VIDEO Mahmoud Ahmadinejad: Nu avem niciun fel de problema cu evreii, iar ostilitatea din relatiile SUA-Iran nu ne apartine

de Adrian Novac     HotNews.ro
Miercuri, 24 septembrie 2008, 13:22 Actualitate | Internaţional


Presedintele iranian, Mahmoud Ahmadinejad, a acuzat "cateva puteri agresive" pentru problemele cu care se confrunta omenirea si a afirmat ca "imperiul american in lume se apropie de sfarsitul drumului sau". Invitat la emisiunea Larry King Live de la postul CNN, liderul de la Teheran a afirmat ca activitatile nucleare ale Iranului sunt pasnice si a criticat "presiunile politice si economice" asupra Iranului facute de aceleasi puteri. In plus, liderul iranian a afirmat ca tara sa "nu are niciun fel de probleme cu evreii".

Iata cateva dintre cele mai importante declaratii facute de Ahmadinejad in cadrul emisiunii de la CNN.
  • activitatile nucleare ale Iranului sunt pasnice
  • cateva puteri ale lumii incearca sa ne impiedice programul nuclear prin exercitarea de presiuni politice si economice asupra Iranului si prin amenintarea Agentiei Internationale pentru Energie Atomica
  • in acelasi timp, aceste puteri construiesc si mentin depozite de arme nucleare, fara sa fie verificate de cineva
  • sunt gata sa ma intalnesc cu candidatii la presedintia SUA John McCain si Barack Obama, chiar si in fata presei internationale, pentru a discuta problemele lumii
  • nu am vreo preferinta in ceea ce-i priveste pe cei doi si cred ca acestea sunt probleme legate de afacerile interne ale SUA
  • decizia trebuie luata de poporul american, iar ceea ce conteaza este ca noul presedinte sa adopte un drum si o apropiere politica. Noi trebuie sa vedem daca acea persoana va aduce schimbari in politica sau va continua pe acelasi drum.
  • atacarea Iranului va fi cel mai prost lucru pe care ar putea sa-l faca guvernul american
  • cred ca sunt suficienti oameni rezonabili, inteligenti in SUA care nu vor permite guvernului american sa faca o greseala atat de mare
  • retragerea trupelor americane din Irak ar fi cel mai bun scenariu; e insa nevoie de un program. Prezenta Statelor Unite acolo nu a redus tensiunile si nu a limitat terorismul. De fapt, a accentuat nivelul terorismului.
  • ostilitatea din relatiile SUA-Iran nu ne apartine; pana in prezent, noi am fost interesati de relatii de prietenie
  • de-a lungul istoriei, Iranul a dovedit ca este o natiune a pacii si a prieteniei cu alte popoare
  • problema nucleara a fost politizata si nu este deloc o lupta legala. IAEA nu a descoperit nicio lipsa de supunere sau deviere din partea Iranului
  • nu avem niciun fel de problema cu poporul evreu. Exista multi evrei care locuiesc in prezent in Iran. Insa observati ca sionistii nu sunt evrei; ei nu au religie ci doar poarta masti ale religiozitatii. Cum poti sa fii religios si sa ocupi pamantul altui popor?
  • un grup impartial trebuie sa verifice daca Holocaustul s-a intamplat asa cum se spune. Exista oameni care sunt de acord cu aceasta afirmatie. Sunt oameni care insa nu sunt de acord
  • cat priveste homosexualii, am spus in trecut ca in Iran nu se intampla ca aici, in SUA. In Iran, majoritatea oamenilor resping homosexualitatea. Si da, avem o lege legata de aceasta si legea e aplicata. In Iran suntem insa atenti ca nimeni sa nu se amestece in viata privata a oamenilor.

Liderul iranian se afla la New York, unde participa la lucrarile Adunarii Generale a ONU.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2760 vizualizari

  • -2 (10 voturi)    
    Comedia (Miercuri, 24 septembrie 2008, 13:32)

    gica-sut [anonim]

    Afirmatiile acestui clown sunt de un comic fantasic :))))))))
    • -1 (7 voturi)    
      Cine vorbeste (Miercuri, 24 septembrie 2008, 14:27)

      Dalidis jean [anonim] i-a raspuns lui gica-sut

      Domnule , esti un prost !
      • 0 (4 voturi)    
        Semne clare de prostie si lipsa de idei (Miercuri, 24 septembrie 2008, 17:48)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Dalidis jean

        "Amice, esti idiot!".
        "Domnule, esti un prost!"

        Parca te si vezi Berlusconi sau Mircea Badea cand dai replica asta, nu?
        Parca-ti si dai aceeasi importanta, sarm si succes la public?

        Acelasi ritm si intonatie, la fel de patetic si lipsit de originalitate.
        Aduci a JiJi care spune ca foloseste cuvinte pentru ca ii place cum suna.

