Un soldat irakian a ucis doi militari ai SUA, dupa ce a fost palmuit de un american

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Miercuri, 12 noiembrie 2008, 17:46 Actualitate | Internaţional


Un soldat irakian care a fost palmuit de un militar american, in timpul unei misiuni comune de patrulare in Mosul, in nordul Irakului, a deschis focul si a ucis cel putin doi soldati ai SUA, a anuntat o sursa din Ministerul irakian de Interne, citata de AFP. Incidentul a dus la ranirea mai multor soldati americani.

Potrivit sursei citate, un militar al armatei SUA a palmuit un soldat irakian, provocand riposta acestuia. Sursa nu a precizat cati soldati americani au fost raniti.

"In timpul unei misiuni de patrulare, un soldat irakian a deschis focul, in jurul oreu 10:00 GMT, in cartierul al-Zijili, asupra militarilor americani, ucigand cel putin doi dintre ei si ranind mai multe persoane", a declarat o sursa din Ministerul de Interne.

Purtatorul de cuvant al armatei SUA, maiorul Margaret Kageleiry, a confirmat ca doi soldati americani au fost ucisi la Mosul, dar a refuzat sa faca orice alte comentarii.

Serviciul de presa al armatei pentru regiunea de nord a precizat ca soldatul care a deschis focul nu a fost identificat.

















2265 vizualizari

  • 0 (12 voturi)    
    Nu este un caz singular (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 17:57)

    Addy [utilizator]

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7723759.stm

    Si in Pakistan sunt omorati americani, doar pentru faptul ca sunt americani. Situatia degenereaza peste tot unde prezenta militara americana s-a facut simtita.Americanii au facut unele abuzuri, iar acum populatia acelor state riposteaza. America trebuie sa inteleaga ca prin continuarea acestor actiuni nu vor face decat sa sporeasca anti-americanismul acelor populatii.

    E un semn destul de clar, ca SUA trebuie sa se retraga din acele state, si trebuie sa o faca intr-o maniera foarte inteligenta, sa nu lase in urma razboaie civile in Afghanistan sau Irak .
    • +1 (13 voturi)    
      Obama se retrage, Jihadul castiga (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 19:42)

      Bobulatie izlamica [anonim] i-a raspuns lui Addy

      13 din cele 18 provincii irakiene sunt controlate total de irakieni, fortele americane nu mai ies pe strazi. Asta nu impiedica arabii suniti sa explodeze prin moscheii shiite, desigur. Dar la ei barbaria asta e "viata normala".
      Americanii sunt in Irak cu aprobarea ONU (inclusiv China si India au votat pentru) iar guvernul irakian ales cere armatei US sa ramana macar inca 2 ani, pana se stabilizeaza complet situatia. Planul Bush a functionat excelent si al Qaida a fost practic exterminata in regiune. In 2003 zeci de mii de irakieni ii aplaudau pe americani in Bagdad si distrugeau statuia dictatorului sadamit. Saddam a fost spanzurat si taiat chiar de irakienii lui, care chiuiau de bucurie si multumeau USA :) Chiar in acest moment, 80.000 de irakieni suniti participa la lupta contra al Qaida alaturi de americani !

      Guvernul ales al Afghanistanului nu numai ca nu vrea retragerea aliatilor occidentali, ba chiar cere soldati in plus. Iar Obama, in calitate de intrupare divina in partidul democrat, a promis ca se va concentra pe Afganistan si la nevoie va bombarda si Pakistanul (in plina dezbatere cu McCain!).

      Inainte de caderea lui Saddam, Irakul era deja in razboi civil, shiitii se rasculasera de 2 ori in sud, iar in nord gherila kurda stapanea muntii.
      Inainte de caderea talibanilor, razboiul civil facea ravagii in Afganistan, unde tadjicii lui Shah Massud se bateau cu pashtunii, iar uzbecii lui Dostom participau la lupte cu mare placere :)
      Nici irakienii, nici afgani n-au asteptat vreun strain pt. a se bate intre ei, e traditional, e vorba de populatii care inca sunt organizate pe triburi, populatii primitive si islamizate.

