VIDEO Americanii comemoreaza 45 de ani de la asasinarea lui John F. Kennedy si isi fac griji pentru Barack Obama

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 23:02 Actualitate | Internaţional


Lee Harvey Oswald (centru), asasinul lui John F. Kennedy
Foto: AGERPRES
Sambata s-au implinit 45 de ani de la asasinarea lui John Fitzgerald Kennedy. Kennedy a fost cel de-al 35-lea si cel mai tanar presedinte american. La 22 noiembrie 1963, cel care a ramas considera pana astazi cel mai popular sef de stat american era asasinat in timpul unei vizite in Dallas, la numai 3 ani dupa ce fusese ales presedinte.

  • Asasinarea lui Kennedy, invaluita si astazi in mister

La 22 noiembrie 1963, Kennedy si sotia sa, Jacqueline, se aflau intr-o masina decapotabila, in fruntea coloanei oficiale, ce traverssa Piata Dealey din Dallas. Jacqueline Kennedy, imbracata in roz, saluta surazatoare multimea. Langa ea, fostul presedinte saluta si el oamenii adunati in piata si priveste inainte. Deodata insa, in directia celor doi , sunt trase 3 focuri de arma. Doua dintre ele si-au nimerit tinta: unul l-a lovit pe Kennedy in spate si i-a iesit prin gat, iar cel de-al doilea l-a nimerit in cap. John F. Kennedy a fost transportat de urgenta la spital, insa in dupa-amiaza aceleiasi zile a fost declarat mort, potrivit Antena 3.

Cu toate ca asasinul, Lee Harvey Oswald, a fost arestat in aceeasi zi, in mai putin de o ora si jumatate de la comiterea crimei, moartea lui John F. Kennedy a ramas pana astazi invaluita in mister. In ciuda numeroaselor speculatii aparute de-a lungul timpului, Lee Harvey Oswald a ramas autorul oficial al crimei.

Investigatiile oficiale l-au gasit pe Lee Harvey Oswald vinovat de moartea presedintelui. Au existat insa sustinatori ai unei teorii a conspiratiei, teorie conform careia Oswald ar fi fost doar executantul unui plan minutios.

Filmul asasinarii lui John F. Kennedy:

In afara de Kennedy, alti trei presedinti americani au mai fost asasinati: Abraham Lincoln, care a abolit sclavia, in 1865, James Garfield, in 1880 si William McKinley in 1900. Tinte ale unor tentative de asasinat au fost si Andrew Jackson, Theodore si Franklin Roosevelt, Gerald Ford si Ronald Reagan. De asemenea, fratele lui John F. Kennedy, Bob, candidat la alegerile prezidentiale, a fost asasinat in 1968.

  • Masuri de securitate fara precedent pentru Barack Obama

La 45 de ani de la asasinarea lui John Fitzgerald Kennedy, americanii l-au comemorat pe acesta, dar isi fac griji pentru soarta proaspatului presedinte ales, Barack Obama, primul lider de culoare de la Casa Alba si unul dintre cei mai tineri sefi de stat americani. Obama se apropie vertiginos de popularitatea lui Kennedy, iar asemanarile nu se opresc aici. Chiar sotia lui Obama, Michelle, este considerata "o a doua Jackye Kennedy": "Toata lumea este ingrijorata pentru viata unui presedinte, in special atunci cand este atat de stimulant ca Barack Obama", considera James Thurber, profesor de istorie la American University, citat de Realitatea Tv.

James Thurber aminteste ca America s-a dovedit violenta in anii '60 fata de personalitatile sale de exceptie, de la JFK la fratele sau Bob, asasinat in 1968, la scurt timp dupa Martin Luther King, lider al luptei pentru drepturile afroamericanilor. "Imi amintesc de epoca Kennedy, seamana cu cea din prezent, cu exceptia faptului sa Obama este, poate, si mai stimulent in modul de a motiva oamenii", afirma istoricul.

