Barack Obama: Promit sa redau americanilor increderea in SUA

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 7 noiembrie 2008, 22:16 Actualitate | Internaţional


Noul presedinte ales al Statelor Unite, Barack Obama, a sustinut, vineri seara, prima sa conferinta de presa dupa alegeri. Viitorul lider de la Casa Alba s-a intalnit vineri cu mai multi consilieri economici, printre care fostii secretari ai Trezoreriei, Larry Summers si Robert Rubin, precum si fostul sef al Rezervei Federale, Paul Volcker. "Promit sa redau americanilor increderea in SUA. Este o situatie critica si toti ne-am angajat in lupta. Nu putem astepta, trebuie sa ne miscam repede si sa luam masuri imediat pentru a iesi din criza", a afirmat Barack OIbama. El a adaugat ca "este nevoie de un plan de salvare a clasei de mijloc americane" si a promis, in plus, ca va sprijini industria auto americana, in contextul crizei financiare.

Cele mai importante declaratii ale lui Barack Obama:

  • "Doua milioane de persoane si-au pierdut slujba in ultimul an in Statele Unite".
  • "Avem nevoie de un plan de salvare a clasei de mijloc americane".
  • "Prima prioritate este legata de somaj. Trebuie sa gasim slujbe intr-o perioada de criza."
  • "Trebuie sa reducem cheltuielile bugetare."
  • "Pentru mine este o prioritate sa ajut industria auto sa se redreseze in actuala criza financiara".
  • "Guvernul american va face toate eforturile pentru a stabiliza piata si a-i ajuta pe contribuabili".
  • "Este o situatie critica si toti ne-am angajat in lupta. Nu putem astepta, trebuie sa ne miscam repede si sa luam masuri imediat pentru a iesi din criza. Trebuie sa lasam deoparte politica si sa lucram impreuna si atunci vom iesi din criza."
  • "Sanatatea, educatia si energia verde sunt domenii prioritare."
  • "Luni ma voi intalni cu presedintele George W. Bush."
  • "Trebuie sa ne concentram pe servicii de calitate si sa furnizam o asistenta sociala la nivel guvernamental. Cateva dintre deciziile pe care le vom lua vor fi dificile."
  • "Promit sa redau americanilor increderea in SUA."



















3349 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    sa speram (Vineri, 7 noiembrie 2008, 22:36)

    vlahu' [anonim]

    tare mult mi-ar placea sa dau timpul inainte , sa pot vedea peste un an daca s-a schimbat in bine sau in rau situatia asta din lume si mai ales din usa
    • 0 (0 voturi)    
      sa speram ce ? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 7:44)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui vlahu'

      Situatia nu poate sa fie mai buna,cel mult sa se stabilizeze.Obama vrea sa ajute industria auto. Slogan postelectoral pentru ca din subventii nu se rentabilizeaza nimic. Ar trebui sa loveasca in sindicate care cer prea mult.De exemple,un pensionar de la GM are aceeasi asigurare medicala ca orice salariat iar cheltuielile medicale cresc in spirala.
      Populatia imbatraneste si sunt din ce in ce mai putin tineri care sa munceasca cu adevarat.Studentii au votat cu Obama pentru ca din traditie democratii dau imprumuturi avantajoase pentru studii dar sa nu uitam ca tinerii in general produc dupa varsta de 30 ani si cer salarii de 60k-80k din start.Gheto-urile au votat cu el pentru ca 2 milioane de rezidenti sunt in puscarie iar acum se vrea reintregirea familiilor.Se spera decriminalizarea marihuanei care oricum nu ajuta la redresarea economiei.
      Si sa nu uitam ca armata nu l-a vrut desi America e in razboi.
      In concluzie cine va fi sanatos in urmatorii ani va supravietui.
      • -1 (1 vot)    
        Be quiet please, God speak ! (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 15:08)

        Global Mesiah [anonim] i-a raspuns lui cosmin

        Obama a surprins la conferinta de presa cu gafe si afirmatii cel putin discutabile. Iata doar 2 exemple:

        -El a ironizat pe fosta "First Lady", Nancy Reagan, pe motiv ca e adepta a "spiritismului". Fara sa stie ca si democrata Hillary Clinton recunoscuse astfel de experiente si ca Nancy Reagan de fapt consultase astrologi si nu spiritisti (diferenta e ca unii "consulta" astre, ceilalti consulta mortii). Ca in orice tara cat de cat civilizata, sa-ti bati joc de oamenii in varsta e prost vazut si USA nu fac exceptie.
        Obama a telefonat ieri si si-a cerut scuze de la Nancy Reagan, a anuntat azi staff-ul sau, oficial.

        -Tot la conferinta de presa, Obama s-a prezentat ca un "caine comunitar", o "incrucisare de rase" !! El a spus ca ar vrea sa le cumpere fiicelor sale un caine care nu e de rasa, ci e "hibrid, o incrucisare de rase, ca mine" ! Ziaristii au fost destul de stupefiati de acest discurs rasial. Apoi Obama a incercat sa transforme remarca cu tenta usor rasista, afirmand ca de fapt fiica sa cea mica e alergica la caini, dar a continuat afirmand: "totusi sunt unele rase hipoalergenice". Ceea ce a intarit impresia ca in mintea sa coninua sa existe diferente clare intre "rase umane".