      Anti-americanismul exista nu doar la musulmani, e prezent la francezi de ex. si fara ca USA sa fi invadat tara ungro-francului Sharchiozi.
      Si exista si pe malul Dambovitzei, unde se uita ca fara Bush, Romania nu era acum nici in NATO, nici in UE.
      • +1 (11 voturi)    
        Hai sa nu ne ascundem dupa degete ... (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 20:16)

        Addy [utilizator] i-a raspuns lui Bobulatie izlamica

        Razboaielor cu Afghanistan si Irak nu au avut, nu au si nici nu vor avea legitimitate. Saddam Hussein a avut meritul de a nu lasa Irakul prada tensiunilor inter-etnice, ceea ce guvernul actual se declara impotent a o face.

        El planuia ca cotatia barilului de petrol sa se faca in euro. Un amanunt picant al istoriei ne spune ca la un moment dat, Saddam Hussein colabora cu CIA. Razboiul dintre Iran si Iraq s-a purtat,la sugestia americanilor, cu armament MADE in USA.

        Noii guvernanti din Afghanistan nu au adus cu ei un regim mult mai bun. Situatie femeilor a ramas aproape neschimbata. SUA s-ar putea sa fi intervenit in Aghanistan pentru opiu. Talibanii dadusera foc la aproape toate culturile de opiu. Dupa interventia americana, Afghanistan a redevenit cel mai important furnizor de opiu, furnizand aproape 90% din totalul aflat pe piata mondiala. Fii sigur ca asta nu se putea face fara complicitatea armatei americane. Avem de-a face cu coruptie in toata regula acolo.
        • -1 (7 voturi)    
          sa nu ne ascundem dupa degete.... (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 22:48)

          dixit [utilizator] i-a raspuns lui Addy

          fratele meu crestin addy, tu ai idee cum traiesc majoritatea oamenilor d erand din afganistan/irak/pakistan si multe din tarile musulmane din orientul mijlociu? daca nu stii, intreaba cei care au vizitat unele locuri de pe acolo, si au vazut cu groaza cum e viata de zi cu zi a dragutilor nostri frati musulmani. acolo ori esti putred de bogat ori mori de foame. nu exista DELOC clasa de mijloc. gandeste-te la controlul maselor de saraci de catre clasa bogata. cel mai usor se face prin religie. cand esti sarac, fara moduri de informare, fara mijloace de comunicae ramai ca restul societatii in care traiesti: ignorant, habotnic, xenofob, rasist si automat invidiezi si urasti alte neamuri care fata de tine isi afiseaza cu nesimtire bogatia. saracii de acolo sunt pur si simplu blocati ideologic si social intr-o nisa din care nu pot iesi daca nu intra in contact cu informatia pe care noi restul lumii libere o avem la indemana 24 de ore din 24 de ore. saracia naste monstri. monstrii astia i-a determinat pe americani si aferent coalitia sa atace/invadeze cele 2 state. mai sunt multe de zis sa stii, dar nu mai are rost sa le enumar acum, ca daca stai putin si meditezi pe cele zise de mine si te gandesti putin si la dinamica sociala dintr-un astfel de spatiu o sa vezi de ce toti tampitii se detoneaza in multime. si uita-te la filmul paradise now, e putin romantat, dar scoate la iveala niste chestii destul de serioase: cei care planuiesc atentatele au grija material de familiile "martirilor"....te provoc sa gandesti adanc.
          • +2 (6 voturi)    
            Ai dreptate pana la un anumit punct (Joi, 13 noiembrie 2008, 0:52)

            Addy [utilizator] i-a raspuns lui dixit

            Fundamentalismul religios este periculos, indiferent de religie. Daca e sa rasfoim in pagini de istorie, remarcam ca atat fundamentalismul crestin, cat si cel islamic au generat si genereaza mari neajunsuri omenirii. Cu asta sunt de acord. Despre cum se prezinta aceste societati, iarasi ai dreptate.

            Media internationala reporteaza destule cazuri de barbarism, efectiv barbarism, a regimurilor fundamentaliste islamice... Somalia este un astfel de exemplu. Acolo islamistii omoare pe toti cei care li se opun. Se petrec lucruri de sute de ori mai grave acolo decat in societatea iraniana.

            http://hosted.ap.org/dynamic/stories/A/AF_SOMALIA?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2008-11-12-13-14-29

            Eu nu luam apararea unor societati retrogade, ci puneam sub semnul intrebarii motivele pentru care SUA a inceput sa invadeze diferite tari. Sunt multe societati cu mult mai bolnave, de care nimeni nu aminteste nimic aici.