        Domnule, esti o oaie intr-o turma!
  • +5 (9 voturi)    
    Yup, activitati pasnice (Miercuri, 24 septembrie 2008, 13:36)

    sile [anonim]

    Nici nu-si poate permite Iranul sa scoata curent electric din altceva decat din centrale nucleare.

    Pe parcursul negocierilor li s-a propus sa li se vanda uraniu imbogatit, ca garantie ca nu umbla cu uraniu utilizabil in scopuri militare. Au refuzat.

    Testeaza rachete cu raza de actiune din ce in ce mai mare.

    Pasnic, fara nici o urma de indoiala.
  • -1 (5 voturi)    
    Totusi.. (Miercuri, 24 septembrie 2008, 13:43)

    Thheo [utilizator]

    stie sa vorbeasca. Mai ramane de vazut daca poate fi luat in considerare de ceilalti.
    • +2 (6 voturi)    
      Stie sa vorbeasca? (Miercuri, 24 septembrie 2008, 14:20)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Thheo

      Sa nu confundam discrusul lui cu reflectarea in presa.

      Daca trecuta cand a fost in SUA si a fost invitat sa vorbeasca studentilor in cadrul unei universitati (imi scapa numele), studentii nu se mai opreau din hohote.
  • -2 (10 voturi)    
    SUA (Miercuri, 24 septembrie 2008, 13:59)

    Nicolae [anonim]

    Iranul nu a atcat SUA ,nu a dat antrax pentru inarmarea irak-ului , e o natiune independenta iar presedintele iranian, Mahmoud Ahmadinejad, e coerent in afirmatii .
    Anumite afirmatii anterioare starnesc intrebarea :"De ce ?"
    • -1 (5 voturi)    
      Curat coerent (Miercuri, 24 septembrie 2008, 15:04)

      gica-sut [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

      Vezi aici: http://www.youtube.com/watch?v=CUezKsBCRbk
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 24 septembrie 2008, 22:42)

      [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

  • +2 (8 voturi)    
    clovn .. (Miercuri, 24 septembrie 2008, 14:08)

    Alin [anonim]

    Clovn sau nu din discursul lui se poate observa ca si-a dat seama ca nu poate face nimic singur impotriva tutoror , eu zic ca e foarte decent si asezat discursul .

    Oricum .. clovnul asta te poate face pe tine Gica sa platesti dublu la pompa de benzina .si celelalte cheltuieli adiacente daca incepe un conflict in zona .
  • -1 (11 voturi)    
    Perversitate (Miercuri, 24 septembrie 2008, 14:31)

    Alias [anonim]

    Iti vine cu greu sa crezi ca saltimbancul asta e mostenitorul culturii persane. E ca si cum nemtii ar deveni cersetori peste 10 secole. Sa speram ca va fi scos din joc cat mai repede acest nou hitler.
  • -1 (9 voturi)    
    Poate nu are dreptate, dar... (Miercuri, 24 septembrie 2008, 14:40)

    Radu [anonim]

    Iranul (fostul stat denumit in trecut, pana dupa cel de-al doilea razboi mondial "Persia", pentru cei care nu stiu) este tara in care locuieste unul dintre cele mai vechi popoare din lume, fost mare imperiu antic etc.
    Este de admirat faptul ca presedintele iranian incearca sa-si apere poporul prin mesaje diplomatice, chiar daca o parte din acestea pot parea false sau stupide.
    Americanii au tot cautat tertipuri in ultimii ani ca sa atace Iranul sau sa justifice un razboi intre Iran si Israel. La fel au facut si in Irak daca va aduceti aminte, si in loc sa elibereze poporul irakian de sub dictatura asa cum "au promis", si-au impus propriul regim marioneta, si au adus mai mult terorism si anarhie. Au distrus o tara.
    Acum vor cu disperare si petroului iranian, deoarece economia lor e pe duca...
    Trebuie sa ne temem doar de ambitiile nucleare ale Iranului, intr-adevar, mai ales ca tara noastra si Europa se afla mai aproape de Iran decat America, in rest insa, presedintele iranian are perfecta dreptate. Americanii sunt agresorii si nu invers.
    • 0 (0 voturi)    
      persia (Miercuri, 24 septembrie 2008, 19:06)

      petrumot [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Iranul a fost numit intotdeauna Iran, grecii au fost cei care au venit cu numele Persia (de la Persepolis sau Pars, nu mai stiu). De-abia dupa al II-lea razboi mondial s-au rugat si iranienii de comunitatea internationala sa le zica pe nume, adica Iran.
  • -1 (7 voturi)    
    Ce-mi place de voi (Miercuri, 24 septembrie 2008, 15:00)

    stefan [anonim]

    cum dati in bietul om fara nici o proba palpabila. cati dintre noi stiu ce se intampla in iran si ce intentii au ??
    nu stim decat ce vor altii sa stim si nu ascultam ambele parti
    poate are dreptate
    de ce nu i se acorda prezumptia de nevinovatie ?
    ce agresiuni militare a intreprins iranul ?
    spre deosebire .. americani se tot baga peste tot, ataca pe cine au ei chef (pentru ca au puterea) si calca in picioare tot
    dar ei au dreptate si iranienii ne mint

    va doresc sa dormiti si mai departe dragi comentatori
  • +2 (8 voturi)    
    Zunt serios, be guvant, sa moara Bush daca mint (Miercuri, 24 septembrie 2008, 16:06)