        Desi mama sa e alba irlandeza si tatal negru kenyan, Obama s-a declarat "a black man", un "negru", ca si cum ar fi vrut sa respinga mostenirea patrimoniului sau genetic de alb.
        Potrivit studiilor recente facute de asociatii afro-americane, 40% din "negrii" americani au patrimoniu genetic european, unii chiar majoritar (articol publicat pe 6 iunie 2008 de ziarul Le Monde).
      • +2 (2 voturi)    
        Uite cine vorbeste!!! (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 23:04)

        Condolezza [anonim] i-a raspuns lui cosmin

        OBAMA a facut Harvardu'...tu ce gradinita ai absolvit?
  • +3 (9 voturi)    
    Ceva nu suna bine (Vineri, 7 noiembrie 2008, 22:38)

    Addy [utilizator]

    "Pentru mine este o prioritate sa ajut industria auto sa se redreseze in actuala criza financiara".

    Iar asta se va face tot din banul contribuabilului american. De ce am eu impresia ca SUA a devenit o corporatocratie ?

    Sper ca schimbarea pe care sa o aduca Obama sa fie nu numai o schimbare de aparente, ci mai degraba una profunda, de reformare si de readucere pe fagase democratice a Americii.
    • 0 (4 voturi)    
      nu esti complet informat (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 0:22)

      AndreiSe [utilizator] i-a raspuns lui Addy

      Addy, criza este extrem de profunda, nu cred ca intelegi exact despre ce este vorba. Nu lua la misto SUA pentru ca ce e acum la ei o sa fie de 10 ori la noi. mai bine retine mesajul lui Obama: "Trebuie sa reducem cheltuielile bugetare." Noi inca le putem dubla, ca nu avem nici o problema...
      • +5 (7 voturi)    
        Nu compara Romania cu SUA ! (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 1:04)

        Addy [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSe

        Pai el cand vorbeste de cheltuieli bugetare se refera cu precadere la actiunile militare din Iraq si Afghanistan.

        Ei isi vor reduce prezenta acolo. Noi,precum si altii, vom suplimenta fortele acolo.
        E fantezist sa compari Romania cu SUA din orice punct de vedere. Ei au ajuns la un varf de civilizatie, de dezvoltare. Noi inca ne batem cu propriile noastre mediocritati la nivel de clasa politica si dezvolatare socio-economica .

        Sa spun ca SUA in acest moment se afla intr-o perioada de declin, atat in plan economic, cat si politic este o afirmatie fara cusur. Interesele Americii au ajuns sa fie confundate cu interesele corporatiilor americane. Invadarea Irakului nu face exceptie de la aceasta regula .

        Sa nu fii surprins daca administratia Obama va coopta fosti componesti a echipelor administrative a institutiilor financiar-bancare recent salvate de la faliment. Exista o legatura...

        Cu toate astea, eu totusi mai am speranta (poate sunt naiv) ca Obama are ceva din Kennedy si va aduce o schimbare in bine.
        • +3 (5 voturi)    
          in sfarsit un presedinte mai inteligent (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 2:16)

          atreus [anonim] i-a raspuns lui Addy

          sunt de acord cu tine. Doar prioritatile pe energii verzi au deja un potential extrem de ridicat. Cresterea economica si nu numai (sociala, intelectuala etc.) se face prin inovatie si mai ales prin finantarea proiectelor inovative. Asta lipseste aproape complet in europa. Din pacate republicanii au avut un rol cat se poate de pagubos in istoria recenta a sua, de prin anii 80 incepand. Majoritatea slab pregatiti si cu educatie precara, nu au avut o viziune suficient de larga pentru a anticipa aceste probleme. Stagnarea sau declinul actual se petrece tocmai pentru ca diverse idei cu potential enorm au fost ignorate de catre niste lideri slab pregatiti. Obama, cred eu, este o speranta pentru SUA si ma bucur ca a fost ales. O dovada de intelepciune in sfarsit. Din fericire problema "independentei energetice" ii mai face si pe republicani sa se trezeasca desi inca nu sunt capabili sa vada fenomenul in intreaga lui complexitate. Chiar daca nu ar exista poluare si daca nu ar exista problema mediului sursele de energie ar trebui eficientizate din simplul motiv ca prin asta se asigura dezvoltarea diverselor ramuri de cercetare. Razboiul din Iraq este absurd si ma bucur ca in sfarsit un presedinte american vede asta. Cati bani s-au cheltuit acolo? Cu ce efect? Era petrolului este pe cale de disparitie si cei care observa tarziu vor pierde.
          • -3 (7 voturi)    
            Daca USA abandoneaza lupta (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 5:38)

            Omul [anonim] i-a raspuns lui atreus

            impotriva terorismului islamic, vom simti fiecare pe propia piele ce inseamna fundamentalism islamic si ce inseamna teoria acestora ca fiecare musulman trebuie sa ucida cel putin un pagan.Prin pagan, acestia inteleg orice om care nu este de religie musulmana.America nu pentru petrol se bate.America, cu dolarii cheltuiti in razboaiele antiteroriste ar cumpara de zece ori mai mult petrol decat necesar.America nu-si permite sa faca ce au facut europenii in anii 30 cand nu au lichidat din fasa fascismul si nazismul.Atreus, esti o victima ignoranta a propagandei terorist-islamice.
            • +3 (3 voturi)    
              Exista si alte metode de a starpi fundamentalismul (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 11:58)

              Addy [utilizator] i-a raspuns lui Omul

              islamic ... Dar nu e vorba doar de acesta. Exista si un fundamentalism iudaic (in Israel) si un fundamentalism crestin-conservator(SUA ).