            Dupa parerea mea, ambelor tabere li se poate imputa ceva. SUA a raspuns terorismului cu terorism.Nu au facut altceva decat sa agraveze problema. Guantamo este o rusine, o mare mare rusine pentru SUA.
          • +1 (1 vot)    
            C"est la vie. (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:45)

            francezu' Nostradamus [anonim] i-a raspuns lui dixit

            Ar fi putin sa spun ca sint de acord
            100 % cu ce spui frate crestin Dixit ,
            si ceilalti ca Addy in mare parte
            aveti dreptate deasemenea. Cu mare parere de rau situatia s-a degradat si
            nu se mai poate inbunatati, din contra
            vine acum si haosul economic, si apoi si altele si mai grave cu timpurile lui
            " Scapa cine poate"

            Dar avind incredere in bunul Dumnezeu
            pot sa spun ca totusi aceste lucruri sint necesare pentru noi , pentru a ne constiinta, pentru a ne ajuta in meditatia noastra asupra vietii si sensul care o are !
      • -2 (10 voturi)    
        MAi taci bai din gura (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 20:46)

        Hosama [anonim] i-a raspuns lui Bobulatie izlamica

        Etete ai prins curaj, nu ne spui totusi unde s-au dus cele doua trilioane de dolari jmenuite de FED? Povestea asta cu terorismul islamic am mai auzit-o si nu ne intereseaza absolut deloc. Stim si noi ce cauta USA in Irak, Afganistan, Pakistan si Iran asa ca nu ne mai tot aburi cu propaganda americaneasca de doi lei. Poate ne explici de exemplu cum e cu 9 11.
      • -1 (9 voturi)    
        fii pro... (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 22:01)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui Bobulatie izlamica

        auzi baiatu, tu esti platit sa debitezi bazaconiile astea sau ai trecut pe la guantanamo si ai fost "convins" de americani de "adevarurile" astea de o propaganda ieftina si neghioaba?
      • -1 (9 voturi)    
        shut the hell up asshole:))) (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 23:13)

        *.* [anonim] i-a raspuns lui Bobulatie izlamica

        asa trebuia sa-i faca si prietenii lui Teo Peter yankeului care la spulberat cu jeepul!!!!!
    • +1 (5 voturi)    
      Va rog sa vedeti lucrurile dincolo de PR-ul de ... (Joi, 13 noiembrie 2008, 11:28)

      Addy [utilizator] i-a raspuns lui Addy

      ... razboi . Cifrele istoriei ne spun ca in fiecare an de dupa razboiul din 2003, mor mai multi oameni decat in toata dictatura lui Saddam. Dictatura lui Saddam, a fost sprijinita la inceput de SUA, a fost o necesitate istorica, si a ferit Irakul de islamism si tensiuni interetnice. Acum nu stiu ce succes va avea guvernul irakian actual.
      Pentru entuziasti ai istoriei, si nu numai, cautati pe Internet despre "Iran Contra Affair".

      Pentru stiri din Orientul Mijlociu v-as recomanda mass-media europeana, incepand cu BBC si AFP. Presa americana prezinta problemele Orientului Mijlociu intr-un mod propagandistic, bagatelizeaza adevarurile incomode si supradimensioneaza probleme minore pentru interesele lor.
  • +3 (9 voturi)    
    se cheama auto-aparare (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 17:59)

    dedeiu [anonim]

    Asa ar trebui sa se intample in ORICE caz indiferent de apartenenta militarilor. Disciplina trebuie impusa prin orice mijloc.
  • +2 (8 voturi)    
    crap, cra.. (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 18:45)

    crap [anonim]

    americanii ar trebui sa plece. in statele arabe sa vorbesti despre democratie e ca si cum ai bea in strada, te-ar descapatana. nu exista valori comune, nu exista nimic, doar niste bani si petrol. americanii ar trebui sa investeasca si ultimul penny ptr o descoperire epocala in biotehnologie (gen vreo bacterie care sa roada plastic si sa se .. petrol), sau combustibili alternativi, cum sunt celebrele fuel-cells care au inghitit deja sute de miliarde si tot sunt prea scumpe ptr a fi implementate. arabii trebuie lasati in pata lor.. ma intreb ce-o sa ajunga de ei cand lumea nu va mai avea o nevoie crunta de petrol (ptr carburant dar mai ales petrochimie)
  • -1 (9 voturi)    
    ciudat (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 19:04)

    tod [anonim]