"Toata lumea se gandeste la amenintarea unei tentative de asasinat la adresa lui Barack Obama, dar nimeni nu vorbeste despre acest lucru", admite si Allan Lichtman, un alt profesor de istorie de la American University. "Aceasta se incadreaza intre lucrurile care nu sunt spuse, nu veti gasi nimic in acest sens in presa", a adaugat James Thurber.

Barack Obama s-a aflat sub o protectie fara precedent inca din momentul in care a aparut drept un candidat credibil. "I s-a acordat acelasi nivel de protectie ca unui presedinte", afirma Scott Stuart, specialist in terorism si securitate la institutul Strafor. Secret Service "a fost atat de ingrijorat incat i-a asigurat un serviciu de securitate superior celorlalti candidati", adauga expertul.

Deocamdata au fost dejucate doua amenintari, una in Colorado, in timpul Conventiei Democrate, si una la sfarsitul lunii octombrie, in Tennessee, unde au fost arestati doi tineri neonazisti, suspectati ca au vrut sa masacreze zeci de afroamericani, inclusiv pe candidatul democrat.

"Serviciile de securitate nu se tem de aceste amenintari deschise, in care protagonistii sunt amatori, chiar clovni, ci de cele mai discrete si profesioniste", a spus Stuart. El a amintit ca gruparea rasista Ku Klux Klan promoveaza de mai multi ani "rezistenta fara lider ", strategia "lupului solitar", imposibil de inflitrat si greu de spionat. "Gruparile care sustin suprematia albilor sunt foarte ingrijorate" de alegerea lui Obama, a adaugat el. "Faptul ca este de culoare amplifica riscul amenintarilor", considera si Allan Lichtman. "Exista in continuare multe grupari care sustin ura rasiala", a adaugat el.

Pe de alta parte, carisma lui Obama contribuie la statutul sau de tinta, avertizeaza expertii. "Este carismatic, este un personaj deja istoric, iar acest lucru face din el o tinta", a adauga el. "Daca cineva ar vrea cu adevarat sa faca rau Statelor Unite, o grupare terorista sau un stat, ar fi o metoda buna de a rani cu adevarat America", a afirmat Scott Stuart.



















3298 vizualizari

  • -9 (15 voturi)    
    Nu prea cred..... (Sâmbătă, 22 noiembrie 2008, 23:39)

    Surfer [utilizator]

    Nu il omoara nimeni pe babuin, stati linistiti !! avem o criza mondiala cu care se ne umplem tot timpul.....
  • +6 (14 voturi)    
    Oswald e presupusul asasin (Duminică, 23 noiembrie 2008, 0:07)

    Sicktir [anonim]

    Foarte bun articolul si de actualitate, o singura observatie: explicatia foto ar trebui sa fie "presupusul asasin", fiindca este evident si pentru o râma (si vorba reclamei, noi nu suntem râme) ca Oswald nu a fost singurul care a tras. Glontul fatal l-a lovit pe Kennedy din fata, se vede clar, plus ca exista "n" amanunte inexplicabile logic: de ce cantareau fragmentele de glont, adunate ulterior, mai mult decat un glont normal; traiectoria absolut ilogica a unui singur glont, care l-a lovit pe Kennedy, apoi a facut slalom prin corpul guvernatorului de Texas, de parca era la raliu; faptul ca tragatorii de elita FBI n-au putut trage trei focuri consecutive la cadenta cu care se presupune ca ar fi tras Oswald. In concluzie, baietii au lucrat ca la carte, s-au coordonat perfect cu manciurianu'.
    Asa ca sa nu ne mai prosteasca unii si altii, ca n-avem pene pe spate - nici o aluzie la Obama - caruia chiar ii doresc sa aiba doua mandate linistite si sa repare ce-a stricat catastrofa aia texana care cerea voie la pipi. Sa traiti bine (si voi, americanilor)!
  • +5 (11 voturi)    
    coincidenta? (Duminică, 23 noiembrie 2008, 0:10)

    cocosila [utilizator]