              Iti dai seama ca din intersectia a toate astea nu poate sa iasa nimic bine. Mai dau americanii o bomba peste niste nuntasi afghani sau peste niste scoli din Pakistan ii radicalizeaza pe musulmani. Fundamentalistii musulmani mai comit un atentat si ii radicalizeaza pe fundamentalistii crestini si/sau iudaici.
              Este o situatie aparent fara scapare.

              Singura metoda de a combate fundamentalismul, indiferent de-o fi iudaic, islamist sau crestin este educatia. Uite aici o mostra din fiecare tip de fundamentalism de care vorbesc eu:
              a) Fundamentalism crestin:
              http://www.youtube.com/watch?v=zRqcfqiXCX0

              b)Fundamentalism islamic:
              http://www.youtube.com/watch?v=sHP5e3ADZec

              c)Fundamentalism iudaic:
              http://www.youtube.com/watch?v=8HOEBQyEVXs&feature=related

              Mie imi este greata de toti acesti reprezentati ai fundamentalismului...
              Nici o parte nu este mai dreapta ca alta.
              Ai devenit fara sa stii parte partizana a fundamentalismului crestin in acest razboi complex.

              Parerea mea este ca cea mai eficienta arma impotriva fundamentalismului este educatia.
              • +3 (3 voturi)    
                aplauze pt un om cu creier (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 13:47)

                m3h [anonim] i-a raspuns lui Addy

                ma bucur cind mai dau de cineva care e in stare sa vada adevarul.

                din pacate EI sunt mai multi decit NOI. muuuult mai multi.

                nu ii uita pe habotnicii ortodocsi care vad negru in fata ochilor cind dau de vreun gay, evreu, martor al lui iehova sau membru al oricarui alt cult religios si probabil chiar si de vreun negru. nu uita ca legionarii romani aveau in filosofia lor o puternica tenta religioasa, ca multi popi au fost simpatizanti si ca asta provine probabil din ideea ca "evreii l-au omorit pe isus" - chestie care explica macar partial de ce in romania sunt atit de multi anti-semiti desi sunt atit de putini evrei: idei perpetuate din generatie in generatie de oameni indoctrinati, lipsiti de educatie.

                sunt multi si sunt peste tot fanaticii religiosi. si sunt ai dracului de periculosi.

                si probabil ca ii vei putea numara dupa numarul de voturi negative pe care le vor primi aceste 2 comentarii (al tau si al meu)
            • +1 (1 vot)    
              sunt o victima? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 14:56)

              atreus [anonim] i-a raspuns lui Omul

              sunt de acord ca fundamentalismul islamic ne-ar aduce in evul mediu daca ar ajunge la putere dar metoda prin care trebuie starpit este gresit aleasa si nu da roade. Cu cat lupti mai mult cu armele in mana contra unor fanatici cu atat vor fi mai capabili sa adune alti fanatici in jurul lor. In tarile prospere fanatismul islamic este redus. (Qatar, Kuwait, Emirate) Daca cheltui un miliard de dolari ca sa capturezi si sa ucizi zece teroristi iar un terorist cheltuie 100 de dolari ca sa se arunce in aer si sa ia cu el 1000 de "pagani" atunci pe termen lung cine va castiga? Poate sunt o victima a propagandei islamice (desi nu am citit mare lucru in domeniu) dar acum avem doua razboaie (iraq si afganistan) impotriva unor teroristi din iran, pakistan, palestina etc. Suna logic?
              • -1 (1 vot)    
                Eroare (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 21:48)

                oagy [anonim] i-a raspuns lui atreus

                Ai o eroare de baza in logica ta, cea ca in tarile arabe prospere fanatismul este redus. Cei mai temuti teroristi au provenit nu din afganistan sau irak ci chiar din tarile arabe dezvoltate. Sa nu uitam ca cei care au atacat turnurile erau din arabia saudita ( de unde printre altele este si bin laden ) si egipt. Sa nu crezi ca niste jegosi fara bani pot coordona o retea globala de terorism. Ei trebuie chiar sa fie oameni educati ( din pacate ei au fost educati chiar in scolile occidentale )
                • +1 (1 vot)    
                  Am oarece retineri in a accepta varianta oficiala (Duminică, 9 noiembrie 2008, 2:27)

                  Addy [utilizator] i-a raspuns lui oagy

                  Sunt asa de multe "coincidente" si variantele neoficiale explica lucrurile mult mai bine.