    Mie mi se pare ciudata stirea asta, ma indoiesc ca soldatii americani n-ar fi ripostat, mai ales ca daca au abut tupeu sa-l palmuiasca pe irakian probabil erau in superioritate.
    Presupunand ca e pe bune, as zice ca si riposta irakianului a fost cam dura, dar pe de alta parte nici nu prea poti sa te astepti la altceva de la niste oameni carora razboiul le-a distrus complet si iremediabil vietile.
    Politica americana din ultimii 50 de ani va mai face, din pacate, victime inca pe atat, de ambele parti si chiar victime nevinovate.
    Pana la urma poate ca asta e intradevar natura umana, sa il ucida pe celalalt, sa-i ia bunurile si sa-l asupreasca ca sa-si permita el mai mult lux.
    • -2 (10 voturi)    
      De ce este dura reactia irakianului? (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 19:15)

      Saut de Americani [anonim] i-a raspuns lui tod

      Ce ai fi vrut sa faca? Sa le pupe mina?

      A reactionat cum ar fi rectionat orice om normal agresat de niste nemernici in tzara lui ocupata de un agresor care i-a `eliberat` tzara.
  • +4 (6 voturi)    
    Soldat palmuit si neidentificat (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 19:19)

    george [anonim]

    Din stirea asta inteleg ca americanii habar n-au cu cine fac misiuni comune de patrulare.
  • -6 (8 voturi)    
    ce veste buna (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 21:54)

    smen [anonim]

    Mai exista si oameni cu sange in instalatie pe lumea asta,e umilitor sa te lasi palmuit de un soldat obez probabil drogat mai prost ca noaptea
    • +7 (7 voturi)    
      nu sunt toti obezi (Joi, 13 noiembrie 2008, 10:17)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui smen

      Am fost in Minnesota acum un an si baietii aratau chiar bine...

      Au si ei prostanacii lor, exact ca si noi, dar nu trebuie generalizat.
  • +2 (6 voturi)    
    Al Qaeda (Joi, 13 noiembrie 2008, 9:56)

    stalker [anonim]

    Nu exista nici o legatura intre Sadam si AL Qaida. Americanii s-au straduit mult sa gaseasca ceva, dar ca si cu armele de distrugere in masa nu au avut macar un punct de pornire pentru a justifica invazia. Retragerea in momentul actual ar fi la fel de catastrofala ca si ramanerea.
    Aceste invazii nu au adus nimic bun de-a lungul istoriei.
  • 0 (8 voturi)    
    Mi se pare ca Anonimul cu Bobulatie izlamica e pe (Joi, 13 noiembrie 2008, 10:37)

    ANONIMUSS!! [anonim]

    Preietene care stii tu de toate India nu e Membru permanent in Consiliul de Securitate> Membrii permanenti sunt: SUA, Franta, China, Rusia si Marea Britanie. Restul sunt membrii nepermanenti inclusiv Germania. In al doilea rand americanii nu sunt iubiti pentru ca pornesc razboiae fara acordul ONU asa cum s-a intamplat in Irak, nu isi consulta aliatii si se cred hegemon in lume asa ca fac totul dupa bunul plac si propriile lor interese. Nu ii mai pupa in fund ca fac mari abuzuri. In alta ordine de idei extremistii si inapoiatii de kurzi stapanesc teritorii in munti si in Turcia tara membre NATO (PKK) liderul lor Abdulah Ocalan fiind condamnat la moarte iar apoi i s-a stramutat la inchisoarea pe viata.
    Stii cum a declarat Germania nazista razboi Poloniei? A imbracat in uniforme militare poloneze niste puscariasi le-a dat arme fara percutor si a declarat cu radiourile si cu oamenii armatei si presei dgermane de fata ca a fost agresata de Polonia! /

    Asa si americanii cu statuia lui sadam Husein si cu aplauzele militarilor americani. Atunci de ce ii omoara populatia irakiana si afgana ca pe caini?
  • 0 (2 voturi)    
    traditii (Joi, 13 noiembrie 2008, 14:49)

    mda [anonim]

    La arabi a fi palmuit e considerata cea mai mare insulta.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version