    Nimeni nu-l va asasina pe Obama. E fidel Sionismului.
    --------

    *Presedintele Federal Reserve-Ben Shalom Bernanke - EVREU SIONIST

    *Presedintele Bancii Mondiale Robert Zoellick -EVREU SIONIST

    *Presedintele Fondului Monetar International Dominique Strauss-Kahn -EVREU SIONIST

    *Seful Staffului la Casa Alba - Joshua Brewster Bolten-EVREU SIONIST (din ianuarie Rahm Emanuel-EVREU SIONIST)

    *Consilier in politica Middle East - Dennis Ross- EVREU SIONIST FANATIC

    *Vicepresedintele USA - Joe Biden ("nu trebuie sa fiu evreu ca sa fiu SIONIST" : http://www.youtube.com/watch?v=mZvypFPscP8

    *Procurorul General al Statelor Unite, Michael Mukasey- EVREU SIONIST


    Lista ar putea continua...
    cel care l-a asasinat pe Oswald,Jack Rubenstein (evreu) lasa sa inteleaga ca el este scos in fata de o organizatie mult prea periculoasa si puternica iar adevarul nu este pentru prostime : http://video.google.com/videoplay?docid=-177236594543303&ei=dYEoSbOCKZKw2QL8htiABw&q=Jack+Ruby++about+the+conspiracy
    • +3 (9 voturi)    
      update (Duminică, 23 noiembrie 2008, 11:04)

      cocosila [utilizator] i-a raspuns lui cocosila

      Obama a ales Secretarul Trezoreriei USA :

      Timothy Geithner...da, EVREU SIONIST

      Ceilalti doi candidati la acest post erau erau:

      Lawrence Summers si Paul Volcker ...da,EVREI SIONISTI

      Bineinteles,este vorba de pura coincidenta...
  • +1 (9 voturi)    
    Pentrru o sanatoasa doza de scepticism (Duminică, 23 noiembrie 2008, 1:12)

    Addy [utilizator]

    V-as recomanda sa va uitati pe acest mic, dar relevant documetar, care aduce multe lucruri noi si teribil de reale in prim-plan :
    http://video.google.com/videoplay?docid=4330031689287456187&ei=Ln8oSc7ABKTgiALcueHjBg

    E trist ca inca mai exista oameni care cred ca asasinatul lui JFK se datoreaza unui singur om. E destul de evident ca cei care au pus la cale asasinatul au fost si inca sunt foarte puternici.

    Mai exista si alte teorii . De exemplu tipul asta :
    http://en.wikipedia.org/wiki/James_Files
    care pretinde ca l-a asasinat pe JFK. Iata si interviul :
    http://video.google.com/videoplay?docid=6718804970156788125&ei=MI4oSdaOBqOKiQKUhsHjBg

    Legat de Obama, "lupii singuratici" de la Ku Klux Klan nu pot sa faca nimic, tinand cont de cat de pazit e Obama. Ar fi mai serioasa amenintarea din partea de la Army of God, grupare terorista anti-abortionista care a inceput sa adune din ce in ce mai multi adepti . Sa nu uitam ca republicanii aveau un program politic anti-abort, care a starnit sentimenete extremiste din partea multora.
    • 0 (2 voturi)    
      filmuletu (Duminică, 23 noiembrie 2008, 10:38)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Addy

      Din cate am auzit filmuletul acela este fake.
      • -1 (5 voturi)    
        soferul a tras (Duminică, 23 noiembrie 2008, 12:49)

        The Saker [utilizator] i-a raspuns lui sorin

        al doilea glont care l-a nimerit in cap si a
        fost fatal a fost tras de soferul sau; uitati-va cu atentie la filmuletele existente; multi cercetatori au confirmat asta; ceea ce dovedeste ca a fost evident un plan
        bine pus la punct, toti erau implicati, inclusiv din stafful sau, JFK nu avea nici o sansa; era stabilit de mult sa fie omorat; s-a asteptat doar momentul si locul pt ca crima sa fie realizata intr-un mod simbolic si intr-un loc simbolic, caci asa se fac chestiile astea; cunoscatorii stiu despre ce e vorba.
    • +1 (3 voturi)    
      Ai dreptate, dar... (Duminică, 23 noiembrie 2008, 15:33)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui Addy