                  Gaseste tu o explicatie la acest fapt: De ce s-a prabusit WTC7 ?
    • -4 (6 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:14)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui Addy

      de ce trebuie sa fii tu intotdeauna gica contra? ma intreb de ce aveti nevoie ca sa fiti mai optimisti
      • +1 (1 vot)    
        Eu nu sunt aici sa aplaud pe cineva (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 12:01)

        Addy [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        Doresc sa exprim opinii ponderate, in functie de argumente, nu de impulsuri emotionale. Recunosc ca sunt pro-Obama, dar asta nu inseamna ca nu pot sa am anumit rezerve la adresa lui.
  • -2 (4 voturi)    
    Ce ziaristi profesionisti !!!!!!!!!! (Vineri, 7 noiembrie 2008, 22:39)

    Costi [anonim]

    Ca sa vezi chestie, e ora 12:35 PST si deasa e seara pe coasta de est. Obama a si terminat discursul la TV.
    Mai fratiilor ori aveti conectii mari si stiti dinainte ce o sa zica Nea Baraka diseara ori sunteti ziaristi de doi lei, pardon 2 RON.
    • 0 (2 voturi)    
      Bai, costi ionitza (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 0:16)

      Gigi Putere [anonim] i-a raspuns lui Costi

      Esti batut in cap ca lumea.
  • -4 (4 voturi)    
    lolz (Vineri, 7 noiembrie 2008, 22:54)

    bursucu [anonim]

    si marmota...
  • +1 (5 voturi)    
    ce naiba ma (Vineri, 7 noiembrie 2008, 23:33)

    gigi [anonim]

    e doar un simplu om, ce naiba tot zice ca o sa schimbe si-o sa faca... specialistii oricum o sa faca ce au de facut, indiferent cine este presedinte. De parca Bush sau McCain se trezeau dimineata si ziceau: "mrrr, ia sa vad eu ce pot face azi rau SUA, nu chestii d'alea bune de care vrea sa faca Obama"
    • +3 (9 voturi)    
      bine ca am scapat de bush! (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 2:22)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Gresit: specialistii sunt cei care dau variante posibile iar liderul ia decizia. Specialistii pot sa fie incompetenti si liderul sa aiba o viziune restransa asupra lucrurilor. Asa s-a intamplat cu bush si cred ca nimeni nu poate nega asta. Cred ca daca am avea acces la rapoartele secrete ale CIA catre obama am afla cam acelasi lucru: ca administratia bush a fost un dezastru si ca america are reale probleme nu doar de securitate ci si economice si politice
      drumul spre iad e pavat intotdeauna cu cele mai bune intentii. Nu conteaza ca esti liberal sau mai degraba de stanga, conteaza sa te adaptezi la realitate, dincolo de doctrina sau de ce ai invatat in scoala. Din pacate unii invata asa de bine lectiile la scoala incat atunci cand sunt pusi in fata realitatii nu mai stiu ce sa faca. (desi nu cred ca bush a invatat prea bine nici macar lectiile din scoala...)
      cu bine
  • -8 (14 voturi)    
    America e departe (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 0:09)

    Costel [anonim]

    Fratilor, America e departe si nu mai e asa strong. Eu zic sa ne dam cu europa si cu rusii si sa uitam de ei. Am mai vazut din astia care au venit si au plecat asa cum au venit. Trebuie sa ne vedem de interesu nostru si atat... sa nu mai aud sunet de stomac ghortaind.
    • -3 (11 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:18)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui Costel

      tu te auzi ce scrii? sa ne dam cu rusii? Doamne...
    • -3 (11 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:18)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui Costel

      clar, cu rusii nu o sa mori de foame :))
      • +1 (1 vot)    
        da (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 15:53)

        Manole [anonim] i-a raspuns lui Mda

        Americanii cum fac afaceri cu arabii si chinezii si venezuelenii? Nemtii fac afaceri cu rusii. Noi suntem cei mai fraieri. Suntem fraierii lor!
  • +1 (9 voturi)    
    "Descarc pareri subiective" (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 0:56)

    Pretorian [anonim]

    In primul felicitari Barack Obama, trebuie remarcat momentul in care "viitorul presedinte" accede la "tronul" S.U.A. . Lasata intr-un colaps iluzoriu de delirant de catre un cowboy obosit America invita o persoana care printre putinele intra in istorie inainte sa moara. Din nefericire sunt destul de sceptic in legatura cu durata de viata, aici nu ma refer doar la cea politica, Barack Obama este si va ramane un bun pretext in contextul declansarii multor conflicte atat pe plan intern in special cat si pe plan international. Pare un personaj interesant de urmarit pe viitor. Ii urez o concentrare sporita atat pe serviciile de calitate cat si pe asistenta sociala.
  • +2 (4 voturi)    
    stai linistit (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 2:25)

    atreus [anonim]

    o sa traiasca si dupa al doilea mandat. Sustinerea industriei de automobile este o decizie buna, conditiile ar trebui sa fie abordarea unor proiecte ecologice.
  • -4 (8 voturi)    
    idiot (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 3:33)

    john [anonim]

    Acum ca Bush a fost numit 'moron' timp de 8 ani, e voie sa-l numim pe obama idiot pentru urmatorii 2? sau e cumva rasist?
    cat a vorbit idiotu', indicele bursei de la new york a scazut, cum a tacut din gura, a inceput sa creasca. asta dupa ce miercuri si joi, dupa alegerea idiotului, se prabusise. poate ca ar fi bine ca idiotull sa taca din gura si, eventual, sa faca o lunga vizita de prietenie in kenya.
    • -4 (8 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:20)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui john

      si daca iesea bunicul, ce crezi ca se intampla? cred ca dadea faliment bursa, plecau toti acasa, si cine stie de ce atomic war aveam parte ;)
  • -3 (13 voturi)    
    Obama - papagalul presei si al familiei Kennedy! (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 4:23)

    Delatorii [anonim]