    Piticul atomic [anonim]

    "vrem bomba pasnica, pe cuvant ca nu o folosim, e asa de chestie, sa o avem si pe aia sa moara arabii de ciuda ca ce destepti suntem noi persanii, de asta, nu ca am vrea sa o lansam de 15 ori peste entitatea sionista satanista (ca izdraiel nu pot sa-i spun), nu, cum puteti crede ca avem ceva cu statul evreilor, nici vorba, sunt doar niste zvonuri. Cine? Hezbollah? Are arme de la noi? N-am auzit, o sa verific!"

    "Sunt gata sa stau la masa cu orice american satanist, sa fim si noi oameni (ca ei nu pot, sunt niste kufar), spargem o samantza, ne mai strangem de ce are fiecare. Ca noi suntem toleranti, ne place dialogul, ala coranic, nu orice dialog depravant satanist occidental care nu respecta obiceiurile noastre islamice. Cum? Spanzuram oameni de macarale? Batem femeile in cap cu bolovani pana mor? Nu stiu, am sa verific, dar nu cred, e exagerat, sigur e un complot zionist printre macaragii evrei care lucreaza la noi. Ca avem foarte multi evrei la noi, cel putin 5. Mi se transmite chiar acum ca au ramas 4, am descoperit ca al 5-lea era spion, asculta Radio Shalom, e interzis la noi, dar nu ne bagam in viata privata a oamenilor, nu, pe cuvant, deranja vecinii."

    "Da, de cand a venit satanistii infideli americani in Irak totul e foarte, foarte rau. A crescut terorismul cat casa, pe cuvant. Inainte, pe vremea lui Saddam inamicul lui Allah, totul era muuult mai bine. Nu era stres cu dimocratia, nu era stres cu betrolul, nimeni nu zicea nimic, ca altfel..Cum? Ne-am omorat cu irakienii? 1 milion de morti? Si ce daca? Facem ce vrem aici si ce daca ne bateam ? Asta e o treaba intre noi, suniti si shiiti, am inceput-o acu vreo 1.200 ani, e da onoare, voi nu intelegeti, sunteti kufar, sictir !"

    "Nu, dar be guvant mai, asculta aici. Noi umblam cu borumbelu bacii in buzunar, dar evreul e rau, mai, iti fura borumbelu si tot la tine il vinde. Uite, ieri aveam o cravata mishto, mi-a dat-o chinezu Wen Jiabao pe hol si acu mi-a luat-o cineva. Bariu ca un evreu sau un american".
  • +1 (3 voturi)    
    discurs (Miercuri, 24 septembrie 2008, 19:59)

    gigi [anonim]

    Discursul omului a fost intr-adevar tragi-comic mai ales pentru cineva care cunoaste cam cum merg lucrurile prin Iran de fapt... dar mai tragica este reactia unor comentatori de mai sus care inghit pe nemestecate ce zice el. Apropo, pentru cine nu stia, nu demult s-a votat in Iran legea "apostaziei", care condamnda la moarte pe oricine indrazneste sa se converteasca de la islamism la crestinism... legea se aplica si la cetatenii iranieni aflati pe teritoriul altor state, se va putea cere chiar extradarea acestora - aceasta situatie depinzand desigur de tara respectiva si tratatele care le are cu Iran.
  • +2 (2 voturi)    
    discurs (Miercuri, 24 septembrie 2008, 19:59)

    gigi [anonim]

    Discursul omului a fost intr-adevar tragi-comic mai ales pentru cineva care cunoaste cam cum merg lucrurile prin Iran de fapt... dar mai tragica este reactia unor comentatori de mai sus care inghit pe nemestecate ce zice el. Apropo, pentru cine nu stia, nu demult s-a votat in Iran legea "apostaziei", care condamnda la moarte pe oricine indrazneste sa se converteasca de la islamism la crestinism... legea se aplica si la cetatenii iranieni aflati pe teritoriul altor state, se va putea cere chiar extradarea acestora - aceasta situatie depinzand desigur de tara respectiva si tratatele care le are cu Iran.
  • 0 (0 voturi)    
    discurs (Joi, 25 septembrie 2008, 16:39)

    gogu [anonim]

    in iran sunt foarte multi homosexuali. ei trebuie sa cumpere o nevasta de la parinti iar cei care nu au bani nu gasesc alta solutie. se recunosc usor in oras (tinandu-se de mana) sa nu se piarda


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by