      Tu si cu Sicktir aveti PERFECTA DREPTATE, dar... LA CE vã foloseste? Minciuna oficialã e mai puternicã decît orice!
      Referitor la "promovarea" lui Oswald pe post de tap ispasitor, nu uitati dosarul lui militar! ^In armatã, asa-zisul asasin al lui JFK se dovedise a fi un trãgator mizerabil. Iar pt. ca un singur asasin sã tragã puzderia aia de gloantze, ar fi trebuit sã fie un soi de hibrid între Superman si Woody Woodpecker...
  • +3 (7 voturi)    
    inca ne mai mintiti. (Duminică, 23 noiembrie 2008, 6:14)

    deivil [anonim]

    " I wish to see a day where secret is no lomger secret and the man is just what he is suposed to be........ FREE AND INDEPENDENT!"
  • 0 (6 voturi)    
    re: Asasinare presedinte (Duminică, 23 noiembrie 2008, 7:57)

    unroman [anonim]

    Nu prea cred ca amaratul ala Oswald l-a asasinat pe presedinte JFK , cum nici in 68 fratele acestuia nu a fost intimplator.
    'Cineva ' se asigura ca planurile lor sunt in siguranta si nu se sfiesc sa recurga la asasinate.
    Despre Obama, e cert ca fara acordul unora nu ar fi ajuns presedinte, dar aceiasi se pare ca se tem sa nu schimbe 'macazul' si lanseaza zvonuri precum 'nea Gheorghe a incercat sa-l asasineze' spre a-si acoperi eventualele planuri in cazul in care Obama nu joaca cum se canta.
  • +1 (5 voturi)    
    obsesii americane (Duminică, 23 noiembrie 2008, 10:35)

    hamrin [anonim]

    cu anumit impact asupra moralului oricum tulburat de intrarea in recesiune; presedentia GWB a stresat opinia publica la maximum; dea Domnul sa nu se mai contamineze si administratia viitoare de astfel de terorizante clisee amenintatoare, pregatind de pe acum, o atmosfera de sumbra asteptare a unei alte traume specifice !
  • -2 (6 voturi)    
    au (Duminică, 23 noiembrie 2008, 10:48)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    de ce sa-si faca griji, dar nu pentru, ci din cauza lui hussein obamba. La cite rele si timpenii va face asta, chiar au de ce sa-si faca griji.
  • +1 (7 voturi)    
    E aiurea sa mai crezi povestea de atunci... (Duminică, 23 noiembrie 2008, 13:14)

    Rhadoo [utilizator]

    Folosind tehnologia actuala de prelucrare a imaginilor, plus experienta capatata de expertii criminalisti in 40 de ani, este aiurea sa mai crezi povestea oficiala de atunci. La televizor ti se da ce trebuie sau ce vrei sa auzi, si mai putin adevarul.
    Kennedy a fost poate un presedinte prea corect, un om cu o valoare morala destul de ridicata, a suparat niste oameni, se opunea unor cercuri de interese, iar acest lucru probabil a atras multe antipatii din partea acestora.
    Intr-o lume ca a americanilor, in care banul si interesul economic face legea, un asasinat nu trebuie considerat ca ceva neobisnuit. Era logic ca trebuia inventata o poveste buna, si l-au gasit pe fraierul de Oswald, care probabil a fost la locul nepotrivit, in momentul nepotrivit.
    Obama, ca orice presedinte american, va trebui sa faca si compromisuri mai putin placute, oricat de entuziasmata este opinia publica de el in momentul asta. Sunt aspecte ale politicii si economiei mondiale, vorbite in spatele usilor inchise, adevaruri pe care omul de rand nu le va cunoaste niciodata.
    Obama este un tip inteligent, nu a ajuns unde a ajuns degeaba. Va stii sa fie echilibrat, iar acest lucru in va tine in viata.
    Oricum, m-am uitat pe unul din linkurile expuse de Addy mai sus, despre o posibila legatura cu cazul Kennedy a familiei Bush, in special a lui Bush senior. Interesant... oricum, este si asta , una din multele ipoteze.
    • 0 (4 voturi)    
      pt. Rhadoo (Duminică, 23 noiembrie 2008, 16:11)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      Keneedy nu a fost nicidecum un presedinte corect..iar valoarea morala s-a vazut..Asta a fost imaginea cu care americanii au vrut sa se laude si pe care au vrut sa o afiseze deoarece el a avut multe probleme..una dintre ele fiind si amestecul in Cuba..
    • +1 (7 voturi)    
      Poopincurismul obamian (Duminică, 23 noiembrie 2008, 16:26)

