Ziarul moscovit care a scris ca Vladimir Putin se va casatori cu o fosta gimnasta a fost inchis

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 13:15 Actualitate | Internaţional


Ziarul Moskovski Korrespondent, care a scris, in urma cu cateva zile, ca Vladimir Putin ar fi  divortat in secret si ar intentiona sa se casatoreasca cu o fosta gimnasta a fost inchis vineri de editorii sai, la doar cateva ore dupa ce presedintele rus a dezmintit informatiile, anunta Mediafax. Publicatia Moskovski Korrespondent a relatat recent ca Putin, in varsta de 55 de ani, a divortat in secret de sotia sa Liudmila, in varsta de 50 de ani, si se va casatori in cursul verii cu Alina Kabaieva, 24 de ani, fosta campioana olimpica la gimnastica ritmica.

Liderul de la Kremlin, in varsta de 55 de ani, a reactionat cu furie cand a fost intrebat despre acest lucru la o conferinta din Sardinia, sustinuta alaturi de premierul ales al Italiei Silvio Berlusconi. "Nu exista nici o urma de adevar in ceea ce ati spus", a raspuns Putin. "Am reactionat intotdeauna negativ fata de cei care, cu nasurile lor mucoase si fanteziile erotice, se implica in viata altora", a adaugat viitorul premier rus.

Pana la aceasta conferinta, cea mai mare parte a presei ruse nu a abordat subiectul din Moskovski Korrespondent, un tabloid detinut de deputatul proguvernamental Aleksander Lebedev.

Surse citate de ziar au afirmat ca Vladimir Putin si Alina kabaieva ar face planuri la Sankt Petersburg, orasul natal al lui Putin, pentru o nunta in timpul acestei veri.

Site-ul ziarului moscovit, moscor.ru, a fost, de asemenea, inchis subit noaptea trecuta.

Artiom Artiomov, directorul Companiei Nationale de Presa, sustine, insa, ca decizia privind inchiderea ziarului nu ar avea nicio legatura cu articolul referitor la casatoria lui Vladimir Putin cu o femeie cu 31 de ani mai tanara: "Nu se pune problema de vreun motiv politic pentru decizia de a suspenda publicarea ziarului", a subliniat el. "Vom decide un nou concept pentru ziar si un plan de afaceri pentru dezvoltarea lui in viitorul apropiat", a adaugat acesta.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6742 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 13:25)

    Serban [anonim]

    Asa ar trebui sa se intample cu toate ziarele care arunca informatii false pe piata despre personalitati.
    Ca fiecare persoana publica trebuie sa isi stie de la inceput faptul ca se va scrie si de bine si de rau, e in regula, dar cand se ajunge sa se dezinformeze publicul sau sa fie atacate persoanele publice importante, ar trebui inchise toate ziarele sau institutii massmedia.
    Rolul massmedia este de a informa, nu de a dezinforma.
    Asa ca massmedia ar trebui sa lase vrajeala si sa si cunoasca limitele. Limitele bunului simt.
    • 0 (2 voturi)    
      bai nazistule... (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 21:44)

      Alex Neagu [anonim] i-a raspuns lui Serban

      Cum poti spune o asemenea enormitate?! Pai niste oameni au murit in '89 pentru libertatea presei si vine unul ca tine si zice ca presa ar trebui iarasi sa-si ia pumni in gura. Daca sursele au fost gresite. Hai sa-i judecam... De acord. Dar e o solutie violenta specifica in est?

      Heil Serban!
      • +3 (3 voturi)    
        bai anarhistule (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 21:56)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui Alex Neagu

        E adevarat. Nu ar trebui inchise. Ar trebui insa sa plateasca despagubiri >>> decat venitul lor pe ziua respectiva. Adica, daca printr-o minciuna (inselarea clientilor, pana la urma), au castigat 50.000Euro ar trebui sa plateasca despagubiri 500.000Euro. SI eu daca mi-as insela clientii as plati.
        Si nu. Oamenii nu au murit in revolutie pentru ca unii (care isi zic ziaristi) sa poata sa arunce cu noroi in oricine.
    • 0 (0 voturi)    
      poftim? (Luni, 21 aprilie 2008, 13:55)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui Serban