    Din pacate (poate) pentru multi dintre admiratorii sai fanatici, Obama nu este altceva decat un produs destul de penibil si fara substanta al presei americane si al familiei Kennedy, catolici irlandezi in forma si socialisti resapati in continut. Isteria "pro-Obama" se va stinge curand si vor aparea si primele calificative zootehnice la adresa noului presedinte american. Mai vorbim pe tema asta... Sunt multe de discutat insa campania electorala pentru aceste alegeri, capmanie care a durat aproape 2 ani contine prea multe amanunte si spatiul nu ne permite despicarea lor in 4, eventual in 44. Cel putin unul il putem pune insa in discutie, si anume asocierea (extrem de marsava) a republicanilor cu pofta lor de a creea razboaie peste tot in lume in totala contradictie, nu-i asa, cu pacifismul democratilor. Cata marlanie ieftina...Cu acest atac, presa americana a dat o lovitura teribila electoratului american, mizand pe memoria colectiva extrem de "scurta" si pe rezultatele fantastice pe care le poti obtine atunci cand terorizezi lumea cu ideea razboiului (sa ne aducem aminte de celebra "liniste" propusa de Iliescu in 1990 intr-o perioada extrem de violenta in Romania!!!). Cata ipocrizie !!! De-a dreptul gretos !!! Bill CLINTON a fost presendintele democrat al SUA in perioada 1992-2000! Si imi amintesc bine ca a fost unul dintre cei mai inversunati dusmani ai lui Saddam Hussein si nu numai ca nu a retras trupele din Irak, dar le-a si suplimentat!!! Ca sa nu mai vorbim de Afganistan! Insa saracii americani ("de rand") au uitat...Hmm Nu trece anul si Obama va primi ce merita de fapt! Mai vorbim!
    • +3 (7 voturi)    
      vraiste (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:09)

      ioan timisoara [anonim] i-a raspuns lui Delatorii

      rog pe toti sa mai citesca odata comentriul de mai sus. Cat de vraiste poate fi acest propagandist republican care de cateva saptamani revarsa sub diferite pseodonime aberatii cu nemiluita aici pe site? nu exista un minim control?
      Fabulatiile acestui incompetent intrec orice masura.

      Cica "Bill Clinton nu numai ca nu a retras trupele din Irak ci chiar le-a suplimentat, ca sa nu mai vorbim de Afganistan"?!????!!
      Cand orice copil de gradinita stie ca pe vremea lui clinton erau zero soldati americani in Irak si Afganistan. Clinton a intervenit in Bosnia si Kosovo, si atat.

      Dle Cifrus, hai mai povesteste-ne inca odata cum era treaba aia cu sondajele masluite?
      Toate sondajele s-au adeverit, "Husein socialistul" a castigat Florida, Virginia, Ohio, Indiana, North Carolina. Era aproape sa castige chiar si state ultraconservatoare ca Idaho si Montana.
      • +1 (3 voturi)    
        si in Somalia ? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 12:46)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui ioan timisoara

        oare cine a intervenit ?

        Votul 'popular' arata ca diferenta nu a fost chiar atat de mare ca in sondaje .

        Delatorii ,are o opinie -care in buna parte o impartasesc si eu- daca ai argumente foarte bine ,eu sant dispus sa le' ascult',daca nu ,atunci este cazul sa va retineti de la catalogari de genul 'propagandist' [urmeaza probabil' mercenar'] mai ale ca semnati ..... timisoara
        • +2 (2 voturi)    
          Somalia (Duminică, 9 noiembrie 2008, 6:42)

          ioan timisoara [anonim] i-a raspuns lui directia 5

          @directia5
          in primul rind articolul de mai sus nu este despre Clinton. Dar daca tot vorbeste lumea de Clinton aflati ca Clinton nu a intervenit nici in Somalia. Asta a fost inaintea lui Si Bush tatal a retras trupele de acolo.
          Clinton a intervenit in Bosnia si Kosovo. Nu vreau sa zic nici ca a fost bine, nici ca a fost rau. Probabil trebuia interveit acolo, nu stiu, in nici un caz nu trebuia bombardat Belgradul sau NoviSadul. Insa nu se poate purta o discutie daca vin oameni in cel mai bun caz neinformati si spun ca Clinton s-ar fi bagat in Irak, Afganistan Somalia.
      • +2 (2 voturi)    
        Acuzatii inutile (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 17:23)

        Cifrus [anonim] i-a raspuns lui ioan timisoara

        @ioan timisoara. Comentariul de mai sus nu-mi apartine, cel semnat "delatorii" !? Fraza despre Clinton e ridicula si complet falsa. Clinton e vinovat de situatia sub-primes datorita unei legi pe care a promulgat-o in 1995 (care i-a folosit sa fie reales in 1996) si e vinovat de situatia de dupa 9/11 pt. ca in 1998 a refuzat lichidarea lui Bin Laden de catre serviciile secrete saudite, servicii care l-au avertizat ca bin Laden a iesit de sub controlul lor si va ataca USA. Clinton e cel care a permis bombardarea Serbiei, un stat european si crestin, in care au murit sute de civili nevinovati, inclusiv copii arsi de vii.
        Precizari la "aberatii":
        -Obama e sustinut de Kennedy, familie de catolici irlandezi si de lobby-ul evreiesc din partid (evreii voteaza traditional si majoritar cu democratii). Clanul Kennedy a obtinut numirea lui Joseph Biden ca nr.2 dupa Obama, un catolic irlandez. Lobby-ul evreiesc a obtinut numirea lui Emanule Rahm ca secretar personal al lui Obama, omul care-i pune dosarele pe birou si-i face agenda de intalniri ! Nici nu e nevoie de alte argumente.