      Mesia Global [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      Aceasta atitudine, fie isterica, fie servila, in fata presupuselor calitati ale mulatrului (vezi DEX) irlando-kenyan (nu e sigur ca taica-su e cel din actul de nastere:) e tipica pt. noua secta a idolatrilor stangisti, noul "vitel de aur" la care trebuie sa te inchin e ..Obama :)
      "Obama este un tip inteligent, nu a ajuns unde a ajuns degeaba." :)))). Si Bush a ajuns unde a ajuns Obama, si inca de 2 ori si inca avand contra lui majoritatea "formatorilor de opinie" si "ganditorilor" din universitati:))) Performanta lui Bush e net superioara celei a creaturii Obama, un "media darling".
      O multime de partizani democrati sunt deja f.dezamagiti de primele numiri, foarte majoritar pro-sioniste si pro-clintoniste :)).
      Secretarul personal e un evreu, omul care ii tine agenda si care stie si cand se duce Obama la toaleta :)
      Iar de criza finantelor se va ocupa ministrul de finante, ca din intamplare tot un evreu !

      Nu republicanii sau aia din Klan vor trage in Obama, nu e necesar sa il transforme aiurea intr-o "icoana" pt. prostimea anti-capitalista, ca pe betzivanul afemeiat de Kennedy (cati dintre voi stiu ca irlandezul JFK era adulter, avea probleme cu bautura si legaturi cu mafia?).
      Cei care vor incerca primii sa-l omoare pe Obama vor fi ai lui, de la biserica rasista a lui Jeremiah Wright, de la "Nation of Islam", extremisti de stanga furiosi ca nu respecta programul pt. care a fost votat si alti idioti care credeau in "change". Astia vor fi cei mai periculosi, pt. ca vor fi loviti in orgoliu, se vor simti insultati si manipulati.
      • 0 (4 voturi)    
        ce legatura are ce-am scris cu "poopincurismul"? (Duminică, 23 noiembrie 2008, 17:26)

        Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui Mesia Global

        Obama este net un tip mai inteligent decat Bush. Acest lucru se vede din stilul in care isi tine discursurile si felul sau de a vorbi. Pentru a te convinge de acest lucru, te rog sa citesti cartile scrise de Obama.
        A nu se confunda sintagma pe care am folosit-o, "tip inteligent" cu cea de "presedinte bun si cinstit". Cum am spus si mai sus, cu siguranta va fi pus si in situatii in care va trebui sa faca compromisuri neplacute. E devreme sa vorbim, sa ajunga in fotoliul de presedinte si vom vedea.
        • +1 (1 vot)    
          "Cartile" lui Obama (Duminică, 23 noiembrie 2008, 22:28)