      De unde esti atat de sigur ca nu e adevarat? Pana la proba contrarie, nu este o minciuna ce a spus ziaristul. Si cand se va confirma ca intr-adevar a divortat in secret si ca se va insura cu aia, iti imaginezi ca ziaristul va fi eliberat, i se vor cere scuze si i se va oferi o mangaiere pe cap si un cont de consolare?????????? Uite raspunsul la intrebarea Hotnews "De ce nu ii iubim pe rusi?"
      E drept ca nu odata ziaristii frizeaza limitele bunui simt, dar a-i arunca in inchisoare demonstreaza vina celui implicat. Dezminte, domnule, ca intr-o tara civilizata, nu pune cizma pe grumaz!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Tare faza (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 13:36)

    Razvan007 [utilizator]

    Asa inteleg rusii democratia. Oricat ar fi de rau in Romania totdeauna va fi mai bine ca la rusi. Rusii astia nu au decat "tari" si "dictatori" in cap. Le mai trebuie 100 de ani pana se va aseza democratia la ei.

    Daca as fi fost rus si as fi scris acest mesaj in Rusia, puteam sa ma astept a doua zi la o intalnire cu baietii cu ochii albastri: "-Ce nu iti convine ma ?! Vrei sa faci o excursie in Siberia, sau mai rau, la 2 metri sub pamant ?!"
    • -2 (2 voturi)    
      Gresesti (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 15:48)

      Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Nu confunda democratia cu mirlania, mitocania care se practica la Romania.

      Orice om are dreptul la demnitatea sa personala si reactioneaza in consecinta, si la fel ar fi trebui sa se procedeze si in Romania.
      • +4 (4 voturi)    
        Nu gresesc deloc (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 17:44)

        Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

        Sunt foarte multi oameni care traiesc din inventarea de stiri pe banda. Tabloidele gen Libertatea nu s-au inventat la noi.

        Intr-un sistem unde exista libertatea de expresie, este perfect legal sa castigi bani din astfel de "marlanii". Nu exista nici un fel de democratie in care sa nu existe ziare - tabloide. Nu spun ca tabloidele cu tonele lor de inventii si minciuni aduc vreun plus societatii, dar exista tabloidelor este un semn ca democratia functioneaza.

        Unde tabloidele se inchid a doua zi dupa ce au scris despre un puternic al zilei, este clar ca sistemul este extrem de putred. Si asta o demonstreaza nu numai acest eveniment – cu inchiderea acestui tabloid - ci faptul ca anual mor foarte multi jurnalisti in Rusia. Pe mine personal a ajuns sa nu ma mai mire un astfel de eveniment. Din contra, este de mirare daca trece anul si nu este nici un jurnalist ucis in Rusia.

        Alt aspect: democratia nu este un sistem perfect. 'Marlania' de care te plangi tu este o componenta esentiala a democratiei asa cum functioneaza in prezent. Daca ajungi persoana publica, atunci este sigur 100% ca la un moment dar cineva va incerca sa profite de tine ca sa faca bani. Spre exemplu, te duci la magazin sa cumperi o bere si esti fotografiat la casa langa raftul de prezervative. A doua zi citesti in ziar: “X-ulescu a fost prins furisandu-se la magazin ca sa cumpere prezervative. Este clar ca isi inseala nevasta, dar reporterii nostri au fost pe faza si l-au surprins in flagrant.”

        In cazul de mai sus, poti sa ii dai in judecata, sa le ceri daune, dar nu poti sa inchizi ziarul decat daca primesti sume enorme de bani in instanta – ceea ce nu prea se intampla din diferite motive. De ce se permit asemenea aberatii intr-o democratie ? Am sa spun doar 3 cuvinte: ziaristi = caini de paza.

        In mod cert exista dezavantaje cu sistemul actual, dar daca s-ar interzice cu strictete prin lege asa ceva – spre exemplu impunand pedepse cu inchisoarea, atunci dezavantajele ar fi mult mai mari.
        • -2 (2 voturi)    
          Ciudata comparatie (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 22:01)

          Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

          Excelenta comparatie:
          Ziaristi sint ciini de paza ai democratiei.

          Teoria
          Daca ar fi asa, ar fi extraordinar.

          Realitatea
          Este mult mai terestra: si anume cresterea tirajului (de multe ori cu orice chip) deci a profitului prin aparitia unor asemenea stirii, si deci prostitutia in mod constient a acestei meserii numita ziaristica.

