, la martori credibili, la "je m'en fiche"-ism, la "las-o ca merge si asa", la aruncatul pisicii'n curtea altuia si la criticarea oricui si oriunde. Toate astea ni se pare normale. Si pentru ca noi ne consideram normali ajungem pana acolo incat ne permitem sa ridiculizam, sa etichetam, sa dam sentinte si sa injosim pe altii nu mai pentru ca se comporta asa cum le cere normalitatea lor. Si ascundem acest lucru sub sintagma "mi-am spus o parere".
    Ei bine, toate aceste pareri expimate aici, inclusiv a mea nu conteaza! Absolut deloc! Sunt egale cu 0. Sunt un nimic. Pentru ca, in opinia unui om nascut acolo, suntem niste necredinciosi, niste rataciti si nu detinem deloc adevarul. In opinia lui normalul este ca un hot sa plateasca, indiferent de varsta sau sex, normalul este ca adulterul se pedepseste conform legii LOR, normalul este ca orice au fost ei invatati sa creada ca e normal, e normal.
    Nu inteleg cine ne da noua dreptul sa judecam ce fac ei acolo, conform legii lor? Poate ca nu ne convine sau nu consideram firesc, dar asta e, e legea lor si ei nu fa altceva decat o aplica. Prea suntem ancorati in tampenia asta ca avem dreptul sa spunem orice despre oricine si sa nu patim nimic. Mi se pare lipsa de bun simt sa judeci atat de rau niste oameni pe care nu ii cunosti si care, la o adica, nu isi respecta decat normalitatea. Fiti siguri ca rata infractionalitatii la ei este mult mai mica, hoti mai putini, infatuare mai putina, nesimtire mai putina...
    Cat depsre discutia sterila declansata paralel cu acest articol, neintelegerile israel-palestina, credeti-ma ca adevarul adevarat e mult prea utopic si prea departe de ceea ce e in presa sau aflam noi de la cunoscuti... Noi toti, eu inclusiv, suntem doar marionete...
    • 0 (2 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 12 ianuarie 2009, 17:40)

      duda [utilizator] i-a raspuns lui Truith Hurts

      Imi place ceea ce ai scris (desi nu are nicio importanta, asa cum ai scris tu). Am o singura obiectie: mi se pare normal ca cineva sa poata decide singur ce e normal pentru el. Dar asta e normalul din punctul meu de vedere...
      Nu am absolut nimic cu musulmanii (nici cu cei radicali, nici cu cei moderati) si cu modul lor de a privi lucrurile. Dar progresul in general se bazeaza pe libertatea individuala. Nu vad nimic gresit in faptul ce cineva e lapidat, daca acel cineva a consimtit cu un mod de viata care accepta lapidarea. Cred ca se poate face o paralela intre practucile astea si inchizitia de acum cateva sute de ani.
      In rest, tot respectul pentru musulmani si pentru cultura lor.
    • +1 (3 voturi)    
      Numai ca ei nu ne vor lasa in pace (Luni, 12 ianuarie 2009, 17:40)

      smc [utilizator] i-a raspuns lui Truith Hurts

      Da, sigur, poti sa zici ca de ce sa nu-i lasam pe oameni in pace sa traiasca dupa legea lor barbara.

      Numai ca acei barbari incearca sa ne impuna si noua legea lor, pentru ca asa le dicteaza legea in discutie.

      Vezi ca e mai jos un link la un film cu un exemplu, in care este omorata o fata cu picioarele si i se striveste capul cu o bucata de bordura.

      Eu nu vreau legea aia care prevede asa ceva. Musulmanii, in schimb, vor s-o impuna la tot restul lumii.

      Cred ca restul lumii civilizate nu mai trebuie sa fie asa slaba si sa nu le mai dea atata nas la astia, pentru ca au prins deja prea mult curaj.
    • -1 (1 vot)    
      bine, bine (Marţi, 13 ianuarie 2009, 12:15)

      io [anonim] i-a raspuns lui Truith Hurts

      Da, foarte frumos ce spui tu acolo. Dupa tine ar trebui sa ii lasam in pace si pe canibali, ca "asa s-au obisnuit ei din mosi-stramosi". Dar nu stiu daca ti-ar place sa traiesti printre ei, dupa cum nu stiu daca ti-ar place sa fii femeie in Iran.
      Sunt unele obiceiuri si stiluri de viata mai bune si unele mai proaste, pari sa ignori asta.
      Sa respecti sau sa incurajezi barbarismul, inapoierea, animalismul si spiritul de turma nu mi se pare o idee buna.
      Ia sa traiesti putin intr-un cartier arabesc (preferabil marocan) in inima Europei, cum am facut-o eu si dupa aia sa vad cat de mult ii admiri ...
    • 0 (0 voturi)    
      asa este (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 1:56)

      silvio [anonim] i-a raspuns lui Truith Hurts

      cam ai dreptate , in special cu pedepsitul hotilor, sau traficantilor , violatorilor astia chiar merita lapidat .. ah sau a pedofililor de ce la noi ii baga in inchisori ci TV , mancare , isi fac siesta ??
  • +2 (6 voturi)    
    Continuare (Luni, 12 ianuarie 2009, 12:58)

    Truth Hurts [anonim]