          Pupa poala lu'Obama [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

          Milioane de oameni sunt mai inteligenti ca Obama, iar unul ca Vaclav Klaus (presedinte liberal al Cehie, ales si reales) e chiar mult mai bine pregatit sa faca fatza unei crize economice.
          Insa unii democrati au dreptate (ca madam Ferraro, fost candidata democrata pt. VP): "Obama nu ajungea unde este daca era un alb. Culoarea l-a avantajat" :)) Pt. ca s-a vrut sa se dea un exemplu fortat de integrare si "reusita" a metisajului rasial.
          Insa va fi o alegere bumerang pt. negri si mulatri, orice roare a lui Obama se va intoarce inzecit contra lor in imaginarul colectiv:))
          Nu citesc cartile lui Obama ca nu prea am timp din cauza cartilor cu adevarat bune, de cultura:))
      • 0 (4 voturi)    
        Stii cat va mai dura criza? (Duminică, 23 noiembrie 2008, 18:17)

        Sicktir [anonim] i-a raspuns lui Mesia Global

        Maestre Global (sau preferi sa-ti spun preasfintia ta Mesia?) vad ca le stii pe toate. Stii cu cine a preacurvit Kennedy, cata tuica a baut cu Giancana, stii cam tot, mde, Mesia... Nu stii matale si cat va mai dura criza asta? :P
        Acum serios vorbind, si eu sunt putin dezamagit de Obama dar pe de alta parte ma gandesc ca si carliontatii de-l sprijina nu sunt din aia "raii", care vor razboaie pentru petrol, ci din aia "cusher", care isi dau seama ca Busulica a intins prea tare coarda.
        Si la o adica, daca negrisorul asta simpatic scoate economia din rahat si termina cu razboaiele aiuristice, cu mii de morti nevinovati si bani tocati prosteste, mai conteaza ca poarta pe cap cipilica sau turban? Ia gandeste matale profund si spune-mi daca n-am dreptate.
        • +1 (1 vot)    
          criza... (Duminică, 23 noiembrie 2008, 22:26)

          kalinix [anonim] i-a raspuns lui Sicktir

          atata vreme cat milioanele de dolari "tocati prosteste" intra in buzunarele cui trebuie (a se citi cei care au contracte barosane cu DoD), fii linistit ca nu se vor termina razboaiele. In plus, doctrina neoconservatoare, aplicata de Bush, anume "a exportului de democratie", a fost lansata chiar de catre democrati. Stiu, suna aiuristic, insa asta e adevarul. Ganditi-va la razboaiele din fosta Yugoslavie. Ce au fost altceva decat un mic Irak? Sau un mic Afghanistan?
          Treziti-va. Politica externa nu o face presedintele US. Au trecut vremurile acelea. Sau poate ca nu au fost niciodata. Asa cum nu face nici politica interna. Si aici imi aduc aminte o fraza celebra a lui Bush, care nu era de acord cu opiniile lui puternice. Credeti ca toate donatiile primite de candidati in timpul campaniei sunt bani aruncati in vant? Vine data scadentei: ba un contract cu DoD, ba unul de transport de poetrol, ba unul de centrale nucleare, s.a.m.d. Si ca toate acestea sa aiba un nume, i-au spus simplu "export de democratie". Si au ca tinta "Axa Raului".
          Sunt foarte curios sa vad pe cine vor mai gasi de data asta yankeii... Probabil Iranul.
          Si inca ceva: "carliontatii" de care vorbesti nu au vrut nicidata petrol, nici bani (au destui) ci au vrut altceva: puterea. Si o au. De mult.
          Enjoy the age of the black dragon!

          P.S. Singurul lucru care ar putea da o lovitura de teatru in US, ar fi ca Obama sa-si destituie cabinetul, sa recunoasca public ca este islamist si comunist, si sa instituie dictatura afroamericanilor (era un joc mai demult pe tema asta :D ). Ei, atunci as mai zice si eu ca s-a schimbat ceva in US. In rest, aceeasi Marie, cu alta palarie.
        • +1 (3 voturi)    
          "Negrisorul" e un mulatru de fapt (Duminică, 23 noiembrie 2008, 22:36)