          Exemplu concret:
          Nu mai mult de 2 ani de zile, in USA, mare tzara a democratiei si a libertatzii de exprimare
          un comentator Dan Rather care era CBC de citiva zeci de ani, a fost data afara fara nici o problema in momentul cind a publicat un material negativ despre GW Bush.

          Greseala lui: nu s-a informat destul de bine sau tocmai ca s-a informat prea bine. despre GWB.
      • +2 (2 voturi)    
        Intoarcerea la cenzura (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 17:57)

        mind police [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

        Daca o luam pe calea asta unde ne oprim? Azi inchidem un ziar care l-a satirizat pe presedinte. Poimaine inchidem o revista care a publicat un articol despre ascultarea ilegala a telefoanelor sau coruptia in justitie. Luna viitoare inchidem un blog pe care cititorii comenteaza stiri. Cenzura e o panta pe care se aluneca foarta usor, iar noi, ca locuitori ai fostei RSR, ar trebui sa stim asta mai bine ca altii...
        • 0 (0 voturi)    
          Pe ce planeta traiesti? (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 22:04)

          Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui mind police

          Pe ce planeta traiesti?

          Crezi ca poti spune ce gindesti (in mod critic) in USA, UK, Franta, Germania, Italia sau oriunde in lume despre cei care detin puterea fara sa suferi consecintele?

          Deci, mind police (cum bine zici) incepe cu autocenzura. Nu poti spune/scrie ceeace iti trece prin cap fara sa nu te astepti la consecinte
          • 0 (0 voturi)    
            Universuri paralele (Duminică, 20 aprilie 2008, 1:04)

            mind police [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

            Un comentariu care se descalifica singur. Vrei sa spui ca in tarile care le-ai mentionat nu poti critica oamenii politici aflati la conducere? Chiar ca traiesti intr-un univers paralel. Iti recomand un site/show care o sa-ti schimbe poate parerea: The Daily Show with Jon Stewart. Da o cautare pe google.

            Oricum, daca nu iti place democratia in stil occidental, sunt sigur ca nu vei avea probleme cu emigrarea in Coreea de Nord sau Cuba. Am auzit ca Zimbabwe e foarte primitor, de asemenea.

            In plus, ce e cu ultimul paragraf? Ma ameninti? Brrrrr. Tremur tot.
            • -1 (1 vot)    
              Probleme, mind police? (Duminică, 20 aprilie 2008, 15:43)

              Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui mind police

              Cine pitpalacu' meu te ameninta, esti cumva diliu, paranoiac? Dom'le matale stii sa citesti mesajele?
              Vrei sa-ti dai importanta, te umfli ca broasca daca cineva nu este de acord cu ineptiile tale?

              Altceva: libertatea de exprimare se face intotdeauna pe propria raspundere, asta oriunde in lume.

              Deci, revenind la marile "democratii":
              Democratia de tip occidental se termina la banii ex: China, Myamar (fosta Birmania) sau la nivel de mari companii (Wal-Mart, companii petroliere).

              Nimeni in Occident, la nivel de guverne nu fac o declaratie care-s supere pe chinezi, nimeni nu scoate o vorbulitza despre ceeace se intimpla in Tibet.

              Emisiunea lu' Jon Stewart este considerata emisiune de divertisment, nu emisiune de stiri.

              Democratia se termina intotdeauna la banii, intotdeauna. Este cinic dar asa este.
              • 0 (0 voturi)    
                probleme majore (Luni, 21 aprilie 2008, 0:38)

                mind police [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

                Dragul meu bufnitz (sau e bufnitzoi?), divaghezi de la subiect. Afirmatiile din ultimul tau comentariu sunt valide, exceptand atacul la persoana din primul paragraf. Pacat ca nu au nimic de-a face cu obiectul discutiei. Era vorba despre cenzura brutala dintr-o tara aroganta, aflata la est de Romania. Ce-are a face cu asta faptul ca politicienii occidentali nu sunt sinceri?

                In rest, nu pot decat sa-ti recomand ca, inainte de a face alte comentarii legate de politica internationala, sa inveti sa scrii corect in limba materna. Ceeace, banii (nearticulat) nu se scriu asa decat in imaginatia unui elev corigent din clasa a II-a primara.

                Toate cele bune.
  • +1 (1 vot)    
    Belea mare (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 14:01)

    Diktatura !!! [anonim]

    Probabil cei care au scris sunt deja exilati in siberia.
    Vremurile tatucului de la rasarit au venit iar.
    • 0 (0 voturi)    
      I-au exilat in Mitoconia (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 15:51)

      Ivan Groznii [anonim] i-a raspuns lui Diktatura !!!