    Noi, adica voi si eu, astia care stam la mijlocul zilei si pierdem timpul la servici cu comentarii inutile, ascunzandu-ne sub "am si eu dreptul al o parere, vai mie", in loc sa punem mana sa muncim, ca doar pentru aia suntem platiti, sa muncim si sa producem, nu sa folosim firma unde lucram pentru ogoirea orgoliului nostru, noi astia, desi ne consideram mai evoluati, noi astia sutnem cam jos cu constiinta si cu credinta. Pentru noi cuvitne ca "frate", "conational", "credinta" sunt doar platose sub care sa ne ascundem... nu o sa fiti de acord cu mine, o sa ma balacariti si o sa ma injurati si o sa emiteti judecati de valaore covarsitoare asupra spuelor mele dar... faptul ca ne permitem sa ii judecam pe altii numai pentru ca traiesc dupa alte legi si faptul ca sutnem frustrati ca nu suntem decat niste oameni simpli si fara putere in tot tabloul asta care este societatea romaneasca, niste simpel marionete, toate aceste lucruri nu ne dau dreptul sa decadem atat...
    • 0 (0 voturi)    
      alta cultura (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 1:59)

      silvio [anonim] i-a raspuns lui Truth Hurts

      domne iar ai zis-o bine , te felicit aia poate in cultura lor sunt fericit!!Chiar stiu sigur ca nu ii inseala nevestele:)))) sau chiar pot sa nu mai incuie usile ca nu mai sunt hoti :))))
  • -3 (3 voturi)    
    Nu va mai mirati atat... (Luni, 12 ianuarie 2009, 13:22)

    babu nababu [anonim]

    Ati fost pe acolo? I-ai vazut cum traiesc? Lapidarea e ceva absolut normal ... voua nu vi se pare normal sa trageti apa la wc dupa folosire?
  • -1 (5 voturi)    
    Ma mandresc cu civilizatia mea! (Luni, 12 ianuarie 2009, 16:01)

    Mihaela [anonim]

    Eu sunt foarte fericita ca traim intr-o tara librera, democrata si civilizata! In acest fel, dupa ce m-am casatorit cu tot alaiul la biserica, pot foarte usor sa-mi insel sotul. Ceea ce si fac! si sunt foarte fericita si mandra de mine. De alt fel asta face si el. Si e la fel de fericit! Prinsi de pasiunile noastre extraconjugale din cand in cand ne mai aducem aminte de copii, de obicei la intruniri plictisitoare de familie, cand ne dam seama ca nu sunt cu noi pentru ca sunt plecati cu ultimul tip de BMW la un chef cu stripperi si droguri.... Familie? Slava Domnului ca nu trebuie sa-mi amintesc cuvantul asta mai mult de 2 ori pe an!
    Aceasta e o viata civilizata! Si sunt mandra de ea!
    • 0 (0 voturi)    
      Si eu sunt mandra (Marţi, 13 ianuarie 2009, 12:14)

      Violeta [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

      Am libertatea sa decid singura cu ce ma imbrac, pe cine vad, cu cine ma plimb pe strada, cu cine impart clipe de dragoste ! sunt fericita ca m-am nascut in Europa si nu intr-o tara de idioti cretinizati si fanatizati de ideile unuia care traia intr-un trib acum 1.300 de ani !
      Imi "insel" doar daca vreau, daca nu sunt multumita, daca vreau sa ma despart de el, e libertatea mea, sexul nu inseamna lantzuri si puscarie. Iar familia e ce am mai drag, sunt parintii, fratii, verii, sau copii cand ii voi avea. Insa tot eu am libertatea sa ma intalnesc cu ei, sa ii apreciez sau nu, sa le fiu alaturi. Pentru ca nici familia nu trebuie sa devina inchisoare, temnitza, loc de suferinta tacuta, unde esti obligata sa ii suporti pe toti indiferent daca sunt rai, prosti sau nemernici. Pentru ca eu sunt in primul rand o femeie libera, nu un sclav in clan sau in trib !

      Insa exista si femei care prefera supunerea oarba la barbat si ideile lui, moartea independentei de cuget, autonegarea feminitatii. Alea accepta sa isi paraseasca cultura, civilizatia, religia, neamul, parintii si se ingroapa de vii sub un giulgiu negru, printre alte neveste de poligami. Treaba lor, atat vor de la viata, atata inteleg ele, asta le e soarta.
  • +2 (2 voturi)    
    uitati exemplu (Luni, 12 ianuarie 2009, 16:23)

    Bogdan [anonim]

    http://media.photobucket.com/video/lapidation/debosheks/lapidation_stoning_gb1.flv?o=1
    • +1 (1 vot)    
      nasol. nasol de tot. (Luni, 12 ianuarie 2009, 19:55)

      sandu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      n-am avut de lucru si m-am uitat pe filmul din link. din acest moment nu-mi mai place 1001 de nopti, povestile Sheherezadei care mi-au incintat copilaria. sunt prea tulburat, si incerc sa ma abtin sa afisez toate sentimentele fata de civilizatia islamica. stiu ce am de facut: sa evit orice contact cu orice arab. imi pare asa de rau ...
  • +1 (1 vot)    
    Asta e crima legalizata de religie. (Marţi, 13 ianuarie 2009, 10:09)

    redhat [anonim]

    Nici animalele nu sunt mai crude decat acesti oameni care, spun ei, respecta legea. Au o bucurie in a omori oameni... Un criminal reprezinta in mod normal o exceptie. La ei se pare ca fac crime legale prin aceasta lapidare. Si asta le place la nebunie. Daca la asa ceva ii indeamna Coranul atunci cred ca au nevoie de o reforma!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version