        -sondajele marilor institute au fost corecte, exact cum am afirmat in repetate randuri, erau singurele fiabile. Din contra, sondajele CBS (Obama la +13), ABC (Obama la +12), cele din Newsweek (Obama la +10), cele din NYT, etc. toate s-au dovedit exagerari grosolane si manipulare mediatica pro-democrata, asa cum afirmasem. Iar decalajele pe state sunt mult mai mici decat cele anuntate sau sperate de democrati, dovada si situatia din Congres, unde democratii obtin o performanta mai slaba decat imagiinau.

        -Hussein ar fi corect scris si e prenume dat de tatal sau kenyan, e pe actul de nastere. El nu e socialist, e un social-liberal evanghelist. In Europa ar fi catalogat la dreapta partidelor liberale sau centriste. Cand a vizitat Franta ( e bun prieten cu conservatorul Sarkozy) a refuzat sa intalneasca lideri socialisti.
        • +1 (1 vot)    
          sustinatorii lui Obama (Duminică, 9 noiembrie 2008, 7:15)

          iaon timisoara [anonim] i-a raspuns lui Cifrus

          1.scuze, crezusem ca postarea de mai sus e a ta

          2.Sincer ma scoate din sarite cum se opereaza aici cu "argumente" simpliste si cu jumatati si sferturi de adevar. Cifrus si altii. lucrurile sunt mai complicate. Cateva exemple:
          -Obama a fost sustinut de clanul Kennedy. E corect. Dar a fost sustinut intre multi altii si de 2 senatori republicani, de cativa economisti conservatori, de mai multi consilieri ai lui Reagan. Au fost foarte multi care l-au sustinut. Apropo, din clanul Kennedy au ramas dupa 2 asasinate si mai multe accidente, doar un senator grav bolnav, si in rest numai fii si nepoti care nu mai au treba cu politica. Fam Kennedy nu mai are demult multa influenta.
          -"Biden e catolic irlandez". Parca sta ar fi singurul motiv pt care a fost desemnat vice. Sunt multe altele, provenienta si religia strabunicilor sai chiar nu cred ca a jucat nici un rol. El a fost ales pt ca e senator de ca 30 de ani si pt ca e expert in pol externa (un presupus punct vulnerabil al lui Obama)

          2. chestiunea cu votul americanilor de provenienta evreasca. E o mare diferenta: corect, americanii de provenienta evreasca sutin democratii, insa asta inseamna ca nu sustin o politica intransigenta fata de israel. Altfel ar vota cu republicanii. De fiecare data cand democratii au au fost in casa alba s-au facut pasi catre rezolvarea problemei (cu presiune din partea casei albe fata de israel). Democratii nu au dat mana libera, de fiecare data cand au fost republicanii au fost intifade si blocarea procesului de pace. Cand au fost democratii au fost negocieri, armistiii si intelegeri neplacute pentru israelienii "duri".

          Deci lucrurile nu-s simple, albe sau negre, sunt foarte complexe.
        • +1 (1 vot)    
          provenienta si socialismul (Duminică, 9 noiembrie 2008, 8:05)

          ioan timisoara [anonim] i-a raspuns lui Cifrus

          1. mai lasati odata pt totdeauna provenienta politicienilor cand discutati de politica. Daca ar mai fi fost nevoie de o dovada, Obama a dovedit ca nu provenienta si religia strabunicilor conteaza. Daca ar mai fi contat nu ar fi fost ales. Conteaza programul politic. Parca Bush nu ar fi avut in guvernul sau o ministra afro-americana, un ministru arabo-american si altul latino. I-a adus asta lui sau republicanilor un spor de popularitate? Nu. Deci nu conteza provenienta, conteaza programul politic. altfel nici Obama nu ar fi castigat. Vorbiti despre programele politice mai mult. Nici la noi care suntem 200 de ani in urma americanilor la capitolul experienta democratica nimeni nu zice ca Basescu a fost sau nu votat pentru ca e dobrogean. Cand se vorbeste de SUA tot timpul se implica pura coincidenta a provenientei sau religiei sau a numelui de familie al unui din 4 strabunici. E ridicol deja + complet off topic.

          2. Cine spune ca Obama ar fi in Europa la dreapta partidelor liberale sau centriste se inseala. Obama este PARTIAL la stanga unor partide declarate social-democrate in Europa. Obama promite ridicarea salaiului minim. In Germania dupa 10 ani de guvernare social-democrata NU EXISTA SALARIU MINIM. Obama e impotriva razboiului din Irak si va retrage trupele, "socialistii" englezi au mers cot la cot cu Bush in Irak si au ramas.