      I-au exilat in Mitoconia, undeva in sud-estul Europei, unde lumea este politicoasa, este civilizata, nu maninca seminte, nu asculta manalele si nici nu sug p..a la licurici.
  • 0 (0 voturi)    
    Greseala circula cu copy/paste ? (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 14:07)

    Alex [anonim]

    Alina Kabaieva e defapt Alina Kabaeva.
  • 0 (2 voturi)    
    Daca exista conceptul de ... (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 15:22)

    morkov [anonim]

    "democratie americana", de ce nu ar exista si cel de "democratie rusa" ?!?
  • 0 (0 voturi)    
    Don Juan (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 15:35)

    Vladimir Ilici Casanova [anonim]

    Ce incuiat si Putin...Asta i-ar fi folosit mai tarziu.de fapt, fara sa stie , a fost transformat in "barbatul fatal" al Rusiei.Nu e rau de loc.Bine ca exista si acolo rusi care lucreaza...Exceptional, dom'le...bravo lor...
    • 0 (0 voturi)    
      Rasputin II (Duminică, 20 aprilie 2008, 1:24)

      mind police [anonim] i-a raspuns lui Vladimir Ilici Casanova

      ROFL. Nu ar fi primul caz de conducator rus cu libidoul peste limitele normale. Si despre Rasputin se sopteau lucruri teribile despre performantele sale la orizontala. Din invidie, desigur :)
  • +1 (1 vot)    
    rusul,.....tot votka!! (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 21:24)

    seby [anonim]

    mda, Putin,...omul fatal, ????, si care-i treaba daca se casatorea cu tipa de 24 de ani, trebuia sa fie bucuros, ca are nevasta tanara,....democratie la rusii, maiiiiiiiii, nu uitati ca plaga rosie comunista de la ei a venit in Romania, noi eram democrati cu acte in regula,....
    • 0 (0 voturi)    
      Nicolae Votcaroiu (Duminică, 20 aprilie 2008, 15:52)

      Ivan Cel Groaznic [anonim] i-a raspuns lui seby

      Nicolae Votcaroiu parca asa era "le nom de guerre" a unui celebru om politic roman contemporan si modern

      Putina istorie:
      Turcii au plecat din Romania la 1877, si rusii au plecat la 195' vara (sau toamna).
      Ciubucul a ramas la manelisti, la turci mai putin.

      Din Europa de Est (Cehia, Polonia, Ungaria, Polonia, DDR) armata rusa au plecat intre 1990 si 1994 si nimeni nu s-a vaicarit ca le-au stat rusii cu 40 de ani mai mult decit in Romania.

      Uita-te la cehii, democratie, nu manelism, nu atitudini de boieri turcitzi cum este la anumiti manelisti care isi zic democratzi.
  • 0 (0 voturi)    
    dezastru (Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 21:45)

    scoik [anonim]

    Cred ca acum isi poate da toata lumea seama de puterea nu numai lui Putin ci a Rusiei.
  • 0 (0 voturi)    
    daca era asa si la noi... (Duminică, 20 aprilie 2008, 0:28)

    rochiri [anonim]

    gadea ,stan si cristoiu faceau ani grei de puscarie.
    Bine ca nu este asa si mai radem si noi (de ei).
  • 0 (0 voturi)    
    Partea buna a lucrurilor (Duminică, 20 aprilie 2008, 0:39)

    Leon [anonim]

    Vedeti numai partea rea a lucrurilor. Partea buna e ca s-a inchis doar ziarul, n-au fost impuscati jurnalistii. Desi e timp destul pentru asta ...
  • 0 (0 voturi)    
    niste jeguri de ziaristi.... (Duminică, 20 aprilie 2008, 1:28)

    alexX [anonim]

    seby mai da ce le ai...nu au venit ei ci noi ne-am dus cu ei daca suntem neam de caine asa ne trebuie ne-am intors impotriva nemtilor si ne-am dat de partea rusiei.asa le trebuie cretinilor astora care scriu fel de fel de lucruri sa se duca la maicasa pe tarla sa scrie astfel de jeguri de articole.ce s-au gandit ca daca putin nu o sa mai fie la putere nu mai are cuvant in fata rusiei devine un gunoi.e ca si cum l-ai face pe bush in fel si chip prin ziar si de capac mai spun ca e si gay ca a fost vazut cu unul.nu cred ca nici tie nu ti-ar conveni sa spuna astfel de lucruri stiind ca tu esti un om care conduce o astfel de tara ca rusia la noi cand s-au scris genuri de articole nu au fost da-ti in judecata si am impresia ca au si fost inchise unele ziare daca nu ma insel.
  • 0 (0 voturi)    
    presa (Duminică, 20 aprilie 2008, 2:23)