          Pupa poala lu'Obama [anonim] i-a raspuns lui Sicktir

          Ah, faci parte din generatia care ne baga in rahat la testele PISA :))). Din aia care au impresia ca sa stii prea multe, sa fii prea informat, e un defect:)).
          Da draga, pt. cei ca tine sa fii "cool" inseamna sa fii pe jumate analfabet, macar o data repetent, sa asculti rap sau manele, sa fumezi marijuana si sa urli "yes we can". Fara sa intelegi despre ce e vorba:))
          Acum ii veti iubi pe evrei nu? Pai daca il sustin pe Obama, e logic pt. voi :)))
          Mulatrul nu are cum scoate economia din rahat ca nu e Dumnezeu si nu poate decide pt. asa ceva:) Asa cum nici Bush n-a bagat-o in rahat. E un fenomen mai complex economia asta si daca ai pretentia sa pricepi, esti mai tare ca premiul Nobel de anul asta, Krugman, ala care zicea "imi pare rau dar n-am stiut ca va fi asa o criza":)) Nu m-ar mira sa te crezi mai informat, mai specialist si mai destept ca Nobelul ala, e tipic pt. prostia ingamfata cu care sustineti "negrisorul":)
          Razboiul in Irak a fost castigat de Bush si tot Bush a incheiat acord cu irakienii pt. a le lasa controlul din 2011. Obama se pregateste sa atace Afganistanul, Pakistanul si Iranul. Vaaai, ce dezamagire va fi pt. astia ca voi:)))
          • -1 (3 voturi)    
            Ti-am zis ca esti profet! (Duminică, 23 noiembrie 2008, 23:50)

            Sicktir [anonim] i-a raspuns lui Pupa poala lu'Obama

            Ei, da, esti profet, eu ti-am zis. Desi n-ai habar cine sunt, ce am citit si cat am citit la viata mea, ce scoli am facut si cate corigente n-am avut, vad ca stii perfect din ce generatie sunt, in ce rahat te bag, ce preferinte muzicale am si ce urlu (desi nu fumez, nici macar iarba, aici te-ai peshtit :P).
            Culmea, ca inteleg mai bine despre ce e vorba decat spalatii pe creier care sustin ca razboiul din Irak a fost castigat de Bush (aici ti-a scapa mana pe taste sau ai avut un colaps mental ca doctoru Ciomu?)
            domnul ala din Texas pe care tot spalatii pe creier super profetici il scuza ca n-a bagat economia in rahat. Dar cine a bagat-o, mai prea vizionarule, Oprah?
  • -1 (3 voturi)    
    kkk (Luni, 24 noiembrie 2008, 7:19)

    e [anonim]

    toate aceste tentative de asasinat la acest 'mesia' al americii mi se par niste inscenari penibile asemanatoare celor din anii 30 in rusia lui stalin. numai o privire la amanunte si iti dai seama ca asta e o tehnica de pr, probabil sa-i faca pe americani sa-i ierte multe greseli(pe care fiti siguri ca le va face) sub pretextul ca 'saracul de el , il vor rasistii mort'. tipu asta daca isi pune in actiune numai jumatate din program o sa ingroape america. deci daca vreun klansman chiar i-o face atunci tipu chiar e un patriot adevarat, scapa tara de distrugere. obama asta imi aduce aminte de Neville Chamberlain. un las care l-a lasat pe hitler sa ia Europa Centrala. asta o sa lase jihadu , rusia sau chiar china sa ne ingroape...sau si mai rau , e un Quisling, un Iuda cu norma plina care o sa treaca america in tabara 'railor'.
  • +1 (3 voturi)    
    Multe gloante, putina minte (Luni, 24 noiembrie 2008, 10:10)

    Lupu Vrajitoru [anonim]

    Ce imi place la adeptii diverselor teorii? Ca iau ce le place dintr-o stire, ( in cazul de fata din documentare) si interpreteaza dupa cum ii taie capu. Vine apoi o eminenta si pune teoria intr-o carte. Si devine bestseller ca sint multi bizoni.
    Va spun eu, Kenedy traieste pe undeva intr-o insula, si-a regizat propria moarte impreuna cu secret service. Realizatorii de documentare si anchete sint toti mina in mina cu el si cu CIA + KGB.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version