          Lucrurile sunt complexe, si sabloanele stanga-dreapta, alb-negru pot fi aruncate la gunoi.
    • +2 (6 voturi)    
      Si ce-ar merita Obama, mai Lee Oswald? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:32)

      Sicktir [anonim] i-a raspuns lui Delatorii

      Si ce-ar merita Obama, mai Lee Oswald de Damaroaia? Vezi ca ti se vad ochii prin gluga de KKK si s-ar putea sa te recunoasca sectoristul. Vai de capul vostru de rasisti, muriti de ciuda ca a iesit un negrotel, asta va framanta pe voi. Putea sa iasa presedinte si Bugs Bunny sau Scooby Doo, pe voi asta va roade, ca America are acum un presedinte negru. Stati relaxati ca negrotelul asta o sa faca treaba buna. Si btw, Bill Clinton a fost obligat sa faca pe durul in afara ca sa se uite ce a facut inauntru (ma rog, el zice ca n-ar fi intrat decat cu trabucul!) Dar unii sunt prea orbiti de ura ca sa inteleaga. Uita-te la filmul Wag the Dog si mai vorbim. Si nu uita sa-ti iei si o lamaie, vad ca te-ai ingretosat deloc ca nu s-au ales isteata de Palin si mosul ei obosit dar patriot.
  • +1 (3 voturi)    
    Agenda (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 4:56)

    Ion [anonim]

    Domnule Obama, o rugaminte am si eu la dumneavoastra, daca se poate se adaugati la agenda dumneavoastra: Promit sa redau lumii increderea in SUA. In momentul actual SUA se confrunta cu probleme de credibilitate internationala pe plan politic, militar dar mai ales financial.
  • +4 (6 voturi)    
    Ce cartiti, moncher.. (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 5:10)

    capcaunul [anonim]

    ca daca ne uitam in ograda proprie plang si pietrele.. si cartim la unul cu dreptul la harvard si talent oratoric innascut.. haida de! n-avem un pic de jena? cartim in conditiile in care ne-am aratat neputinta ca stat si lipsa nationala de caracter ptr mai bine de 20 de ani? cand l-am votat in prostie pe iliescu, avem un prim-ministru' fost corijent si un actula presedinte fost capitan? noi care-o votam pe irina loghin in parlament si avem lideri de partide de doi bani, lideri parlamentari doua caricaturi, vacaroiu si olteanu? cu o elita politica de doi bani adica? care ne inchinam la manea si pupam poala popii? hai sa ne scoate capul din fund si sa recunoastem autenticitatea unei natii care e in stare sa iasa in strada ptr idealuri intruchipate de "I have a dream" si "Yes, we can". Mai domoliti'va aroganta asta belicoasa ca aducem a cascadorii rasului fata de altii.. liderii reflecta poporul, zice o zicala din antichitate, asa ca sa vedem de fapt ce tarani suntem.. nu am nici un complex fata de americani sau vestici, dar cred ca suntem la distanta de dreptul de a ne da rotunzi fata de ei, mi se pare pur si simplu o ipocrizie!
  • -2 (6 voturi)    
    Coboratul din copac ... (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 7:31)

    Cioara din varful parului [anonim]

    Ca tot se trage din tribul Luo aflat in tinutul Luoland din Kenya si Uganda, poate o sa aprecieze mai mult apropierea de natura. Asta e partea buna.
    O sa fie nostim peste cateva luni, cand referirile la jungla africana o sa fie tot mai dese in media americana.
    Barack Hussein Obama o sa aiba o aterizare cam brusca. Asa se intampla cand se rupe liana.
    Urmeaza un irlandez ca premier al Marii Britanii, un presedinte al Israelului de origine araba, un evreu la carma Germaniei si un Gyuri la cea a Romaniei.
    S-a intors lumea cu fundu-n sus.
  • -4 (6 voturi)    
    SUA (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 11:02)

    pusy [anonim]

    Bun OBAMA,de acum SUA are in componenta 51 state,doar si Kenya face acum parte din SUA.Sa vezi ce de kenyeni vor fi pe la casa alba!
    • -1 (7 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 12:54)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui pusy

      si chiar daca ar fi asa, care e problema? esti cumva rasist? ;)
  • -1 (9 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 11:08)

    dan [anonim]

    Stiti ceva din partea mea SUA poate sa se tavaleasca in chinuri si nu-mi pasa,e timpul sa realizeze ca nu pot face ce vor ei si sa trmita armata sub diverse pretexte acolo unde au interese pentru a le fi lor bine.
    Sincer nu-mi pasa chiar daca criza lor se va resimti si-n Romania
    • -2 (8 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 12:55)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui dan

      atunci de ce nu te sinucizi, daca tot nu iti pasa de nimic? ;)
    • 0 (0 voturi)    
      esti 'vaccinat ' ? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 16:45)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui dan

      cum adica 'nu mi pasa daca criza....' ,macar ca OM ar trebuii sa constientizezi ca aceasta criza va aduce multe lacrimi si suferinta pe toate meridianele globului

      conform logicii dumneavoastra SUA nu ar fi trebuit sa trimita trupe pentru a elibera Europa de sub cizma nazista si nici sa stopeze imperialismul japonez din Pacific si probabil nici Razboiul Rece nu ar fi trebuit castigat -cel putin asa gandesc cativa nostalgici comunisti
      • -2 (4 voturi)    
        USA este un imperiu in deriva (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 18:14)

        Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui directia 5

        USA este un imperiu in deriva care in 20-30 de ani va pierde statutul de superputere economica.
        Doamne ajuta
        • +2 (2 voturi)    
          nimic nu este vesnic (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 20:06)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Tantza si Costel

          sigur ca 'imperiul' SUA cu partile lui bune [multe] sau mai putin bune [putine] v a apune - si ziua asta nu este prea departe-problema este ce punem in loc ?
          Toata istoria omenirii este un lung sir de imperii,unele cu toate partile lor negative ,au contribuit la dezvoltarea umanitatii -imp.roman-'pax romana',imp. Britanic cu rev.ind.,imp.lui Napoleon cu introducerea cod.civil,penal ,comercial sau cu laicizarea Statului-altele au marcat istoria cu un lung sir de orori si crime-imp.nazist si comunist conduc detasat aceasta sectiune,deci intrebarea ramane : ce punem in loc ?
          • 0 (0 voturi)    
            Doua intrebari (Duminică, 9 noiembrie 2008, 14:43)

            Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            Desi simt ca-mi pierd vremea cu un suporter USA o sa-ti pun doua intrebari:
            1. Care sint partile bune ale imperiului USA?
            2. Care sint partile rele ale imperiului USA?

            Notatia de imperiul USA nu-mi apartine ci ii apartine lui Karl Rove.
            Te las sa gasesti cine este Karl Rove.
        • 0 (2 voturi)    
          . (Duminică, 9 noiembrie 2008, 0:11)

          Mda [utilizator] i-a raspuns lui Tantza si Costel

          ei na? si cine va veni in loc, romania? daca separi numai san francisco de sua, obtii din acesta o mare putere, si e doar un oras. gandeste-te ca ei au cel putin 30 de orase in genul asta ;)
          • +1 (1 vot)    
            Cine va veni? Nu stiu. (Duminică, 9 noiembrie 2008, 14:44)

            Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui Mda

            Cine va veni? Nu stiu.
            USA au grave probleme economice (ca si multe alte tari, datorita printre aletele globalizarii, mondializarii, etc).
  • -3 (11 voturi)    
    . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 12:56)

    Mda [utilizator]

    observ un val de rusofili pe aici, comentariile penibile au numai "note mari" :))
    • +3 (5 voturi)    
      Ia o pauza de la postat (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 13:08)

      Addy [utilizator] i-a raspuns lui Mda

      Si mai informeaza-te asupra a ce si cum se intampla in lume...

      Tu nu aduci argumente sau lucruri noi in discutie. Tu vii si-i numesti pe coforumisti in toate felurile si astepti sa fii respectat pentru asta. Eu, ca multi altii, m-am saturat de mistocareala romaneasca,. Lumea nu se bucura de comentarii ca ale tarii lipsite de continut si pline de invective.

      Inainte de a posta invata ce-i ala bunul simt. Daca ai ceva de spus impotriva opiniei unuia sau altuia fa-o argumentat.

      Respecta toate opiniile, daca acestea sunt argumentate, si daca nu-ti convine ceva argumenteaza, nu arunca cu noroi !
    • -1 (3 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 13:15)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Penibil esti tu .Tu chiar crezi ca daca a iesit Obama presedinte in SUA o sa fie mai bine pentru noi romanii,tu ar trebui sa te sinucizi ca traiesti degeaba pardon nu chiar degeaba traiesti ca sa crezi tot ce zic ceilalti
    • +2 (2 voturi)    
      . (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 15:05)

      Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui Mda

      vezi ca ma jignesti :))
      comentariile penibile au fost notate de agentii undercover CIA, KGB nu e interesat de subiectul asta :))
  • -1 (3 voturi)    
    idiotul (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 16:05)

    john [anonim]

    foarte interesant: chiar a doua zi dupa alegerea idiotului, s-a anuntat ca revine tov. putin acolo de unde nu plecase. sa vedem ce o sa zica istetzii astia pupincuristi de obama cand tov. Putin se va uita mai incruntat la idiot si acesta va incepe sa tremure, va face pe el si se va ascunde dupa fusta lu' michelle. sa vad eu ce o sa ziceti daca intr-un an, doi vor marsalui tancurile sovietice prin ucraina iar idiotul va cere ambelor parti sa manifeste retinere, asa cum a spus cand rusii au invadat georgia. sper sa nu fie asa, pentru binele romaniei. parca mccain oferea mai multe certitudini in privinta asta, idiotul ofera doar speranta ca, poate, nu va face pe el in fata lui putin.
  • +2 (2 voturi)    
    HAAALLOOOOO!!!... (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 16:38)

    ibsze'n [anonim]

    .. halooo !!!!! ... galagia in grajd, ca dau cu furca...
    despre ce se discuta aici ? ati trecut la iventive si jigniri reciproce?!? ..calm, domnilor, mai mult calm...lasati pasiunile astea ca nu-si au rostul...si s'auzim numa' de bine !
  • -2 (4 voturi)    
    De ce atita linguseala fatza de americani? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 18:13)

    Tantza si Costel [anonim]

    De ce atita linguseala fatza de americani?
    De ce atita obedientza neceruta de americani?
  • +1 (1 vot)    
    UE (Duminică, 9 noiembrie 2008, 21:38)

    zack [anonim]

    Fiindca suntem europeni si nu africani sau americani trebuie sa sustinem UE.Numai asa putem ajunge la ceea ce a fost America in zilele ei bune si mai mult de atat.Atunci v-om fi egali cu USA si cu oricine.Europa are mai multe de oferit decat oricine.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version