    Vali [anonim]

    "Pai niste oameni au murit in '89 pentru libertatea presei..."
    Da, au murit ca sa aflu eu cu cine si-o mai trag vedetele (borfeturile), ce ceasuri si telefoane mobile cu diamante si-a mai luat nu stiu ce magnific...Asta-i presa ?! Sincer, nu cred ca a murit nimeni pentru asa ceva...
  • 0 (0 voturi)    
    un presedinte nervos (Duminică, 20 aprilie 2008, 7:36)

    un om oarecare [anonim]

    Sint sigur ca daca stirea era cu Basescu in loc de Putin nu se inchidea nici un ziar. Ridea Basescu cu gura pina la urechi si fiecare intelegea ce voia din replicile lui.Dar Putin nu stie de gluma ca asa este educatia lui de dur si dictator. Ce era asa rau daca" lua" o frumusete de fata care se arcuieste asa de frumos?
    Nici macar nu are simtul umorului. Ne-a stricat tot cheful de distractie.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Luni, 21 aprilie 2008, 14:03)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui un om oarecare

      Corect! Pai, de fapt, nu s-au spus o multime de chestii deocheate despre Basescu si Elena Udrea? Ca se simtea cu musca pe caciula sau a fost un diplomat mult mai fin decat vecinul lui din est, colericul nostru presedinte a rezolvat situatia cu ras pana la urechi si indepartarea "tentatei". Care o fi fost realitatea, deja nu mai conteaza....
  • 0 (0 voturi)    
    In Rusia NU EXISTA presa libera! (Duminică, 20 aprilie 2008, 11:28)

    Andrei-de-la-Orhei [utilizator]

    Celor care scriu ca asa e bine, ca ar trebui inchise ziarele de scandal care publica stiri mincinoase, le raspund ca primul pe lista ar trebiu sa fie OTV-ul, dar atunci ar suferi mai bine de jumatate din populatia Bucurestiului care sunt flamanzi de barfe :))<br>Ceea ce se intampla la rusi e foarte departe de termenul si de ideea de democratie, asa cum vine ea din antichitate.Care de fapt e 'puterea poporului' la rusi? Niciuna!Marea majoritate traiesc in saracie si incultura, bucurosi sa aiba portia de vodka ieftina in fiecare zi.Sunt condusi in spirit de turma si sunt foarte aproape de modelul tarilor din America Latina, cu discrepanta foarte mare intre cei foarte saraci si cei foarte bogati.La rusi nu exista o patura de mijloc 'sanatoasa' dpv economic si capabila sa sustina economia si democratia.Pe principiul 'sunt mai usor de controlat 60 de miliardari decat cateva sute de milionari'. Iar adevarul este ca in Rusia NU EXISTA presa libera! Cei care incearca sunt impuscati, dispar, sau li se intampla tot felul de accidente.
    • 0 (0 voturi)    
      Asa e! (Duminică, 20 aprilie 2008, 13:27)

      bambina [anonim] i-a raspuns lui Andrei-de-la-Orhei

      sunt de acord cu tine, desi cred ca n-ai fost niciodata pe acolo; nici eu n-am fost desi am auzit ca e tara foarte frumoasa; de ce cred asta? pai, asa am auzit!
    • 0 (0 voturi)    
      Si de cind se face ziarism in Romania? (Duminică, 20 aprilie 2008, 15:57)

      Ivan Nemanelistu (si nu numai) [anonim] i-a raspuns lui Andrei-de-la-Orhei

      Si de cind se face ziarism de calitate in Romania?
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:07)

    alexX [anonim]

    basescu nu se ridica la nivelul lui putin asa ca aci ai comis-o base si cu politicenii mostri sunt niste jucarii ca si cum l-ai compara pe tariceanu cu Condoleezza Rice hai sa nu facem astfel de asemanari.... sunt deja aberatii


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by